0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και αν σε αυτού του είδους τα θέματα ήσουν "σκράπας" (όπως ο υποφαινόμενος) ή τα αντικείμενα που διαπραγματευόταν σου ήταν παγερά αδιάφορα (βλέπε"αρετή και ευδοκίμηση" από παλιές πανελλήνιες ), τότε ήσουν καταδικασμένος σε πολύ χαμηλό βαθμό!
Δε θέλω, προσωπικά, να υιοθετεί κάποιος αμάσητα αυτά τα οποία μπορεί να του "υπαγορεύω", αυτό το οποίο "θέλω" είναι ακόμα και με αμφισβητεί - χωρίς εισαγωγικά το ρήμα-. Για αυτό ακριβώς πρέπει να υπάρχει η έκθεση. Είναι σχεδόν το μόνο μάθημα που προσφέρει αυτή τη δυνατότητα.
Θέλω να δείξω την ασυμβατότητα μεταξύ των δύο, καταλήγοντας στο επιχείρημα ότι το αν κάποιος θα περάσει η όχι στο Μαθηματικό ΔΕΝ πρέπει να εξαρτάται από την ικανότητα του στην Ελληνική γλώσσα.
Ο φοιτητής που σπουδάζει Μαθηματικά, είναι προτιμότερο να έχει γερές βάσεις στα Μαθηματικά και κάποιες αδυναμίες σε έκφραση, λεξιλόγιο, κλπ, από το να έχει εξαιρετικά ανεπτυγμένη γλωσσική ικανότητα και ελλειπή κατανόηση βασικών Μαθηματικών εννοιών.