*

Ψηφοφορία

Ασκεί το υπουργείο παιδείας bullying στους ΠΕ19/20 όσον αφορά τις μεταθέσεις;

ναι
13 (81.3%)
όχι
3 (18.8%)
άλλο
0 (0%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 15

Αποστολέας Θέμα: Ασκεί το υπουργείο παιδείας bullying στους ΠΕ19/20 όσον αφορά τις μεταθέσεις;  (Αναγνώστηκε 8271 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

2minus2equals0

  • Επισκέπτης
αφου ρε παιδια ολα τα ΠΥΣΔΕ εδιναν πλεονασματα για ΠΕ19 και ΠΕ20. Πώς να δώσει μεταθεσεις το Υπουργειο σε αυτη την ειδικοτητα;

Δηλαδή όταν όλα τα ΠΥΣΔΕ δίνουν πλεόνασμα, δεν γίνονται μεταθέσεις; Από που και ως που; Δεν ισχύει αυτό που λες συνάδελφε, λάθος το έχεις καταλάβει!!

Αυτό που ισχυει είναι αυτό που εξήγησε ο rollo_tommasi.

Αν και λογικοφανής, η εξήγηση αυτή παραμένει στρεβλή κατά την γνώμη μου, για τους λόγους που εξήγησα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2015, 10:29:16 μμ από 2minus2equals0 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Nym

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Όταν καταγράφονται μεγάλα πλεονάσματα σε μια ειδικότητα ενός Πυσδε, είναι δύσκολο έως απίθανο να εγκριθούν μεταθέσεις, εκτός κι αν υπάρξει πολιτική παρέμβαση, ειδικά στις μνημονιακές εποχές που διανύουμε.

2minus2equals0

  • Επισκέπτης
Όταν καταγράφονται μεγάλα πλεονάσματα σε μια ειδικότητα ενός Πυσδε, είναι δύσκολο έως απίθανο να εγκριθούν μεταθέσεις, εκτός κι αν υπάρξει πολιτική παρέμβαση, ειδικά στις μνημονιακές εποχές που διανύουμε.

Μα τι σχέση έχει η μνημονιακή  εποχή; Καμια σχέση δεν έχει! Όσοι φύγουν από το ένα πύσδε, τόσοι θα έρθουν. Καθόλου δεν επηρεάζεται η υπηρεσιακή κατάσταση.

Το πρόβλημα είναι η αδικία του νόμου στις ειδικότητες με μονόωρα μαθήματα όπου πρακτικά τους στερεί το δικαίωμα αμοιβαίας μετάθεσης επειδή δεν αποκτούν ποτέ οργανική.

Και επίσης πρόβλημα είναι το edatacenter, το οποίο θεωρεί ότι ο συνάδελφος με τα παραπάνω μόρια από άλλο πυσδε, δεν θέλει να αποκτήσει ο κλάδος του δικαίωμα αμοιβαίας μετάθεσης για όσους είναι στην διάθεση ώστε να εξυπηρετηθούν κάποιοι, και γενικά προτιμάει "να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα".

Υπάρχουν όμως τέτοιοι συνάδελφοι ανάμεσά μας;;; Ή μήπως έχουμε μπλέξει με ένα απάνθρωπο τέρας που λέγεται edatacenter και με ένα γραφειοκρατικό υπουργείο που απαξιεί να ασχοληθεί με άλλες ειδικότητες εκτός των βασικών;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2015, 10:52:17 μμ από 2minus2equals0 »

Αποσυνδεδεμένος Nym

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Μα τι σχέση έχει η μνημονιακή  εποχή; Καμια σχέση δεν έχει! Όσοι φύγουν από το ένα πύσδε, τόσοι θα έρθουν. Καθόλου δεν επηρεάζεται η υπηρεσιακή κατάσταση.

Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι την προηγούμενη δεκαετία, δηλαδή πριν ξεσπάσει η κρίση το 2010, το υπουργείο εξακολουθητικά και μαζικά πραγματοποιούσε μεταθέσεις σε λειτουργικά κενά, πράγμα το οποίο τυπικά δεν προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία, έχοντας ως αποτέλεσμα τη διόγκωση του καινοφανούς για τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας φαινομένου της "Διάθεσης ΠΥΣΔΕ". Επίσης δεν συνεπάγεται ότι αν από το ΠΥΣΔΕ κάτω Ριζοβουνίου φύγουν με μετάθεση 10 πληροφορικοί θα έρθουν άλλοι 10, διότι ενδέχεται να υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί στο Πυσδε αυτό, δηλαδή οργανικά υπεράριθμοι και ευρισκόμενοι στη διάθεση, που θα αναπληρώσουν τις κενούμενες θέσεις (οργανικές ή "λειτουργικές").

