*

Αποστολέας Θέμα: Σκέψεις Χημικών  (Αναγνώστηκε 30874 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #56 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:56:36 πμ »
Στο πρώτο μάθημα που κάνω κάθε φορά αναφέρομαι πάντα στην δυσκολία του μαθήματος
Κι αυτό γιατί τα περισσότερα παιδιά έρχονται με την νοοτροπία ότι η κατεύθυνση είναι εύκολη

Θα ήταν καλό να κατέβει μια κοινή πρόταση από τις ενώσεις πάνω στην κοινή λογική
Αλλά δεν το βλέπω να γίνεται

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:53:37 »

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #57 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:58:09 πμ »
Σεβάστες οι απόψεις σας αλλά ο τρόπος σκέψης είναι λάθος. Το ότι κάποιος από μεράκι η αγάπη για το προγραμματισμό ασχολήθηκε και έμαθε να γράφει κώδικα σε μερικές γλώσσες και να διατείνεται ότι κατέχει την επιστήμη της πληροφορικής το ελάχιστο είναι ύβρης. Η πληροφορική είναι μια επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τα δεδομένα αλλάζουν πολύ γρήγορα. Άλλο ΞΕΡΩ να γράφω κώδικά σε 2-3 γλώσσες και να καταλαβαίνω τη δομή τους και άλλο ΞΕΡΩ να διδάσκω αλγοριθμική, ή τεχνολογίες πλ/κης και επικ/νιων,δείτε μαθήματα ειδικότητας ΕΠΑΛ ... (όποιοι ξέρουν καταλαβαίνω τι εννοώ). Επίσης λάθος και η βάση σκέψης ότι όλα ξεκινούν από τη χημεία η τη φυσική. ΝΑΙ και οι 2 πολύ βασικές επιστήμες στην κατανόηση του κόσμου αλλά μη συσχετίζουμε άσχετα πράγματα (το ότι τα τσιπάκια δημιουργήθηκαν λόγο γνώσεων χημείας-φυσικής και πάνω σε αυτά πάτησε η επιστήμη της πληροφορικής σαν επιχείρημα είναι απλά για παιδιά νηπίου) τότε και ένας θεολόγος θα έπρεπε να πει ότι και χωρίς τη δική του "επιστήμη" δεν θα υπήρχε ο κόσμος.
Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και έχουν γραφτεί-συζητηθεί εδώ και πολύ καιρό. Η κάθε επιστήμη είναι σημαντική ο καθένας θα πρέπει να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε (γιατί πως να το κάνουμε το κατέχει καλύτερα- έχει πιο γενικές και ειδικές γνώσεις του αντικειμένου του), το ότι στο παρελθόν λόγο ειδικών αναγκών βρέθηκαν συνάδελφοι με σεμινάριο να παίρνουν και 2η ειδικότητα δεν νομίζω ότι θα πρέπει να επικροτείται από κανένα.
Το υπουργείο πρόκειται να επαναφέρει ως εξεταζόμενο μάθημα την ανάπτυξη εφαρμογών στην Γ΄Λυκείου για τους μαθητές που πρόκειται να εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής  είναι κάτι το κοινώς λογικό. Δεν στρέφεται εναντίων κανενός συναδέλφου χημικού ούτε απειλείται η χημεία από εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλήνιες , απλά διευκολύνει τους μαθητές να ασχοληθούν και να δώσουν εξετάσεις σε ένα μάθημα το οποίο θα είναι από τα πιο βασικά όταν εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής, όπως τα αρχαία σε σχολές φιλοσοφικής.
Ελπίζω να είμαι κατανοητός μη έχοντας  πρόθεση να θίξω συναδέλφους .

