*

Αποστολέας Θέμα: Σχολική χρονιά 2015 - 2016 ΠΕ04.02  (Αναγνώστηκε 74402 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2015 - 2016 ΠΕ04.02
« Απάντηση #266 στις: Μάρτιος 22, 2016, 08:59:51 μμ »
Οπως επίσης και καθαρά συντεχνιακό αίτημα είναι η ενοποίηση του κλάδου. Γιατί να λέμε και ψέμματα δηλαδή. Το ζητούμενο για όσους ζητάνε ενοποίηση είναι να συνεχίζουν να καταλαμβάνουν οργανικές θέσεις Βιολογίας και Γεωγραφίας οι Φυσικοί και λιγότερο οι Χημικοί, υποτιμώντας όπως τόσα χρόνια και τα μαθήματα αυτά και τους πτυχιούχους τους. Οπότε ζητήστε ξεκάθαρα "θέλουμε να μας προσλάβετε να κάνουμε Βιολογία και Γεωγραφία. Οχι φυσική ΚΑΙ βιολογία. Κυρίως Βιολογία. Άλλωστε δώσαμε 8 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής βιολογίας στον ΑΣΕΠ"
Ομως η ενοποίηση δεν αποκλείεται να γυρίσει μπούμερανγκ για όσους την ονειρεύονται. Ενοποίηση με ποιό τρόπο;
Τα δικά μας δικά σας και τα δικά σας πάλι δικά σας?
Αφού ξέρετε ότι υπάρχουν 4177 φυσικοί, 1899 χημικοί, 1144 βιολόγοι και 789 γεωλόγοι στα σχολεία. Με αυτά τα νούμερα πιστεύεις ότι η ενοποίηση θα φέρει διορισμούς Φυσικών?
Χρειάζεται πολύ μεγαλύτερο βύσμα από τα προηγούμενα.

Οι Γεωλόγοι τη σχολ. χρονιά 2014-2015 ήταν 730, και 40 με απόδοση δεύτερης ειδικότητας.
Σωστά όσα λες Βασίλη για ενδεχόμενη ενοποίηση, διορισμούς δε θα δικαιολογήσει τόσο αλλά θα "νομιμοποιήσει" τους μόνιμους φυσικούς-χημικούς σε θέσεις βιολόγων,γεωλόγων!
Όσον αφορά τις κλήσεις αναπληρωτών ρε παιδιά, ποιά μείωση;; Οι φυσικοί στη γενική είναι περίπου 80 λιγότεροι αλλά δε τους χάλασαν καθόλου οι 200 κλήσεις στην ειδική!!
Έπειτα έχει διαφοροποιηθεί κάπως το ωρολόγιο πρόγραμμα ενώ έχει αποδοθεί και α ανάθεση φυσικής χημείας στις ειδικότητες των ραδιοηλεκτρολόγων και χημικών μηχανικών!
Από την άλλη όμως απολαμβάνετε υψηλά ποσοστά κάλυψης κενών ενώ παρά τις προσλήψεις, τα κενά αυξάνονται σε κάθε φάση! Κάτι που δυστυχώς συμβαίνει μόνο σε συγκεκριμένες ειδικότητες...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχολική χρονιά 2015 - 2016 ΠΕ04.02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:46:17 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2015 - 2016 ΠΕ04.02
« Απάντηση #267 στις: Μάρτιος 22, 2016, 09:12:48 μμ »
Δε θελω να αντιπαρατεθω μαζι σου. Ο καθενας εχει τα πιστευω του. Απλα επειδη θεωρω πως αν συνεχιστει αυτη η κατασταση σε μια πενταετια θα εχουμε 900Β , 40Φ,30Χ,20Γ αναπληρωτες, θεωρω οτι καπως πρεπει να προστατευτουν οι αλλοι ΠΕ.04. Γιατι πολυ απλα του χρονου θα εχουν καποιες νεες συνταξεις ολες οι ειδικοτητες και καποιες θα δουν μειωση στους αναπληρωτες ενω καποια αλλη ειδικοτητα θα βλεπει διπλασια αυξηση (περαν αυτης των νεων συνταξεων). Και το εργο αυτο το βλεπουμε 5 χρονια σε επαναληψη, και προβλεπεται να το βλεπουμε για πολλα χρονια ακομη.
Έτσι έχει το θέμα των υπολοίπων ειδικοτήτων ΠΕ04 πλην των βιολόγων αν μείνουμε στα σημερινά δεδομένα. Θα διοριστούν μεν κάποιοι στα νησιά ή σε δυσπρόσιτες περιοχές και από και και μετά ο αριθμός αναπληρωτών θα περιοριστεί ακόμη πιο πολύ σε σχέση με τα φετινά δεδομένα.

