0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν - ο μη γένοιτο - το υπουργείο εννοεί την εγκύκλιο, σύμφωνα με τη δική σου ερμηνεία αγαπητέ kinegiros, τότε θίγονται καίρια συνάδελφοι που έχουν οργανική στο σχολείο και Α΄αναθέσεις. Πιστεύω πως ένας τέτοιος υ π ο ψ ή φ ι ο ς Διευθυντής δεν έχει καμία τύχη να ψηφιστεί αφού θα διώξει από το σχολείο εκτός από τον συνάδελφο με ίδιας ειδικότητας και συνάδελφο άλλης ειδικότητας που θα του πάρει τα μαθήματα Α΄ανάθεσης με μαθήματα Β΄ανάθεσης!... Ενδέχεται π.χ. - θεωρητικά μιλώντας - να επιλεγεί Δ/ντής απόφοιτος Πληροφορικής (ΠΕ20) του ΤΕΙ Μεσολογγίου και να πάρει αυτός τη διδασκαλία των Μαθηματικών (την οποία έχει με β΄ανάθεση) από τον ΠΕ03 (που την έχει με Α' ανάθεση)!!! Μιλάμε για γελιοποίηση, θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι... Είναι δυνατόν η ισχύουσα νομοθεσία (ν.1566 και Π.Δ 50) πάνε περίπατο με μια ερμηνευτική εγκύκλιο: Mη γένοιτο....
Καλησπέρα. Ερώτηση: Στις ειδικότητες των ξενόγλωσσων, στη δευτεροβάθμια αναφέρομαι, μετράει η ξένη γλώσσα της ειδικότητας τους, που αποτέλεσε προσόν διορισμού, π.χ. ένα ΠΕ05 (το παράδειγμα είναι ενδεικτικό) θα μετρήσουν και θα μοριοδοτηθούν τα γαλλικά; Ρωτώ γιατί μου φαίνεται πως κάπου είδα ότι μοριοδοτείται. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο θα είναι αδικία για τους ΠΕ19-20 που δεν παίρνουν μόρια για γνώση υπολογιστών.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Σε ένα σχολείο με 10 καθηγητές και 2 υποψήφιους από το ίδιο σχολείο πόσο είναι το 20%, για να μπορέσει να συμμετέχει στη συνέχεια της διαδικασίας; Όταν δεν βγαίνει ακέραιος η στρογγυλοποίηση για πάνω από το μισό γίνεται στην ανώτερη βαθμίδα π.χ. 1,6 γίνεται 2 άτομα;
Πολλά ευχαριστώ για τις απαντήσεις και την ανοχή σας. Φέτος στο σχολείο μου λόγω συνταξιοδότησης του διευθυντή πήρε τη θέση του ο αρχαιότερος/η σε χρόνια και αποδείχτηκε βασιλικότερη του βασιλέως, εν τω μεταξύ έχει δημιουργήσει και μια αυλή υποτακτικών με ότι αυτό συνεπάγεται. Επιπρόσθετα, μετά βίας συγκεντρώνει 8 έτη διδακτικής υπηρεσίας, λόγω συνεχών αποσπάσεων σε διευθύνσεις. Αν ερμήνευσα σωστά την εγκύκλιο τα χρόνια που είναι κάποιος διευθυντής λαμβάνονται ως υπηρεσιακής καθοδήγησης και δεν μοριοδοτούνται ως διδακτικά έτη καθότι επικαλύπτονται. ’ρα η φετινή χρονιά δεν υπολογίζεται για κάποιον αναπληρωτή διευθυντή ως διδακτική.
Επομένως μοριοδοτείται η χρονιά και ως διδακτική =1 μόριο και ως υπηρεσιακής καθοδήγησης = 0.5/τους μήνες, μολονότι επικαλύπτονται. Ευχαριστώ.
