*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Β' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 81385 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

erietta

  • Επισκέπτης
Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 10:45:58 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με την Έκθεση Β Λυκείου. Ξέρει κανείς πώς διδάσκεται; Ακολουθούμε το σχολικό βιβλίο; Μέχρι τώρα δίδασκα σε ιδιαίτερα Αρχαία και λατινικά, αλλά όχι έκθεση. Αν κάποιος γνωρίζει, ας βοηθήσει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2007, 01:17:03 μμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:02:29 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 11:11:44 μμ »
Καλησπέρα!
Καταρχήν ξεκινάς από το τελευταίο κεφάλαιο, της περίληψης, γιατί αυτήν πρέπει τα παιδιά να δουλέψουν περισσότερο απ΄όλα. Αρχίζεις με τις σημειώσεις (α' μέρος κεφαλαίου), και να δώσεις βάση στις διαρθρωτικές λέξεις. Στη συνέχεια καλό θα ήταν να κάνεις και μόνη σου εξάσκηση στις οδηγίες που δίνει στη συνέχεια για το πώς κρατάμε σημειώσεις και καταλήγουμε στην περίληψη (SOS οι οδηγίες στις σελίδες 262-263). Τα παιδιά μπορούν να κάνουν εξάσκηση στην περίληψη πάνω στα κείμενα που υπάρχουν στο βιβλίο, ή ακόμα και σε κείμενα που θα δώσεις εσύ, γιατί αυτά του βιβλίου είναι κάπως μεγάλα και σύνθετα, για την αρχή τουλάχιστον. Μετά την περίληψη πηγαίνεις στην αρχή του βιβλίου και συνεχίζεις με την είδηση. Καλό επίσης θα ήταν να δώσεις βάση στη θεωρία, και ειδικά σε ό,τι αφορά τους τρόπους ανάπτυξης παραγράφου (είναι διάσπαρτοι σε όλο το βιβλίο), γιατί είναι πολύ συνηθισμένη άσκηση για τις πανελλήνιες. Φρόντισε κάποιοα στιγμή να τους κάνεις και μια επανάληψη στην ανάπτυξη με αιτιολόγηση, που ανήκει στην ύλη της Α' λυκείου, καθώς και να τους μάθεις το αίτιο-αποτέλεσμα, γιατί δεν γίνεται πουθενά διεξοδική αναφορά.
Σε ό,τι αφορά τα θέματα που δουλεύεις, πηγαίνεις σύμφωνα με το βιβλίο, και μπορείς να χρησιμοποιήσεις και κείμενα από τους θεματικούς κύκλους. Δουλεύοντας διάφορα κείμενα να κάνεις και εφαρμογή της θεωρίας. Ίσως θα σε βοηθούσε, αφού είναι η πρώτη σου επαφή, να πάρεις και ένα καλό βοήθημα. Ψάξε κάποιο που να μήν έχει μόνο θέματα αλλά να αναπτύσσει και τη θεωρία.
Καλή αρχή και καλή επιτυχία!

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1859
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 11:16:39 μμ »
Καλησπέρα.

Ίσως θα μπορούσε να σε βοηθήσει για αρχή το βιβλίο του Ν. Γρηγοριάδη για την έκφραση έκθεση από τις εκδόσεις ΚΩΔΙΚΑ. Βέβαια το αντίτυπο που έχω εγώ είναι αρκετά παλαιό και κάποια πράγματα έχουν τροποποιηθεί αλλά η διαδικασία παραμένει βασικά  η ίδια. Για δες αν υπάρχει νεώτερη επανέκδοση ώστε να πάρεις πληροφορίες για την οργάνωση του υλικού, τα βήματα και τον τρόπο ανάπτυξης κειμένου.

" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος Angel1ca

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 11:18:00 μμ »
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ... ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ 2 ΜΕΡΗ. ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ (ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΕΚΘΕΣΗ...). Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ, ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΣΧΕΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ Κ.Α.
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: ΑΡΚΕΤΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ. ΜΕΤΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΩΣ ΕΧΕΙ (ΜΜΕ, ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ Κ.Α.). ΔΩΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗ ΜΕΘΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΓΝΟΩ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΙΣΚΩ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ (ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ, ΜΜΕ Κ.Α.) ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΡΚΕΤΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΧΕΙΡΟΖΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ.
ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ, ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΦΛΥΑΡΑ. ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: ΟΛΑ ΤΟΥ ΓΙΑΒΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ, ΟΛΑ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΖΗΤΗ, ΤΟΥ ΚΟΥΤΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΛΑ Κ.Α.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:02:29 »

Αποσυνδεδεμένος Angel1ca

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 11:20:20 μμ »
Πολλά συγγνώμη για τα κεφαλαία... :( Ξεχάστηκα...  :-[ Υπόσχομαι να μην το ξανακάνω...  :-\

erietta

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 12:04:35 πμ »
Χίλια ευχαριστώ σε όσους απάντησαν! Πάντως πιστεύω ότι οι απαντήσεις σας θα βοηθήσουν κι άλλους συναδέλφους. Όποια άλλη συμβουλή ευπρόσδεκτη!