Φίλε Kukuruku δεν νομίζω να διαφωνείς σε κάτι από αυτά που είπα. Ότι υπάρχουν εκπληκτικοί προγραμματιστές που σπούδασαν μαθηματικά, φυσική ή χημεία. Δεν μίλησα για διδασκαλία. Είναι αυτονόητο ότι πρέπει να διδάσκει ο καθένας την ειδικότητα που σπούδασε εφόσον δεν υπάρχουν ειδικές συνθήκες (όπως πολύ σωστά λες).

Όμως ποια μαθήματα θεωρείς ότι είναι τα πολύ δύσκολα στο ΕΠΑΛ? Με βάση πάντα το επίπεδο που διδάσκονται? 
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν τέτοια μαθήματα-φόβητρο. Και έχω ασχοληθεί πολλά χρόνια. Στον δε προγραμματισμό, ούτε καν στους πίνακες δεν φτάνουν. Εκτός ύλης είναι.
Και τα βιβλία είναι όλα άθλια.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2014, 02:04:03 πμ από giorgos0714 »

Αποσυνδεδεμένος kukuruku1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #58 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 03:38:28 πμ »
Για να κλείνει η παρένθεση στο νήμα ;
Κανείς δεν λέει ότι η χημεία δεν είναι σημαντική επιστήμη (όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο είναι τουλάχιστον ανίδεος)
Είναι τόσο σημαντική όσο και οι άλλες. Ναι το Hardware θέλει γνώσεις και φυσικής χημείας (υλικών) φίλε nikchem αλλά αυτό δεν τις κάνει πιο σημαντικές επιστήμες από την πληροφορική, από την ιατρική κτλ. Σκέψου ότι με τη βοήθεια λογισμικών γίνονται προσομοιώσεις σε πειράματα χημείας, φυσικής και προάγουν την επιστήμη σου. Αυτό που λέω είναι ότι ο τρόπος σκέψης σου είναι λάθος τι πάει να πει δεν θα υπήρχε πληροφορική χωρίς χημεία; Αν σκεφτόμαστε έτσι τότε και ένας μαθηματικός θα πει χωρίς μαθηματικά δεν υπάρχει ούτε φυσική ούτε χημεία ούτε πληροφορική.  Η χημεία συνεισφέρει στην ανθρωπότητα και στην πληροφορική όπως λες όσο και η πληροφορική και οι άλλες επιστήμες στην χημεία.  Ας σοβαρευτούμε λίγο και να μη θίγουμε επιστήμες και γνωστικά αντικείμενα που δεν γνωρίζουμε η έτυχε να γνωρίζουμε λίγο ... (συγνώμη για το ύφος μου αλλά δεν μπορώ να δεχτώ συνάδελφοι να σκέφτονται με τέτοιο τρόπο και πόσο μάλλον άτομα που έτυχε να έχουν γνώσεις τόσο χημείας όσο και πληρ/κης )

Όσο για τα ΕΠΑΛ giorgos0714 συμφωνώ ότι είναι χάλια τα βιβλία και το επίπεδο απλά το ανέφερα σε προηγούμενο μνμ για να τονίσω ότι δεν διδάσκονται οι μαθητές μόνο προγραμματισμό αλλά υπάρχουν και άλλα μαθήματα του κλάδου της πληρ/κης (δίκτυα, ψηφιακά κυκλώματα κτλ..) όπου αν κάποιος γνωρίζει αλγοριθμική δεν τον κάνει και γνώστη όλης της επιστήμης της πληρ/κης για να μπορεί να τη διδάξει για να καταλαβαίνουμε τη γράφουμε και λέμε.
Αυτά χωρίς παρεξήγηση και σεβόμενος απεριόριστα τον κλάδο των χημικών. (Γνωρίζοντας την αξία της χημείας γιατί την έδωσα ως μάθημα πανελληνίων από 1η δέσμη και οι παλιοί ξέρουν σε τι επίπεδο τη διδαχτήκαμε τότε στην Γ΄Λυκείου....)

