*

Αποστολέας Θέμα: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικη αναγκη?  (Αναγνώστηκε 13838 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #42 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 08:36:26 μμ »
ναι σωστα τους συμβουλους τους ξεχασα... το θεμα είναι οτι ελαχιστοι διευθυντες επιλεγουν να σχολασουν τα παιδια νωριτερα...
Η ενσταση μας είναι οτι συναδελφοι χωρις βέβαια να το κανουν σκοπιμα με την δικαιολογια της ηγεσιας οτι μεχρι να καλυφθουν τα κενα τα οποια τα περισσοτερα δεν καλυπτονται ποτε μπαίνουν στον ίδιο χορό και έτσι δεν εξαναγκάζονται να είναι σε 2 σχολικές μονάδες!!!

Ξέρεις παράδειγμα όπου μπορούσε κάποιος να πάει σε άλλο σχολείο να συπληρώσει, και αντί να το κάνει, έφαγε τη θέση σου; Αν ναι, πόσο μακριά ήταν το σχολείο στο οποίο θα μπορούσε να πάει να συμπληρώσει;

Τολάκης, ειλικρινά από τη μια δεν καταλαβαίνω πού διαφωνείς μαζί μου βάσει όσων έγραψες, από την άλλη δεν καταλαβαίνω το υφάκι "έχεις όλο το απόγευμα". Μπορείς να εξηγηθείς; Υπάρχουν μαθητές χωρίς δάσκαλο; Υπάρχουν. ΤΕΛΟΣ.

Αν εσύ γνωρίζεις περίπτωση που κάποιος προσλήφθηκε και δεν εργάζεται, να την καταγγείλεις. Τόσο απλά.

ΥΓ αυτοί που είναι δηλωμένοι σε ενισχυτική, είναι αναπληρωτές ή μόνιμοι;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2015, 08:40:03 μμ από Sotirios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ppr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #43 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 08:41:12 μμ »
Όλοι συμφωνούμε ότι χρειάζεται αποτελεσματική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.Η φαγωμάρα μεταξύ μας για το ποια ειδικότητα είναι βασική και ποια όχι  δεν χρειάζεται .
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2015, 08:43:56 μμ από ppr »
Πότε θα δούμε μια κόκκινη μέρα;

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #44 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 08:48:11 μμ »
Ξέρεις παράδειγμα όπου μπορούσε κάποιος να πάει σε άλλο σχολείο να συπληρώσει, και αντί να το κάνει, έφαγε τη θέση σου; Αν ναι, πόσο μακριά ήταν το σχολείο στο οποίο θα μπορούσε να πάει να συμπληρώσει;

Τολάκης, ειλικρινά από τη μια δεν καταλαβαίνω πού διαφωνείς μαζί μου βάσει όσων έγραψες, από την άλλη δεν καταλαβαίνω το υφάκι "έχεις όλο το απόγευμα". Μπορείς να εξηγηθείς;
είσαι πολυ τυχερος τελικα....  ;D γιατι πριν λίγο ετυχα σε συζητηση οπου σε 2 σχολεια οι δασκαλες εκαναν το μαθημα των εικαστικων και στο ενα απ τα δυο η δασκαλα επειδη δεν γνωριζει απο εικαστικα ή μαλλον δεν "γουσταρε" να κόψει το μεροκάματο απο συναδελφο της την έβαλαν με το ζόρι.... ενω ο πινακας των συναδελφων δεν έχει τελειωσει!!!
Ο Τολακης σου εξηγει αυτο που σου λεμε ολο το απογευμα ... (προφανως γι αυτο και το αναλογο υφος).... δεν μπορει για το 2θεσιο να καλεσουν καινουργιο δάσκαλο (εφοσον λεφτα δεν υπάρχουν) και να αφηνουν 2 εκπαιδευτικους στο 12 θεσιο μονο και μονο για την ενισχυτική για να μην κουραστουν να μετακινηθουν για καποιες ώρες 10χλμ μακρια....!!!

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #45 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 08:55:13 μμ »
Όλοι συμφωνούμε ότι χρειάζεται αποτελεσματική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.Η φαγωμάρα μεταξύ μας για το ποια ειδικότητα είναι βασική και ποια όχι  δεν χρειάζεται .
Ετσι.... αυτο πρεπει να καταλαβουμε ολοι οτι δεν μπορουν να υπαρχουν βασικες και μη ειδικοτητες διότι και ο δάσκαλος πρέπει να είναι η "κεφαλή" του σχολείου αλλα δεν ειναι και η ειδικοτητα για όλες τις δουλειες (οπως τα παλια τα χρόνια)
Στο περσινό σχολείο που ημουνα (δεν θελω να αναφερθω στην δικη μου ειδικοτητα) η δουλεια που έκανε ο δάσκαλος των εικαστικών δεν μπορειτε να την φανταστειτε... ο ανθρωπος ειχε μερακι για την δουλεια του και τον θαυμαζαν όλοι....
Αυτα που καταφερε αυτος ο ανθρωπος ο δασκαλος της τάξης δεν θα μπορουσε να τα καταφέρει ουτε στο 1 τοις χιλίοις !!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #46 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 09:44:07 μμ »
είσαι πολυ τυχερος τελικα....  ;D γιατι πριν λίγο ετυχα σε συζητηση οπου σε 2 σχολεια οι δασκαλες εκαναν το μαθημα των εικαστικων και στο ενα απ τα δυο η δασκαλα επειδη δεν γνωριζει απο εικαστικα ή μαλλον δεν "γουσταρε" να κόψει το μεροκάματο απο συναδελφο της την έβαλαν με το ζόρι.... ενω ο πινακας των συναδελφων δεν έχει τελειωσει!!!

