*

Αποστολέας Θέμα: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 73912 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 10:51:54 μμ »
Δυστυχώς ο κλάδος έχει οδηγηθεί σε απανωτές ήττες κι έχει απαξιωθεί εντελώς σε κοινωνικό επίπεδο.
Εκτός από το υπουργείο,ευθύνες φέρουμε κι εμείς που δεν μπορέσαμε να αρθρώσουμε ένα σύγχρονο λόγο και να σχηματίσουμε ένα συνδικαλιστικό φορέα μακριά από ιδεοληψίες και κομματισμούς.
Τις συνέπειες τις βλέπουμε σήμερα:συνάδελφοι,είστε κάποιοι από τους τελευταίους που ασχολούνται ακόμα με τέτοιου είδους διενέξεις.Αρκεί να κοιτάξει κανείς την επισκεψιμότητα ενός τόσο κρίσιμου θέματος,για να βγάλει τα συμπεράσματά του...Η ΟΛΜΕ έχει πεθάνει.Κάποια από τα αιτήματα που θα μπορούσε να διατυπώσει ένας νέος συνδικαλιστικός φορέας,θα έπρεπε να απευθύνονται πρώτα απ΄όλους στην κοινωνία,έτσι ώστε να αποκτήσουμε και πάλι κοινωνικά ερείσματα ως άνθρωποι του πνεύματος (ναι,του πνεύματος),οι οποίοι νοιάζονται γι΄αυτόν τον τόπο και όχι ως άλλη μια συντεχνία εργαζομένων.
Π.χ.
1)Πλήρης αποσύνδεση του σχολείου από τον απαράδεκτο θεσμό των Πανελληνίων εξετάσεων.Το υποκριτικό ενδιαφέρον του καθεστώτος για την εκπ/ση εξαντλείται αποκλειστικά και μόνο στην εισαγωγή στο πανεπιστήμιο.Η συντήρηση κάποιων συμφερόντων και η αδυναμία πραγματικής μεταρρύθμισης έχουν καταστρέψει την ελληνική παιδεία και ταυτόχρονα ακυρώνουν κάθε δυνατότητα νέων διδακτικών μεθόδων (πρέπει να εξαντλήσουμε τη διδακτέα ύλη,μέσα από συχνά αναχρονιστικά βιβλία,για να είναι τα παιδιά έτοιμα για την τράπεζα θεμάτων,την οποία δεν γνωρίζουν ακόμα,εφαρμόζοντας συγχρόνως όσα μαθαίνουμε στις επιμορφώσεις,τη στιγμή που οι καθηγητές-¨αστέρια¨των κατευθύνσεων πλουτίζουν κάνοντας όσα έκαναν και στα φροντιστήρια,αδιαφορώντας για τις νέες τακτικές,καθώς όλοι ξέρουν ότι το πρωταρχικό κριτήριο αξιολόγησης μιας σχολικής μονάδας θα είναι το ποσοστό επιτυχίας στις Πανελλήνιες).Και όλα αυτά πουλώντας λαϊκίστικα¨μαγκιά¨περί αξιολόγησης των ταλαίπωρων εκπ/κών στους γονείς και τους επιστήμονες γόνους τους,που δεν παίρνουν χαμπάρι από την αμορφωσιά στην οποία είναι καταδικασμένοι.

2)Απαίτηση για κοινωνικό έλεγχο των σκουπιδιών που μας ταϊζουν τα ΜΜΕ.Η εξηλιθίωση και η χειραγώγηση μέσα από το δημόσιο αγαθό των συχνοτήτων είναι το μεγαλύτερο όπλο των σύγχρονων καθεστώτων παγκοσμίως.Στη χώρα μας την ευθύνη για τον έλεγχο του πολιτιστικού ρόλου,που εκ του νόμου είναι υποχρεωμένα τα ΜΜΕ να υπηρετούν, την έχει αναλάβει ένα Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο,μια ¨ανεξάρτητη¨ αρχή με μέλη που επιλέγονται από τη διάσκεψη των προέδρων της Βουλής!Πρέπει να χτυπηθεί το καθεστώς στη ρίζα του.Και όπως πολύ εύστοχα έχει ειπωθεί,πρέπει να είναι πολύ βλάκας σήμερα κάποιος κυβερνήτης για να βγάλει τα τανκς από τη στιγμή που υπάρχουν τα ΜΜΕ.Πότε απαιτήσαμε να έχουμε λόγο ως εκπ/κοί στο ΕΣΡ;Αντίθετα,όλο και περισσότερο βλέπουμε την τηλεοπτική αισθητική να καταλαμβάνει και το χώρο του σχολείου (σε λίγο εάν κάποιος εκπ/κός βάζει Χατζηδάκι και Θεοδωράκη στην τάξη θα θεωρείται γραφικός...).

