*

Αποστολέας Θέμα: το μέλλον των φιλολόγων  (Αναγνώστηκε 24416 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eva7

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1415
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 14, 2014, 07:08:21 πμ »
Συμφωνώ με τη Φωτεινή...Ήδη έχω μιλήσει με κάποια νέα παιδιά που είναι τόσο απελπισμένα ώστε είναι διατεθειμένα να εργαστούν εθελοντικά ακόμη και σε παραμεθόριες περιοχές αρκεί να τους εξασφαλιστούν τα μόρια και η προϋπηρεσία... Λυπάμαι πολύ γιατί βλέπω τον εκπαιδευτικό κόσμο να καταρρέει και να μην τον συγκρατεί τίποτα από αυτή την κατρακύλα. Ανεχόμαστε κάθε μέρα κι άλλα...κι άλλα...κι άλλα και δεν ξέρω που θα φτάσει... :( :( :(

Και η κατρακύλα που πολύ σωστά ανέφερε η συνάδελφος φαίνεται σε πολλά πράγματα..οι μόνιμοι τρέμουν την αξιολόγηση..τρέμουν την απόλυση..και τούμπες να τους ζητήσουν να κάνουν θα τις κάνουν!!! Το βλέπω καθημερινά..έχασαν την γνώμη τους, την άποψή τους...ζαρώνουν στις καρέκλες και κάθονται!!! Κατάντια....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:45:45 »

Αποσυνδεδεμένος Kat19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 19, 2014, 04:08:17 μμ »
Καλησπέρα! Σε μια δύσκολη συγκυρία για τους εκπαιδευτικους,θεωρείτε ότι αξίζει κάποιος φιλόλογος στα 30 του να επιμείνει ώστε να παραμείνει στον εκπαιδευτικό κλάδο ή καλύτερα να στραφεί αλλού και να αποκτήσει κάποια ειδίκευση; Γιατί όπως φαίνεται τελικά το δημόσιο είναι πλέον κλειστό ενώ οι απολαβές στα ιδιαίτερα ισοδυναμούν με ένα καλό χαρτζιλίκι...

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 19, 2014, 04:25:52 μμ »
Καλησπέρα! Σε μια δύσκολη συγκυρία για τους εκπαιδευτικους,θεωρείτε ότι αξίζει κάποιος φιλόλογος στα 30 του να επιμείνει ώστε να παραμείνει στον εκπαιδευτικό κλάδο ή καλύτερα να στραφεί αλλού και να αποκτήσει κάποια ειδίκευση; Γιατί όπως φαίνεται τελικά το δημόσιο είναι πλέον κλειστό ενώ οι απολαβές στα ιδιαίτερα ισοδυναμούν με ένα καλό χαρτζιλίκι...
Κοιτα θα σου πω τη γνωμη μου. Συνηθως οι φιλολογοι δεν εχουν πολλες διεξοδους περα της εκπαιδευσης (εχουν,αλλα λιγες). Οποτε θεωρω πως αξιζει καποιος να μεινει στο χωρο μονο εαν εχει ενα κυκλο απο ιδιαιτερα ωστε να εχει ενα μικρο εισοδημα αλλα να μην εχει ενοικια και πηγαινε ελα που εχει ο αναπληρωτης ή εχει καλη σειρα σε πινακες και δουλευει χρονια οποτε αν αντεχει ακομη να το κηνυγησει για τον ''πολυποθητο'' (λεμε τωρα) διορισμο. Σε καθε αλλη περιπτωση καλο θα ειναι το κομματι της εκπαιδευσης να ειναι σε δευτερη μοιρα.

