*

Ψηφοφορία

Αλλαγή επαγγέλματος ναι ή όχι

ΝΑΙ
48 (60.8%)
ΟΧΙ
31 (39.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 78

Αποστολέας Θέμα: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;  (Αναγνώστηκε 83570 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Έχω σκεφτεί πολλές φορές την αλλαγή επαγγέλματος. Επίσης έχω ψάξει για μια οποιαδήποτε εργασία πολλές φορές. Σχεδόν κάθε καλοκαίρι λέω ότι δεν πρόκειται να ξαναπερασω τα ίδια. Και κάθε χρόνο απογοήτευση  γιατί δεν υπάρχει τίποτα. Τουλάχιστον όχι στην περιοχή που μένω. Εδώ ο ηλεκτρολόγος σύζυγος δεν μπορεί να δουλέψει εδώ και κάτι χρόνια. Επαρχία.. Από την άλλη αργά ή γρήγορα έρχεται η αναπλήρωση τα τελευταία χρόνια. Και εγκλωβιζομαστε χρόνο με τον χρόνο.  Επίσης σκέφτομαι ότι διάλεξα λάθος ειδικότητα (μη μου πείτε ότι δεν το έχετε σκεφτεί). Με πτυχίο το 2004 και 3 Ασεπ θα είχα διοριστει.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι χρειάζονται αποφάσεις που δεν έχουν όλοι την δύναμη ή την δυνατότητα να πάρουν. Το λάθος όμως δεν είναι δικό μας. Δεν είμαι σίγουρη ότι η υπομονή θα έχει κάποιο νόημα. Αλλά είναι πολύ ριψοκινδυνο να προτείνει κανείς λύσεις και εναλλακτικές

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

nickitol

  • Επισκέπτης
... Φταίει η μικροαστική αντίληψη πως αν σπουδάσει κάποιος θα καταξιωθεί κοινωνικά και οικονομικά;Φταίει η πληθώρα σχολών που συνοδεύτηκαν από ψήφους βουλευτικούς; Μήπως το ότι οι κοινωνίες επιθυμούσαν ρευστό μέσω φοιτητών και πίεζαν να ανοίξουν σχολές παντού;Φταίει η κρατική αδιαφορία που ποτέ δεν σχεδίαζε και δεν μεριμνούσε για το τίποτα;Εμείς που δεν κάψαμε το μπουρδ....τη βουλή και δεν στήσαμε σκηνές απ έξω;Φταίει ο ωχαδερφισμός μας;Δεν ξέρω...μάλλον τα πάντα. ...
Φταίει που δεν υπάρχουν στη χώρα εργοστάσια, βιομηχανία, σοβαρή βιοτεχνία, κέντρα ερευνας κλπ- στα οποία θα έβρισκαν δουλειά μηχανικοί, ναυπηγοί, τεχνίτες, τεχνικοί, εργάτες - με αποτέλεσμα να πασχίζουν όλοι για ένα πτυχίο, ένα μαστερ και ένα διδακτορικό για να βρουν δουλειά (στο δημόσιο) σε θέση κλητήρα ή δάσκαλου.

Αν υπήρχαν τα παραπάνω, πολύς κόσμος θα κατευθυνόταν εκεί, για το σκοπό άλλωστε τον οποίο δαπάνησε τα χρόνια του στα θρανία.
Αλήθεια τι δουλειά έχει ο ηλεκτρολόγος μηχανικός με διδακτορικό στο σχολείο?

Φταίει που μαθητές του 11, παίρνουν πτυχίο από πανεπιστήμιο ενώ  υπό ΚΣ θα έπρεπε να αποτελούν εργατικά χέρια-πράγμα το οποίο δεν είναι υποτιμητικό. Αντίθετα ειναι εξοχως αλαζονικό του ιδίου αλλά και του περιβαλλοντός του, το να μην έχει κάποιος και να μην έχει βοηθηθεί για να έχει, επίγνωση των πραγματικών δυνατοτήτων του.

