*

Αποστολέας Θέμα: Δικαίωση Επιτυχόντων ΑΣΕΠ για την Αντισυνταγματικότητα του 60%-40% σε Διορισμούς  (Αναγνώστηκε 275502 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος αΣεΠ_ΧάΝΤεΡ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ραντεβού στα δικαστήρια...
    • Προφίλ
Συνάδελφε μια χαρά καταλαβαίνουμε! Είναι λογικό κάποιοι να έχουν θορυβηθεί από τις αποφάσεις! Δεν είναι κακό! Είναι ανθρώπινο. Ωστόσο, ειλικρινά απορώ... πως είναι δυνατόν να υπάρχουν εκπαιδευτικοί διοριστέοι του πρώτου μάλιστα διαγωνισμού (παχιές αγγελάδες-μεγαλύτερα ποσοστά κτλ-όχι όπως του 2008) που ενώ διορίστηκαν με ΑΣΕΠ αναφέρουν είναι κατά του διαγωνισμού. Ένας διαγωνισμός που σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί (εάν και όποτε γίνει! Εκκρεμούν κάποιοι διορισμοί πρώτα! ). Αν συνέχιζε η επετηρίδα θα έφτανε η εποχή (περίπου στις μέρες μας) που θα διοριζόντουσαν αποκλειστικά "υπερήλικες". Ήδη ο μέσος όρος στη Δθμια άκουγα πρόσφατα ότι είναι γύρω στα 47-48. Επίσης, θα υπήρχαν μηδενικές ευκαιρίες για νέους συναδέλφους. Αλήθεια, αυτό έχει ανάγκη η εκπαιδευση; Μήπως είναι καλύτερο να υπάρχει ένα σύστημα πιο αντιπροσωπευτικό που θα δίνει ευκαιρίες σε όλους; Ένα σύστημα που η βαρύτητα της προϋπηρεσίας δεν θα δημιουργεί από μόνη της μια νέα επετηρίδα, βάζοντας στο περιθώριο τα οποια άλλα προσόντα. Ρητορικά είναι τα ερωτήματα για να μην ξεφεύγουμε και από το θέμα μας... Τα συμπεράσματα δικά σας!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 141
    • Προφίλ
Μήπως γιατί οι συνάδελφοι θεώρησαν ανώτερη την εμπειρία λόγω προϋπηρεσίας από ένα διαγωνισμό με αυθαίρετη βάση, υπακούοντας άλλωστε σε κάλεσμα για διορισμό με βάση νόμους του κράτους; Μήπως γιατί μέχρι τότε οι διορισμοί γινόταν με επετηρίδα και θεώρησαν άδικο να παρακάπτονται μέσω ενός διαγωνισμού χωρίς μια μεταβατική περίοδο; Μήπως γιατί θεώρησαν πως δεν έχουν όλοι οι συνάδελφοι ίσες πιθανότητες επιτυχίας στο διαγωνισμό λόγω ηλικίας και υποχρεώσεων; Μήπως γιατί θεώρησαν άδικο το γραπτό διαγωνισμό αφού δε γίνεται συνολικά για όλο το δημόσιο; Αλήθεια, γιατί σε όλο το δημόσιο τομέα δε γίνονται αμέσως διαγωνισμοί εσωτερικά για όλες τις θέσεις και μετρά η εμπειρία; Είναι υπάλληλοι ανώτερου επιπέδου όσοι την έχουν; Προσπαθείς να το πας στο ηθικό μέρος για να κάνεις κάποιους να νιώσουν ευνοημένοι. Δεν πρόκειται να το πετύχεις απλά γιατί έχεις άδικο.

@lasid  Ξανά υπαινιγμοί και αόρατες απειλές. Και μετά υπάρχει και απαίτηση για ευγένεια!!