...............................................................................Το πρόβλημα θα συμβεί σε μικρά σχολεία και μόνο αν ο υποψήφιος έρχεται από αλλού. Ναι πάντοτε ένας δ/ντης που ερχόταν από αλλού κανονικά έπαιρνε ώρες από τους οργανικά τοποθετημένους, άλλο αν στο τέλος δεν έκανε ώρες, τουλάχιστον μέχρι πριν 2-3 χρόνια. Τώρα δύσκολα δεν θα κάνει τις ώρες ο δ/ντης. Σε κάθε περίπτωση το πολύ ένας εκπαιδευτικός θα έχει πρόβλημα, οπότε ναι δεν θα πάρει την ψήφο του ενός, σημασία έχει ο δ/ντης του σχολείου να είναι άξιος και ικανός να επιτελέσει το έργο για το οποίο τον εκλέγουν, αυτό μετράει....................................................................................
Το έγραψα και παραπάνω, θεωρώ ότι δεν είναι νέο ότι ο διευθυντής παίρνει πρώτος ώρες και, αν χρειαστεί, ο οργανικά ανήκων στο σχολείο διατίθεται.Υπήρχε κάποια αντίθετη πρόβλεψη στον Ν.1566 ή στα Π.Δ. 50 και 100;Αυτό που γινόταν μέχρι τώρα ήταν ότι με την ανοχή των ΠΥΣΔΕ, δεν έκαναν όλοι οι διευθυντές το ωράριό τους, και έτσι δε δημιουργούσαν πρόβλημα στους οργανικά τοποθετημένους.Παράδειγμα: Σε μικρό επαρχιακό γυμνάσιο (ένα τμήμα ανά τάξη, πώς τους ξέφυγε αυτό και δεν το έκλεισαν;;; ) ο διευθυντής είναι ΠΕ10.Φέτος ξέρω ότι έκανε μόνο ΚΠΑ στη Γ'. Ε, δεν επιδίωξε να πάρει Ιστορία ως β' ανάθεση, όταν η δεύτερη φιλόλογος του σχολείου ήδη συμπλήρωνε αλλού κανα 10ωρο!Το αν θα συνεχιστεί αυτή η "ανοχή" των ΠΥΣΔΕ, είναι άλλο θέμα...edit: Με πρόλαβε ο kinegiros
Συγγνώμη που επιμένω, αλλά στη σελ 15 της εγκυκλίου κριτήριο 3 "Το κριτήριο της υπηρεσιακής κατάστασης, καθοδηγητικής και διοικητικής ε΅πειρίας αποτι΅άται ΅ε 14 ΅ονάδες κατ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέ΅ονται ως εξής α) Υπηρεσιακή κατάσταση: 11 ΅ονάδες κατ ανώτατο όριο β) Διοικητική και καθοδηγητική ε΅πειρία: 3 ΅ονάδες κατ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων.Δεν νομίζω πως αθροίζονται τα μόρια και για τις δυο περιπτώσεις για το ίδιο έτος από τη στιγμή που γίνεται κατανομή.
Tίποτε δεν είναι απόλυτο.. Και εάν υποθέσουμε ότι εκπαιδεύουμε τους μαθητές να είναι αφυπνισμένοι και να έχουν ανοιχτούς ορίζοντες, δεν ταιριάζει να αποκλείουμε εκ προοιμίου ότι κάποια εξωτερική υποψηφιότητα θα αποτελούσε αρνητική εξέλιξη για την πορεία της σχολικής μονάδας. Ίσα - ίσα που στον χώρο μας η ανανεώσεις είναι εξυγιαντικές. (Οι παγιωμένες καταστάσεις είναι που μας έχουν φέρει σε "εκπτωτικό" σημείο σαν κλάδο). ’λλωστε δεν λένε ότι ο πραγματικός χαρακτήρας του ανθρώπου φαίνεται όταν πάρει στα χέρια του "εξουσία" ή όταν αποκτήσει πολλά χρήματα;; Ας δοκιμαστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι και ας κερδίσει ο καλύτερος... να κερδίσει χρήματα με την καμία. Σε αυτογνωσία όμως και εμπειρίες οπωσδήποτε..