*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 992871 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fasvil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 370
  • Λατρεύω την εκπαίδευση και τους υπουργούς της
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3668 στις: Απρίλιος 14, 2016, 12:19:17 πμ »
Κι εγώ ζήτησα να δω το γραπτό  αμέσως μετά τα αποτελέσματα και το είδα. Μη λέτε όμως ότι έφεραν και τον βαθμολογητή και σας εξήγησε και πώς έβαλε τον βαθμό, έλεος.  Μπορεί όμως αν κάποιος κάνει αίτηση λίγο αργότερα να μην υπάρχει πια γραπτό. Γιατί αποκλείεται;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rgb

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3669 στις: Απρίλιος 14, 2016, 12:23:54 πμ »
Πάντως 92% ΑΣΕΠ δεν υπάρχει...

Αποσυνδεδεμένος Dr.W

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 601
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3670 στις: Απρίλιος 14, 2016, 12:27:18 πμ »
ΚΑΝΕΙΣ μεγα λαθος και σταματησε την προπαγανδα!!!!ΕΓΩ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΜΟΥ,ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ!!!!!ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΛΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ

Καλη διασκεδαση. Απο εδω και μονο φαινεται ποιος λεει ανακριβειες και φαντασιωσεις...

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3671 στις: Απρίλιος 14, 2016, 12:35:48 πμ »
Eγω εκανα αιτηση το 2006 να δω το γραπτο μου στο γνωστικο γιατι στο δοκιμιο ο βαθμος μου ηταν 63 και επεσα απο τα συννεφα.Με καλεσαν στην Πουλιου και το ειδα.Ειχα αναβαθμολογηση με 3ο βαθμολογητη.Απο τον πρωτο πηρα 76 απο τον δευτερο 50!Ο αναβαθμολογητης μου εβαλε το μεσο ορο των δυο βαθμολογιων.
Και στις Πανελληνιες συμβαινουν αυτα,στις εκθεσεις.Εχει συμβει σε ξαδερφο μου αριστουχο της Ιατρικης που δουλευει σημερα σε μεγαλο νοσοκομειο.
Ελεγχος υπαρχει,μη λεμε ο,τι να ναι.Το γραπτο σου ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος SAKIS1971

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3672 στις: Απρίλιος 14, 2016, 12:40:42 πμ »
Και εγώ πιστεύω ότι δεν γίνουν μεγάλες αλλαγές στους πίνακες αναπληρωτών. Αυτοί που έχουν  επιτυχίες στον ΑΣΕΠ είναι ήδη πολύ ψηλά στους πίνακες καθώς έχουν συγκεντρώσει και προϋπηρεσία. Αν δει κάποιος προσεκτικά και τους πίνακες των φιλολόγων θα  το διαπιστώσει.
Δεν ισχύει αυτό εγώ από 900+ θα είμαι περίπου 500


Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος Dr.W

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 601
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3673 στις: Απρίλιος 14, 2016, 12:45:21 πμ »
Eγω εκανα αιτηση το 2006 να δω το γραπτο μου στο γνωστικο γιατι στο δοκιμιο ο βαθμος μου ηταν 63 και επεσα απο τα συννεφα.Με καλεσαν στην Πουλιου και το ειδα.Ειχα αναβαθμολογηση με 3ο βαθμολογητη.Απο τον πρωτο πηρα 76 απο τον δευτερο 50!Ο αναβαθμολογητης μου εβαλε το μεσο ορο των δυο βαθμολογιων.
Και στις Πανελληνιες συμβαινουν αυτα,στις εκθεσεις.Εχει συμβει σε ξαδερφο μου αριστουχο της Ιατρικης που δουλευει σημερα σε μεγαλο νοσοκομειο.
Ελεγχος υπαρχει,μη λεμε ο,τι να ναι.Το γραπτο σου ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ.

Ρε σεις τι να το κανω το δικο μου το γραπτο? Τα γραπτα αλλων δεν μπορεις να δεις για τα οποια εχεις σοβαρες υπονοιες αλλοιωσης βαθμου.
Θελανε πολλοι να κανουν καταγγελιες και δια νομου απαγορευοταν! Χωρια που μετα καταστρεφονταν... Μια χαρα ηταν φτιαγμενο ολο...
Διαβλητος 100% ο γραπτος ασεπ. Μαλιστα καποια φροντιστηρια το 2008 σε καποιους κλαδους "πιασανε" τα θεματα  ::)

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3674 στις: Απρίλιος 14, 2016, 12:47:52 πμ »
Αρα εμεις οι διοριστεοι ειμαστε ολοι μουφες,μας λες.Μην ειστε ισοπεδωτικοι ρε παιδια σε ολα τα ζητηματα,δεν ειναι καλος ο δογματισμος.
Αφου δεν μπορεις να δεις τα γραπτα των αλλων,δεν μπορεις να εχεις ουτε καν υπονοιες.Μαζι γραφατε;
To oτι καποιος εχει πτυχιο με 5 και μπορει να γραψει 80 π.χ δεν ειναι επιχειρημα διαβλητοτητας του διαγωνισμου,ουτε το αποδεικνυει.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 14, 2016, 12:52:37 πμ από spiritus asper »
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος SAKIS1971

