*

Αποστολέας Θέμα: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02  (Αναγνώστηκε 66968 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος naoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #280 στις: Ιούλιος 17, 2017, 04:48:20 μμ »
Απαντώ εγώ και ας μην έχω ερωτηθεί προσωπικά: ατομιστές φυσικά και είναι πολλοί νεώτεροι συνάδελφοι, αλλά όσο ακόμη δεν έχουν μονιμοποιηθεί και προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές, δεν έχουν αλλοτριωθεί πλήρως, ούτε "έχουν καβαλήσει το καλάμι" εντελώς! Γιατί πολύ απλά, ζουν με την αβεβαιότητα αν την επόμενη/τις επόμενες σχολικές χρονιές θα έχουν θέση στο δημόσιο σχολείο! Επιπλέον, αν εφορμοστεί η αξιολόγηση, τότε σίγουρα, πολλοί που σήμερα το παίζουν καθηγητάρες και δάσκαλοι μεγάλου βεληνεκούς, θα χάσουν τον ύπνο τους και θα ξεβολευτούν αφάνταστα!
Συνεπώς, οι συνθήκες εργασίας, το "βόλεμα" , οι "δημόσιες σχέσεις" που χτίζονται πολλάκις στα σχολεία μεταξύ διευθυντών, προισταμένων, συναδέλφων και γονέων, η αίσθηση της σίγουρης θέσης και της βέβαιης εργασίας, η λανθασμένη εντύπωση/ιδέα που έχουν αρκετοί για τον εαυτό τους, η μη εφαρμογή της αξιολόγησης ανά τακτά διαστήματα, ο ωχαδελφισμός και η απαξίωση του γενικού καλού ωθούν τους περισσότερους εκπαιδευτικούς στον ατομικισμό!

Προσπάθησε να αφήσεις στην άκρη το οποιοδήποτε μένος. Αν νομίζεις ότι θα σταματήσει το "βόλεμα", οι "δημόσιες σχέσεις", το "γλύψιμο"  κτλ, που υπάρχουν από καταβολής Ελληνικού κράτους, απλά αυταπατάσαι. Μπορώ να σου υπογράψω ότι, δυστυχώς, θα υπάρχουν για πολλά-πολλά χρόνια ακόμη.

Αν θέλεις πραγματικά να απαντήσεις σε αυτό που λέω, απλά πέσμου τι κάνουν και με ποιον τρόπο αγωνίζονται οι νέοι συνάδελφοι για τα συλλογικά τους συμφέροντά. Και σου απαντώ ότι δεν κάνουν απολύτως τίποτα γιατί σκέφτονται μόνο ατομικά (όπως και οι παλιοί). Και συνεχίζουν οι νέοι εκπαιδευτικοί (όχι και τόσο νέοι αφου μιλάμε για 30ρηδες-40ρηδες) σε αμείωτο ρυθμό (και ίσως πιο έντονο λόγω δυσκολότερων εποχών) τις "δημόσιες σχέσεις", την προσπάθεια "κατασπάραξης" των άλλων ομάδων, την αναζήτηση πλάγιων οδών να προσπεράσουν τους άλλους κτλ κτλ (και πάλι δηλ. κάνουν ότι και οι παλιοί και ακόμη πιο έντονα). Γι αυτό δεν έχω ψεύτικες ελπίδες και αυταπάτες για το μέλλον.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2017, 05:06:31 μμ από naoh »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:50:01 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2452
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #281 στις: Ιούλιος 17, 2017, 06:21:19 μμ »
Προσπάθησε να αφήσεις στην άκρη το οποιοδήποτε μένος. Αν νομίζεις ότι θα σταματήσει το "βόλεμα", οι "δημόσιες σχέσεις", το "γλύψιμο"  κτλ, που υπάρχουν από καταβολής Ελληνικού κράτους, απλά αυταπατάσαι. Μπορώ να σου υπογράψω ότι, δυστυχώς, θα υπάρχουν για πολλά-πολλά χρόνια ακόμη.