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #59 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 04:09:48 πμ »
Σαφώς και Πληροφορική δεν είναι μόνο ο προγραμματισμός...
Και μιας και αναφέραμε και τα ΕΠΑΛ, να δούμε αν θα κάνουν ποτέ πραγματική αναβάθμιση. Τα ίδια άθλια βιβλία θα έχουμε και στο Νέο ΕΠΑΛ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:53:37 »

Αποσυνδεδεμένος kukuruku1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #60 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 04:31:23 πμ »
Σαφώς και Πληροφορική δεν είναι μόνο ο προγραμματισμός...
Και μιας και αναφέραμε και τα ΕΠΑΛ, να δούμε αν θα κάνουν ποτέ πραγματική αναβάθμιση. Τα ίδια άθλια βιβλία θα έχουμε και στο Νέο ΕΠΑΛ...
Γενικά τα ΕΠΑΛ έχουν πρόβλημα ενώ θα έπρεπε τώρα λόγο κρίσης και ανεργίας να αναβαθμιστούν και να βγαίνουν μαθητές άρτια καταρτισμένοι για εργασία ...
Συγνώμη για το ύφος στο προηγούμενο μνμ αλλά όταν διαβάζω από συναδέλφους που έτυχε και  διδάσκουν και πληρ/κη στο  σχολείο ότι χωρίς την τεχνολογία των διόδων (chips όπως τα λένε) και υποστηρίζουν ότι είναι κυρίως θέμα χημείας η κατασκευής τους δεν θα υπήρχε πληρ/κη απλά για τα σκεπτόμενα άτομα θα πω πως η πληρ/κη προϋπήρχε και πριν τα "chips" αν κάποιος έχει ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ σε κλάδο πληρ/κης θα έχει ακούσει για τον μηχανισμό των Αντικυθήρων 100-200 μχ δεν νομίζω να υπήρχαν "chips" τότε και γράφονται και αλγόριθμοι χωρίς hardware και υπάρχουν και μηχανές χωρίς ηλεκτρονικά κυκλώματα που τους τρέχουν (φυσικά και η χημεία βοήθησε να προαχθεί η επιστήμη των υπολογιστών) αλλά μη τρελαθούμε κιόλας ....

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #61 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 04:55:18 πμ »
Αν και δεν είμαι χημικός, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ζητήσεις συγνώμη και δεν νομίζω να παρεξηγήθηκε κάποιος.
Ο καθένας μπορεί να έχει τη γνώμη του και να χρησιμοποιεί με τη δική του λογική τα επιχειρήματά του. Γι αυτό είναι άλλωστε τα forums  :)

Δεν νομίζω παντως να υπάρχει επιστήμη που να είναι "Βόρεια Κορέα". Δηλαδή ξεκομμένη από τις άλλες. Η κάθε μία συνεργάζεται και υποβοηθείται από αρκετές άλλες.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2014, 04:58:16 πμ από giorgos0714 »

Αποσυνδεδεμένος kukuruku1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #62 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 05:00:30 πμ »

Δεν νομίζω παντως να υπάρχει επιστήμη που να είναι "Βόρεια Κορέα". Δηλαδή ξεκομμένη από τις άλλες. Η κάθε μία συνεργάζεται και υποβοηθείται από αρκετές άλλες.
Συμφωνώ απόλυτα ...

