*

Αποστολέας Θέμα: Παράσταση Διαμαρτυρίας των αν. φιλολόγων στο Υπουργείο Παιδείας την Πέμπτη  (Αναγνώστηκε 9575 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dorea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 423
    • Προφίλ
Ένα είναι το ζητούμενο : να αποδοθει η ιστορία στους φιλολογους
φετος χαθηκαν απειρες καθαρά φιλολογικές ώρες, καθώς οι Διευθύνσεις είχαν ως προτεραιοτητα να καλύπτουν οι μόνιμοι με β΄ανάθεση
εμείς ακόμη και το Μήνα Μάρτιο δεχτήκαμε πιεσεις να αφήσουμε 20 ώρες ιστορία για να πάνε ως β ανάθεση ...τραγικό
Γιατί δεν κάνετε μια μελέτη για να παρουσιάσετε στοιχεία στην παράστασή σας;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος faz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Dorea, εάν έχεις στοιχεία, δώσε μας.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Εδώ που έχουν οδηγήσει τα πράγματα αυτοί οι επικίνδυνοι που ηγούνται του Υπουργείου και που φέτος μας εξαφάνισαν σχεδόν, είναι απαραίτητο να συμμετάσχουμε στη διαμαρτυρία του Μαίου Μ Α Ζ Ι Κ Α. Μόνο έτσι θα δείξουμε ότι είμαστε ενωμένοι, ότι δεν τους παίρνει να ξανακάνουν τέτοια αίσχη σαν τα φετινά, γιατί θα τους περιμένουμε μαζί με τις οικογένειές μας, που συμπάσχουν κοντά μας όλα αυτά τα χρόνια, έξω από το Υπουργείο και κυρίως ότι δεν παραιτούμαστε από όσα μας ανήκουν στο χώρο της εκπαίδευσης, επειδή έτσι το θέλουν αυτοί εκεί πάνω! Αφήστε που μέχρι τότε θα έχουν πάρει ένα γερό μήνυμα-μάθημα από τις κάλπες και θα τους κοπεί η φόρα για περαιτέρω αθλιότητες. Ό Λ Ο Ι  Μ Α Ζ Ι και η νίκη θα είναι με το μέρος μας!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
 Ένας από τους βασικούς λόγους που εξαφανιστήκαμε κυρίως στα αστικά κέντρα φέτος οι φιλόλογοι συνάδελφοι είναι ο ακόλουθος: Δημιουργείται κενό αναπληρωτή φιλολόγου μήνα Φεβρουάριο. Η Δευτεροβάθμια γνωρίζει ότι δεν υπάρχουν πιστώσεις. Παίρνει τις ιστορίες από τους φιλολόγους, τις δίνει στην ειδικότητα που πλεονάζει και δεν έχει τι να κάνει όλον αυτόν τον καιρό. Το κενό του φιλολόγου καλύπτεται διά μαγείας. Μαρτυρία μόνιμης συναδέλφου και απλής λογικής. Αναλογιστείτε ότι οι κλήσεις αναπληρωτών θεολόγων και φιλολόγων ήταν σε κάποιες φάσεις ίδιες. Οι Αγγλικοί μας ξεπέρασαν με τη βοήθεια της πρωτοβάθμιας,
Ερώτηση: Αφού υπήρχαν κενά στην πρωτοβάθμια γιατί δεν μετατάχθησαν οι ξενόγλωσσοι.
Καταλάβατε λοιπόν γιατί πρέπει να συγκεντρωθούμε όλοι οι αναπληρωτές φιλόλογοι στις 22 Μαίου έξω από το Υπουργείο; Πολύ απλά για να εκφράσουμε την αγανάκτησή μας για όσα βιώσαμε φέτος. Υπάρχει περίπτωση να μην μας δεχτούν. Αντιδημοκρατική κίνηση. Δεν είναι η μόνη. Αν μας δεχτούν είναι ικανοί να μας πουν παραμονές εκλογών ότι θα συνεχίσουν την ίδια πολιτική; Αν το πουν ο καθένας ας λειτουργήσει όπως εκείνος κρίνει, αν μας ωραιοποιήσουν την κατάσταση, επιτέλους θα ακούσουμε και κάτι αισιόδοξο.. έστω και αν είναι ψέμματα....
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 27, 2014, 06:05:34 μμ από GERMANOS »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
...<<Ένας από τους βασικούς λόγους που εξαφανιστήκαμε κυρίως στα αστικά κέντρα φέτος οι φιλόλογοι συνάδελφοι είναι ο ακόλουθος: Δημιουργείται κενό αναπληρωτή φιλολόγου μήνα Φεβρουάριο. Η Δευτεροβάθμια γνωρίζει ότι δεν υπάρχουν πιστώσεις. Παίρνει τις ιστορίες από τους φιλολόγους, τις δίνει στην ειδικότητα που πλεονάζει και δεν έχει τι να κάνει όλον αυτόν τον καιρό. Το κενό του φιλολόγου καλύπτεται διά μαγείας.>>...