Αποσυνδεδεμένος evangelia 77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #17 στις: Δεκέμβριος 21, 2014, 03:55:52 μμ »
Σ’ εποχές που, παρά την υλοποίηση διορισμών, η δημόσια εκπαίδευση είχε ελλείψεις, ο αριθμός των αναπληρωτών φιλολόγων προσέγγιζε ή ξεπερνούσε τους χίλιους.
Ενδεικτικά:
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2006-07: 1.012
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2007-08: 1.242
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2008-09: 961
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2009-10: 1.135
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2010-11: 1.346 (1.327 ΑΚΩ + 19 ΑΜΩ)
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2011-12: 895 (832 ΑΚΩ + 63 ΑΜΩ)
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2012-13: 1.144 (1.118 ΑΚΩ +26 ΑΜΩ)
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2013-14: 307 (295 ΑΚΩ + 12 ΑΜΩ)
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2014-15: 650 (630 ΑΚΩ +20  ΑΜΩ) έως σήμερα.
Αν παρατηρήσει κανείς πιο προσεκτικά τους αριθμούς, θα διαπιστώσει μείωση τη σχολική χρονιά 2011-12, κυριολεκτική κατρακύλα την περσινή σχολική χρονιά και μεγάλη μείωση, σε σχέση με το παρελθόν, φέτος. Αν συνυπολογιστεί πως, τα χρόνια των μνημονίων και του κλειδώματος των πινάκων αναπληρωτών, οι διορισμοί δε γίνονται παρά για τους τύπους και με το σταγονόμετρο, οι προαναφερθείσες μειώσεις προκαλούν τη λογική. Αν προσπαθήσουμε ν’ αναζητήσουμε τα αίτια αυτών των μειώσεων, θ’ ανακαλύψουμε πλείστα. Το αποτέλεσμά τους, βεβαίως, είναι ένα κυρίως: η συρρίκνωση, σε βαθμό διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης. Κι ένα ακόμη που αφορά τον πολύπαθο κλάδο μας: η ολοένα και μεγαλύτερη περιθωριοποίηση πολλών από εμάς, που – χρόνια τώρα – υπηρετήσαμε το δημόσιο σχολείο, με αυταπάρνηση και θυσίες.
Τη σχολική χρονιά 2010-11, η τότε Υπουργός Παιδείας Κα Διαμαντοπούλου συγχώνευσε και κατήργησε χιλιάδες σχολεία ανά την Επικράτεια, με αποτέλεσμα την επόμενη χρονιά να εργαστούν λιγότεροι σε κάθε κλάδο. Ιδιαιτέρως, όμως, για το δικό μας κλάδο επιφυλάχθηκε η γιγάντωση του - σε μεγάλο βαθμό - αντιπαιδαγωγικού θεσμού των β’ αναθέσεων, με αποτέλεσμα να μειωθούν ακόμη περισσότερο οι δικές μας κλήσεις. Μάλιστα, η αυτονόητη λύση της μεταφοράς ξενόγλωσσων συναδέλφων στην Αθμια δεν προτιμήθηκε, με αποτέλεσμα οι ξενόγλωσσοι αναπληρωτές να καλούνται στην Αθμια και οι αντίστοιχων ειδικοτήτων μόνιμοι να συμπληρώνουν ωράριο στη Βθμια με το μάθημα της Ιστορίας και σε βάρος των δικών μας κλήσεων και του εργασιακού μέλλοντός μας. Πρακτική, τουλάχιστον παράδοξη, που συνεχίζεται έως σήμερα.
Τη σχολική χρονιά 2013-14, ο τότε Υπουργός Παιδείας Κος Αρβανιτόπουλος έκρινε σωστό ν’ αυξήσει το ωράριο κυρίως για να μειώσει κατακόρυφα τον αριθμό / το κόστος των αναπληρωτών, κάτι που κατόρθωσε, με αποτέλεσμα χιλιάδες συνολικά κι εκατοντάδες στο δικό μας κλάδο να «πεταχτούν» στον Καιάδα της ανεργίας, χωρίς δυστυχώς εναλλακτικές λύσεις, λόγω της αποχής τους για χρόνια από άλλες δραστηριότητες στ’ όνομα της υπηρέτησης του δημόσιου σχολείου.
