0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και καταλήγω στο εξής...μόνο αυτός που έχει μπει σε τάξη μπορεί να έχει άποψη και να κατέχει τέτοιες καίριες θέσεις!!!
Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο.Αυτά είναι τα πράγματα που έμαθα:Να μοιράζεσαι τα πάντα.Να παίζεις τίμια.Να μη χτυπάς τους άλλους.Να βάζεις τα πράγματα πάλι εκεί που τα βρήκες.Να καθαρίζεις τις τσαπατσουλιές σου.Να μην παίρνεις τα πράγματα που δεν είναι δικά σου.Να λες συγγνώμη, όταν πληγώνεις κάποιον.Να πλένεις τα χέρια σου πριν από το φαγητό.Να κοκκινίζεις.Ζεστά κουλουράκια και κρύο γάλα κάνουν καλό.Να ζεις μια ισορροπημένη ζωή· να μαθαίνεις λίγο, να σκέπτεσαι λίγο, να σχεδιάζεις, να ζωγραφίζεις,να τραγουδάς, να χορεύεις, να παίζεις και να εργάζεσαι κάθε μέρα από λίγο.Να παίρνεις έναν υπνάκο το απόγευμα. Όταν βγαίνεις έξω στον κόσμο, να προσέχεις την κίνηση, να κρατιέσαι από το χέρι και να μένεις μαζί με τους άλλους.Να αντιλαμβάνεσαι τα θαύματα. Όλα όσα πρέπει να ξέρετε βρίσκονται κάπου εδώ μέσα. Ο χρυσός κανόνας, η αγάπη και οι βασικές αρχές υγιεινής· η οικολογία, η πολιτική, η ισότητα και η υγιεινή ζωή.
Λες και οι Γυμναστές δεν λειώνουν κάθε απόγεμα με προετοιμασία για την άλλη μέρα...Ξέρεις πόσους απογευματινούς καφέδες παρέα με την (τις) αθλητικές εφημερίδα (-ες) πίνουν οι Γυμναστές; Βάλε και την παρακολούθηση ΟΛΩΝ των αγώνων ποδοσφαίρου στην ΤV από Τσάμπιονς Λιγκ μέχρι το Α5 τοπικό!!!ΔΡΑΜΑ ΔΡΑΜΑ..
Μπραβο Δήμητρα λεω ...ότι και να κάνω όσο κι αν απολαμβανω να δινω το μεγιστο που μπορω, για καποιους θα είμαι μια νηπιαγωγός , δηλαδη η κυρία που απλως "κρατάω τα παιδιά τους"στο νηπιαγωγειο ...και που "εκει δεν ειναι δημοτικο"Αν όμως πάνε τα παιδια στο δημοτικο και τα βρουνε σκουρα, τότε θα τα ακουσεις...και στο νηπιαγωγεια τι κανετε??? ανακολουθο δε νομιζετεΘέλω να πω εφοσον υποτιμαμε τη βαθμιδα αυτη δε μπορουμε να έχουμε απαιτησεις!Πως το παλευεις αυτο το στερεότυπο???ΚΑΙ απανταω μόνη μου...Keep walking Dimitra...έχει πολυ δρόμο ακόμα για να αλλαξουν οι παλιες αντιλήψεις...!
δίκαιο έχει ο κουκου για την αξία του παιχνιδιού στην εκπαίδευση. τα παραδείγματα πολλά:κάποιος έτρεχε και πήδαγε και έγινε υπουργός, ένας άλλος έριχνε απλά μπουνιές στο διάλειμμα στις συμμαθήτριες του και παραλίγο να πάει στο 10%ο άλλος έκανε μόνιμα καταλήψεις και τώρα ονειρεύεται την αργεντινήενώ εμείς που τσακιστήκαμε στο διάβασμα, στη σκέψη, στα βουνά και στα νησιά, καταντήσαμε να ζούμε με 850 ευρώ και δεν έχουμε να πιούμε ένα καφέ.
Σχολιαζω το τελευταίο:Αποψη μπορει να εχει ο καθενας, δημοκρατια εχουμε και όλα τα θεματα μας αφορουν. Αλλιως ας μη μιλαμε για φορολογικά, υγειας κλπ Τωρα, το κατά πόσο είναι σωστή η αποψη μας, μενει να εξεταστει με καλη θεληση τοσο από τον ιδιο οσο και από τους "ειδικους"παντα με καλόπιστο διάλογο.Επισης, οσο αφορα τη θέση σε κάθε υπουργειο δεν νομιζω πως είναι απαραιτητο ο γιατρος στο υγειας, ο δικαστικός στο δικαιοσυνης ο στρατιωτικος στο Αμυνας κλπ κλπ . Κοινη λογική και μια επιστημοσύνη να υπαρχει μαζι με συζητηση φτανουν και περισσεύουν. Το θεμα,λοιπόν, δεν είναι εκει. Υπαρχουν τα θεσμικα οργανα και πρεπει να παιρνουν θεση. Ετσι δεν είναι; Οσο αφορα το υπόλοιπο μηνυμα σου, συμφωνώ και απαυξάνω...για μενα η νηπιακή ηλικια είναι καθοριστική της ολης πορειας του ανθρωπου.