Όπως προείπα, όπου θεωρείτε ότι κάποια θέση ήταν δικιά σας, και το κράτος σας την έφαγε, πρέπει να διεκδικήσετε το δίκιο σας, χωρίς όμως να προσβάλλετε συναδέλφους άλλης ειδικότητας (πχ τους ΠΕ70). Δεν φταίει ο συνάδελφος αν κάτι δεν λειτουργεί σωστά, αλλά το κράτος. Βάλτε τα με το κράτος.

Ο Τολακης σου εξηγει αυτο που σου λεμε ολο το απογευμα ... (προφανως γι αυτο και το αναλογο υφος).... δεν μπορει για το 2θεσιο να καλεσουν καινουργιο δάσκαλο (εφοσον λεφτα δεν υπάρχουν) και να αφηνουν 2 εκπαιδευτικους στο 12 θεσιο μονο και μονο για την ενισχυτική για να μην κουραστουν να μετακινηθουν για καποιες ώρες 10χλμ μακρια....!!!

Δεν ξέρω αν αυτό ήθελε να πει ο ποιητής. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι αν αυτοί που είναι στο 12θέσιο πήγαν εκεί για να κάνουν αρκετές ώρες πραγματικών κενών (πχ 16-18 ώρες) κι απλώς συμπληρώνουν τις άλλες στην ενισχυτική, τότε όσον αφορά το ότι πήγαν, καλώς πήγαν. Δεν θα μείνουν τα παιδιά 16 ώρες χωρίς δάσκαλο στα βασικά μαθήματα. Όσον αφορά το πώς θα συμπληρώσουν το υπόλοιπο των ωρών τους, εκεί είναι που αν νομίζετε ότι θίγεστε, μπορείτε και οφείλετε να υπερασπιστείτε τα δικαιώματά σας. Κάντε καταγγελία, τρέξτε στο υπουργείο, πάτε δικαστικώς, δεν ξέρω τι. Αλλά από εμάς τι θέλετε; Γιατί να μπαίνω είτε εδώ είτε αλλού (facebook) και να διαβάζω σχόλια τύπου "είστε βολεμένοι", ή "τι άλλο θέλετε, να προσληφθείτε κι όσοι πήρατε πτυχίο το 15;"

Έπειτα, η ενισχυτική (για την οποία δεν γνώριζα, καθώς όσα χρόνια εργάζομαι πουθενά δεν πέτυχα τμήμα ενισχυτικής, αλλά μόνο ΖΕΠ), δεν έχει κάποιο πλαίσιο; Πχ για το ΖΕΠ απαγορεύεται να γίνεται σε ώρες ειδικότητας. Τι ισχύει για την ενισχυτική, το ψάξατε;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2015, 09:47:57 μμ από Sotirios »

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #47 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 09:56:54 μμ »
Όπως προείπα, όπου θεωρείτε ότι κάποια θέση ήταν δικιά σας, και το κράτος σας την έφαγε, πρέπει να διεκδικήσετε το δίκιο σας, χωρίς όμως να προσβάλλετε συναδέλφους άλλης ειδικότητας (πχ τους ΠΕ70). Δεν φταίει ο συνάδελφος αν κάτι δεν λειτουργεί σωστά, αλλά το κράτος. Βάλτε τα με το κράτος.

Δεν ξέρω αν αυτό ήθελε να πει ο ποιητής. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι αν αυτοί που είναι στο 12θέσιο πήγαν εκεί για να κάνουν αρκετές ώρες πραγματικών κενών (πχ 16-18 ώρες) κι απλώς συμπληρώνουν τις άλλες στην ενισχυτική, τότε όσον αφορά το ότι πήγαν, καλώς πήγαν. Δεν θα μείνουν τα παιδιά 16 ώρες χωρίς δάσκαλο στα βασικά μαθήματα. Όσον αφορά το πώς θα συμπληρώσουν το υπόλοιπο των ωρών τους, εκεί είναι που αν νομίζετε ότι θίγεστε, μπορείτε και οφείλετε να υπερασπιστείτε τα δικαιώματά σας. Κάντε καταγγελία, τρέξτε στο υπουργείο, πάτε δικαστικώς, δεν ξέρω τι. Αλλά από εμάς τι θέλετε; Γιατί να μπαίνω είτε εδώ είτε αλλού (facebook) και να διαβάζω σχόλια τύπου "είστε βολεμένοι", ή "τι άλλο θέλετε, να προσληφθείτε κι όσοι πήρατε πτυχίο το 15;"

