*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2032765 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
η μοναδική σωστή επιλογή διορισμού διδασκόντων είναι ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ με τις αναλογες προβλέψεις π.χ για προυπηρεσία όπως ίσχυαν μέχρι πρόσφατα,βαθμος πτυχιου,για μεταπτυχιακα κ.λπ
δεν ειναι τελειος τροπος ,αλλα ειναι οτι καλυτερο διαθετουμε,άλλωστε οι εισαχθεντες ειναι αναριθμητοι  στις σχολες και επομενως επετηριδες κ.λπ δεν περπατανε,ουτε και ειναι καλυτερες αξιολογησεις(για την ακριβεια η επετηριδα δεν ειναι καν αξιολογηση!)

επισης απαραιτητο οποιος θελει να δωσει εξετασει να εχει παιδαγωγικη επαρκεια που θα περιλαμβανει και πρακτικη.Ναι μεν δηλαδη εντελως αυτονοητη και απαραιτητη η εξεταση του θεωρητικου υποβαθρου,καλες και οι προβλεψεις για προυπηρεσια,μεταπτυχια κ.λπ αλλα απαραιτητη και η παιδαγωγικη επαρκεια
αυτο θεσπιστηκε και πολλες σχολες οργανωσανε σχετικα προγραμματα για τους ενδιαφερομενους στην διδακτικη

εν ολιγοις ειχαμε ενα αξιολογο συστημα και τωρα που παμε δεν ξερω!
η κυβερνηση αυτη εχει αποφασισει να καταργησει καθε ειδους διαλογη,ειτε μιλαμε για πειραματικα,ειτε για πανελληνιες και γραπτους διαγωνισμους ΑΣΕΠ,αυτο δεν ειναι καθολου καλο,υπαρχει μια φανερη πολεμικη στην αριστεια.
πρακτικα η μονη θετικη ρυθμιση ειναι η εκλογη διευθυντων απο τους καθηγητες,ολα τα αλλα μας φερνουν πισω στα θλιβερα 80ς στην αρχικη δηλαδη αιτια της κρισης
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2015, 09:30:32 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όταν έλεγα πως ο νόμος Διαμαντοπούλου είναι καλός και δεν ήσασταν προετοιμασμένοι για να το καταλάβατε,με βρίζατε.Ακολουθήσατε τον λάθος δρόμος να σπρώχνετε την μεταβατική για να μη γίνει ΑΣΕΠ,χωρίς να δώσετε σημασία στους ΑΣΕΠίτες που έμεναν χωρίς λόγο αδιόριστοι.Οι άνθρωποι ταλαιπωρήθηκαν τσάμπα 5 χρόνια και οι αναπληρωτές τώρα θα δουν να διορίζονται άλλπο στην θέση τους.

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
η μοναδική σωστή επιλογή διορισμού διδασκόντων είναι ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ με τις αναλογες προβλέψεις π.χ για προυπηρεσία όπως ίσχυαν μέχρι πρόσφατα,βαθμος πτυχιου,για μεταπτυχιακα κ.λπ
δεν ειναι τελειος τροπος ,αλλα ειναι οτι καλυτερο διαθετουμε,άλλωστε οι εισαχθεντες ειναι αναριθμητοι  στις σχολες και επομενως επετηριδες κ.λπ δεν περπατανε,ουτε και ειναι καλυτερες αξιολογησεις(για την ακριβεια η επετηριδα δεν ειναι καν αξιολογηση!)

επισης απαραιτητο οποιος θελει να δωσει εξετασει να εχει παιδαγωγικη επαρκεια που θα περιλαμβανει και πρακτικη.Ναι μεν δηλαδη εντελως αυτονοητη και απαραιτητη η εξεταση του θεωρητικου υποβαθρου,καλες και οι προβλεψεις για προυπηρεσια,μεταπτυχια κ.λπ αλλα απαραιτητη και η παιδαγωγικη επαρκεια
αυτο θεσπιστηκε και πολλες σχολες οργανωσανε σχετικα προγραμματα για τους ενδιαφερομενους στην διδακτικη

