*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 188242 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος geotz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #686 στις: Νοέμβριος 22, 2014, 10:34:18 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα, για τη Λογοτεχνία Β'Λυκείου, μήπως κάποιος συνάδελφος γνωρίζει αν θα βάλουμε αδίδακτο κείμενο (όχι ως παράλληλο);Η ανεπίσημη ενημέρωση που είχα ως ώρα από το σχολικό σύμβουλο ήταν ότι θα κληρωθεί από την τράπεζα αδίδακτο κείμενο με μοριοδοτημένες τις μισές ερωτήσεις και ότι θα περιμένουμε εγκύκλιο για τη διανομή των άλλων μισών μονάδων εκ μέρους μας.Στο ίδιο πνεύμα σκόπευα να βάλω και διαγώνισμα τετραμήνου, δηλαδή να περιμένω την εγκύκλιο, να ανοίξω τράπεζα και να επιλέξω ένα από τα κείμενα.....Πριν από λίγο συνάντησα συνάδελφο άλλου λυκείου που ώρισε ημέρα διαγωνίσματος με ύλη 2 διδαγμένων κειμένων στην τάξη και με παράλληλο που θα επιλέξει ο ίδιος........τι λέτε; ???

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:59 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #687 στις: Νοέμβριος 23, 2014, 10:13:15 πμ »
Ειμαι  κατα της τραπεζας θεματων και κατα στο να μετραει ο βαθμος της α και β λυκειου στην εισαγωγη για τις σχολες....για το παραπανω θεμα επρεπε να εχει την τελικη δυναμη 48 Ν, μαλλον τυπογραφικο λαθος. Ας πουμε αυτο ειναι υπερβολικο θεμα εξετασης στη φυσικη γενικης β λυκειου.

Σε μια απεραντη παπαγαλια λυσεων θα οδηγησει η τραπεζα θεματων, ετσι το βλεπω και θα οδηγησει και τους καθηγητες να μετατρεψουν το μαθημα σε εκμαθηση αποστηθισης των απαντησεων.

 Πές τα να αγιάσει το στόμα σου!!!    :) :) :)

+++++++++++++++++++++++++++++
  

Αποσυνδεδεμένος asterix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 941
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #688 στις: Νοέμβριος 23, 2014, 10:23:18 πμ »
αν καταληξουμε σε αποστηθιση λυσεων τοχουμε χασει το παιχνιδι.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #689 στις: Νοέμβριος 27, 2014, 01:32:06 μμ »
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία  της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών


Για την εξέταση των μαθητών στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας
της Β΄ τάξης Ημερησίου και Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου (Ομάδα
Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών) δίδεται σε φωτοαντίγραφο:

Ι. Απόσπασμα διδαγμένου κειμένου από το πρωτότυπο, 12-20 στίχων, με νοηματική συνοχή
2και ζητείται από τους μαθητές:
α) να μεταφράσουν στη Νέα Ελληνική ένα τμήμα του 8-10 στίχων·
β) να απαντήσουν επί του κειμένου αυτού σε:
i. δύο (2) ερωτήσεις ερμηνευτικές που μπορεί να αναφέρονται σε ιδέες, αξίες, προβλήματα,
στη στάση, στο ήθος ή στον χαρακτήρα προσώπων, στο ιστορικό, κοινωνικό, πολιτιστικό
πλαίσιο της εποχής της συγγραφής του έργου, στη δομή και σύνθεση του κειμένου, στην
παρουσίαση και αξιολόγηση επιχειρημάτων, σε υφολογικά και αισθητικά θέματα κ.λπ.
ii. μία (1) ερώτηση που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος του κειμένου, στον συγγραφέα ή
στο έργο του·
iii. μία (1) ερώτηση λεξιλογική-σημασιολογική που αναφέρεται στην παραγωγή και σύνθεση
λέξεων της Αρχαίας Ελληνικής, σε ομόρριζες λέξεις, σε απλές ή σύνθετες, στο συσχετισμό
λέξεων της Αρχαίας και της Νέας Ελληνικής, στη διατήρηση ή αλλαγή της σημασίας τους, σε
συνώνυμα και αντώνυμα κ.λπ.
 ΙΙ. Aπόσπασμα αδίδακτου κειμένου της αττικής διαλέκτου από το πρωτότυπο, 10-12 στίχων
στερεότυπης έκδοσης, με νοηματική συνοχή και ζητείται από τους μαθητές:
α) να το μεταφράσουν στη Νέα Ελληνική·
β) να απαντήσουν επί του κειμένου αυτού σε:
i. μία (1) ερώτηση γραμματικής·
ii. μία (1) ερώτηση συντακτικού·
Καθεμία από τις ερωτήσεις γραμματικής και συντακτικού, υπό τα στοιχεία ΙΙ, β, i και ii, μπορεί
να αναλύεται σε δύο ισοδύναμα βαθμολογικώς υποερωτήματα.
Η μετάφραση του διδαγμένου κειμένου βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες, η μετάφραση του
αδίδακτου με τριάντα (30)
και καθεμία από τις έξι (6) συνολικά ερωτήσεις του διδαγμένου και
του αδίδακτου κειμένου με δέκα (10) μονάδες.
Το διδαγμένο κείμενο και τα συνακόλουθα επί αυτού ζητούμενα επιλέγονται με κλήρωση από
την τράπεζα θεμάτων, ενώ το αδίδακτο κείμενο και τα συνακόλουθα επί αυτού ζητούμενα
ορίζονται από τους διδάσκοντες.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:59 »

