*

Αποστολέας Θέμα: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-  (Αναγνώστηκε 10687 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 25, 2016, 09:05:34 πμ »
Για να διευκρινισω εξετασεις εννοουσα του Γυμνασιου ....τις θεωρω απαραδεκτες κι αν θελουν ας κρατησουν τα πανελλαδικως εξεταζομενα..ομοιως και στο Λυκειο ..δινουμε Θρησκευτικα,Φιλοσοφια.......ποιος ο λογος της γραπτης εξετασης σε κατι τετοια ??Που μαθημα ,αναθεμα κι αν γινεται ολη τη χρονια..Αλλα ΟΧΙ θα δωσουμε την υλη των απολυτηριων κανονικα και με το νομο....
Ας δωσουμε  βαρυτητα τωρα στο θεμα   της Ειδικης Αγωγης , γιατι τα ευρωπαικα προγραμματα εως 2020 εκει θα εστιασουν βλ. χρηματα  .
Χωρις εξετασεις δεν γινεται εισαγωγη σε Πανεπιστημια ,αλλα σε σχολες χαμηλης ζητησης γιατι να μη γινεται αυτοματη εισαγωγη με το απολυτηριο?Τ ι σας νοιαζει αν θελει ο γονιος να πληρωσει για να σπουδασει το παιδι του?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:41:01 »

Αποσυνδεδεμένος Mack77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 25, 2016, 10:38:25 πμ »
Martha.fa συμφωνώ ότι πρώτα πρέπει να δούμε τον εαυτό μας και μετά τους μαθητές . Θέλει πολλές αλλαγές το σχολείο για να γίνει όπως πρέπει . Θεωρώ ότι καμία από αυτές δεν έχει σχέση με αυτά που λέει η κυβέρνηση !

Αποσυνδεδεμένος Mack77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 25, 2016, 10:40:27 πμ »
Pd αν θέλεις μου απαντάς , ποσά χρόνια δουλεύεις σε δημόσιο σχολείο ;

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 25, 2016, 11:08:43 πμ »
το σχολείο οφείλει να έχει μια δομή και ένα σύστημα αξιολόγησης που θα ενθαρρύνει και θα επαινεί αυτούς που προσπαθούν και δουλεύουν. Το σχολείο πρέπει να περνά το μήνυμα ότι με την εργασία και την παραγωγή πάει μπροστά μια κοινωνία και ότι τίποτα δε χαρίζεται αλλά καταπατιέται με κόπο και προσωπική (και ομαδική) εργασία. Η "αυτόματη προαγωγή" του κου Λιάκου διδάσκει το ακριβώς αντίθετο...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:41:01 »

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 25, 2016, 12:18:44 μμ »
Pd αν θέλεις μου απαντάς , ποσά χρόνια δουλεύεις σε δημόσιο σχολείο ;
Δεν δουλευω σε δημοσιο σχολειο.Εκφραζω αποψη ως εχουσα προυπηρεσια ,φροντιστηριο και 2 παιδια .
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2016, 12:23:43 μμ από pd »

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #33 στις: Μάιος 25, 2016, 12:20:07 μμ »
το σχολείο οφείλει να έχει μια δομή και ένα σύστημα αξιολόγησης που θα ενθαρρύνει και θα επαινεί αυτούς που προσπαθούν και δουλεύουν. Το σχολείο πρέπει να περνά το μήνυμα ότι με την εργασία και την παραγωγή πάει μπροστά μια κοινωνία και ότι τίποτα δε χαρίζεται αλλά καταπατιέται με κόπο και προσωπική (και ομαδική) εργασία. Η "αυτόματη προαγωγή" του κου Λιάκου διδάσκει το ακριβώς αντίθετο...

