*

Αποστολέας Θέμα: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικη αναγκη?  (Αναγνώστηκε 13775 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 01:04:12 μμ »
ποσο δικαιο εχεις αλλα δυστυχως καποιοι παραπληροφορουν καποιους! ακουτε εκει στο υπουργειο! Αυτη την κατασταση καποιοι δεν θα την ανεχτουμε για πολυ! Οσο για σεν σωτηριε ειδαμε εισαι εγκυροτατος σε αυτα που μας εγρφες ολο το καλοκαιρι. Τελικα εγινε αυτο που σου ειχα πει......

Τι είχα πει και δεν το θυμάμαι; Για θύμισέ το μας. Για εξέθεσέ με. Για κάνε με ρεζίλι... Δεν στέκει αυτό που λες. Αλλά τέτοιος συκοφάντης που είσαι, είσαι ικανός να με χαρακτηρίσεις ότι σου έρθει, όποτε σου έρθει, απλώς και μόνο επειδή εκθέτω τις ανωμαλίες που ορισμένοι γουστάρετε, και άρα έγινα "κακός" για τα γούστα σας.

Εσείς έχετε το ΘΡΑΣΟΣ να ισχυρίζεστε ότι τα κενά των ΠΕ70 καλύφθηκαν, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ. Και μιλάτε;;;;;;; Τολμάτε και μιλάτε;;;;;

Όσο για το τι θα ανεχτείτε... ξέρεις ε, κατουρήθηκα πάνω μου...  ;D ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2015, 01:06:24 μμ από Sotirios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 01:44:29 μμ »
Σφυριζε αδιαφορα.
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #30 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 03:28:42 μμ »
Aπό που το γνωρίζεις ότι τα κενά στους πε70 έχουν υπερκαλυφθεί; εγώ ξέρω ότι λείπουν 449 άτομα προκειμένου να δουλέψουν στα τμήματα υποδοχής και άλλα 514 άτομα για ολοήμερο - πρωινό τμήμα... Φυσικά θα προσληφθούν πολλοί λιγότεροι καθώς δεν αρκούν τα χρήματα απο το ΠΔΕ, αφού οι πιστώσεις μοιράστηκαν δικαίως σ΄όλη την πρωτοβάθμια: δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, ειδική αγωγή, ειδικότητες...
Και αν θέλετε να  μιλήσουμε με αριθμούς από το νέο ΠΔΕ στις 20-11-2015 προσλήφθησαν 790 αναπληρωτές ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια, στις 24-11-2015 προσλήφθησαν 135 πε60, 136 πε70 και στις 4-12-2015 προσλήφθησαν 6 άτομα στην ειδική αγωγή...
το προβλημα ειναι τεραστιο για ολους μας ... το προβλημα είναι οτι στην μεν πρωτη περιπτωση που ανεφερα ανεξαιρέτως κλάδου στη δευτεροβαθμια γινεται ο χαμος και στελνουν ανθρωπους ακομα και 70χλμ μακρια το ενα σχολειο απο το αλλο για να μαζεψει τις ώρες του και στην πρωτοβαθμια γινεται αυτο που περιεγραψα σε προηγουμενη αναρτηση μου...

οι αριθμοι τωρα (πηγη : Διδασκαλικη ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ)) Λειτουργικά κενα 2015 ΠΕ70 3.555 (και το ξανα λεω δεν αναφέρομαι σε ΖΕΠ κτλ.) προσλήψεις μέχρι και 9/12/2015 3.640!!! (φυσικα χωρις ζεπ)
Αυτοι  είναι οι αριθμοί....

Σε εποχες οπως αυτη που διανυουμε περυσι και φετος και του χρονου και πάει λέγοντας δεν μπορει το υπουργειο για τους μεν να τους εξευτελιζει καθ αυτόν τον τροπο κάνοντας τους λαστιχο.... και τους δε, ενω θα μπορουσε τον συναδελφο με 18 ωρες αντι να κανει εικαστικα, μουσικη, ενισχυτική κτλ να τον στειλει και στο διπλανο σχολειο να συμπληρώσει το ωραριο του (οχι φυσικα 70χλμ που βλεπουμε στη δευτεροβαθμια αλλα 100 μετρα) ώστε να μην χρειαστει να προσλάβει και 2ο ατομο για λιγες ώρες και φυσικα και το 2ο ατομο για να συμπληρώσει ωραριο να κάνει και εκείνο μουσικη, πληροφορική, εικαστικά κτλ κτλ... και φυσικα τα μαθηματα των ειδικοτητων να τα κάνουν επιτελους οι ειδικοτητες.... 

