*

Ψηφοφορία

Ποια από τα παρακάτω θεωρείτε στοιχείο διορισμού/πρόσληψης;

Βαθμός πτυχίου
113 (9.2%)
Ειδικότητα/Πτυχιακή
21 (1.7%)
Προϋπηρεσία άσχετη με εκπαίδευση
4 (0.3%)
Εκπαιδευτική προϋπηρεσία (όπως προσμετράται σήμερα)
184 (15%)
Εκπαιδευτική προϋπηρεσία (στον ιδιωτικό τομέα)
34 (2.8%)
Μεταπτυχιακό άσχετο με την εκπαίδευση
27 (2.2%)
Μεταπτυχιακό σχετικό με την εκπαίδευση
167 (13.6%)
Διδακτορικό άσχετο με την εκπαίδευση
14 (1.1%)
Διδακτορικό σχετικό με την εκπαίδευση
98 (8%)
Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά
9 (0.7%)
Σεμινάρια σχετικά με την εκπαίδευση (από Δημόσιο φορέα)
40 (3.3%)
Σεμινάρια σχετικά με την εκπαίδευση (από ιδιωτικό φορέα)
8 (0.7%)
Σεμινάρια άσχετα με την εκπαίδευση (από Δημόσιο φορέα)
0 (0%)
Σεμινάρια άσχετα με την εκπαίδευση (από ιδιωτικό φορέα)
0 (0%)
Επιτυχία (βάση) σε 1 διαγωνισμό ΑΣΕΠ
127 (10.3%)
Επιτυχίες (βάση) σε περισσότερους του ενός διαγωνισμών ΑΣΕΠ
91 (7.4%)
Εντοπιότητα
40 (3.3%)
Οικογενειακή κατάσταση
47 (3.8%)
Εισόδημα
10 (0.8%)
Ηλικία
30 (2.4%)
Ημερομηνία απόκτησης πτυχίου (επετηρίδα)
98 (8%)
Πιστοποιημένη από κρατικό/πανεπιστημιακό πρόγραμμα Παιδαγωγική κατάρτιση
68 (5.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 298

Αποστολέας Θέμα: Αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων και διορισμών. Η γνώμη σας;  (Αναγνώστηκε 128879 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος papagalia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων και διορισμών. Η γνώμη σας;
« Απάντηση #392 στις: Ιούνιος 12, 2014, 08:43:19 μμ »
Φίλε Τροκτικό,δεν μπορεί να λες πως είσαι ασεπ και στον πίνακα σου να κατατάσεσαι με την πρυουπηρεσία και ο βαθμός του ασεπ να μην λαμβάνετε υπόψη.Όλοι ξέρουν πως η βάση του διαγωνισμού δεν είναι ασεπ,αλλά πρέπει να περάσει το παραμύθι.Το 24μηνο είναι η πρώτη εφεδρεία του συστήματος,για να πουλάει το σύστημα ασεπ στους απέξω.Στο στε πήγε η αιχμή του δόρατος της απάτης του συστήματος.Αν χάσετε εσείς,θα τρέξουν να τα βρούνε με τους ασεπίτες για να αποφύγουν την πανωλεθρία.Το σύστημα θα πουλήσει τα καλύτερα παιδιά του για να επιβιώσει.Έτσι δεν γίνεται πάντα με την πολιτική και τους πολιτικούς;
Συνάδελφε, η βάση του διαγωνισμού είναι επιτυχία ΑΣΕΠ. Διαφορετικά δεν θα είχε κανένα νόημα να υπάρχει βάση. Όσοι υπάρχουν στους πίνακες του 24 μήνου, μπορεί να έχουν και περισσότερες της μίας επιτυχίες. Κάποιοι βρέθηκαν με 2 μόρια διαφορά από τον τελευταίο διοριστέο. Αυτοί δεν αξίζουν; Επίσης, σε κάποιες ειδικότητες η βάση διορισμού ήταν πιο χαμηλή από άλλες ειδικότητες και δεν υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός. Τί σημαίνει δηλαδή αυτό, ότι αξίζουν κάποιοι λιγότερο και κάποιοι περισσότερο;
 Σε κάθε περίπτωση, δεν νομίζω ότι έχει νόημα να συζητάμε καν για όλα αυτά. Ο νόμος κάνει λόγο για ανάγκες της υπηρεσίας που είναι ξεκάθαρες εδώ και χρόνια σε όλες τις ειδικότητες, θα έπρεπε όλοι να είχαμε διοριστεί εδώ και πάρα πάρα πολύ καιρό...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων και διορισμών. Η γνώμη σας;
« Απάντηση #393 στις: Ιούνιος 13, 2014, 08:25:55 μμ »
Παράταση μεταβατικής περιόδου μόνο για διορισμούς? Τους αναπληρωτές τους ξέχασαν? http://xenesglosses.eu/2014/06/20142015-15/
οι πίνακες των αναπληρωτών είναι σε διαφορετική παράγραφο...
http://dide.flo.sch.gr/web/wp-content/uploads/2013/05/DIDEFlorinas_N_3848_2010_Me_Oles_Tis_Allages.pdf
Μακάρι να έχουμε εξελίξεις.
Δημήτρης Μπράτης Το θέμα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας θα τεθεί στο νέο υπουργό ξανά!