Φταίει η παραπαιδεία για ευνόητους λόγους.
Φταίει που το κράτος ευτελίζει  "επιδοτώντας" τα μεταπτυχιακά :Με τόσους διδάκτορες θα έπρεπε να είχαμε δική μας ΝASA, αντίθετα όμως καταφέραμε και φτιάξαμε  ένα δημόσιο με πολλά διδακτορικά και απόδοση ραν-ταν-πλαν!
Αναρωτιέμαι: Αν το διδακτορικό σου εξασφαλίζει διορισμό κλητήρα, στην περίπτωση που φτιάχναμε μια NASA, πόσα άραγε διδακτορικά θα έπρεπε κάποιος να διαθέτει προκειμένου να προσληφθεί?





« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 27, 2015, 01:35:16 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος Doriangr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Κι όμως όλο το νόημα είναι στο ότι έχει επέλθει η κατάντια να είναι πιο "σίγουρες" και πιο ελκυστικές αυτές οι δουλειές σε σχέση με του αναπληρωτή! Κι αυτό είναι η μεγάααλη κατάντια της κατάστασης που έχουν φέρει τους αναπληρωτές...
Γιατί η αλήθεια είναι μια: κάποτε είχε νόημα η δουλειά του αναπληρωτή γιατί στο βάθος υπήρχε διορισμός...τώρα, ειδικά αν έχεις οικογένεια και δεν είσαι στις πρώτες πρώτες θέσεις στον πίνακα και αναγκάζεσαι να βάζεις κουτάκι για να δουλέψεις με αποτέλεσμα πολλάκις να βρίσκεσαι πιο μακριά κι απ΄τον όμορο νομό σου.....ποιο ακριβώς το νόημα;;  ??? ???
Λεφτά για την οικογένεια δεν περισσεύουν....διορισμος ούτε για πλάκα (μέχρι το 2019 μνημονιακό μέτρο να είναι μηδενικοί οι διορισμοί συν την επέκταση του εργασιακού βίου μόνιμων εκπαιδευτικών με την ανάσχεση των συντάξεών τους) και όποιος είναι 30+ και 40+ και με μηδενικούς διορισμούς ενόψει για πολλάαα χρόνια....ποιο ακριβώς το νόημα; Ας μου απαντήσει κάποιος....

Γιατί το να μην βάλεις το κουτάκι ή να μη δηλώσεις τουλάχιστον 4-5 νομούς ενέχει (γνωστό τοις πάσι) τον κίνδυνο να μείνεις μια χρονιά απ'έξω και τώρα που άνοιξαν οι πίνακες ίσως και μόνιμα απ'έξω! Ποιο το νόημα ξαναλέω όταν λεφτά για την οικογένεια δεν περισσεύουν κι ελπίδα για μονιμότητα καμιά; Το να παίζουμε την κολοκυθιά ή από κεκτημένη ταχύτητα και εμμονή σε σκουριασμένες αντιλήψεις περί "καλού δημοσίου" να μην μπορούμε να καταλάβουμε την πραγματικότητα όχι που έρχεται, αλλά που έχει έρθει εδώ και καιρό;  ???
Πραγματικά για μένα κάλλιο μηνιαίο εισόδημα 300 ευρώ και να πέφτουν σπίτι μου, παρά να κάνω για χρόνια το μ@κ@κ@ και να πλουτίζω σπιτονοικοκύρηδες χωρίς καμία πρόοτική προόδου και εξέλιξης!

Με 2 λόγια το ότι δεν υπάρχουν δουλειές στον ιδιωτικό τομέα για μεγάλες ηλικίες...για μένα ισούται με τη ματαιότητα να παραμένεις στο τσίρκο medrano που έχει καταντήσει η αναπλήρωση μια και δεν έχεις περισσευούμενα 20 χρόνια μπροστά σου μπας και διοριστείς κάποια μέρα!  :o :o
Aν  είσαι όμως ήδη πάνω από 35 μη σου πω και 30 δεν έχεις καν τέτοιες επιλογές άσε που είναι και πανσπάνιες πλέον. Μόνο μέσω οικογένειας αν υπάρχει κάτι.Οπότε είσαι σε αδιέξοδο.
 Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να είναι πιο ξεκάθαρη η κατα΄σταση με τους αναπληρωτές και να υπήρχε σαφής προοπτική για μόνιμος ή έστω αορίστου. Είναι ανήθικο αυτό που κάνει το κράτος. Λογικά κάποιου τύπου θεσμοθετημένο "αγροτικό" για εκπαιδευτικούς(που θα έχουν παρακολουθήσει ένα παιδαγωγικό σεμινάριο-κατάρτηση) όπου μετά από 2-3 χρόνια που θα καλύπτει υποχρεωτικά προβληματικές περιοχές νησάκια βουνά κλπ θα γίνεται αυτόματα μόνιμη πρόσληψη, αορίστου έστω.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10795
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Αυτό, όμως, δεν μπορεί να γίνει, επειδή το ΣτΕ δεν επιτρέπει να γίνονται διορισμοί με κριτήριο την προϋπηρεσία...
Η προϋπηρεσία μπορεί να μετρά μόνο ως προσαύξηση πάνω στο βαθμό του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος emmanouil2015