Αυτο που βλεπουμε φέτος με την βοηθεια των συνδικαλιστων μας πάει πολλα χρονια πίσω .. δεν μας παει μπροστα...

Αποσυνδεδεμένος salamaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #31 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 04:51:03 μμ »
Δεν μας παρατάτε λέω εγώ ...σας παίρνουν οι ΠΕ 70 τις θέσεις....είστε για κλάμματα και τι άλλο να πω?

Δεν φτάνει που δεν έχετε ορεινά..... ....μιλάτε και από πάνω

 >:( Καλά σας παίρνουν τις πιστώσεις...αν βέβαια στις παίρνουν. Γελοίοι τύποι. *Δεν απευθύνομαι σε όλες τις ειδικότητες, αλλά σε εσάς τους συγκεκριμένους που γράφετε αυτά..
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2015, 04:55:44 μμ από salamaki »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #32 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 04:58:21 μμ »
Βλέπω ότι η σχολή του "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" βγάζει πολλούς "πτυχιούχους". Εύγε!

το προβλημα ειναι τεραστιο για ολους μας ... το προβλημα είναι οτι στην μεν πρωτη περιπτωση που ανεφερα ανεξαιρέτως κλάδου στη δευτεροβαθμια γινεται ο χαμος και στελνουν ανθρωπους ακομα και 70χλμ μακρια το ενα σχολειο απο το αλλο για να μαζεψει τις ώρες του και στην πρωτοβαθμια γινεται αυτο που περιεγραψα σε προηγουμενη αναρτηση μου...

Αντί να διεκδικείς να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, κοιτα να διεκδικήσεις το δίκιο σου με τον σωστό τρόπο. Γίνετε σωστοί και δίκαιοι επιτέλους.

οι αριθμοι τωρα (πηγη : Διδασκαλικη ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ)) Λειτουργικά κενα 2015 ΠΕ70 3.555 (και το ξανα λεω δεν αναφέρομαι σε ΖΕΠ κτλ.) προσλήψεις μέχρι και 9/12/2015 3.640!!! (φυσικα χωρις ζεπ)
Αυτοι  είναι οι αριθμοί....

Αν αυτοί που λες είναι οι αριθμοί, τότε το πρόβλημα δεν είναι αυτό, αλλά άλλο. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε υπάρχουν λειτουργικά κενά σε τουλάχιστον 2 διευθύνσεις πρωτοβάθμιας (τάξεις και ολοήμερα). Είμαι σίγουρος ότι είναι και σε πολλές άλλες, αλλά αναφέρω μόνο αυτά που γνωρίζω. Οι αριθμοί που έφερες δείχνουν ότι υπερκαλύφθηκαν τα κενά, τη στιγμή όμως που κάποιες διευθύνσεις συνεχίζουν να έχουν πραγματικά κενά, που σημαίνει κάποιοι μαθητές συνεχίζουν να είναι χωρίς δάσκαλο. Άρα κάτι άλλο συμβαίνει. Αντί να παίρνουν δασκάλους εκεί που πρέπει, παίρνουν αλλού, εκθέτοντας τους μαθητές;;; Ή μήπως κρύβουν τον πραγματικό αριθμό κενών, που είναι μεγαλύτερος; Διάλεξε και πάρε.

