*

Αποστολέας Θέμα: Λειτουργία εργαστηρίων  (Αναγνώστηκε 2815 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kalliamath

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Λειτουργία εργαστηρίων
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 02:02:29 πμ »
Διευθυντής στην περιοχή που εργάζομαι αρνείται να δώσει την τρίωρη μείωση στους συναδέρφους ώστε να λειτουργήσουν τα εργαστήρια της πληροφορικής και της φυσικής. Η αιτιολογία που δόθηκε ήταν ότι δεν υπάρχει καθηγητής στον νομό που μπορεί να καλύψει τις εναπομείναντες ώρες των αντίστοιχων μαθημάτων και άρα προηγείται η κάλυψη των κενών αυτών. Γνωρίζετε κατά πόσο ευσταθεί αυτό και βάση ποιας εγκυκλείου;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λειτουργία εργαστηρίων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:34:17 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργία εργαστηρίων
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 05:58:20 πμ »
 Προφανώς "ευσταθεί" βάσει της νοοτροπίας πολλών δ/ντών να καλύψουν πρώτα απ' όλα το διδακτικό ωράριο του σχολείου τους πάση θυσία. Όλα τα άλλα έπονται και "μπορούν να περιμένουν" κατά τη νοοτροπία αυτή!
  

Αποσυνδεδεμένος cgs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργία εργαστηρίων
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 06:30:28 πμ »
Σχετικά :

Αθήνα         23-07-2009
Αριθ. Πρωτ.     88698    / Γ7   

Για την αποτελεσματική κάλυψη των παραπάνω υποχρεώσεων, διατίθενται από το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο του ΥΣΕΦΕ 3 ώρες. Οι τρεις αυτές ώρες καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και κατανέμονται σε διαφορετικές ημέρες. Εάν, μετά την κάλυψη του εργαστηριακού τριώρου του ΥΣΕΦΕ, προκύψουν ανάγκες σε ώρες διδασκαλίας των Φυσικών μαθημάτων, αυτές ανατίθενται υπερωριακά σε καθηγητές του σχολείου, συμπεριλαμβανομένου και του Υπευθύνου του εργαστηρίου

Μαρούσι 10‐6‐2010
Αριθ. Πρωτ. : 66951 /Γ7

ΘΕΜΑ: Διαδικασία ορισμού των Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών (ΥΣΕΦΕ)
ΣΧΕΤ:
1. Νόμος 1566/85, άρθρο 42, (ΦΕΚ 167, τ.Α΄, 30‐09‐1985)
2. Νόμος 2986/2002, άρθρο 8, παρ. 4 (ΦΕΚ 24, τ.Α΄, 13‐02‐2002)
3. Υ.Α 68278/Γ7/6‐07‐2006 του ΥΠΕΠΘ με θέμα «Λειτουργία των Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών
Επιστημών – Αρμοδιότητες και Επιλογή των Υπευθύνων των ΕΚΦΕ»
.....
Σε κάθε Σχολείο ορίζεται ένας ΥΣΕΦΕ. Στα Λύκεια, που διαθέτουν δύο εργαστήρια, που έχουν
δημιουργηθεί μέσω του ΕΠΕΑΕΚ, ορίζεται και δεύτερος ΥΣΕΦΕ. Επίσης, δεύτερος ΥΣΕΦΕ ορίζεται και στα
σχολεία τα οποία διαθέτουν και δεύτερο οργανωμένο εργαστήριο με την προϋπόθεση να έχουν
τουλάχιστον δώδεκα τμήματα μαθητών.


‐‐‐‐‐
Για την αποτελεσματική κάλυψη των παραπάνω υποχρεώσεων, διατίθενται από το υποχρεωτικό
διδακτικό ωράριο του ΥΣΕΦΕ 3 ώρες. Οι τρεις αυτές ώρες καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του
σχολείου και κατανέμονται σε διαφορετικές ημέρες. Εάν, μετά την κάλυψη του εργαστηριακού τριώρου του
ΥΣΕΦΕ, προκύψουν ανάγκες σε ώρες διδασκαλίας των Φυσικών μαθημάτων, αυτές ανατίθενται
υπερωριακά σε καθηγητές του σχολείου, συμπεριλαμβανομένου και του Υπευθύνου του εργαστηρίου
.
‐‐‐‐‐
Σε περίπτωση που τα σχολεία συστεγάζονται και υπάρχει μόνο ένα εργαστήριο Φυσικών Επιστημών
ορίζονται δύο ΥΣΕΦΕ οι οποίοι έχουν από κοινού την ευθύνη του εργαστηρίου, ο καθένας για το χρονικό
διάστημα που το χρησιμοποιεί.
......