Δίκιο έχεις συναδέλφισσα...
Και στο δικό μας σχολείο ακριβώς το ίδιο έγινε, όταν αρρώστησε φιλόλογος και πήρε άδεια...
Έφεραν ξενόγλωσση και αφήσαν οι φιλόλογοι όλοι τις 20 ώρες ιστορίας που είχαν...

Σύνολο στο σχολείο 45 ώρες ιστορίας...καμιά σε φιλόλογο...!!!

Αντιδράσανε 8 φιλόλογοι...σκάσανε, φωνάξανε...βάλανε και τους γονείς στη μέση, αφού άλλαζε ΟΛΟ το πρόγραμμα Φεβρουάριο μήνα και θα αλλάζανε καθηγητές πολλά παιδιά...τίποτε...!!!

Καλό βράδυ σ όλες και όλους...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 27, 2014, 07:35:18 μμ από kopan »
Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.
Βίκτωρ Ουγκώ

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Αν στην παράσταση διαμαρτυρίας είμαστε 20-30 άτομα, είναι πιθανό να μας αγνοήσουν. Αν, όμως, μαζευτούμε χιλιάδες, όπως είναι λογικό ύστερα από όσα έχουμε βιώσει φέτος, τότε δεν μπορούν παρά να μας ακούσουν. Η μαζική συμμετοχή είναι μέσο πίεσης. Και κάτι άλλο ακόμη: πρέπει να διαμαρτυρηθούμε για τις πιστώσεις -κρατικού προυπολογισμού και ΕΣΠΑ- που δίνονται σε συντριπτικό ποσοστό στην πρωτοβάθμια κι όχι στη δευτεροβάθμια. Ας μην ξεχνούμε ότι αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί προσλήφθηκαν φέτος όσοι και πέρυσι σχεδόν. Ας κάνουν και από εκεί περικοπές, όχι να την πληρώνουν μόνο οι καθηγητές και περισσότερο οι φιλόλογοι. Είναι στο χέρι μας να μην τους επιτρέψουμε την περαιτέρω εξαθλίωσή μας. Αν έχουμε αξιοπρέπεια, πρέπει Ο Λ Ο Ι να είμαστε εκεί!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Πέρα από τις διαφορές, υπάρχει κοινός στόχος. Επιβάλλεται λοιπόν η συμμετοχή όλων, ακόμα και των ξενόγλωσσων, στέλνοντας το μήνυμα πως το αντικείμενο που σπούδασαν δεν είναι "πάρεργο" και πως η Ιστορία αφορά τους φιλολόγους.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Kokoschka

  • Επισκέπτης
Και  ποιος σας ειπε συνάδερφοι φιλολογοι ότι οι ξενογλωσσοι θελουμε την ιστορια;Γιατι το υπουργειο δεν αποκαθιστα την 3ωρη διδασκαλια της Β γλωσσας στο γυμνασιο-αυτη πασχει στην ουσια και όχι τοσο η Α γλωσσα-ετσι ώστε και σωστη δουλεια να κανουμε και να μην  χρειαζεται η αναθεση.Αλλα σερνεται ακομη το θεμα δικαστικα.Ειναι ανεπιτρεπτο να μην  υπαρχει ενας σαφης σχεδιασμος για την ξενογλωσση δημοσια εκπαιδευση.Με δυο ωρες την εβδομαδα στο Λυκειο δε και με την τραπεζα θεματων,τι περιμενει το υπουργειο από εμας τους ξενόγλωσσους;Να βγαζουμε και λαγους από τα καπελα;

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
 Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Αν θέλετε να διασωθείτε πρέπει να παλέψετε για το γνωστικό σας αντικείμενο. Όμως φέτος η τακτική του υπουργείου μας διέψευσε όλους....