Σε εποχες οπως αυτη που διανυουμε περυσι και φετος και του χρονου και πάει λέγοντας δεν μπορει το υπουργειο για τους μεν να τους εξευτελιζει καθ αυτόν τον τροπο κάνοντας τους λαστιχο.... και τους δε, ενω θα μπορουσε τον συναδελφο με 18 ωρες αντι να κανει εικαστικα, μουσικη, ενισχυτική κτλ να τον στειλει και στο διπλανο σχολειο να συμπληρώσει το ωραριο του (οχι φυσικα 70χλμ που βλεπουμε στη δευτεροβαθμια αλλα 100 μετρα) ώστε να μην χρειαστει να προσλάβει και 2ο ατομο για λιγες ώρες και φυσικα και το 2ο ατομο για να συμπληρώσει ωραριο να κάνει και εκείνο μουσικη, πληροφορική, εικαστικά κτλ κτλ... και φυσικα τα μαθηματα των ειδικοτητων να τα κάνουν επιτελους οι ειδικοτητες.... 

Αυτο που βλεπουμε φέτος με την βοηθεια των συνδικαλιστων μας πάει πολλα χρονια πίσω .. δεν μας παει μπροστα...

Δηλαδή, λες ξεκάθαρα ότι αφού ξεφτιλίζεται ο ένας, πρέπει να ξεφτιλίζεται και ο άλλος. Αυτή είναι η παραλογία στην οποία έχει εγκλωβιστεί το μυαλουδάκι σας. Η λογική της υποτέλειας, και της δουλοπρέπειας.

Αντί να πεις το ένα και μοναδικό σωστό, ότι αν κάτι λειτουργεί "σωστά" στους δασκάλους, θα πρέπει να διεκδικήσετε και να απαιτήσετε να λειτουργεί "σωστά" και σε εσάς, καταντάς να λες ότι αφού δεν λειτουργεί σωστά σε εσάς, τότε να μην λειτουργεί σωστά και στους άλλους. Να ψοφήσει δηλαδή η κατσίκα του γείτονα. Ούτε εντολοδόχος να ήσουν.

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #33 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 05:23:10 μμ »
εαν αυτο καταλαβατε λυπαμαι και εγω πραγματικα .....
το ζητημα που πρεπει να τονιστεί δεν είναι να πεθανει η κατσικα του γειτονα αλλα οπως διατυμπανιζουν επειδη ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ και κανουν τον κακο χαμο γι αυτό να μην προσλαμβανουν ΔΥΟ για θεσεις που θα μπορουσαν να καλυφθουν απο ΕΝΑΝ!!!
Δεν μπορει να διατυμπανιζουν οτι δεν εχουν λεφτα και να φωναζουν και να μην κανουν μονιμους διορισμους και την ιδια στιγμη να γινετε ενας τετοιος διαχωρισμός!!!
Εμεις το παραδεχομαστε δεν εχουμε συνδικαλιστες νταήδες να μπαινουν και να απαιτούν αλλα δεν ειπα σε καμια περιπτωση να γινονται αδικιες και στη πρωτοβαθμια επειδη γινεται στη δευτεροβαθμια. Ο μονος λόγος που θα μπορουσε να γινει αυτο ειναι επειδη διατυμπανιζουν οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ!!!! Και αυτες τις λιγοστες πιστωσεις των εικαστικων, των μουσικων κτλ τις κάνουν άλλοι.....
Επίσης θα μπορουσαμε και εμεις να συνεχισουμε με παρομοιους χαρακτηρισμους αλλα απανταμε πάντα με αριθμους της ΔΟΕ ....αλλα σεβομαστε τους μαθητες μας που αυριο θα τους κοιταξουμε στα ματια....

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #34 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 05:45:22 μμ »
Χαίρομαι που "διόρθωσες" κάποια πράγματα. Μπορώ κι εγώ μετά την τελευταία τοποθέτησή σου να ανακαλέσω μερικά από αυτά που είπα. Ωστόσο, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω γιατί μπαίνετε στο φόρουμ των ΠΕ70 για να τα γράψετε αυτά; Βοηθάει αυτό σε κάτι; Ή μήπως το μόνο που προσφέρει είναι να ξεκινάει την αλληλοφαγωμάρα; Διότι οι προηγούμενες τοποθετήσεις είναι σαν να μπαίνετε και με επιθετικό ύφος να μας την λέτε. Εξυπηρετεί πουθενά αυτό;;;

Επίσης δεν καταλαβαίνω το σχόλιο:

Παράθεση
Αυτο που βλεπουμε φέτος με την βοηθεια των συνδικαλιστων μας πάει πολλα χρονια πίσω .. δεν μας παει μπροστα...