Αποσυνδεδεμένος nikchem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #63 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 07:01:58 πμ »
Αφού λοιπόν πήγαμε τόσο μακριά πίσω στο χρόνο και ως γνωστόν ο μηχανισμός των αντικυθήρων είναι από μπρούτζο, μπορώ να μάθω ποιά επιστήμη ήταν πίσω από την ανακάλυψη του μπρούτζου και την κατασκευή των μεταλλικών αντικειμένων;
Οι αντίστοιχοι "πληροφορικοί" της εποχής ανακάλυψαν τα κράματα και κατασκεύασαν το μπρούτζινο αντικείμενο;
Ή μήπως οι "χημικοί" της εποχής;
Οπως βλέπεις, όσο πίσω και να πάμε στον χρόνο, το αντίστοιχο hardware της εποχής (αυτό ήταν hardware τότε, δεν κάνανε τους υπολογισμούς στο μυαλό τους) το φτιάχνανε οι αντίστοιχοι πρόγονοι ημών των χημικών.
Λοιπόν που βλέπεις σε αυτό κάποιο λάθος και κάποιο κακό;
Πάλι σκέφτομαι λάθος;
Μήπως αυτό δεν λέω από την αρχή, δηλαδη ότι οι γνώσεις και οι πρόοδοι στην φυσική και την χημεία, προλειαίνουν το έδαφος για την πληροφορική;
Πώς θα είχαν ελέγξει αν οι υπολογισμοί τους και ο τρόπος σκέψης τους ήταν σωστός ή όχι, αν κάποιοι δεν είχαν κατασκευάσει αυτά τα αρχαία μηχανήματα; Και επιμένω
για τα δεδομένα της εποχής ο μηχανισμός των αντικυθήρων είναι σαφέστατα hardware.
Η αντίστοιχη σύλληψη του μηχανήματος και η διασύνδεση των γραναζιών εννοείται ότι είναι εύρημα των αντίστοιχων μηχανικών της εποχής.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #64 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 09:57:40 πμ »
To κυριότερο κομμάτι της Πληροφορικής είναι η θεωρία Πληροφοριών και τα μαθηματικά, όχι το υλικό...

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #65 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 11:27:01 πμ »
To κυριότερο κομμάτι της Πληροφορικής είναι η θεωρία Πληροφοριών και τα μαθηματικά, όχι το υλικό...
Κάνεις λάθος,δες τον οδηγό σπουδών:
http://www.csd.auth.gr/files/odigos-spoudwn-2013-2014.pdf
Επαναλαμβάνω ο αέιμνηστος Ανδρέας Πομπορτησης το 1992 όταν δημιουργήθηκαν τα Τμήματα Πληροφορικής αυτολεξεί ανέφερε:"αποφασίσαμε να τα ονομάσουμε τμήματα Πληροφορικής και όχι Επιστήμης Υπολογιστών για να συμπεριλάβουμε και την Επεξεργασία Πληροφορίας".
Ο όρος είναι Informatics.
Καλύπτουν δε, αρκετά αντικείμενα όπως οι Αλγόριθμοι(Ανάλυση-Σχεδίαση),οι Επικοινωνίες Δεδομένων (ενσύρματες-ασύρματες),τα ψηφιακά συστήματα και η Αρχιτεκτονική Υπολογιστικών Συστημάτων κ.α.

Παράθεση
Σημειώνεται ότι οι επαγγελματικές δυνατότητες των αποφοίτων του Τμήματος Πληροφορικής εκτείνονται στο ακόλουθο ευρύ φάσμα της έρευνας και της αγοράς εργασίας: τη διδασκαλία και την έρευνα σε θεωρητικό, τεχνολογικό και εφαρμοσμένο επίπεδο καθώς και τη μελέτη, την επίβλεψη, την αξιολόγηση, τη συντήρηση, τη διενέργεια πραγματογνωμοσύνης και την πιστοποίηση τήρησης προτύπων σε εγκαταστάσεις και σε
πάσης φύσεως εφαρμογές στους επιστημονικούς τομείς:
I.του Υλικού και Λογισμικού των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών,
II.της Πληροφορικής και των Πληροφοριακών Συστημάτων,
III.των Δικτύων Επικοινωνιών και των Εφαρμογών Διαδικτύου,
IV.των Συστημάτων και Εφαρμογών Επεξεργασίας Σημάτων, Εικόνας και Ομιλίας.
Τελειώνοντας θα έπρεπε να τονισθεί ότι η συνεχής ανάπτυξη ερευνητικής και τεχνολογικής υποδομής, καθώς και η παροχή υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης και επαγγελματικής καθοδήγησης στους φοιτητές μας αποτελούν βασικές προτεραιότητες όλου του Τμήματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2014, 11:46:24 μμ από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος kakar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠE0402
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #66 στις: Σεπτέμβριος 15, 2014, 10:52:03 μμ »
"Στα μέσα Οκτωβρίου με αρχές Νοεμβρίου ο ΣΧΒΕ πρόκειται να διοργανώσει ημερίδα για την επαγγελματική αποκατάσταση των χημικών. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας θα λάβουν χώρα ομιλίες 10-15 λεπτών από χημικούς που εργάζονται σε διάφορους κλάδους του ιδιωτικού αλλά και δημόσιου τομέα.
Παρακαλούνται όσοι χημικοί επιθυμούν να λάβουν μέρος ως ομιλητές στην ημερίδα να αποστείλουν, μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου, τα στοιχεία τους καθώς και την εταιρεία και θέση την οποία κατέχουν εκεί."

