*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί Επιτυχόντων ΑΣΕΠ για την Αντισυνταγματικότητα 40%+24μηνου+30μηνου  (Αναγνώστηκε 1234674 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Πραγματικά ποιος απο εσάς πίστεψε οτι θα γινουν διορισμοι απο αυτη την κυβέρνηση; Δεν έχετε διαβάσει το μνημόνιο ;
Για το υπουργειο παιδείας ανα φέρει( στα αγγλικα το διάβασα ) οτι επιτρέπονται προσληψεις μονο οταν δε ζημιώνεται το κράτος και εξηγούσε με ΕΣΠΑ και αλλα προγράμματα που θα ανανεώνονται και μετα το 2020 το ίδιο ισχύει .για αυτο ο υπουργός ειπε και για το 2018 δε θα γινουν διορισμοι . Μετα εκλογές και παλι τα ίδια . Θα αυξηθεί και το ωραριο και ετσι μειώνονται οι αναπληρωτες αυτόματα . Ε ΙΝΑΙ ΟΛΑ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΑ ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΛΙΓΑ ΛΙΓΑ ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!! ΕΜΕΙΣ ΦΑ ΓΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ . Το πέτυχαν αυτο που ήθελαν τη διχόνοια .
Aναφέρεσαι σε προσλήψεις, ΕΣΠΑ κλπ., ενώ το ζητούμενο είναι οι διορισμοί!
Και το ξαναγράφω: μαζικοί διορισμοί στη δημόσια ελληνική εκπαίδευση δεν θα γίνουν, γιατί δεν θεωρείται μείζων θέμα για τους κυβερνώντες εδώ και κάποια χρόνια, σε ολοφάνερη αντίθεση με τους διορισμούς που γίνονται στα υπόλοιπα Υπουργεία. Γι' αυτό και είναι πολύ πιθανή η αύξηση ωραρίου για το ήδη υπάρχον διδακτικό προσωπικό, όπως επίσης και η αξιολόγηση!
Όμως, διορισμοί δια της δικαστικής οδού θα γίνουν, σταδιακά, αλλά θα γίνουν! Και επ' αυτού έχουν τοποθετηθεί με τις αποφάσεις τους τα ελληνικά δικαστήρια και αναμένονται κι άλλες επίσημες τοποθετήσεις. Κι όποιος κωφεύει σε αυτά, εξυπηρετεί άλλους σκοπούς: είτε να αποθαρρύνει συναδέλφους, επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ, να καταθέσουν προσφυγές, είτε να δημιουργήσει σύγχυση και αναταραχή για πράγματα δεδομένα και υποχρεωτικά!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nimos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Δεν ειναι ακριβως ετσι...Υπαρχουν αυτοι που εχουν ΑΣΕΠ και προυπηρεσια και αυτοι χωρις ΑΣΕΠ με προυπηρεσια...Τωρα ποιος φταει για την διχονοια...δεν νομιζω να ειναι αυτος που επραξε και πραττει τα νομιμα... 8)

ΕΜΕΙΣ ΦΑ ΓΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ . Το πέτυχαν αυτο που ήθελαν τη διχόνοια .

Αποσυνδεδεμένος asepitis06

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Παράθεση

Επιτακτική η ανάγκη μόνιμων και αξιοκρατικών διορισμών στην Εκπαίδευση και η αποκατάσταση των επιτυχόντων του Διαγωνισμού του ΑΣΕΠ