Οσο όλα τα παραπάνω φαντάζουν ουτοπικά και άσχετα με τα ¨πραγματικά προβλήματα¨του κλάδου,δηλαδή τις αποσπάσεις,τις μεταθέσεις,τους διορισμούς,τους μισθούς,το ωράριο κτλ.,τόσο περισσότερες σφαλιάρες θα τρώμε.Καλή μας χώνεψη.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2014, 10:54:24 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 11:04:02 μμ »
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω τι σημαίνει "μη συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση";

Αρνούμαι να συμμετάσχω στις ομάδες αυτοαξιολόγησης ή αρνούμαι και να συνεργαστώ με τις ομάδες αυτές;

Γιατί από ότι προκύπτει από την όλη διαδικασία, αρκετοί δείκτες αφορούν όλους τους εκπαιδευτικούς ή και εκπαιδευτικούς συγκεκριμένων ειδικοτητων.

Παράδειγμα1: Είμαι Φυσικός ή Πληροφορικός (ή άλλη τεχνική ειδικότητα σε ΕΠΑΛ) και αρνούμαι να συμμετάσχω στην αυτοαξιολόγηση, οπότε δεν μπαίνω σε κάποια ομάδα. Αυτό σημαίνει δηλαδή ότι θα αρνηθώ στη συνέχεια πχ να συμπληρώσω ερωτηματολόγια ή να παρέχω πληροφορίες στους συναδέφλους της ομάδας που έχει αναλάβει την αξιολόγηση της κατάστασης των εργαστηρίων;
ή θα πρέπει και αυτοί που δεν συμμετείχαν σε ομάδες να αφιερώσουν από τον χρόνο τους για να βοηθήσουν αυτούς που συμμετέχουν στην αυτοαξιολόγηση; Μα τότε συμμετέχουν και αυτοί έτσι, έστω έμμεσα!!

Παράδειγμα2: Μια ομάδα έχει αναλάβει τον εσωτερικό κανονισμό του σχολείου. Οπότε όταν θα συζητηθεί σε μια από τις συνεδρίες ο εσωτερικός κανονισμός, τότε όσοι δεν συμμετέχουν στην αυτοαξιολόγηση θα αποχωρήσουν; Μα ο εσωτερικός κανονισμός αφορά όλους όμως. Άρα τι γίνεται; Η ομάδα αποφασίζει και για αυτούς που έχουν πει ΟΧΙ στην αυτοαξιολόγηση;

Και τέλος πάντων οι ομάδες που θα συμμετάσχουν ουσιαστικά δεν "εκθέτουν" και αυτούς που δεν συμμετέχουν; Αν μια ομάδα γράψει στην έκθεση αυτοαξιολόγησης ότι το σχολείο υπολειτουργεί, αυτό δεν αφορά και αυτούς που δεν συμμετέχουν;

Τελικά τι σημαίνει "δεν συμμετέχω στην αυτοαξιολόγηση", από τη στιγμή που η ίδια η διαδικασία μετράει και καταγράφει πράγματα που αφορούν όλους, είτε συμμετέχουν είτε όχι;

Προβλέπω εμφύλιος να ξεσπάει.

