0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
@anixia:Εθνικό απολυτήριο = πανελλήνιες εξετάσεις; Γιατί πως αλλιώς θα υπάρχει "αντικειμενικό" απολυτήριο;Επίσης, οι λεγόμενες ανταγωνιστικές σχολές δεν είναι 5-6, αλλά πολύ περισσότερες. Οπότε, για ποιες σχολές να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση και πώς ακριβώς θα είναι "ελεύθερη"; Χωρίς κανένα απολύτως κριτήριο; Π.χ. σε τμήματα ΤΕΙ, όπου μπορούν να έχουν πρόσβαση τόσο απόφοιτοι γενικών λυκείων, όσο και ΕΠΑΛ, αν πάνε οι περισσότεροι σε "μη ανταγωνιστικές" σχολές, τι ακριβώς θα γίνει εκεί μετά;Άλλο αποσύνδεση εισαγωγικών εξετάσεων από το λύκειο, και άλλο ελεύθερη πρόσβαση. Το καλύτερο θα ήταν κάθε σχολή να προσδιορίζει τα μαθήματα (που προφανώς έχουν διδαχθεί στο σχολείο) που θέλει να εξετάζει, ενώ η ύλη να καθορίζεται από κοινού με το υπουργείο. Θα πει κανείς ότι έτσι πάλι θα πέσει σύννεφο το φροντιστήριο και το ιδιαίτερο.. οπότε αν θέλουν πραγματικά να δώσουν λύση και σε αυτό το ζήτημα, ας κάνουν προπαρασκευαστική τάξη για όσους θέλουν να εισαχθούν κάπου. Αλλά οι εξετάσεις για απολυτήριο λυκείου να είναι και αυστηρές. Δεν μπορεί να παίρνει κάποιος απολυτήριο με κάτω από τη βάση σε έστω ένα μάθημα!Και φυσικά πρέπει να αλλάξει δραστικά η ύλη και η κατανομή της σε πολλά μαθήματα στο σχολείο.
Υπό συνθήκες θα ήταν καλή σκέψη. Αλλά εξαρτάται πώς ακριβώς θα εφαρμοστεί.Όλο σκέψεις είναι πάντως... θα περιμένα να είχαν έτοιμες προτάσεις προς διαβούλευση από την αρχή, και όχι να σκέφτονται ακόμα. Λες και δεν ήταν προετοιμασμένοι σε κάποιους (αρκετούς) τομείς πριν τις εκλογές.
http://www.sansimera.gr/articles/774
Υπό συνθήκες θα ήταν καλή σκέψη.
Καλά, εμπιστεύεται κανείς τους πανεπιστημιακούς; Αντιλαμβάνεστε τι έχει να γίνει;
Δεν ξέρω πώς ακριβώς γινόταν παλιά, το μόνο που θυμάμαι είναι ότι έδιναν εξετάσεις στις σχολές που τους ενδιέφεραν (κάτι που γίνεται σε πολλές χώρες του εξωτερικού). Το πιο δίκαιο θα ήταν να υπάρχει χρονική ευελιξία, ώστε κάποιος να προλαβαίνει να δώσει εξετάσεις σε 2-3 σχολές που τον ενδιαφέρουν (και είναι στην ίδια κατηγορία). Και το καλό θα είναι ότι ο καθένας θα επιλέγει τη σχολή που τον ενδιαφέρει περισσότερο, και όχι να σπουδάζει κάτι, επειδή απλά έτυχε (ή είχε την.. ατυχία να περάσει σε αδιάφορη για αυτόν σχολή).
Μπορεί να μου εξηγήσει κανείς ποια λογική υπάρχει στα παραπάνω; δηλαδή να έχουμε μαθήματα χαρακτηρισμένα ως προσανατολισμού (κατεύθυνσης δηλαδή με το παλιό σύστημα), αλλά να μην εξετάζονται πανελλαδικά;