*

Αποστολέας Θέμα: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα  (Αναγνώστηκε 34476 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #98 στις: Σεπτέμβριος 02, 2014, 07:58:30 μμ »
1) Απο τη στιγμη που ενα σχολειο χαρακτηριστηκε Ολοημερο, τοτε γινεται καθε χρονο. Ο αριθμος τμηματων μπορει να διαφερει, αναλογως του αριθμου παιδιων που οι γονεις τους εργαζονται μεχρι αργα (και δεν εχουν παππου-γιαγια-χρηματα για γυναικα που να παιρνει το παιδι νωριτερα).
2) Γιατι να καταργηθει ο θεσμος;;;;; Ο θεσμος οφειλει να εξαπλωθει ωστε να καλυψει ολα τα σχολεια της ελληνικης επικρατειας (ηδη εχει φτασει να καλυπτει τα περισσοτερα, νομιζω) κι οχι να καταργηθει. Το μεγαλο του πλεονεκτημα ειναι οτι τα παιδια εχουν το δικαιωμα να παρακολουθησουν τα προγραμματα που προσφερονται (κι οχι να τα παρακολουθησουν υποχρεωτικα, οπως ειναι δυστυχως το ΕΑΕΠ μεχρι τις 14:00) μεχρι τις 14:00, 15:00, ακομη και 17:00...

Δεν εχω καμια εμπαθεια για τις ειδικοτητες, τις οποιες θεωρω απαραιτητες και ποτε δεν ειπα οτι δεν τις θελω στο σχολειο: τις θελω στο ολοημερο κι οχι στο πρωινο. Εκτος αν εννοεις εμπαθεια αυτο που ειπα παραπανω, οτι ολοι οσοι εργαζονται με παιδια (βαζοντας και τον εαυτο μου μεσα) πρεπει να εχουν παιδαγωγικη επαρκεια, που δεν πιστευω να εννοεις αυτο.

Ειμαι 100% κατα του ΕΑΕΠ (ειδικα στις ταξεις Α-Δ) και 100% υπερ του θεσμου του ολοημερου με ολες τις ειδικοτητες που υπαρχουν στο ΕΑΕΠ. Ο μεγαλος αριθμος ειδικοτητων δημιουργει τεραστιο προβλημα στην ευρυθμη λκειτουργια των δημοτικων ΕΑΕΠ ειδικα στις μικροτερες ταξεις - ζητα απο οποιονδηποτε διευθυντη ΕΑΕΠ να σου συγκρινει την ευρυθμη λειτουργια ενος κλασικου με ολοημερο και ενος ΕΑΕΠ με/χωρις ολοημερο!!!

Μην είσαι σίγουρη και για τίποτα όσον αφορά το Ολοήμερο (μορφη που μπορεί να πάρει στο μέλλον, εργασιακές σχέσεις εκεί, ακόμα και η ίδια η ύπαρξη του)
Γι αυτό σε ρώτησα. Αν κάποια στιγμή ελλατωθούν τα τμήματα σε όλη την Ελλάδα ή ακόμα για τον οποιοδήποτε λόγο καταργηθεί (όπως για παράδειγμα η ΠΔΣ) σκέψου τι θα απογίνουν οι ειδικότητες που εργάζονται αποκλειστικά εκεί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:16:02 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #99 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 03:03:22 πμ »
Μην είσαι σίγουρη και για τίποτα όσον αφορά το Ολοήμερο (μορφη που μπορεί να πάρει στο μέλλον, εργασιακές σχέσεις εκεί, ακόμα και η ίδια η ύπαρξη του)
Γι αυτό σε ρώτησα. Αν κάποια στιγμή ελλατωθούν τα τμήματα σε όλη την Ελλάδα ή ακόμα για τον οποιοδήποτε λόγο καταργηθεί (όπως για παράδειγμα η ΠΔΣ) σκέψου τι θα απογίνουν οι ειδικότητες που εργάζονται αποκλειστικά εκεί.