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Nym

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ

Το πρόβλημα είναι η αδικία του νόμου στις ειδικότητες με μονόωρα μαθήματα όπου πρακτικά τους στερεί το δικαίωμα αμοιβαίας μετάθεσης επειδή δεν αποκτούν ποτέ οργανική.


Ως προς τις αμοιβαίες έχεις δίκιο, ωστόσο έχει το δικαίωμα το Πυσδε να προβεί σε οριστική τοποθέτηση βάσει του ωραρίου που προκύπτει σε επίπεδο ομάδας σχολείων. 

2minus2equals0

  • Επισκέπτης
Επίσης δεν συνεπάγεται ότι αν από το ΠΥΣΔΕ κάτω Ριζοβουνίου φύγουν με μετάθεση 10 πληροφορικοί θα έρθουν άλλοι 10, διότι ενδέχεται να υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί στο Πυσδε αυτό, δηλαδή οργανικά υπεράριθμοι και ευρισκόμενοι στη διάθεση, που θα αναπληρώσουν τις κενούμενες θέσεις (οργανικές ή "λειτουργικές").

Αδυνατώ να καταλάβω την λογική σου. Αν σε ένα ΠΥΣΔΕ φύγουν 10, και έρθουν 10, που ακριβώς είναι το πρόβλημα; Τι αλλάζει; Δεν υπάρχει υπηρεσιακά ούτε κάτι καλύτερο ούτε κάτι χειρότερο σε αυτή την περίπτωση!

Αν θεωρείς ότι υπάρχουν "στραβοτοποθετημένοι" συνάδελφοι ανάμεσα στα ΠΥΣΔΕ, τότε το επιχείρημά σου είναι υπερ στο να υπάρχει κάποια κινητικότητα μεταθέσεων ανάμεσα στα ΠΥΣΔΕ, και όχι να έχουμε την ΝΕΚΡΑ στις μεταθέσεις που παρατηρείται τόσα χρόνια στις συγκεκριμένες ειδικότητες!!!!

Θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι ξεκάθαρα θέμα απάνθρωπης νομοθεσίας από μερίας του υπουργείου για τις δευτερεύουσες ειδικότητες, αλλά και απάνθρωπου προγραμματισμού του edatacenter, το οποίο έχει προγραμματιστεί με την λογική "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" και κανείς δεν ενδιαφέρεται να το ξαναπρογραμματίσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2015, 11:18:11 μμ από 2minus2equals0 »

Αποσυνδεδεμένος Nym

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Αδυνατώ να καταλάβω την λογική σου. Αν σε ένα ΠΥΣΔΕ φύγουν 10, και έρθουν 10, που ακριβώς είναι το πρόβλημα; Τι αλλάζει;

Αλλάζει το γεγονός ότι είχες εκπαιδευτικούς που έψαχναν ωράριο και δεν έβρισκαν, έχοντας ως αποτέλεσμα να κάνουν γραμματειακή υποστήριξη ή αναπλήρωση και τέλος πάντων να μην ασκούν τα καθήκοντα για τα οποία διορίστηκαν, δηλαδή ανάληψη πλήρους διδακτικού έργου. Οταν λοιπόν κάποιοι έφευγαν με μετάθεση, το ΠΥΣΔΕ είχε διαθέσιμο προσωπικό για να αναπληρώσει τα όποια κενά προέκυπταν από τη μετακίνηση αυτή. Πρόσθεσε στην εξίσωση του πλεονάζοντος προσωπικού και τις καταργήσεις - συγχωνεύσεις σχολείων, τη μείωση του μαθητικού πληθυσμού, την αύξηση του ωραρίου στη Δ/θμια, τις συγχωνεύσεις τμημάτων για να αντιληφθείς γιατί η μετάθεση από Πύσδε δε συνεπάγεται και μετάθεση σε αυτό. 