εν ολιγοις ειχαμε ενα αξιολογο συστημα και τωρα που παμε δεν ξερω!
η κυβερνηση αυτη εχει αποφασισει να καταργησει καθε ειδους διαλογη,ειτε μιλαμε για πειραματικα,ειτε για πανελληνιες και γραπτους διαγωνισμους ΑΣΕΠ,αυτο δεν ειναι καθολου καλο,υπαρχει μια φανερη πολεμικη στην αριστεια.
πρακτικα η μονη θετικη ρυθμιση ειναι η εκλογη διευθυντων απο τους καθηγητες,ολα τα αλλα μας φερνουν πισω στα θλιβερα 80ς στην αρχικη δηλαδη αιτια της κρισης

Πες τα Χρυσόστομε!! γιατί μόνο εγώ τα λέω κάθε φορά
Δε θέλουν να προσμετρήσει προϋπηρεσία που προήλθε απο μη αξιοκρατικές μεθόδους.
Δε θέλουν να προσμετρήσει προυπηρεσία που αποκτήθηκε εκτός διαγωνισμού ΑΣΕΠ.
Δε θέλουν να γίνει καινούριος ΑΣΕΠ, γιατί σου λέει καλά είμαστε σε αυτή την κλειστή ΑΣΕΠετηρίδα, μη μας πάρουν και το μεροκάματο νέοι ορεξάτοι.
και Δε θέλουν καινούριο ΑΣΕΠ παρόλο που οι περισσότεροι πιστεύω προϋπηρεσία αποκτήσανε μετά απο επιτυχία ΑΣΕΠ.
Τι θέλουν τελος πάντων????????????

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
απλα ισες ευκαιριες σε ολους και αξιοκρατια

συνεπως γραπτος ΑΣΕΠ με τις προβλεψεις που υπηρχαν για μεταπτυχιακα και προυπηρεσια,μια χαρα καλυπτε τους παντες
δεν υπαρχει κατι αλλο,ποσο μαλλον καλυτερο.ολα τα αλλα γεννουν αδικιες,ειτε για παλιους ειτε για νεους
καταλαβαινω πως ο καθενας κοιταει την παρτη του,αλλα εδω συζηταμε τι ειναι πιο σωστο,ποιο συστημα παρεχει ισες ευκαιριες,χωρις αποκλεισμους.


οποιος δεν θελει να δωσει γραπτο διαγωνισμο,απλα δεν παει να δωσει.-

αλλα ειπαμε σκοπος της κυβερνησης ειναι η καταργηση καθε εξετασης/διαλογης.εχουν εκφρασει την αποψη τους για την αριστεια
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2015, 10:05:15 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
απλα ισες ευκαιριες σε ολους και αξιοκρατια

συνεπως γραπτος ΑΣΕΠ με τις προβλεψεις που υπηρχαν για μεταπτυχιακα και προυπηρεσια,μια χαρα καλυπτε τους παντες
δεν υπαρχει κατι αλλο,ποσο μαλλον καλυτερο.ολα τα αλλα γεννουν αδικιες,ειτε για παλιους ειτε για νεους
καταλαβαινω πως ο καθενας κοιταει την παρτη του,αλλα εδω συζηταμε τι ειναι πιο σωστο,ποιο συστημα παρεχει ισες ευκαιριες,χωρις αποκλεισμους.


οποιος δεν θελει να δωσει γραπτο διαγωνισμο,απλα δεν παει να δωσει.-

αλλα ειπαμε σκοπος της κυβερνησης ειναι η καταργηση καθε εξετασης/διαλογης.εχουν εκφρασει την αποψη τους για την αριστεια
δηλαδή ένας διαγωνισμός με πριμοδοτούμενα κριτήρια προάγει την αναξιοκρατία;

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
δηλαδή ένας διαγωνισμός με πριμοδοτούμενα κριτήρια προάγει την αναξιοκρατία;
Ναι
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2015, 10:20:32 μμ από PASAS123 »

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
δηλαδή ένας διαγωνισμός με πριμοδοτούμενα κριτήρια προάγει την αναξιοκρατία;