Ψηφίζεις ΝΑΙ στην αυτοαξιολόγηση; Ρισκάρεις να κλείσει το σχολείο σου.
Ψηφίζεις ΟΧΙ στην αυτοαξιολόγηση; Ρισκάρεις να απολυθείς και να βρεθείς με κυρώσεις που δεν υπάκουσες στον νόμο.
Διαλέξτε!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουάριος 05, 2014, 01:44:10 πμ »
Ψηφίζεις ΝΑΙ στην αυτοαξιολόγηση; Ρισκάρεις να κλείσει το σχολείο σου.
Ψηφίζεις ΟΧΙ στην αυτοαξιολόγηση; Ρισκάρεις να απολυθείς και να βρεθείς με κυρώσεις που δεν υπάκουσες στον νόμο.
Διαλέξτε!

δυο μικρές αλλά ουσιαστικές παρανοήσεις που έχουν τα παραπάνω

1ο δεν υπάρχει θέμα ΨΗΦΟΥ. Δεν μπορεί να γίνει σύλλογος με ερώτημα ποιοι ψηφίζουν ναι ή οχι στην αξιολόγηση.

2ο Το σχολείο σου αν είναι να κλείσει θα κλείσει είτε συμμετέχει ή δεν συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση. Είναι άσχετο το θέμα.

όσο αφορά το ερώτημα σου για το τι κάνει ένας που λέει όχι στην διαδικασία, κατά την γνώμη μου λέει όχι σε όλη την φιλοσοφία οπότε δεν πρέπει να κάνει τίποτα από ότι έχει να κάνει με την διαδικασία, ούτε να δίνει στοιχεία, ούτε να συμπληρώνει ερωτηματολόγια, ούτε να παίρνει μέρος στις ολομέλειες.
Στην περίπτωση όμως που είναι light "επαναστάτης" τύπου Ολμέ δηλαδή δεν μπαίνω στις ομάδες μόνο. (Δηλαδή σύμφωνα με το ολμε "νομικό" ευαγγέλιο δεν θα έχω καμία επίπτωση) γλυτώνει όλο τον κόπο των ομάδων αλλά εντάξει θα συμπληρώσει και κανένα ερωτηματολόγιο, θα είναι και στην ολομέλεια στο τέλος και ούτε γάτα ούτε ζημιά, είναι και επαναστάτης.

Κατά την γνώμη μου η ΟΛΜΕ θα έπρεπε να βγει να κυνηγήσει το μεγαλύτερο μειονέκτημα τις διαδικασίας που είναι η ανοιχτή προβολή στο κοινό των αποτελεσμάτων. Αυτό είναι που θα δημιουργήσει πρόβλημα μεγάλο από την αυτοαξιολόγηση. Επίσης το άλλο πρόβλημα είναι ότι η δουλειά για τις ομάδες είναι χρονοβόρα και όχι εύκολη, δεν υπάρχει χρόνος πια, και φυσικά δεν υπάρχουν κοινές κενές ώρες στα μέλη των ομάδων. Αυτά έπρεπε κατά την γνώμη μου να είναι θέματα προς αλλαγή.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουάριος 05, 2014, 07:55:01 πμ »
Πάντως όπως ενημερωθηκαμε απο την τοπική ελμε το υπουργείο ξεκαθάρισε στην ΟΛΜΕ οτι αυτο που σιγουρα δεν μπορεί να αλλάξει είναι το ποσοστο του 15% ανεπαρκειας και αυτό γιατί είναι απόφαση του διοικητικής μεταρυθμυσης το οποίο όπως φαίνεται θέλει κάποιο συγκεκριμένο αριθμο για δεξαμενή πιθανής νεας διαθεσιμότητας.
Βέβαια αν είναι να γίνουν νέες διαθεσιμοτητες θα γίνουν είτε έτσι, ειτε με συμπλήρωση φόρμας όπως τους διοικητικούς των ΑΕΙ ειτε με νέες καταργήσει κλάδων. Το πολιτικο κοστος βέβαια θα είναι πολύ διαφορετικό οπου για την περιπτωση της προτεινόμενης αξιολόγησης θα είναι πολύ μικροτερο.
Τώρα στο θέμα της παράβασης καθήκοντος; σε περιπτωση άρνησης δεν είναι τόσο απλό για το υπουργείο να θέσει σε διαθεσιμότητα όσους αρνηθούν ποσο μάλλον αν ο αριθμός είναι αρκετά μεγαλος. Σίγουρα θα πιέσει με σκοπό τον εκφοβισμό αλλά μην ξεχνάμε τι έγινε και στους διοικητικούς των ΑΕΙ οπου πήρε πισω τις διαθεσιμότητας όσων δεν συμπλήρωσαν τη φόρμα, και ηταν και μικρο το ποσοστο.
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #46 στις: Φεβρουάριος 05, 2014, 08:44:06 πμ »
δυο μικρές αλλά ουσιαστικές παρανοήσεις που έχουν τα παραπάνω