Έπειτα, η ενισχυτική (για την οποία δεν γνώριζα, καθώς όσα χρόνια εργάζομαι πουθενά δεν πέτυχα τμήμα ενισχυτικής, αλλά μόνο ΖΕΠ), δεν έχει κάποιο πλαίσιο; Πχ για το ΖΕΠ απαγορεύεται να γίνεται σε ώρες ειδικότητας. Τι ισχύει για την ενισχυτική, το ψάξατε;
κανενας τουλαχιστον απ την συζητηση εδω δεν σας σχολιασε με τους χαρακτηρισμους που παραθέτεις....
Καλο θα είναι να είμαστε ολοι ενωμενοι και να μπορεσετε να κατανοησετε το θεμα.... Τι σημαινει το "απο εμας τι θελετε;" Εαν υπάρχει αυτο που λες και ολοι οι χαρακτηρισμοι απο κάπου προηλθαν .. οπως η πιο πάνω εκφραση σου και πολλων αλλων σχολια που δεν μπηκαν καν στον κοπο να συζητησουν οπως κανεις εσυ αλλα αξιοποιησαν την γνωστη τακτικη βριζω και αποχωρω!!!
Παρακατω σου παραθετω αυτουσιο ένα σχολιο μιας συναδέλφου που εμενα τουλαχιστον με καλυπτει απολυτα και πιστευω να συμφωνήσεις και εσυ:

" Η κάλυψη κενών με βάση τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, οι υποχρεωτικές μετακινήσεις ώστε να μοιράζονται τα κενά δημιουργούν ακριβώς τους όρους να αποκρύπτονται τα κενά και να χάνονται δικές μας θέσεις εργασίας. Έτσι έχουμε απαξίωση των ίδιων του διδακτικού αντικειμένου και κατάργηση δομών του σχολείου δια της διολίσθησης. Αυτό οφείλουν να το αναγνωρίζουν όλοι σε όποιον κλάδο κι αν ανήκει. Ακόμη κι ο δάσκαλος που φέτος μπορεί να καλύπτει ώρες ειδικότητας του χρόνου ίσως βρεθεί να μετακινείται υποχρεωτικά σε άλλο σχολείο για 2-3 ώρες συμπλήρωσης ωραρίου. Όσο αναπαράγουμε τη λογική των διαχωρισμών "εγώ δάσκαλος-εσύ ειδικότητα που δε χρειάζεσαι" ή το αντίστροφο "εγώ ειδικότητα κι όλοι οι υπόλοιποι απέναντί μου" θα παραμένουμε αδύναμοι να αντιδράσουμε μαζικά. Το θέμα είναι ότι είμαστε όλοι ελαστικά εργαζόμενοι. Κανένας μας δε θα κερδίσει αν κάποιος κλάδος διάφορος του δικού μας χάσει."
(δεν αναφέρω το ονομα της συναδέλφου γιατι δεν γνωριζω αν θελει...)

Τι λες??
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2015, 09:59:09 μμ από niina »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1556
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #48 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 09:58:38 μμ »
Όπως προείπα, όπου θεωρείτε ότι κάποια θέση ήταν δικιά σας, και το κράτος σας την έφαγε, πρέπει να διεκδικήσετε το δίκιο σας, χωρίς όμως να προσβάλλετε συναδέλφους άλλης ειδικότητας (πχ τους ΠΕ70). Δεν φταίει ο συνάδελφος αν κάτι δεν λειτουργεί σωστά, αλλά το κράτος. Βάλτε τα με το κράτος.

Δεν ξέρω αν αυτό ήθελε να πει ο ποιητής. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι αν αυτοί που είναι στο 12θέσιο πήγαν εκεί για να κάνουν αρκετές ώρες πραγματικών κενών (πχ 16-18 ώρες) κι απλώς συμπληρώνουν τις άλλες στην ενισχυτική, τότε όσον αφορά το ότι πήγαν, καλώς πήγαν. Δεν θα μείνουν τα παιδιά 16 ώρες χωρίς δάσκαλο στα βασικά μαθήματα. Όσον αφορά το πώς θα συμπληρώσουν το υπόλοιπο των ωρών τους, εκεί είναι που αν νομίζετε ότι θίγεστε, μπορείτε και οφείλετε να υπερασπιστείτε τα δικαιώματά σας. Κάντε καταγγελία, τρέξτε στο υπουργείο, πάτε δικαστικώς, δεν ξέρω τι. Αλλά από εμάς τι θέλετε; Γιατί να μπαίνω είτε εδώ είτε αλλού (facebook) και να διαβάζω σχόλια τύπου "είστε βολεμένοι", ή "τι άλλο θέλετε, να προσληφθείτε κι όσοι πήρατε πτυχίο το 15;"

Έπειτα, η ενισχυτική (για την οποία δεν γνώριζα, καθώς όσα χρόνια εργάζομαι πουθενά δεν πέτυχα τμήμα ενισχυτικής, αλλά μόνο ΖΕΠ), δεν έχει κάποιο πλαίσιο; Πχ για το ΖΕΠ απαγορεύεται να γίνεται σε ώρες ειδικότητας. Τι ισχύει για την ενισχυτική, το ψάξατε;
Τωρα τι να πω.....κανεις οτι δεν καταλαβαινεις!!!!θελεις να συζηταμε για πραγματα που αρκετοι συναδελφοι προσπαθουν να σου εξηγησουν ομορφα και απλα...και εσυ το βιολι σου!!!!!εν παση περιπτωση...καληνυχτα και να εισαι καλα....

