*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 150518 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #70 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:00:56 πμ »
Συνάδελφε silkcut. Ανεξάρτητα αν δίνεται ή όχι Πανελλαδικά η Κοινωνιολογία, στο σχολείο θα διδάσκεται. Οπότε στο σχολείο οι ΠΕ09 και οι κοινωνιολόγοι ( για τους οποίους ας μου θυμίσει κάποιος το κωδικό) έχουν αύξηση. Στο φροντιστήριο ούτως η άλλως δεν έπαιζαν. ....
Με διάθεση περισσότερο να σαρκάσω το γελοίο του νέου προγράμματος του υπουργείου και όχι να σου "την πω" συνάδελφε αυτοί οι κοινωνιολόγοι οι ΠΕ10 (το καλό ;D) πήραν ως συνήθως πάλι τον @@@@ο διότι αν υποτεθεί ότι "ευνοήθηκαν" από την προηγούμενη δεξιά κυβέρνηση, τώρα με την αριστερή τάχα μου έπεσαν για άλλη μια φορά στα τάρταρα. Συνηθισμένοι βέβαια είμαστε όπως και πολλοί άλλοι κλάδοι της ΔΕ, ονόματα δεν λέω, οικογένειες δεν θίγω αλλά η πικρή αλήθεια είναι ότι οι κοινωνιολόγοι για άλλη μια φορά μόνο αύξηση ωραρίου δεν θα έχουν....
Αυτή τη φορά "μπάλα" έπαιξαν μόνοι τους οι οικονομολόγοι, οι πληροφορικοί και δεν ξέρω ποιοι άλλοι...
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:19:38 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #71 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:09:54 πμ »
...και για να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως τα κατά καιρούς συστήματα εισαγωγής στο πανεπιστήμιο από τη ΔΕ κάθε άλλο παρά εξυπηρετούν την παιδεία και την εκπαίδευση των πολιτών. Για άλλη μια φορά "τζογάρουν" στις πλάτες των μαθητών τα κάθε λογής συντεχνιακά συμφέροντα των διαφόρων ειδικοτήτων. Αυτός ο τόπος έχει παραμείνει ακόμη στην μεταπολεμική Ελλάδα του 50, εξακολουθεί να είναι μια "αυλή των θαυμάτων"
Πάντως μη βιαστείτε να χαρείτε όσοι τώρα ευνοήστε διότι, η εμπειρία έχει δείξει πως τίποτα μα τίποτα σε αυτή τη χώρα δεν έχει διάρκεια...
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος lakostas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #72 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:11:55 πμ »
Ποια η διαφορά της Ν.ΓΛΩΣΣΑΣ που υπάρχει στις 2 κατευθύνσεις από την ΕΚΘΕΣΗ που υπάρχει στην τρίτη κατεύθυνση;

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #73 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:12:13 πμ »
Mat, καθόλου μπάλα δεν έπαιξαν οι οικονομολογοι. Αν έχετε μείωση εσείς, με παρουσία σε δύο κατευθύνσεις, πόσο μάλλον εμείς. Και το γράφω με μοναδική πρόθεση να διευκρινίσω ότι σίγουρα δεν είμαστε στους ευνοημενους κλάδους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:19:38 »

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #74 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:13:42 πμ »
Όλοι οι κλάδοι πλην χημικών-βιολόγων θα έχουν σοβαρά παράπονα

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #75 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:21:54 πμ »
Mat, καθόλου μπάλα δεν έπαιξαν οι οικονομολογοι. Αν έχετε μείωση εσείς, με παρουσία σε δύο κατευθύνσεις, πόσο μάλλον εμείς. Και το γράφω με μοναδική πρόθεση να διευκρινίσω ότι σίγουρα δεν είμαστε στους ευνοημενους κλάδους.
Τι να σου πω μπορεί να έχεις δίκιο..Αλλά, απλά σκέψου ότι η παρουσία μας σε δυο κατευθύνσεις όταν σε καμία το μάθημα δεν είναι υποχρεωτικά πανελλαδικώς εξεταζόμενο δεν λέει και πολλά. Πιστεύω πως οι Κοινωνικές - Ανθρωπιστικές Επιστήμες (Κοινωνιολογία, Οικονομία, Πολιτική, Ιστορία, Ψυχολογία κ.α.) από μόνες τους είναι ένα επιστημονικό πεδίο και έτσι θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται. Δεν πιστεύω πως η εξέταση του υποψήφιου Οικονομολόγου στην Πληροφορική είναι περισσότερο αναγκαία από ότι στις Κοινωνικές Επιστήμες. Αλλά, άλλες είναι οι βουλές ας πούμε του Υπουργείου...
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #76 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:24:05 πμ »
Η Πληροφορική είναι θετική επιστήμη
Ο εξοβελισμός της από την θετική και η παρά φύσει ένωση με τις οικονομικές σχολές συμφέρει μόνο ένα κλάδο και είναι προφανές
Εδώ και 1,5 χρόνο γίνεται ένας αγώνας για το αυτονόητο και αφού κάποιοι δεν έκαναν πίσω για να μη χάσουν ανύπαρκτα δικαιώματα, βρήκαν σαν λύση την πληρονομική ή την οικοφορική, μόνο και μόνο για να φύγει από τα πόδια τους αυτός ο διάολος