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #690 στις: Νοέμβριος 27, 2014, 03:46:33 μμ »
Υπαρχουν λιγα τμηματα που δεν αντεχουν θεματα απο την τραπεζα και αναγκαζομαι να λυσω γιατι μου το ζητησε η διευθυντρια. Το καταλαβαινω οτι εκεινη τη στιγμη που λυνω την ασκηση "κλωτσανε" οι μαθητες κι εγω συνεχιζω. Ειναι ο,τι πιο αντιπαιδαγωγικο εχω κανει και δυστυχως δε βλεπω αντιδραση.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #691 στις: Νοέμβριος 28, 2014, 10:05:36 μμ »
Σε μια απεραντη παπαγαλια λυσεων θα οδηγησει η τραπεζα θεματων, ετσι το βλεπω και θα οδηγησει και τους καθηγητες να μετατρεψουν το μαθημα σε εκμαθηση αποστηθισης των απαντησεων.

Πες τα χρυσοστομε!
Όχι μόνο σε παπαγαλία,αλλά αποτελεί και τρόπο καθοδήγησης των τάξεων ομαδικά σε νέα ύλη,χωρίς να εκδίδεται νέο βιβλίο(copy - paste από τα παλιά,δεν είναι νέο βιβλίο...!!!).

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #692 στις: Νοέμβριος 28, 2014, 10:08:16 μμ »
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία  της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών


Για την εξέταση των μαθητών στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας
της Β΄ τάξης Ημερησίου και Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου (Ομάδα
Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών) δίδεται σε φωτοαντίγραφο:

Ι. Απόσπασμα διδαγμένου κειμένου από το πρωτότυπο, 12-20 στίχων, με νοηματική συνοχή
2και ζητείται από τους μαθητές:
α) να μεταφράσουν στη Νέα Ελληνική ένα τμήμα του 8-10 στίχων·
β) να απαντήσουν επί του κειμένου αυτού σε:
i. δύο (2) ερωτήσεις ερμηνευτικές που μπορεί να αναφέρονται σε ιδέες, αξίες, προβλήματα,
στη στάση, στο ήθος ή στον χαρακτήρα προσώπων, στο ιστορικό, κοινωνικό, πολιτιστικό
πλαίσιο της εποχής της συγγραφής του έργου, στη δομή και σύνθεση του κειμένου, στην
παρουσίαση και αξιολόγηση επιχειρημάτων, σε υφολογικά και αισθητικά θέματα κ.λπ.
ii. μία (1) ερώτηση που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος του κειμένου, στον συγγραφέα ή
στο έργο του·
iii. μία (1) ερώτηση λεξιλογική-σημασιολογική που αναφέρεται στην παραγωγή και σύνθεση
λέξεων της Αρχαίας Ελληνικής, σε ομόρριζες λέξεις, σε απλές ή σύνθετες, στο συσχετισμό
λέξεων της Αρχαίας και της Νέας Ελληνικής, στη διατήρηση ή αλλαγή της σημασίας τους, σε
συνώνυμα και αντώνυμα κ.λπ.
 ΙΙ. Aπόσπασμα αδίδακτου κειμένου της αττικής διαλέκτου από το πρωτότυπο, 10-12 στίχων
στερεότυπης έκδοσης, με νοηματική συνοχή και ζητείται από τους μαθητές:
α) να το μεταφράσουν στη Νέα Ελληνική·
β) να απαντήσουν επί του κειμένου αυτού σε:
i. μία (1) ερώτηση γραμματικής·
ii. μία (1) ερώτηση συντακτικού·
Καθεμία από τις ερωτήσεις γραμματικής και συντακτικού, υπό τα στοιχεία ΙΙ, β, i και ii, μπορεί
να αναλύεται σε δύο ισοδύναμα βαθμολογικώς υποερωτήματα.
Η μετάφραση του διδαγμένου κειμένου βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες, η μετάφραση του
αδίδακτου με τριάντα (30)
και καθεμία από τις έξι (6) συνολικά ερωτήσεις του διδαγμένου και
του αδίδακτου κειμένου με δέκα (10) μονάδες.
Το διδαγμένο κείμενο και τα συνακόλουθα επί αυτού ζητούμενα επιλέγονται με κλήρωση από
την τράπεζα θεμάτων, ενώ το αδίδακτο κείμενο και τα συνακόλουθα επί αυτού ζητούμενα
ορίζονται από τους διδάσκοντες.