1. Φυσικά και υπήρξε μεταβατική περίοδος (άλλο που δεν έληξε ποτέ!) με τη λήξη της Επετηρίδας, από το 1998 μέχρι το 2002. Βλ. παρ. 2, άρθρου 6, ν. 2525/97. Μετά όμως, με τους νόμους 2725/99 και 3027/02 άρχισε η θεσμοθέτηση πελατειακών διατάξεων με τη δημιουργία του πίνακα αναπληρωτών. Προτού καν λήξει η μεταβατική!

Είναι ενδεικτικότατη η καταληκτική αναφορά που έκανε ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας και Πρόεδρος της δίκης με το συντριπτικό 29-0, ο οποίος και υπέγραψε την απόφαση 527/15, κ. Σωτήριος Ρίζος, που ανέφερε:
Παράθεση
«Κανένα μέτρο οικονομικό, καμία ανάπτυξη, καμία έξωθεν βοήθεια δεν πρόκειται να ανακόψει την καθοδική πορεία των πραγμάτων, αν μείνει άθικτος ο κόσμος των εσφαλμένων νοοτροπιών... Η εικόνα που αποκομίσαμε από τον φάκελο των υποθέσεων αλλά και από τις δίκες πιστοποιούν ότι η ελληνική διοίκηση οδηγήθηκε σε μια κατάσταση, που αδυνατεί να υποστηρίξει τους σκοπούς του Κράτους, δεδομένου ότι καθοδόν και με τη συνέργεια της Πολιτικής, οργανώθηκε με αρχές αυτοπροστασίας του προσωπικού της, κεκαλυμμένες με τον μανδύα της δημοκρατικής αρχής. Με αλλεπάλληλους νόμους δημιουργήθηκε αχλύς περί την αποστολή και τη σπουδαιότητα της διοικήσεως με αποτέλεσμα να απομακρυνθούμε από τους κλασσικούς αρχιτέκτονες των σύγχρονων διοικήσεων».

2. Το μεγαλύτερο λάθος που προσωπικά έχω εντοπίσει και κάνουν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί είναι που υποβιβάζουν το ίδιο το επάγγελμά τους. Είναι εξοργιστικό αυτό! Ούτε λόγος για την αντιμετώπισή του ως «λειτούργημα», γιατί ούτε καν το αντιμετωπίζουν έτσι! Θεωρούν πως ένας εκπαιδευτικός είναι θεμιτό να διορίζεται μόνο μέσω προϋπηρεσίας. Και παραπονιούνται γιατί ο εκπαιδευτικός να συμμετέχει σε γραπτό διαγωνισμό και να μη συμμετέχουν π.χ. και οι γραμματείς για τα ΕΛΤΑ! Ω, ποία αδικία έτσι! (sic) Λες και είναι το ίδιο πράμα. Λες και είναι ίδια η αποστολή τους! Ξεχνάνε πως ο διορισμός με προϋπηρεσία, (βάσει του νόμου του ΑΣΕΠ), επιτρέπεται για επαγγέλματα μειωμένων τυπικών προσόντων και ακαδημαϊκών απαιτήσεων. Δηλαδή π.χ. σε πυροσβέστες, σε υπαλλήλους καθαριότητας και σε λιμενικούς υπαλλήλους.

3. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, εκεί έχουν περιαγάγει οι ίδιοι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού! Σε κάτι που μπορείς να διοριστείς χωρίς κόπο διαβάσματος ή άλλων ακαδημαϊκών περγαμηνών, αλλά εργαζόμενος ως ένας απλός υπάλληλος, όπως συμβαίνει στην πλειονότητα άλλων άσχετων επαγγελμάτων.

