*

Αποστολέας Θέμα: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-  (Αναγνώστηκε 10735 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 24, 2016, 01:15:36 πμ »
Σήμερα ο Λιάκος σκιαγράφησε το ιδεοληπτικά κολλημένο "νέο συστημα" της λίστας αναμονης ( ; )με εμμονή στην κατάργηση των εξετάσεων. Το αυτό υποστήριξε και για το γυμνάσιο με αυτόματη προαγωγή / απόλυση των μαθητων χωρίς εξετάσεις.

Έρχονται κοσμοιστορικές αλλαγές στην παιδεία. Πάνε να δημιουργήσουν τον νεο κομματικό στρατό που δε θα μαθει ούτε να σκέφτεται, ουτε να παράγει, ούτε να αξιολογείται παρά μόνο να παρασιτεί εις βάρος των άλλων και να περιμένει ως αντάλλαγμα τον  διορισμό στο δημόσιο.

Γι αυτά  απλά θα κοιτάμε; Ή μας ενδιαφέρει μόνο να διοριστούμε και "δε βαριέσαι αδερφέ" ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:51:51 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 24, 2016, 08:50:09 πμ »
Μας ενδιαφέρει μόνο να διοριστούμε και δε βαριέσαι αδερφέ..

Περιμένεις κάτι καλύτερο από τον εκπαιδευτικό κλάδο της χώρας;  ::)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος martha.fa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 24, 2016, 10:23:08 πμ »
Όπως όλα στην Ελλάδα έτσι και σε αυτό το θέμα...πάσχουμε από έλλειψη μακροπρόθεσμου σχεδιασμού σε σοβαρό επίπεδο και όχι λεκτικά....σε όλα τα επίπεδα...κοινωνικό, οικονομικό, επιστημονικό....τί θέλει η κοινωνία στην εποχή μας...πέραν αυτών που θέλει, δεν πρέπει να αλλάξουμε όλοι μας τρόπο σκέψης.....βρισκόμαστε σε πτώχευση σε όλα τα επίπεδα και ακόμη στρατιές οι υποψήφιοι για νομικές, ιατρικές, πολυτεχνεία κλπ.... κατά συνέπεια δεν πρέπει να ξαναδούμε τί παραγωγικό μοντέλο θέλουμε για την χώρα;;;έχουμε εγκαταλείψει πλήρως τον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα...το έχω ξαναγράψει και σε άλλη συζήτηση εδώ...είμαστε, υποτίθεται, ναυτικός λαός, χώρα με θάλασσα, ναυτική παράδοση και έχουμε αφήσει την αλιεία μας να εξαφανίζεται...πότε θα εγκαταλείψουμε, όλοι μας, την γελοία νοοτροπία ότι επαγγέλματα, όπως  υδραυλικός, ψαράς, αγρότης, ταυτίζονται με τον μουτζούρη, τον σκαφτιά κλπ...επίσης σε τέτοιου είδους επιτροπές, όλοι οι υπουργοί, ασχέτως κομματικής τοποθέτησης, τοποθετούν γνωστούς και ικανούς πανεπιστημιακούς, οι οποίοι όμως δεν έχουν καμία σχέση με την σχολική πραγματικότητα του ελληνικού δημόσιου σχολείου, με τις πανελλήνιες κλπ... Ως δοκίμιο για επιστημονικό περιοδικό αυτά που λέει ο Λίάκος είναι εξαιρετικά, άλλα όπως είπατε πολλοί εδώ, τί σχέση έχουν με την πραγματικότητα που βιώνουμε στα σχολεία...
++++++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 24, 2016, 10:25:19 πμ »
Η καταργηση των εξετασεων Η΄' οπως αλλιως θελουμε να το πουμε ..ξεκινα απο την απαξιωση του σχολειου , που γινεται απο τους ιδιους μαθητες στην καθημερινη πρακτικη του θεματος κι οχι στα χαρτια  πχ. οι λυκειακες ταξεις κανουν απουσιες σε συγκεκριμενα μαθηματα, βλ. Θρησκευτικα -Οι αποψεις του Λιακου ετσι οπως αναφερονται στο esos με βρισκουν απολυτα συμφωνη,εκτος απ'το γεγονος οτι τον ειχα καθηγητη και ισως μπορω να τον κρινω και λιγο παραπανω.Γιατι δε θελετε το σχολειο να ειναι πηγη χαρας για τα παιδια ,πηγη εμψυχωσης κι οχι καταναγκασμου .
Μας εχει ξεφυγει η ουσια μου φαινεται...Εξετασεις ,εξετασεις ,εξετασεις ...λες κι οταν μεγαλωσουν δεν θα εχουν την αξιολογηση στο κεφαλι τους .Και μην ακουσω αποψεις του τυπου ,εξασκουνται απο νωρις ,γιατι καπως ετσι ολοι μιλουν σημερα για το bulling στα σχολεια...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:51:51 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 24, 2016, 10:58:09 πμ »
Εδώ έχουμε χάσει την ουσία.Νομίζετε πως, είτε καταργηθούν οι εξετάσεις είτε όχι,θα έχουμε κάποια αναβάθμιση της εκπαίδευσης;Εκπαίδευση που παράγει ανθρώπους κομφορμιστές και αδαείς θα αλλάξει;Χρειάζονται τομές και αλλαγές που για να γίνουν πρέπει να προηγηθεί αλλαγή νοοτροπίας γεγονός αδύνατον. Αφήστε το συνάδελφοι.Δεν είμαι πεσιμίστρια αλλά οι αλλαγές θέλουν άλλου είδους ανθρωπους.