Αν αυτό δεν είναι επιθετικό, προσβλητικό και απαξιωτικό, τότε τι είναι;

Τέλος, αν σε ένα σχολείο υπάρχουν κενά που αντιστοιχούν σε 16 πραγματικές ώρες δασκάλου ΠΕ70, είναι προτιμότερο να μην προσληφθεί καθόλου ο δάσκαλος και να συνεχίζουν τα παιδιά να είναι χωρίς δάσκαλο, ή είναι προτιμότερο να προσληφθεί, και εν συνεχεία να διερευνηθεί τρόπος συμπλήρωσης του ωραρίου του;;

Περιμένω απάντηση στο τελευταίο ερώτημα.

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #35 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 05:58:11 μμ »
Χαίρομαι που "διόρθωσες" κάποια πράγματα. Μπορώ κι εγώ μετά την τελευταία τοποθέτησή σου να ανακαλέσω μερικά από αυτά που είπα. Ωστόσο, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω γιατί μπαίνετε στο φόρουμ των ΠΕ70 για να τα γράψετε αυτά; Βοηθάει αυτό σε κάτι; Ή μήπως το μόνο που προσφέρει είναι να ξεκινάει την αλληλοφαγωμάρα; Διότι οι προηγούμενες τοποθετήσεις είναι σαν να μπαίνετε και με επιθετικό ύφος να μας την λέτε. Εξυπηρετεί πουθενά αυτό;;;

Επίσης δεν καταλαβαίνω το σχόλιο:

Αν αυτό δεν είναι επιθετικό, προσβλητικό και απαξιωτικό, τότε τι είναι;

Τέλος, αν σε ένα σχολείο υπάρχουν κενά που αντιστοιχούν σε 16 πραγματικές ώρες δασκάλου ΠΕ70, είναι προτιμότερο να μην προσληφθεί καθόλου ο δάσκαλος και να συνεχίζουν τα παιδιά να είναι χωρίς δάσκαλο, ή είναι προτιμότερο να προσληφθεί, και εν συνεχεία να διερευνηθεί τρόπος συμπλήρωσης του ωραρίου του;;

Περιμένω απάντηση στο τελευταίο ερώτημα.
Σωτηρη μου το απαντησα και πιο πριν αυτο ... ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι δεν πρεπει να μεινει κανενα κενο ακαλυπτο και ειδικα δασκαλου!! Το προβλημα μας  και γι αυτο άνοιξαν οι συνάδελφοι αυτο εδω το θέμα είναι ο τρόπος που επιλέγουν οι διευθυντες να συμπληρώσουν τα ωράρια των συναδέλφων εις βάρος άλλον συναδέλφων... και πλεον και με το τέχνασμα της ενισχυτικης παράλληλα με το ολοημερο που θα έπρεπε να απασχολουνται αλλοι αυναδελφοι!!

Επίσης το σχολιο για τους συνδικαλιστες συνεχιζω να το υποστηρίζω γιατι ενισχύουν κάποιες δράσεις μπορεί και εν αγνοία τους που είναι λάθος!!

Η όλη συζητηση ξεκινησε γιατι έπρεπε να σας ρωτησουμε ως προς τι γινεται αυτος ο κακος χαμος φέτος για την ενισχυτική εις βάρος πάλι πολλων προσλήψεων συναδέλφων!!

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #36 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 06:45:25 μμ »
Έστω ότι ένας δάσκαλος κάνει 18 ώρες και συμπληρώνει 6 σε ενισχυτική. Τις 6 ώρες τις στερεί από εσάς; Αν τις στερεί από εσάς, αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά που κάνουν ενισχυτική, δεν έχουν ανάγκη από ενισχυτική. Έτσι είναι;