Όλη η σύγχρονη βιβλιογραφία αναιρεί την παραπάνω αντίληψη, ότι δηλαδή οι εξετάσεις σταχυολογούν τους ικανούς. Αντίθετα, έχει αποδειχτει με έρευνες ότι το ενιαίο τύπου σχολείου μέσω του μηχανισμού επιλογής των εξετάσεων επιβραβεύει όσους ήδη έχουν τίς δυνατότητες να δεχθούν την παιδεία (κυρίως ευνοεί παιδιά μικρομεσαίων & μεσαίων στρωμάτων - εμάς), ακομα και διαιωνίζει τις ανισοτητες μέσω των σχολών υψηλής ζήτησης. Ουσιαστικά, όσοι έχουν την μορφωτική κληρονομιά από γονείς - όχι τόσο την υλική, δεν είναι η φτώχεια το αίτιο- που μεταφράζεται σε μαθησιακή αυτοπεποίθηση, κίνητρα, στόχους κ.λπ. απολαμβάνουν τις ίσες ευκαιρίες, ενώ τα φτωχά στρώματα δεν έχουν πρόσβαση σε "καλές" σχολές και παραμένουν σε εργασίες υποβαθμισμένες. Γίνεται οι περισσοτεροι που ανήκουν σε μειονεκτούντες οικογένειες να είναι και αυτοί τεμπέληδες/ανίκανοι;; αναρωτήθηκαν οι επιστήμονες... Οι όποιες εξισορροπητικές παρεμβάσεις των θιασωτών της "αξιοκρατίας" (ενισχυτικές κλπ) είναι αναποτελεσματικές, καθώς στην ουσια παρέχεται μονο ισότητα πρόσβασης και σε κάθε βαθμίδα το παιδί μεταφέρει ίδιες ή και χειρότερες τις αρχικές ανισότητες.

Βέβαια αν καταργηθούν τώρα οι εξετάσεις -χωρις προγραμματισμό, όπως πάντα, χωρίς υποδομές και στήριξη του έργου των εκπαιδευτικών από τις πρώτες βαθμίδες-θεωρώ οτι θα οδηγήσει σε περαιτέρω απαξίωση των σπουδών. Θα έχει απροβλεπτες συνέπειες και δεν θα ωφελήσει  παιδιά - έστω και έτσι ο απρόσωπος χαρακτήρας των εξετάσεων εξασφαλίζει δικαιοσύνη εν μέρει. Κατάργηση των υπευθύνων χρειάζεται για αρχή!!

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #34 στις: Μάιος 25, 2016, 12:23:14 μμ »
το σχολείο οφείλει να έχει μια δομή και ένα σύστημα αξιολόγησης που θα ενθαρρύνει και θα επαινεί αυτούς που προσπαθούν και δουλεύουν. Το σχολείο πρέπει να περνά το μήνυμα ότι με την εργασία και την παραγωγή πάει μπροστά μια κοινωνία και ότι τίποτα δε χαρίζεται αλλά καταπατιέται με κόπο και προσωπική (και ομαδική) εργασία. Η "αυτόματη προαγωγή" του κου Λιάκου διδάσκει το ακριβώς αντίθετο...
ΔΗΛ . ολοι οι αλλοι για τον καιαδα?
Συμπερασματικα =Αριστεια του παλαιου τυπου τα θεωρω απαρχαιωμενες καταστασεις....Αυτος που το 'χει με τη μαθηση ,ειναι ωριμος που λεμε,ο καλος οπως λετε, δεν χρειαζεται ,παει μονος του -δεν τον φτιαχνει ο καθηγητης Η' ο δασκαλος του δημοσιου σχολειου. Προφανως και θα επιβραβευτει με την εισαγωγη του εκει που θελει.
Παμε τωρα γι'αυτον που δεν το'χει  και θελει καθοδηγηση.Ποσοι  εκπαιδευτικοι νοιαζονται γι'αυτον μεσα στην ταξη?ΟΥΔΕΙς...ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ...
Εδω τωρα να ερθει το συστημα και νατου πει:Η αξιολογηση του εκπαιδευτικου εχει  αμμεση συναρτηση με το μεσο ορο της επιδοσης των μαθητων του.Δουλευει η' δε δουλευει??ΙΔΟΥ Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2016, 12:58:26 μμ από pd »

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #35 στις: Μάιος 25, 2016, 03:18:26 μμ »
Κανένας στον Καιάδα!  Όλοι όμως να μάθουν να δουλεύουν και όχι να παρασιτούν! Να μάθουν να είναι παραγωγικοί και δημιουργικοί σε αυτό που είναι καλοί και έχουν ταλέντο! Να μάθουν ότι απαιτείται ΚΟΠΟΣ και ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ για την επίτευξη ενός στόχου και όχι ότι "στο χαλαρό" θα πάρουμε το απολυτήριο του γυμνασίου..


Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3348
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #36 στις: Μάιος 25, 2016, 05:41:43 μμ »
Συμφωνώ με aspinoulas.
 
Παράθεση
Παμε τωρα γι'αυτον που δεν το'χει  και θελει καθοδηγηση.Ποσοι  εκπαιδευτικοι νοιαζονται γι'αυτον μεσα στην ταξη?ΟΥΔΕΙς...ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ...
Εδω τωρα να ερθει το συστημα και νατου πει:Η αξιολογηση του εκπαιδευτικου εχει  αμμεση συναρτηση με το μεσο ορο της επιδοσης των μαθητων του.Δουλευει η' δε δουλευει??ΙΔΟΥ Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Είναι λάθος να ρίχνουμε το φταίξιμο στον εκπαιδευτικό που είναι το τελευταίο πιόνι του συστήματος και λειτουργεί βάσει νόμων, εγκυκλίων κλπ. που τον περιορίζουν να δράσει. Όταν μιλάς γι΄αυτόν που δεν το χει και θέλει καθοδήγηση, τι εννοείς; Τον μαθητή με αδιάγνωστες μαθησιακές δυσκολίες; Τον μαθητή με διαγνωσμένες δυσκολίες, π.χ. ΔΕΠΥ, δυσλεξία, κλπ.; Πώς θα τον βοηθήσω όταν το κράτος δεν με έχει επιμορφώσει στον τομέα αυτό και πρέπει εγώ από την τσέπη μου να πληρώσω για σεμινάρια μόνο για να καταλάβω περί τίνος πρόκειται; Τον μαθητή χωρίς κίνητρο για μάθηση; Πώς εγώ, αφού η οικογένειά του δεν τα κατάφερε, θα του προκαλέσω το κίνητρο για να μάθει αρχαία, π.χ.; Είναι αυτό δυνατόν; Και πού είναι οι ψυχολόγοι στα σχολεία ώστε να με συμβουλέψουν γι' αυτό ή να βοηθήσουν τον ίδιο τον μαθητή;
Αναφέρω ενδεικτικά κάποια π.χ. για να δείξω ότι τα χέρια των εκπαιδευτικών είναι εν πολλοίς δεμένα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα γραφειοκρατικό και ανεπαρκές.

Αποσυνδεδεμένος martha.fa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #37 στις: Μάιος 25, 2016, 05:49:53 μμ »
Όλη η σύγχρονη βιβλιογραφία αναιρεί την παραπάνω αντίληψη, ότι δηλαδή οι εξετάσεις σταχυολογούν τους ικανούς. Αντίθετα, έχει αποδειχτει με έρευνες ότι το ενιαίο τύπου σχολείου μέσω του μηχανισμού επιλογής των εξετάσεων επιβραβεύει όσους ήδη έχουν τίς δυνατότητες να δεχθούν την παιδεία (κυρίως ευνοεί παιδιά μικρομεσαίων & μεσαίων στρωμάτων - εμάς), ακομα και διαιωνίζει τις ανισοτητες μέσω των σχολών υψηλής ζήτησης. Ουσιαστικά, όσοι έχουν την μορφωτική κληρονομιά από γονείς - όχι τόσο την υλική, δεν είναι η φτώχεια το αίτιο- που μεταφράζεται σε μαθησιακή αυτοπεποίθηση, κίνητρα, στόχους κ.λπ. απολαμβάνουν τις ίσες ευκαιρίες, ενώ τα φτωχά στρώματα δεν έχουν πρόσβαση σε "καλές" σχολές και παραμένουν σε εργασίες υποβαθμισμένες. Γίνεται οι περισσοτεροι που ανήκουν σε μειονεκτούντες οικογένειες να είναι και αυτοί τεμπέληδες/ανίκανοι;; αναρωτήθηκαν οι επιστήμονες... Οι όποιες εξισορροπητικές παρεμβάσεις των θιασωτών της "αξιοκρατίας" (ενισχυτικές κλπ) είναι αναποτελεσματικές, καθώς στην ουσια παρέχεται μονο ισότητα πρόσβασης και σε κάθε βαθμίδα το παιδί μεταφέρει ίδιες ή και χειρότερες τις αρχικές ανισότητες.