Οι Γεωλόγοι τη σχολ. χρονιά 2014-2015 ήταν 730, και 40 με απόδοση δεύτερης ειδικότητας.
Σωστά όσα λες Βασίλη για ενδεχόμενη ενοποίηση, διορισμούς δε θα δικαιολογήσει τόσο αλλά θα "νομιμοποιήσει" τους μόνιμους φυσικούς-χημικούς σε θέσεις βιολόγων,γεωλόγων!
Όσον αφορά τις κλήσεις αναπληρωτών ρε παιδιά, ποιά μείωση;; Οι φυσικοί στη γενική είναι περίπου 80 λιγότεροι αλλά δε τους χάλασαν καθόλου οι 200 κλήσεις στην ειδική!!
Έπειτα έχει διαφοροποιηθεί κάπως το ωρολόγιο πρόγραμμα ενώ έχει αποδοθεί και α ανάθεση φυσικής χημείας στις ειδικότητες των ραδιοηλεκτρολόγων και χημικών μηχανικών!
Από την άλλη όμως απολαμβάνετε υψηλά ποσοστά κάλυψης κενών ενώ παρά τις προσλήψεις, τα κενά αυξάνονται σε κάθε φάση! Κάτι που δυστυχώς συμβαίνει μόνο σε συγκεκριμένες ειδικότητες...
Αυτό με την ειδική δεν θα πάει και πολύ μακριά. Όσο υπάρχουν χρήματα από το ΕΣΠΑ κάτι θα γίνεται...

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2015 - 2016 ΠΕ04.02
« Απάντηση #268 στις: Μάρτιος 27, 2016, 10:17:51 πμ »
Αντιγράφω από την ΕΕΧ :

"Συγκεκριμένα,  η ΔΕ της ΕΕΧ πληροφορήθηκε ότι οι δύο (2) ώρες Χημείας Γενικής Παιδείας της Α΄ τάξης ΕΠΑΛ  ελαττώνονται σε μία (1) ώρα και η 2η ώρα γίνεται ώρα Βιολογίας, παρότι η Βιολογία στο Γυμνάσιο έχει διδαχθεί τις διπλάσιες ώρες  από τη Χημεία.

Η Χημεία, κατά τρόπο αντιπαιδαγωγικό, αντιπαραγωγικό και αναποτελεσματικό  διδάσκεται στο Γυμνάσιο ως ΜΟΝΟΩΡΟ μάθημα μόνο στη Β και Γ τάξη, την ίδια στιγμή που η Φυσική στο Γυμνάσιο έχει 5 ώρες και η Βιολογία έχει 4 ώρες,  με αποτέλεσμα, όπως επί εικοσαετία καταγγέλλουμε συνεχώς, να μην αναδεικνύεται ο εργαστηριακός χαρακτήρας του μαθήματος και οι μαθητές ολοκληρώνοντας την υποχρεωτική εκπαίδευση να μην έχουν συγκροτήσει γνώση Χημείας ικανή να τους βοηθήσει να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.

Πρακτικά, η Α΄ Λυκείου είναι η τάξη που οι μαθητές αρχίζουν να αναγνωρίζουν τα δομικά στοιχεία της Επιστήμης της Χημείας και να έρχονται σε επαφή με τις τεχνικές, τις μεθόδους και την ορολογία της, εργαλεία απαραίτητα τόσο για την οικοδόμηση νέας γνώσης, όσο και για την καλλιέργεια συνείδησης ενεργού πολίτη.

Ο ακρωτηριασμός των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος της Χημείας που σχεδιάζεται, ιδιαίτερα σε μία ομάδα μαθητικού πληθυσμού με εγγενείς μαθησιακές ελλείψεις, ισοδυναμεί με την πλήρη περιθωριοποίηση του και μεταφέρει από το Γυμνάσιο και στο Λύκειο τα ίδια αντιπαιδαγωγικά, αντιπαραγωγικά και αναποτελεσματικά χαρακτηριστικά.