Τη φετινή σχολική χρονιά, παρά το πλήθος των συνταξιοδοτηθέντων και τις θερινές διαβεβαιώσεις του σημερινού Υπουργού Παιδείας Κου Λοβέρδου περί έγκαιρης και στην πλειονότητά τους κάλυψης των κενών, κάτι τέτοιο δε συνέβη.
Αντ’ αυτών,
-          ο θεσμός των β’ αναθέσεων επεκτάθηκε περαιτέρω,
-          για πρώτη φορά εμποδίστηκαν συνάδελφοι να συνταξιοδοτηθούν για σοβαρούς λόγους που επικαλούνταν,
-          δόθηκε η δυνατότητα σε αποσπασμένους σε φορείς να επιστρέψουν σε σχολεία της περιοχής απόσπασής τους (αναρωτιέται κανείς, αν δε χρειάζονταν, γιατί αποσπάστηκαν;),
-          συνενώθηκαν τμήματα, μη λαμβάνοντας υπ’ όψιν για τον αριθμό τους μαθητές με δυσλεξία ή άλλα προβλήματα,
-          αναγκάστηκαν καθηγητές να μετακινούνται σε μεγάλο αριθμό σχολείων και με απόσταση μεταξύ τους, για να καλύψουν το ωράριό τους,
-          επιβλήθηκαν υποχρεωτικές υπερωρίες που εξακολουθούν να υφίστανται, ενώ ο νόμος με σαφήνεια ορίζει ότι αυτή είναι ακραία λύση κι έως την κλήση αναπληρωτή,
-          συζητήθηκαν ευφάνταστες και προκλητικές, για το χώρο της εκπαίδευσης και όχι μόνο, λύσεις περί εθελοντικής εργασίας με αμοιβή μόρια ή παροχής μιας μικρής ενίσχυσης για τους μόνιμους συναδέλφους που θ’ αποφάσιζαν να διακόψουν την άδεια ανατροφής του παιδιού τους, που - προφανώς κι ευτυχώς - δεν προχώρησαν.
Όλα τα παραπάνω, εκτός του ότι αποδεικνύουν πως μέλημα όσων διαχειρίζονται τη μοίρα της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών, τα τελευταία χρόνια, είναι η εξοικονόμηση πόρων προς τέρψιν των δανειστών αλλά σε βάρος της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, προκαλούν και την εύλογη απορία: αν και πότε θα έχουν φραγμό. Πόσο, αλήθεια, ακόμη η δημόσια παιδεία αντέχει να συρρικνωθεί και οι εκπαιδευτικοί να «εξαϋλώνονται»;
Όσο για τον κλάδο μας, των φιλολόγων, είναι παράδοξο αλλά αληθές πως βιώνει τη βιαιότητα των προαναφερθέντων πολιτικών στο μέγιστο βαθμό και από βασικός κλάδος της δημόσιας εκπαίδευσης μοιάζει να εξελίσσεται σε παρία κι επαίτη λίγων θέσεων εργασίας. Αν αυτό είναι που επιφυλάσσεται σ’ έναν κλάδο που όπλισε γενιές και γενιές με πνευματικό ανάστημα και αξίες, αναρωτιόμαστε ποιο μέλλον επιφυλάσσεται για τον τόπο και τους νέους του.
Ελπίζουμε, ευχόμαστε και διεκδικούμε η λογική και η σωφροσύνη να πρυτανεύσουν επιτέλους στις αποφάσεις εκείνων που διαχειρίζονται τις τύχες της δημόσιας εκπαίδευσης κι, επομένως,  σε μεγάλο βαθμό τις τύχες του τόπου και των πολιτών του.
Με εκτίμηση
Το Δ. Σ. του ΠΑ.Σ.Α.Φ.
ΠΑ.Σ.Α.Φ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
10 – 12- 2014
Αρ. Πρωτ. 
http://filologoi02.webnode.gr/
pasafpe02@gmail.com
Τηλ. Επικοινωνίας: 6907476318
facebook.com/groups/pasaf02/
 