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 24, 2016, 11:08:54 πμ »
Η καταργηση των εξετασεων Η΄' οπως αλλιως θελουμε να το πουμε ..ξεκινα απο την απαξιωση του σχολειου , που γινεται απο τους ιδιους μαθητες στην καθημερινη πρακτικη του θεματος κι οχι στα χαρτια  πχ. οι λυκειακες ταξεις κανουν απουσιες σε συγκεκριμενα μαθηματα, βλ. Θρησκευτικα -Οι αποψεις του Λιακου ετσι οπως αναφερονται στο esos με βρισκουν απολυτα συμφωνη,εκτος απ'το γεγονος οτι τον ειχα καθηγητη και ισως μπορω να τον κρινω και λιγο παραπανω.Γιατι δε θελετε το σχολειο να ειναι πηγη χαρας για τα παιδια ,πηγη εμψυχωσης κι οχι καταναγκασμου .
Μας εχει ξεφυγει η ουσια μου φαινεται...Εξετασεις ,εξετασεις ,εξετασεις ...λες κι οταν μεγαλωσουν δεν θα εχουν την αξιολογηση στο κεφαλι τους .Και μην ακουσω αποψεις του τυπου ,εξασκουνται απο νωρις ,γιατι καπως ετσι ολοι μιλουν σημερα για το bulling στα σχολεια...

Η απαξιωση του σχολειου ξεκινα πρωτιστως απο τους καθηγητες συναδελφε.
Κλασσικο παραδειγμα η βαθμολογια μεχρι και περυσι στην  γ λυκειου..... Λες και δεν μπορουμε να εχουμε την ευθυνη γις τους βαθμους που βαζουμε και βαζανε ολοι 18αρια και 20αρια μηπως και αδικησουν το παιδι.... εκει χαθηκε η αξια του απολυτηριου που καποτε ειχε αξια.
Μην μιλησουμε για την απαξιωση γενικοτερα των πανελληνιων .

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 24, 2016, 11:37:45 πμ »
Είτε έχουμε εξετάσεις είτε δεν έχουμε εξετάσεις, μικρή η τρύπα. Από αλλού χάνει χοντρά το λάστιχο...

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 24, 2016, 03:35:55 μμ »
Παιδια κρατηθειτε σημερα εξεταζοταν πανελλαδικως το εξης Μαθημα

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ:
ΒΟΟΤΡΟΦΙΑ-ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΟΤΡΟΦΙΑ

Ιδου τα θεματα....https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/EXETASEIS-2016/them_boait_epal_c_hmer_ns_160524.pdf

ΥΓ...Σημαδιακο.... ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 24, 2016, 04:08:24 μμ »
Εξετάσεις πρέπει να υπάρχουν διότι πρέπει να υπάρχει μιας μορφής γραπτή αξιολόγηση των μαθητών που να τεκμηριώνει την προαγωγή ή την απόλυση. Μια χύμα έκθεση ιδεών περί των ταλέντων του μαθητή το μόνο που προκαλεί είναι σύγχυση και εξίσωση οριζόντια των μαθητών. Ποιος εκπαιδευτικός θα εισηγηθεί την επανάληψη της τάξης χωρίς αποδεικτικά στοιχεία ρισκάροντας τη στοχοποίησή του; Αν το πρόβλημα είναι ο διδακτικός χρόνος ας γίνονται όλα (προαγωγικές-πανελλήνιες) τον Ιούνιο κι ας πάει ως τέλος Ιουνίου. Εδώ χάνονται στη χρονιά τόσες ώρες για διαφορές αιτίες και μας φταίνε οι εξετάσεις....