Αν θέλεις πραγματικά να απαντήσεις σε αυτό που λέω, απλά πέσμου τι κάνουν και με ποιον τρόπο αγωνίζονται οι νέοι συνάδελφοι για τα συλλογικά τους συμφέροντά. Και σου απαντώ ότι δεν κάνουν απολύτως τίποτα γιατί σκέφτονται μόνο ατομικά (όπως και οι παλιοί). Και συνεχίζουν οι νέοι εκπαιδευτικοί (όχι και τόσο νέοι αφου μιλάμε για 30ρηδες-40ρηδες) σε αμείωτο ρυθμό (και ίσως πιο έντονο λόγω δυσκολότερων εποχών) τις "δημόσιες σχέσεις", την προσπάθεια "κατασπάραξης" των άλλων ομάδων, την αναζήτηση πλάγιων οδών να προσπεράσουν τους άλλους κτλ κτλ (και πάλι δηλ. κάνουν ότι και οι παλιοί και ακόμη πιο έντονα). Γι αυτό δεν έχω ψεύτικες ελπίδες και αυταπάτες για το μέλλον.
Θα σου απαντήσω τι κάνω εγώ κι όσοι συνάδελφοι σκεφτόμαστε με τον ίδιο πάνω-κάτωτρόπο: συμμετοχή στις απεργίες (κι ας έχω ανάγκη τα 40 ή τα 50 ευρώ), κάλεσμα για ομαδικό αγώνα μέσω κι άλλων μορφών κινητοποιήσεων (κάλεσμα για αποχή από τα καθήκοντά μας ως αναπληρωτές τον τελευταίο μήνα, προσπάθεια σύστασης νέου συλλογικού οργάνου, εκτός της ΠΕΑΔ, που να μας εκπροσωπεί αντικειμενικότερα και μαζικότερα, κάλεσμα για μη υποβολή/κατάθεση αίτησης αναπληρωτών-ωρομισθίων, υπογραφή για την μη κατάργηση κάποιων φιλολογικών μαθημάτων, ενημέρωση/πληροφόρηση των λοιπών συναδέλφων για τις δικαστικές εξελίξεις που αποτελούν πλέον πραγματικότητα ...) και προσπάθεια ανάδειξης σε τοπικό επίπεδο του καίριου ρόλου των εκπαιδευτικών, μιας και το Υπουργείο μας έχει καταφέρει να απαξιωθούμε στα μάτια της κοινωνίας!
Βέβαια, πολλοί συνάδελφοι αρνούνται να συμμετέχουν και σαμποτάρουν τις όποιες κινήσεις, καθώς είναι βολεμένοι από την σημερινή κατάσταση και δεν σκέφτονται μακροπρόθεσμα, δυστυχώς! Θεωρούν πως αν δεν αντιδράσουν και συνεχίζουν να πηγαίνουν αναπληρωτές, θα διοριστούν!
Πάντως, κακώς θεωρείς ότι έχω μένος! Έχω συνηθίσει να βλέπω εκπαιδευτικούς φυγόπονους, συμφεροντολόγους και ανεύθυνους σε όλα τα επίπεδα! Απλά απορώ πώς και γιατί μεταλλάχτηκαν αυτοί οι άνθρωποι και έγιναν τόσο έντονα ατομικιστές και κυρίως τι μηνύματα περνούν στους μαθητές τους, όταν οι ίδιοι (μορφωμένοι άνθρωποι υποτίθεται) αποστρέφονται την αλληλεγγύη προς τους συναδέλφους τους, στους οποίους προσβλέπουν για την ομαλή λειτουργία των σχολείων , αλλά δε θεωρούν ισάξιούς τους!