Η εργαστηριακή φύση του μαθήματος της Χημείας, ταιριάζει απόλυτα στην ιδιοσυγκρασία των μαθητών του ΕΠΑΛ, που αρέσκονται σε πιο τεχνικές δεξιότητες."


Αντιγράφω από : http://xenesglosses.eu/2016/03/ta-filologika-mathimata-mathimatika-fy/

"Δεν έχει ριζικές διαφορές το προτεινόμενο ωρολόγιο πρόγραμμα της Α τάξης των ΕΠΑΛ συγκριτικά με το ισχύον για ειδικότητες όπως είναι οι φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί, θεολόγοι, γυμναστές κ.α. Στα μαθήματα Γενικής Παιδείας διαπιστώνει κανείς ότι στα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών προτείνεται προσθήκη της Βιολογίας κατά 1 ώρα με μείωση της Χημείας κατά 1 ώρα με βάση το ισχύον πρόγραμμα.

Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/2016/03/ta-filologika-mathimata-mathimatika-fy/  "

Πιστεύω ότι πρέπει όλοι να διαμαρτυρηθούμε εδώ:

Οι απόψεις μπορούν να αποσταλούν εγγράφως ή με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως τις 30 -3 στη διεύθυνση του ΙΕΠ (Τσόχα 36, 115 21 Αθήνα) ή να υποβληθούν  στην ειδική φόρμα διαλόγου για την ΕΕΚ (https://www.iep.edu.gr/services/protaseis_eek/).

Το κείμενο της ΕΕΧ μπορεί να αποτελέσει οδηγό. Τώρα το ποιος αδικείται για πολλοστή φορά είναι προφανές , το ποιος ωφελείται επίσης. Τα παιδαγωγικά του στίλ δεν υπάρχει βιολογία στα ΕΠΑΛ τα απαντά η ένωση, το σίγουρο είναι ότι δεν υπάρχει χημεία στο γυμνάσιο και σε λίγο και στα ΕΠΑΛ. Βέβαια κομμάτι της μπορεί να διδαχθεί στα διπλανά μαθήματα. Άλλωστε αυτό γίνεται και τώρα.

Καλημέρα σε όλους τους συναδέλφους ΠΕ04 και μη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2016, 10:24:01 πμ από KERY12 »

Αποσυνδεδεμένος vicky5478

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2015 - 2016 ΠΕ04.02
« Απάντηση #269 στις: Μάρτιος 29, 2016, 10:34:31 πμ »
Δεν γίνεται άλλο αυτή η κατάσταση με την Χημεία. Ως αναπληρώτρια χημικός με μεγάλη προυπηρεσία αναγκάζομαι να πηγαίνω σε 3 σχολεία για να συμπληρώσω αν βέβαια με καλέσουν, γιατί με αυτά που γίνονται δεν το βλέπω για του χρόνου.Θα καλούν κλασικά βιολόγους και θα καλύπτουν και τις δικιές μας ώρες με β ανάθεση.
 Στα γυμνάσια ιδίως δεν υπαρχει περίπτωση να γίνει ποτε (σύμφωνα με τα λεγόμενα βέβαια του υπουργού) να γίνουν διορισμοί χημικών γιατί θα πρέπει για να υπάρχουν 12 ώρες τουλάχιστον χημείας για να υπάρξει οργανική θέση, πράγμα το οποίο υπάρχει μονο σε μεγάλα αστικά κέντρα με 6 τμήματα Α γυμνασίου και άλλα 6 Β! Ξέρετε πολλά τέτοια?
Ξερει κανείς αν μπορούμε να κάνουμε κάτι?οτιδήποτε

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχολική χρονιά 2015 - 2016 ΠΕ04.02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:46:17 »

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2015 - 2016 ΠΕ04.02
« Απάντηση #270 στις: Απρίλιος 10, 2016, 01:19:09 μμ »
Προσλήψεις και σήμερα, άλλοι 2 συνάδελφοι θα δουλέψουν.