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #49 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 10:56:14 μμ »
κανενας τουλαχιστον απ την συζητηση εδω δεν σας σχολιασε με τους χαρακτηρισμους που παραθέτεις....

Σου παραθέτω απόσπασμα από το πρώτο σχόλιο του παρόντος νήματος.

Παράθεση
Τα τελευταια 4 χρονια θεωρω οτι ο κλαδος ΠΕ 60 ευνοειται συστηματικα.

όπου προφανώς το ΠΕ60 είναι ΠΕ70, αν διαβάσεις παρακάτω τη συζήτηση στην πρώτη σελίδα του νήματος.

Τι σημαινει το "απο εμας τι θελετε;"

Σημαίνει ότι διαβάζοντας κάποια σχόλια, είναι σαν κάποιοι να περιμένουν από εμάς κάτι. Τι θέλετε, να παραδεχτούμε κάτι; Νομίζω είναι αυτονόητο ότι όλες οι ειδικότητες χρειάζονται και καλό είναι να υπάρχουν. Και αν θέλεις, όσον αφορά εμένα, αν με έβαζαν ποτέ να κάνω μάθημα στο οποίο δεν κατέχω γνώσεις, δεν θα μου άρεζε καθόλου και θα διαμαρτυρόμουν.

Επίσης, είπα κάτι για το πλαίσιο λειτουργίας τμήματος ενισχυτικής. Λες και το έγραψα για το διαβάσει ο τοίχος. Επιτρέπεται να γίνεται ενισχυτική στις ώρες ειδικοτήτων; Επιτρέπεται να γίνεται μάθημα ενισχυτικής σε παιδιά που δεν έχουν ανάγκη ενισχυτική; Ή αν έχουν ανάγκη ενισχυτική, ποιες ώρες θα πρέπει να γίνεται η ενισχυτική, βάσει του νόμου; Διαβάστε τα και χρησιμοποιήστε τα.

Συμφωνώ ότι πρέπει να είμαστε ενωμένοι, αλλά συγγνώμη, θα αρνηθώ να "ενωθώ" με τύπους που με προσβάλλουν και λασπολογούν, όπως το τρωκτικό.

Τωρα τι να πω.....κανεις οτι δεν καταλαβαινεις!!!!θελεις να συζηταμε για πραγματα που αρκετοι συναδελφοι προσπαθουν να σου εξηγησουν ομορφα και απλα...και εσυ το βιολι σου!!!!!εν παση περιπτωση...καληνυχτα και να εισαι καλα....

Σου έκανα ερωτήσεις, σε εσένα τις έθεσα, κι αντί να απαντήσεις, μου λες "κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις", δηλαδή με χαρακτηρίζεις ως υποκριτή. Ωραία συζήτηση. Εύγε!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2015, 10:58:19 μμ από Sotirios »

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #50 στις: Δεκέμβριος 09, 2015, 11:11:09 μμ »
ο ευνοημένος δεν σημαινει οτι ειναι και βολεμενος!!

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1556
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #51 στις: Δεκέμβριος 10, 2015, 10:27:09 πμ »
Έστω ότι ένας δάσκαλος κάνει 18 ώρες και συμπληρώνει 6 σε ενισχυτική. Τις 6 ώρες τις στερεί από εσάς; Αν τις στερεί από εσάς, αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά που κάνουν ενισχυτική, δεν έχουν ανάγκη από ενισχυτική. Έτσι είναι;

Επίσης, αν τις στερεί αυτές τις ωρες από εσάς, αυτό σημαίνει ότι αν δεν τις στερούσε, κάποιος από εσάς θα έκανε αυτές τις 6 ώρες στο τάδε σχολείο. Συνεπώς αναγκαστικά θα εργαζόταν σε πολλά σχολεία για να συμπληρώσει ωράριο. Τότε προς τι αυτό που αναφέρθηκε πιο πριν σχετικά με το πήγαινέλα από σχολείο σε σχολείο, αφού αναγκαστικά θα υπήρχε κάποιο πήγαινέλα;
Σωτηρη καλημερα...εδω και μερες εχω κανει αρκετες αναφορες πανω στο θεμα ενισχυτικη γενικα σε πε και δε...φαινεται ομως οτι δεν το διαβασες...Ο θεσμος της ενισχυτικης μπηκε πριν απο μερικα χρονια και αφορουσε παιδια αδυνατα και παιδια με οικονομικα προβληματα...Τωρα ρωτας αν καποιος εχει καποιες ωρες διδασκαλιας και για να καλυψει τις υπολοιπες πρεπει να κανει ενισχυτικη!!!αυτο νομιζω οτι δεν ειναι κακο...αλλα με την προυποθεση οτι το υπουργειο στο διπλανο σχολειο θα ειχε φροντισει να ειχε τουλαχιστον τον δασκαλο του..τον εκπαδευτικο ειδικοτητας...Τον εχει ομως!!!νομιζω πως οχι....Αρα λοιπον πρεπει πρωτα το υπουργειο να φροντισει να καλυψει τα βασικα κενα των σχολειων....και κατοπιν αν υπαρχει δυνατοτητα να κανει τον θεσμο της ενισχυτικης....Εγραψα χθες οτι σε μια περιοχη υπαρχουν δυο δασκαλοι σε ενα σχολειο ..οπου αναφερεται στο σαιτ για σκοπο ενισχυτικης...και δεκα χιλ διπλα ενα αλλο σχολειο δεν εχει ακομη δασκαλο....γιατι λοιπον να μην παει καποιος απο αυτους σε αυτο το σχολειο!!!!Εδω φυσικα δεν μου απαντησες...Γνωριζεις οτι στη ΔΕ ακομη και ο μαθηματικος-φυσικος-χημικοςκτλ για να καλυψει 6 ωρες που ανεφερες μπορει να παει και σε 3 σχολεια....Τωρα αν θελεις να κανουμε μια συζητηση πανω στα προβληματα που εχουν τα σχολεια...εγω απο την μερια μου μπορω να την κανω....δεν μπορω ομως να κανω μια συζητηση που σκοπο εχει την αντιδικια μεταξυ συναδελφων...