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3675 στις: Απρίλιος 14, 2016, 12:54:24 πμ »
Mπορεί κάποιος να κάνει κατά προσέγγιση φυσικά έναν πίνακα φιλολογων με τα άτομα που είναι σήμερα μέχρι το 1400;
Με 26 μόρια με το καινούριο σύστημα σειρά 500 με 24 600 αυτά στο περίπου πίνακας δεν μπορεί να γίνει γιατί δεν ξέρουμε τις προϋπηρεσίες 10_12

Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3676 στις: Απρίλιος 14, 2016, 12:58:00 πμ »
Ρε σεις τι να το κανω το δικο μου το γραπτο? Τα γραπτα αλλων δεν μπορεις να δεις για τα οποια εχεις σοβαρες υπονοιες αλλοιωσης βαθμου.
Θελανε πολλοι να κανουν καταγγελιες και δια νομου απαγορευοταν! Χωρια που μετα καταστρεφονταν... Μια χαρα ηταν φτιαγμενο ολο...
Διαβλητος 100% ο γραπτος ασεπ. Μαλιστα καποια φροντιστηρια το 2008 σε καποιους κλαδους "πιασανε" τα θεματα  ::)

Να φανταστώ οτι δεν έχεις περάσει ποτέ την βάση ετσι?

Συμφοιτητες απο διαφορετικα ετη που ηταν και καλοι φοιτητές οι περισσότεροι ειτε διορίστηκαν ειτε περιμενουν με το φεκ στο χερι ειτε εγραψαν πολυ ψηλα. Ατομα που τελείωσαν το προπτυχιακό με 5.5 στα 8 χρονια, πατωσαν.
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος The immortal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3677 στις: Απρίλιος 14, 2016, 01:46:59 πμ »
Ανακριβιες ανακριβιων...
Εγω παντως και το 2006  κ το 2008 που ειχα πολυ καλες επιτυχιες προβλεψα σχεδον ακριβως τους βαθμους μου
Μαλιστα ειχα κανει και την πατεντα να παρω μαζι μου το χαρτι με τα θεματα που ειχα σημειωσει τις απαντησεις για να τα τσεκαρω σπιτι...
Θυμαμαι ο επιτηρητης μου χε πει οτι δεν επιτρεπεται να το παρω κ του ειπα οτι εχω στερηθει πολλους μηνες απ τη ζωη μου για το διαβασμα του Ασεπ μεχρι κ απ τη δουλεια ειχα σταματησει κ δε παιζει να φυγω απ την αιθουσα αν δε παρω το χαρτι με τα θεματα...Κ ετσι μου το επετρεψε εμπιστευτηκα
Α κ φοιτητης δεν ημουν καλος
Τα χα φορτωσει στο κοκορα
 Στους Ασεπ ομως σχεδον αριστεψα μετα απο πολυυυυυ διαβασμα
Αλλα στο τελος ωρομισθιος για 7-8 ωρες

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3678 στις: Απρίλιος 14, 2016, 08:08:28 πμ »





ΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ Δ.Ε ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

            Πραγματοποιήθηκε η νομική παρουσίαση των θέσεων της ΟΛΜΕ για το σύστημα μόνιμων διορισμών και το σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών από το νομικό μας σύμβουλο, κ. Γιεραπετρίτη.

            Η πρόταση της ΟΛΜΕ παρουσιάστηκε τεκμηριωμένα κα απεδείχθη εν τοις πράγμασι ότι είναι βιώσιμη, συνταγματική και ισορροπημένη. Ο νομικός μας σύμβουλος υποστήριξε την ορθότητα των θέσεων μας στους τέσσερις άξονες (προϋπηρεσία, οικογενειακή κατάσταση, προσμέτρηση όλων των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ, αναμονή).

            Από τη συζήτηση προέκυψαν οι ακόλουθες κοινές διαπιστώσεις:

    Οι αποφάσεις του ΣΤΕ δημιουργούν ένα νέο τοπίο στο χώρο της εκπαίδευσης, το οποίο οφείλουμε να αντιμετωπίσουμε.

    Επιβάλλεται ένα σύστημα βιώσιμο, συνταγματικό και ισόρροπο.

Κατά τα άλλα δεν προέκυψε καμία άλλη συμφωνία. Καταθέσαμε τις θέσεις της Ομοσπονδίας και περιμένουμε την απάντηση της πολιτικής ηγεσίας. Η απόφαση της κυβέρνησης να μελετήσει τις προτάσεις μας είναι μία  εξέλιξη, όμως θετικό για μας αποτέλεσμα θα υπάρξει, εάν οι τελικές αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας ταυτιστούν με τις θέσεις μας. Μέχρι στιγμής δεν έχει επιτευχθεί τίποτα.

