*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 150909 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #210 στις: Απρίλιος 22, 2015, 12:36:26 μμ »
Ο διαχωρισμός των τμημάτων πληροφορικής είναι - σε κάθε περίπτωση - τραγικός. Όπως και να γίνει, με όποιο σκεπτικό και να αιτιολογηθεί.
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:30:36 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #211 στις: Απρίλιος 24, 2015, 06:26:47 μμ »
Μάθαμε ότι υπάρχουν και τεχνολογικού προσανατολισμού σχολές Πληροφορικής
Το είπαν και το έκαναν. Δηλώνεις Πληροφορική Μακεδονίας με ΑΕΠΠ, δεν δηλώνεις Πληροφορική ΑΠΘ

ΥΓ. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η κατανομή των σχολών, όσο η μη επικοινωνία των πεδίων, ειδικά για τους μαθητές δεύτερης ταχύτητας της θεωρητικής και οικονομικής κατεύθυνσης
ΥΓ2. Αν βρει κάποιος έστω και μια αληθοφανή λογική του να είναι κοινά τα ΤΕΙ αλλά όχι τα ΑΕΙ, παρακαλείται να την παραθέσει

Τεχνολογική Σχολή Πληροφορικής...;;;@@!!!  :o
Και τα Πολυτεχνεία τι είναι;
Μηχανικών Υπολογιστών και Πληροφορικής,Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών...
Το τελικό κείμενο υπάρχει κάπου;

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #212 στις: Απρίλιος 27, 2015, 03:18:51 μμ »
http://www.esos.gr/arthra/38050/enosi-himikon-ekpaideytiko-systima-organothike-gia-na-ypiretei-tis-anagkes-ton-mathiton

Η Ε.Ε.Χ.  τονίζει πως  παρότι είναι η μοναδική Επιστήμη η οποία έχει απώλεια ωρών στο Λύκειο, τοποθετήθηκε αρχικά θετικά απέναντι στις αλλαγές και προσέφερε την τεχνογνωσία και τη βοήθειά της για βελτιώσεις, και διατυπώνει την     έκπληξη και λύπη σχετικά με  επίσημες ανακοινώσεις   (σ.σ. δεν αναφέρει ποιων φορέων) που  προτείνουν λύσεις όπως την εισαγωγή στις σχολές Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών από την 3η ομάδα προσανατολισμού, των Οικονομικών Επιστημών, χωρίς Χημεία, δηλαδή μία νέα Τεχνολογική Κατεύθυνση.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #213 στις: Απρίλιος 28, 2015, 02:09:33 μμ »
Βγήκε η τροπολογία ακριβώς όπως παρουσιάστηκε
Ουσιαστικά, καμία αλλαγή
Οι υποψήφιοι που δεν θα πάνε θετική, πρακτικά δεν έχουν επιλογές
Πρέπει να έχουν αποφασίσει την σχολή τους πριν τις εξετάσεις

ΥΓ. Υποψήφιος Ιατρικής Φυσική(3)-Χημεία(3)-Βιολογία(2) σύνολο 8
Υποψήφιος ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων Μαθηματικά(5)-ΑΟΘ(3)-ΑΕΠΠ(2) σύνολο 10

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:30:36 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #214 στις: Απρίλιος 28, 2015, 06:11:00 μμ »
Βγήκε και το ωρολόγιο πρόγραμμα αναμενόμενο
 http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article-wide/218713/to-orologio-programma-ths-g-lykeioy-gia-to-2015-16.html
Υπάρχουν οι  κερδισμένοι στη γενική παιδεία  μαθηματικοί ,βιολόγοι, ξενόγλωσσοι. Οι  φυσικοί βγήκαν χαμένοι από το νέο σύστημα  , χάνουν αρκετές ώρες από την κατεύθυνση και το μάθημα θα διδάσκεται  μόνο στην ομάδα θετικών σπουδών, το ίδιο ισχύει και για τη χημεία αλλά έτσι ήταν και με το προηγούμενο σχέδιο.
 

