*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15  (Αναγνώστηκε 404878 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kleos02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1428 στις: Ιούνιος 25, 2015, 05:47:44 μμ »
Διαφωνώ πλήρως με τον kleos02.
Μήπως εμείς δεν μπορούμε να διαχειριστούμε τις καταστάσεις με τις οποίες ερχόμαστε αντιμέτωποι και κρίνουμε εύκολα ότι φταίνε τα παιδιά που βρίσκονται στη γενική τάξη; Αντί να απαιτούμε να μας επιμορφώσουν ΑΜΕΣΑ, καταλήγουμε να διώχνουμε ότι δεν μας βολεύει;  Για όλα αυτά τα παιδιά είναι καλύτερο να βρίσκονται σε ένα σχολείο ειδικής αγωγής; Ή μήπως για εμάς είναι καλύτερο;
Εάν πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο για τα παιδιά (όχι μόνο γνωστικά αλλά και συναισθηματικά και κοινωνικά) τότε είμαι μαζί σου. Να σκεφτούμε όμως και την περίπτωση να χρειαζόμαστε εμείς επιμόρφωση για να διαχειριστούμε τις διαφορετικές ανάγκες των μαθητών μας.

Όλα είναι ρευστά και εξαρτώνται από το σχολικό περιβάλλον.  Για παράδειγμα αντιμετωπίζεται διαφορετικά  ένα  τέτοιο παιδι  όταν έχει  30  συμμαθητές μέσα στην τάξη , και διαφορεικά όταν η τάξη του αποτελείται από 15 άτομα.Ένας γονιός δεν θέλει το παιδί του να πάει σε ειδικό σχολείο. Και προφάνως περιπτώσεις που ανέφερα να ζημιωθούν εκεί.Σε ειδικό σχολείο πάνε συνηθως οι βαριές περιπτώσεις , πχ τετραπληγικός. 
Το θέμα είναι τι γινεται στην περίπτωση που εσύ ως εκπαιδευτικός γενικής αγωγής δουλεύεις με τέτοια παιδιά, έχεις τα προσόντα να δουλεψεις στην ειδική (διδακτορικό ειδικής) αλλά δεν μπορείς να μεταφέρεις και στους πίνακες ειδικής την προυπηρεσία σου ενώ το αντίθετο συμβαίνει.  Αυτό πρέπει να αλλάξει και απαιτεί διαχωρισμό γενικής- ειδικής εκπαίδευσης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:05:57 »

Αποσυνδεδεμένος marilou1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Να πιστεύεις...
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1429 στις: Ιούνιος 25, 2015, 06:58:00 μμ »
Συναδέλφισα να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κάθετα με τα συμπεράσματα που βγάζεις από την συμπεριφορά ορισμένων μόνιμων που παρατήρησες και ερμήνευσες.

Ήμουν αναπληρωτής ειδικής έγινα μόνιμος συνεχίζω μόνιμος ειδικής με πολλά χρόνια στην ειδική, αν μετράει η γνώμη μου άκου την.

Όχι δεν ήμαστε ξεχωριστός κλάδος, ήμαστε εξειδίκευση. Κλάδος είναι ο βασικός σου τίτλος ΠΕ02 φιλολόγων ΠΕ03 μαθηματικών ΠΕ04 φυσικών επιστημών. Από εκεί και πέρα υπάρχουν οι ειδικότητες π.χ.  ΠΕ04.01 φυσικός κλπ οι οποίες ανήκουν στον κλάδο ΠΕ04. Η διαφορά του .01 φυσικού με τον 01.50 φυσικό ειδικής αγωγής είναι μόνο στην εξειδίκευση που έχει σε σχέση με τον πρώτο. Προσοχή δεν έχει βασικό πτυχίο ειδικής, δεν είναι όπως στην α/θμια με το πανεπιστήμιο βόλου και μακεδονίας που δίνει ΠΕ71 ΠΕ61 εκεί ναι είναι άλλος κλάδος από τον ΠΕ70 ΠΕ60.
Άρα για να το συνηψήσουμε δεν είμαστε άλλος κλάδος, ήμαστε ΠΡΩΤΑ εκπαιδευτικοί γενικής και μετά ειδικής ως εξειδίκευση.
Το ότι εσύ θέλεις να σπάσουν οι πίνακες ή δεν ξέρω τι άλλο το βασίζεις καθαρά σε θέματα που έχουν να κάνουν με τον διορισμό σου, αυτό όμως δεν έχει να κάνει με τον κλάδο και δεν νομιμοποίητε η θέση σου γιαυτό τον λόγο.