Μα συναδελφε, ακριβως με την ιδια λογικη δεν ειναι τιποτα σιγουρο για το ΕΑΕΠ, αφου ειναι πιλοτικος θεσμος!!!!! Αν αποφασισουν οτι το πιλοτικο προγραμμα απετυχε, τι θ'απογινουν οι ειδικοτητες που εργαζονται αποκλειστικα εκει; Ενω το Ολοημερο εχει δοκιμαστει σε μεγαλυτερο βαθος χρονου απο το ΕΑΕΠ και χρειαζεται πολυ περισσοτερο στην κοινωνια ως συνολο απο το ΕΑΕΠ, γι'αυτο και θεωρω οτι εχει πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες διατηρησης!!! (οταν λεω "κοινωνια ως συνολο": οι εργαζομενοι γονεις κι οι εργοδοτες τους δεν ενδιαφερονται αν τα παιδια κανουν θεατρικη αγωγη στο πρωινο προγραμμα, αλλα αν υπαρχει δομη που τα κραταει μεχρι μια "ευλογη" ωρα - κι αν σε αυτη τη δομη πραγματοποιειται θεατρικη αγωγη και μελετη, τοσο το καλυτερο για να μην καταληγει φυλαξη)

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #100 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 08:23:01 πμ »
Απο το 2010 ολα τα σχολεια ειναι να γινουν ΕΑΕΠ. Αυτο ειχε ως σχεδιασμο το υπουργειο.
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος fantastic06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1112
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #101 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 08:39:35 πμ »
Το ολοήμερο είναι ένας τρόπος φύλαξης για να δουλεύουν οι γονείς ή να έχουν περισσότερο χρόνο ελεύθερο.Σε 4 ολοήμερα που δούλεψα οι δάσκαλοι γκρινιαζαν γιατί δεν έμεναν πολλα παιδια απο τη μια και έτσι κινδύνευαν να χάσουν τη θέση τους.Απο την άλλη οι υπηρεσίες που πρόσφεραν ως παιδαγωγοί ήταν άσκοπες και ανούσιες σε κουρασμένα παιδια που μόνο να κάνουν τα μαθήματα τους δε θέλουν εκείνη την ώρα.Τα φαγητα-ο θεός να το κάνει γεύμα-δεν τα έτρωγαν τις πιο πολλές φορές.Οι ειδικότητες επαιρνναν διαφόρων τάξεων και επιπέδων παιδια που έπρεπε ξαφνικά να τους κινήσουν το ενδιαφέρον με  κάποιο τροπο(συχνοτερα παιχνιδι).Τις περισσότερες φορές οι συνάδελφοι συναντουσαν την άρνηση και τη νευρικότητα απο τους ξεθεωμενους μαθητές που συχνά ρωτούσαν :Τι ώρα είναι;Ποτέ θα πάμε σπίτι;
Μας αρέσει ή όχι έτσι έχουν τα πράγματα.Γιαυτό καδεν είναι τυχαίο που συχνά οι δάσκαλοι τα έδιναν μπάλα και τα άφηναν στην αυλή.Ας μου απαντήσει κάποιος σε ποια παιδαγωγική βάση στηρίζεται αυτός ο θεσμός;αν δεν ήμουν εκπαιδευτικός και έβλεπα πως λειτουργεί θα μιλούσα και σκληρότερα.Αυτη είναι η αλήθεια

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:16:02 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #102 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 09:59:19 μμ »
Απο την άλλη οι υπηρεσίες που πρόσφεραν ως παιδαγωγοί ήταν άσκοπες και ανούσιες σε κουρασμένα παιδια που μόνο να κάνουν τα μαθήματα τους δε θέλουν εκείνη την ώρα.Τα φαγητα-ο θεός να το κάνει γεύμα-δεν τα έτρωγαν τις πιο πολλές φορές.Οι ειδικότητες επαιρνναν διαφόρων τάξεων και επιπέδων παιδια που έπρεπε ξαφνικά να τους κινήσουν το ενδιαφέρον με  κάποιο τροπο(συχνοτερα παιχνιδι).Τις περισσότερες φορές οι συνάδελφοι συναντουσαν την άρνηση και τη νευρικότητα απο τους ξεθεωμενους μαθητές που συχνά ρωτούσαν :Τι ώρα είναι;Ποτέ θα πάμε σπίτι;
Μας αρέσει ή όχι έτσι έχουν τα πράγματα.Γιαυτό καδεν είναι τυχαίο που συχνά οι δάσκαλοι τα έδιναν μπάλα και τα άφηναν στην αυλή.