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #215 στις: Απρίλιος 28, 2015, 09:06:44 μμ »
Για τα ΕΠΑΛ βγήκε τίποτα? Θα ισχύσει τελικά οτι στη Γ ΕΠΑΛ, αντί του μαθήματος "ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι" θα υπάρχουν Άλγεβρα και Γεωμετρία ως δύο ξεχωριστά μαθήματα?
  

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #216 στις: Απρίλιος 29, 2015, 12:54:15 πμ »
Βγήκε και το ωρολόγιο πρόγραμμα αναμενόμενο
 http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article-wide/218713/to-orologio-programma-ths-g-lykeioy-gia-to-2015-16.html
Υπάρχουν οι  κερδισμένοι στη γενική παιδεία  μαθηματικοί ,βιολόγοι, ξενόγλωσσοι. Οι  φυσικοί βγήκαν χαμένοι από το νέο σύστημα  , χάνουν αρκετές ώρες από την κατεύθυνση και το μάθημα θα διδάσκεται  μόνο στην ομάδα θετικών σπουδών, το ίδιο ισχύει και για τη χημεία αλλά έτσι ήταν και με το προηγούμενο σχέδιο.

Οι Φυσικοί είναι χαμένοι αφού δεν υπάρχουν 3 κατευθύνσεις με φυσική (Θετική,Τεχνολογική Ι,ΙΙ) και η Φυσική Γενικής Παιδείας.
Το Ενιαίο Απολυτήριο ευνοούσε αρκετά κάποιες ειδικότητες.
Πλέον η λογική της επιστροφής σε παρόμοιο σύστημα πριν τις Δέσμες και με αυτή την κατανομή μαθημάτων λογικά περιορίζει τους Φυσικούς πολύ...

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #217 στις: Απρίλιος 29, 2015, 02:53:57 πμ »
Υπάρχουν γύρω στις 500 σχολές στο Μηχανογραφικό.
Από αυτές αφαιρούμε περίπου 20 παιδαγωγικές σχολές. (480)
Οι σχολές που αφορά το πεδίο της Θεωρητικής είναι γύρω στις 80. (400)
Οι σχολές που αφορά το πεδίο της Οικονομικής είναι γύρω στις 80 επίσης. (320)
Όπως καταλαβαίνετε, οι υπόλοιπες 320 σχολές αφορούν τα υποψήφια παιδιά της Θετικής για τα πεδία 2-3-4.
Ακόμα και αν αφαιρεθούν από την Θετική οι σχολές Πληροφορικής (γύρω στις 30) και κάποιες ακόμα που τώρα είναι κοινές σε πεδία, τα παιδιά της Θετικής θα έχουν σχεδόν 300 επιλογές σχολών, την ώρα που τα αντίστοιχα παιδιά των άλλων δυο κατευθύνσεων δεν θα έχουν πάνω από 150.
Αν αυτό θεωρείται άνοιγμα των επιλογών των παιδιών και ισονομία...

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #218 στις: Απρίλιος 29, 2015, 06:02:25 πμ »
Tα παιδιά της Θετικής θα έχουν σχεδόν 300 επιλογές σχολών, την ώρα που τα αντίστοιχα παιδιά των άλλων δυο κατευθύνσεων δεν θα έχουν πάνω από 150.
Αν αυτό θεωρείται άνοιγμα των επιλογών των παιδιών και ισονομία...

Ας επιλέξουν θετική .   :)

Αποσυνδεδεμένος napi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #219 στις: Απρίλιος 29, 2015, 05:32:53 μμ »
😄😄😄😄καλο!
Κι ας ειμαι ΠΕ 02!!!