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έλεος, ΠΕ02,ΠΕ60 και ΠΕ13.
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #282 στις: Ιούλιος 17, 2017, 06:32:32 μμ »
Δεν θα διαφωνήσω με όσα γράφεις. Αλλά θα μπω στον πειρασμό να σου απαντήσω στην απορία σου. Δίχως διάθεση να σε κοροιδεύσω αλλά να σε διαφωτισω. Είναι δυνατόν να μην βλέπεις πως ο καθένας κοιτά αποκλειστικά τον εαυτό του και το συμφέρον του; Οι μορφωμενοι μάλιστα αν θέλεις να μάθεις είναι οι πιο ναρκισσιστες, εγωπαθεις και συμφεροντολογοι. Μάλλον είναι θέμα επιπέδου... Χα χα χα...καλά δεν είναι για γέλια δυστυχώς. Αλλά αυτό είναι. Για το λόγο αυτό έχουμε δικαστικές πρόσφυγες και μακάρι όλοι να προσφύγουν ώστε να αναγκαστει το υπουργείο να πάρει αποφάσεις, όποιες και αν είναι αυτές.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2017, 06:42:22 μμ από theodora7 »
Τα ναυλα του ταξιδιού τα είχα πληρωμένα.
`Πόσο κάνουν; `Ρώτησε κάποιος βιαστικά.
`Κοστίζουν ένα όνειρο,` είπα και δέθηκα στον κάβο.
Τα πλοία έφυγαν....
Κι εγώ για εκείνα τα ίσως σου,
έχασα τόσες θάλασσες.

Αποσυνδεδεμένος naoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #283 στις: Ιούλιος 17, 2017, 07:02:58 μμ »
Θα σου απαντήσω τι κάνω εγώ κι όσοι συνάδελφοι σκεφτόμαστε με τον ίδιο πάνω-κάτωτρόπο: συμμετοχή στις απεργίες (κι ας έχω ανάγκη τα 40 ή τα 50 ευρώ), κάλεσμα για ομαδικό αγώνα μέσω κι άλλων μορφών κινητοποιήσεων (κάλεσμα για αποχή από τα καθήκοντά μας ως αναπληρωτές τον τελευταίο μήνα, προσπάθεια σύστασης νέου συλλογικού οργάνου, εκτός της ΠΕΑΔ, που να μας εκπροσωπεί αντικειμενικότερα και μαζικότερα, κάλεσμα για μη υποβολή/κατάθεση αίτησης αναπληρωτών-ωρομισθίων, υπογραφή για την μη κατάργηση κάποιων φιλολογικών μαθημάτων, ενημέρωση/πληροφόρηση των λοιπών συναδέλφων για τις δικαστικές εξελίξεις που αποτελούν πλέον πραγματικότητα ...) και προσπάθεια ανάδειξης σε τοπικό επίπεδο του καίριου ρόλου των εκπαιδευτικών, μιας και το Υπουργείο μας έχει καταφέρει να απαξιωθούμε στα μάτια της κοινωνίας!
Βέβαια, πολλοί συνάδελφοι αρνούνται να συμμετέχουν και σαμποτάρουν τις όποιες κινήσεις, καθώς είναι βολεμένοι από την σημερινή κατάσταση και δεν σκέφτονται μακροπρόθεσμα, δυστυχώς! Θεωρούν πως αν δεν αντιδράσουν και συνεχίζουν να πηγαίνουν αναπληρωτές, θα διοριστούν!
Πάντως, κακώς θεωρείς ότι έχω μένος! Έχω συνηθίσει να βλέπω εκπαιδευτικούς φυγόπονους, συμφεροντολόγους και ανεύθυνους σε όλα τα επίπεδα! Απλά απορώ πώς και γιατί μεταλλάχτηκαν αυτοί οι άνθρωποι και έγιναν τόσο έντονα ατομικιστές και κυρίως τι μηνύματα περνούν στους μαθητές τους, όταν οι ίδιοι (μορφωμένοι άνθρωποι υποτίθεται) αποστρέφονται την αλληλεγγύη προς τους συναδέλφους τους, στους οποίους προσβλέπουν για την ομαλή λειτουργία των σχολείων , αλλά δε θεωρούν ισάξιούς τους!

Πολλά λόγια και πολλά καλέσματα βλέπω. Το αποτέλεσμα ποιο είναι? Πόσοι αναπληρωτές απήχαν από τα καθήκοντά τους ως μορφή αντίδρασης? Ρητωρικό το ερώτημα. Δεν χρειάζεται απάντηση.
 
Μήπως ανήκεις και συ σε όσους "αποστρέφονται την αλληλεγγύη προς τους συναδέλφους τους", όπως λες, όταν αυτοί δεν ανήκουν στην ίδια ακριβώς ομάδα με σένα? Τα μηνύματα σου έχουν πολλά τέτοια σημάδια αποστροφής προς άλλους συναδέλφους.
Και εδώ δεν χρειάζεται απάντηση γιατί το θέμα δεν είναι προσωπικό και δεν είναι τι κάνω εγώ ή εσύ σε προσωπικό επίπεδο. Το σύνολο μετράει.