Το ότι κάποιος έρχεται λοιπόν στην ειδική για τους Χ Ψ Ζ Ω και μετά θέλει να πάει στην γενική για τους Κ Λ Μ Ν λόγους είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ του και δεν μπορείς εσύ ή εγώ να το κρίνουμε. Δεν μπορείς να είσαι στο μυαλό του, δεν ξέρεις τις ανάγκες του, δεν ξέρεις τα θέλω του, δεν ξέρεις τους λόγους του, δεν ξέρεις, άρα με ποιο δικαίωμα μπορείς να κρίνεις, να ερμηνεύεις και να βγάζεις συμπεράσματα. Κάθε ένας μας είναι ξεχωριστή περίπτωση, ασκούμε επάγγελμα και αυτό είναι το μόνο που μπορώ να κρίνω, πως το ασκούμε. Δεν μπορώ να κρίνω τους λόγους ή την ηθική τους. Δεν με ενδιαφέρουν αυτά, είναι τελείως υποκειμενικά και αλλάζουν από στιγμή σε στιγμή για τον καθένα. Το να είσαι επαγγελματίας σε αυτό που κάνεις έχει σημασία, αν το κάνεις γιατί "αγαπάς τα παιδιά" ή "αγαπάς τον ευατό σου" ή το "επάγγελμα σου" ή έτσι είναι χαρακτήρας σου είναι αδιάφορο. Εγώ θέλω να έχω συναδέλφους επαγγελματίες .-

Τώρα θα μιλήσω για εμένα, εγώ λοιπόν δεν μπορώ να μου αποκλείσω κάποια στιγμή να πάω σε μια γενική τάξη, μπορεί να θέλω να αλλάξω παραστάσεις, να βαρεθώ, να δω μια όμορφη συνάδελφο ή όποιο άλλο λόγο σαχλό ή σοβαρό μπορείς να σκεφτείς. Το ίδιο ισχύει και ανάποδα συνάδελφος της γενικής με προσόντα για τοποθέτηση στην ειδική για τους δικούς του λόγους να θέλει να έρθει μια βόλτα και από εδώ. Όλα μπορούν να γίνουν και έτσι πρέπει να είναι γιατί έχουμε κάθε επαγγελματικό δικαίωμα από τα προσόντα μας σύμφωνα με τον νόμο. Δεν μπορείς λοιπόν να προτείνεις εσύ γιατί έτσι τα ερμηνεύεις να στερείς από τους υπόλοιπους που μπορεί να έχουμε διαφορετικό τρόπο σκέψης αλλά και όλα εκείνα τα προσόντα και να μας λες θα είσαι εκεί και τέλος, καταλαβαίνουμε τι θέλεις να πεις αλλά πίστεψε με δεν είναι αυτός ο τρόπος για να προωθήσεις τα συμφέροντα σου.

Επίσης θα διαφωνήσω για το επίδομα. Κακός κάκιστα το έκοψαν, ειδικά οι συνάδελφοι που υπηρετούν στα ειδικά σχολεία επιτελούν έργο βαρύτερο και δυσκολότερο από αυτό που θα έκαναν στο γενικό σχολείο, με αυτή την λογική υπήρχε το επίδομα, άλλαξε κάτι ? έγιναν τα ειδικά όπως τα γενικά στις συνθήκες? πιστεύω πως όχι. Η κατάργηση λοιπόν του επιδόματος μας έπληξε για πολλούς λόγους, οικονομικούς, ηθικούς, επαγγελματικούς. Το ότι υπάρχουν και συνάδελφοι που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους και δεν είναι επαγγελματίες, αυτοί υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν είτε στο ειδικό είτε στο γενικό με ή χωρίς επίδομα. Προτιμώ λοιπόν για τους προηγούμενους λόγους να το παίρνει 1 συνάδελφος ειδικής που το αξίζει και 10 που δεν το αξίζουν, παρά κανένας.