Μαρούσι, 03-10-2013
Αριθ. Πρωτ. : 141842/Γ7

ΘΕΜΑ: «Διευκρινίσεις για τις εγκυκλίους επιλογής και αρμοδιοτήτων των Υπευθύνων
Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (ΣΕΠΕΗΥ) των Γυμνασίων,
Γενικών Λυκείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των Υπευθύνων Σχολικών
Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών (ΣΕΦΕ)»
Σχετ. 1.) 106549 /Γ7/14-09-2012
2.) 106554/Γ7/14-09-2012

Κατόπιν ερωτημάτων σχετικών με τα προαναφερόμενα έγγραφα διευκρινίζουμε ότι:
1. Ως Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ και Υπεύθυνος ΣΕΦΕ του σχολείου στο οποίο ανήκει το
αντίστοιχο εργαστήριο ή τα αντίστοιχα εργαστήρια τοποθετείται εκπαιδευτικός που
διδάσκει στο συγκεκριμένο σχολείο τουλάχιστον 3 μέρες την εβδομάδα.
2. Στα εργαστήρια Φυσικών Επιστημών ή Πληροφορικής του σχολείου μπορεί να
τοποθετηθεί ως Υπεύθυνος και ο υποδιευθυντής του σχολείου, εφόσον είναι της
αντίστοιχης ειδικότητας και μοναδικός υπηρετών στο σχολείο.
3. Σε σχολεία που δεν μπορεί να οριστεί Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ ή ΣΕΦΕ διότι ο
εκπαιδευτικός που διδάσκει μάθημα Πληροφορικής ή Φυσικών Επιστημών στο
συγκεκριμένο σχολείο είναι Υπεύθυνος σε άλλο σχολείο της ίδιας Δ/νσης Β’/θμιας
Εκπ/σης, ορίζεται Υπεύθυνος ο ίδιος εκπαιδευτικός και στα δύο σχολεία χωρίς
περαιτέρω μείωση του ωραρίου του.
Αν υπάρχουν δύο εργαστήρια ΣΕΠΕΗΥ ή ΣΕΦΕ ορίζεται μόνο ένας υπεύθυνος
ΣΕΠΕΗΥ ή ΣΕΦΕ.


Μαρούσι, 22-10-2013
Αριθ. Πρωτ.: 155330/Γ7
ΘΕΜΑ: «Επιλογή και αρμοδιότητες του Υπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επι-
στημών (ΥΣΕΦΕ)»
Διαδικασία Επιλογής του Υπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών.

Η επιλογή του Υπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών γίνεται στην αρχή
κάθε σχολικού έτους, κατά τη συνεδρίαση του συλλόγου των διδασκόντων του σχολείου για
την κατανομή των εξωδιδακτικών εργασιών.

.....
Για την αποτελεσματική κάλυψη των παραπάνω υποχρεώσεων, οι οποίες εντάσσονται στα
διδακτικά του καθήκοντα, ο ΥΣΕΦΕ θα διαθέτει 3 ώρες από το υποχρεωτικό του ωράριο. Οι
τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και τουλάχι-
στον 2 από αυτές θα συμπίπτουν εφόσον είναι εφικτό με ώρες διδασκαλίες μαθημάτων
Φυσικών Επιστημών άλλων εκπαιδευτικών του σχολείου.
....


Από σχ. Σύμβουλο

4 Σεπτεμβρίου 2015

ΘΕΜΑ:   «Ορισμός ΥΣΕΦΕ»   
Σχετικό:  Επιλογή και αρμοδιότητες του Υπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών   
                 (ΥΣΕΦΕ) 155330/Γ7/22-10-2013/ΥΠΑΙΘ