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτό, όμως, δεν μπορεί να γίνει, επειδή το ΣτΕ δεν επιτρέπει να γίνονται διορισμοί με κριτήριο την προϋπηρεσία...
Η προϋπηρεσία μπορεί να μετρά μόνο ως προσαύξηση πάνω στο βαθμό του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.
Δεν ισχύει αυτό!
Αυτή η καραμέλα με το γραπτό διαγωνισμό πρέπει να τελειώσει!!!
Το ΣτΕ έχει πει ότι μπορεί να γίνει η πρόσληψη και  χωρίς γραπτό διαγωνισμό απλά μέσω ΑΣΕΠ .Η προυπηρεσία θα μετράει ως ένα απο τα προσόντα που θα έχεις.
Ελεος... με αυτήν την παραπληροφόρηση

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10795
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Διάβασες πουθενά στο μήνυμά μου, τη λέξη "γραπτός" διαγωνισμός;
Διαγωνισμός του ΑΣΕΠ πάντα θα υφίσταται είτε γραπτός, είτε όχι.

Το θέμα είναι ένα: Διορισμός μόνο με βάση την προϋπηρεσία δεν μπορεί να ξαναγίνει!

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Διαγωνισμός του ΑΣΕΠ πάντα θα υφίσταται είτε γραπτός, είτε όχι.
Το θέμα είναι ένα: Διορισμός μόνο με βάση την προϋπηρεσία δεν μπορεί να ξανα γίνει!
Διορισμός εκπαιδευτικών δεν μπορεί να ξαναγίνει έπρεπε να γράψεις.
Να δω να διορίζουν με κριτήρια κι ας πεθάνω θα πάω να γίνω τζιχαντιστής. ::)Οι εργαζόμενοιστα πεντάμηνα Προγράμματα Κοινωφελούς Εργασίας στους δήμους των οποίων η σύμβαση έληξε στις 12 Δεκεμβρίου και ζητούν την επανατοποθέτηση τους στις θέσεις που κάλυπταν,και όπως δηλώνουν είναι αποφασισμένοι να παραμείνουν όσο χρειαστεί, αν και πλέον δεν έχουν «να περιμένουν και πολλά», αλλά θέλουν όσο είναι δυνατό το ζήτημα τους να γνωστοποιηθεί.Στα 5μηνα εργάζονται 32.000 άνθρωποι και οι θέσεις που κάλυπταν, όπως υποστηρίζουν, ήταν θέσεις για πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Το θέμα δεν αφορά τους διορισμούς, το μόνο σίγουρο είναι πως πέρασε άλλος ένας χρόνος  δυο υπουργοί  παιδείας και δυο υφυπουργοί για θέματα παιδείας και η κατάσταση χειροτέρεψε ακόμα περισσότερο.
Η ερώτηση είναι αν πιάσαμε πάτο ή αν υπάρχει έστω και η ελάχιστη πιθανότητα να μας αντέξει το σχοινί.
Εγώ το μόνο που διαπίστωσα για το 2015 είναι πως αυξήθηκαν κατά μερικές χιλιάδες οι άνεργοι εκπαιδευτικοί.
Πέρα από το δημόσιο υπάρχει και ο ιδιωτικός τομέας με τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα, 5-15 χρόνια πριν επικρατούσαν άλλες συνθήκες, τέτοιες μέρες θυμάμαι πως πάντα είχα διάβασμα και διαγωνίσματα, όπως και χιλιάδες μαθητές, τώρα τι γίνεται? Περιμένουμε την ενισχυτική στα γυμνάσια και τα κοινωνικά φροντιστήρια.
Στον ιδιωτικό τομέα υπάρχει το άγος της απόλυσης αλλά αυτό που ζουν οι εκπαιδευτικοί δεν περιγράφεται με ρεπορτάζ δασκάλων που επέλεξαν να περάσουν τα Χριστούγεννα σε δυσπρόσιτα νησιά, με το έργο δημάρχων για τα κοινωνικά φροντιστήρια και με φοιτητές που εργάζονται εποχικά για να καλύψουν τα έξοδα για τις σπουδές!
438 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δεν ανέλαβαν υπηρεσία ή παραιτήθηκαν μέχρι  τα Χριστούγεννα , έχουμε δρόμο μπροστά μας.
Όσοι έχουν τη δυνατότητα  να ξεφύγουν από αυτή την κατάσταση πρέπει να αρπάξουν την ευκαιρία που θα τους δοθεί, δεν περιγράφεται η ηρεμία που νιώθεις όταν απαλλαχτείς από το άγχος της επόμενης μέρας, από ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής και  από τους αδιάφορους μαθητές.

