*

Αποστολέας Θέμα: Μηχανολόγοι Μηχανικοί και ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ  (Αναγνώστηκε 6502 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mengineer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μηχανολόγοι Μηχανικοί και ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
« στις: Ιούνιος 20, 2015, 02:46:00 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα σας. Είμαι μια άνεργη μηχανικός και σκεπτόμενη διάφορους τρόπους για να βρω δουλειά στο χώρο της εκπαίδευσης προσανατολίζομαι στις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ. Και γι’ αυτό θα ήθελα τη γνώμη σας, την γνώση και την εμπειρία σας. Δεν έχω εργαστεί ποτέ στις ΕΠΑΣ αλλά απ’ ότι έμαθα υπάρχει αρκετή δουλειά για μας τους μηχανικούς, οι συνθήκες εργασίας δεν είναι δύσκολες και τα λεφτά είναι σχετικά καλά. Επίσης μου είπαν ότι υπάρχουν θετικές προοπτικές για τις ΕΠΑΣ. Το πρόβλημα είναι ότι τα μόρια μου δε μου επιτρέπουν πολλές επιλογές. Για φέτος όμως έμαθα ότι στις ΕΠΑΣ του Έβρου συνάδελφοι με μόνο 400 μόρια κατόρθωσαν και πήραν πλήρες ωράριο. Και φέτος τα πράγματα απ' ότι φαίνεται θα είναι πάλι έτσι. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά με 1000 και κάτι μόρια (1000 από την παιδαγωγική επάρκεια) να δηλώσω εκεί μια και δεν έχω άλλες υποχρεώσεις και μπορώ να μετακομίσω. Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μηχανολόγοι Μηχανικοί και ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:15:50 »

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1765
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Απ: Μηχανολόγοι Μηχανικοί και ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 20, 2015, 04:16:18 μμ »
Mengineer καλως ήρθες στο pde.
Ακολούθησε το ένστικτο σου κι αν κάποτε αποδειχθεί λαθος, τουλάχιστον θα ηταν δικό σου...
Πριν πολλά χρόνια είχα τους ίδιους προβληματισμούς. Ο δρόμος είναι πράγματι ανηφορικός, αλλά και ποιος δεν είναι πλέον...