1ο δεν υπάρχει θέμα ΨΗΦΟΥ. Δεν μπορεί να γίνει σύλλογος με ερώτημα ποιοι ψηφίζουν ναι ή οχι στην αξιολόγηση.

2ο Το σχολείο σου αν είναι να κλείσει θα κλείσει είτε συμμετέχει ή δεν συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση. Είναι άσχετο το θέμα.

γιατί "παρανοήσεις;"  Δεν θα ερωτηθείς αν θα συμμετάσχεις ή όχι; άρα ουσιαστικά ψηφίζεις. Αν δεν σ' αρέσει η λέξη "ψηφίζω" χρησιμοποίησε μια άλλη. Πάντως θα ερωτηθείς , και όχι μόνο αυτό, η άποψή σου θα καταγραφεί στο πρακτικό του σχολείου με το όνομά σου και την υπογραφή σου ότι αρνήθηκες να συμμετάσχεις με τις όποιες συνέπειες μπορεί να έχει αυτό, που κανείς δεν ξέρει!

2. Συμφωνώ, απλά ΙΣΩΣ η αυτοαξιολόγηση του σχολείου σου αν είναι αρνητική και καταγράφει πολλές δυσλειτουργίες, ΙΣΩΣ αποτελέσει και μια αφορμή επιπλέον να κλείσει το σχολείο σου. Να είναι το κερασάκι στην τούρτα. Ψάχνουν για αφορμές. Συμφωνώ ότι το πιο πιθανό είναι να έχει αποφασιστεί ήδη το κλείσιμο μιας μονάδας, απλά με την αυτοαξιολόγηση θα επιβεβαιωθούν οι όποιες αποφάσεις τους! Θα πουν "να και η αυτοαξιολόγηση έδειξε ότι αυτή η μονάδα έχει πολλά προβλήματα, άρα γιατί να υπάρχει".
Γιαυτό έγραψα "ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ να κλείσει η μονάδα σου". Δεν είπα ότι αυτή θα είναι η αιτία. Θα είναι ίσως η αφορμή!

Δεν βλέπω να διαφωνούμε σε κάτι!

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #47 στις: Φεβρουάριος 05, 2014, 09:14:22 πμ »
μπορείτε να μου πείτε κάποιον χώρο εργασίας εκτός του σχολείου στον οποίο δεν υπάρχει αξιολόγηση; το να σηκώνουμε παντιέρες ενάντια στην αξιολόγηση μας απαξιώνει στα μάτια της κοινωνίας η οποία όλοι γνωρίζουμε τι άποψη έχει για τους καημένους εκπαιδευτικούς που κάθονται. Όταν λοιπόν μας έρχεται μια εγκύκλιος για την αξιολόγηση εμείς δεν πρέπει να λέμε όχι και να απαξιωνόμαστε και άλλο στην κοινωνία αλλά να προσπαθούμε να διορθώσουμε εκείνους τους τομείς της που την κάνουν να είναι υποκειμενική και μας κάνει έρμαια στις ορέξεις του εκάστοτε διευθυντή. Η ΟΛΜΕ εκεί έπρεπε να ρίξει το βάρος της. Να προτείνει η ίδια έναν τρόπο αξιολόγησης ώστε να βγει μπροστά ως ο  φορέας που επιθυμεί την βελτίωση του ελληνικού σχολείου και όχι ως μια συντεχνία άρνησης.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #48 στις: Φεβρουάριος 05, 2014, 11:18:22 πμ »
Έχει κάνει προτάσεις η ΟΛΜΕ αλλά είναι λίγο παλιές (10+ ετων). Η ΔΟΕ αντίθετα έχει πολύ πρόσφατη και σοβαρή πρόταση την οποία το υπουργείο δεν εξετάζει καν. Ο σκοπός είναι ένας όπως λέει και η έκθεση του ΟΑΣΑ. Η συρρίκνωση του δημοσίου σχολείου και η σταδιακή ιδιωτικοποίηση του ( με μορφή χορηγών κτλ). Υπο προϋποθέσεις αυτό δε θα ηταν απαραίτητα κακο αλλά αυτές οι προϋποθέσεις ουτε υπαρχουν και ουτε θα υπάρξουν στην Ελλάδα.   
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #49 στις: Φεβρουάριος 05, 2014, 05:35:26 μμ »
δυο μικρές αλλά ουσιαστικές παρανοήσεις που έχουν τα παραπάνω