4. Ούτε καν τούς περνά από το μυαλό η γενικότερη πνευματική αποστολή τους στην κοινωνία και η συνδιαμόρφωση της κουλτούρας των ίδιων των πολιτών. Ούτε καν υποψιάζονται πως ένα σύγχρονο κράτος δικαίου έχει υποχρέωση να διορίζει τους αξιότερους από τους εκπαιδευτικούς. Ούτε καν σκέφτονται πως για ορισμένες επαγγελματικές ομάδες που τα μέλη τους είναι δημόσιοι/κρατικοί λειτουργοί  βάσει του Συντάγματος (δηλαδή ασκούν σοβαρό κοινωνικό λειτούργημα, έχοντας λειτουργική αυτονομία και συγκεκριμένη θεώρηση του έργου τους), η Πολιτεία έχει ορίσει διορισμό στις οικείες θέσεις, μέσω αυξημένων απαιτήσεων/διαδικασιών, π.χ. για να διοριστείς Λέκτορας ή Καθηγητής Α.Ε.Ι. θα πρέπει να διαθέτεις αυξημένα τυπικά & ουσιαστικά προσόντα ή για να ενταχθείς ως δικαστικός λειτουργός στον δικαστικό κλάδο θα πρέπει να φοιτήσεις και να επιτύχεις στις εξετάσεις της ΕΣΔΙ. ΟΧΙ! Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί προτιμούν την εξομοίωση με τους πυροσβέστες!!! (sic) Η απόλυτη παρακμή. Είναι τυχαίο, θεωρούν, που και ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ, κ. Ιωάννης Καραβοκύρης, Επίτιμος Πρόεδρος Ελεγκτικού Συνεδρίου, σε εισήγησή του στη Βουλή επέμενε στην άποψή του πως οι εκπαιδευτικοί πρέπει να διορίζονται μέσω γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ και μόνο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 2018, 03:50:31 μμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2913
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Συνάδελφε μια χαρά καταλαβαίνουμε! Είναι λογικό κάποιοι να έχουν θορυβηθεί από τις αποφάσεις! Δεν είναι κακό! Είναι ανθρώπινο. Ωστόσο, ειλικρινά απορώ... πως είναι δυνατόν να υπάρχουν εκπαιδευτικοί διοριστέοι του πρώτου μάλιστα διαγωνισμού (παχιές αγγελάδες-μεγαλύτερα ποσοστά κτλ-όχι όπως του 2008) που ενώ διορίστηκαν με ΑΣΕΠ αναφέρουν είναι κατά του διαγωνισμού. Ένας διαγωνισμός που σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί (εάν και όποτε γίνει! Εκκρεμούν κάποιοι διορισμοί πρώτα! ). Αν συνέχιζε η επετηρίδα θα έφτανε η εποχή (περίπου στις μέρες μας) που θα διοριζόντουσαν αποκλειστικά "υπερήλικες". Ήδη ο μέσος όρος στη Δθμια άκουγα πρόσφατα ότι είναι γύρω στα 47-48. Επίσης, θα υπήρχαν μηδενικές ευκαιρίες για νέους συναδέλφους. Αλήθεια, αυτό έχει ανάγκη η εκπαιδευση; Μήπως είναι καλύτερο να υπάρχει ένα σύστημα πιο αντιπροσωπευτικό που θα δίνει ευκαιρίες σε όλους; Ένα σύστημα που η βαρύτητα της προϋπηρεσίας δεν θα δημιουργεί από μόνη της μια νέα επετηρίδα, βάζοντας στο περιθώριο τα οποια άλλα προσόντα. Ρητορικά είναι τα ερωτήματα για να μην ξεφεύγουμε και από το θέμα μας... Τα συμπεράσματα δικά σας!
Τα ερωτήματά σου δεν είναι ρητορικά, είναι επί της ουσίας, από τη στιγμή που στη Δευτ/θμια ο μέσος όρος του διδακτικού προσωπικού είναι τα 48 έτη! Ναι, έτσι είναι!
Και οι νέοι συνάδελφοι χρειάζονται ευκαιρίες για να διδάξουν στα δημόσια σχολεία και η προυπηρεσία δεν χρειάζεται να έχει βαρύνοντα ρόλο και τα επιπρόσθετα, αντικειμενικά προσόντα κάποιου συναδέλφου επιβάλλεται να συνυπολογίζονται!
Καλό είναι, λοιπόν, να επανέλθει ο γραπτός ΑΣΕΠ στους εκπαιδευτικούς (για τους λόγους που έχουν χιλιοειπωθεί, από τη στιγμή ειδικά που μπαίνουν στις τάξεις εκπαιδευτικοί που ούτε το διδακτικό τους αντικείμενο δεν κατέχουν και που υστερούν ως προς τις παιδαγωγικές αρχές), αλλά με αρκετές βελτιώσεις, που δεν θα δημιουργούν νέες αδικίες, αλλά θα επανορθώνουν τις παλιές!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος magioladitis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλό είναι, λοιπόν, να επανέλθει ο γραπτός ΑΣΕΠ στους εκπαιδευτικούς (για τους λόγους που έχουν χιλιοειπωθεί, από τη στιγμή ειδικά που μπαίνουν στις τάξεις εκπαιδευτικοί που ούτε το διδακτικό τους αντικείμενο δεν κατέχουν και που υστερούν ως προς τις παιδαγωγικές αρχές), αλλά με αρκετές βελτιώσεις, που δεν θα δημιουργούν νέες αδικίες, αλλά θα επανορθώνουν τις παλιές!