Συναδελφισσα, δυστυχως τα ιδια γινονται στο ΕΑΕΠ με τις ταξεις Α-Δ. Κι εκει μαλιστα δεν υπαρχει η δυνατοτητα να τους δωσεις μπαλα και να τ'αφησεις στην αυλη, καθως πρεπει να κανουν μαθημα 7 συνεχομενες διδακτικες ωρες. Οταν λες στους μαθητες γυμνασιου-λυκειου οτι θα φυγουν νωριτερα, σειεται το συμπαν απο τις επευφημιες και δυστυχως το ιδιο συμβαινει πλεον με τους μαθητες του ΕΑΕΠ, ενω με του κλασικου δεν το ειχα δει ποτε. Τουλαχιστον στο Ολοημερο που ακολουθουσε το κλασικο, το παιδι ειχε χρονο να φαει και να ξεκουραστει πριν αρχισει τις απογευματινες δραστηριοτητες, ενω στο ΕΑΕΠ ουτε αυτο δεν εχει και φτανεις να κανεις μαθημα 6η και 7η ωρα με ξεθεωμενα πρωτακια και αφηνιασμενα τριτακια.

Το καλυτερο συστημα ολων ηταν μακραν το κλασικο!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Έλλη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #103 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 10:33:23 μμ »
Biov, δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρεσαι στη Θεατρική Αγωγή και στη μη αναγκαιότητά της στο πρωινό πρόγραμμα. Και με την παρουσία των άλλων ειδικοτήτων έχεις πρόβλημα στο πρωινό πρόγραμμα, αλλά δεν τις αναφέρεις ονομαστικά. Καλό είναι πριν σκεφτούμε τι ξεβολεύει εμάς, να σκεφτούμε πώς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ νιώθουν τα ίδια τα παιδιά κι όχι πώς θα θέλαμε να νιώθουν με βάση τις προσδοκίες μας. Τα παιδιά είναι ξετρελαμένα με τη Θεατρική Αγωγή, τη Μουσική, τα Εικαστικά, τη Γυμναστική, την Πληροφορική... Δεν το λένε τα ίδια μόνο, που χαλαρώνουν και δημιουργούν και μορφώνονται πολύπλευρα και εκτονώνονται μέσα από αυτά τα μαθήματα, αλλά και οι γονείς τους! Η επιθυμία σου να μετατοπιστούν στην απογευματινή ζώνη ως επιλεγόμενα δείχνει ότι δε βάζεις ως προτεραιότητα το δικαίωμα όλων των παιδιών να απολαμβάνουν αυτά τα αντικείμενα. Εκτός τούτου, το βρίσκω εξαιρετικά αντισυναδελφικό να θες να οδηγηθούν στην ανεργία τόσες ειδικότητες με την επιστροφή στο κλασικό ολοήμερο. Είναι κρίμα να σκεφτόμαστε ανταγωνιστικά και, λυπάμαι, αλλά αυτό δείχνουν τα όσα γράφεις.

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #104 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 10:50:39 μμ »
Biov, δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρεσαι στη Θεατρική Αγωγή και στη μη αναγκαιότητά της στο πρωινό πρόγραμμα. Και με την παρουσία των άλλων ειδικοτήτων έχεις πρόβλημα στο πρωινό πρόγραμμα, αλλά δεν τις αναφέρεις ονομαστικά. Καλό είναι πριν σκεφτούμε τι ξεβολεύει εμάς, να σκεφτούμε πώς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ νιώθουν τα ίδια τα παιδιά κι όχι πώς θα θέλαμε να νιώθουν με βάση τις προσδοκίες μας. Τα παιδιά είναι ξετρελαμένα με τη Θεατρική Αγωγή, τη Μουσική, τα Εικαστικά, τη Γυμναστική, την Πληροφορική... Δεν το λένε τα ίδια μόνο, που χαλαρώνουν και δημιουργούν και μορφώνονται πολύπλευρα και εκτονώνονται μέσα από αυτά τα μαθήματα, αλλά και οι γονείς τους! Η επιθυμία σου να μετατοπιστούν στην απογευματινή ζώνη ως επιλεγόμενα δείχνει ότι δε βάζεις ως προτεραιότητα το δικαίωμα όλων των παιδιών να απολαμβάνουν αυτά τα αντικείμενα. Εκτός τούτου, το βρίσκω εξαιρετικά αντισυναδελφικό να θες να οδηγηθούν στην ανεργία τόσες ειδικότητες με την επιστροφή στο κλασικό ολοήμερο. Είναι κρίμα να σκεφτόμαστε ανταγωνιστικά και, λυπάμαι, αλλά αυτό δείχνουν τα όσα γράφεις.