anemona

  • Επισκέπτης
Και που βλέπεις συνάδελφε τις ευκαιρίες;Ειλικρινά δεν σε παρακολουθώ.Τί εννοείς;Να στραφούν οι εκπαιδευτικοί που;Στον ιδιωτικό τομέα;Να αλλάξουν επάγγελμα,να φύγουν εξωτερικό;Πως οριοθετείς τη φράση...να αρπάξουν την ευκαιρία;Διαφώτισέ με.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Ιδιωτική εκπαίδευση, αλλαγή καριέρας (οπότε πάλι ιδιωτικός τομέας, ή άλλες ειδικότητες του δημοσίου που ακόμα προσλαμβάνουν, π.χ. ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας κλπ) ή εξωτερικό.
Ό,τι μπορεί και αντέχει ο καθένας δηλαδή.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Τα πενταμηνα μονο;Εδω εχει μπει ολη η Καλαματα στο Μουσειο της Ακροπολης.Οι δε συμβασιουχοι εκει, τρεχουν πανικοβλητοι να παρουν κομπιουτεροδιπλωματα,το βασικο που θελει ο ΑΣΕΠ,για να μονιμοποιηθουν.
Τον τελευταιο καιρο εχω εξαγριωθει με συγκεκριμενες περιπτωσεις που εχω τρακαρει...
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Να αλλάξουν επάγγελμα,να φύγουν εξωτερικό;Πως οριοθετείς τη φράση...να αρπάξουν την ευκαιρία;Διαφώτισέ με.
Ναι, αλλαγή επαγγέλματος,  για τις περισσότερες ειδικότητες δεν υπάρχουν προοπτικές ή τουλάχιστον δεν τις βλέπω εγώ. Όσοι έχουν τα προσόντα ξένες γλώσσες, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, παιδιά ή σκέπτονται να τα αποκτήσουν , μπορούν να φύγουν στο εξωτερικό για μια καλύτερη ζωή.
Τώρα για όσους το εξωτερικό φαντάζει αδύνατο, θα πρέπει να σκεφτούν την καριέρα τους και τις οικονομικές απολαβές, τις προοπτικές που έχει το κάθε επάγγελμα.
Τα χρόνια περνούν , όλα δείχνουν πως η προϋπηρεσία για τους εκπαιδευτικούς δεν έχει καμία αξία και οι συνθήκες εργασίας στον ιδιωτικό τομέα γίνονται ολοένα και χειρότερες, τουλάχιστον τώρα καταλαβαίνω γιατί οι αλλοδαποί ( πολωνοί, βούλγαροι , ρουμάνοι, ρώσοι) ενώ είχαν πτυχία επέλεξαν να εργαστούν σε κατώτερα επαγγέλματα).
Ευκαιρίες δύσκολα βρίσκεις, αλλά αξίζει π.χ να εργαστεί κάποιος ως αναπληρωτής –ωρομίσθιος από εδώ και πέρα για 4-5 μήνες? το βόλεμα με λίγες ώρες ιδιαίτερα- φροντιστήριο  μας πάει πίσω, και χάνεις πιθανές θέσεις εργασίας από τις ελάχιστες που υπάρχουν και απευθύνονται σε νέους είτε από τα προγράμματα του οαεδ.
Περισσότερα κερδίζουν οι καθαρίστριες , σερβιτόροι και γενικά όσοι απασχολούνται στην εστίαση –τουρισμό παρά οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, τουλάχιστον αυτοί έχουν προοπτικές για να εξελιχτούν. Ένας εκπαιδευτικός τι θα καταφέρει να πετύχει στα επόμενα 5 χρόνια? Θα ανοίξει φροντιστήριο? Θα διοριστεί? Θα αυξηθούν οι ώρες του και ο μισθός?


Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Mην στεναχωριεστε ο εντελως Καμμενος θα ιδρυσει στρατιωτικα λυκεια...ε πιστευω θα βολευτουμε τωρα.. :P :P :P :P

ΥΓ.Κατι ασχετο...ξερετε οτι δεν λειτουργουν μουσεια και αρχαιολογικοι το Σαββατοκυριακο...ΠΟΥ??? Στην Ελλαδα... :o :o :o

Αποσυνδεδεμένος Truth

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 676
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατεχόμενη Ελλάδα
    • Προφίλ
Ναι, αλλαγή επαγγέλματος,  για τις περισσότερες ειδικότητες δεν υπάρχουν προοπτικές ή τουλάχιστον δεν τις βλέπω εγώ. Όσοι έχουν τα προσόντα ξένες γλώσσες, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, παιδιά ή σκέπτονται να τα αποκτήσουν , μπορούν να φύγουν στο εξωτερικό για μια καλύτερη ζωή.
Τώρα για όσους το εξωτερικό φαντάζει αδύνατο, θα πρέπει να σκεφτούν την καριέρα τους και τις οικονομικές απολαβές, τις προοπτικές που έχει το κάθε επάγγελμα.
Τα χρόνια περνούν , όλα δείχνουν πως η προϋπηρεσία για τους εκπαιδευτικούς δεν έχει καμία αξία και οι συνθήκες εργασίας στον ιδιωτικό τομέα γίνονται ολοένα και χειρότερες, τουλάχιστον τώρα καταλαβαίνω γιατί οι αλλοδαποί ( πολωνοί, βούλγαροι , ρουμάνοι, ρώσοι) ενώ είχαν πτυχία επέλεξαν να εργαστούν σε κατώτερα επαγγέλματα).
Ευκαιρίες δύσκολα βρίσκεις, αλλά αξίζει π.χ να εργαστεί κάποιος ως αναπληρωτής –ωρομίσθιος από εδώ και πέρα για 4-5 μήνες? το βόλεμα με λίγες ώρες ιδιαίτερα- φροντιστήριο  μας πάει πίσω, και χάνεις πιθανές θέσεις εργασίας από τις ελάχιστες που υπάρχουν και απευθύνονται σε νέους είτε από τα προγράμματα του οαεδ.
Περισσότερα κερδίζουν οι καθαρίστριες , σερβιτόροι και γενικά όσοι απασχολούνται στην εστίαση –τουρισμό παρά οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, τουλάχιστον αυτοί έχουν προοπτικές για να εξελιχτούν. Ένας εκπαιδευτικός τι θα καταφέρει να πετύχει στα επόμενα 5 χρόνια? Θα ανοίξει φροντιστήριο? Θα διοριστεί? Θα αυξηθούν οι ώρες του και ο μισθός?
Στο εξωτερικό για να φύγεις θέλει και λεφτά. Τουλάχιστον 5.000. Κι επειδή θα αμφισβητηθεί, ιδού τα νούμερα.
200€ το λιγότερο αεροπορικά εισιτήρια
700-1000 ξενοδοχείο τον πρώτο μήνα,
1000 λειτουργικά έξοδα τον πρώτο μήνα (φαγητό, κινητό της νέας χώρας, μετακινήσεις, εφημερίδες για αγγελίες, ενδεχομένως διαδίκτυο)
Έστω ότι είσαι τυχερός και βρίσκεις δουλειά τον πρώτο μήνα.
Θες μες στο νερό 2000 για το νέο σπίτι (ενοίκιο που φτάνει τα 500 ακόμα και για μια τρύπα, εγγύηση, μεσιτικό γραφείο, στοιχειώδη έπιπλα). Υπόψην ότι έξω δε νοικιάζεις, αν δεν έχεις στα χέρια σου αντίγραφο της σύμβασης εργασίας σου που πχ για τη Γαλλία πρέπει να αποδεικνύει ότι ο μισθός είναι χ3 το ενοίκιο (ω ναι).