         Με την ευκαιρία της έναρξης του νέου σχολικού έτους 2015-2016, θα ήθελα να εκφράσω σε σας και στο εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου σας, τις ευχές μου για μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.
         Στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μου σας καλώ, όσον αφορά τον ορισμό ΥΣΕΦΕ, να τηρηθούν οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια επιλογής τους όπως αυτά αναφέρονται στο παραπάνω σχετικό.
         Μετά την επιλογή του και με δική σας ευθύνη, ο ΥΣΕΦΕ σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04, εκπονεί το πρόγραμμα εβδομαδιαίας λειτουργίας του εργαστηρίου (στη βάση του ωρολογίου προγράμματος) έτσι ώστε να χρησιμοποιείται ισότιμα από όλους τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04.
          Οφείλω να σας επισημάνω ότι οι αίθουσες εργαστηρίων φυσικών επιστημών είναι προς αποκλειστική χρήση για την εργαστηριακή ή μη διδασκαλία των φυσικών επιστημών και ουδόλως μπορούν να χρησιμοποιηθούν προς χρήση από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων.
          Να ενημερωθούν ενυπόγραφα όλοι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ04 και μετά την ολοκλήρωσή του το εργαστηριακό πρόγραμμα να σταλεί στο γραφείο σχολικών συμβούλων το αργότερο μέχρι το τέλος Οκτωβρίου.


Τελικά 3*7 = 21 ώρες, άρα ένας συνάδελφος ακόμη ....

Κάθε πέρυσι και καλύτερα...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2015, 06:39:57 πμ από cgs »

Αποσυνδεδεμένος cgs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργία εργαστηρίων
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 02:04:37 πμ »
http://panekfe.gr/downloads/laws/2016-anathesi-eksodidaktikwn-ergasiwn-se-ysefe-yepli.pdf

ΘΕΜΑ: «Ανάθεση εξωδιδακτικών εργασιών σε εκπαιδευτικούς»

Σύμφωνα με τον Ν. 4386/2016 (Φ.Ε.Κ. 83, τεύχος Α΄, άρθρο 66, παράγραφος 14) «Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύθυνοι εργαστηρίων:
α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή
β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή
γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωραρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων».

Επισημαίνεται ότι η ανάληψη της ευθύνης των Εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών των σχολικών μονάδων από εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης νοείται ως «αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση» κατά την έννοια ότι οι εν λόγω εκπαιδευτικοί δεν αναλαμβάνουν καμία άλλη εξωδιδακτική εργασία της σχολικής μονάδας.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


ΙΩΑΝΝΗΣ Δ. ΠΑΝΤΗΣ


Τελικά 3*7 = 21 ώρες, άρα ένας συνάδελφος ακόμη ....ΆΝΕΡΓΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ...

Κάθε πέρυσι και καλύτερα...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 29, 2016, 02:35:20 πμ από cgs »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λειτουργία εργαστηρίων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:34:17 »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργία εργαστηρίων
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 09:36:11 πμ »
Ίσως μόνο ένα 30% των υπεύθυνων εργαστηρίων να επιτελούσε τα καθήκοντά του ως όφειλε και ως εκ' τούτου να δικαιολογούσε και την μείωση του ωραρίου. (εγώ μάλιστα είμαι πιο αισιόδοξος και δεν γράφω 15% όπως μια υπουργός...). Αντί με αξιολόγηση να αναγκαστούν και οι υπόλοιποι να προσφέρουν τις υπηρεσίες που οφείλουν και οι υπεύθυνοι των εργαστηρίων που είναι πιο αδρανείς τι κάνει το υπουργείο; Καταργεί την τρίωρη ελάφρυνση, ώστε και το 30% που πραγματικά προσπαθούσε να έχει αντικίνητρο.
Αυτός είναι ο ορισμός της υποβάθμισης της δημόσιας δωρεάν παιδείας. Θα περίμενα κάτι τέτοιο από τον υπουργό παιδείας υπό τον Μητσοτάκη, αλλά όχι από αυτή την κυβέρνηση.

ΥΓ. Φυσικά και μεροληπτώ στο σχόλιό μου αφού είμαι ένας από τους άνεργους ΠΕ04.01, ως αποτέλεσμα αυτής της επιλογής. Προσωπικά εκνευρίζομαι γιατί εκτιμώντας πως τα πράγματα θα βελτιωθούν για εμάς με αυτή την κυβέρνηση επέστρεψα από μετανάστευση. Δεν περίμενα τέτοιες νεοφιλελεύθερες "τομές"...

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 596
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργία εργαστηρίων
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 07, 2016, 03:21:09 μμ »
κάτσε ακόμα στην αρχή είμαστε...