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Όσοι περισσότεροι, τόσο καλύτερα, αλλά θεωρώ πως πρωτίστως οι φιλόλογοι επιβάλλεται να διαμαρτυρηθούν. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά να διεκδικήσουμε όσα φέτος μας στέρησαν με απαραδεκτες τακτιικές. Δε μας αρκούν τα ωραία λόγια και οι υποσχέσεις, θέλουμε να δουλέψουμε στον τομέα που αγαπάμε και που τόσα χρόνια υπηρετήσαμε με συνέπεια ως ωρομίσθιοι και αναπληρωτές. Πρέπει να πιέσουμε για αύξηση των πιστώσεων και για ικανοποιητικό αριθμό μόνιμων διορισμών. Οι φιλόλογοι φέτος επλήγησαν βάναυσα κι αυτό δε γίνεται να ξεχαστεί ή να επαναληφθεί. Ας καταλάβουν αυτοί που τώρα μας κυβερνούν ότι δε δικαιούνται να μας απαξιώνουν, γιατί  έφτασε η ώρα της λαικής ετυμηγορίας κι εκεί όλοι κρίνονται για την ασχετοσύνη, την υποκρισία και την αναλγησία τους. Ό Λ Ο Ι  Μ Α Ζ Ι!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Διηνέκης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω τα ζώα• ιδίως τα κούγκαρς!
    • Προφίλ
Επειδή βλέπω ότι κύρια απαίτηση πολλών στο νήμα είναι να διδάσκει ο κάθε εκπαιδευτικός το αντικείμενο το οποίο σπούδασε σε ακαδημαϊκό επίπεδο, έχω ορισμένες ερωτήσεις:

1 - Μπορούν οι απόφοιτοι του Κλασσικού να διδάσκουν Νέα Ελληνικά, Έκθεση και Ιστορία;

2 - Μπορούν οι απόφοιτοι του Νεοελληνικού να διδάσκουν Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά και Ιστορία;

3 - Μπορούν οι απόφοιτοι του Ιστορικού να διδάσκουν Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά και Νέα Ελληνικά;

4 - Μπορούν οι Απόφοιτοι του ΦΠΨ να διδάσκουν Αρχαία, Νέα, Ιστορία και Λατινικά;

5 - Ποιος είναι πιο κατάλληλος να διδάξει Λογοτεχνία; Αυτός που έχει τελειώσει Ιστορικό, Κλασσικό και ΦΠΨ, ή ο ξενόγλωσσος, που περνάει τουλάχιστον 20 - 25 καθαρά λογοτεχνικά ή θεωρητικά λογοτεχνικά μαθήματα για να αποφοιτήσει, έχοντας διαβάσει εκατοντάδες έργα και χιλιάδες σελίδες από όλες τις περιόδους και από όλα τα ρεύματα σε πεζογραφία, ποίηση και θέατρο;

