*

Αποστολέας Θέμα: Η υποβάθμιση των φιλολογικών μαθηματων  (Αναγνώστηκε 14276 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Η υποβάθμιση των φιλολογικών μαθηματων
« Απάντηση #70 στις: Μάιος 28, 2015, 09:20:13 πμ »
Και με την ίδια επιστημονική επιχειρηματολογία διδάσκονται στο γυμνάσιο 3 ωρες αγγλικά και τα παιδια χωρισμένα σε επίπεδα (χωρίς να υποστηρίζουμε ότι δεχόμαστε το διαχωριςμο σε επίπεδα για τα νέα ελληνικά), ενώ νέα ελληνικά διδάσκονται 2 ωρες. Πολυ δίκαιο για τα παιδια. Άντε να δούμε όταν θα τους μιλάτε για ρηματικό χρόνο, όψη, υποκείμενα, αντικείμενα κ.ο.κ τι περιμένετε απο τα παιδια, αφού δεν έχουν μάθει πρωτα να σκέφτονται πάνω στη δίκη τους γλώσσα και δε γνωρίζουν τη μεταγλωσσα. Αλλά όταν ο μέσος όρος της διδασκαλίας της μητρικής γλώσσας στη β'μια εκπαίδευση στην Ευρώπη ειναι 136 ώρες στην Ελλάδα ειναι 48 ώρες το χρόνο! Συγχαρητήρια! Δύο 24ωρα γλώσσα το χρόνο στην Ελλάδα! Δε με ενδιαφέρει ποιος κλάδος παίρνει ωρες, αλλά γιατι παίρνει απλά γιατι τον συμφέρει πολιτικά και οχι επιστημονικά. Και 4 ωρες ξένη γλώσσα να σας έδιναν δεν πρόκειται να τη μάθουν τα παιδια εάν προηγουμένως δεν γίνουν επαρκείς χρήστες της μητρικής τους γλώσσας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 28, 2015, 09:40:37 πμ από Syllas »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η υποβάθμιση των φιλολογικών μαθηματων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:24:05 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η υποβάθμιση των φιλολογικών μαθηματων
« Απάντηση #71 στις: Μάιος 28, 2015, 10:08:14 πμ »
περιμένετε απο τα παιδια, αφού δεν έχουν μάθει πρωτα να σκέφτονται πάνω στη δίκη τους γλώσσα και δε γνωρίζουν τη μεταγλωσσα. Αλλά όταν ο μέσος όρος της διδασκαλίας της μητρικής γλώσσας στη β'μια εκπαίδευση στην Ευρώπη ειναι 136 ώρες στην Ελλάδα ειναι 48 ώρες το χρόνο! Συγχαρητήρια! Δύο 24ωρα γλώσσα το χρόνο στην Ελλάδα! Δε με ενδιαφέρει ποιος κλάδος παίρνει ωρες, αλλά γιατι παίρνει απλά γιατι τον συμφέρει πολιτικά και οχι επιστημονικά. Και 4 ωρες ξένη γλώσσα να σας έδιναν δεν πρόκειται να τη μάθουν τα παιδια εάν προηγουμένως δεν γίνουν επαρκείς χρήστες της μητρικής τους γλώσσας.
Στο τέλος δεν θα διδάσκονται τα ελληνικά, σύντομα θα είναι μια νεκρή γλώσσα, το ίδιο θα συμβεί και με τη΄΄ διαστρέβλωση΄΄ της ιστορίας , δεν θα υπάρχουν ώρες για φιλολογικά μαθήματα αν παραμείνει αυτή η κυβέρνηση , σε λίγο θα αρχίσουν να γίνονται μαθήματα σε  ξένη γλώσσα αφού δεν θα υπάρχουν έλληνες μαθητές. Ποιος θα γνωρίζει γραμματική ορθογραφία , όταν  δεν  τα χρησιμοποιεί  στη δουλειά , στο σπίτι και στην επικοινωνία.