Σύμφωνα με τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης

Του Εμμανουήλ Χαλκιαδάκη*

Τα τελευταία χρόνια είναι επιτακτική, περισσότερο από ποτέ, η ανάγκη μόνιμων διορισμών σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης. Στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ένα μεγάλο ποσοστό αναπληρωτών εκπαιδευτικών καλύπτουν μόνιμες, πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση πολλά τμήματα των Πανεπιστημίων αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υποστελέχωσης, με αποτέλεσμα να αναπροσαρμόζουν τους οδηγούς σπουδών, περιορίζοντας και καταργώντας μαθήματα εις βάρος της εκπαίδευσης των φοιτητών. Και όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που η κυβέρνηση πραγματοποιεί νέες προσλήψεις σε διάφορους οργανισμούς και υπηρεσίες του στενού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Σαφώς και τάσσομαι υπέρ της απόφασης για νέες προσλήψεις όπου υπάρχει πραγματική ανάγκη. Ωστόσο, σε συνθήκες οικονομικής κρίσης και δημοσιονομικής στενότητας είναι απορίας άξιον γιατί δεν καλύπτονται άμεσα οι ανάγκες στους τομείς της Υγείας και της Παιδείας. Οι τελευταίοι τομείς είναι νευραλγικοί για τη λειτουργία ενός κράτους και, όμως, παρατηρεί κανείς με εύλογη απορία πως το κράτος, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την Εκπαίδευση, και κυρίως την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, στηρίζεται σε ένα σύστημα περιοδικών προσλήψεων αναπληρωτών, το οποίο, μάλιστα εγείρει ζητήματα αναξιοκρατίας. Μάλιστα, ζητήματα αναξιοκρατίας και ενδεχομένως διαβλητότητας εγείρονται αναφορικά και με τον τρόπο των τελευταίων προσλήψεων ορισμένων εκπαιδευτικών. Την ίδια στιγμή, πολλοί επιτυχόντες εκπαιδευτικοί του Διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. που έχουν δικαιωθεί από τη Δικαιοσύνη διεκδικούν το διορισμό τους, ενώ το αρμόδιο υπουργείο τηρεί στάση αναμονής.

Αναλυτικά, μέχρι πριν από λίγα χρόνια, οπότε και έγιναν οι τελευταίες προσλήψεις στην Εκπαίδευση, υπήρξαν εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν με τρόπους, που μόνο αξιοκρατικοί δεν θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν. Στο σημείο αυτό πρέπει να επισημανθεί ότι δεν κατηγορώ αυτούς που εκμεταλλευόμενοι τις ασάφειες, τα κενά ή τις ευνοϊκές ρυθμίσεις του Νόμου, διορίστηκαν. Ωστόσο, επιτακτική είναι η ανάγκη να διοριστούν και όσοι πέτυχαν στο γραπτό διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. και δικαιώθηκαν από τη Δικαιοσύνη. Μάλιστα, προκαλεί απορία του γεγονός ότι το αρμόδιο υπουργείο δεν συμμορφώνεται με τις αποφάσεις Δικαιοσύνης, τη στιγμή που τα κενά των εκπαιδευτικών είναι περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη χρονική στιγμή.