ΠΡΟΣ:
Υπουργό Παιδείας κ. Α. Λοβέρδο
Υφυπουργό Παιδείας κ. Α. Δερμεντζόπουλο
 
 
Tags:
Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλόλόγων
ΠΑΣΑΦ
προλήψεις αναπληρωτών
αναπληρωτές φιλόλογοι
φιλόλογοι



Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-2006-%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%B7-%CE%B2-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CE%B0%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82#ixzz3MXZY724c
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:45:45 »

Αποσυνδεδεμένος evangelia 77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #18 στις: Δεκέμβριος 22, 2014, 12:57:16 μμ »
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει αφενός μια μεγάλη μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών, αφετέρου μια δραματική αλλαγή στις εργασιακές σχέσεις καθώς, πέρα από την αύξηση του ωραρίου που έγινε το 2013, οι εκπαιδευτικοί, στη συντριπτική τους πλειονότητα, έχουν φορτωθεί εξωεκπαιδευτικές ευθύνες (καθήκοντα γραμματέα, φύλακα κ.λπ.), οι οποίες, μαζί με τις γραφειοκρατικές ευθύνες έχουν αλλάξει το κλίμα στα σχολεία.

Παράλληλα, ένα μεγάλο τμήμα των εκπαιδευτικών «γυροφέρνει» σε 2, 3, 4 και 5 ακόμη σχολεία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται τόσο για τη λειτουργία των σχολείων όσο και για την ψυχοσωματική υγεία των εκπαιδευτικών.

Ωστόσο, φέτος, διαμορφώθηκε αθέατα και μια νέα κατάσταση μέσα στα σχολεία που αφορούσε τις σχέσεις εργασίας ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς. Με βάση τα επίσημα στοιχεία, ο συνολικός αριθμός αναπληρωτών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ανέρχεται φέτος περίπου στους 11.000 και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στους 6.000.

Συνολικά 16.891 εκπαιδευτικοί βρέθηκαν με ελαστικές σχέσεις εργασίας στις σχολικές μονάδες, οι περισσότεροι εκ των οποίων κάλυψαν οργανικά κενά. Εξ αυτών οι 16.645 είναι πλήρους ωραρίου και οι 246 μειωμένου. Από ΕΣΠΑ είναι οι 10.851.

Η συντριπτική πλειονότητα των φετινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών προσλήφθηκε μέσω ΕΣΠΑ, με εργασιακά δικαιώματα διαφορετικά από εκείνα των συναδέλφων τους που προσλήφθηκαν με δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού και βεβαίως πολύ διαφορετικά από εκείνα των μόνιμων εκπαιδευτικών.

Η εξέλιξη αυτή δεν είναι ευκαιριακή και τυχαία αλλά έχει σχέδιο και κατεύθυνση. Είναι μια μορφή «πληρωμένης οδηγίας» με στόχο τη σταδιακή αναδιάρθρωση των εργασιακών σχέσεων των μόνιμων εκπαιδευτικών. Γιατί βεβαίως αυτοί βρίσκονται στο στόχαστρο του υπουργείου Παιδείας.

Ποιος είναι ο στόχος; Πρώτον, με τις διαφορετικές εργασιακές σχέσεις στον ίδιο χώρο να παγιωθούν σταδιακά οι χειρότερες για όλους ως φυσικό γεγονός.

Δεύτερον, με το τέλος του ΕΣΠΑ και αφού έχει γίνει η «βρόμικη δουλειά», με ένα νέο «τέντωμα» του ωραρίου των εκπαιδευτικών, με μείωση των σχολικών μονάδων (μέσω των νέων συγχωνεύσεων αλλά και του εξοστρακισμού χιλιάδων μαθητών από Λύκεια και ΕΠΑΛ) και με τη γενίκευση της «κινητικότητας» να μειωθούν οι εκπαιδευτικοί που απαιτούνται για τη λειτουργία των σχολείων.