Επίσης, αν τις στερεί αυτές τις ωρες από εσάς, αυτό σημαίνει ότι αν δεν τις στερούσε, κάποιος από εσάς θα έκανε αυτές τις 6 ώρες στο τάδε σχολείο. Συνεπώς αναγκαστικά θα εργαζόταν σε πολλά σχολεία για να συμπληρώσει ωράριο. Τότε προς τι αυτό που αναφέρθηκε πιο πριν σχετικά με το πήγαινέλα από σχολείο σε σχολείο, αφού αναγκαστικά θα υπήρχε κάποιο πήγαινέλα;

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #37 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 07:20:54 μμ »
Έστω ότι ένας δάσκαλος κάνει 18 ώρες και συμπληρώνει 6 σε ενισχυτική. Τις 6 ώρες τις στερεί από εσάς; Αν τις στερεί από εσάς, αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά που κάνουν ενισχυτική, δεν έχουν ανάγκη από ενισχυτική. Έτσι είναι;

Επίσης, αν τις στερεί αυτές τις ωρες από εσάς, αυτό σημαίνει ότι αν δεν τις στερούσε, κάποιος από εσάς θα έκανε αυτές τις 6 ώρες στο τάδε σχολείο. Συνεπώς αναγκαστικά θα εργαζόταν σε πολλά σχολεία για να συμπληρώσει ωράριο. Τότε προς τι αυτό που αναφέρθηκε πιο πριν σχετικά με το πήγαινέλα από σχολείο σε σχολείο, αφού αναγκαστικά θα υπήρχε κάποιο πήγαινέλα;
το θέμα δεν είναι η ενισχυτικη σαν ιδέα και σαν υλοποιηση εφόσον τίθεται θέμα πραγματικής αναγκης για τους μαθητες μας, αλλά το τρικ της ενισχυτικής και πως χρησιμοποιείται κατά περίπτωση!!! Αυτο που θέλουμε να πουμε είναι οτι ολα ειναι αλυσιδα... αν δεν υπήρχε το τρικ για ολα της ενισχυτικής ή οι αναθέσεις των μαθηματων των ειδικοτητων στον δασκαλο (το οποιο είναι ανηθικο εφόσον ο εκαστοτε πίνακας δεν εχει τελειώσει) ο διευθυντης θα αναγκαζόταν να σχολάσει τα παιδια νωριτερα οπως οφειλε επειδη είχε έλλειψη ειδικοτητων,... οι γονεις με την σειρα τους θα εξαγριωνόντουσαν και θα απαιτουσαν κάλυψη των κενων και ο υπουργουλης θα ηταν υποχρεωμενος να τα καλυψει.....
Το ιδιο γινεται και πολλες φορες σε ορισμένα ολοημερα !!!
Επίσης οι ειδικοτητες είμαστε εκπαιδευμένοι στο πηγαινελα  ;D ;D δεν μας ενοχλεί!!

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #38 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 07:31:57 μμ »
Ασχετο,αλλα  ετσι οπως ειναι ιδιως τα μαθηματικα στο Δημοτικο και δη στις μεγαλες ταξεις,οχι οτι οι αλλες πανε πισω-μιλαω εκ πειρας,πολλα παιδια εχουν θεματα,ειναι τσιμπημενα και στριφνα-δεν αμφιβαλλω για την αναγκη ενισχυτικης.
Τωρα,πως χρησιμοποιειται,δεν το γνωριζω και αν γινεται καταχρηση,αλλα και οι ειδικοτητες, δασκαλοι ειμαστε κι εμεις βρε παιδια...δεν σημαινει οτι ο αγγλικος,ο γυμναστης,η γαλλικου δεν εχει ιδεα απο τα αλλα μαθηματα,μπορει να εχει και δευτερο πτυχιο,να εχει ασχοληθει κτλ
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος ppr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #39 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 07:58:59 μμ »
Αυτο που θέλουμε να πουμε είναι οτι ολα ειναι αλυσιδα... αν δεν υπήρχε το τρικ για ολα της ενισχυτικής ή οι αναθέσεις των μαθηματων των ειδικοτητων στον δασκαλο (το οποιο είναι ανηθικο εφόσον ο εκαστοτε πίνακας δεν εχει τελειώσει) ο διευθυντης θα αναγκαζόταν να σχολάσει τα παιδια νωριτερα οπως οφειλε επειδη είχε έλλειψη ειδικοτητων,... οι γονεις με την σειρα τους θα εξαγριωνόντουσαν και θα απαιτουσαν κάλυψη των κενων και ο υπουργουλης θα ηταν υποχρεωμενος να τα καλυψει.....