Αποσυνδεδεμένος martha.fa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 24, 2016, 04:15:03 μμ »
Εξετάσεις πρέπει να υπάρχουν διότι πρέπει να υπάρχει μιας μορφής γραπτή αξιολόγηση των μαθητών που να τεκμηριώνει την προαγωγή ή την απόλυση. Μια χύμα έκθεση ιδεών περί των ταλέντων του μαθητή το μόνο που προκαλεί είναι σύγχυση και εξίσωση οριζόντια των μαθητών. Ποιος εκπαιδευτικός θα εισηγηθεί την επανάληψη της τάξης χωρίς αποδεικτικά στοιχεία ρισκάροντας τη στοχοποίησή του; Αν το πρόβλημα είναι ο διδακτικός χρόνος ας γίνονται όλα (προαγωγικές-πανελλήνιες) τον Ιούνιο κι ας πάει ως τέλος Ιουνίου. Εδώ χάνονται στη χρονιά τόσες ώρες για διαφορές αιτίες και μας φταίνε οι εξετάσεις....
Nομίζω ότι και σε προηγούμενό σου μήνυμα αναφέρεσαι στην επανάληψη της τάξης και μου κάνει εντύπωση.Η επανάληψη της τάξης δε βοηθάει ποτέ κανέναν κατά τη γνώμη μου.

Αποσυνδεδεμένος Mack77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 24, 2016, 06:33:46 μμ »
Τι λες ρε martha.fa ! Ένας μαθητής που δεν έχει ανοίξει βιβλίο θα περνάει στην επόμενη τάξη ! Εγώ λέω να πίνουμε καφέ όλη τη χρόνια και να τα λέμε το Σεπτέμβρη στις εγγραφές μη χάνουμε και χρόνο !

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 24, 2016, 06:56:12 μμ »
Μα αυτά τα παιδιά δεν ήταν που τότε που δεν υπήρχε η βάση του 10 πέρασαν με 5;Ας όψεται. Πιστεύω στις εξετάσεις αλλά δεν νομίζω πως αυτό αποτελεί το πρόβλημα της εκπαίδευσης. Και ειλικρινά ποτέ τα φροντιστήρια δεν θα επιτρέψουν στο κράτος να σταματήσει τις εξετάσεις. Το ίδιο και τα ιδιωτικά σχολεία ;) 'Αλλωστε τί θα κάνει τόσους αδιόριστους;

Αποσυνδεδεμένος martha.fa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 24, 2016, 07:40:56 μμ »
Τι λες ρε martha.fa ! Ένας μαθητής που δεν έχει ανοίξει βιβλίο θα περνάει στην επόμενη τάξη ! Εγώ λέω να πίνουμε καφέ όλη τη χρόνια και να τα λέμε το Σεπτέμβρη στις εγγραφές μη χάνουμε και χρόνο !
Tη γνώμη μου είπα!Ο συνάδελφος μίλησε για καθηγητές που "δε θα μπορούν να εισηγηθούν την επανάληψη της τάξης χωρίς ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ".Με αυτή τη λογική διαφωνώ.Πριν εισηγηθεί κανείς την επανάληψη της τάξης από μαθητή,ας σκεφτεί πρώτα τι δεν έκανε ο ίδιος καλά.Αυτό όμως δεν το σκέφτεται κανείς και μόνο όταν έρχεται το θέμα της αξιολόγησης της δικής μας,βγάζουν δόντια ορισμένοι.Για να μην κοροϊδευόμαστε το λέω.Απο κει και πέρα, υπάρχει βιβλιογραφία σχετικά με το πόσο βοηθάει η επανάληψη της τάξης τους μαθητές.Οσο για το αν πρέπει να περνάνε στις σχολές με 5,φυσικά και δεν πρέπει κατά τη γνώμη μου.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 24, 2016, 08:21:47 μμ »
θα σας μαλώσω,... ;D  ξεχνάτε το της Διαμαντοπούλου "πρώτα ο μαθητής"!
Δεν είναι ανάγκη να έχουν εξετάσεις για απόδειξη προαγωγής ή μη. Εργασιές, επαναληπτικά τέστ, συμμετοχή,..κλπ κλπ
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 314
Σύνολο: 314

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.