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #220 στις: Απρίλιος 29, 2015, 09:41:17 μμ »
Υπάρχουν γύρω στις 500 σχολές στο Μηχανογραφικό.
Από αυτές αφαιρούμε περίπου 20 παιδαγωγικές σχολές. (480)
Οι σχολές που αφορά το πεδίο της Θεωρητικής είναι γύρω στις 80. (400)
Οι σχολές που αφορά το πεδίο της Οικονομικής είναι γύρω στις 80 επίσης. (320)
Όπως καταλαβαίνετε, οι υπόλοιπες 320 σχολές αφορούν τα υποψήφια παιδιά της Θετικής για τα πεδία 2-3-4.
Ακόμα και αν αφαιρεθούν από την Θετική οι σχολές Πληροφορικής (γύρω στις 30) και κάποιες ακόμα που τώρα είναι κοινές σε πεδία, τα παιδιά της Θετικής θα έχουν σχεδόν 300 επιλογές σχολών, την ώρα που τα αντίστοιχα παιδιά των άλλων δυο κατευθύνσεων δεν θα έχουν πάνω από 150.
Αν αυτό θεωρείται άνοιγμα των επιλογών των παιδιών και ισονομία...
Η προσεγγιση που κανεις ειναι πολυ σωστη και οντως ειναι αληθεια. Αλλα δεν ισχυει στη σημερινη εποχη γιατι οι μισοι μαθητες που φοιτουν στα λυκεια δε γνωριζουν ουτε τα στοιχειωδη οποτε στο ακουσμα οτι θα εχουν μαθηματικα φυσικη χημεια βιολογια και αεππ θα φευγουν τρεχοντας. Και επειδη οι περισσοτεροι των 6.000 με 9.000 μορια δεν πανε καν σε σχολες αλλα μετα σε κατι ιδιωτικες σχολες σε τομεις πληροφορικης και οικονομικων θα επιθυμουν ηδη τη δελεαστικοτατη οικονομικη και πληροφορικη κατευθυνση! Αν ειχαμε ενα λυκειο της δεκαετιας 80 με 90 τοτε ναι αυτοι που θα ηταν τοτε στο λυκειο θα πηγαιναν κυριως θετικη (αφου θα ηταν ατομα που ειχαν καποιο επιπεδο που να αντιστοιχει στην ταξη που φοιτουν). 

Αποσυνδεδεμένος ALITHINOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #221 στις: Απρίλιος 29, 2015, 10:26:24 μμ »
Ένας μαθητής που δεν θέλει να διαβάσει και έρχεται για τουρισμό στο σχολείο ότι και να επιλέξει είναι το ίδιο...Εκεί έφτασε το Ελληνικό σχολείο να είναι το καφενείο και η αποθήκη για παιδιά χωρισμένων οικογενειών με ψυχολογικά προβλήματα..Την επόμενη χρονιά καλύτερα να προσλάβει αστυνομικούς παρά καθηγητές γιατί αυτό μάλλον για φυλακές ανηλίκων φέρνει παρά για Σχολείο..

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #222 στις: Απρίλιος 30, 2015, 10:15:09 πμ »
Συμφωνώ με τα παραπάνω για την κατάντια του Ελληνικού σχολείου. Το έχω ξαναγράψει πριν από καιρό, το ξαναλέω:
Δεν είναι δυνατόν από τη μια ο μαθητής να έχει την επιλογή να μην δώσει πανελλήνιες αλλά από την άλλη να τον βάζεις υποχρεωτικά να παρακολουθεί 12 ώρες την εβδομάδα μαθήματα κατεύθυνσης!!

Στόχος θα πρέπει να είναι ένα σχολείο αρεστό σε όλους που να ικανοποιεί όλους τους μαθητές ώστε όλοι να βρίσκουν κάποιο ενδιαφέρον.
Θες να δώσεις πανελλήνιες; ωραία θα παρακολουθήσεις μαθήματα κατευθύνσεων
Δεν θες να δώσεις πανελλήνιες; θα κάνεις μόνο γενικής παιδείας και πολλά μαθήματα επιλογών σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου.