Αναφορικά, με την ανάθεση μαθημάτων των ειδικοτήτων στον δάσκαλο η οδηγία δίνεται από τον/τη σύμβουλο.Κάποιοι διευθυντές αποφασίζουν να σχολάσουν νωρίτερα τα παιδιά παίρνοντας πάνω τους την ευθύνη.
Πότε θα δούμε μια κόκκινη μέρα;

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #40 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 08:06:42 μμ »
Αναφορικά, με την ανάθεση μαθημάτων των ειδικοτήτων στον δάσκαλο η οδηγία δίνεται από τον/τη σύμβουλο.Κάποιοι διευθυντές αποφασίζουν να σχολάσουν νωρίτερα τα παιδιά παίρνοντας πάνω τους την ευθύνη.
ναι σωστα τους συμβουλους τους ξεχασα... το θεμα είναι οτι ελαχιστοι διευθυντες επιλεγουν να σχολασουν τα παιδια νωριτερα...
Η ενσταση μας είναι οτι συναδελφοι χωρις βέβαια να το κανουν σκοπιμα με την δικαιολογια της ηγεσιας οτι μεχρι να καλυφθουν τα κενα τα οποια τα περισσοτερα δεν καλυπτονται ποτε μπαίνουν στον ίδιο χορό και έτσι δεν εξαναγκάζονται να είναι σε 2 σχολικές μονάδες!!!

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1542
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #41 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 08:14:46 μμ »
Έστω ότι ένας δάσκαλος κάνει 18 ώρες και συμπληρώνει 6 σε ενισχυτική. Τις 6 ώρες τις στερεί από εσάς; Αν τις στερεί από εσάς, αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά που κάνουν ενισχυτική, δεν έχουν ανάγκη από ενισχυτική. Έτσι είναι;

Επίσης, αν τις στερεί αυτές τις ωρες από εσάς, αυτό σημαίνει ότι αν δεν τις στερούσε, κάποιος από εσάς θα έκανε αυτές τις 6 ώρες στο τάδε σχολείο. Συνεπώς αναγκαστικά θα εργαζόταν σε πολλά σχολεία για να συμπληρώσει ωράριο. Τότε προς τι αυτό που αναφέρθηκε πιο πριν σχετικά με το πήγαινέλα από σχολείο σε σχολείο, αφού αναγκαστικά θα υπήρχε κάποιο πήγαινέλα;
Αγαπητε Σωτηρη..εχεις ολο το απογευμα και προσπαθεις να μας πεις....τι!!!!Ηδη ειμαστε 10 ημερες πριν τις γιορτες και τα κενα στην πρωτοβαθμια ειναι πολλα....Μπηκα στο σαιτ σε ενα δημοτικο στην περιοχη μου 12 θεσιο και ειδα 15 δασκαλους....εκ των οποιων οι δυο αναφερονται σαν ενισχυτικη...Πριν δυο μερες βρεθηκα σε ενα χωριο 10 χιλ μακρια απο το προηγουμενο... 2 θεσιο αυτο και βρηκα μονο το διευθυντη με 30 μαθητες..ενα ανθρωπο σε απογνωση...Και εγω σε ρωτω τι ειναι ποιο σωστο...καποιοι συναδελφοι σου να μεινουν για ενισχυτικη  στο 12θεσιο η να καλυψουν το κενο στο 2θεσιο!!!!Σωτηρη ...εδω σε αυτη την χωρα ολα γινονται με τοση προχειροτητα...που ολοι μας θα εχουμε παραπονα...Φυσικα υπαρχουν κενα δασκαλων....οπως υπαρχουν πολλα κενα και για τους πε19-20...Ειναι κριμα σημερα να κανουμε συζητηση για ενισχυτικη...οταν χιλιαδες μαθητες δεν εχουν τον δασκαλο τους η καποιον εκπαιδευτικο απο τις ειδικοτητες....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158533
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 529
Σύνολο: 552

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.