Μέχρι τώρα υπήρχαν αρκετά γλωσσικά ιδιώματα αλλά υπήρχαν ρίζες ελληνικές.
Με πάνω από 200.000 ιθαγενείς, έλληνες μετανάστες και εκατομμύρια ανθέλληνες, ποιος θα ενδιαφερθεί για τα φιλολογικά μαθήματα? Τα λαθράκια ? Τα μεταναστάκια? Οι απόφοιτοι γυμνασίου? Οι άνεργοι απόφοιτοι με μεταπτυχιακό ?
Δεν νομίζω μέλλον για τους φιλολόγους ανεξάρτητα από το ποιος θα είναι υπουργός παιδείας…
Ποια γλώσσα θα μιλάει η ανθρωπότητα το 2115; Θα μιλιούνται τα Ελληνικά το 2115 και, αν ναι, πώς θα είναι τότε η γλώσσα μας;
http://www.tovima.gr/culture/article/?aid=665879

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η υποβάθμιση των φιλολογικών μαθηματων
« Απάντηση #72 στις: Μάιος 30, 2015, 10:04:05 πμ »
Στο τέλος δεν θα διδάσκονται τα ελληνικά, σύντομα θα είναι μια νεκρή γλώσσα, το ίδιο θα συμβεί και με τη΄΄ διαστρέβλωση΄΄ της ιστορίας , δεν θα υπάρχουν ώρες για φιλολογικά μαθήματα αν παραμείνει αυτή η κυβέρνηση , σε λίγο θα αρχίσουν να γίνονται μαθήματα σε  ξένη γλώσσα αφού δεν θα υπάρχουν έλληνες μαθητές. Ποιος θα γνωρίζει γραμματική ορθογραφία , όταν  δεν  τα χρησιμοποιεί  στη δουλειά , στο σπίτι και στην επικοινωνία.
Μέχρι τώρα υπήρχαν αρκετά γλωσσικά ιδιώματα αλλά υπήρχαν ρίζες ελληνικές.
Και μετά θα γίνει βιβλική καταστροφή, θα ξαναεμφανιστούν οι δεινόσαυροι και έχουμε παγετώνες σε όλη τη γη. Θα μένουμε σε σπήλαια και θα συνεννούμαστε με χειρονομίες.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Η υποβάθμιση των φιλολογικών μαθηματων
« Απάντηση #73 στις: Μάιος 30, 2015, 12:36:03 μμ »
Και μετά θα γίνει βιβλική καταστροφή, θα ξαναεμφανιστούν οι δεινόσαυροι και έχουμε παγετώνες σε όλη τη γη. Θα μένουμε σε σπήλαια και θα συνεννούμαστε με χειρονομίες.
αυτό βρήκες να σχολιάσεις; Είσαι εκτός θέματος, αν έχεις να πεις κάτι σχετικό, μιας και είσαι της ειδικότητας, πες το, αλλιώς μη γράφεις καλύτερα τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η υποβάθμιση των φιλολογικών μαθηματων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:24:05 »

Αποσυνδεδεμένος napi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
    • Προφίλ
Απ: Η υποβάθμιση των φιλολογικών μαθηματων
« Απάντηση #74 στις: Μάιος 30, 2015, 02:37:00 μμ »
Και με την ίδια επιστημονική επιχειρηματολογία διδάσκονται στο γυμνάσιο 3 ωρες αγγλικά και τα παιδια χωρισμένα σε επίπεδα (χωρίς να υποστηρίζουμε ότι δεχόμαστε το διαχωριςμο σε επίπεδα για τα νέα ελληνικά), ενώ νέα ελληνικά διδάσκονται 2 ωρες. Πολυ δίκαιο για τα παιδια. Άντε να δούμε όταν θα τους μιλάτε για ρηματικό χρόνο, όψη, υποκείμενα, αντικείμενα κ.ο.κ τι περιμένετε απο τα παιδια, αφού δεν έχουν μάθει πρωτα να σκέφτονται πάνω στη δίκη τους γλώσσα και δε γνωρίζουν τη μεταγλωσσα. Αλλά όταν ο μέσος όρος της διδασκαλίας της μητρικής γλώσσας στη β'μια εκπαίδευση στην Ευρώπη ειναι 136 ώρες στην Ελλάδα ειναι 48 ώρες το χρόνο! Συγχαρητήρια! Δύο 24ωρα γλώσσα το χρόνο στην Ελλάδα! Δε με ενδιαφέρει ποιος κλάδος παίρνει ωρες, αλλά γιατι παίρνει απλά γιατι τον συμφέρει πολιτικά και οχι επιστημονικά. Και 4 ωρες ξένη γλώσσα να σας έδιναν δεν πρόκειται να τη μάθουν τα παιδια εάν προηγουμένως δεν γίνουν επαρκείς χρήστες της μητρικής τους γλώσσας.