Όλοι οι διορισμένοι με ΑΣΕΠ κατέχουν το διδακτικό τους αντικείμενο λες;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7707
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Αυτό δεν είναι απειλή. Είναι ερμηνεία της στάσης σου σήμερα και των ερωτήσεων που έκανες όταν βγήκε η απόφαση 527/2015.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει η απόφαση αυτή αν είναι οριστική; Ότι θα απολυθούν χιλιάδες που διορίστηκαν από πίνακες αφού οι διορισμοί ήταν παράνομοι; Ότι κάποιος που διορίστηκε το 2003 με προϋπηρεσία κινδυνεύει να βγει εκτός από κάποιον που πέτυχε το 2009 αλλά δεν ήταν στους διοριστέους; Τι εκτιμήσεις υπάρχουν;
Πιο πολύ ανησυχώ μήπως δημιουργείται έτσι μια ομάδα εκπαιδευτικών μερικών χιλιάδων που θα είναι έτοιμη για απόλυση με "νόμιμο" τρόπο σε περίπτωση απαίτησης των "δανειστών". Μην ξεχνάμε τι ζήσαμε τα τελευταία χρόνια...
Δεν γράφω τίποτα άλλο. Δεν έχει νόημα. Ας τραβήξει ο καθένας το δικό του γολγοθά κι ας πορευτούμε. Καλή χρονιά.

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@Lasid. Τι υποτίθεται απεδειξες τωρα; Αυτα ηταν μηνυματα πριν την ακριβη ενημερωση απο δικηγορους πριν 3 χρονια. Οποτε μη γραφεις αν θες τιποτε αλλο. (Για τις ποσοστωσεις που λεω στο προηγουμενο τσιμουδια).

@rrrrrr Η εγω εχω προβλημα στην επικοινωνια η καποιοι δεν καταλαβαινουν. Προσεξε σε παρακαλω την απαντηση μου. Διαβασε προσεκτικα το μηνυμα του οριγενη. Κατα τη γνωμη μου προσπαθει να περασει το μηνυμα μεσα απο τα υποτιθεμενα λογια του δικαστη πως οι μη διορισμενοι με ασεπ ειναι ανηθικοι. Πως δηλαδη δεν υπαρχει λογικο επιχειρημα να τους κανει να σκεφτουν πως εχουν αδικο. Απαντω με επιχειρηματα ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλλα για να δειξω πως εκεινη την εποχη για καποιους ηταν ΟΝΤΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ!! Οποτε οι ισχυρισμοι του οριγενη ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ.