Καλοί συνάδελφοι υπάρχουν πάρα πολλοί και νεώτεροι και παλαιότεροι.
Έχω την εντύπωση, πολλοί περισσότεροι από όσους νομίζουμε.
Αλλά για διάφορους λόγους βγαίνει άλλη εικόνα. Τεράστια κουβέντα, δεν είναι του παρόντος.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:50:01 »

Αποσυνδεδεμένος naoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #284 στις: Ιούλιος 17, 2017, 07:04:52 μμ »
Δεν θα διαφωνήσω με όσα γράφεις. Αλλά θα μπω στον πειρασμό να σου απαντήσω στην απορία σου. Δίχως διάθεση να σε κοροιδεύσω αλλά να σε διαφωτισω. Είναι δυνατόν να μην βλέπεις πως ο καθένας κοιτά αποκλειστικά τον εαυτό του και το συμφέρον του; Οι μορφωμενοι μάλιστα αν θέλεις να μάθεις είναι οι πιο ναρκισσιστες, εγωπαθεις και συμφεροντολογοι. Μάλλον είναι θέμα επιπέδου... Χα χα χα...καλά δεν είναι για γέλια δυστυχώς. Αλλά αυτό είναι. Για το λόγο αυτό έχουμε δικαστικές πρόσφυγες και μακάρι όλοι να προσφύγουν ώστε να αναγκαστει το υπουργείο να πάρει αποφάσεις, όποιες και αν είναι αυτές.

Αυτό ακριβώς συμβαίνει. Πέρα από κάθε χαζο-ταμπέλα παλιός, νέος, ασεπίτης, πολύτεκνος, προϋπηρεσιάκιας κτλ

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2452
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #285 στις: Ιούλιος 17, 2017, 07:27:01 μμ »
Πολλά λόγια και πολλά καλέσματα βλέπω. Το αποτέλεσμα ποιο είναι? Πόσοι αναπληρωτές απήχαν από τα καθήκοντά τους ως μορφή αντίδρασης? Ρητωρικό το ερώτημα. Δεν χρειάζεται απάντηση.
 
Μήπως ανήκεις και συ σε όσους "αποστρέφονται την αλληλεγγύη προς τους συναδέλφους τους", όπως λες, όταν αυτοί δεν ανήκουν στην ίδια ακριβώς ομάδα με σένα? Τα μηνύματα σου έχουν πολλά τέτοια σημάδια αποστροφής προς άλλους συναδέλφους.
Και εδώ δεν χρειάζεται απάντηση γιατί το θέμα δεν είναι προσωπικό και δεν είναι τι κάνω εγώ ή εσύ σε προσωπικό επίπεδο. Το σύνολο μετράει.

