0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ σημαντική παράμετρος το οτι δεν το ήξεραν γιατί δεν ήταν ξεκάθαρο όταν διορίστηκαν.Το θέμα βύσματος ή ειδικοτήτων που παίρνουν πιο εύκολα απόσπαση είναι άλλο θέμα (που επηρεάζει βέβαια το αποτέλεσμα).
Καλησπέρα συνάδελφοι. Έκανα για πρώτη φορά αίτηση μετάθεσης και δεν γνωρίζω πολλά σχετικά με τη διαδικασία. Η απορία μου είναι σχετικά με τις βάσεις μεταθέσεων. Τι σημαίνει βάση? Μπορεί δηλαδή ενώ κάποιος νομός έχει πάρα πολλά κενά και μικρή ζήτηση να μη μετατεθεί κάποιος σε αυτόν επειδή δεν πιάνει τη βάση της περιοχής? Και αν είναι έτσι, για να ξέρουμε αν πιάνουμε τη βάση κοιτάζουμε τα μόριά μας? Ας με φωτίσει κάποιος! Ευχαριστώ
Βάση = ο τελευταίος που μπορεσε να πάρει μετάθεση χωρίς να είναι ειδική κατηγορία. Κάτω από αυτόν δεν πήρε κανένας λόγω έλλειψης άλλων θέσεων
Δηλαδή οι βάσεις είναι κατι σαν στατιστικο ας πουμε που βγαινει αφου πραγματοποιηθουν οι μεταθεσεις?
Ναι, θεωρητικά παίζει ρόλο για να έχεις εικόνα του τι γίνεται. Πρακτικά κάθε χρόνο τα πράγματα αλλάζουν
Αυτό που δεν ήξεραν ήταν η ραγδαία πτώση μισθού χωρίς μάλιστα προσωπικές διαφορέςΗξεραν όμως ότι εκπαιδευτικός σημαίνει κάποια συν και κάποια πλην.
Φίλε guest, πέρα από την πτώση του μισθού, που ισχύει για όλο τον κόσμο, δε νομίζω να υπάρχει κάποιος μόνιμος σήμερα ο οποίος μπαίνοντας στην εκπαίδευση να ήξερε ότι ίσως θα χρειαζόταν να περάσουν κάποιες δεκαετίες μερικές φορές, για να τοποθετηθεί κοντά στο σπίτι του.
Ξέρουμε όλοι που διοριστήκαμε και που βάλαμε να πάμε. Ξέρουμε όλοι ότι υπάρχει ενδεχόμενο να μείνουμε αιώνια εκεί που πρωτοπήγαμε. Αν δεν μας αρέσει αυτό προσπαθούμε να αλλάξουμε τους κανόνες του παιχνιδιού, αν και εφόσον μπορούμε.
Συγγνώμη, guest, αλλά δεν είναι οι εκπαιδευτικοί μωρές παρθένες και το υπουργείο Πόντιος Πιλάτος. Έχουμε διαφορετική αντίληψη γύρω από τα πράγματα. Για μένα, ένα κράτος πρέπει να εξασφαλίζει αξιοπρέπεια στους πολίτες του. Αυτό σημαίνει μόνιμη εργασία, με δικαιώματα και αξιοπρεπή μισθό, μόρφωση για τα παιδιά του, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη κτλ. Το κράτος δεν μπορεί να είναι εργοδότης πλέον στο βαθμό που ήταν πριν 10-20 χρόνια. Εχουν αλλάξει οι δεκαετίες και τα πράγματα δυστυχώς για όλους. Πλέον κυριαρχεί το χρήμα. Κανένας δεν σου δανείζει και αν θες τα παραπάνω οφείλεις να παράγεις προιόντα και υπηρεσίες που είναι ανατγωνιστικά και σου φέρνουν συναλλαγματικά αποθέματα για να επιχορηγείς το κράτος πρόνοιας. Αν εξαρτάσαι από τους δανειστές σου τότε είναι σαν την τράπεζα. Είναι καλή όσο πληρώνεις τις δόσεις. Οσο δεν πληρώνεις σου λένε κόψε το λαιμό σου. Και αν στην τράπεζα μπορείς να βάλεις χέρι ως