Πως ήταν η βαθμολόγηση αδίδακτου-διδαγμένου κειμενου παλαιότερα;

Αποσυνδεδεμένος sxolarxos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #693 στις: Νοέμβριος 28, 2014, 10:15:55 μμ »
Μέχρι και πέρυσι ήταν 60 το διδαγμένο (είχε και ερώτηση από κείμενο σε μετάφραση, φέτος δεν έχει, γιατί όλος ο λόγος θα διδαχθεί από το πρωτότυπο) και 40 το αδίδακτο (20 η μετάφραση, 10 η γραμματική, 10 το συντακτικό)

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #694 στις: Νοέμβριος 29, 2014, 12:10:39 πμ »
Ναι..και φετος παει 30 η μεταφραση του αδιδακτου...σε παιδια Β' Λυκειου που κανουν αδιδακτο πρωτη φορα στην ζωη τους και δυσκολευονται ακομα και το υποκειμενο και το αντικειμενο να βρουν οχι να μεταφρασουν...εκτος λογικης η αλλαγη αυτη

Αποσυνδεδεμένος lion22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θα με λατρέψει η Εκπαίδευση??
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #695 στις: Νοέμβριος 29, 2014, 10:25:49 μμ »
για Φυσικους η ερωτηση

http://exams-repo.cti.gr/downloads/GENIKO_LYKEIO_IMERISIO/V__TAXI/FYSIKI_PR./GI_V_FYSP_2_16163.pdf

στο Β2 ερωτημα του παραπανω θεματος ποια ειναι η σωστη απαντηση?



Αποσυνδεδεμένος constans

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04 01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #696 στις: Νοέμβριος 29, 2014, 11:41:52 μμ »
Εγώ το βγάζω 0,0048. Το α με το β δεν είναι το ίδιο;

Αποσυνδεδεμένος lion22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θα με λατρέψει η Εκπαίδευση??
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #697 στις: Νοέμβριος 29, 2014, 11:49:22 μμ »
και εγω τοσο εβγαζα αρχικα

αν επιλεξω δυο σημεια τα 1,4 με 285 και 1,6 με 330
βγαζω 0.0044444

μεταξυ του α και β   πιο σωστο θεωρω πως ειναι το α
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2014, 11:52:37 μμ από lion22 »



Αποσυνδεδεμένος lion22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θα με λατρέψει η Εκπαίδευση??
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #698 στις: Νοέμβριος 30, 2014, 12:01:04 πμ »
http://exams-repo.cti.gr/downloads/GENIKO_LYKEIO_IMERISIO/V__TAXI/FYSIKI_PR./GI_V_FYSP_2_20132.pdf

Επισης το παραπανω θεμα εχει αντικαταστησει το αντιστοιχο με νουμερο 16180
που υπηρχε στην τραπεζα οταν ανακοινωθηκε την πρωτη μερα αλλα στο Β1 ερωτημα δεν υπηρχε
σωστη απαντηση γιατι δεν αναφεροταν οτι τα δοχεια ειναι ισων ογκων



Αποσυνδεδεμένος constans

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04 01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #699 στις: Νοέμβριος 30, 2014, 01:27:29 πμ »
και εγω τοσο εβγαζα αρχικα

αν επιλεξω δυο σημεια τα 1,4 με 285 και 1,6 με 330
βγαζω 0.0044444

μεταξυ του α και β   πιο σωστο θεωρω πως ειναι το α
1,6/330=0,00484848... όχι 0,00444.Επίσης 1,4/285=0,004912
Κάνω κάτι λάθος;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158556
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 385
Σύνολο: 386

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.