*

Ψηφοφορία

Γνωρίζεις το πολύπλοκο νομικό σύστημα που ρυθμίζει τις ώρες που πρέπει να έχει κάθε ειδικότητα στο ωρολόγιο πρόγραμμα;

ναι
2 (18.2%)
όχι
9 (81.8%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 11

Αποστολέας Θέμα: Γκάλοπ: Γνωρίζεις το πολύπλοκο νομικό σύστημα που ρυθμίζει τις ώρες;  (Αναγνώστηκε 4385 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος wres

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=259535

Εκπομπή 17.05.2015 "Η τελευταία λέξη"

Λεπτό 07:32

Ρωτάει ο Τσίμας τον Μπαλτά πως είναι δυνατόν να αλλάζει το υπουργείο με το έτσι θέλω την ώρα της λογοτεχνίας με την ώρα των κοινωνιολόγων.

και απαντάει ο Μπαλτάς:
"Είναι τέτοιο το όλο νομικό σύστημα που υποχρεώνει το υπουργείο να παίρνει τέτοιες αποφάσεις με κριτήρια εξαιρετικά πολύπλοκα, όπως μαθαίνω αυτούς τους μήνες. Γιατί δεν αρκεί να πεις ότι χρειάζονται κάποια μαθήματα, αλλά πρεπει να το συναρτήσεις με τους εκπαιδευτικούς που έχεις, ωστέ να μην χρειαστείς προσλήψεις εκπαιδευτικών και ταυτόχρονα να μην έχεις κάποιους σε αεργία."

Γνωρίζει άραγε κανείς από εσάς ΤΟ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ που σας πετάει έξω ή σας γεμίζει ώρες;;;; Φροντίστε να το γνωρίσετε στην λεπτομέρειά του, γιατί κάποιοι μέσα στο υπουργείο απλά ίσως να ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2015, 11:10:55 πμ από wres »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος wres

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν κάποιος το γνωρίζει αυτο το πολύπλοκο νομικό πλαίσιο το οποίο "το μαθαίνει ο μπαλτάς εδώ και μήνες", και εκτός από το να πει "ναι" στο γκάλοπ, μας απαντήσει και ποιό είναι  τελικά αυτό το πλαίσιο στην λεπτομέρειά του , θα του είμαστε υπόχρεοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2015, 11:25:43 πμ από wres »

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Πολύ ενδιαφέρον το ερώτημα και η συνακόλουθη σφυγμομέτρηση, αλλά τί σχέση έχει ακριβώς με το θέμα των μετατάξεων γενικά;;;;;Μήπως πρέπει να ενταχθεί σε άλλη ομάδα συζητήσεων και όχι στις.....μετατάξεις;;;;!!

Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Einai πολυ απλο..διοριστηκε πολυς κοσμος που εκανε σε ενα σχολειο 5 ωρες μαθημα  κ τωρα εχει φρακαρει το συστημα γιατι οι κλαδοι που δινουν συνταξιοδοτησεις(2,3 κ 4)δεν μπορουν να δωσουν αντιστοιχες προσληψεις .Η αυξηση του ωραριου ουσιαστικα εκτιναξε το προβλημα γιατι ειδικοτητες που ουτως η αλλως δεν συμπληρωναν ωραριο βρεθηκαν στο κενο.Ολη η Ιστορια δοθηκε σε ειδικοτητες αλλα το κυμα των συνταξιοδοτησεων εξακολουθουσε να ειναι μεγαλο στους 02.Τι  κανουμε λοιπον ?Κοβουμε ωρες απο το προγραμμα κ τις δινουμε στους αεργους(????ειναι λεξη αυτη να χαρακτηριζονται οι κοιν.γοι???) καθηγητητες της κοιν/γιας.Βοηθησε βεβαια κ το οτι ζητηθηκε απο τους ιδιους να αφαιρεθει ωρα απο τους 02...πολυ θελει?Οταν δεν υπαρχουν χρηματα θα φτιαχτει ωρολογιο προγραμμα με το υπαρχον προσωπικο
ΥΓ.Η αφαιρεση 3 ωρων θα στοιχισει  σε μεταθεσεις,αποσπασεις κ προσληψεις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οταν δεν υπαρχουν χρηματα θα φτιαχτει ωρολογιο προγραμμα με το υπαρχον προσωπικο
+ β, γ  αναθέσεις, ίσως να συνοδεύεται με αύξηση ωραρίου. Η καλύτερη λύση θα  ήταν να υποχρεώσουν όλους τους απόφοιτους να κάνουν δωρεάν πρακτική σε δημόσια σχολεία. ;)

Αποσυνδεδεμένος kleos02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
+ β, γ  αναθέσεις, ίσως να συνοδεύεται με αύξηση ωραρίου. Η καλύτερη λύση θα  ήταν να υποχρεώσουν όλους τους απόφοιτους να κάνουν δωρεάν πρακτική σε δημόσια σχολεία. ;)

Χαχαχα!

Οτι να ναι!