Βέβαια αν καταργηθούν τώρα οι εξετάσεις -χωρις προγραμματισμό, όπως πάντα, χωρίς υποδομές και στήριξη του έργου των εκπαιδευτικών από τις πρώτες βαθμίδες-θεωρώ οτι θα οδηγήσει σε περαιτέρω απαξίωση των σπουδών. Θα έχει απροβλεπτες συνέπειες και δεν θα ωφελήσει  παιδιά - έστω και έτσι ο απρόσωπος χαρακτήρας των εξετάσεων εξασφαλίζει δικαιοσύνη εν μέρει. Κατάργηση των υπευθύνων χρειάζεται για αρχή!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος Mack77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #38 στις: Μάιος 25, 2016, 06:42:30 μμ »
Σαν να λέμε pd  η αξιολόγηση των μαθητών σου να κλείνει ή οχι το φροντιστήριο σου . Και μη μου πείς οτι έχεις μόνο καλούς μαθητές ! ούτε οτι αν δεν είσαι καλή θα κλείσεις γιατί και στα φροντιστήρια πάνε μαθητές ακόμα και αν δεν είναι καλά.


Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #40 στις: Μάιος 26, 2016, 11:15:43 πμ »
Συμφωνώ με aspinoulas.
 
Είναι λάθος να ρίχνουμε το φταίξιμο στον εκπαιδευτικό που είναι το τελευταίο πιόνι του συστήματος και λειτουργεί βάσει νόμων, εγκυκλίων κλπ. που τον περιορίζουν να δράσει. Όταν μιλάς γι΄αυτόν που δεν το χει και θέλει καθοδήγηση, τι εννοείς; Τον μαθητή με αδιάγνωστες μαθησιακές δυσκολίες; Τον μαθητή με διαγνωσμένες δυσκολίες, π.χ. ΔΕΠΥ, δυσλεξία, κλπ.; Πώς θα τον βοηθήσω όταν το κράτος δεν με έχει επιμορφώσει στον τομέα αυτό και πρέπει εγώ από την τσέπη μου να πληρώσω για σεμινάρια μόνο για να καταλάβω περί τίνος πρόκειται; Τον μαθητή χωρίς κίνητρο για μάθηση; Πώς εγώ, αφού η οικογένειά του δεν τα κατάφερε, θα του προκαλέσω το κίνητρο για να μάθει αρχαία, π.χ.; Είναι αυτό δυνατόν; Και πού είναι οι ψυχολόγοι στα σχολεία ώστε να με συμβουλέψουν γι' αυτό ή να βοηθήσουν τον ίδιο τον μαθητή;
Αναφέρω ενδεικτικά κάποια π.χ. για να δείξω ότι τα χέρια των εκπαιδευτικών είναι εν πολλοίς δεμένα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα γραφειοκρατικό και ανεπαρκές.
ERIETTA δεν μιλησα για μαθησιακες..καμμια σχεση .
Σοβαρα τωρα δηλ. μου λες οτι μια οικογενεια που δεν εχει..' εμπνευσει' τα παιδια της στην αρχαιολατρεια -και γιατι θα επρεπε?-δεν μπορεις να του τα μαθεις?Δεν σου ειπαμε erietta να του ανοιξεις το κεφαλι.Να τον εμπνευσεις σου ζητησαμε...με το μαθημα σου μεσα στην ταξη  ...Τωρα αν αυτος δεν θελει ,θα παει στο ΕΠΑΛ μην ανησυχεις..ξερει καλυτερα απο εσενα.
Θες ψυχολογους στα σχολεια για να μαθεις να προσεγγισεις ενα νεο/α στην εφηβεια?

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: (Ξανά) ΝΕΟ σύστημα πανελληνίων 2017-
« Απάντηση #41 στις: Μάιος 26, 2016, 11:17:56 πμ »
Σαν να λέμε pd  η αξιολόγηση των μαθητών σου να κλείνει ή οχι το φροντιστήριο σου . Και μη μου πείς οτι έχεις μόνο καλούς μαθητές ! ούτε οτι αν δεν είσαι καλή θα κλείσεις γιατί και στα φροντιστήρια πάνε μαθητές ακόμα και αν δεν είναι καλά.
Πραγματικα ξεκαθαρισε το λιγο ,γιατι δυσκολευομαι να καταλαβω το επιχειρημα σου και να σου απαντησω

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158536
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 30
Επισκέπτες: 465
Σύνολο: 495

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.