1ο δεν υπάρχει θέμα ΨΗΦΟΥ. Δεν μπορεί να γίνει σύλλογος με ερώτημα ποιοι ψηφίζουν ναι ή οχι στην αξιολόγηση.

2ο Το σχολείο σου αν είναι να κλείσει θα κλείσει είτε συμμετέχει ή δεν συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση. Είναι άσχετο το θέμα.



Όσον αφορά την πρώτη παρανόηση, έχε κατά νου ότι οποιοδήποτε θέμα μπορεί να τεθεί στο σύλλογο διδασκόντων, ακόμη και αν δεν έρχεται με πρόταση του διευθυντή, αρκεί να έχει τις υπογραφές του 1/3 των διδασκόντων για να τεθεί σε συζήτηση.

Επίσης, όπως τονίστηκε και παραπάνω, η εκδήλωση ενδιαφέροντος για συγκρότηση ομάδων εργασίας έμμεσα υποδηλώνει και ψήφο υπέρ ή κατά της λεγόμενης αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Τρίτον, και πιο σπουδαίο κατά εμένα, από πότε έγινε απαγορευτικό να συζητάμε ελεύθερα, να επιχειρηματολογούμε υπέρ ή κατά των ζητημάτων που αφορούν την εκπαίδευση , αλλά έγινε αυτονόητο ότι η δεσμευτικότητα του νόμου είναι πάνω από όλα και χωρίς της συναίνεση ή τη σιωπηρή ανοχή της πλειοψηφίας, θα επιβληθεί και σε πολλές περιπτώσεις σε κλίμα εκφοβισμού από διευθυντές , σχολικούς συμβούλους και προϊσταμένους διευθύνσεων;    Είμαστε και εκπαιδευτικοί , πανάθεμα μας!!

Όσον αφορά τη δεύτερη παρανόηση, όποιος δεν βλέπει ότι η αξιολόγηση θα οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση σχολείων και θα δημιουργήσει βάση για το ποια σχολεία θα κλείσουν (ήδη έχει εξαγγελθεί πρόθεση για περαιτέρω κλείσιμο συγχώνευση 1.600 σχολικών μονάδων) είναι το λιγότερο αφελής και έχει επιεικώς τρομερές αυταπάτες.

Τέλος, το να κάνει κάποιος κριτική για την επαναστατικότητα της ΟΛΜΕ και ταυτόχρονα είτε είναι υπέρ της αυταξιολόγησης ή εθελοδουλικά αποδέχεται την όλη διαδικασία, αποτελεί το λιγότερο και επιεικέστερα τραγική ειρωνεία.
 

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #50 στις: Φεβρουάριος 05, 2014, 05:54:19 μμ »
μπορείτε να μου πείτε κάποιον χώρο εργασίας εκτός του σχολείου στον οποίο δεν υπάρχει αξιολόγηση; το να σηκώνουμε παντιέρες ενάντια στην αξιολόγηση μας απαξιώνει στα μάτια της κοινωνίας η οποία όλοι γνωρίζουμε τι άποψη έχει για τους καημένους εκπαιδευτικούς που κάθονται. Όταν λοιπόν μας έρχεται μια εγκύκλιος για την αξιολόγηση εμείς δεν πρέπει να λέμε όχι και να απαξιωνόμαστε και άλλο στην κοινωνία αλλά να προσπαθούμε να διορθώσουμε εκείνους τους τομείς της που την κάνουν να είναι υποκειμενική και μας κάνει έρμαια στις ορέξεις του εκάστοτε διευθυντή. Η ΟΛΜΕ εκεί έπρεπε να ρίξει το βάρος της. Να προτείνει η ίδια έναν τρόπο αξιολόγησης ώστε να βγει μπροστά ως ο  φορέας που επιθυμεί την βελτίωση του ελληνικού σχολείου και όχι ως μια συντεχνία άρνησης.