τόσο απλά!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #223 στις: Απρίλιος 30, 2015, 10:30:54 πμ »
Συμφωνώ με τα παραπάνω για την κατάντια του Ελληνικού σχολείου. Το έχω ξαναγράψει πριν από καιρό, το ξαναλέω:
Δεν είναι δυνατόν από τη μια ο μαθητής να έχει την επιλογή να μην δώσει πανελλήνιες αλλά από την άλλη να τον βάζεις υποχρεωτικά να παρακολουθεί 12 ώρες την εβδομάδα μαθήματα κατεύθυνσης!!

Στόχος θα πρέπει να είναι ένα σχολείο αρεστό σε όλους που να ικανοποιεί όλους τους μαθητές ώστε όλοι να βρίσκουν κάποιο ενδιαφέρον.
Θες να δώσεις πανελλήνιες; ωραία θα παρακολουθήσεις μαθήματα κατευθύνσεων
Δεν θες να δώσεις πανελλήνιες; θα κάνεις μόνο γενικής παιδείας και πολλά μαθήματα επιλογών σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου.


τόσο απλά!

Ωραίο ακούγεται.. αλλά τι θα περιλαμβάνεται στα μαθήματα γενικής παιδείας; Υποτίθεται στα "γενικής παιδείας" πρέπει να περιλαμβάνονται οι βασικές γνώσεις ανά μάθημα, που πρέπει να ξέρει (ή, έστω να έχει πάρει μια ιδέα, για να είμαστε ρεαλιστές) κάθε μαθητής. Π.χ. στη φυσική: είναι δυνατόν να μην διδάσκονται σε όλους βασικές αρχές μηχανικής, θερμοδυναμικής και ηλεκτρισμού; ή στα μαθηματικά, αναλυτική γεωμετρία (έστω με λιγότερη ύλη) και ανάλυση; Και αντίστοιχα, σε άλλα μαθήματα.
Το μεγάλο πρόβλημα στο πρόγραμμα σπουδών είναι ότι η ύλη κάθε μαθήματος έχει κατακερματιστεί αυθαίρετα ανά τάξη και κατευθύνσεις, με αποτέλεσμα να επικρατεί ένα μπάχαλο, χωρίς αρχή, μέση και τέλος. Ειδικά στη φυσική, που είναι η ειδικότητά μου, το παρατηρώ έντονα, αλλά και σε άλλα μαθήματα θετικών σπουδών επίσης.
Μία σκέψη, προς την κατεύθυνση της παραπάνω πρότασης του killbill, θα ήταν - με πλήρη αλλαγή του προγραμμάτος σπουδών - η εξής: ενιαίο πρόγραμμα σε όλα τα μαθήματα μέχρι ΚΑΙ τη Β' λυκείου, ενώ στη Γ' λυκείου να προσαρμόζεται το πρόγραμμα σε κατευθύνσεις/δέσμες (για όσους ενδιαφέρονται να δώσουν πανελλήνιες) και στα αντίστοιχα μαθήματα γενικής παιδείας (για όσους δεν θα δώσουν πανελλήνιες), με τη διαφορά ότι τα μαθήματα αυτά στη γενική παιδεία θα ακολουθούν σε κάποιο βαθμό την ύλη των αντίστοιχων μαθημάτων κατεύθυνσης, με μικρότερο όγκο και με ορισμένες διαφοροποιήσεις (προσθήκες/αλλαγές) στη ύλη αυτή. Προφανώς, η διδασκαλία αυτών των μαθημάτων γενικής παιδείας να γίνεται την ώρα των μαθημάτων κατεύθυνσης των υπολοίπων. Θα ήταν εφικτό, αλλά κανένας δεν θα ασχοληθεί...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 30, 2015, 10:32:43 πμ από Landau »
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 252
Σύνολο: 265

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.