++++++++
Syllas στειλε κανενα mail στο υπουργειο μπας κ ξεστραβωθουν!!!
Κ τελος δεν μπορω να μην σχολιασω καποιους(οχι ολους) ξενογλωσςους που χαιρονται με κακια αν κ δεν πηραν εκεινοι πισω την ωρα που εχασαν απλα τους αρκει που ψοφησε η κατσικα του γειτονα!!!θλιβεροι "συναδελφοι"!!!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η υποβάθμιση των φιλολογικών μαθηματων
« Απάντηση #75 στις: Μάιος 30, 2015, 03:06:59 μμ »
Και με την ίδια επιστημονική επιχειρηματολογία διδάσκονται στο γυμνάσιο 3 ωρες αγγλικά και τα παιδια χωρισμένα σε επίπεδα (χωρίς να υποστηρίζουμε ότι δεχόμαστε το διαχωριςμο σε επίπεδα για τα νέα ελληνικά), ενώ νέα ελληνικά διδάσκονται 2 ωρες. Πολυ δίκαιο για τα παιδια. Άντε να δούμε όταν θα τους μιλάτε για ρηματικό χρόνο, όψη, υποκείμενα, αντικείμενα κ.ο.κ τι περιμένετε απο τα παιδια, αφού δεν έχουν μάθει πρωτα να σκέφτονται πάνω στη δίκη τους γλώσσα και δε γνωρίζουν τη μεταγλωσσα. Αλλά όταν ο μέσος όρος της διδασκαλίας της μητρικής γλώσσας στη β'μια εκπαίδευση στην Ευρώπη ειναι 136 ώρες στην Ελλάδα ειναι 48 ώρες το χρόνο! Συγχαρητήρια! Δύο 24ωρα γλώσσα το χρόνο στην Ελλάδα! Δε με ενδιαφέρει ποιος κλάδος παίρνει ωρες, αλλά γιατι παίρνει απλά γιατι τον συμφέρει πολιτικά και οχι επιστημονικά. Και 4 ωρες ξένη γλώσσα να σας έδιναν δεν πρόκειται να τη μάθουν τα παιδια εάν προηγουμένως δεν γίνουν επαρκείς χρήστες της μητρικής τους γλώσσας.
Αυτό από που προκύπτει?
Γιατί από τα λίγα στοιχεία που έχω εγώ, η μητρική γλώσσα (συμπεριλαμβάνει και τα αρχαία) διδάσκεται το ελάχιστο στο 21.74% του διδακτικού χρόνου Δ/βαθμιας στην Ελλάδα, ενώ ο μέσος όρος παγκόσμια είναι (προς το παρόν από τις χώρες που είδα) στο 13.01% για τις μητρικές γλώσσες.
Αντίθετα πρώτη ξενη γλώσσα (κυρίως αγγλικά) στην ελλάδα είναι 5.80%, ενώ ο μέσος όρος στον κόσμο είναι 10.16%.