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων και διορισμών. Η γνώμη σας;
« Απάντηση #394 στις: Ιούνιος 13, 2014, 09:08:51 μμ »
εχουν βρει την ευκολη λυση και οσο εμεις δεν τα σπαμε μαζικα θα πηγαινουμε ετσι!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος teacher33

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων και διορισμών. Η γνώμη σας;
« Απάντηση #395 στις: Φεβρουάριος 24, 2015, 04:19:40 μμ »
Νομίζω ότι δεν υπάρχει ένα και μοναδικό κριτήριο. Χρειάζεται μια ολιστική αντιμετώπιση η οποία να σχετίζεται και με την προσωπικότητα, τις ευρύτερες δεξιότητες, και όχι μόνη την εξειδίκευυση...

http://www.gallika.org.gr/
 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος pipis75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 350
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων και διορισμών. Η γνώμη σας;
« Απάντηση #397 στις: Μάρτιος 04, 2015, 10:32:05 πμ »
Μετά την κατάργηση της επετηρίδας επικράτησε το μπάχαλο! Μείωση εισακτέων σε καθηγητικές σχολές και επαναφορά επετηρίδας! Άντε να βάλουν και ως προαπαιτούμενο την καλή γνώση τουλάχιστον μιας ξένης γλώσσας. Όλα τα άλλα μπάχαλο και γκρίνια θα δημιουργούν!
Όποιος απορρίπτει επετηρίδα και θέλει μοριοδότηση διαφόρων κριτηρίων (διαγωνισμός ΑΣΕΠ, μεταπτυχικά, γλώσσες, κτλ) να ξέρει ότι παίρνει πακέτο και τα κοινωνικά κριτήρια, τα οποία, αν δεν τα έχει, θα τον τσακίσουν.

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων και διορισμών. Η γνώμη σας;
« Απάντηση #398 στις: Μάρτιος 04, 2015, 10:34:34 πμ »
Ισχύει ότι πλέον από την επόμενη χρονιά τα μεταπτυχιακά θα δίνουν μόρια για τους πίνακες αναπληρωτών?? Γνωρίζει κανείς?

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Doriangr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων και διορισμών. Η γνώμη σας;
« Απάντηση #400 στις: Νοέμβριος 18, 2015, 07:41:11 μμ »
Πρέπει να απλοποιηθεί να γίνει πιο ξεκάθαρη η διαδικασία. Η γνώμη μου: ένα έτος ειδικά προγράμματα στα παιδαγωγικά τμήματα για όλες τις ειδικότητες, και τις κλασικές φιλόλογοι μαθηματικοί φυσικοί, κλπ με παιδαγωγική θεωρία και πρακτική. Έπειτα 2-3 χρόνια κάτι σαν "αγροτικό" υποχρεωτικά σε παραμεθόριες περιοχές βουνά νησιά κλπ, επί πληρωμή βεβαια αλλά όχι μόνιμος. Διορισμός ή σύμβαση αορίστου σε όσους δεν αποδεικνύονται εντελω΄ς προβληματικοί.