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #52 στις: Δεκέμβριος 10, 2015, 04:52:26 μμ »
Εγραψα χθες οτι σε μια περιοχη υπαρχουν δυο δασκαλοι σε ενα σχολειο ..οπου αναφερεται στο σαιτ για σκοπο ενισχυτικης...και δεκα χιλ διπλα ενα αλλο σχολειο δεν εχει ακομη δασκαλο....γιατι λοιπον να μην παει καποιος απο αυτους σε αυτο το σχολειο!!!!Εδω φυσικα δεν μου απαντησες...Γνωριζεις οτι στη ΔΕ ακομη και ο μαθηματικος-φυσικος-χημικοςκτλ για να καλυψει 6 ωρες που ανεφερες μπορει να παει και σε 3 σχολεια....

1) Αν οι 2 δάσκαλοι ενισχυτικής κάνουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ενισχυτική, ή έστω οι περισσότερες ώρες είναι σε ενισχυτική, τότε φαίνεται πως κάτι δεν πάει καλά. Αν όμως είναι δάσκαλοι τάξης ή ολοήμερου, κι απλώς συμπληρώνουν πχ 2 ώρες ενισχυτική, τότε τι προτείνεις; Να τους στέλνουμε για δύο ώρες στα παιδιά που δεν έχουν καθόλου δάσκαλο; Να πρωτοκάνουν τι μέσα σε δύο ώρες ανά βδομάδα; Πρέπει λοιπόν να ξεκαθαρίσεις πόσες ώρες κάνουν ενισχυτική, ώστε να καταλήξουμε σε σοβαρά και λογικά συμπεράσματα.

2) Δεν είπες αν αυτοί οι δύο δάσκαλοι που κάνουν ενισχυτική είναι μόνιμοί ή αναπληρωτές. Για μένα έχει τεράστια διαφορά. Δεν θα βγαίνουμε τάχα μου ευνοημένοι οι αναπληρωτές για τελείως άσχετα καμώματα μονίμων.

3) Σε συμπλήρωση του (1), άλλο να κάνεις πχ 4 ώρες ανά εβδομάδα μαθηματικά ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ στο γυμνάσιο, κι άλλο να κάνεις 4 ώρες ανά εβδομάδα γλώσσα στο δημοτικό. Οι ώρες γλώσσας και μαθηματικών πρέπει να γίνονται από έναν δάσκαλο. Ειδικά οι ώρες γλώσσας δεν μπορούν να σπάνε σε δύο δασκάλους. Συνεπώς, άλλο να συμπληρώνεις πχ 4 ώρες σε μία τάξη ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΗΣ, κάνοντας πχ θρησκευτικά και ιστορία, και άλλο να πηγαίνεις 4 ώρες την εβδομάδα σε μια τάξη που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΑΣΚΑΛΟ.

Όπως είπα, ξεκαθάρισέ μας πόσες ώρες κάνουν ενισχυτική οι δάσκαλοι που ανέφερες.

Παράθεση
Τωρα αν θελεις να κανουμε μια συζητηση πανω στα προβληματα που εχουν τα σχολεια...εγω απο την μερια μου μπορω να την κανω....δεν μπορω ομως να κανω μια συζητηση που σκοπο εχει την αντιδικια μεταξυ συναδελφων...

Δεν ήμουν εγώ αυτός που ξεκίνησε αντιδικία στο συγκεκριμένο νήμα.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #53 στις: Δεκέμβριος 10, 2015, 05:13:30 μμ »
Το troktiko ή οι συντονιστές να διορθώσουν τον τίτλο επιτέλους

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #54 στις: Δεκέμβριος 10, 2015, 08:05:23 μμ »
Το troktiko ή οι συντονιστές να διορθώσουν τον τίτλο επιτέλους

Πράγματι: Απίστευτο.
Και είμαστε καθηγητές!!

Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη


Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #55 στις: Ιανουάριος 03, 2016, 12:24:35 μμ »
http://xenesglosses.eu/2015/12/sas-leipei-gymnastis-eikastikos-thea/

ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε. Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ «Σας λείπει Γυμναστής, εικαστικός, θεατρολόγος – πάρτε δάσκαλο!, Αντί για θεατρολόγο πάρτε εικαστικό!…» Δεν αποδεχόμαστε τις αυθαίρετες μετακινήσεις εκπαιδευτικών, την πλήρη διάλυση του αναλυτικού προγράμματος, την κατάργηση των ειδικοτήτων και των όποιων υποστηρικτικών δομών. ΑΠ 2/2-12-2015 Προς : Υπ. Παιδείας, Περιφέρεια εκπ Αττ,Διεύθυνση και ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής, σχολικούς συμβούλους, ΔΟΕ, Σύλλογοι ΠΕ, Συντονιστικό Αναπληρωτών, τα μέλη 270 κενά στην Αν. Αττική Βρισκόμαστε στον 4ο μήνα από την έναρξη του σχολικού έτους και η πλειοψηφία των σχολείων συνεχίζουν να ΜΗΝ μπορούν να λειτουργήσουν πλήρως το πρόγραμμά τους και το ολοήμερο. Μετά από τις τελευταίες προσλήψεις αναπληρωτών στην Αν. Αττική παραμένουν πάνω από 270 κενά για την πλήρη κάλυψη πρωινού προγράμματος, ολοήμερου και υποστηρικτικών δομών (ειδική αγωγή και παράλληλη στήριξη). 149 κενά εκπαιδευτικών ειδικοτήτων (αγγλικών 20, εικαστικών 23, γυμναστών 37, μουσικής 22, θεατρολογίας 23, πληροφορικής 17, γερμανικών 7), και 24 κενά δασκάλων, 9 κενά νηπιαγωγών (ολοήμερα που λειτουργούν μόνο το πρωί και το ολοήμερο έχει στην πράξη καταργηθεί), 26 κενά στην ειδική αγωγή για τμήματα ένταξης, 67 κενά δασκάλων για παράλληλη στήριξη. 4000 κενά παραδέχεται το Υπουργείο ότι υπάρχουν στην ΠΕ Στην κινητοποίηση του συλλόγου στις 23/11 οι σύμβουλοι του Υπουργού είπαν ότι «διαθέσιμες πιστώσεις, υπάρχουν μόνο για 524 εκπαιδευτικούς γενικής εκπαίδευσης, 29 ειδικής αγωγής, 28 μέσω ΕΣΠΑ, 45 για τα ολοήμερα νηπιαγωγεία και 449 για τάξεις υποδοχής» δηλαδή 1.151 πιστώσεις όταν το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας δηλώνει ότι τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι 4.000! Παραδέχτηκε το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας ότι θα παραμείνουν (όταν γίνουν οι επόμενες προσλήψεις – άγνωστο αν και πότε) περίπου 3000 κενά! (στην πραγματικότητα τα πραγματικά κενά είναι πολύ περισσότερα) ενώ οι εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας είπαν ότι «δεν έχει προγραμματιστεί άλλο κύμα προσλήψεων αναπληρωτών»!!! Αρχές Δεκέμβρη και έχουμε : 100ντάδες κενά στα σχολεία, χιλιάδες άνεργους εκπαιδευτικούς, τις ελαστικές σχέσεις εργασίας να δημιουργούν σχολεία και εκπαιδευτικούς διαφορετικών ταχυτήτων και συνάδελφους για τους οποίους ακόμα και η μετακίνηση στο χώρο εργασίας τους καθίσταται πολύ δύσκολή, λόγω πολλών μετακινήσεων. Την ίδια ώρα η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΕΘ συνεχίζει τον εμπαιγμό μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών, υποβαθμίζοντας τις δυναμικές τους κινητοποιήσεις, επιχειρώντας να δικαιολογήσει την έκδηλη ανεπάρκειά της. Αυτή την τραγική εικόνα προσπαθούν να κρύψουν το Υπουργείο και η διοίκηση της εκπαίδευσης (περιφέρεια και Δ/νση) προσπαθώντας να τηρήσουν πιστά την πολιτική της ΜΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ και των περικοπών των Μνημονίων και καταφεύγουν σε αυθαίρετες μετακινήσεις εκπαιδευτικών και κάθε είδους παραβίαση των προγραμμάτων των σχολείωνκαι της κανονικής λειτουργίας τους. Μετά από την έκδοση εγκυκλίων του Υπουργού Παιδείας που καλεί να καλύπτονται πρώτα όλες οι ώρες του πρωινού προγράμματος (για να μη φαίνεται η αδυναμία συμπλήρωσης του πρωινού κύκλου) και η προσπάθεια περικοπών και συρρίκνωσης στο ολοήμερο– με την οδηγία για παρακολούθηση πρωτίστως «των παιδιών των οποίων και οι δύο γονείς