Εάν λάβουμε υπόψη ότι και φέτος, για τέταρτη χρονιά, οι διορισμοί δεν κάλυψαν ούτε το 5% των αποχωρήσεων–συνταξιοδοτήσεων, μπορεί εύκολα να αναλογιστεί κανείς τους όρους λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

Του Χρήστου Κάτσικα

Αποσυνδεδεμένος evangelia 77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 29, 2015, 03:00:25 μμ »
Καλησπέρα, συνάδελφοι. Μήπως πρέπει να αρχίσουμε πιέσεις με τη μορφή μέηλ ή μέσω των εκπροσώπων μας, ΠΕΦ, ΠΑΣΑΦ, στον Κουράκη και στους λοιπούς? Αναφέρομαι σε όλους εμάς που φέτος δε δουλεύουμε, αν και έχουμε προϋπηρεσία,στους νυν αναπληρωτές...? Πρέπει επιτέλους να γίνουν μαζικοί διορισμοί. Τόσα χρόνια η εκπαίδευση ήταν πεταμένη στα σκουπίδια. Διορίζουν πάλι σχολικούς φύλακες, καλώς. Όμως, τα σχολεία έχουν πρωτίστως ανάγκη σε εκπαιδευτικούς...

Αποσυνδεδεμένος evangelia 77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 24, 2015, 02:55:06 μμ »
Φυλλορροεί το εκπαιδευτικό δυναμικό των δημόσιων σχολείων
28.856 λιγότεροι εκπαιδευτικοί μέσα σε μια πενταετία

 
Φυλλορροεί το εκπαιδευτικό δυναμικό της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης όπως προκύπτει τόσο από τα στοιχεία της Στατιστικής Αρχής όσο και από τα αριθμητικά δεδομένα του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ κ. Κορδή και της ΟΛΜΕ.  Η εκπαίδευση έχει δεχτεί ισχυρό πλήγμα αφού όπως έγραψε  σε άρθρο το news.gr εκατοντάδες σχολεία έσβησαν από το χάρτη την ίδια ώρα που το μαθητικό δυναμικό δεν παρουσιάζει μείωση με αποτέλεσμα να γιγαντώνονται τα σχολεία, να αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις με ότι αυτό συνεπάγεται για το διδακτικό έργο.
Πιο αναλυτικά μείωση παρουσιάζει το διδακτικό προσωπικό των νηπιαγωγείων σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας.
Συγκεκριμένα κατά την έναρξη του σχολικού έτους 2010-2011 το διδακτικό προσωπικό ανέρχονταν σε 12.753 ενώ το 2013-14 σε 11.994. Η ίδια εικόνα παρατηρείται και στα δημοτικά σχολεία καθώς οι διδάσκοντες ( δάσκαλοι, εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων ) από τους 61765 μειώθηκαν σε 59699.
Με βάση τα στοιχεία της Στατιστικής Αρχής η μεγαλύτερη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού στα νηπιαγωγεία παρουσιάζεται στις περιοχές Χίου, Καστοριάς,Καρδίτσας, Κεφαληννίας, Ευρυτανίας, Κέρκυρας και Ζακύνθου.
 
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΗ 2013 ΣΥΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ 2010
ΠΕΡΙΟΧΗ
ΜΕΙΩΣΗ
ΧΙΟΣ
-46.63%
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
-38,89%
ΚΑΡΔΙΤΣΑ
-27.05%
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ
-22,67%
ΚΕΡΚΥΡΑ
-22,35%
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
-22,22%
ΖΑΚΥΝΘΟΣ
-22,08%
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Περιφέρεια Αττικής είναι η μοναδική που παρουσιάζει αύξηση του προσωπικού των νηπιαγωγείων σε ποσοστό 4,86%.
Στους διδάσκοντες της Α/θμιας με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ η μεγαλύτερη μείωση του προσωπικού κατά την έναρξη του σχ. έτους 2013-14 συγκριτικά με το 2010-11 εμφανίζεται σε Φλώρινα (-26,92%),  Ξάνθη (-18,31%), Ιωάννινα (-18,52%), Ζάκυνθο (-16,29%), Λακωνία (-17,66%), Κεφαλληνία (-15,88%).
 