τι εννοεις πριμοδοτουμενα κριτηρια;
θα δωσει καποια μορια για επιπλεον προσοντα και για προυπηρεσια μεχρι ενα οριο...μια ισορροπια,την οποια ειχε
το αυτονοητο

η εναλλακτικη ποια ειναι; καταργουμε καθε ειδους αξιολογηση,λαμβανουμε υποψιν μας μονο το ετος κτησης πτυχιου; ;D :o

οποιος δεν θελει να δωσει εξετασεις,δεν παει..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2015, 10:21:50 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
τι εννοεις πριμοδοτουμενα κριτηρια;
θα δωσει καποια μορια για επιπλεον προσοντα και για προυπηρεσια μεχρι ενα οριο...μια ισορροπια
όχι να πουμε το αντίστροφο: ένα όριο στα επιπλέον προσόντα και μόρια στην προϋπηρεσία

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
δεν σε καταλαβαινω
δινονταν για 5ετη προυπηρεσια ενα σωρο μορια σχεδον 20
επομενως με τα μορια που επαιρναν για τον βαθμο πτυχιου,για καποιο μεταπτυχιακο και ξενη γλωσσα
απλα χρειαζοταν οσοι ειχαν καμποση προυπηρεσια να γραψουν λιγο πανω απο την βαση στο θεωρητικο υποβαθρο που οφειλαν να εχουν στο γνωστικο και στα παιδαγωγικα
αν δεν γραφαν λογικο δεν ηταν να μην μονιμοποιηθουν;
επισης παρεχοταν η ευκαιρια στους αριστουχους νεους να διοριστουν με το καλημερα αν γραφαν καλα και το αξιζαν,δεν τους απεκλειε το συστημα,επιβραβευε την αριστεια. Και θα ρχοταν σε λιγα χρονια και η σειρα τους αν γραφαν απλα καλα,με τα μορια που θα παιρναν απο προυπηρεσια ως αναπληρωτες,ωστε να εχουν και αυτοι ανταγωνιστικο πλεονεκτημα

εννοειται ολοι οι υποψηφιοι απο δω και περα θα ειχαν παιδαγωγικη επαρκεια,οπως θεσμοθετηκε.
δεν ηταν ενα αριστο συστημα,αλλα σιγουρα οτι καλυτερο θα μπορουσαμε να εχουμε

τωρα εχουμε αποκλεισμους ξεκαθαρα και αδικιες
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2015, 10:33:18 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
τι εννοεις πριμοδοτουμενα κριτηρια;
θα δωσει καποια μορια για επιπλεον προσοντα και για προυπηρεσια μεχρι ενα οριο...μια ισορροπια
το αυτονοητο

η εναλλακτικη ποια ειναι; καταργουμε καθε ειδους αξιολογηση,λαμβανουμε υποψιν μας μονο το ετος κτησης πτυχιου; ;D :o

Αυτό που έγραψα ποιό πριν

να γίνει ένας ''διαγωνισμός'' όπου θα εκμεταλευτούν το 80 απο ΑΣΕΠ ώστε να πάρουν 80 μόρια αλλα με τη μεγάλη προϋπόθεση να ΜΗΝ γίνει άλλος διαγωνισμός και υπάρξουν και άλλα 80ράκια... κατάλαβες τώρα??

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Aplas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για μένα πιο ίση από τις διατυμπανισμένες 'ίσες ευκαιρίες " είναι η ημερομηνία απόκτησης πτυχίου.
Στη συνέχεια όμως θα πρέπει να υπάρχει σύστημα αξιολόγησης τέτοιο που θα απομακρύνει  τους εκπαιδευτικά ακατάλληλους.
Ιση ευκαιρία δεν είναι αν περιμένεις στην ουρά μέχρι το μεσημέρι στο ΙΚΑ - ένας συνάδελφος έγραψε εδώ παλαιότερα - και ξαφνικά έρχεται  ο 'αλλος και μπαίνει μπροστά σου.