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 596
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργία εργαστηρίων
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 14, 2016, 02:43:04 μμ »
Tη διαδικασία επιλογής και τις  αρμοδιότητες του/της Υπεύθυνου/ης Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Y.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), παρουσιάζει εγκύκλιος του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκου Φίλη προς τις ΔΔΕ, τα Γυμνάσια, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Σε αυτήν αναφέρονται τα εξής:

1. Διαδικασία επιλογής του/της Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

Η επιλογή του/της Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. γίνεται σε συνεδρίαση του συλλόγου των διδασκόντων και των διδασκουσών της σχολικής μονάδας.

Μετά την εκδήλωση σχετικού ενδιαφέροντος και σύμφωνα με τα κριτήρια της παραγράφου 2 που ακολουθεί, o σύλλογος προτείνει έναν/μία εκπαιδευτικό μεταξύ εκείνων που πρόκειται να διδάξουν τα μαθήματα Πληροφορικής (κατά προτεραιότητα κλάδου ΠΕ19 ή ΠΕ20) στη σχολική μονάδα, ως Υπεύθυνο/η για το Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) που χρησιμοποιεί η σχολική μονάδα.

Η πρόταση του συλλόγου για τον/την Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. διαβιβάζεται στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Δ.Ε.) στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα.           

Ο/Η Προϊστάμενος/η της οικείας Δ.Δ.Ε. με απόφασή του/της ορίζει τον/την Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., η θητεία του/της οποίου/ας διαρκεί ένα διδακτικό έτος, αν είναι μόνιμος/η εκπαιδευτικός. Αν ο/η Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. είναι αναπληρωτής/τρια ή ωρομίσθιος/α εκπαιδευτικός, η θητεία του/της διαρκεί από τον ορισμό του/της ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Η απόφαση κοινοποιείται στη σχολική μονάδα και στη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Τμήμα Α΄ Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

2. Κριτήρια επιλογής του/της Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

Τα κριτήρια και η αντίστοιχη μοριοδότηση με βάση τα οποία επιλέγεται ο/η Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. είναι τα ακόλουθα:

α) Διδακτορικό δίπλωμα σε συναφές γνωστικό αντικείμενο     6 μόρια
β) Διδακτορικό δίπλωμα σε μη συναφές γνωστικό αντικείμενο     2 μόρια
γ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε συναφές γνωστικό αντικείμενο     4 μόρια
δ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε μη συναφές γνωστικό αντικείμενο     1 μόριο
ε) Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. σε συναφές γνωστικό αντικείμενο     2 μόρια
στ) Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. σε μη συναφές γνωστικό αντικείμενο     0,5 μόρια
ζ) Θητεία   ως Υπεύθυνος/η ή Τεχνικός/ή Υπεύθυνος/η Κέντρου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (Υ.ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ή Τ.Υ.ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. αντίστοιχα)     1 μόριο ανά έτος και μέχρι 5 μόρια
η) Υπηρεσία σε Κέντρο Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.) ως συνεργάτης/τιδα για τουλάχιστον τρεις (3) ημέρες την εβδομάδα, μετά από απόσπαση ή διάθεση, μερική ή ολική     0,5 μόρια ανά έτος και μέχρι 3 μόρια
θ) Υπηρεσία σε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ως συνεργάτης/τιδα για λιγότερες από τρεις (3) ημέρες την εβδομάδα, μετά από απόσπαση ή διάθεση, μερική ή ολική     0,25 μόρια ανά έτος και μέχρι 3 μόρια
ι) Άσκηση καθηκόντων ως Υ.ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ή Τ.Υ.ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., με τοποθέτηση ως αναπληρωτής/τρια και χωρίς διαδικασία επιλογής     0,2 μόρια ανά έτος και μέχρι 2 μόρια
ια) Αποτελεσματική θητεία ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.     1 μόριο ανά έτος και μέχρι 4 μόρια
ιβ) Τακτική παρακολούθηση των επιμορφωτικών δραστηριοτήτων του οικείου ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.     0,5 μόρια ανά έτος και μέχρι 3 μόρια
ιγ) Εξωσχολική εργαστηριακή εμπειρία     1 μόριο ανά έτος και μέχρι 4 μόρια
ιδ) Πιστοποίηση επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.)       3 μόρια
ιε) Πιστοποιημένος/η επιμορφωτής/τρια σε προγράμματα επιμόρφωσης     0,5 μόρια ανά πρόγραμμα και μέχρι 4 μόρια
ιστ) Συμμετοχή σε διαδικασίες ανάπτυξης Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. (επιτροπές προδιαγραφών, αξιολόγησης προσφορών κλπ.)     0,5 μόρια ανά διαδικασία και μέχρι 2 μόρια
ιζ) Άριστη γνώση ξένων γλωσσών     1 μόριο ανά γλώσσα και μέχρι 2 μόρια
ιη) Πολύ καλή γνώση ξένων γλωσσών     0,5 μόρια ανά γλώσσα και μέχρι 1,5 μόριο
ιθ) Καλή γνώση ξένων γλωσσών     0,25 μόρια ανά γλώσσα και μέχρι 1 μόριο
κ) Οργανική θέση στη σχολική μονάδα στην οποία ανήκει το Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.     2 μόρια