Να με συγχωρήσετε, συνάδελφοι, αλλά τον τρόπο που αντιλαμβάνεστε την εξειδίκευση τον βρίσκω κατά τι συμφεροντολογικό. Η θα υπάρχει αυστηρή εξειδίκευση παντού η καθόλου. Ολίγον έγκυος δεν... παίζει. Και μη μου πει κανείς ότι ο φιλόλογος, ανεξαρτήτως τμήματος αποφοίτησης (Κλασσικό, Νεοελληνικό, Ιστορικό, Αρχαιολογικό, ΦΠΨ) μπορεί να διδάξει τα πάντα, γιατί θα βάλω τα γέλια. Μας αρέσει δε μας αρέσει, όλοι στου κασίδη του κεφάλι μαθαίνουμε. Εντάξει, να παραμυθιάζουμε τους άλλους, να μην παραμυθιαζόμαστε και μεταξύ μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 27, 2014, 10:42:22 μμ από Διηνέκης »
Λέγεται ότι πριν από τη μάχη, ένας Τραχίνιος είπε πως όταν οι Πέρσες τοξεύσουν και ρίξουν τα βέλη τους, θα είναι τόσα πολλά που θα κρύψουν τον ήλιο! Ο Διηνέκης τότε, εντελώς ατάραχος, απάντησε στον Τραχίνιο πως η είδηση που φέρνει αυτός ο ξένος είναι πολύ ευχάριστη, αφού αν οι Πέρσες έκρυβαν τον ήλιο στη μάχη, τόσο το καλύτερο διότι θα πολεμούσαν στη σκιά.

Αποσυνδεδεμένος gard

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν ξέρω για ποια "Λογοτεχνία'' μιλάς αλλά οι φιλόλογοι (ΠΕ02) διδάσκουν ''κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας'' . Οι ξενόγλωσσοι έχουν ειδικευτεί στην αμερικάνικη , αγγλική , γαλλική, γερμανική, ιταλική ,αιγυπτιακή , κινέζικη λογοτεχνία κλπ....   
   

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Επειδή βλέπω ότι κύρια απαίτηση πολλών στο νήμα είναι να διδάσκει ο κάθε εκπαιδευτικός το αντικείμενο το οποίο σπούδασε σε ακαδημαϊκό επίπεδο, έχω ορισμένες ερωτήσεις:

1 - Μπορούν οι απόφοιτοι του Κλασσικού να διδάσκουν Νέα Ελληνικά, Έκθεση και Ιστορία;

2 - Μπορούν οι απόφοιτοι του Νεοελληνικού να διδάσκουν Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά και Ιστορία;

3 - Μπορούν οι απόφοιτοι του Ιστορικού να διδάσκουν Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά και Νέα Ελληνικά;

4 - Μπορούν οι Απόφοιτοι του ΦΠΨ να διδάσκουν Αρχαία, Νέα, Ιστορία και Λατινικά;

5 - Ποιος είναι πιο κατάλληλος να διδάξει Λογοτεχνία; Αυτός που έχει τελειώσει Ιστορικό, Κλασσικό και ΦΠΨ, ή ο ξενόγλωσσος, που περνάει τουλάχιστον 20 - 25 καθαρά λογοτεχνικά ή θεωρητικά λογοτεχνικά μαθήματα για να αποφοιτήσει, έχοντας διαβάσει εκατοντάδες έργα και χιλιάδες σελίδες από όλες τις περιόδους και από όλα τα ρεύματα σε πεζογραφία, ποίηση και θέατρο;

Να με συγχωρήσετε, συνάδελφοι, αλλά τον τρόπο που αντιλαμβάνεστε την εξειδίκευση τον βρίσκω κατά τι συμφεροντολογικό. Η θα υπάρχει αυστηρή εξειδίκευση παντού η καθόλου. Ολίγον έγκυος δεν... παίζει. Και μη μου πει κανείς ότι ο φιλόλογος, ανεξαρτήτως τμήματος αποφοίτησης (Κλασσικό, Νεοελληνικό, Ιστορικό, Αρχαιολογικό, ΦΠΨ) μπορεί να διδάξει τα πάντα, γιατί θα βάλω τα γέλια. Μας αρέσει δε μας αρέσει, όλοι στου κασίδη του κεφάλι μαθαίνουμε. Εντάξει, να παραμυθιάζουμε τους άλλους, να μην παραμυθιαζόμαστε και μεταξύ μας.
Να υποθέσω συνάδελφος άλλης ειδικότητας; Μήπως ξενόγλωσσος; Αν ναι.. είναι το κλασικό επιχείρημα αντικρουόμενο... Δικαιολογημένη η αντίδρασή σου.. αφού πλεονάζετε τόσοι; Όμως τελικά αποφασίστε θέλετε ή δεν θέλετε να διδάσκετε το γνωστικό σας αντικείμενο; Αν ναι.. συμβουλή συναδελφική εστιάστε την προσοχή σας εκεί και αφήστε τις άλλες ειδικότητες να πράξουν και εκείνες αντίστοιχα για τα δικά τους γνωστικά αντικείμενα. Η κλασική φράση της δασκάλας μου τη δεκαετία 80 σε κάποιο παιδάκι που μίλαγε όταν δεν έπρεπε ήταν 'Εσένα σε βάλαμε δικηγόρο; Γιατί πετάγεσαι;"