Αποσυνδεδεμένος νεμι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφοι rrrrr  και gia δε σημαίνει ότι αναβαθμίζεται ένα επάγγελμα επειδή είναι γραπτός ο διαγωνισμός. Ακόμα και αν διοριστεις με γραπτό διαγωνισμό, αλλά, πχ το υπουργείο βάσει των δυνατοτήτων που δεν σου προσφέρει  σε κάνει στην ουσία μπειμπι σιτερ και δίνει σε κάθε τρελό γονιό τη δυνατότητα να σου ασκεί βία-όπως έγιναν τον τελευταίο καιρό καταγγελίες στην Α θήνας και σε άλλες διευθυνσεις- κλπ κλπ κλπ που ισχύουν στην εκπαίδευση καμια ανβάθμση δεν πρόκειται να υπάρξει. Εγω έχω δωσει και εχω επιτυχει δις στο διαγωνισμό. Αν με ρωτάς όμως ναι είμαι κατά. ΑΝ θέλουν κάποιοι να αναβαθμίσουν το επάγγελμα δε χρειάζεται διαγωνισμός, Αρκεί να γίνουν πιο αυστηρα τα κριτήρια εισόδου στη σχολή και εξόδου από αυτήν. Στην προυπηρεσία κανένα πλαφόν εφ'οσον αυτη είνιαι καθόλα νόμιμη. Κι αυτό μπορεί εύκολα να ελεγχθει. Κια η προυπηρεσία είναι κόπος και μόχθος όχι μόνο το διάβασμα. Τα μεταπτυχιακά και λοιπά ακαδημαικά προσόντα να μετράνε , εφόσον-θεωρητικά τουκάχιστον- σε κάνουν καλύτερο επαγγελματία. Αυστηρά κριτήρια και σε ιεπ και δοαταπ. Κοιννικά κριτήρια μόνο η ασθένεια, ακι όχι έβγαλα παρανυχίδα, γιατί τα χουμε δει και αυτά. Παιδιά σκυλιά γατιά, δε σε κάνουν ούτε θεωρητικά καλύτερο στη δουλειά σου.

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κακώς ασχολήθηκα, κλείνω και δεν έχει ξανά. Ένα τελευταίο για κάποιους .... αδικημένους. Τον τίτλο που γράφεις εκεί δίπλα να τον αλλάξεις. Κάποιοι άλλοι για να αποκτήσουν αυτό ακριβώς τον τίτλο έφτυσαν αίμα. Φάγανε τα νιάτα τους. Δεν είναι για να τον χρησιμοποιεί ο καθένας. Για να τον αποκτήσεις να πας να σπουδάσεις ξέρεις που. Όχι στη σίνδο πάντως.

Αποσυνδεδεμένος Sarkastikos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
    • Προφίλ
Κακώς ασχολήθηκα, κλείνω και δεν έχει ξανά. Ένα τελευταίο για κάποιους .... αδικημένους. Τον τίτλο που γράφεις εκεί δίπλα να τον αλλάξεις. Κάποιοι άλλοι για να αποκτήσουν αυτό ακριβώς τον τίτλο έφτυσαν αίμα. Φάγανε τα νιάτα τους. Δεν είναι για να τον χρησιμοποιεί ο καθένας. Για να τον αποκτήσεις να πας να σπουδάσεις ξέρεις που. Όχι στη σίνδο πάντως.

Τυγχανω αιμοδοτης να δωρισω μερικες σακουλες αιμα...Καλη Απολυση...Δημοσιες Σχεσεις Τελος...

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7707
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Τελικά όλα σε πειράζουν. Αυτό να το κοιτάξεις.

Μάθε τι είναι το ΠΕ17.03 και μετά ασχολήσου με τον τίτλο Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Η έννοια του Υπομηχανικού καταργήθηκε εδώ και χρόνια. Αυτόν τον τίτλο γράφει το πτυχίο μου και Τ.Ε. μετά.
Δεν υπαινίσσομαι ότι φοίτησα στο Πολυτεχνείο. Οι ΠΕ17 είναι απόφοιτοι ΑΤΕΙ, που ανήκουν στα ΑΕΙ. Ενημερώσου.