Καλοί συνάδελφοι υπάρχουν πάρα πολλοί και νεώτεροι και παλαιότεροι.
Έχω την εντύπωση, πολλοί περισσότεροι από όσους νομίζουμε.
Αλλά για διάφορους λόγους βγαίνει άλλη εικόνα. Τεράστια κουβέντα, δεν είναι του παρόντος.
Αν είχα άλλο "πόστο" δεν θα έμενα στα καλέσματα! Να είσαι σίγουρη!
Εσείς, όμως, που είστε μόνιμοι, και μπορείτε να συνδικαλίζεστε πιο ενεργά, να διεκδικείτε πιο αποφασιστικά και να "ταρανουνήσετε" το Υπουργείο, πώς αλήθεια δείχνετε την αλληλεγγύη σας και την απουσία ατομικισμού; Τι κάνατε για να μπει "νέο αίμα" στα δημόσια σχολεία; Ποιες οι μορφές των κινητοποιήσεών σας, πέρα από τις απεργίες (που και σ' αυτές λίγοι μόνιμοι συμμετέχουν πλέον); Ρητορικά τα ερωτήματα!
Η εικόνα των εκπαιδευτικών, πάντως, που βγαίνει προς τα έξω είναι αρνητική κατά βάση και εξαιτίας του Υπουργείου που μας παρουσιάζει ως τεμπέληδες, που εργαζόμαστε 7-8 μήνες τον χρόνο, από 4-5 ώρες την ημέρα, απαξιώνοντας το λειτούργημά μας, αλλά και εξαιτίας ημών, των εκπαιδευτικών!
Όσο για τις ταμπέλες: αυτές εξυπηρετούν το Υπουργείο και την τακτική του, το γνωστό "διαίρει και βασίλευε"! Δεν βάζω καμία ταμπέλα σε κανέναν συνάδελφο, αρκεί να μην βάζει ο ίδιος ο συνάδελφος πρώτα στον εαυτό του, ώστε να τύχει ευνοικότερης αντιμετώπισης από τον εργοδότη μας και από μερίδα της κοινωνίας μας! Από τη στιγμή, όμως, που πολλοί συνάδελφοι καρπώνονται τα οφέλη μιας (Χ) ταμπέλας, την οποία μάλιστα στη συνέχεια κάνουν και "σημαία" τους, θα μείνω εγώ άπραγη και θα τους κοιτάζω, εγκαταλείποντας τις επιθυμίες, τα όνειρα και τις ανάγκες μου ή θα διεκδικήσω τα αυτονόητα;
Δεν αποστρέφομαι κανέναν συνάδελφο, αρκεί να χαίρει της εκτίμησης και του σεβασμού μου λόγω γνώσεων, κύρους και αξίας και όχι λόγω μιας παραποιημένης εικόνας που έχει δημιουργήσει εκμεταλλευόμενος τεχνάσματα, μέσα και διασυνδέσεις!

Αποσυνδεδεμένος Outlander

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #286 στις: Ιούλιος 17, 2017, 08:21:03 μμ »
Αν είχα άλλο "πόστο" δεν θα έμενα στα καλέσματα! Να είσαι σίγουρη!
Εσείς, όμως, που είστε μόνιμοι, και μπορείτε να συνδικαλίζεστε πιο ενεργά, να διεκδικείτε πιο αποφασιστικά και να "ταρανουνήσετε" το Υπουργείο, πώς αλήθεια δείχνετε την αλληλεγγύη σας και την απουσία ατομικισμού; Τι κάνατε για να μπει "νέο αίμα" στα δημόσια σχολεία; Ποιες οι μορφές των κινητοποιήσεών σας, πέρα από τις απεργίες (που και σ' αυτές λίγοι μόνιμοι συμμετέχουν πλέον); Ρητορικά τα ερωτήματα!
Η εικόνα των εκπαιδευτικών, πάντως, που βγαίνει προς τα έξω είναι αρνητική κατά βάση και εξαιτίας του Υπουργείου που μας παρουσιάζει ως τεμπέληδες, που εργαζόμαστε 7-8 μήνες τον χρόνο, από 4-5 ώρες την ημέρα, απαξιώνοντας το λειτούργημά μας, αλλά και εξαιτίας ημών, των εκπαιδευτικών!
Όσο για τις ταμπέλες: αυτές εξυπηρετούν το Υπουργείο και την τακτική του, το γνωστό "διαίρει και βασίλευε"! Δεν βάζω καμία ταμπέλα σε κανέναν συνάδελφο, αρκεί να μην βάζει ο ίδιος ο συνάδελφος πρώτα στον εαυτό του, ώστε να τύχει ευνοικότερης αντιμετώπισης από τον εργοδότη μας και από μερίδα της κοινωνίας μας! Από τη στιγμή, όμως, που πολλοί συνάδελφοι καρπώνονται τα οφέλη μιας (Χ) ταμπέλας, την οποία μάλιστα στη συνέχεια κάνουν και "σημαία" τους, θα μείνω εγώ άπραγη και θα τους κοιτάζω, εγκαταλείποντας τις επιθυμίες, τα όνειρα και τις ανάγκες μου ή θα διεκδικήσω τα αυτονόητα;
Δεν αποστρέφομαι κανέναν συνάδελφο, αρκεί να χαίρει της εκτίμησης και του σεβασμού μου λόγω γνώσεων, κύρους και αξίας και όχι λόγω μιας παραποιημένης εικόνας που έχει δημιουργήσει εκμεταλλευόμενος τεχνάσματα, μέσα και διασυνδέσεις!