Αποσυνδεδεμένος Διηνέκης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω τα ζώα• ιδίως τα κούγκαρς!
    • Προφίλ
Δεν ξέρω για ποια "Λογοτεχνία'' μιλάς αλλά οι φιλόλογοι (ΠΕ02) διδάσκουν ''κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας'' . Οι ξενόγλωσσοι έχουν ειδικευτεί στην αμερικάνικη , αγγλική , γαλλική, γερμανική, ιταλική ,αιγυπτιακή , κινέζικη λογοτεχνία κλπ....   
 

Ευχαριστώ για την πάσα που μου δίνεις. Πριν λίγες μέρες, παρακολούθησα μια πολύ ενδιαφέρουσα εκπομπή στην ΔΤ για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, στην οποία συμμετείχαν πολλοί εγνωσμένης αξίας ακαδημαϊκοί. Κοινή διαπίστωση όλων ήταν ότι η εκπαίδευση που παρέχεται στα θεωρητικά μαθήματα είναι σχεδόν αποκλειστικά εστιασμένη στα επιτεύγματα του ελληνικού πνεύματος (αρχαίου και νέου). Καμία ή σχεδόν καμία νύξη στα επιτεύγματα του ευρωπαϊκού ή παγκόσμιου πνεύματος και πολιτισμού και καμία η σχεδόν καμία νύξη στην παγκόσμια ιστορία. Τα λεγόμενά τους επιβεβαίωσε μια μαθήτρια λυκείου, η οποία συμμετείχε σε φόρα μαθητών από όλον τον κόσμο, ισχυριζόμενη πως όταν συναντιούνται Έλληνες μαθητές με μαθητές από άλλες χώρες, οι πρώτοι αισθάνονται αμόρφωτοι, γιατί δεν ξέρουν τίποτα σε τομείς όπως η παγκόσμια ιστορία, η παγκόσμια λογοτεχνία και ο παγκόσμιος πολιτισμός, σε αντίθεση με τους ξένους που δείχνουν να ξέρουν πάρα πολλά.

ΟΚ, κι εγώ σέβομαι τα επιτεύγματα του ελληνικού πνεύματος και της ελληνικής διανόησης, ΟΚ, συμφωνώ ότι ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός πάτησε πάνω στο αρχαίο ελληνικό για να φτάσει εκεί που είναι σήμερα, αλλά μήπως είναι επιτέλους ώρα να βγάλουμε το κεφάλι από την άμμο; Καλό είναι, τη γνώση που μεταδίδουμε στους μαθητές μας επιτέλους ν' αρχίσουν να τη διαμορφώνουν οι απαιτήσεις των καιρών κι όχι οι συντεχνίες στην εκπαίδευση, με την πολυπληθέστερη να παίρνει τη μερίδα του λέοντος, τη δεύτερη πολυπληθέστερη την δεύτερη μεγαλύτερη μερίδα κοκ.
Λέγεται ότι πριν από τη μάχη, ένας Τραχίνιος είπε πως όταν οι Πέρσες τοξεύσουν και ρίξουν τα βέλη τους, θα είναι τόσα πολλά που θα κρύψουν τον ήλιο! Ο Διηνέκης τότε, εντελώς ατάραχος, απάντησε στον Τραχίνιο πως η είδηση που φέρνει αυτός ο ξένος είναι πολύ ευχάριστη, αφού αν οι Πέρσες έκρυβαν τον ήλιο στη μάχη, τόσο το καλύτερο διότι θα πολεμούσαν στη σκιά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159781
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 606
Σύνολο: 621

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.