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Άρση διάταξης αναπληρωτών: Πέντε μύθοι και μία πραγματικότητα.

Σε όλη την διάρκεια του προηγηθέντος χρονικού διαστήματος που οδήγησε στην άρση της διάταξης Φίλη για τις προσλήψεις αναπληρωτών 2016-2017, ιδιαίτερα θετική εντύπωση προκάλεσε η μαζικότητα και η σύμπνοια των δυνάμεων που αντιπάλεψαν το υπουργείο και κατάφεραν στο τέλος καίριο κτύπημα κατά των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας και του ΑΣΕΠ. Η ΟΛΜΕ, η ΔΟΕ τα πολιτικά συνδικάτα όλων των παρατάξεων και φυσικά οι ευνοημένοι από την άρση εκπαιδευτικοί κυρίως μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ, ακολούθησαν μετά από εξαιρετική μεταξύ τους συνεννόηση την ίδια ακριβώς πετυχημένη όπως αποδείχθηκε αντιπολιτευτική γραμμή.

Ωστόσο εκτός από τους ανακουφισμένους πλέον πολέμιους της διάταξης και κάποιους παράγοντες της πολιτικής σκηνής της χώρας, μεταξύ των οποίων και αρκετοί βουλευτές που δήλωναν ικανοποιημένοι από την οπισθοχώρηση του υπουργού άσχετα με το αν γνώριζαν ή όχι το θέμα, υπάρχουν και κάποιες άλλες φωνές οι οποίες κόντρα στο συνασπισμένο κατά της διάταξης εκπαιδευτικό εργατικό κίνημα, αναπτύσσουν μία εντελώς διαφορετική θέση για τα τεκταινόμενα. Σύμφωνα με τους εκφραστές των θέσεων αυτών η κοινή γραμμή που ακολούθησαν ΟΛΜΕ-ΔΟΕ, τα συνδικάτα και οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, στηρίχθηκε κυρίως σε επιχειρηματολογία αληθοφανή, επιχειρηματολογία που σκόπευε περισσότερο στο να θολώσει τα νερά παρά να ενημερώσει με αντικειμενικότητα την κοινή γνώμη. Τα κυριότερά σημεία της επιχειρηματολογίας αυτής προβλήθηκαν τόσες φορές από τα ΜΜΕ και μάλιστα χωρίς κανέναν απολύτως αντίλογο, που σύντομα δημιούργησαν πεποιθήσεις και μύθους ισχυρούς, μύθους που θα ζήλευαν, τηρουμένων των αναλογιών, ακόμα και εγνωσμένης αξίας προπαγανδιστές απολυταρχικών καθεστώτων. Για του λόγου το αληθές να ποιοι είναι οι πέντε κυριότεροι μύθοι που σκοπίμως δημιουργήθηκαν προκειμένου να αποπροσανατολίσουν και να στρέψουν την κοινή γνώμη κατά της διάταξης:

1ος Μύθος

Η διάταξη γέννησε το φαινόμενο του κοινωνικού αυτοματισμού διότι χώρισε τους εκπαιδευτικούς σε δύο αντίπαλα στρατόπεδα, τους επιτυχόντες και τους μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ. Η άρση της αυτομάτως θα εξομάλυνε τα πράγματα.