Διευκρινίσεις επί των κριτηρίων και της αντίστοιχης μοριοδότησης

Όπου γίνεται αναφορά σε «έτος» εννοείται το σχολικό, εκτός από το κριτήριο ιγ) όπου εννοείται το ημερολογιακό. Στην τελευταία αυτή περίπτωση, όταν η χρονική περίοδος δεν καλύπτει ολόκληρο έτος, γίνεται αναγωγή των μορίων σε ημέρες και μήνες.

Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) [πρώην Διαπανεπιστημιακό Κέντρο Αναγνωρίσεως Τίτλων Σπουδών της Αλλοδαπής (ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α.)].

Στα κριτήρια α) και γ) μοριοδοτείται ο ανώτερος από τους δύο τίτλους, αν ανήκουν στο ίδιο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών. Αν το διδακτορικό δίπλωμα ανήκει σε διαφορετικό κλάδο από τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών

Για τη μοριοδότηση των κριτηρίων β) και δ) ισχύει ό,τι και για τα κριτήρια α) και γ).

Η μοριοδότηση για τα κριτήρια ζ), η), θ) και ι) γίνεται με βάση τις αντίστοιχες υπηρεσιακές πράξεις.

Η μοριοδότηση για το κριτήριο ια) γίνεται με βάση τις εκθέσεις των Διευθύνσεων των σχολικών μονάδων στις οποίες υπηρέτησε ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ο/η υποψήφιος/α.

Η μοριοδότηση για το κριτήριο ιβ) γίνεται με βάση βεβαίωση του/της Υπεύθυνου/ης του οικείου ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., στην οποία θα πρέπει να αναφέρονται λεπτομερώς οι επιμορφωτικές δραστηριότητες που παρακολούθησε ο/η υποψήφιος/α σε κάθε σχολικό έτος.

Η μοριοδότηση για το κριτήριο ιγ) γίνεται με βάση βεβαίωση του φορέα (δημόσιου ή ιδιωτικού) στον οποίο απασχολήθηκε ο/η υποψήφιος/α. Στη βεβαίωση θα πρέπει να περιγράφεται λεπτομερώς:

Το είδος της εργαστηριακής εργασίας που επιτέλεσε ο/η υποψήφιος/α κατά τη διάρκεια της απασχόλησής του/της στον φορέα.

Η ακριβής χρονική διάρκειά της.

Το κριτήριο ιγ) δεν μοριοδοτείται στην περίπτωση κατά την οποία η εργαστηριακή εμπειρία του/της υποψήφιου/ας προκύπτει από την εκπόνηση του όλου ή μέρους:

Διπλωματικής εργασίας στα πλαίσια προπτυχιακού διπλώματος σπουδών.

Διπλωματικής εργασίας στα πλαίσια μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης.

Διδακτορικής διατριβής.

Το κριτήριο ιδ) μοριοδοτείται με βάση βεβαίωση του φορέα πιστοποίησης.

Η μοριοδότηση για το κριτήριο ιε) γίνεται με βάση:

Βεβαίωση του φορέα από τον οποίο πιστοποιήθηκε ως επιμορφωτής/τρια ο/η υποψήφιος/α.

Βεβαίωση του/της Υπεύθυνου/ης του Επιμορφωτικού Προγράμματος στο οποίο συμμετείχε ως επιμορφωτής/τρια ο/η υποψήφιος/α.

Η μοριοδότηση για το κριτήριο ιστ) γίνεται με βάση τις αντίστοιχες υπηρεσιακές πράξεις.

Από τα κριτήρια ιζ), ιη) και ιθ) μοριοδοτείται εκείνο που αντιστοιχεί στο ανώτερο επίπεδο γνώσης για κάθε ξένη γλώσσα.

Το επίπεδο γνώσης της ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με τα οριζόμενα για την πιστοποίηση της Γλωσσομάθειας από το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.), στο τεύχος προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. (Παράρτημα, «Τίτλοι Γλωσσομάθειας - Τρόπος Απόδειξης»).