Αντί μέχρι τώρα το κράτος να δημιουργήσει περισσότερα "καταστήματα ΙΚΑ" (δομές ανάπτυξης και νέες θέσεις εργασίας και απασχόλησης), ώστε να μην συγκεντρώνεται  ο κόσμος σε μία ουρά, αναλώνεται με  αποπροσανατολικές πρακτικές , τάχα μου δικαιοσύνης, τάχα μου  ίσων ευκαιριών ως προς το ποιός θα έχει προτεραιότητα στην ουρα...
Ως  προς τη δημιουργία νεων θέσεων εργασίας ποιεί την νήσσαν.
Και αυτό για να μην γίνει αντιληπτή η  μικρότητά τους και εστιάσει ο κόσμος  στα ουσιαστικά προβλήματα, των οποίων είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι..

Αν είμαστε η NASA , σίγουρα οι προσλήψεις δεν θα γίνονταν στο πλαίσιο ισων ευκαιριών.

Ο χαρακτηρισμός ενός κράτους ως ανίκανο να δημιουργήσει θέσεις αργασίας δεν αντιστρέφεται από το γεγονός ότι επιδοτεί τα πάσης φύσεως μεταπτυχιακά και τους τίτλους -  τα οποία δεν χρησιμοποιούνται στη συνέχεια πουθενά!

Αντί να αναλάβουν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις  την ευθύνη και να κάνουν  χαρακίρι που κατέστησαν  τη χώρα σκουπιδοτενεκέ, που έκαναν την Παιδεία σταύλο, που έκαναν τους Ελληνες να ντρέπονται να λένε ότι είναι Ελληνες, έχουν το θράσος να νομοθετούν και να περηφανεύονται ότι ...εξασφαλίζουν  ίσες ευκαιρίες !!!!

Λες και δεν ξέρουμε ότι αν οι θέσεις εργασίας είναι μηδενικές οι ευκαιρίες είναι αυτόματα για όλους ίσες  ( Και χωρίς μάλιστα μεταπτυχιακά, γλώσσες, ασεπ  και όλα αυτα τα σπουδαία)

Εμείς  τσιμπήσαμε , διαπληκτιζόμαστε μεταξύ μας και αυτοί πέτυχαν να στρέψουν την προσοχή του εκπαιδευτικού κόσμου αλλού και όχι στο άθλιο δημιουργημά τους.

Το αν θα "φάει στη μάπα τον κακό καθηγητή΄, σχετίζεται με την ύπαρξη ή μη αξιολόγησής του, η οποία  αποδείχθηκε ότι ουδέποτε ήταν και εξακολουθεί να μην αποτελεί προτεραιότητα των κυβερνήσεων.
Για όσο διάστημα δεν υπάρχει αξιολόγηση, στη "μάπα" θα τρώνε πολλά οι μαθητές.
Για το  γεγονός ότι "τρώνε στη μάπα" ένα κάρο φροντιστήρια ποιος και πότε θα απολογηθεί άραγε?
Για το γεγονός ότι ¨τρώνε στη μάπα¨την μηδενική πιθανότητα εύρεσης εργασίας οι νέοι πτυχιούχοι ποιός πάλι θα δώσει απαντήσεις?
Ή θα αισθανθούν λες πανευτυχείς αν  ξερουν ότι ΄εχουν μπροστά τους ένα σύστημα "ϊσων ευκαιριών"?

Η διαρκής και σωστά σχεδιασμένη  αξιολόγηση είναι η πεμπτουσία της σωστής λειτουργίας των πάντων, γιατί μόνο η αξιολόγηση είναι αυτή που επιτρέπει την έγκαιρη αναγνώριση των  προβλημάτων ώστε να οδηγήσει στη συνέχεια στην εξάλειψή τους.

Στην καθημερινότητά μας, στον δρόμο για την υλοποίηση ενός στόχου, δεν κάνουμε τίποτα άλλο από το να  αξιολογούμε και να αναλύουμε καταστάσεις και συμπεριφορές ώστε να επιλέξουμε εκείνες που οδηγούν στην επιτυχία.