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ
ΠΕΡΙΟΧΗ
ΜΕΙΩΣΗ
ΦΛΩΡΙΝΑ
-26,92%
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
-18,52%
ΞΑΝΘΗ
-18,31%
ΖΑΚΥΝΘΟ
-16,29%
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ
-15,88%
ΚΑΡΔΙΤΣΑ
-15,29%
 
Σύμφωνα με τα στοιχεία του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ κ. Κορδή η μείωση του προσωπικού στην Α/θμια Εκπαίδευση ανέρχεται στο 8,43% ενώ ακόμα μεγαλύτερη είναι η μείωση στη Β/θμια καθώς οι 94.264 εκπαιδευτικοί του 2010 έγιναν 68.691 με αποτέλεσμα η μείωση του εκπαιδευτικοί προσωπικού να φθάνει τις 27 ποσοστιαίες μονάδες.
 
ΒΑΘΜΙΔΑ
2010
2015
ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ
ΑΘΜΙΑ
74.518
68.235
-8.43%
ΒΘΜΙΑ
94.264
68.691
-27.13%
Στοιχεία αιρετός ΚΥΣΔΕ κ. Κορδής Νεκτάριος
Όπως προκύπτει από στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ΟΛΜΕ στην έναρξη του σχολικού έτους 2014-15 σε απόλυτα νούμερα οι φιλόλογοι μειώθηκαν κατά 4.863 ενώ ακολουθούν οι μαθηματικοί (-2.757) και ακολουθούν οι ΠΕ04 παρουσιάζοντας μείωση 2.316 εκπαιδευτικών.
 
ΠΕ 02
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
-4863
-21,60%
ΠΕ 03
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
-2757
-25,70%
ΠΕ 04
ΦΥΣΙΚΟΙ-ΧΗΜΙΚΟΙ-ΒΙΟΛ-ΓΕΩΛ Κ.Ά
-2316
-21,20%
ΠΕ 18
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ-ΠΑΤΕΣ
-1841
-52,40%
ΠΕ 11
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
-1742
-26,70%
ΠΕ 06
ΑΓΓΛΙΚΗΣ
-1692
-27,40%
ΠΕ 05
ΓΑΛΛΙΚΗΣ
-1445
-39,90%
ΠΕ 19
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
-1141
-20,90%
ΠΕ 01
ΘΕΟΛΟΓΟΙ
-669
-16,60%
ΠΕ 14
ΓΕΩΠΟΝΟΙ-ΓΙΑΤΡΟΙ-ΝΟΣΗΛ
-567
-52,90%
ΠΕ 17
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ-ΑΣΠΑΙΤΕ
-546
-13,20%
ΤΕ 01
(ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)
-536
-51,00%
ΠΕ 09
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
-525
-22,20%
ΔΕ 01
(ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)
-342
-100,00%
ΠΕ 20
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
-324
-18,30%
ΠΕ 08
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
-321
-21,80%
ΠΕ 12
ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ
-276
-15,40%
ΠΕ 07
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
-270
-15,50%
ΠΕ 16
ΜΟΥΣΙΚΟΙ
-266
-13,20%
ΠΕ 15
ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
-203
-23,40%
ΠΕ 13
ΝΟΜΙΚΟΙ
-200
-19,50%
ΠΕ 10
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ
-68
-7,30%
ΠΕ 32
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
-16
-29,60%
ΠΕ 40
ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛ.
-1
-100,00%
ΠΕ 33
ΜΙΘΕ
0
0,00%
ΠΕ 34
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛ.
3
10,70%
ΤΕ 16
ΜΟΥΣΙΚΟΙ
6
17,60%
Πηγή: ΥΠΑΙΘ Επεξεργασία ΟΛΜΕ-ΚΕΜΕΤΕ
Μέσα σε μια πενταετία αποχώρησαν περισσότεροι από 27.000 εκπαιδευτικοί ενώ οι διορισμοί ήταν ελάχιστοι με αποτέλεσμα να έχουν προσληφθεί περισσότεροι από 18.000 αναπληρωτές ενώ τα κενά αυτή τη στιγμή ανέρχονται σε 3.000.
Όπως έχει γράψει το news.gr το επόμενο σχολικό έτος θα χρειαστούν περίπου 25.000-27.000 εκπαιδευτικούς και γι αυτό ακριβώς το λόγο είναι αναγκαίο να βρεθούν κονδύλια τόσο για την πρόσληψη αναπληρωτών όσο και για την πρόσληψη μονίμων εκπαιδευτικών.
Στις προθέσεις της νέας πολιτικής ηγεσίας είναι η πραγματοποίηση μεγάλου αριθμού μόνιμων διορισμών ώστε να λειτουργήσουν τα σχολεία ενώ και ο κ. Κατρούγκαλος έχει κατά καιρούς δηλώσει ότι η εκπαίδευση θα είναι από τους τομείς που θα ενισχυθούν με προσλήψεις. Αναμένουμε φυσικά να δούμε τα λόγια να γίνονται έργα.
Καλόγηρος Βασίλειος
news.gr/
 