Αντίλογος

Η διάταξη σε καμία περίπτωση δεν δημιούργησε κοινωνικό αυτοματισμό στην εκπαίδευση διότι οι εκπαιδευτικοί ήταν κατακερματισμένοι σε διάφορες αντίπαλες ομάδες ήδη από το 1998. Ειδικά από το 2002 και λόγω της πλήρους καταστρατήγησης του νόμου Αρσένη, οι έριδες μεταξύ των εκπαιδευτικών εντάθηκαν και πήραν ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο με το σημερινό. Πειστήρια οι δεκάδες καταγγελίες, αναφορές, προσφυγές και μηνύσεις κυρίως των επιτυχόντων ΑΣΕΠ προς το υπουργείο. Από τα παραπάνω βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η άρση της διάταξης δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να εξομαλύνει την κατάσταση κι αυτό διότι οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ θεωρούν ότι επί σειρά ετών καταπατήθηκε και καταπατάται ακόμη, το σύνολο των εργασιακών τους δικαιωμάτων και μάλιστα υπέρ του συμφέροντος των μη επιτυχόντων και ευνοημένων από την εν λόγω άρση εκπαιδευτικών.

2ος Μύθος

Η διάταξη θα ανέτρεπε βίαια τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και μαζί με αυτόν θα ανέτρεπε και την ζωή χιλιάδων εκπαιδευτικών οι οποίοι υπηρέτησαν την δημόσια εκπαίδευση στα πέρατα της Ελλάδας.

Αντίλογος

Η διάταξη ήταν αδύνατο να ανατρέψει τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών διότι ο πίνακας αυτός τελεί ήδη υπό ανατροπή και μάλιστα τα τελευταία 10 και πλέον χρόνια. Είναι ευρέως γνωστό ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ευνοημένων σήμερα από την άρση εκπαιδευτικών, συμμετείχαν πρωταγωνιστικά στην μακροχρόνια ανατροπή του πίνακα διότι βελτίωναν παράτυπα την θέση τους σε αυτόν, αποκτώντας και μεταφέροντας προϋπηρεσία από προσλήψεις που πραγματοποιούνταν διά της παρακάμψεως της αξιολογικής σειράς του, χωρίς την υποχρέωση επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό και χωρίς την έγκριση κάποιας ανεξάρτητης αρχής όπως όριζε το Σύνταγμα. Είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικό το γεγονός ότι επισήμως οι προσλήψεις αυτές χαρακτηρίζονται από το ΣτΕ, ως αναξιοκρατικές (527/2015 απόφασή) και σύμφωνα με το υπουργείο παιδείας αποτελούν προϊόν των πελατειακών τακτικών ΝΔ και ΠΑΣΟΚ Επομένως η εφαρμογή της διάταξης δεν θα ανέτρεπε τον πίνακα των αναπληρωτών διότι η ανατροπή του βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και δυστυχώς πλήττει θανάσιμα χιλιάδες εκπαιδευτικούς οι οποίοι παρά τις επιτυχίες τους στον διαγωνισμό, παρά το γεγονός ότι προσλαμβάνονταν σύννομα από την αξιολογική του σειρά, έχαναν παράτυπα και αδικαιολόγητα την θέση τους από ποιους; Μα φυσικά από τους πολέμιους της διάταξης οι οποίοι για χρόνια παρατύπως υφάρπαζαν το νόμιμο δικαίωμα πρόσληψης και διορισμού τους. Στο σημείο ακριβώς αυτό ενυπάρχει και η βαρύτατη ευθύνη, στα όρια της συνενοχής, των ΟΛΜΕ-ΔΟΕ και των λοιπών κομματικών συνδικαλιστικών οργάνων διότι επί τόσα χρόνια ανατροπής του ενιαίου πίνακα από ουρανοκατέβατες προσλήψεις - προϋπηρεσίες, δεν ανέδειξαν ποτέ το ζήτημα και δεν υποστήριξαν ούτε κατά το ελάχιστο τις αλλεπάλληλες προσπάθειες των σύννομων εκπαιδευτικών που πλήττονται σήμερα από την διατήρηση του ισχύοντος συστήματος προσλήψεων. Μετά από τα παραπάνω όπως είναι εύκολα αντιληπτό είναι περιττό να σχολιαστεί ποιων ακριβώς η ζωή ανατράπηκε και με ποιον τρόπο. Σχετικά τώρα με το ζήτημα της συγκέντρωσης των προϋπηρεσιών στα πέρατα της Ελλάδας, κανείς δεν αναγκάζει κανέναν να κάνει οτιδήποτε. Υπάρχουν χιλιάδες αδιόριστοι επιτυχόντες ΑΣΕΠ και μη οι οποίοι θα προτιμούσαν από το να κάθονται σπίτι τους άνεργοι να μαζεύουν την προϋπηρεσία από οπουδήποτε,. Ο καθείς με τις επιλογές και τις ευθύνες του.