Συναδέλφισσα δεν χρειάζεται να δικαιολογήσεις και να στηρίξεις περαιτέρω την τεκμηριωμένη  θέση σου. Φυσικά και αυτός που κατέχει μια μόνιμη θέση στην εκπαίδευση μπορεί να πιέσει περισσότερο και να διεκδικήσει διορισμούς, βελτιώσεις και αξιοκρατία. Φυσικά οι κατακερματισμένοι Αναπληρωτές δεν μπορούν να προβούν σε συλλογικές διεκδικήσεις. Γι' αυτό φρόντισε και η εκάστοτε πολιτική ηγεσία αφού δημιούργησε 1.000 ειδικά παράθυρα και κατηγοριές για να "τρουπώνουν" ΚΑΙ τα δικά της παιδιά στη δημόσια εκπαίδευση. Σαν αποτέλεσμα, αρκετοί κατάλαβαν ότι κινούμενοι ατομικά (και με καλό σπόνσορα) μπορούσαν να διεκδικήσουν ή και να λύσουν τα μικρά ή μεγάλα προβλήματα που αντιμετώπιζαν. Επίσης, ένα σημαντικό ποσοστό αυτών που έχουν διοριστεί (κυρίως στη δευτεροβάθμια) μπήκε με διαδικασίες πλήρους αδιαφάνειας και δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί για αξιοκρατία, ισότητα ευκαιριών... ούτε και να συμπαρασταθεί στον αγώνα μας. Καμαρώστε κάποια στατιστικά παρακάτω αναφορικά με τους διορισμούς που θα έπρεπε να λαμβάνουν χώρα σε ποσοστό 100% από τους πίνακες του ΑΣΕΠ: https://xenesglosses.eu/2015/03/sebasmos-stis-epitages-tou-syntagmatos-diorismos-ton-epityxonton-tou-a-s-e-p/
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2017, 08:30:29 μμ από Seeking4Justice »

Αποσυνδεδεμένος petko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #287 στις: Ιούλιος 17, 2017, 08:31:19 μμ »
Το ότι ήσουν η μόνη που απεργούσε αποτυπώνει την αλήθεια. Ούτε οι παλιοί αλλά ούτε και οι νέοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις και δεν παλεύουν για τα δικαιώματά τους. Νομίζω είμαστε στο χειρότερο σημείο από ποτέ. Το υπουργείο μας κάνει ότι θέλει, παλαιούς και νεώτερους, χωρίς καμία ουσιατική αντίδραση.

@platona
Από οσα βλέπεις και διαβάζεις εδώ μέσα, αλλά και από την επαφή σου με αναπληρωτές/ωρομίσθιους, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι και οι νεώτεροι δεν έχουν γίνει ήδη σαν εμάς? Ατομιστές δηλαδή?

Eχουνε δουλειες οι ανθρωποι... ;D ;D ;D




Αποσυνδεδεμένος petko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #288 στις: Ιούλιος 17, 2017, 08:32:20 μμ »
Το ότι ήσουν η μόνη που απεργούσε αποτυπώνει την αλήθεια. Ούτε οι παλιοί αλλά ούτε και οι νέοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις και δεν παλεύουν για τα δικαιώματά τους. Νομίζω είμαστε στο χειρότερο σημείο από ποτέ. Το υπουργείο μας κάνει ότι θέλει, παλαιούς και νεώτερους, χωρίς καμία ουσιατική αντίδραση.

@platona
Από οσα βλέπεις και διαβάζεις εδώ μέσα, αλλά και από την επαφή σου με αναπληρωτές/ωρομίσθιους, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι και οι νεώτεροι δεν έχουν γίνει ήδη σαν εμάς? Ατομιστές δηλαδή?