συμφωνω 100 %
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος Leonidas123

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #105 στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 11:21:25 μμ »
Πριν μιλήσουμε και κάνουμε παράπονα για αντισυναδελφικότητα και ανταγωνισμό, να προσέξουμε και τι έχουμε γράψει πιο πριν... Εσείς δεν ήσασταν συνάδελφοι ειδικοτήτων που ευχόσασταν σε προηγούμενα μηνύματα να "περισσεύουν δάσκαλοι και να γίνει κάτι επιτέλους και για σας"; (για να μην αναφέρω και πολλά άλλα). Τώρα σκεφτήκατε την ανεργία; Η ανεργία των δασκάλων δεν σας αφορά; Αυτοί δεν είναι συνάδελφοι; Κι εκτός από αυτό ο/η biov είπε την απόψή του, δεν ευχήθηκε να μείνει κανένας άνεργος ή να περισσεύει.... Αυτά και να είμαστε πιο αντικειμενικοί και δίκαιοι....

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #106 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 12:54:46 πμ »
Ελλη, δε συμφωνω με την παρουσια πολλων ειδικοτητων στο πρωινο, αλλα αυτο δεν εχει καμια σχεση με τις θεσεις εργασιας, γι'αυτο μη διαστρεβλωνεις τα λογια μου!!! Ετυχε ν'αναφερω τη Θεατρικη Αγωγη επειδη ειναι μονοωρο μαθημα κι ως γνωστον η μια ωρα ειναι αντι-παιδαγωγικη κι αντι-εκπαιδευτικη. Στη 1 ωρα τη βδομαδα Θεατρικη Αγωγη στο ΕΑΕΠ, αντιπροτεινω 3 ωρες τη βδομαδα στο Ολοημερο, ωστε να μην υπαρχει απωλεια θεσεων εργασιας. Εναλλακτικα, 0 ωρες Θεατρικη Αγωγη στις Α-Β ταξεις και 2 ωρες στις Γ-Δ (η το αντιστροφο), ωστε παλι να μην υπαρχει απωλεια θεσεων εργασιας. Μην βλεπετε εχθρους στην εργασιακη σας αποκατασταση, επειδη καποιος δε συμφωνει με την πληθωρα ειδικοτητων στις ταξεις Α-Δ του ΕΑΕΠ!!!

Οσο για το ποια μαθηματα ξετρελαινουν τα παιδια, ειναι αυτονοητο οτι τα "χαλαρα" μαθηματα ειναι παντα προτιμητεα, ειτε στο ΕΑΕΠ ειτε στο Ολοημερο. Δε σημαινει ομως οτι η παρουσια ενος μαθηματος στο ωρολογιο προγραμμα το καθιστα αυτοματως το αγαπημενο των παιδιων διοτι παιζει τεραστιο ρολο κι ο εκπαιδευτικος. Εχω κανει γκαλοπ σε 2 τμηματα Β' ταξης με διαφορετικη Μουσικο και το ενα τμημα θεωρουσε τη Μουσικη "βαρετο" μαθημα και δεν το ειχε ψηφισει ουτε καν στα 3 πιο αγαπημενα μαθηματα (τη μουσικη, φαντασου!!! :o), ενω το αλλο λατρευε το διωρο μουσικης.

Αυτα. Προσωπικες αποψεις ανταλλασσουμε, συναδελφοι. Μην βλεπετε διωκτες εκει που δεν υπαρχουν!!!

Αποσυνδεδεμένος lazaros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #107 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:17:02 μμ »
Μια απορία/σκέψη
Η ανάθεση του ολοημερου από το υπουργείο σε αναπληρωτη δεν είναι απόφαση που καταστρατηγει το σύλλογο των εκπαιδευτικων; Πχ μπορεί κάποιος συναδελφος να το ήθελε. Επίσης η παράλληλη που δίνεται σε αναπληρωτες πε70.