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1235
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 10:21:32 μμ »
Θα ήθελα να σας ρωτήσω στη γ τάξη τι κάνουμε στην έκθεση? Με τι αρχίζουμε και πως συνδυάζουμε θεωρία καο θέματα? Επίσης αν υπάρχουν καλά βοηθήματα

Αποσυνδεδεμένος Angel1ca

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 11:15:44 μμ »
Και στην Γ' Λυκείου εργάζεσαι με τον τρόπο που ανέφερε σε προηγούμενη απάντηση στο ερώτημα για την Γ' Λυκείου. Επιπρόσθετα όμως να επισημάνω ότι η ύλη της θεωρίας είναι ευδιάκριτα εκτενέστερη και πολυπλοκότερη (οι συλλογισμοί και η αξιολόγηση αυτών, καθώς και το δοκίμιο χαρακτηρίζονται ως αγκάθια από τους μαθητές). Το ευχάριστο είναι ότι οι θεματικοί κύκλοι κεντρίζουν περισσότερο το ενδιαφέρον τους και συνήθως συμμετέχουν ενεργά στις συζητήσεις. Στο τέλος της χρονιάς και λίγο πριν τις πανελλήνιες εξετάσεις, αφιέρωσε 2-3 μαθήματα και δώσε στοιχεία στα παιδιά για κάποιους θεματικούς κύκλους της Α' και τησ Γ' Λυκείου. Ας μην ξεχνάμε ότι και αυτοί θεωρούνται εξεταστέα ύλη. Σε ό,τι αφορά τα βοηθήματα, προτίμησε εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ και ΖΗΤΗ για τη θεωρία, εκδόσεις ΕΟΣΚ, ΣΑΒΒΑΛΑΣ για τους θεματικούς κύκλους. Αν επιθυμείς να ενημερωθείς περαιτέρω για το μάθημα της έκθεσης, για δική σου και μόνο επιμόρφωση, ιδιαίτερα αξιόλογα θεωρώ ότι είναι τα βιβλία Η γραπτή έκφραση των μαθητών της Κυριακής Αδάλογλου (ΚΕΔΡΟΣ) και Η τεχνική της γραφής του Κώστα Λογαρά (ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ). Η δυστυχία για τους καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα στην τελευταία τάξη του Λυκείου είναι ότι καλούνται να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα των προηγούμενων ετών. Δεν είναι παράλογο και εξαιρετικά αποθαρρυντικό να συναντάς παιδιάμε φρέσκιες ιδέες, τα οποία όμως αδυνατούν να τις διατυπώσουν με σαφήνεια και συντομία;

erietta

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 06, 2007, 12:14:00 πμ »
Καλησπέρα! Θα ήθελα την άποψή σας σχετικά με το θέμα της περίληψης. Ισχύει όντως αυτό που μου είπε κάποια συνάδελφος, ότι στην περίληψη απαγορεύονται φράσεις του τύπου: Ο συγγραφέας αναφέρεται σε ή το κείμενο αναφέρεται σε; Το άκουσα και έμεινα ::) ::)

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1859
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 06, 2007, 05:37:22 μμ »
Καλησπέρα! Θα ήθελα την άποψή σας σχετικά με το θέμα της περίληψης. Ισχύει όντως αυτό που μου είπε κάποια συνάδελφος, ότι στην περίληψη απαγορεύονται φράσεις του τύπου: Ο συγγραφέας αναφέρεται σε ή το κείμενο αναφέρεται σε; Το άκουσα και έμεινα ::) ::)

Νομίζω ότι το παρακάτω κείμενο είναι αρκετά διαφωτιστικό - δώσε έμφαση στην τελευταία παράγραφο:

4. Γενική θεώρηση

Η προσπάθεια για αξιολόγηση της περίληψης με την αναλυτική μέθοδο και την πρόσθεση των επιμέρους βαθμών δεν είναι αρκετή. Χρειάζεται μια συνολική θεώρηση του γραπτού πριν την τελική βαθμολογία. 'Αλλωστε περιεχόμενο, μορφή (έκφραση) και δομή ουσιαστικά δεν διαχωρίζονται. Στη συνολική θεώρηση της περίληψης θα συνεκτιμηθούν για την τελική βαθμολογία όλα τα κριτήρια από την πρωτοτυπία στη συγκρότηση και το ύφος έως την εικόνα του γραπτού (καθαρογραμμένο κείμενο, ευανάγνωστη γραφή).