2minus2equals0

  • Επισκέπτης
Αλλάζει το γεγονός ότι είχες εκπαιδευτικούς που έψαχναν ωράριο και δεν έβρισκαν, έχοντας ως αποτέλεσμα να κάνουν γραμματειακή υποστήριξη ή αναπλήρωση και τέλος πάντων να μην ασκούν τα καθήκοντα για τα οποία διορίστηκαν, δηλαδή ανάληψη πλήρους διδακτικού έργου. Οταν λοιπόν κάποιοι έφευγαν με μετάθεση, το ΠΥΣΔΕ είχε διαθέσιμο προσωπικό για να αναπληρώσει τα όποια κενά προέκυπταν από τη μετακίνηση αυτή. Πρόσθεσε στην εξίσωση του πλεονάζοντος προσωπικού και τις καταργήσεις - συγχωνεύσεις σχολείων, τη μείωση του μαθητικού πληθυσμού, την αύξηση του ωραρίου στη Δ/θμια, τις συγχωνεύσεις τμημάτων για να αντιληφθείς γιατί η μετάθεση από Πύσδε δε συνεπάγεται και μετάθεση σε αυτό.

Αν υπάρχει κάποιος που καταλαβαίνει τι θέλει να πει ο συνάδελφος παραπάνω, ας το εξηγήσει με αλλα λόγια γιατί πραγματικά δεν καταλαβαίνω.

Συνάδελφε εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την λογική σου.  Μιλάς με παρελθοντικούς όρους, με μειώσεις ωραρίων, με συγχωνεύσεις σχολείων και άλλα διάφορα που συνέβηκαν παλιά. Ξέχνα τα παλιά και πως προέκυψε το πρόβλημα. Ας έρθουμε στο σήμερα.

Σήμερα λοιπόν, αν φύγουν 10 και έρθουν 10 σε ένα ΠΥΣΔΕ, τι χειρότερο ή τι καλύτερο μπορεί να συμβεί από υπηρεσιακής κατάστασης στο συγκεκριμένο ΠΥΣΔΕ;  Κατά την γνώμη μου τίποτα χειρότερο ή καλύτερο, η κατάσταση θα παραμείνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ίδια.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2015, 11:31:19 μμ από 2minus2equals0 »

Αποσυνδεδεμένος Nym

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Αν υπάρχει κάποιος που καταλαβαίνει τι θέλει να πει ο συνάδελφος παραπάνω, ας το εξηγήσει με αλλα λόγια γιατί πραγματικά δεν καταλαβαίνω.

Συνάδελφε εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την λογική σου.  Μιλάς με παρελθοντικούς όρους, με μειώσεις και αυξήσεις ωραρίων που συνέβηκαν παλιά. Ξέχνα τα παλιά και πως προέκυψε το πρόβλημα. Ας έρθουμε στο σήμερα.

Σήμερα λοιπόν, αν φύγουν 10 και έρθουν 10 σε ένα ΠΥΣΔΕ, τι χειρότερο ή τι καλύτερο μπορεί να συμβεί από υπηρεσιακής κατάστασης στο συγκεκριμένο ΠΥΣΔΕ;

Θα στο θέσω ως εξής, τα χρήματα που τραβάμε από το AΤΜ δεν τα γεννά το ΑΤΜ, τουτέστιν δεν υπάρχουν οι πόροι για να διορίσουν νέους εκπαιδευτικούς σε ειδικότητες κορεσμένες με εξαμβλωματικά πλεονάσματα όπως πχ αυτές των πληροφορικών ή των ΠΕ11, ώστε να συντηρηθεί το πολυτελές φαινόμενο Πυσδε στην τρέχουσα εκτεταμένη του μορφή. Τεσπα, ας καταθέσει και κάποιος άλλος την άποψή του. 

2minus2equals0

  • Επισκέπτης
Θα στο θέσω ως εξής, τα χρήματα που τραβάμε από το AΤΜ δεν τα γεννά το ΑΤΜ, τουτέστιν δεν υπάρχουν οι πόροι για να διορίσουν νέους εκπαιδευτικούς σε ειδικότητες κορεσμένες με εξαμβλωματικά πλεονάσματα όπως πχ αυτές των πληροφορικών ή των ΠΕ11, ώστε να συντηρηθεί το πολυτελές φαινόμενο Πυσδε στην τρέχουσα εκτεταμένη του μορφή. Τεσπα, ας καταθέσει και κάποιος άλλος την άποψή του.