απαντηση
Για μένα πιο ίση από τις διατυμπανισμένες 'ίσες ευκαιρίες " είναι η ημερομηνία απόκτησης πτυχίου.
Πριμοδοτηση  (ως θιασωτης του Κρατους Προνοιας )Ναι, Οχι ομως αποκλειστικο κριτηριο η ‘’γνωριμια των γονιων μου’’(το Κρατος Προνοιας μετατρεπεται σε παρανοια)…
Στη συνέχεια όμως θα πρέπει να υπάρχει σύστημα αξιολόγησης τέτοιο που θα απομακρύνει  τους εκπαιδευτικά ακατάλληλους.
Συμφωνω

Ιση ευκαιρία δεν είναι αν περιμένεις στην ουρά μέχρι το μεσημέρι στο ΙΚΑ - ένας συνάδελφος έγραψε εδώ παλαιότερα - και ξαφνικά έρχεται  ο 'αλλος και μπαίνει μπροστά σου.
(Aλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
Aνεπαισθήτως μ’ έκλεισαν από τον κόσμον έξω. Καβαφης, Τειχη. = ΑΣΕΠ ΑΠΟ 1998 με ρυθμισεις  για τους κυριους της επετηριδας που διαιωνιζονται μεχρι σημερα!!! Γιατι;;;;) Ξαφνικα μπαινει μπροστα σου, οταν πηρες χαρτακι προτεραιοτητας και δεν περιμενες εκει, αλλα πηγες να κανεις αλλες δουλειες. Αργησες να γυρισεις πισω και οταν εφτασες δεν ειδες εναν μπροστα σου, αλλα πολλους. Ιση ευκαιρια δεν σημαινει οτι ''περιμενω εσενα'' επειδη εισαι ΄΄παλιος'', ουτε αν εισαι  ο ΄΄Παπας’’ ή  η'' Μενεγακη βλ. περιπτωση με το καραβι και την αναμονη του κοσμου στο λιμανι. ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΝΑ ΜΗ ΔΩΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΑΣ, ΕΙΤΕ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ, ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ‘’ΕΥΚΟΛΗ’’ ΛΥΣΗ και τελικα καποιοι αλλοι δυστυχως περιμεναν στην ουρα Του ΙΚΑ χωρις να γνωρισουν την Ευλαμπια…


Αντί μέχρι τώρα το κράτος να δημιουργήσει περισσότερα "καταστήματα ΙΚΑ" (δομές ανάπτυξης και νέες θέσεις εργασίας και απασχόλησης), ώστε να μην συγκεντρώνεται  ο κόσμος σε μία ουρά, αναλώνεται με  αποπροσανατολικές πρακτικές , τάχα μου δικαιοσύνης, τάχα μου  ίσων ευκαιριών ως προς το ποιός θα έχει προτεραιότητα στην ουρα...΄
Ως  προς τη δημιουργία νεων θέσεων εργασίας ποιεί την νήσσαν.
Και αυτό για να μην γίνει αντιληπτή η  μικρότητά τους και εστιάσει ο κόσμος  στα ουσιαστικά προβλήματα, των οποίων είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι..
Συμφωνω αλλα θελω να εξηγησεις το φαινομενο πχ 30.000 +1  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ  πως χωρανε σε ένα σκαραβαιο;;; Δεν θα είναι κριμα να αφησουμε εξω τον έναν ;;; βλ. και την προσεγγιση μου στο ερωτημα’’ Για το  γεγονός ότι "τρώνε στη μάπα" ένα κάρο φροντιστήρια ποιος και πότε θα απολογηθεί άραγε? ‘’


Αν είμαστε η NASA , σίγουρα οι προσλήψεις δεν θα γίνονταν στο πλαίσιο ισων ευκαιριών.
Η Νasa σιγουρα θελει ‘’φρεσκα μυαλα’’ το ‘’φρεσκο’’ ας το κρινει η Ναsα. Παντως να μην εχουμε την ΕΣΣΔ ως προτυπο αλλα το κρατος προνοιας  Ευρωπαικου τυπου (Σκανδιναβικες  χωρες). Η γραφειοκρατια  και η  αναμονη παντα σκοτωνουν το πνευμα και ΝΑΙ, επιλογη κατ’ εκλογην (η εμπειρια παντα εχει ευκαιρια ναα αναδειχθει )

Ο χαρακτηρισμός ενός κράτους ως ανίκανο να δημιουργήσει θέσεις αργασίας δεν αντιστρέφεται από το γεγονός ότι επιδοτεί τα πάσης φύσεως μεταπτυχιακά και τους τίτλους -  τα οποία δεν χρησιμοποιούνται στη συνέχεια πουθενά!
Συμφωνω για την αποψη σου σχετικα με  το κρατος ΑΛΛΑ η αφοριστικη διατυπωση σου  για τα μεταπτυχιακα  αδυνατω  να την ερμηνευσω, να την εξηγησω, να την κατανοησω..