3. Καθήκοντα του/της Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

Τα καθήκοντα του/της Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. περιγράφονται αναλυτικά στον «Κανονισμό Λειτουργίας Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ».

Επισημαίνεται ότι ο/η Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. αναλαμβάνει την ευθύνη του Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εξωδιδακτικών εργασιών από τον σύλλογο των διδασκόντων και των διδασκουσών της σχολικής μονάδας, σύμφωνα με την παράγραφο 14 του άρθρου 66 του Ν. 4386/11-05-2016 (Φ.Ε.Κ. 83, τεύχος Α΄).

Ο/Η Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. υποστηρίζει συμβουλευτικά τη λειτουργία της σχολικής μονάδας σε θέματα που αφορούν στις Τ.Π.Ε., χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αναλαμβάνει και τη διεκπεραίωση των σχετικών εργασιών.

4. Διευκρινίσεις επί του ορισμού του/της Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

Σε κάθε σχολική μονάδα ορίζεται ένας/μία (1)Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

Αν σε μια σχολική μονάδα υπάρχουν δύο (2) ή περισσότερα Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., ορίζεται μόνον ένας/μία (1) Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. και απαλλάσσεται από τις εφημερίες.

Αν σε σχολικό συγκρότημα στο οποίο στεγάζονται περισσότερες από μία σχολικές μονάδες υπάρχει μόνον ένα (1)Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., ορίζονται ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.ένας/μία (1) εκπαιδευτικός από κάθε σχολική μονάδα.

Ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. σχολικής μονάδας τοποθετείται εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει σε αυτή τουλάχιστον τρεις (3) μέρες την εβδομάδα.

Εάν εκπαιδευτικός καλύπτει στη σχολική μονάδα που ανήκει τη διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής σε δύο (2) ημέρες και συμπληρώνει το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριό του/της σε άλλη ή σε άλλες σχολικές μονάδες στις οποίες έχουν ήδη ορισθεί Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. στη σχολική μονάδα στην οποία ανήκει.

Σε περίπτωση κατά την οποία σε σχολική μονάδα δεν εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τη θέση του/της Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ., γίνεται υποχρεωτική ανάθεση σε εκπαιδευτικό μεταξύ εκείνων που πρόκειται να διδάξουν σε αυτή τα μαθήματα Πληροφορικής (κατά προτεραιότητα κλάδου ΠΕ19 ή ΠΕ20), μετά από πρόταση του συλλόγου των διδασκόντων και των διδασκουσών προς την οικεία Δ.Δ.Ε.

Δεν μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ο/η Διευθυντής/ντρια σχολικής μονάδας.

Δεν μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ο/η Υποδιευθυντής/ντρια σχολικής μονάδας.

Ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.σχολικής μονάδας μπορεί να ορισθεί ο/η Διευθυντής/ντριά της, εφόσον είναι ο/η μοναδικός/ή υπηρετών/ούσα εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει σε αυτή τα μαθήματα Πληροφορικής.

Ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.σχολικής μονάδας μπορεί να ορισθεί ο/η Υποδιευθυντής/ντριά της, εφόσον είναι ο/η μοναδικός/ή υπηρετών/ούσα εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει σε αυτή τα μαθήματα Πληροφορικής.

Αν ο/η εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει σε σχολική μονάδα μαθήματα Πληροφορικής, έχει ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. σε άλλη σχολική μονάδα της οικείας Δ.Δ.Ε. και στην πρώτη σχολική μονάδα δεν μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. άλλος εκπαιδευτικός που διδάσκει μαθήματα Πληροφορικής στην ίδια σχολική μονάδα (Διευθυντής/ντρια ή Υποδιευθυντής/ντρια), τότε ορίζεται ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ο/η ίδιος/α εκπαιδευτικός και στις δύο (2) σχολικές μονάδες, και απαλλάσσεται από τις εφημερίες.

Επειδή η χρήση του Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της διδασκαλίας των μαθημάτων Πληροφορικής, σε περίπτωση κατά την οποία δεν είναι δυνατόν να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.σχολικής μονάδας μόνιμος/η ή αναπληρωτής/τρια εκπαιδευτικός πλήρους ωραρίου, μπορεί να ορισθεί και αναπληρωτής/τρια μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιος/α εκπαιδευτικός.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158517
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 347
Σύνολο: 359

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.141 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.