Eχουνε δουλειες οι ανθρωποι... ;D ;D ;D




Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 229
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #289 στις: Ιούλιος 17, 2017, 09:25:43 μμ »
Δυστυχώς έχει χαθεί το μέτρο στα διάφορα σχόλια.....
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές.Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος naoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #290 στις: Ιούλιος 17, 2017, 09:58:10 μμ »
Αν είχα άλλο "πόστο" δεν θα έμενα στα καλέσματα! Να είσαι σίγουρη!
Εσείς, όμως, που είστε μόνιμοι, και μπορείτε να συνδικαλίζεστε πιο ενεργά, να διεκδικείτε πιο αποφασιστικά και να "ταρανουνήσετε" το Υπουργείο, πώς αλήθεια δείχνετε την αλληλεγγύη σας και την απουσία ατομικισμού; Τι κάνατε για να μπει "νέο αίμα" στα δημόσια σχολεία; Ποιες οι μορφές των κινητοποιήσεών σας, πέρα από τις απεργίες (που και σ' αυτές λίγοι μόνιμοι συμμετέχουν πλέον); Ρητορικά τα ερωτήματα!
Η εικόνα των εκπαιδευτικών, πάντως, που βγαίνει προς τα έξω είναι αρνητική κατά βάση και εξαιτίας του Υπουργείου που μας παρουσιάζει ως τεμπέληδες, που εργαζόμαστε 7-8 μήνες τον χρόνο, από 4-5 ώρες την ημέρα, απαξιώνοντας το λειτούργημά μας, αλλά και εξαιτίας ημών, των εκπαιδευτικών!
Όσο για τις ταμπέλες: αυτές εξυπηρετούν το Υπουργείο και την τακτική του, το γνωστό "διαίρει και βασίλευε"! Δεν βάζω καμία ταμπέλα σε κανέναν συνάδελφο, αρκεί να μην βάζει ο ίδιος ο συνάδελφος πρώτα στον εαυτό του, ώστε να τύχει ευνοικότερης αντιμετώπισης από τον εργοδότη μας και από μερίδα της κοινωνίας μας! Από τη στιγμή, όμως, που πολλοί συνάδελφοι καρπώνονται τα οφέλη μιας (Χ) ταμπέλας, την οποία μάλιστα στη συνέχεια κάνουν και "σημαία" τους, θα μείνω εγώ άπραγη και θα τους κοιτάζω, εγκαταλείποντας τις επιθυμίες, τα όνειρα και τις ανάγκες μου ή θα διεκδικήσω τα αυτονόητα;
Δεν αποστρέφομαι κανέναν συνάδελφο, αρκεί να χαίρει της εκτίμησης και του σεβασμού μου λόγω γνώσεων, κύρους και αξίας και όχι λόγω μιας παραποιημένης εικόνας που έχει δημιουργήσει εκμεταλλευόμενος τεχνάσματα, μέσα και διασυνδέσεις!

Άντρας είμαι καλή μου. Δεν κατάλαβες τίποτα από ότι λέω, δεν πειράζει.
Δεν έχεις καταλάβει καν ότι με τα γραφόμενα σου ενισχύεις αυτά που λέω, περί διάσπασης και ατομικότητας όλων, αφού όλοι ασχολούμαστε κυρίως με το τι συμφαίρει τον εαυτούλη μας.
Go on. Συνεχίστε το θάψιμο προς συναδέλφους και να αναπαράγετε ότι κλέβουν χαρτιά υγείας από τα σχολεία  ;D  ;D  Σίγουρα οι καλύτερες μέρες θα έρθουν σύντομα για την Παιδεία, με τέτοια λαμπρά μυαλά που υπάρχουν ανάμεσά μας ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2017, 02:17:59 πμ από naoh »

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1088
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #291 στις: Ιούλιος 18, 2017, 07:45:29 πμ »
Σίγουρα οι καλύτερες μέρες θα έρθουν σύντομα για την Παιδεία, με τέτοια λαμπρά μυαλά που υπάρχουν ανάμεσά μας ;)

Θα επιλέξω να αφαιρέσω την ειρωνεία που υπάρχει στο σχόλιό σου και να σε ευχαριστήσω θερμά! Υπ' αυτό το πρίσμα, είναι το μόνο σημείο στο οποίο θα συμφωνήσω μαζί σου.

Για τα λοιπά, δεν αξίζει ούτε καν σχολιασμός και δεν ξέρω και γιατί ασχολούμαστε. Το πνεύμα του naoh μου θυμίζει το κλίμα, τις απόψεις και τη στάση ζωής "συναδέλφων" που έχω φροντίσει να ξεχάσω.