Βάση   φυσικών:       29.907  (286 άτομα)
Βάση   χημικών:       14,949   (185 άτομα)
Βάση   βιολόγων:      0           (432 άτομα)
Βάση   Γεωλόγων:    11,586   (38 άτομα)


Καλημέρα :)

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2015 - 2016 ΠΕ04.02
« Απάντηση #271 στις: Μάιος 06, 2016, 10:13:15 πμ »
3. Το διδακτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων τομέων και ειδικοτήτων των Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. μειώνεται κατά δύο(2) διδακτικές ώρες από το ισχύον κάθε φορά διδακτικό ωράριο για τον εκπαιδευτικό, με κατώτερο όριο τις δεκαοκτώ (18) ώρες, εφόσον με βεβαίωση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας προς τον Διευθυντή της οικείας Διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαπιστώνεται η λειτουργία αντίστοιχου εργαστηρίου. Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύθυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωραρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εργασιών από τον σύλλογο διδασκόντων. 

https://www.alfavita.gr/arthron/tropologia-gefyra-gia-tin-epaggelmatiki-ekpaideysi

Δύσκολα τα πράγματα, πολλοί μόνιμοι συνάδελφοι θα πάρουν 3ωρο διδακτικό έργο και οι ώρες για αναπληρωτές θα μειωθούν. Περιμένουμε αντίδραση από την ΟΛΜΕ ή την ΕΕΧ;

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2015 - 2016 ΠΕ04.02
« Απάντηση #272 στις: Μάιος 08, 2016, 03:02:23 μμ »
Η ανακοίνωση της ΕΕΧ, περιμένουμε την ΟΛΜΕ :)

http://www.esos.gr/arthra/43879/i-enosi-ellinon-himikon-gia-tin-katargisi-toy-meiomenoy-orarioy-gia-ton-ypeythyno-toy

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2015 - 2016 ΠΕ04.02
« Απάντηση #273 στις: Μάιος 08, 2016, 07:08:39 μμ »
Η ανακοίνωση της ΕΕΧ, περιμένουμε την ΟΛΜΕ :)

http://www.esos.gr/arthra/43879/i-enosi-ellinon-himikon-gia-tin-katargisi-toy-meiomenoy-orarioy-gia-ton-ypeythyno-toy
Συνάδελφοι,προς τι ο αιφνιδιασμός;Η κυβέρνηση έδωσε στο δημόσιο,σε μόνιμους και μετακλητούς,αυξήσεις 247 εκατομμυρίων ευρώ.Το ποσό αυτό δημιουργεί ένα κενό στον κωδικό του μισθολογικού κόστους,το οποίο πρέπει να καλυφθεί απο ένα ισόποσο όφελος με περικοπή μισθολογικού κόστους.Η πολιτική επιλογή είναι να περιορισθεί κατά 247 εκατ. το μισθολογικό κόστος των συμβασιούχων του δημοσίου.Οι αναπληρωτές ως συμβασιούχοι που είναι θα μειωθούν κατά περίπου 8 με 10 χιλιάδες.Τόσος είναι ο αριθμός που θα περικόψει προσλήψεις συμβασιούχων στο Παιδείας.Νομιμότατα,καθώς τα περί "μόνιμου" συμβασιούχου,δεν υπάρχουν.Εφόσον λήξει η σύμβαση αναπληρωτή,το δημόσιο δεν έχει καμία υποχρέωση επαναπρόσληψης.Για ψάξτε λίγο στην ιστοσελίδα της Βουλής να δείτε πως 3 φορές το επισήμανε αυτό ο κ.Υπουργός σε σχετικές επερωτήσεις που του είχαν γίνει απο βουλευτές,που ρωτούσαν για λογαριασμό αναπληρωτών.Σας τα είχαν πει και μάλιστα 3 φορές,αλλά για διάφορους λόγους δεν το καταλάβατε!Στην συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει η δύναμη των πολλών.Οι μόνιμοι είναι 136 χιλιάδες και οι αναπληρωτές είναι 22 χιλιάδες.Πολιτικά οι μόνιμοι είναι παντοδυνάμοι!Άλλωστε αυτήν την λογική δεν εφαρμόσατε και εσείς ως αναπληρωτές στους διοριστέους;Το λάθος είναι πως κανείς εκπαιδευτικός δεν έπερεπε να δεχτεί να θιγεί άλλος εκπαιδευτικός.Απο την στιγμή που η μεγάλη πλειοψηφία το δέχτηκε ή το ανέχτηκε,ήταν θέμα χρόνου να το χρησιμοποιήσει το Παιδείας,η εργοδοσία,όπως θέλει.Για αυτό ένας παλιός έλεγε:εργάτες,εκπαιδευτικοί στην συγκεκριμένη περίπτωση, ενωμένοι,ποτέ νικήμένοι!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2016, 07:17:47 μμ από origenis »

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2015 - 2016 ΠΕ04.02
« Απάντηση #274 στις: Μάιος 21, 2016, 02:38:16 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι και μη !)