Αποσυνδεδεμένος salamaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #108 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:50:39 μμ »
Δηλαδή η παράλληλη να δίνεται μόνο στους αναπληρωτές ΠΕ 71?
Οι οποίοι πιάνουν πάντα κέντρα και τους απορροφούν κάθε χρονιά σχεδόν όλους και να μην ανοίξουμε το θέμα με τα μεταπτυχιακά, όπου οι ΠΕ 70,50 ανεβαίνουν πρώτοι στον πίνακα κτλ.

Τα ολοήμερα τώρα εφόσον είναι ΕΣΠΑ ας δουλέψουν με ΕΣΠΑ.

Και άποψη δική μου...η παράλληλη να γίνεται μόνο μέσω ΠΕ 70 και ΠΕ 60 αντίστοιχα, επειδή οι ΠΕ 71 υποτίθεται πως είναι για ειδικά σχολεία, γιατί όσο ειδικοί και αν είναι το ξέρω ότι για παράλληλη θα επιλέξουν μία εύκολη περίπτωση και ο ΠΕ 70,50 (ΠΕ 70) ή ΠΕ60,50 (ΠΕ 60) θα "διαλέξει" τελευταίος.

Αλλά αν δεν γίνει σαφές ο νόμος για ΠΕ 71 και ΠΕ 61, όπως και για 70,50 και ΠΕ 60,50 που τα σεμινάρια μετρούν ως το 2010 (γιατί ?) και τα μεταπτυχιακά περισσότερο από τους 71-61. Δηλαδή κάπου δεν υπάρχει κάποιο ώφελος? 

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #109 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:18:17 μμ »
Πάντως υπάρχει μια τάση γονείς να προσπαθούν να αλλάξουν σχολείο στα παιδιά τους και από "κλασικό" δημοτικό να τα στέλνουν σε ΕΑΕΠ εάν υπάρχει κάποιο σε κοντινή απόσταση. Αυτό δείχνει ότι θεωρούν καλύτερο εκπαιδευτικά το ΕΑΕΠ σε σχέση με το κλασικό δημοτικό. Δεν θα πω τη γνώμη μου και άλλα ενδοσχολικά παραδείγματα που την ενισχύουν, γιατί μπορεί να είναι υποκειμενικά. Συζητώντας όμως με διευθυντές δημοτικών, τόσο ΕΑΕΠ όσο και κλασσικών οι δεύτεροι πιέζουν να μετατραπούν και τα δικά τους σχολεία σε ΕΑΕΠ, γιατί βλέπουν διαρροή μαθητών από τα σχολεία τους προς τα ΕΑΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος plakakaneis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1562
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #110 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:00:35 μμ »
link=topic=31029.msg817662#msg817662 date=1410095897]
Πάντως υπάρχει μια τάση γονείς να προσπαθούν να αλλάξουν σχολείο στα παιδιά τους και από "κλασικό" δημοτικό να τα στέλνουν σε ΕΑΕΠ εάν υπάρχει κάποιο σε κοντινή απόσταση. Αυτό δείχνει ότι θεωρούν καλύτερο εκπαιδευτικά το ΕΑΕΠ σε σχέση με το κλασικό δημοτικό. Δεν θα πω τη γνώμη μου και άλλα ενδοσχολικά παραδείγματα που την ενισχύουν, γιατί μπορεί να είναι υποκειμενικά. Συζητώντας όμως με διευθυντές δημοτικών, τόσο ΕΑΕΠ όσο και κλασσικών οι δεύτεροι πιέζουν να μετατραπούν και τα δικά τους σχολεία σε ΕΑΕΠ, γιατί βλέπουν διαρροή μαθητών από τα σχολεία τους προς τα ΕΑΕΠ.
Δεν θα πω τη γνώμη μου και άλλα ενδοσχολικά παραδείγματα
Παράθεση από: perastikos_kav
[/quote
δεν θα την πεις?

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #111 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:09:54 μμ »
Δεν ανέφερα γνώμη, αλλά γεγονότα. Η γνώμη θα περιείχε επιχειρήματα, γιατί είναι καλύτερο το ΕΑΕΠ (με ορισμένες ίσως βελτιώσεις).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159606
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 443
Σύνολο: 460

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.203 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.