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκπαιδευτικοί που απολύονταν από τα ιδιωτικά σχολεία, διορίζονταν, χωρίς εξετάσεις, αφού υπηρετούσαν δύο χρόνια ως αναπληρωτές, και συνήθως σε μεγάλα αστικά κέντρα, όπου και η έδρα των σχολείων που μέχρι πρόσφατα δίδασκαν. Και αυτό, τη στιγμή που υπήρξαν άλλοι συνάδελφοι που πέτυχαν σε γραπτό διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. και διορίστηκαν σε περιοχές μακριά από τον τόπο της μόνιμης κατοικίας τους. Η αδικία είναι εμφανής: ο ένας εκπαιδευτικός, επειδή τον προσέλαβαν σε ένα ιδιωτικό σχολείο (δεν γνωρίζουμε τα κριτήρια πρόσληψής του) διορίζεται μόνιμα χωρίς εξετάσεις στον τόπο μόνιμης κατοικίας του, και ο άλλος, αφού πετυχαίνει σε γραπτό διαγωνισμό, υπηρετεί ακόμα στην περιφέρεια, μέχρι να συγκεντρώσει τα μόρια, για να μετατεθεί στον τόπο όπου διαμένει η οικογένειά του. Οι προερχόμενοι, μάλιστα, εκπαιδευτικοί από την ιδιωτική εκπαίδευση, που δεν έχουν ακόμα διοριστεί, προηγούνται στον πίνακα αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τους επιτυχόντες του Α.Σ.Ε.Π., λόγω της προϋπηρεσίας που απέκτησαν από το ιδιωτικό σχολείο που εργάζονταν. Άλλο παράδειγμα που αξίζει να επισημανθεί είναι το γεγονός ότι υπήρξαν εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν χάρη στην προϋπηρεσία που απέκτησαν διδάσκοντας στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (Π.Δ.Σ.). Και ποια τα κριτήρια, για να διδάξει κανείς στο Πρόγραμμα Π.Δ.Σ. Κανένα απολύτως! Κάθε Διεύθυνση αποφάσιζε ποιους θα προσλάβει κατά το δοκούν, αφού εκ του Νόμου δεν είχαν συγκεκριμενοποιηθεί τα κριτήρια πρόσληψης. Αλήθεια, πόσοι υπήρξαν εκείνοι που διορίστηκαν, αφού απέκτησαν προϋπηρεσία που τους δόθηκε από το Πρόγραμμα Π.Δ.Σ.; Μάλιστα, για όσους δίδασκαν σε τέτοιο Πρόγραμμα, σε δυσπρόσιτο σχολείο, η προϋπηρεσία τους μετρούσε διπλά, και έτσι διορίστηκαν μία ώρα αρχύτερα. Ό, τι γράφω είναι πέρα για πέρα αληθές και μπορεί να επαληθευτεί εύκολα μέσα και από τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών. Μπορεί να ενοχλήσω με αυτά που γράφω ορισμένους που τάσσονται κατά του Διαγωνισμού, προφανώς για τους δικούς τους λόγους, αλλά περισσότερο ενοχλητική είναι η αδικία για όσους, κατόπιν εξετάσεων, προσπαθούν να πετύχουν το διορισμό τους, καθώς και η απάθεια και η προκλητική κωλυσιεργία κάποιων απέναντι σε αυτήν την αδικία.

Η τελευταία μεγιστοποιείται, όταν λάβει κανείς υπόψη του ότι όλοι αυτοί διορίστηκαν, αξιοποιώντας τα κενά του Νόμου και τις ειδικές ρυθμίσεις, σε αντίθεση με τους συνάδελφους τους που πέτυχαν στο γραπτό διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. Αναλυτικά, το 2015 εκδόθηκε η 527 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, με την οποία κρίνονται ουσιαστικά αντισυνταγματικοί όλοι οι διορισμοί που έγιναν με βασικό κριτήριο την προϋπηρεσία, καθώς «οι προσλήψεις αυτές… δεν είχαν υπαχθεί στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής». Για αρκετά χρόνια, λοιπόν, προσλαμβάνονταν στην Εκπαίδευση κάποιοι εκπαιδευτικοί με αναξιοκρατικό και διαβλητό ως προς την απόκτηση της προϋπηρεσίας τους τρόπο, καθώς στη θέση τους θα έπρεπε να βρίσκονται επιτυχόντες του γραπτού διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. Μάλιστα, οι πρόσφατες αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών για τους επιτυχόντες εκπαιδευτικούς του Διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. αποδέχτηκαν το βάσιμο και παραδεκτό των αιτημάτων τους και αναπέμπουν την υπόθεση στη Διοίκηση, δηλαδή στο Υπουργείο Παιδείας, για να αποκαταστήσει τη γενόμενη αδικία, δηλαδή τον κατά παράλειψη διορισμό τους. Τώρα, όσοι διορίστηκαν διορίστηκαν. Τι θα γίνει όμως με όλους τους δικαιωμένους από τα δικαστήρια επιτυχόντες;