3ος Μύθος

Η διάταξη θα καταργούσε την προϋπηρεσία των αναπληρωτών, τσακίζοντας τα εργασιακά τους δικαιώματα.

Αντίλογος

Η διάταξη δεν θα καταργούσε την προϋπηρεσία των αναπληρωτών αλλά θα μείωνε την μοριοδοτική της απόδοση και το κυριότερο αυτή η μείωση θα αφορούσε το σύνολο των εκπαιδευτικών. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η διάταξη όσο και αν θα ακουστεί περίεργο, θα ευνοούσε τους πολέμιούς της μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ διότι θα εξίσωνε την προϋπηρεσία τους με αυτή των επιτυχόντων παρά τα όσα ορίζει ο νόμος. Σύμφωνα με το ΣτΕ η προϋπηρεσία των μη αξιολογημένων επιτυχώς από το ΑΣΕΠ, δεν θα μπορούσε να μοριοδοτηθεί διότι όπως αναφέραμε και παραπάνω αποκτήθηκε με αναξιοκρατικό τρόπο και αφήνεται να εννοηθεί ότι αποτέλεσε προϊόν των πελατειακών σχέσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Με άλλα λόγια η προϋπηρεσία των μη επιτυχόντων όχι μόνο δεν θα έπρεπε να εξισωθεί με αυτή των επιτυχόντων, αλλά θα έπρεπε ουσιαστικά να ακυρωθεί στο σύνολό της. Πάραυτα η διάταξη πρόσφερε στους μη επιτυχόντες μία ανέλπιστη ευκαιρία διότι το υπουργείο όπως εξηγεί στο δελτίο τύπου της 15ης Απριλίου, θα εξίσωνε τις προϋπηρεσίες τους με αυτές των επιτυχόντων για λόγους επιβράβευσης της προσφοράς τους στην εκπαίδευση(!). Οπότε όπως και πάλι εύκολα αντιλαμβανόμαστε δεν τίθεται καν θέμα καταπάτησης των εργασιακών δικαιωμάτων των μη επιτυχόντων ΑΣΕΠ διότι η προϋπηρεσία τους είναι όλως διόλου παράτυπη και το κυριότερο κτίστηκε στις πλάτες των επιτυχόντων και της κατάφορης και αποδεδειγμένης νομικά καταπάτησης των δικών τους δικαιωμάτων.

4ος Μύθος

Η διάταξη θα οδηγούσε τους αναπληρωτές στην απόλυση και στην ανεργία

.

Αντίλογος

Η διάταξη δεν θα οδηγούσε τους αναπληρωτές στην απόλυση διότι οι αναπληρωτές δεν διατηρούν οργανική θέση, είναι έκτακτο προσωπικό. Αυτό σημαίνει ότι κανείς τους δεν έχει εκ των προτέρων «καπαρώσει» καμία θέση για να απολυθεί. Αναρωτιόμαστε εύλογα αν οι μη επιτυχόντες οι οποίοι κινδύνευαν λόγω της εφαρμογής της διάταξης να μην εργασθούν τον ερχόμενο Σεπτέμβρη (διότι οι περισσότεροι θα συνέχιζαν να προσλαμβάνονται), αισθάνθηκαν ή όχι την ανάλογη ανησυχία και για τους συναδέλφους τους επιτυχόντες, τους οποίους κρατούσαν για χρόνια στην ανεργία, εργαζόμενοι οι ίδιοι στις θέσεις τους.

5ος Μύθος

Η διάταξη θα παγίωνε το καθεστώς της αδιοριστίας. Εάν πραγματοποιούνταν μόνιμοι διορισμοί θα χωρούσαν όλοι.