Το σκεπτικό σου παραγνωρίζει το περιεχόμενο της αξιολόγησης και τους στόχους της.
Σε καιρούς λιτότητας, η αξιολόγηση αποσκοπεί να μας κάνει καλύτερους ή να δημιουργήσει λίστες διαθέσιμων και μισθολογικά καθηλωμένων;
Η αξιολόγηση θα λάβει υπόψη με κατεύθυνση βελτίωσης τις υποδομές το σχολείων, τα περιεχόμενο των βιβλίων, τους διδακτικούς στόχους κτλ.;
Αν ήταν κάτι να αξιολογηθεί και να βελτιωθεί εξ αρχής θα ήταν το ποσοστό που αφιερώνεται στην παιδεία από τον κρατικό προϋπολογισμό και είναι συγκρίσιμο μόνο με αφρικανικές χώρες.
Μήπως ακόμα και να βρεθώ ανεπαρκής ή επαρκής, θα φροντίσει το κράτος να επιμορφωθώ και να γίνω καλύτερος εκπαιδευτικός;
Γιατί το κράτος να αποσύρεται από τους στοιχειώδης σκοπούς τους για τη χρηματοδότηση των σχολείων και να οδηγεί το σχολείο να μετατραπεί σε Α.Ε. και να μαζεύει λεφτά από πρόθυμους φιλάνθρωπους χορηγούς που κάποια στιγμή θα έχουν και λόγο και στο πρόγραμμα και περιεχόμενο των σπουδών του σχολείου;
Γιατί το σχολείο να προάγει τη σύγχρονη εργασιακή δουλεία των νέων ανθρώπων με τα νέα stage;

Προτάσεις ως εκπαιδευτικοί έχουμε:
Αποσύνδεση της αξιολόγησης από τη μισθολογική εξέλιξη και τις ποσοστώσεις της
Ετήσια επιμόρφωση με απαλλαγή από τα  διδακτικά καθήκοντα....αναθεώρηση και επαναξιολόγηση των βιβλίων και των διδακτικών στόχων...μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Αλλά ξέχασα, αυτά θέλουν και πόρους, τους οποίους το κράτος προτιμά να δίνει σε πιστωτές και στην ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών.

Όσο για τους γονείς, επειδή τα ζούμε καθημερινά στα σχολεία, δυστυχώς η πλειοψηφία των γονέων αντιμετωπίζει το σχολείο ως parking και η υπόληψη της για το άτομο που μορφώνει το παιδί της αντιστοιχεί στο ρητό "μα, καλά δασκαλάκος θα γίνεις;". Δεν ξέρω για εσάς, αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι με την λεγόμενη αξιολόγηση και την επικοινωνιακή καταιγίδα που γνωρίζουμε καλά πως γίνεται από καθεστωτικά ΜΜΕ, οι περίφημοι δείκτες θα χρησιμοποιηθούν για να φορτώσουν όλα τα δεινά της εκπαίδευσης στην (αποκεντρωμένη πια) σχολική μονάδα και στη καμπούρα του κάθε εκπαιδευτικού, βγάζοντας λάδι την κυβερνητική πολιτική   

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #51 στις: Φεβρουάριος 05, 2014, 06:44:20 μμ »
Δηλαδή αν εγώ στην αυτοαξιολόγηση γράψω ότι το σχολείο είναι ερείπιο και το κτίριο άθλιο, θα έρθει το κράτος και θα μου φτιάξει καινούργιο;

Αν γράψω ότι τα εργαστήρια ΗΥ έχουν παμπάλαιους υπολογιστές, θα μου δώσει το Υπουργείο καινούργιους;