Μη το γράφεις..
Θ βάλλουν στο τελευταίο έτος πρακτική ασκηση στα δημόσια σχολεία. Αλλιώς δε βλέπεις πτυχίο.. Ωραία λύση... Βρήκαν τζάμπα αναπληρωτές.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Καλώς όρισες συνάδελφε wres, που έκανες εγγραφή πριν λίγες ώρες στο pde.gr (λίγο μετά τις 4 τα ξημερώματα) για να θέσεις αυτή τη σφυγμομέτρηση.

Ναι, γνωρίζω αυτό το "νομικό σύστημα με κριτήρια εξαιρετικά πολύπλοκα" στο οποίο αναφέρεται ο Υπουργός και το οποιο μαθαίνει αυτούς τους μήνες. Είναι, όμως, πολύπλοκο και δεν μπορώ να στο αναλύσω στη λεπτομέρειά του...

Αποσυνδεδεμένος Dorea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 423
    • Προφίλ
το πολύπλοκο οικο-νομικό σύστημα όχι απλώς το γνωρίζουμε αλλά έχουμε εξοικειωθεί ήδη απο 2011....
οι φιλόλογοι να πάνε σπίτια τους......

Αποσυνδεδεμένος wres

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλώς όρισες συνάδελφε wres, που έκανες εγγραφή πριν λίγες ώρες στο pde.gr (λίγο μετά τις 4 τα ξημερώματα) για να θέσεις αυτή τη σφυγμομέτρηση.

Ναι, γνωρίζω αυτό το "νομικό σύστημα με κριτήρια εξαιρετικά πολύπλοκα" στο οποίο αναφέρεται ο Υπουργός και το οποιο μαθαίνει αυτούς τους μήνες. Είναι, όμως, πολύπλοκο και δεν μπορώ να στο αναλύσω στη λεπτομέρειά του...

Δεν σου ζητάει κανείς να μας το αναλύσεις. Να μας δώσεις αναφορά στον νόμο που ορίζει αυτό το σύστημα σου ζητάμε.
Αν το ξέρεις βέβαια, και δεν μας δουλεύεις......

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Η διαχείριση του σχολικού χρόνου ειναι τελικά πολιτική απόφαση και οχι απόρροια επιστημονικής μελέτης, όπως θα έπρεπε. Μονο τη μείωση τη φετινή; Απο το 2013 η νεοελληνικη γλώσσα στο γυμνάσιο γίνεται απο 3ωρο 2ωρο χωρίς να προηγηθεί καμία μελέτη, ενώ τα βιβλία ειναι καλα και δεν επαρκεί το 2ωρο για την ολοκλήρωση της ύλης με τις σύγχρονες μεθόδους που προτείνονται. Μειώνονται οι ωρες της ιστορίας, αλλά στο Γυμνάσιο αυτή ανήκει πλέον στη δεύτερη ανάθεση, ελάχιστοι φιλόλογοι κάνουν πλέον ιστορία στο γυμνάσιο. Κι όλα αυτά γίνονται για να χωρέσουν κι άλλες ειδικότητες. Οι φιλόλογοι υποχωρούν και αυτοί που αποφασίζουν δέχονται πιέσεις απο άλλους κλάδους. Σε έναν κλάδο με 40 χιλ αδιόριστους τα πράγματα δυσκολεύουν ακομη περισσότερο.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Αν κάποιος το γνωρίζει αυτο το πολύπλοκο νομικό πλαίσιο το οποίο "το μαθαίνει ο μπαλτάς εδώ και μήνες", και εκτός από το να πει "ναι" στο γκάλοπ, μας απαντήσει και ποιό είναι  τελικά αυτό το πλαίσιο στην λεπτομέρειά του , θα του είμαστε υπόχρεοι.

Εσύ ζήτησες απάντηση ποιο είναι αυτό στη λεπτομέρειά του. Μία τέτοια απάντηση δεν είναι δυνατόν να δοθεί στο πλαίσιο ενός μόνο post εδώ.

Να μας δώσεις αναφορά στον νόμο που ορίζει αυτό το σύστημα σου ζητάμε.

Μπορείς να ξεκινήσεις με τη μελέτη του ν.1566/1985 (http://dide.flo.sch.gr/web/wp-content/uploads/2013/05/DIDEFlorinas_N_1566_1985_Me_Oles_Tis_Allages.pdf) και αν έχεις κάποια πιο συγκεκριμένη απορία εδώ είμαστε να σου απαντήσουμε όλοι οι χρήστες του forum.

Αποσυνδεδεμένος wres

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εσύ ζήτησες απάντηση ποιο είναι αυτό στη λεπτομέρειά του. Μία τέτοια απάντηση δεν είναι δυνατόν να δοθεί στο πλαίσιο ενός μόνο post εδώ.

Μπορείς να ξεκινήσεις με τη μελέτη του ν.1566/1985 (http://dide.flo.sch.gr/web/wp-content/uploads/2013/05/DIDEFlorinas_N_1566_1985_Me_Oles_Tis_Allages.pdf) και αν έχεις κάποια πιο συγκεκριμένη απορία εδώ είμαστε να σου απαντήσουμε όλοι οι χρήστες του forum.