Δηλαδή η εντύπωση μου είναι ότι συμβαίνει το αντίθετο...!

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η υποβάθμιση των φιλολογικών μαθηματων
« Απάντηση #76 στις: Μάιος 30, 2015, 03:55:48 μμ »
Αυτό από που προκύπτει?
Γιατί από τα λίγα στοιχεία που έχω εγώ, η μητρική γλώσσα (συμπεριλαμβάνει και τα αρχαία) διδάσκεται το ελάχιστο στο 21.74% του διδακτικού χρόνου Δ/βαθμιας στην Ελλάδα, ενώ ο μέσος όρος παγκόσμια είναι (προς το παρόν από τις χώρες που είδα) στο 13.01% για τις μητρικές γλώσσες.
Αντίθετα πρώτη ξενη γλώσσα (κυρίως αγγλικά) στην ελλάδα είναι 5.80%, ενώ ο μέσος όρος στον κόσμο είναι 10.16%.
Δηλαδή η εντύπωση μου είναι ότι συμβαίνει το αντίθετο...!

Δεν είναι η εντύπωση σου. πχ πρόσφατα σε αυτό το νήμα αναφέρθηκε η Γαλλία, όπου η διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων της μητρικής (γλώσσα, λογοτεχνία κλπ) είναι 4 έως 5 ώρες εβδομαδιαίως στο γυμνάσιο και στην Ελλάδα τα γλωσσικά μαθήματα (νέα ελληνικά, αρχαία, κείμενα) είναι 9 ώρες εβδομαδιαίως.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Η υποβάθμιση των φιλολογικών μαθηματων
« Απάντηση #77 στις: Μάιος 30, 2015, 09:41:24 μμ »
Αυτό από που προκύπτει?
Γιατί από τα λίγα στοιχεία που έχω εγώ, η μητρική γλώσσα (συμπεριλαμβάνει και τα αρχαία) διδάσκεται το ελάχιστο στο 21.74% του διδακτικού χρόνου Δ/βαθμιας στην Ελλάδα, ενώ ο μέσος όρος παγκόσμια είναι (προς το παρόν από τις χώρες που είδα) στο 13.01% για τις μητρικές γλώσσες.
Αντίθετα πρώτη ξενη γλώσσα (κυρίως αγγλικά) στην ελλάδα είναι 5.80%, ενώ ο μέσος όρος στον κόσμο είναι 10.16%.
Δηλαδή η εντύπωση μου είναι ότι συμβαίνει το αντίθετο...!
ΠΙΔΑΓΩΓΙΚΌ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΕΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 2003-2006, υπεύθυνη έρευνας Χριστίνα Αργυροπούλου, πραγματοποιήθηκε το 2010 (τα δεδομένα, όπως φαίνεται από τον τίτλο είναι από το 2003-2006, όταν το γλωσσικό μάθημα ήταν 3 ώρες και όχι 2 όπως είναι τώρα). Μην αρχίσουμε αν είναι και η λογοτεχνία, τα αρχαία, άλλη στοχοθεσία, άλλες ιστορικές περιόδους της γλώσσας, άλλο είδος κειμένων. Το μάθημα της Νέας Ελληνικής απαιτεί άλλες προσεγγίσεις (συνδυασμός κειμενογλωσσολογικής προσέγγισης με επικοινωνιακή μέθοδο όπου χρησιμοποιούνται πολυτροπικά κείμενα (δεν υπάρχουν σε λογοτεχνία κι αρχαία) και τα αρχαία ελληνικά απαραίτητα για την κατανόηση λεξιλογίου νέας ελληνικής με ζεύγη λέξεων από αρχαία και για πολλούς άλλους λόγους που δεν είναι το τόπικ για να τα συζητήσουμε.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 471
Σύνολο: 478

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.