Αν γράψω ότι δεν έχουμε θέρμανση γιατί δεν υπάρχουν πόροι και κάποιες αίθουσες δεν έχουν καν σώματα (πρώην αποθήκες) το κράτος θα μου βάλει;

Αν γράψω ότι οι επιδόσεις των μαθητών είναι χάλια γιατί η περιοχή του σχολείου είναι σε φτωχογειτονιές όπου τα παιδιά δεν πάνε φροντιστήριο ώστε να συναγωνιστούν αυτούς που πάνε, το Υπουργείο θα μου κάνει ενισχυτική διδασκαλία;

Προς τι όλο αυτό το θέατρο;

Αποσυνδεδεμένος Βικη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02 Κοιτάω πάντα μπροστά!
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #52 στις: Φεβρουάριος 05, 2014, 07:58:41 μμ »
απλά, αν γράψεις όλα αυτά, θα είσαι δεσμευμένος να βρεις και τις λύσεις για όλα τα προβλήματα από μόνος σου(σπόνσορες, κλπ..), και να τα παρουσιάσεις μετά από κάποιο διάστημα, για να δείξεις ότι μανατζάρεις καλά το σχολείο σου....

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #53 στις: Φεβρουάριος 05, 2014, 08:41:37 μμ »
......................................................................
1)Πλήρης αποσύνδεση του σχολείου από τον απαράδεκτο θεσμό των Πανελληνίων εξετάσεων.Το υποκριτικό ενδιαφέρον του καθεστώτος για την εκπ/ση εξαντλείται αποκλειστικά και μόνο στην εισαγωγή στο πανεπιστήμιο.Η συντήρηση κάποιων συμφερόντων και η αδυναμία πραγματικής μεταρρύθμισης έχουν καταστρέψει την ελληνική παιδεία και ταυτόχρονα ακυρώνουν κάθε δυνατότητα νέων διδακτικών μεθόδων (πρέπει να εξαντλήσουμε τη διδακτέα ύλη,μέσα από συχνά αναχρονιστικά βιβλία,για να είναι τα παιδιά έτοιμα για την τράπεζα θεμάτων,την οποία δεν γνωρίζουν ακόμα,εφαρμόζοντας συγχρόνως όσα μαθαίνουμε στις επιμορφώσεις,τη στιγμή που οι καθηγητές-¨αστέρια¨των κατευθύνσεων πλουτίζουν κάνοντας όσα έκαναν και στα φροντιστήρια,αδιαφορώντας για τις νέες τακτικές,καθώς όλοι ξέρουν ότι το πρωταρχικό κριτήριο αξιολόγησης μιας σχολικής μονάδας θα είναι το ποσοστό επιτυχίας στις Πανελλήνιες).Και όλα αυτά πουλώντας λαϊκίστικα¨μαγκιά¨περί αξιολόγησης των ταλαίπωρων εκπ/κών στους γονείς και τους επιστήμονες γόνους τους,που δεν παίρνουν χαμπάρι από την αμορφωσιά στην οποία είναι καταδικασμένοι.
......................................................
Νομίζω οτι οποιοσδήποτε θέλει να κάνει κάτι σωστό για την Παιδεία, θα πρέπει να ξεκινήσει από εδώ!
  

Αποσυνδεδεμένος BlackAdder

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #54 στις: Φεβρουάριος 05, 2014, 09:33:17 μμ »

2ο Το σχολείο σου αν είναι να κλείσει θα κλείσει είτε συμμετέχει ή δεν συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση. Είναι άσχετο το θέμα.


Δεν είναι καθόλου άσχετο το θέμα.

Όταν θα ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, η οποία δεν είναι μόνο ποιοτική στους επιμέρους δείκτες, αλλά και ποσοτική (απο το 1 έως το 4), καθε σχολική μονάδα θα έχει μία βαθμολογία.