Μας παραθέτεις 103 σελίδες νόμο του 1985 ο οποίος ορίζει γενικά τα της εκπαίδευσης;;;;!!!! Αυτό δεν είναι απάντηση, μάλλον αποφυγή απάντησης είναι.

Παράθεση από: Μπαλτάς
"Είναι τέτοιο το όλο νομικό σύστημα που υποχρεώνει το υπουργείο να παίρνει τέτοιες αποφάσεις με κριτήρια εξαιρετικά πολύπλοκα, όπως μαθαίνω αυτούς τους μήνες. Γιατί δεν αρκεί να πεις ότι χρειάζονται κάποια μαθήματα, αλλά πρεπει να το συναρτήσεις με τους εκπαιδευτικούς που έχεις, ωστέ να μην χρειαστείς προσλήψεις εκπαιδευτικών και ταυτόχρονα να μην έχεις κάποιους σε αεργία."

Ψάχνουμε ένα νόμο που ορίζει  κριτήρια τα οποία υποχρεώνουν το υπουργείο να συναρτά τις ώρες των εκπαιδευτικών με τις προσλήψεις και το διαθέσιμο προσωπικό!

Μπορείς να μας διαφωτήσεις που ακριβώς στον νόμο ορίζονται αυτά τα πολύπλοκα κριτήρια , για τα οποία μιλάει ο υπουργός;

Αν ξέρεις βοήθησέ μας, αλλιώς μην τρολάρεις σε παρακαλώ.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2015, 05:35:05 μμ από wres »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Δεν υπάρχει ΕΝΑΣ συγκεκριμένος νόμος «που να ορίζει κριτήρια τα οποία υποχρεώνουν το υπουργείο να συναρτά τις ώρες των εκπαιδευτικών με τις προσλήψεις και το διαθέσιμο προσωπικό». Θα τον είχαν βρει τόσα χρόνια οι χρήστες αυτού του forum. Γι’ αυτό ο Υπουργός μίλησε για πολύπλοκο νομικό σύστημα.

Στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση τα πάντα έχουν σημείο αναφορά τον ν.1566/1985. Δεν έχει σημασία ότι είναι του 1985. Ισχύει και ακόμα γίνονται τροποποιήσεις και προσθήκες πάνω σε αυτόν τον Νόμο.

Κάποια σημαντικά άρθρα είναι τα 13, 14 και 16 που ρυθμίζουν το ωράριο των εκπαιδευτικών και άλλα θέματα υπηρεσιακής κατάστασής τους, τα οποία δυστυχώς επηρεάζουν αποφάσεις για τις προσλήψεις και το διαθέσιμο προσωπικό.

Αποσυνδεδεμένος wres

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν υπάρχει ΕΝΑΣ συγκεκριμένος νόμος «που να ορίζει κριτήρια τα οποία υποχρεώνουν το υπουργείο να συναρτά τις ώρες των εκπαιδευτικών με τις προσλήψεις και το διαθέσιμο προσωπικό». Θα τον είχαν βρει τόσα χρόνια οι χρήστες αυτού του forum. Γι’ αυτό ο Υπουργός μίλησε για πολύπλοκο νομικό σύστημα.

Στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση τα πάντα έχουν σημείο αναφορά τον ν.1566/1985. Δεν έχει σημασία ότι είναι του 1985. Ισχύει και ακόμα γίνονται τροποποιήσεις και προσθήκες πάνω σε αυτόν τον Νόμο.

Κάποια σημαντικά άρθρα είναι τα 13, 14 και 16 που ρυθμίζουν το ωράριο των εκπαιδευτικών και άλλα θέματα υπηρεσιακής κατάστασής τους, τα οποία δυστυχώς επηρεάζουν αποφάσεις για τις προσλήψεις και το διαθέσιμο προσωπικό.

Σε ευχαριστούμε για την βοήθεια, αλλά η αίσθησή μου είναι ότι κάποιο κομμάτι του παζλ μας λείπει.

Και σου λείπει και σένα, γιατί το "ενημερωμένο" κείμενο που μας παραθέτεις αναφέρει:
Παράθεση
Αρθρο 13
Εκπαιδευτικό προσωπικό δημοτικών σχολείων
1.Το εκπαιδευτικό προσωπικό των δημοτικών σχολείων ανήκει στον κλάδο δασκάλων ΠΕ κατηγορίας. Οι βαθμοί του κλάδου δασκάλων διακρίνονται σε Α’, Β’ και Γ’. Οι θέσεις όλων των βαθμών είναι οργανικά ενιαίες. Εισαγωγικός βαθμός ορίζε-ται του ασκάλου με βαθμό Γ’ και ΜΚ 16...

Αν αυτό είναι ενημερωμένο κείμενο, εγώ είμαι ο υπουργός παιδείας!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2015, 05:54:08 μμ από wres »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 322
Σύνολο: 323

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.