Αυτά είχα να πω, αν αξίζουν ας το κρίνεις εσύ.

Ωραίος ο λόγος μόνο που θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω σε έναν σημείο. Δεν με απασχολεί ο διορισμός μου καθόλου σε αυτά που πιστεύω. Αντιθέτως μάλιστα αν το σκεφτείς καλύτερα. Με αυτά που πρεσβεύω (όχι στους διπλό πίνακες ) μου αποκλείω το δικαίωμα να εχω περισσότερες πιθανότητες να διοριστώ. Αλλά κλείνω τη συζήτηση εδώ διότι δεν αλλάζω εύκολα αυτά που πιστεύω συν του οτι κάνουμε απλά εικασίες ενώ άλλοι αποφασίζουν. Καλή συνέχεια στη συζήτησή σας

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1430 στις: Ιούνιος 25, 2015, 10:55:25 μμ »
Αποτέλεσμα φέρνει μόνο η παράθεση λόγων.
Αν είναι το ζητούμενο (το αποτέλεσμα)!

Το να είσαι επαγγελματίας σε αυτό που κάνεις έχει σημασία, αν το κάνεις γιατί "αγαπάς τα παιδιά" ή "αγαπάς τον ευατό σου" ή το "επάγγελμα σου" ή έτσι είναι χαρακτήρας σου είναι αδιάφορο. Εγώ θέλω να έχω συναδέλφους επαγγελματίες .-
 Η κατάργηση λοιπόν του επιδόματος μας έπληξε για πολλούς λόγους, οικονομικούς, ηθικούς, επαγγελματικούς. Το ότι υπάρχουν και συνάδελφοι που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους και δεν είναι επαγγελματίες, αυτοί υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν είτε στο ειδικό είτε στο γενικό με ή χωρίς επίδομα. Προτιμώ λοιπόν για τους προηγούμενους λόγους να το παίρνει 1 συνάδελφος ειδικής που το αξίζει και 10 που δεν το αξίζουν, παρά κανένας.

Αυτά είχα να πω, αν αξίζουν ας το κρίνεις εσύ.
Γνωρίζεις αν ο "επαγγελματισμός" εξαντλείται (σήμερα , πρακτικά) στο 8-2 και σε "ενωτικές" παραστάσεις του φαίνεσθαι;
Φτάνει στην ουσία;
Και
την ουσία, πώς την εννοεί ο καθένας;
: : : : : : : : : : :Να πως:
Ωραίος ο αγώνας λόγων!
Να υπενθυμίσω ότι στη γενική τα αντιμετωπίζεις όλα με εξαίρεση τις βαριές περιπτώσεις. Προσωπικά, έχω κάθε χρόνο μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Έχουν περάσει μαθητές με δυσλεξία, διάσπαση προσοχής, σχοιζοφρένεια,  Asperger  κτλ...
Κακώς τους έχουν στα τμήματα γενικής, όμως εκεί βρίσκονται.


Η ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ. Δε μπορει ένας που διαθέτει προσόντα για εργασία στην ειδική να μην μπορεί να μεταφέρει την προυπηρεσία του , ενώ ένας της ειδικής να μπορεί.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1431 στις: Ιούνιος 25, 2015, 11:52:00 μμ »
Αποτέλεσμα φέρνει μόνο η παράθεση λόγων.
Αν είναι το ζητούμενο (το αποτέλεσμα)!
Γνωρίζεις αν ο "επαγγελματισμός" εξαντλείται (σήμερα , πρακτικά) στο 8-2 και σε "ενωτικές" παραστάσεις του φαίνεσθαι;
Φτάνει στην ουσία;
Και
την ουσία, πώς την εννοεί ο καθένας;
: : : : : : : : : : :Να πως:

τι να σου πω σαπόρι, ποτέ δεν θεωρούσα τον επαγγελματισμό (με ή χωρίς εισαγωγικά) ότι εξαντλείται σε αυτά ή σε άλλα, θεωρώ ότι είναι μια βαθύτερη κατάσταση την οποία βιώνει ο καθένας διαφορετικά και κρίνεται αναλόγως. Προσωπικά ναι με ενδιαφέρει η ουσία και όχι τα νούμερα (με ή χωρίς εισαγωγικά).
Την θέση του kleos02 που παραθέσες ως ουσία, αποτελεί άποψη ενός εκπαιδευτικού γενικής που τα βλέπει όπως τα βλέπει και τα γράφει όπως τα γράφει, δεν αποτελεί ουσία κατά την γνώμη μου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:05:57 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1432 στις: Ιούνιος 26, 2015, 12:04:07 πμ »
τι να σου πω σαπόρι, ποτέ δεν θεωρούσα τον επαγγελματισμό (με ή χωρίς εισαγωγικά) ότι εξαντλείται σε αυτά ή σε άλλα, θεωρώ ότι είναι μια βαθύτερη κατάσταση την οποία βιώνει ο καθένας διαφορετικά και κρίνεται αναλόγως. Προσωπικά ναι με ενδιαφέρει η ουσία και όχι τα νούμερα (με ή χωρίς εισαγωγικά).
Την θέση του kleos02 που παραθέσες ως ουσία, αποτελεί άποψη ενός εκπαιδευτικού γενικής που τα βλέπει όπως τα βλέπει και τα γράφει όπως τα γράφει, δεν αποτελεί ουσία κατά την γνώμη μου.

Είναι η "ουσία" (με εισαγωγικά) πολλών "Ειδικών" , θα το γνωρίζεις εξ ιδίας πείρας:
Ωραίος ο αγώνας λόγων!
Να υπενθυμίσω ότι στη γενική τα αντιμετωπίζεις όλα με εξαίρεση τις βαριές περιπτώσεις. Προσωπικά, έχω κάθε χρόνο μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Έχουν περάσει μαθητές με δυσλεξία, διάσπαση προσοχής, σχοιζοφρένεια,  Asperger  κτλ...
Κακώς τους έχουν στα τμήματα γενικής
, όμως εκεί βρίσκονται.

Η ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ. Δε μπορει ένας που διαθέτει προσόντα για εργασία στην ειδική να μην μπορεί να μεταφέρει την προυπηρεσία του , ενώ ένας της ειδικής να μπορεί.

Όλα σωστά όπως τα λες . Θα πρέπει όμως αν πάρω και εγώ το χαρτί των σεμιναρίων να μπω στον πίνακα ειδικής με την προϋπηρεσία μου γιατι απέκτησα τα προσόντα και για τους ίδιους λόγους αποφάσισα να έρθω στην ειδική αγωγή .

Αααα
και:
"1 χελιδόνι δε φέρνει την άνοιξη"
και
"Κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά".

Να πω κι 1 δικό μου (τώρα το'βγαλα, παράφραση):
"Η μύγα πνίγεται στο γάλα".
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2015, 12:11:30 πμ από sapore »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1433 στις: Ιούνιος 26, 2015, 12:16:04 πμ »

Να πω κι 1 δικό μου (τώρα το'βγαλα, παράφραση):
"Η μύγα πνίγεται στο γάλα".


Αααα τώρα θυμήθηκα 1 ωραία απάντηση σε αυτό:
"Εκτός αν αντέξει να κολυμπάει τόση ώρα ικανή να πήξει το γάλα και να βγει έξω".
Το θέμα είναι να βγει αυτή έξω;
Ή όλοι μας;

Ααα
και 1 "πολιτικό":

ΠΙΑ δεν υπάρχει πισωγύρισμα: ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ. Sorry για το troll απλά έτσι είναι!

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1434 στις: Ιούλιος 03, 2015, 12:04:47 πμ »
http://dide-peiraia.att.sch.gr/index.php/menu-pysde/menupysde-praxeis/3727-pysde-pr7-dntes-2015-se-kena

έχουν τα απαιτούμενα προσόντα στην ειδική οι διευθυντές των ΕΕΕΕΚ?