"Η συμμετοχή στις δράσεις της Ε.Ε.Χ. είναι εθελοντική και πρέπει να επισημανθεί ότι εκτός από την αδιαφορία της Πολιτείας στα αιτήματά μας, είναι πολύ πιο αποκαρδιωτική η αδιαφορία και η έλλειψη συμμετοχής των ίδιων των χημικών."

"Τον τελευταίο καιρό η Ένωση Ελλήνων Χημικών έχει γίνει αποδέκτης διαμαρτυριών από συναδέλφους της εκπαίδευσης οι οποίοι θεωρούν πως η ΕΕΧ έχει αδρανήσει. Παρότι η ΕΕΧ είναι θεσμοθετημένος σύμβουλος του κράτους σε θέματα Χημείας, και παρά τις πολλές και επίμονες προσπάθειές της από το 2000 μέχρι το 2013 δεν είχε εισακουσθεί από τις ηγεσίες του ΥΠΑΙΘ."

είναι τρία αποσπάσματα από τα μαιλ που λάβαμε σήμερα από την ένωσή μας.

Θα πάμε;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2014, 10:58:17 μμ από kakar »

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #67 στις: Οκτώβριος 12, 2014, 03:51:08 μμ »
μου ήρθε σε mail πριν από λίγο. δεν πέρνω θέση, γιατί δεν έχω πλήρη γνώση του θέματος.απλά ενημερώνω.
http://www.eex.gr/Lists/List6/ItemView.aspx?ID=2525

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #68 στις: Οκτώβριος 28, 2014, 11:11:01 μμ »
Κάνεις λάθος,δες τον οδηγό σπουδών:
http://www.csd.auth.gr/files/odigos-spoudwn-2013-2014.pdf
Επαναλαμβάνω ο αέιμνηστος Ανδρέας Πομπορτησης το 1992 όταν δημιουργήθηκαν τα Τμήματα Πληροφορικής αυτολεξεί ανέφερε:"αποφασίσαμε να τα ονομάσουμε τμήματα Πληροφορικής και όχι Επιστήμης Υπολογιστών για να συμπεριλάβουμε και την Επεξεργασία Πληροφορίας".
Ο όρος είναι Informatics.
Καλύπτουν δε, αρκετά αντικείμενα όπως οι Αλγόριθμοι(Ανάλυση-Σχεδίαση),οι Επικοινωνίες Δεδομένων (ενσύρματες-ασύρματες),τα ψηφιακά συστήματα και η Αρχιτεκτονική Υπολογιστικών Συστημάτων κ.α.

Από το πρόγραμμα σπουδών του ΑΠΘ εσύ δηλαδή κατάλαβες το ανάποδο από αυτό που λέω;

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #69 στις: Οκτώβριος 29, 2014, 11:14:27 πμ »
Από το πρόγραμμα σπουδών του ΑΠΘ εσύ δηλαδή κατάλαβες το ανάποδο από αυτό που λέω;
Άρα συμφωνούμε...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158524
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 533
Σύνολο: 560

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.