κράτος στο διεθνές κεφάλαιο απλά δεν μπορείς. Οποια κράτη το επιχείρησαν και όποιοι λαοί τους σμπαράλιασαν. Η κρίση στην ελλάδα όσο σκληρή είναι για μας που μάθαμαε αλλιώς είναι χάδι μπροστά σε άλλα κράτη Αυτό πολύ απλά γιατί πληρώνω φόρους και πάρα πολλούς μάλιστα. Εσύ πληρώνεις. Ως σύνολο; Αλήθεια γιατί δεν βάζουν παντού ηλεκτρονικό χρήμα και γιατί κάποιοι εβαλαν POS από τράπεζες Βουλγαρίας; Αλλά και τη δική σου λογική να πάρουμε, όταν διορίστηκα έπαιρνα μισθό 1.100 (πρώτος μισθός) και στην ειδικότητά μου σε δύο χρόνια, άντε τρία, βρισκόσουν στην Αττική. Με αυτά στο μυαλό μου έδωσα εξετάσεις. Και εγώ όταν τελείωσα βρήκα δουλειά με 2 χιλιάρικα αλλά το πα΄ρτι του Χρηματιστηρίου και των Ολυμπιακών τελείωσε. Μετά πήγα στο Δημόσιο που έπαιρνα τα ίδια χρήματα με λιγότερο κόπο από ότι έξω. Ομως αυτό διατηρούταν όσο η χώρα μας έβρισκε φθηνα κεφάλαια ή τέλος πάντων εξυπηρετούσε τα σχέδια όσων έκαναν τα στραβά μάτια μέχρι να σου περάσουν τη θηλιά. Βλέπε δάνεια με μηδενική αρχική συμμετοχή. Πιστέψαμε όλοι ότι η ευημερία των δανεικών θα συνεχιζόταν για πάντα. Σα να σου λέω εσένα κάθε μήνα δίνε μου τόσα και θα δω αν θα στα γυρίσω...τι λες θα μου δάνειζες; Αλλά και τώρα δεν μπορώ να καταλάβω πόσο ελεύθερη είμαι να επιλέξω κάτι άλλο, όταν η ανεργία στον κλάδο μας χτυπάει κόκκινο και τα φροντιστήρια πληρώνουν πενταροδεκάρες. Κανένας μας δεν γεννήθηκε καθηγητής και μάλιστα μιας συγκεκριμένης ειδικότητας. Εχεις δυο πτυχία σωστά; Δοκίμασες να πας στο δεύτερο; έψαξες κενά; δεν υπάρχει καλύτερα από εκεί που είσαι; είσαι σίγουρη ότι κάποιοι φιλόλογοι δεν θέλουν να την κάνουν από την εκπαίδευση; είδες πόσοι ζητάνε απόσπαση κάθε χρόνο από την ειδικότητα σου για γραφεία ακι αν οι ίδιοι και οι ίδιοι φέυγουν κάθε χρόνοα αφήνοντας κενά πίσω; Γιατί δεν ζητάτε ως κλάδος να φύγουν μόνιμα με μετάταξη ώστε να φανούν τα λειτουργικά ως οργανικά για μεταθέσεις Όταν βρίσκεσαι στη μέγγενη, δεν έχεις δυνατότητες επιλογές και αυτό δε λέγεται ελευθερία, αλλά λέγεται "σε έχω στο χέρι και σε χορεύω στο ταψί". Αυτό κάνει το υπουργείο. Μας έχει στο χέρι και μας χορεύει κάθε χρόνο. Εψαξες να πας ως Διοικητικός σε άλλο Υπουργείο και δεν σε άφησαν; Η λύση δεν είναι να παραιτηθούμε, αλλά να διεκδικήσουμε αυτό που μας ανήκει δικαιωματικά. Εφόσον μπορείς και δεν συγκρούεσαι με άλλα συμφέροντα που μπορούν να επηρεάσουν πιο αποτελεσματικά τα πράγματα για πάρτη τους Το παράδειγμα του Πειραιά που αναφέραμε χθες δείχνει πολλά για την τακτική του υπουργείου και ότι οι μεταθέσεις δε γίνονται βάσει των πραγματικών αναγκών των σχολείων. Οι εκτιμήσεις του ΠΥΣΔΕ γίνονταιμε βάση των πόσων πιστεύουν ότι θα φύγουν κάθε χρόνο γιατί έφευγαν