Δεν μιλάμε για διορισμούς! Για αμοιβαίες μεταθέσεις μιλάμε, οι οποίες είναι πρακτικά απαγορευμένες για τους μη βασικούς κλάδους.

Και αυτό εξαιτίας μιας απάνθρωπης νομοθεσίας από πλευράς του υπουργείου εις βάρος των μη βασικών ειδικοτήτων (γιατί δεν υποχρεώνει το υπουργείο τα ΠΥΣΔΕ να δώσουν οργανικές σε ομάδες σχολείων;;; γιατί να μην επιτρέπονται οι αμοιβαίες μεταθέσεις σε όσους είναι στην διάθεση;;;;; ) αλλά και ενός απάνθρωπου e-datacenter που θεωρεί ότι ο εκπαιδευτικός με τα πολλά μόρια που δεν καταφέρνει να πάρει μετάθεση, είναι ευχαριστημένος που δεν γίνονται αμοιβαίες μεταθέσεις και που ψοφάει η κατσίκα του γείτονα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2015, 11:43:51 μμ από 2minus2equals0 »

Αποσυνδεδεμένος Nym

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Σου είπα, για τις αμοιβαίες έχεις δίκιο.

Αποσυνδεδεμένος idefix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
    • Προφίλ
Δεν θέλουν να κάνουν μεταθέσεις σε ορισμένες ειδικότητες και δεν κάνουν. Στα Γαλλικά για μια ακόμη χρονιά ήθελαν 2 γαλλικών στη Χαλκιδική. Μόνο στη Χαλκιδική υπάρχουν ανάγκες, στην υπόλοιπη Ελλάδα όλα είναι καλά.

2minus2equals0

  • Επισκέπτης
Δεν θέλουν να κάνουν μεταθέσεις σε ορισμένες ειδικότητες και δεν κάνουν. Στα Γαλλικά για μια ακόμη χρονιά ήθελαν 2 γαλλικών στη Χαλκιδική. Μόνο στη Χαλκιδική υπάρχουν ανάγκες, στην υπόλοιπη Ελλάδα όλα είναι καλά.

Αυτό το "δεν θέλουν και δεν κάνουν" πρέπει να αλλάξει. Εφόσον συμφωνούμε ότι δεν υπάρχει ανθρώπινη λογική στις πράξεις τους, παρά μονάχα η λογική της μηχανής, του bullying και του αποφασίζω και διατάζω, τότε πρέπει με το καλό ή με το άγριο να τους αναγκασουμε εκεί στο υπουργείο να κάνουν κάποια στιγμή αυτό που πρέπει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2015, 11:50:58 μμ από 2minus2equals0 »

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Δύο θα φύγουν, δύο θα έρθουν!!!! Πως είναι δυνατόν να λές "αν φύγουν ποιός θα κάνει μαθηματικά";;;;

Στην αθήνα 2 φεύγουν, δύο έρχονται , το ίδιο είναι το αποτέλεσμα, δεν θα υπάρξει ΚΑΜΙΑ ελλειψη ΠΟΥΘΕΝΑ!!!
Στην κορινθία ένας φεύγει ένας έρχεται. Το ίδιο ακριβώς και στην αιτολωακαρνανία.
2-2=0, 1-1=0

Απλά μαθηματικά είναι, και είσαι και μαθηματικός συνάδελφε. Πως είναι δυνατόν να μην το καταλαβαίνεις;;;;;

Σε τίποτε δεν επηρεάζει την υπηρεσία αυτή η αλλαγή!!! Τίποτα δεν αλλάζει υπηρεσιακά στον αριθμό εκπαιδευτικών ανά γραφείο Βθμιας. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι θα έχουμε κάποιους συναδέφλους μας να χαμογελούν αντί να κλαίνε. Και το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στους ΠΕ05 αλλά ίσως και σε πολλούς άλλους κλάδους.

Πρόκειται για καθαρή περίπτωση bullying του υπουργείου προς συγκεκριμένους κλάδους.

Ο εκπαιδευτικός κόσμος θα πρέπει στο σύνολό του να αντιδράσει δυναμικά και άμεσα ενάντια σε αυτές τις πραγματικά ύποπτες μεθοδεύσεις.
Τις θεσεις αυτες μπορει να τις διεκδικουν και αλλοι απο αλλες παριοχες πχ δωδεκανησα με περισσοτερα μορια

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158512
  • Σύνολο θεμάτων: 19197
  • Σε σύνδεση σήμερα: 534
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 437

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.