Αντί να αναλάβουν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις  την ευθύνη και να κάνουν  χαρακίρι που κατέστησαν  τη χώρα σκουπιδοτενεκέ, που έκαναν την Παιδεία σταύλο, που έκαναν τους Ελληνες να ντρέπονται να λένε ότι είναι Ελληνες, έχουν το θράσος να νομοθετούν και να περηφανεύονται ότι ...εξασφαλίζουν  ίσες ευκαιρίες !!!!
Συμφωνω αλλα από διαφορετικη οπτικη! Στη χωρα μας όλα δεν ηταν ανθηρα(ας μην εξωραιζουμε το παρελθον ) και δυστυχως στο ονομα του Εθνους εγιναν τραγικα εγκληματα. Ας σκεφτουμε ότι δεν υπαρχει κοινη προσεγγιση τι σημαινει καλο ή κακο, προοδος ή οπισθοδρομηση.

Λες και δεν ξέρουμε ότι αν οι θέσεις εργασίας είναι μηδενικές οι ευκαιρίες είναι αυτόματα για όλους ίσες  ( Και χωρίς μάλιστα μεταπτυχιακά, γλώσσες, ασεπ  και όλα αυτα τα σπουδαία)
Συμφωνω  (  ΑΛΛΑ  μεταπτυχιακά, γλώσσες, ασεπ  και όλα αυτα τα σπουδαία.. ΕΙΝΑΙ Σπουδαια όταν κατανοεις ότι η γνωση δεν είναι κατι το στατικο. Η εξελιξη είναι στη φυση της επιστημης  δεν γινεται να την παγωσουμε  επειδη ‘’ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ’’) Ας  δινουμε το παραδειγμα της εγρηγορσης στα παιδια ..

Εμείς  τσιμπήσαμε , διαπληκτιζόμαστε μεταξύ μας και αυτοί πέτυχαν να στρέψουν την προσοχή του εκπαιδευτικού κόσμου αλλού και όχι στο άθλιο δημιουργημά τους.
Συμφωνω αλλα και εμεις ζουσαμε σε μια παραμορφωτικη πραγματικοτητα ή σκεψου τους 30.000 + 1 στον σκαραβαιο

Το αν θα "φάει στη μάπα τον κακό καθηγητή΄, σχετίζεται με την ύπαρξη ή μη αξιολόγησής του, η οποία  αποδείχθηκε ότι ουδέποτε ήταν και εξακολουθεί να μην αποτελεί προτεραιότητα των κυβερνήσεων.
Συμφωνω


Για όσο διάστημα δεν υπάρχει αξιολόγηση, στη "μάπα" θα τρώνε πολλά οι μαθητές.
Συμφωνω