Αντίλογος

Η διάταξη δεν θα παγίωνε το καθεστώς της αδιοριστίας διότι είχε μόνο σαν σκοπό να αλλάξει τον μηχανισμό προσλήψεων αναπληρωτών για το έτος 2016-2017. Με την ίδια λογική θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε να ισχυριστεί ότι και η διατήρηση του ισχύοντος μηχανισμού πάλι το καθεστώς της αδιοριστίας παγιώνει. Το ζήτημα του αν θα έπρεπε να υπήρχαν ανάλογοι μηχανισμοί ή αν θα έπρεπε αντίθετα να καλύπτονταν όλες οι θέσεις με μόνιμους, είναι αφορμή για άλλη συζήτηση και σίγουρα δεν συνδέεται με την άρση μίας διάταξης και την διατήρηση του ισχύοντος και αντισυνταγματικού συστήματος προσλήψεων αναπληρωτών. Τώρα για τους μόνιμους διορισμούς όλοι είναι υπέρ. Ωστόσο ας μην γελιόμαστε, ακόμα και στην απίθανη περίπτωση το υπουργείο να πραγματοποιήσει έστω σε βάθος τριετίας 20 και 25.000 διορισμούς, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να χωρέσουν όλοι σε αυτούς. Και πάλι το υπουργείο θα πρέπει να κληθεί να διαμορφώσει ένα σύστημα επιλογής μόνιμου προσωπικού κάτω από τις πιέσεις των μη επιτυχόντων μαζί με τις ΟΛΜΕ - ΔΟΕ και από την άλλη των επιτυχόντων, με συμμάχους φυσιολογικά το Συμβουλίου της Επικρατείας, το ΑΣΕΠ και αν θέλετε το ίδιο το Σύνταγμα.

Η πραγματικότητα…

Πέρα από τους παραπάνω μύθους και τους αντιλόγους, τους οποίους κάλλιστα ο καθείς θα μπορούσε να αντικρούσει, κατά την γνώμη μας ελλιπώς, αδιαμφισβήτητη μοιάζει η κατάσταση που έχει αρχίζει να διαμορφώνεται στους κόλπους των εκπαιδευτικών που πλήγηκαν ανεπανόρθωτα από τις χρόνιες καταστρατηγήσεις των νόμων. Πρόκειται για μία πραγματικότητα αδύνατο να παρερμηνευτεί από οποιονδήποτε μύθο. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί συνασπισμένοι κάτω από το βάρος μιας ζωής που κύλισε μπροστά από τα μάτια τους γεμάτη από αδικίες, εμπαιγμούς, εξαπατήσεις, κινούνται τώρα σιωπηλά, αθόρυβα, κατά του παλιού, του διεφθαρμένου του τελειωμένου. Κινούνται κατά της παλιάς λογικής του βολέματος, της αναξιοκρατίας, των βυσμάτων, των παρατρεχάμενων των κολάκων, των ψευτοσυνδικαλιστών που συνέβαλαν τα μέγιστα ώστε να διαλυθεί η χώρα. Πρόκειται για έναν κοινωνικό αγώνα νόμιμο, δίκαιο και ηθικό. Πρόκειται για μία πραγματικότητα που κανένας μύθος σας δεν μπορεί να σβήσει…

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ

http://www.ipaideia.gr/arsi-diataksis-anapliroton-pente-mithoi-kai-mia-pragmatikotita.htm
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2016, 09:27:22 μμ από προσφυγάκι »