Αν είχα εδώ και τώρα έστω 5000, θα είχα φύγει. Δε μιλάω τυχαία και κυρίως δε μιλάω υποθετικά.
The tigers have found me and I do not care.

(Bukowski)

Αποσυνδεδεμένος pink butterfly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εργοθεραπευτρια-Φιλόλογος (Msc)
    • Προφίλ
Καλό βράδυ και χρόνια πολλά ☺!!Σήμερα πήγα στο γνωστό μαγαζάκι με τα γλυκά στο Μοναστηράκι (δε λέω όνομα για να μη θεωρηθεί διαφήμιση) .Ημουν με την κολλητή και τον κολλητό μου (και αυτοί πτυχιούχοι φιλόλογοι από το 2013).Η φίλη μου εργάζεται χρόνια σε τράπεζα και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό της mba στο οπα, ενώ ο φίλος μου κάνει ιδιαίτερα μαθήματα και ταυτόχρονα μεταπτυχιακό στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στο οπα. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, τελειώνουν τα μεταπτυχιακά τους του χρόνου .Εγώ όπως έχω αναφέρει συχνά,κάνω δεύτερο πτυχίο στην εργοθεραπεια. Οπως καθομασταν, βλέπω μια γνωστή μου κοπέλα, μαζί με δύο φίλες της. Η γνωστή μου είναι 2 χρόνια μεγαλύτερη, φιλόλογος από το 2010 και τελειώνει φέτος και το μεταπτυχιακό της στην ειδική αγωγή και την εργοθεραπεια (δεύτερο πτυχίο και αυτή - στην εργοθεραπεια τη γνώρισα).Ηταν μαζί με δύο φίλες της, και αυτές φιλόλογοι με πτυχίο από το 2010 και κάνουν και επιπλέον σπουδές. Η μία κάνει δεύτερο πτυχίο στα τουριστικά (τει Αθήνας) και άλλη κοπέλα πάλι σπουδάζει κάτι αλλά δεν το συγκράτησα.Ολοι εμείς τελειώσαμε φιλολογία του Πανεπιστημίου Αθηνών, άλλοι κλασικό, άλλοι νεοελληνικό και γλωσσολογικό με πτυχίο από το 2010,2012,2013.Συνάντησαμε και μια ακόμη φιλόλογο συμφοιτήτρια από το εκπα, που μένει μόνιμα επαρχία σε νησί, δεν έχει συνεχίσει τις σπουδές της και κάνει ιδιαίτερα μαθήματα. Τόσα άτομα... και τόσες προσπάθειες για εξεύρεση επαγγελματικών διεξόδων. Υπάρχουν και περιπτώσεις συμφοιτητών με ιδιαίτερα μαθήματα και μεταπτυχιακές σπουδές σε φπψ, φιλολογικό, ιστορικό. Αυτά εν ολίγοις. Πάντως κανένας γνωστός μου από τη φιλολογία και από παρόμοια τμήματα στην ηλικία μου (25-27,28 ετών) δεν σταδιοδρόμησε επαγγελματικά με μοναδικό εφόδιο το πτυχίο κάποιας φιλολογικής σχολής από όσους γνωρίζω εγώ τουλάχιστον.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 28, 2015, 01:24:47 πμ από pink butterfly »
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ : ΠΕ 29, ΠΕ 87.08, ΠΕ 02.50, ΠΕ 02

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 530
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.