Ουσιαστικά, δεν προσλαμβάνονται στη Δημόσια Εκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί που πέτυχαν στο γραπτό διαγωνισμό που προκήρυξε το ίδιο το υπουργείο Παιδείας και που διενήργησε το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού και ενώ η Δικαιοσύνη αναγνώρισε την αδικία που υπέστησαν με το μη διορισμό τους. Είναι σαν το ίδιο το κράτος να ακυρώνει τον εαυτό του, καθώς ο Διαγωνισμός αυτός, παρά τα όποια προβλήματά του, υπήρξε ένα αδιάβλητο σύστημα αξιολόγησης συγκριτικά με την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε χωρίς συγκεκριμένα κριτήρια. Αλήθεια, σε ποιο κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν γίνονται δεκτές οι αποφάσεις της Δικαιοσύνης; Επισημαίνω ότι δεν στόχευσα στο να στρογγυλέψω τα πράγματα ή να εξωραΐσω καταστάσεις, αλλά να αποτυπώσω την πραγματικότητα και την αδικία, όπως οι ίδιες οι αποφάσεις της Δικαιοσύνης επισημαίνουν.

Τη στιγμή που τα κενά σε όλες της βαθμίδες της Εκπαίδευσης είναι χιλιάδες, πρέπει να γίνουν άμεσα μόνιμοι διορισμοί. Δεν πρέπει, όμως, να αγνοηθούν οι αποφάσεις της Δικαιοσύνης και οι επιτυχόντες εκπαιδευτικοί που ανεβαίνουν τώρα και χρόνια τον δικό τους Γολγοθά.

ΥΓ. Επειδή, πριν από το Πανεπιστήμιο, δίδαξα ως μόνιμος εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια, ύστερα από επιτυχία σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., γνωρίζω πολύ καλά πράγματα και καταστάσεις, όπως και τις κατάφορες αδικίες του συστήματος προσλήψεων στην Εκπαίδευση.

*Ο Εμμ. Χαλκιαδάκης διδάσκει Ιστορία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και διετέλεσε ανώτερος συνεργάτης στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και ερευνητικός συνεργάτης στο Κέιμπριτζ.

Αποσυνδεδεμένος klasikos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 425
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο διδάσκων διδάσκεται
    • Προφίλ
Εκτός από τους πίνακες των επιτυχόντων, όλοι ξέρουμε πως υπάρχουν και οι πίνακες των αποτυχόντων. Αλήθεια, πώς γίνεται οι αποτυχόντες να προτάσσονται κάθε φορά; Ρητορικό το ερώτημα. Λόγω εκκλησιαστικών, ΠΔΣ, ιδιωτικών κ.λπ. Αν ήταν όλοι τόσο κατά του γραπτού ΑΣΕΠ, να μην έδιναν κι όχι να εξομοιώνουν τους επιτυχόντες με τους εαυτούς τους. (Αναφέρομαι πάντα στον κλάδο ΠΕ02, για τον οποίο έχω γνώση, διότι υπάρχουν και κλάδοι, όπως δάσκαλοι ειδικής που δεν διεξήχθη ποτέ γραπτός ΑΣΕΠ).
Αρκετά λατρέψαμε τον κίνδυνο κι είναι καιρός να μας το ανταποδώσει... (Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν κατανοώ πραγματικά γιατί πρέπει να συνεχίζεται μια αντιπαράθεση από την στιγμή που έχουν εκδοθεί αποφάσεις. Γιατί πρέπει οι μεν να τη λένε στους δε και τανάπαλιν. Τέλος πάντων.

Παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί όχι μόνο γι' αυτά που γράφετε αλλά και που τα γράφετε.

Ευχαριστούμε.


ΥΓ παρακαλούμε επίσης αν παραθέτετε κείμενα που δεν είναι δικά σας να δίνετε και την πηγή. Έναν σύνδεσμο, πχ, για το που το βρήκατε. Αν δεν μπορείτε να παραθέσετε την πηγή στείλτε μας ένα μήνυμα που να αποδεικνύει ότι είναι δικό σας κείμενο ή ότι έχετε την άδεια του συγγραφέα για την δημοσίευσή του. Σε διαφορετικά περίπτωση θα διαγράφεται (το κείμενο) και θα επιβάλλεται ποινή (στο μέλος που το ανήρτησε).
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 17, 2018, 02:08:40 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
"Συναδελφος"...που προωθει την ομονοια...να υποθεσεω συναδελφε εσυ που μιλας για μαζικους διορισμους 25.000 ατομων προστατευεις το δημοσιο χρημα και συμφερον...εεε?