Περισσότερη επιχειρηματολογία για το εάν ειναι σχετική ή άσχετη η αξιολόγηση με το κλείσιμο σχολείων στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Γιατί οι 3 μορφές Αξιολόγησης οδηγούν σε 3 τρόπους Απολύσεων ( του Δ.Τσιριγώτη )


http://ipaideia.gr/giati-oi-3-morfes-aksiologisis-odigoun-se-3-tropous-apoliseon-tou-d-tsirigoti.c62062cd19b6c58174ecbe97e0144767.htm

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #55 στις: Φεβρουάριος 05, 2014, 11:25:20 μμ »
Η ΟΛΜΕ να αναδείξει εδώ και τώρα όλα τα πονηρά σημεία του συστήματος αξιολόγησης εκπαιδευτικών/αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας:
Δεν επιτρέπονται οι προαγωγές με βάση το μνημόνιο που βρίσκεται σήμερα σε ισχύ.Συγκεκριμένα: στο Μνημόνιο Συνεννόησης που υιοθετήθηκε από την ελληνική Βουλή το Φλεβάρη του 2012 (τρεις μήνες μετά την εφαρμογή του νέου μισθολογίου) αναφέρεται: «Η Κυβέρνηση αναθέτει μία εξειδικευμένη εκτίμηση του νέου μισθολογίου [Πρώτο τρίμηνο του 2012]. Αυτή η εκτίμηση επικεντρώνεται στις μισθολογικές ωριμάνσεις οι οποίες ενσωματώνονται στο νέο μηχανισμό προαγωγών. Εάν η εκτίμηση αποκαλύπτει οποιαδήποτε υπερβολική μισθολογική ωρίμανση στις αποδοχές, οι κανόνες προαγωγής αναπροσαρμόζονται προ του τέλους του 2012. Ουδεμία προαγωγή λαμβάνει χώρα προ της εκτιμήσεως και της αναπροσαρμογής των κανόνων προαγωγής». Η κυβέρνηση ουδέποτε προέβη σ’ αυτή την εξειδικευμένη εκτίμηση, ουδέποτε κινήθηκε ο μηχανισμός προαγωγών και οι συγκεκριμένες διατάξεις του Ν. 4024 παρέμειναν αδρανοποιημένες.
Επίσης:
α) Εκπαιδευτικοί που με δική τους υπαιτιότητα δε συμμετέχουν στις διαδικασίες αξιολόγησης στερούνται του δικαιώματος συμμετοχής στη διαδικασία Επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης (άρθρο 11, παρ. 11 του Ν. 3848/10).
β) Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται και, μάλιστα, με συντελεστή βαρύτητας 1,5 στο κριτήριο «συμμετοχή στην αυτο-αξιολόγηση της σχολικής μονάδας» (άρθρο 3, παρ. 10 του Π.Δτος 152/2013).
γ) Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ελλιπείς σε περισσότερα του ενός κριτήρια σε μία εκ των κατηγοριών χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, ασχέτως συνολικής βαθμολογίας (άρθρο 16, παρ. 4 του Π.Δτος 152/2013).
δ) Οι εκπαιδευτικοί που, σύμφωνα με την τελική τους βαθμολογία ή σύμφωνα με την παράγραφο 4 (σ.σ. βλέπε προηγούμενη περίπτωση), χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, με σχετική πράξη του Διευθυντή Διεύθυνσης, εγγράφονται στον πίνακα των μη προακτέων (άρθρο 16, παρ. 5 του Π.Δτος 152/2013).
ε) Οι υπάλληλοι που περιλαμβάνονται σε πίνακα μη προακτέων στερούνται του δικαιώματος για προαγωγή για τα επόμενα δύο έτη (άρθρο 8, παρ. 4 του Ν. 4024/11).
στ) Υπάλληλος, ο οποίος εγγράφεται σε δύο διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων στον ίδιο βαθμό, παραπέμπεται μέσα σε δύο (2) μήνες από την κύρωση του οικείου πίνακα υποχρεωτικώς προς κρίση στο υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο, με αιτιολογημένη απόφαση του και μετά από προηγούμενη κλήση αυτού για να παράσχει εγγράφως ή προφορικώς τις αναγκαίες διευκρινίσεις, μπορεί να τον απολύσει ή να τον υποβιβάσει κατά έναν βαθμό (άρθρο 95 του Υπαλληλικού Κώδικα).
από www.alfavita.gr
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158539
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 526
Σύνολο: 539

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.