Α και στην εκπαίδευση είμαστε όλοι ΠΕ. Εντάξει κάποιοι έχουν και ένα ΤΣΜΕΔΕ να τους τυραννά, αλλά τι να κάνουμε...

Υ.Γ. Η Σίνδος δεν έχει τμήμα Ηλεκτρολογίας. ::)

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αχ ναι! Δεν εχω ενημερωθει! Καλο ειναι οταν κατηγορουμε το κρατος για τα βυσματα τις σιβιτανιδειους τους παρανομους διορισμους τα λαμογια και τους κλεφτες να κοιταμε και τις "πανεπιστημιοποιησεις" απ το παραθυρο. Κι αυτα στο κολπο τις καταντιας ειναι. Λιγο ντροπη οταν μοστραρεις τον τιτλο. Καταλαβες "αδικημενε" "συναδελφε"; Και η (πρωην) καταντια του τσμεδε να ταλαιπωρει τους πραγματικα μορφωμενους σ αυτα εντασσεται. Σ αυτα που ελεγες πριν. "ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΟΤΑΝ ΜΕ ΑΔΙΚΟΥΣΑΝ;"  Αντε μη με αναγκαζεις να γραφω ξανα και ξανα τα αυτονοητα...

Αποσυνδεδεμένος Sarkastikos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
    • Προφίλ
Αχ ναι! Δεν εχω ενημερωθει! Καλο ειναι οταν κατηγορουμε το κρατος για τα βυσματα τις σιβιτανιδειους τους παρανομους διορισμους τα λαμογια και τους κλεφτες να κοιταμε και τις "πανεπιστημιοποιησεις" απ το παραθυρο. Κι αυτα στο κολπο τις καταντιας ειναι. Λιγο ντροπη οταν μοστραρεις τον τιτλο. Καταλαβες "αδικημενε" "συναδελφε"; Και η (πρωην) καταντια του τσμεδε να ταλαιπωρει τους πραγματικα μορφωμενους σ αυτα εντασσεται. Σ αυτα που ελεγες πριν. "ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΟΤΑΝ ΜΕ ΑΔΙΚΟΥΣΑΝ;"  Αντε μη με αναγκαζεις να γραφω ξανα και ξανα τα αυτονοητα...

Προσεξε τι λες για το Παραθυρο γιατι απο εκει μπηκε ο συζυγος σου στην Δημοσια Εκπαίδευση... ;D

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για κακη σου τυχη μπηκε οταν παρακαλουσαν τους πληροφορικους να μπουνε οποτε τζαμπα οι εξυπναδες. Ουτε εμεινε κανεις απ' εξω επιτυχων οποτε.... Εσυ πως το βλεπεις; Θα κανει πλανο 12ετιας ο τσιπρας να σε διορισει; Λες να μπεις τη 12η χρονια στα 55;! Αντε βρε σιδεροκεφαλος!! Χαχαχαχαχαχα

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7707
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Πήγαινε να γιορτάσεις καλύτερα. Η βραδιά δεν είναι για να πικραθούμε άλλο. Αρκετή χολή έβγαλες. Από θύμα βρέθηκα θύτης.

Μου αρέσει που αντιλήφθηκες ότι αδικηθήκαμε... Δεν νομίζω ότι κατάλαβες! Αφού είσαι η πραγματικά μορφωμένη θα τα καταλάβεις όλα μόνη σου. Εγώ εδώ στο φόρουμ δεν είμαι για να ρωτάω. Συνήθως βοηθάω τους συναδέλφους. Ρώτησε όποιον θέλεις να σου το πει. Αν νιώσεις την ανάγκη να ανακαλέσεις, θα το δεχτώ. Αν, όχι, καλή καρδιά. Ο καθένας πορεύεται με την νοοτροπία του και τη δική σου την έχει διαβάσει όλη η Ελλάδα. Εκτίθεσαι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2018

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28148
  • Τελευταία: maritsaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 951652
  • Σύνολο θεμάτων: 16622
  • Σε σύνδεση σήμερα: 263
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 207
Σύνολο: 221

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.