Μένει να απαντηθεί: όσοι μέχρι τώρα έχουν διοριστεί δικαστικά και αναδρομικά, είχαν στα χέρια τους δικαστικές αποφάσεις, που έγραφαν ονομαστικά πως έπρεπε να διοριστούν; Π.χ. έγραφε κάποια μέχρι τώρα δικαστική απόφαση διορισμένου συναδέλφου πως το Υπουργείο υποχρεούται να διορίσει τον (Χ), σε προθεσμία (Ψ) ημερών, μηνών κλπ.;
Αποκλείεται!
Από πού, λοιπόν, συνάγεται πως τα δέοντα που οφείλει να πράξει το Υπουργείο, δεν είναι οι διορισμοί των δικαιωθέντων; Και ακόμη, από πού προκύπτει ότι το συμφέρον του ελληνικού λαού (που το επικαλούνται κάποιοι επιλεκτικά) δεν σχετίζεται άμεσα και με την απαίτηση των αναδρομικών χρημάτων, που ζητούν από το Υπουργείο οι δικαιωθέντες και που μέρα με τη μέρα, αυτά τα αναδρομικά αυξάνονται;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος agathotos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ
...πιο πάνω αναφερόμουν όχι στο συνάδελφο που έκανε την παράθεση αλλά σ'αυτόν που έγραψε το κείμενα με τα 12 like

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3421
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Παρακαλω πολυ να σταματησουν ειρωνικα και προκλητικα σχολια. Σβηστηκαν μηνυματα. Μεινετε εντος θεματος και τηρειτε τους κανονους του φορουμ .

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
ανεξάρτητα απο τι θα κάνει το υπουργείο, είναι οδυνηρό που φαίνεται να μη σέβεται τις δικαστικές αποφάσεις.

Αποσυνδεδεμένος renee

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 194
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Aπο τι φαινεται το υπουργειο τραβαει το σκοινι... :(


Υπάρχει κάποια ομάδα κάπου στην οποία έχουν συγκεντρωθεί οι δικαιωθεντες εκπαιδευτικόι? Που το βρήκες αυτό? Επίσης το υπουργείο όντως αρνήθηκε, έβγαλε κάποια ανακοίνωση??

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Υπάρχει κάποια ομάδα κάπου στην οποία έχουν συγκεντρωθεί οι δικαιωθεντες εκπαιδευτικόι? Που το βρήκες αυτό? Επίσης το υπουργείο όντως αρνήθηκε, έβγαλε κάποια ανακοίνωση??
Από πού προκύπτει αυτό;
Έχουμε κάποια εξέλιξη;

Αν όντως ισχύει, το Υπουργείο έχει ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3421
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Από πού προκύπτει αυτό;
Έχουμε κάποια εξέλιξη;

Αν όντως ισχύει, το Υπουργείο έχει ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου!

αυτη την ανακοινωση εβγαλε η ΠΕΕΑΣΕΠ. Δημοσιοποιηθηκε σε διαφορα Site και στο facebook

Αποσυνδεδεμένος Aneta

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 807
    • Προφίλ
Ειναι εγκυρα αυτα πιυ γραφουν..? Θα κα ει εφεση το υπουργειο,γ να κερδισει τι? Κενα  για να διορισει εφοσουν θελει υπαρχουν..

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Ειναι εγκυρα αυτα πιυ γραφουν..? Θα κα ει εφεση το υπουργειο,γ να κερδισει τι? Κενα  για να διορισει εφοσουν θελει υπαρχουν..
Δεν θα κερδίσει τίποτε το Υπουργείο, αν κινηθεί σπασμωδικά και αντι για διορισμούς, κάνει έφεση! Αντίθετα, θα χάσει πάρα πολλά!
Η όποια καθυστέρηση, θα το ζημιώσει πολλαπλώς κι όχι μακροπρόθεσμα! Αυτό το βλέπει κι ένας μη διορατικός πολιτικός!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.