μέχρι τώρα. Αν κοπούν οι αποσπάσεις σε φορείς λόγω μετατάτξεων μαζικών σε αυτούς είσαι σίγουρη ότι το Σεπτέμβρη τα συγκεκριμένα κενά δεν θα τα πάρουν αυτοί που γυρνάνε. Επίσης όταν κάποιοι κλάδοι επεκτάθηκαν παίρνοντας ώρες από άλλους αυτοί που είχαν πάρει ήδη μετάθεση στον άλλο κλάδο τι θα γίνουν. Θα πάτε όλοι μαζί σε μια περιοχή και για την περιοχή που αφήνεις θα πάρει αναπληρωτή. Δηλαδή για κάθε ένα που προσέλαβε θα πρέπει να πάρει άλλον έναν αναπληρωτή για να μπορεί ο μόνιμος να φύγει; Και αν εκεί που πας περισσεύεις θαθελες να σε ξαναγυρίσει πίσω ως τελευταία μετατεθίσσα στο ΠΥΣΔΕ;
Μα το ζήτημα εδώ δεν είναι αν έχουν αθετήσει κανένα λόγο ή όχι. Εξ`άλλου έχουν αθετήσει τόσους πολλούς που μας έχουν χορτάσει. Αλλιώς δεν θα έβγαιναν και κάποιοι συνάδελφοι θα ήταν ήδη απολυμένοι. Και εμείς θα ασχολιόμασταν με αξιολογήσεις σχολικών μονάδων και φυσικά σήμερα θα μιλούσαμε για αναγκαστικές μετακινήσεις όσων έχουν κάτω από 12 χρόνια στην εκπαίδευση. Τα ξεχάσαμε αυτά;Αλλά πέρα από τα πολλά λόγια και τις υποθέσεις, αλλιώς ήταν τα πράγματα όταν αποφάσιζε να γίνει κάποιος εκπαιδευτικός και απαντώ σ`αυτό:Όχι δεν ξέραμε και δε χρειαζόταν καμιά υπογραφή γι`αυτό. Απλά τους όρους του παιχνιδιού αυτοί τους έχουν αλλάξει και δε νομίζω ότι πρέπει να τους ευγνωμονούμε γι`αυτό. Δεν ευγνωμονώ κανένα και φυσικά εγώ ο ίδιος τους τα χώνω...αλλά από την γκρίνια καλό είναι να βλέπουμε και τι ευκαιρίες μας ανοίγονται και που. Το διορίστηκα στην δευτεροβάθμια με αυτή την ειδικότητα και θα μείνω για 40 χρόνια στα ίδια απλά δεν ίσχύουν πλέον. Οσο νωρίτερα το διαπιστώσουμε και προσαρμοστούμε και ο καθένας δει τι εναλλακτικές έχει σε περίπτωση στραβής τόσο το καλύτερο.
Συνάδελφε, αν παρακολουθείς τα μηνύματά μου και νομίζω ότι το κάνεις, είμαι σίγουρος ότι θα ξέρεις ότι δεν είναι το χόμπι μου η γκρίνια. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε θα βλέπουμε την πραγματικότητα.Τίποτα δεν ξεχάσαμε! Ούτε το σκίσιμο των μνημονίων, ούτε την κατάργηση του ΕΝΦΙΑ, ούτε τη μη μείωση μισθών και συντάξεων, ούτε τη διατήρηση του ΕΚΑΣ, ούτε... ούτε... (ας μη γεμίσω μια σελίδα). Και για να μη μιλάμε πάλι υποθετικά, κανένας συνάδελφος δεν έχει απολυθεί, αλλά και την αξιολόγηση με το σωστό τρόπο, θα έπρεπε να τη θέλουμε.Όσο για την παραίνεση: "Το διορίστηκα στην δευτεροβάθμια με αυτή την ειδικότητα και θα μείνω για 40 χρόνια στα ίδια απλά δεν ίσχύουν πλέον. Οσο νωρίτερα το διαπιστώσουμε και προσαρμοστούμε και ο καθένας δει τι εναλλακτικές έχει σε περίπτωση στραβής τόσο το καλύτερο" την απευθύνεις σε έναν άνθρωπο που έχει αλλάξει πολλά επαγγέλματα στη ζωή του, οπότε... άκυρο. Ούτε υποστήριξα ποτέ κάτι τέτοιο.