Ας αρχίσουμε από τα παλιά :

Συνάδελφοι,προς τι ο αιφνιδιασμός;Η κυβέρνηση έδωσε στο δημόσιο,σε μόνιμους και μετακλητούς,αυξήσεις 247 εκατομμυρίων ευρώ.Το ποσό αυτό δημιουργεί ένα κενό στον κωδικό του μισθολογικού κόστους,το οποίο πρέπει να καλυφθεί απο ένα ισόποσο όφελος με περικοπή μισθολογικού κόστους.Η πολιτική επιλογή είναι να περιορισθεί κατά 247 εκατ. το μισθολογικό κόστος των συμβασιούχων του δημοσίου.Οι αναπληρωτές ως συμβασιούχοι που είναι θα μειωθούν κατά περίπου 8 με 10 χιλιάδες.Τόσος είναι ο αριθμός που θα περικόψει προσλήψεις συμβασιούχων στο Παιδείας.Νομιμότατα,καθώς τα περί "μόνιμου" συμβασιούχου,δεν υπάρχουν.Εφόσον λήξει η σύμβαση αναπληρωτή,το δημόσιο δεν έχει καμία υποχρέωση επαναπρόσληψης.Για ψάξτε λίγο στην ιστοσελίδα της Βουλής να δείτε πως 3 φορές το επισήμανε αυτό ο κ.Υπουργός σε σχετικές επερωτήσεις που του είχαν γίνει απο βουλευτές,που ρωτούσαν για λογαριασμό αναπληρωτών.Σας τα είχαν πει και μάλιστα 3 φορές,αλλά για διάφορους λόγους δεν το καταλάβατε!Στην συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει η δύναμη των πολλών.Οι μόνιμοι είναι 136 χιλιάδες και οι αναπληρωτές είναι 22 χιλιάδες.Πολιτικά οι μόνιμοι είναι παντοδυνάμοι!Άλλωστε αυτήν την λογική δεν εφαρμόσατε και εσείς ως αναπληρωτές στους διοριστέους;Το λάθος είναι πως κανείς εκπαιδευτικός δεν έπερεπε να δεχτεί να θιγεί άλλος εκπαιδευτικός.Απο την στιγμή που η μεγάλη πλειοψηφία το δέχτηκε ή το ανέχτηκε,ήταν θέμα χρόνου να το χρησιμοποιήσει το Παιδείας,η εργοδοσία,όπως θέλει.Για αυτό ένας παλιός έλεγε:εργάτες,εκπαιδευτικοί στην συγκεκριμένη περίπτωση, ενωμένοι,ποτέ νικήμένοι!

Συμφωνώ σε όλα εκτός φυσικά από τα Bold. Ποιος σου είπε ότι σε αυτό το θέμα είμαστε όλοι αναπληρωτές; Φυσικά πολλοί είναι αλλά ποιος σου είπε ότι στραφήκαμε ποτέ ενάντια στους έχοντες ΦΕΚ διορισμού; Αντίθετα όλοι μιλήσαμε για την αδικία αυτή. Δέχομαι τη πίκρα σου και σου εύχομαι καλή τοποθέτηση :)

Στα δικά μας τώρα, η ΟΛΜΕ για τα εργαστήρια το έκανε γαργάρα, εκτός αν καταλάβατε διαφορετικά. Με μετριοπαθείς υπολογισμούς χάνονται 370 θέσεις εργασίας (συνολικά για τους ΠΕ04) άρα τουλάχιστον 250 με 300 λιγότερους αναπληρωτές. Δείτε τα σχολεία ,διαλέξτε σενάριο  και κάντε και τους δικούς σας υπολογισμούς.

http://www.newsbeast.gr/greece/ekpaideusi/arthro/1867109/miomenos-o-arithmos-gimnasion-ke-likion-gia-to-2014-15

Μειωμένες αλλά υπολογίσιμες ακόμη οι συνταξιοδοτήσεις των μονίμων συναδέλφων μας και πιστεύω ότι θα μετριάσουν τις απώλειες.
54 Χημικοί στη σύνταξη.

http://www.esos.gr/arthra/44125/filologoi-mathimatikoi-kai-fysikoi-katehoyn-tin-protia-se-arithmo-paraitiseon

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 302
Σύνολο: 302

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.