εργάζονται’’ η δ/νση Αν Αττικής προσπαθεί να βγάλει και «από τη μύγα ξίγκι» προχωρώντας σεμονοπρόσωπες (με απόφαση της Δ/ντριας) τοποθετήσεις και μετακινήσεις εκπαιδευτικών. Στην παράσταση διαμαρτυρίας των ΔΣ του συλλόγου «Κ. Σωτηρίου» και «Δελμούζος» την Τρίτη 1/12 στη Δ/ντρια εκπ. Αν Αττικής καταγγείλαμε : 1. Τις τοποθετήσεις των δασκάλων αναπληρωτών που έγιναν από τη Δ/ντρια με μοναδικό κριτήριο την ύπαρξη περισσότερων κενών αδιακρίτως αν ήταν κενά δασκάλων ή ειδικοτήτων και σε μια προσπάθεια να μοιράσει ένα εκπαιδευτικό σε δύο κενά!!! (για να «κερδίσει τις εντυπώσεις» ότι καλύπτονται περισσότερα κενά και να «μοιράσει τη φτώχεια») Έτσι τοποθετήθηκαν πολλοί αναπληρωτές σε δύο σχολεία για να μοιράσει τα κενά , χωρίς ουσιαστικά πουθενά να καλύπτει όλες τις ανάγκες και έστειλε δάσκαλο αναπληρωτή σε κενά ειδικοτήτων (Γυμναστών, Εικαστικών, θεατρολόγων κλπ). 2. Τις μετακινήσεις που επιχειρεί σε σχολεία χαρακτηρίζοντας ως πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς και ώρες που είναι αναγκαίες για την κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων. Συγκεκριμένα στο σχολείο της Αγ. Μαρίνας θέλει να μετακινήσει αναπληρώτρια εικαστικών για 12 ώρες και να κάνουν εικαστικά οι δάσκαλοι (το σχολείο είναι ΕΑΕΠ) και να την διαθέσει στο 3ο Καλυβίων το οποίο (είναι ΕΑΕΠ) και έχει εικαστικό, για να συμπληρώσει τις ώρες θεατρολόγου και ολοήμερου που λείπουν!!! Αντίστοιχα μετακινεί αναπληρώτρια από το 5ο Αρτέμιδας για 7 ώρες όταν στο σχολείο υπάρχουν δύο κενά παράλληλης στήριξης που δεν έχουν καλυφθεί και τουλάχιστον 10 περιπτώσεις μαθητών με αυξημένες μαθησιακές δυσκολίες καταργώντας κάθε ώρα ενισχυτικής διδασκαλίας που θα μπορούσε να διατεθεί! Ανάλογη η κατάσταση και στο 3ο Γέρακα. Η δ/ντρια δήλωσε ευθέως ότι ο υπολογισμός των «πλεοναζουσών» ωρών γίνεται με τον υπολογισμό των ωρών για το πρόγραμμα του κάθε σχολείου σε σχέση με το σύνολο των ωρών των εκπαιδευτικών του σχολείου ανεξάρτητα από ειδικότητες και γνωστικά αντικείμενα!!! Επίσης είπε ότι δεν θα αφήσει να γίνουν ενισχυτικές διδασκαλίες και όποιες υποστηρικτικές δομές αντισταθμιστικής εκπαίδευσης στο όνομα της «κάλυψης» όπως – όπως των ωρών του πρωινού προγράμματος περισσότερων σχολείων. Ως σύλλογος καταγγείλαμε : Τη λογιστική των ωρών που διαλύει τα προγράμματα όλων των σχολείων, καταργεί στην πράξη τις ειδικότητες και τα διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα και προσπαθεί μόνο λογιστικά να καλύψει τις ώρες του πρωινού προγράμματος. Με τις τοποθετήσεις-μετακινήσεις τέτοιου είδους όχι μόνο δεν καλύπτονται πραγματικά οι ανάγκες των σχολείων που έχουν κενά αλλά υπονομεύεται και η καλή λειτουργία των σχολείων που έχουν καλυφθεί. Ξεκαθαρίσαμε ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ανάθεση ώρας «απασχόληση μαθητών» αλλά μόνο τα συγκεκριμένα προβλεπόμενα γνωστικά αντικείμενα και μόνο τις ώρες που προβλέπονται από το αναλυτικό. Την ανάθεση των μαθημάτων ειδικοτήτων σε δασκάλους ως απαράδεκτη ουσιαστικά και τυπικά ενώ τίθενται και πρόσθετα ζητήματα ασφάλειας (πχ στη Φυσική Αγωγή) όταν ανατίθενται οι ώρες στους δασκάλους. Τονίσαμε ότι είναι παράνομη η τοποθέτηση εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων εκπαιδευτικών στη θέση άλλων (εικαστικών για κενό θεατρολόγου, δάσκαλου σε κενά ειδικοτήτων κλπ) και αποτελεί παράβαση του θεσμικού πλαισίου η τοποθέτηση σε δασκάλους των μαθημάτων ειδικά αυτών που ρητά προβλέπονται από την εγκύκλιο (πχ θεατρολογία, πληροφορική, ξένες γλώσσες) και είναι υπόλογος όποιος αναθέτει τέτοιες ώρες όπως και οι συνάδελφοι είναι κατοχυρωμένοι να τις αρνούνται. Επισημάναμε τη μεγάληευθύνη των σχολικών συμβούλων που συναινούν ή ακόμα χειρότερα υποδεικνύουν τέτοια διαμόρφωση του προγράμματος και ξεκαθαρίσαμε ότι έχουν