αν ξέρει κάποιος συνάδελφος ας μας ενημερώσει
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 03, 2015, 12:06:54 πμ από noname »

Αποσυνδεδεμένος elli_tzo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1435 στις: Ιούλιος 19, 2015, 05:39:42 μμ »
Καλησπέρα!

Λέτε κ φέτος Αύγουστο να κάνουμε αιτήσεις ε?

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1436 στις: Ιούλιος 21, 2015, 08:56:33 μμ »
Πλέον ναι. Μπορούμε κάπως να μάθουμε τα κενά κάθε ειδικότητας σε κάθε δευτεροβάθμια;
Να μπορούμε να υπολογίσουμε.

Αποσυνδεδεμένος alexiam

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1437 στις: Ιούλιος 25, 2015, 01:16:13 μμ »
Παιδιά καλησπέρα και καλές βουτιές σε όσους είναι παραλία!  Θα ήθελα τη βοήθεια από κάποιον πιο έμπειρο στο θέμα της ειδικής. Είμαι φιλολογος με μεταπτυχιακό στην ειδική και πιστοποίηση braille. Είναι η πρώτη φορά που θα κάνω αίτηση για την ειδική. Θα ήθελα, αν κάποιος μπορεί λόγω εμπειρίας, να με διαφώτισει στο πώς θα κινηθώ για να έχω μια ελπίδα να με πάρουν.  Σκέφτομαι να δηλώσω πρώτα Αθήνα και μετά τα νησιά. Είναι καλή κίνηση; Τα πράγματα δυστυχώς είναι πολύ δύσκολα ειδικά για τον κλάδο μου και χρειάζομαι ειλικρινά τα φώτα ενός έμπειρου ματιού!  :) ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1438 στις: Αύγουστος 03, 2015, 04:18:22 μμ »
"Σύμφωνα με τον αιρετό του ΚΥΣΠΕ Δημήτρη Μπράτη η εγκύκλιος για την ειδική αγωγή ετοιμάζεται και θα εκδοθεί, αν δεν υπάρξει πρόβλημα, ως το τέλος της βδομάδας.Προθεσμίες υποβολής αιτήσεων δυο βδομάδες από την έκδοσή της.
Πιθανότατα από 10 μέχρι 22Αυγούστου."
Ως συνηθως βεβαια ολο και καποιο  προβληματακι θα υπαρξει , καποιος λειπει και δεν μπορει να   υπογραψει, σε καποιο συρταρι ξεχαστηκε κατι κλπ κλπ .... 8)



Αποσυνδεδεμένος miki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • :)
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1439 στις: Αύγουστος 03, 2015, 04:27:18 μμ »
Καλησπέρα alexiam. πράγματι τα πράγματα για τον κλάδο μας είναι δύσκολα γιατί ακόμη και στον πίνακα ειδικής έχουμε μαζευτεί αρκετοί.. αν θυμάμαι καλά σχεδόν 2000 είμαστε..
να σου πω την προσωπική μου εμπειρία.. εγώ έχω κάνει ήδη μια φορά αίτηση για αναπληρωτές πε2.50 είχα αρκετά καλή σειρά θα έλεγα σχεδόν 900 αλλά ο πίνακας δεν έφθασε μέχρι εμένα..
πιθανό να έχεις ελπίδες να σε πάρουν λόγω της πιστοποίησης braille ..αν κ πλέον έχουν πολλοί κ αυτή τη πιστοποίηση..

Αποσυνδεδεμένος gvp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1440 στις: Αύγουστος 03, 2015, 05:07:03 μμ »
Καλησπερα σε ολους
Θελω να ρωτησω αν καποιος γνωριζει αν θα μετρησουν τα μορια στα δυσπροσιτα διπλα και στους πινακες ειδικης
Ευχαριστω

Αποσυνδεδεμένος taxi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 343
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1441 στις: Αύγουστος 03, 2015, 05:12:13 μμ »
miki είχες βάλει το χ παντού και δεν σε κάλεσαν;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159784
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 511
Σύνολο: 521

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.