Ας μην αναλωνόμαστε σε διαπληκτισμούς μηδαμινής αξίας, συνάδελφοι. Με κάποιους δεν έχουμε τίποτα να μοιραστούμε και σε τίποτα να συμφωνήσουμε. Και δεν χρειάζεται κιόλας. Έκαστος εφ' ω ετάχθη (κι ο νοών νοείτω...)
"We cannot solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them".
Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2452
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #292 στις: Ιούλιος 18, 2017, 09:31:42 πμ »
Άντρας είμαι καλή μου. Δεν κατάλαβες τίποτα από ότι λέω, δεν πειράζει.
Δεν έχεις καταλάβει καν ότι με τα γραφόμενα σου ενισχύεις αυτά που λέω, περί διάσπασης και ατομικότητας όλων, αφού όλοι ασχολούμαστε κυρίως με το τι συμφαίρει τον εαυτούλη μας.
Go on. Συνεχίστε το θάψιμο προς συναδέλφους και να αναπαράγετε ότι κλέβουν χαρτιά υγείας από τα σχολεία  ;D  ;D  Σίγουρα οι καλύτερες μέρες θα έρθουν σύντομα για την Παιδεία, με τέτοια λαμπρά μυαλά που υπάρχουν ανάμεσά μας ;)
Aπορώ τέτοις φωστήρας που είσαι πως καταδέχεσαι και δουλεύεις στο χώρο της εκπαίδευσης!

Κι όσο για τους συναδέλφους, κάτι τέτοιοι σαν κι εσένα βγάζουν την πιο αρνητική εικόνα γι' αυτούς προς τα έξω γράφοντας τέτοια που γράφεις, τα οποία ούτε που ξέρουμε αν είναι σωστά, ούτε έχουμε αντιληφθεί ποτέ!

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγή επιτυχόντων Ασεπ ΠΕ02
« Απάντηση #293 στις: Ιούλιος 18, 2017, 10:54:30 πμ »
ξεκινώντας το θέμα έθεσα κατι που κατά την γνώμη μου συμβαίνει και είναι μία πραγματικότητα. Οι μόνιμοι συνάδελφοι έλαχιστα εως καθόλου ασχολούμαστε με τα προβλήματα των αδιόριστων ή των αναπληρωτών. Το ίδιο επίσης ελάχιστα ασχολούμαστε με τους μόνιμους που είναι μακρυά από τα σπίτια τους με το πολύ μικρό αριθμό μεταθέσεων , αποσπάσεων κλπ. Έχουμε φτάσει σε τέτοιο χαμηλό σημείο που θα αναφέρωτο παρακάτω παράδειγμα.
Πέρυσι με την κατάργηση του 3ωρου υπέυθυνου εργαστηρίου Φ.Ε είπα σε ένα συνάδελφο βιολόγο. "τα έμαθες καταργήθηκε το 3ωρο του εργαστηρίου" η απάντηση" Α εμένα δεν με νοίαζει έτσι και αλλιώς δεν το έπερνα ποτέ". Αυτό δείχνει το χάλι που έχουμε φτάσει. Φυσικά στα ίδια βρίσκονται και οι αναπληρωτές. Πολλοί αναπληρωτές όχι μόνο δεν απεργούν αλλά προγραμματίζουν και διαγώνισμα σε ημερα Παννελλαδηκής απεργίας (δεν έχω άλλη ημέρα ήρθα αργά). τα παραπάνω ισχύουν για την πολύ μεγάλη πλειοψηφία των συναδελφων
Όλα αυτα είναι μια πραγματικότητα. Όμως από εκεί ως του να κατηγορούμαστε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε μάθημα και ότι πρέπει να αξιολογηθούμε για να μας απολύσουν (κάτι που έχει γραφεί σε αναρτήσεις εδω μέσα) η απόσταση είναι πού μεγάλη και φυσικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2017

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 27932
  • Τελευταία: danaipapa
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 943430
  • Σύνολο θεμάτων: 16429
  • Σε σύνδεση σήμερα: 172
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 96
Σύνολο: 96

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.