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αλήθεια 1η:ο γραπτός διαγωνισμός υπάρχει γιατί οι εκπαιδευτικοί είναι πάρα πολλοί και δεν μπορεί να λειτουργήσει ομαλά άλλη διαδικασία επιλογής.Οι λεγόμενες εκπαιδευτικές σχολές αφενός έχουν αποκτήσει πολλά τμήματα,ενώ ουσιαστικά κάθε πανεπιστημιακή σχολή μπορεί να δώσει προσωπικό στην εκπαίδευση.Ο τεράστιος λοιπόν αριθμός υποψηφίων εκπαιδευτικών απο την μια,αντιστοιχεί σε ελάχιστες θέσεις διορισμού απο την άλλη.Η τακτική των συνδικαλιστών να μην γίνονται διορισμοί προκειμένου να μην εφαρμοστεί ο νόμος Διαμαντοπούλου και ο περιορισμός των προσλήψεων απο την αλλή ένεκα μνημονίων, επέτρεψε τα 6 τελευταία χρόνια να γίνουν γύρω στις 1000 προσλήψεις.Σ ένα πιθανό διαγωνισμό θα συμμετέχουν πάνω απο 400.000 εκπαιδευτικοί.Αν δεν υπάρχει γραπτός διαγωνισμός με βάση το 60,τότε ο ΑΣΕΠ θέλει περίπου δυόμιση χρόνια για να διαχειριστεί τέτοιο όγκο στοιχείων.Το έχει σκεφτεί κανείς;
Αλήθεια 2η:επιτυχόντες προηγούμενων διαγωνισμών ΑΣΕΠ δεν υπάρχουν.Πρώτον,γιατί κατα την συμμετοχή τους στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ είχαν ενυπογράφως αποδεκτεί πως οι θέσεις διορισμού θα είναι οι κάθε φορά προτεινόμενες.Δεύτερον,η αδικία που πράγματι έχει συντελεστεί,έχει πλέον παραγραφεί,γιατί δεν πήγαν εγκαίρως να προσφύγουν στην δικαιοσύνη για να προστατεύσουν τα δικαιώματα τους.Πολλοί εκ των συναδέλφων πέρασαν τον χρόνο τους αναζητώντας διορισμό μέσω του καταργηθέντος 24μηνου.Αν εξαρχής είχαν συμπεριφερθεί ως ασεπίτες και όχι ως εν αναμονή 24μηνα,σήμερα θα διορίζονταν μαζί με όσους δικαιώθηκαν δικαστικά απο το 2004.
Αλήθεια 3η:αξιομνημόνευτος αριθμός διορισμών δεν θα γίνει μέχρι και το 2018.Αρχικά γιατί το 1 προς 5 του νέου μνημονίου δεν επιτρέπει πάνω απο 1000 διορισμούς ανα έτος.Αν ληφθεί υπόψη πως η σύνταξη στο δημόσιο δίνεται πλέον στα 67,οι συνταξιοδοτήσεις δεν θα ξεπερνούν τις 25000 ανα έτος.Έτσι λοιπόν θα γίνονται περίπου 5000 διορισμοί συνολικά στο δημόσιο το χρόνο και στην καλύτερη των περιπτώσεων να δοθούν 1000 διορισμοί σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση μαζί.Έπειτα,λόγω της κάθετης μείωσης των γεννήσεων τα χρόνια του μνημονίου,ο αριθμός των μαθητών βαίνει ετησίως μειούμενος.Όταν το 2019 επιχειρηθούν να γίνουν σημαντικές προσλήψεις,τότε θα χρειάζονται ούτως ή άλλως ελάχιστες σε σχέση με τις αντιστοιχες ανάγκες του 2010.
Γι αυτό μέλλον σε αυτό το επάγγελμα έχουν ελαχιστότατοι.Το αίτημα για μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών αποτελεί πλέον παρηγορία!

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τόσα χρόνια βαρέθηκα να διαβάζω για διορισμούς, νέο σύστημα… και ασπρίσαν τα μαλλιά μου περιμένοντας να ψηφιστούν οι αλλαγές για την νέα χρονιά.
άσπρα μαλλιά στην κεφαλή, κακά μαντάτα στην βουλή