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #77 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:24:32 πμ »
Όλοι οι κλάδοι πλην χημικών-βιολόγων θα έχουν σοβαρά παράπονα
και πληροφορικών...

Αποσυνδεδεμένος MVERTIGO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #78 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:31:30 πμ »
Η Πληροφορική είναι θετική επιστήμη
Ο εξοβελισμός της από την θετική και η παρά φύσει ένωση με τις οικονομικές σχολές συμφέρει μόνο ένα κλάδο και είναι προφανές
Εδώ και 1,5 χρόνο γίνεται ένας αγώνας για το αυτονόητο ...
Κάποιοι κάνουν αγώνα εδώ και 15 χρόνια για το αυτονόητο.
Από την ανακοίνωση του υπουργείου:
"4) Επιπλέον, στο ισχύον μέχρι φέτος σύστημα εισαγωγής έχουν παρατηρηθεί στρεβλώσεις που θεωρήθηκε αναγκαίο να αντιμετωπισθούν, όπως για παράδειγμα, η δυνατότητα να εισαχθεί κάποιος σε Χημικό τμήμα, χωρίς να έχει διδαχθεί και εξετασθεί στο μάθημα της Χημείας Κατεύθυνσης." 

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #79 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:37:07 πμ »
Και γιατί το παράδειγμα δεν αναφέρει τους μαθητές που περνούσαν από Θετική στις σχολές Πληροφορικής;
Το ορθολογικό είναι το σωστό, όχι το να βγάλουμε τα σπασμένα 15 ετών στην πλάτη των παιδιών

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #80 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:38:16 πμ »
Mat, έχεις δίκιο ως προς το ότι με το υπάρχον σύστημα συνιστά υποβάθμιση για ένα μαθημα να μην εξετάζεται στις πανελλαδικές. Σε εμάς πάλι η ζημιά αφορά τις ώρες που θα υπάρχουν στη γ' από Σεπτέμβρη. Εκ πρώτης όψεως είναι δύσκολο να διαπιστώσουμε ποιοι ευνοούνται και ποιοι όχι

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #81 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:40:53 πμ »
Για τους μαθητές νοιαζόμαστε ή για το ωρολόγιο πρόγραμμα και τις προσκείμενες συνέπειες κατά περίπτωση;

Αποσυνδεδεμένος MVERTIGO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #82 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:42:21 πμ »
Και γιατί το παράδειγμα δεν αναφέρει τους μαθητές που περνούσαν από Θετική στις σχολές Πληροφορικής;
Το ορθολογικό είναι το σωστό, όχι το να βγάλουμε τα σπασμένα 15 ετών στην πλάτη των παιδιών
Δηλαδή το να διδάσκονται τα παιδιά χημεία είναι "σπασμένα 15 ετών στην πλάτη των παιδιών";

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #83 στις: Απρίλιος 07, 2015, 12:45:36 πμ »
Ποια η διαφορά της Ν.ΓΛΩΣΣΑΣ που υπάρχει στις 2 κατευθύνσεις από την ΕΚΘΕΣΗ που υπάρχει στην τρίτη κατεύθυνση;
Υποθέτω καμία ;D.....
Μάλλον πρόκειται περί τυπογραφικού λάθους....
Και μάλλον δεν είναι το μοναδικό...
Στο πλάνο της 3ης ομάδας αναφέρεται ως δυνατότητα εξεταζόμενου μαθήματος η ιστορία γενικής παιδείας, σε αυτή την ομάδα υπάρχει ιστορία κατ/νσης (ως διδασκόμενο) και στο δελτίο τύπου κάτω από το συγκεκριμένο πλάνο υπάρχει κείμενο που αναφέρει ως δυνατότητα εξεταζόμενου μαθήματος σε αυτή την ομάδα την ιστορία κατ/νσης...
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158556
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 398
Σύνολο: 399

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.