 
 
Tags:
συντάξεις
συνταξιοδοτικό



Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%87%CE%AE-%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD#ixzz3SfOOXUVT
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 11, 2015, 10:36:39 μμ »

Ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης , που σήμερα μειώνει κατά μία ώρα τη Λογοτεχνία στη Γ Λυκείου, τον περασμένο Νοέμβριο από τη θέση του Τομεάρχου παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, άσκησε σκληρή κριτική για την τροπολογία του Α. Λοβέρδου που αφαιρούσε τη Λογοτεχνία από τις Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού και Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης, β/ ΕΠΕ-Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες, γ ΕΠΕ Επιστήμες Υγείας και δ/ ΕΠΕ Επιστήμες Οικονομίας, Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες.

Μάλιστα ο κ. Λοβόρδος αναγκάστηκε να πάρει πίσω τη σχετική τροπολογία καθώς πείστηκε , όπως ο υφυπουργός τότε Α. Δερμεντζόπουλος δήλωσε, από τις παρεμβάσεις τόσο του κ. Κουράκη όσο και της κ. Ρεπούση,

Ο παρέμβαση του κ. Κουράκη ,που ανάγκασε τον κ. Λοβέρδο να κάνει πίσω στο θέμα της Λογοτεχνίας, έχει ως εξής:

    Αυτά τα πράγματα δεν είναι σοβαροί σχεδιασμοί, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι, δεν το καταλαβαίνετε αυτό το πράγμα;
    Με συγχωρείτε για την αγοραία έκφραση, αλλά στο πόδι βγάζετε και τη Λογοτεχνία.
    Γιατί να βγάλετε τη Λογοτεχνία όταν αυτή τη στιγμή θέλουμε τις τέχνες και τον πολιτισμό να έχουν ένα αυξημένο βάρος για να αντισταθμίσουν την επέλαση του τεχνολογικού πολιτισμού
    Ο τεχνολογικός πολιτισμός βεβαίως και δεν είναι κακός, πρέπει όμως να υπάρχει μια ισορροπία και να ισορροπούμε εντός ορισμένων αρχών.

υγ.θερμες ευχαριστιες στους ''συναδελφους''κοιν/γους που προσεγγισαν πολιτικα,ενηργησαν συντεχνιακα κ συνεβαλαν στο ξαναμεινουμε για αλλη μια χρονια ανεργοι...ντροπη σας...οι οργανικες σας ειναι πιο σημαντικες απο το να εχουν εργασια οι ανθρωποι...αυτο να διδαξετε στα ματια ...κοινωνικο διδαγμα ''homo homini lupus''

Αποσυνδεδεμένος napi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 11, 2015, 11:08:25 μμ »
Madonna mia μπορεις να το στειλεις στο facebook ή στο mail του Κουρακη;

Αποσυνδεδεμένος zoe83

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 12, 2015, 12:32:48 πμ »
Αντί να μειώσουν τις ώρες  των Λατινικών -δε θέλω να τα χαρακτηρίσω-, μει'ωνουν τις ώρες της Λογοτεχνίας, αυτού του ύψιστου ''κοινωνικού'' μαθήματος. Λυπηρό. Βέβαια, τώρα που το καλοσκ'εφτομαι, βγήκαν ήδη εκτός τα Λατινικά απ'τη Β' Λυκείου... Η Λογοτεχία θα μπορούσε σίγουρα να αναβαθμιστεί, όχι να παραγκωνιστεί.
Όσο για το μέλλον των φιλολόγων, πρέπει να αγαπάει κανείς πολύ αυτό το επάγγελμα, για να μην το εγκαταλείψει.
« Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω και με το τίμημα της ζωής μου ακόμη, το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες όσα πρεσβεύεις. ».
Βολταίρος

Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 12, 2015, 04:19:43 μμ »
http://902.gr/eidisi/voyli/67310/psifistike-kata-pleiopsifia-nomoshedio-toy-ypoyrgeioy-paideias

το νομοσχεδιο περασε...Ελλαδα ειναι τελικα μονο η Αθηνα κ εκπαιδευση μονο η Τεχνικη...
Μειον 3 ωρες απο φετος στο ωρολογιο προγραμμα οι Φιλολογοι.Συνδεσμοι Φιλολογων που ενημερωθηκαν χθες απο ΠΑΣΑΦ   ακομα να λειτουργησουν τα αντανακλαστικα τους.Μονιμοι σε ατομικο κ συλλογικο  επιπεδο απλα κοιμουνται(Ειλικρινα περιμενετε μεταθεσεις ????Αληθεια τωρα???)
Αναπληρωτες σε επισης ατομικο  επιπεδο που ησασταν?Τι κανατε απο την Παρασκευη ο καθενας απο εσας?Εχετε αντιληφθει οτι δεν ξαναδουλευουμε?
Κοιν/γοι μετα απο αυτο που κανατε περιμενετε σοβαρα να μην σας παρουν οι 02 το μαθημα σε β αναθεση?εχει ο καιρος γυρισματα...για να αποκτησετε οργανικες καταδικασατε εκαντονταδες οικογενειες σε ανεργια...

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 12, 2015, 04:26:38 μμ »
madonna mia, θεωρώ δύσκολο να το πάρουμε οι φιλόλογοι ως δεύτερη ανάθεση το μάθημα της κοινωνιολογίας, γιατί υπάρχουν και οι οικονομολόγοι.... Τεσπα, το μέλλον των φιλολόγων δεν είναι απλώς σκοτεινό, είναι ανύπαρκτο... Θα προσπαθήσω να στείλω μήνυμα στο facebook στον Κουράκη... να δω τι θ' απαντήσει.

Αποσυνδεδεμένος evangelia 77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 12, 2015, 04:43:02 μμ »
Μετά από αυτές τις αποφάσεις, που δε στηρίζονται σε επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια, ας μην απορήσει η τωρινή ηγεσία του υπουργείου και για το δικό της μέλλον...τόσοι φιλόλογοι και οι οικογένειές τους απογοητεύονται καθημερινά από τις επιλογές της...

Αποσυνδεδεμένος evangelia 77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: το μέλλον των φιλολόγων
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 14, 2015, 06:57:08 μμ »
Για τα φροντιστήρια αναγνωρίζουμε ότι βρίσκονται εκεί πολλοί άξιοι εκπαιδευτικοί που δεν βρίσκουν αλλού δουλειά. Δυστυχώς τα φροντιστήρια έχουν γίνει απαραίτητα στη βάση νοοτροπιών πολλών δεκαετιών, θέλουμε να μειώσουμε τη συμβολή των φροντιστηρίων στην προετοιμασία των μαθητών και να αναδείξουμε τον αυτόνομο ρόλο των Λυκείων και των δημόσιων σχολείων. Γι’ αυτό προσπαθούμε να μειώσουμε τις πολλές εξετάσεις στο δημόσιο σχολείο, ώστε τα φροντιστήρια να μην έχουν πολλές λαβές να αποκτήσουν νέους μαθητές και δη σε πολύ μικρές ηλικίες.»

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BB%CF%84%CE%AC%CF%82-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%86%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF#ixzz3a838Cvuc
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Δήλωση Μπαλτά που πραγματικά ΔΕΝ ξέρω που να την εντάξω! Μιλάει για βοήθεια των μαθητών και για προσπάθεια να καλύπτει το σχολείο τις ανάγκες τους ώστε να μη χρειάζονται φροντιστήρια τη στιγμή που η ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ φέτος πήγε κατά... ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ?????????????????????????????????????????????? >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159507
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 254
Σύνολο: 261

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.