ακέραια την ευθύνη στην έγκριση τέτοιων προγραμμάτων. Την κατάργηση κάθε αντισταθμιστικής εκπαίδευσης (ενισχυτική διδασκαλία κλπ) την ώρα μάλιστα που είναι τεράστια τα κενά στην ειδική αγωγή και την παράλληλη στήριξη και ενώ τάξεις υποδοχής ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Στην πράξη τόσο η Δ/ντρια εκπαίδευσης όσο και ο περιφερειακός Δ/ντής εκπαίδευσης απαγορεύουν την οποιαδήποτε ώρα ενισχυτικής διδασκαλίας σε όλα τα σχολεία της Αν Αττικής.!!! Τη συρρίκνωση των ολοήμερων σχολείων πολλά από τα οποία δε λειτουργούν καθόλου και τα περισσότερα υπολειτουργούν για λιγότερα παιδιά. Η δ/ντρια προσπάθησε να ρίξει το «μπαλάκι» της επιλογής του «ποιος περισσεύει» και «ποιος θα μετακινηθεί» στους Συλλόγους Διδασκόντων για να αποσείσει τις ευθύνες της για τις έωλες τοποθετήσεις – μετακινήσεις. Ξεκαθαρίσαμε ότι δεν αποδεχόμαστε: την επιλογή στα στενά όρια των υποτιθέμενων «πλεοναζουσών ωρών» με την de facto περικοπή ενισχυτικής διδασκαλίας και μάλιστα σε σχολεία που δεν έχουν τμήμα ένταξης καθώς με τον τρόπο αυτό ανοίγει το ζήτημα της αμφισβήτησης του δάσκαλου τάξης είτε της μετακίνησης και των δασκάλων ακόμη και για λίγες ώρες, όπως μέχρι τώρα συμβαίνει στις ειδικότητες. απαιτήσαμε να γίνουν δεκτές, από την ίδια και το ΠΥΣΠΕ, οι τεκμηριωμένες τοποθετήσεις των Συλλόγων Διδασκόντων για λειτουργία ενισχυτικής διδασκαλίας. Δεν αποτελεί λύση για την κάλυψη των τραγικών και επειγόντων αναγκών σχολείων, οι περικοπές λειτουργιών άλλων σχολείων Κάθε περικοπή που γίνεται μονιμοποιείται και αποτελεί βάση για επόμενη περικοπή και γι αυτό δε θα τις αποδεχτούμε Μόνος τρόπος για την κάλυψη των κενών οι διορισμοί εκπαιδευτικών – Τα 270 κενά της Αν Αττικής δεν καλύπτονται με μετακινήσεις και μοίρασμα της φτώχειας Καλούμε: τη δ/ντρια εκπαίδευσης να μην προχωρήσει στις μετακινήσεις αυτές το ΠΥΣΠΕ να μην τις εγκρίνει τους σχολικούς συμβούλους να μην υποδεικνύουν, να μην συναινούν και να μην προσυπογράψουν τέτοια προγράμματα που εκτός από την παραβίαση των αναλυτικών προγραμμάτων , απαξιώνουν -παρακάμπτουν-καταργούν γνωστικά αντικείμενα και αναθέτουν μαθήματα εκτός ειδικότητας. Αντίθετα να προτείνουν και να εγκρίνουν ενισχυτικές διδασκαλίες σε σχολεία που δεν έχουν τμήματα ένταξης και τα προβλήματα είναι αυξημένα. τους συναδέλφους που καλούνται να μετακινηθούν – να μην αποδέχονται οικειοθελώς τη μετακίνηση να έρχονται αμέσως σε επαφή με τον σύλλογο και τους αιρετούς στο ΠΥΣΠΕ – να μην κάνουν αίτηση αλλά να περιμένουν την υπηρεσιακή πράξη εγγράφως. τους συλλόγους διδασκόντων να τεκμηριώνουν τη διαμόρφωση του προγράμματος ( συμπεριλαμβανομένων των αναγκών για ενισχυτκή διδασκαλία) και στη συνέχεια να υποβάλουν την απόφαση τους στο ΠΥΣΠΕ και να την κοινοποιούν στο σύλλογο τη ΔΟΕ να αναδείξει το θέμα και να πάρει αγωνιστικές πρωτοβουλίες πανελλαδικά. Ο σύλλογος μας θα επιδιώξει το συντονισμό με άλλους συλλόγους, το Συντονιστικό των αναπληρωτών και τους γονείς για κινητοποίηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής ώστε να απαιτήσουμε να σταματήσουν οι επιπλέον περικοπές όλων των δομών αντισταθμιστικής εκπαίδευσης στα σχολεία και να εγκριθούν ενισχυτική κ.λ.π. όπου χρειάζεται και να καλυφθούν όλα τα κενά με νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών. Το Υπ. Παιδείας προχωράει στη διάλυση των δομών του δημόσιου σχολείου για να «καλύψει» τα κενά χωρίς διορισμούς, όταν χιλιάδες είναι οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί. Αυτός είναι ο «εξ ορθολογισμός του κόστους» της εκπαίδευσης και αυτό θέλει να κατοχυρώσει με τον περίφημο «διάλογο» που εξαγγέλει το Υπ. Παιδείας

Διαβάστε περισσότερα:
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 327
Σύνολο: 329

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.