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αλήθεια 2η:επιτυχόντες προηγούμενων διαγωνισμών ΑΣΕΠ δεν υπάρχουν.Πρώτον,γιατί κατα την συμμετοχή τους στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ είχαν ενυπογράφως αποδεκτεί πως οι θέσεις διορισμού θα είναι οι κάθε φορά προτεινόμενες.Δεύτερον,η αδικία που πράγματι έχει συντελεστεί,έχει πλέον παραγραφεί,γιατί δεν πήγαν εγκαίρως να προσφύγουν στην δικαιοσύνη για να προστατεύσουν τα δικαιώματα τους.Πολλοί εκ των συναδέλφων πέρασαν τον χρόνο τους αναζητώντας διορισμό μέσω του καταργηθέντος 24μηνου.Αν εξαρχής είχαν συμπεριφερθεί ως ασεπίτες και όχι ως εν αναμονή 24μηνα,σήμερα θα διορίζονταν μαζί με όσους δικαιώθηκαν δικαστικά απο το 2004.


Δεν σε έχουν ενημερώσει ότι δεν υπάρχει εκπρόθεσμο; Αυτό επικαλείτο το Υπουργείο ισχυρισμός που απορρίφθηκε από τη δικαιοσύνη (σε λίγο καιρό ναι θα υπάρχει εκπρόθεσμο).
Από τη μια λες έχει συντελεστεί αδικία και από την άλλη λες δεν υπάρχουν επιτυχόντες. Δε σε έχουν ενημερώσει ότι αυτός ήταν ισχυρισμός του Υπουργείου πέρσι, αλλά και αυτός απορρίφθηκε; Εξάλλου ο ίδιος ο 3848 αναγνωρίζει την έννοια του επιτυχόντα .

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν σε έχουν ενημερώσει ότι δεν υπάρχει εκπρόθεσμο; Αυτό επικαλείτο το Υπουργείο ισχυρισμός που απορρίφθηκε από τη δικαιοσύνη (σε λίγο καιρό ναι θα υπάρχει εκπρόθεσμο).
Από τη μια λες έχει συντελεστεί αδικία και από την άλλη λες δεν υπάρχουν επιτυχόντες. Δε σε έχουν ενημερώσει ότι αυτός ήταν ισχυρισμός του Υπουργείου πέρσι, αλλά και αυτός απορρίφθηκε; Εξάλλου ο ίδιος ο 3848 αναγνωρίζει την έννοια του επιτυχόντα .
Ναι,αλλά πες μου και τους αριθμούς των αποφάσεων,οι οποίες απέρριψαν τους ισχυρισμούς του Υπουργείου.Λοιπόν,έχω πολύ καλή ενημέρωση και γνωρίζω πως τέτοιες αποφάσεις που λες δεν υπάρχουν.Όσο για την έννοια του επιτυχοντός,δεν μας τα λες καλά.Αναφέρεται σε αυτήν στην 4303/2015,η οποία μιλάει για συμβασιούχους-αναπληρωτές.Στην 527/2015 που μιλάει για μόνιμους,δεν λέει τίποτα για επιτυχοντές.Οπότε ξεκαθάρισε μας κάτι:οι λεγόμενοι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ θέλετε να διοριστείτε μόνιμοι ή θέλετε μόνο να πάτε αναπληρωτές;Προσωπική μου άποψη πάντως είναι πως δεν έχετε καμία διαφορά με τους έχοντες προυπηρεσία εκτός ΑΣΕΠ,αφού και οι δύο προσπαθείτε να αποφύγετε τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.Την φασαρία την κάνετε για να είσαστε εσείς πρώτοι στην νέα επετηρίδα και οι άλλοι να είναι παρακάτω απο εσάς.Για εμένα είσαστε και εσείς επετηριάκηδες!Να σας φτιάξουμε λοιπόν απο μια επετηριδά στον καθένα,για να είσαστε όλοι ευχαριστημένοι,όπως στο παρελθόν με τα 24μηνα.Βέβαια,το θέμα είναι που θα βρεθούν τα χρήματα για να διορίζουν αυτές οι επετηρίδες;Με την "εκπαιδευτική" λογική αυτό δεν έχει σημασία.Ας τις φτιάξουμε και μετά απο κάποια χρόνια θα βρεθούν και τα λεφτά!Σημασία έχει να υπάρχουν...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2016, 10:33:37 πμ από origenis »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159543
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 280
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 258
Σύνολο: 268

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.