Για το  γεγονός ότι "τρώνε στη μάπα" ένα κάρο φροντιστήρια ποιος και πότε θα απολογηθεί άραγε?
Τα φροντιστηρια είναι απορροια της εκπαιδευτικης πολιτικης που προεβλεπε ότι ‘’επιτρεπω ευκολη μεταβαση σε κάθε εκπαιδευτικη βαθμιδα αλλα δεν συνειδητοποιω ότι προκαλω πληθωριστικη εκρηξη στην επομενη βαθμιδα ‘’ ΑΡΑ ανταγωνισμος , φροντιστηρια, εξετασεις. Πλεον ο γονιος απαιτει (και εν μερει καλα κανει ) από το φροντιστηριο όχι απλως να μπει σε καποια σχολη, αλλα στη σχολη που εχει σιγουρη επαγγελματικη αποκατασταση (δυστυχως όμως μερικες φορες δεν αφουγκραζεται την πραγματικοτητα και καιει  τα παιδια βλ. δασκαλους τα τελευταια 5 χρονια). Το φαινομενο φροντιστηριο είναι το ‘’σιαμαιο’’ αδελφακι του κακου σχολειου, του κακου εκπαιδευτικου. Το καλο σχολειο, ο καλος καθηγητης θα συμβαλλει αποφασιστικα στην προσπαθεια του παιδιου για τις εξετασεις γ λυκειου. Το φροντιστηριο είναι χρησιμο (με τα τωρινα δεδομενα στους ‘’καλους’’ μαθητες), ανουσιο για το μαθητη που εχει πολλα, παρα πολλα κενα των προηγουμενων ετων (ο φροντιστης δεν προλαβαινει να διδαξει υλη 6 ετων )! Ευχομαι να γινει πραγματικοτητα η δεσμευση Μπαλτα για ελευθερη προσβαση στα χαμηλοβαθμα τμηματα (ας γλιτωσουν χρηματα οι γονεις, εχουν να πληρωσουν αλλα και αλλα…). Ετσι και αλλιως το 02, 03,04 05, ή 19,20 ως βαθμος θα πρεπει να αξιολογειται με αυτό που λεμε ‘’ελαχιστο μορφωτικο κεφαλαιο’’ ορος που  σηκωνει πολύ συζητηση

Για το γεγονός ότι ¨τρώνε στη μάπα¨την μηδενική πιθανότητα εύρεσης εργασίας οι νέοι πτυχιούχοι ποιός πάλι θα δώσει απαντήσεις?
ΕΛΑ ντε…και  το χειροτερο θα είναι να του πεις ‘’μικρε στην μπαντα …‘’

Ή θα αισθανθούν λες πανευτυχείς αν  ξερουν ότι ΄εχουν μπροστά τους ένα σύστημα "ϊσων ευκαιριών"?
Δυστυχεις όταν τους πουν ‘’στην μπαντα’’

Η διαρκής και σωστά σχεδιασμένη  αξιολόγηση είναι η πεμπτουσία της σωστής λειτουργίας των πάντων, γιατί μόνο η αξιολόγηση είναι αυτή που επιτρέπει την έγκαιρη αναγνώριση των  προβλημάτων ώστε να οδηγήσει στη συνέχεια στην εξάλειψή τους.
Συμφωνω

Στην καθημερινότητά μας, στον δρόμο για την υλοποίηση ενός στόχου, δεν κάνουμε τίποτα άλλο από το να  αξιολογούμε και να αναλύουμε καταστάσεις και συμπεριφορές ώστε να επιλέξουμε εκείνες που οδηγούν στην επιτυχία.
Συμφωνω


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2015, 11:15:07 μμ από dialektikos »

Αποσυνδεδεμένος pelargos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
  • Ακόμα ελπίζω!!!!!!!!!!!!
    • Προφίλ
Μαζέψτε το ΔΣ της ΔΟΕ.!!!!!!!!!!!!!!!Αν θέλει να αγωνιστεί για κάτι ας είναι ο αριθμός διοριστέων και όχι το πηγαινέλα της προυπηρεσίας από τον πίνακα ειδικής στη γενική.

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Αυτά που λέγονται εδω μέσα, τη στιγμή που λέγονται και κάτω από τις συνθήκες που πλέον διαμορφώνονται μόνο θλίψη και απογοήτευση μου προκαλούν. Κάποιοι εδώ μεσα δεν έχουν καταλάβει το προφανές. Για να είσαι δάσκαλος και καθηγητής δεν χρειάζεται μόνο το γνωστικό αντικείμενο. Για να σταθείς πρέπει να είσαι συνάδελφος, πατέρας, άνθρωπος και "μορφωμένος". Μόνο μέσα στο σχολείο θα ξεχωρίσει η ήρα απο το στάχυ. Εκεί μόνο μετράνε τα "πτυχία" και ξεχωρίζουν οι άξιοι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159769
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 336
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 276
Σύνολο: 281

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.