Συμπληρωματικές διευκρινίσεις

1. Η έκταση της περίληψης εξαρτάται από το είδος, το μέγεθος και τη δομή του δοθέντος κειμένου. Γι' αυτό καθορίζεται κάθε φορά η ποσότητα της περίληψης σε λέξεις (π.χ. 90-120 λέξεις) ώστε να υπάρχει ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθεί το κείμενο της περίληψης. Αυτό δε σημαίνει την αυστηρή καταμέτρηση των λέξεων από το βαθμολογητή αλλά την αξιολόγηση της ικανότητας του μαθητή να πυκνώσει-περιορίσει το κείμενό του σε συγκεκριμένα πλαίσια. (Ως υπέρβαση αυτών των ορίων θεωρείται η γραφή μιας περίληψης με είκοσι (20) περίπου λέξεις περισσότερες). Ακόμα η περίληψη μπορεί να γραφεί ως μία ενιαία παράγραφος ή να χωριστεί σε παραγράφους ανάλογα με το μέγεθος και το είδος του κειμένου.

2. Η περίληψη στα πλαίσια της Έκθεσης-Έκφρασης γράφεται για συγκεκριμένο σκοπό και έχει πάντα αποδέκτη. Γι' αυτό είναι καλό να αποφεύγεται η τυποποιημένη εκφώνηση "Να γράψετε την περίληψη του κειμένου" και να υιοθετούνται πιο αναλυτικές διατυπώσεις ενταγμένες σε επικοινωνιακό πλαίσιο σύμφωνα με τις Οδηγίες διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων 1998, σελ. 246 (Παράδειγμα: σε κυριακάτικη εφημερίδα δημοσιεύτηκε το παραπάνω άρθρο. Να ενημερώσετε την τάξη σας για το περιεχόμενό του γράφοντας μια περίληψη 100 λέξεων).

3. Η περίληψη στα πλαίσια του μαθήματος της Έκθεσης-Έκφρασης έχει πληροφοριακό χαρακτήρα οπότε η εισαγωγή της είναι προτιμότερο να ξεκινά με αναφορά στο συγγραφέα ή στο κείμενο, όπως προτείνεται στο βιβλίο Έκθεση-Έκφραση Β΄ Λυκείου σελ. 235-236. Μια εισαγωγή κατευθείαν από τις ιδέες-πληροφορίες του κειμένου είναι και αυτή αποδεκτή με τη λογική ότι ο μαθητής ταυτίζεται με το συγγραφέα του κειμένου ο οποίος επιχειρεί να πυκνώσει το κείμενό του.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

erietta

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 06, 2007, 05:55:57 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Όταν ετέθη το θέμα, εγώ παρέπεμψα τους μαθητές στο σχολικό βιβλίο, όπου αναφέρει ότι αποδεκτές είναι και οι δύο περιπτώσεις. Έλα όμως που τα παιδιά ήξεραν από συνάδελφο ότι οι εισαγωγικές αυτές φράσεις απαγορεύονται στην περίληψη! Από τη μια έπρεπε να προασπίσω τον εαυτό μου και από την άλλη δεν ήθελα να θίξω το συνάδελφο. Με λίγα λόγια, τα παιδιά  κοίταζαν το σχολικό βιβλίο με δυσπιστία!!!!!!! Πιστεύω ότι ειδικά οι φιλόλογοι δεν πρέπει να είμαστε τόσο απόλυτοι. Αλλά και αυτός ο άνθρωπος από κάπου θα το άκουσε. Όταν μάλιστα σ' ένα σημείο του σχολικού ο συγγραφέας χρησιμοποιεί τη λέξη "μάλλον", τα παιδιά ρώτησαν γιατί. Έτσι είναι. Αν το παίζεις απόλυτος, δείχνεις αυθεντία....

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1859
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 06, 2007, 07:23:27 μμ »
Συμφωνώ και επαυξάνω Εριέττα.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1235
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 09, 2008, 10:12:46 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα. Είμαι ωρομίσθια και θα ήθελα τις ιδεες σας και τις προτάσεις σας για ένα δημιουργικο μάθημα έκθσης β λυκείου.'{στην ενότητα εργασία}
Ευχαριστώ εκτ ων προτέρων ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2008, 11:38:05 πμ από Lara »

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1235
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 25, 2008, 08:45:01 μμ »
Yπάρχουν sites για το ρατσισμό?

 

Pde.gr, © 2005 - 2014

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 23162
  • Τελευταία: ΜαρίαΝ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 745675
  • Σύνολο θεμάτων: 13572
  • Σε σύνδεση σήμερα: 263
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1668
  • (Σεπτέμβριος 27, 2013, 10:58:55 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 43
Επισκέπτες: 186
Σύνολο: 229

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.