Συγκεκριμένα:

    Ζητάμε να υπάρξει ένα ενιαίο σύστημα διορισμού μονίμων εκπαιδευτικών και πρόσληψης αναπληρωτών.

    Το σύστημα αυτό να έχει  χρονική διάρκεια και να μην έχει ισχύ ενός έτους.

    Να ρυθμιστούν άμεσα οι στρεβλώσεις και οι αδικίες που υπάρχουν στο υφιστάμενο σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας.

    Να αξιολογηθούν τα κριτήρια επιλογής σύμφωνα με την πρόταση της ΟΛΜΕ. Στον τομέα αυτό εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη απόκλιση.

Το Υπουργείο Παιδείας επιφυλάχθηκε να μελετήσει την πρόταση της ΟΛΜΕ και θα μας απαντήσει. Για τη ΔΑΚΕ η πρόταση της ΟΛΜΕ αποτελεί κόκκινη γραμμή. Καλούμε τους αναπληρωτές συναδέλφους να βρίσκονται σε εγρήγορση.

ΔΑΚΕ Δ.Ε









https://www.alfavita.gr/arthron/anakoinosi-tis-dake-de-gia-ti-synantisi-tis-olme-me-toys-nomikoys-symvoyloys-toy-yppaideias

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3679 στις: Απρίλιος 14, 2016, 08:14:24 πμ »
Σε απάντηση προς το Σχέδιο διάταξης για τις φετινές προσλήψεις αναπληρωτών,  το οποίο δημοσιεύτηκε στις 8-4-2016, στην σελίδα του Υπουργείου Παιδείας, δηλώνουμε την συμφωνία μας κατά ένα μεγάλο ποσοστό ως προς το περιεχόμενο του, εκτός από μια τραγική παράλειψη στην οποία δε μπορούμε να αντιληφθούμε πώς υποπέσατε. Καταρχήν διαπιστώσαμε με μεγάλη ικανοποίηση ότι επιτέλους οι πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών περνάν στην εποπτεία του ΑΣΕΠ, την μοναδική ελληνική ανεξάρτητη αρχή που διασφαλίζει την ορθότητα των προσλήψεων τακτικού και εποχικού προσωπικού στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Προχωρώντας στην ανάγνωση του σχεδίου  διακρίναμε ότι τα κριτήρια μοριοδότησης διακρίνονται σε τέσσερις κατηγορίες:

 

    Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία

    Επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό Α.Σ.Ε.Π.

    Ακαδημαϊκά κριτήρια

    Κοινωνικά κριτήρια

 

Διαβάζοντας έπειτα τη μοριοδότηση των ακαδημαικών κριτηρίων διαπιστώσαμε ότι σαν ακαδημαικό κριτήριο αναφέρεται μόνο το πτυχίο!!! Να σας ενημέρωσουμε εδώ ότι ακαδημαικά κριτήρια ανγνωρισμένα και αποδεκτά από την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα είναι και τα μεταπτυχιακα και τα διδακτορικά!!! Να σας ενημερώσουμε επίσης ότι δεν έχει βγεί ποτέ προκήρυξη υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ για την πλήρωση θέσεων επιστημονικού προσωπικού, στην οποία δεν λαμβάνοταν και δε μοριοδοτούνταν ανάλογα τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά. Η συγκεκριμένη σας πρωτοτυπία ξεπερνάει κάθε προηγούμενο και δεν μπορούμε ούτε να διανοηθούμε με πιο σκεπτικό προχωρήσατε σε αυτή. Να συμπληρώσουμε εδώ προς αποφύγή παρεξηγήσεων οτι αναφερόμαστε σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά α) συναφή με το αντικείμενο β) συναφή με τις επιστήμες της αγωγής ή τη διδακτική του αντικειμένου.

Ως εκ τούτου απαιτούμε την άμεση προσθήκη όλων των αναγνωρισμένων ακαδημαικών κριτήριων στη διάταξη νόμου, όπως ισχύει εξάλλου και σε όλες τις υπόλοιπες προκηρύξεις επιστημονικού προσωπικού του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Επιπλέον απαιτούμε την προσμέτρηση της προυπηρεσίας στο σύνολο της και όχι με συγκεκριμένο όριο.

Η συνολική πρόταση μας λοιπόν είναι η εξής:

Οι Πίνακες αναπληρωτών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης θα πρέπει να καταρτίζονται με βάση τα ακόλουθα προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από την αθροιστική βαθμολόγηση των ακόλουθων κριτηρίων:

α) Επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό Α.Σ.Ε.Π.     

Η επιτυχία κατά τον τελευταίο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. μοριοδοτείται με ένα (1) μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα που συγκέντρωσε ο υποψήφιος πάνω από τη βαθμολογική βάση. Η επιτυχία κατά τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. μοριοδοτείται με μισό (0.5) μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα που συγκέντρωσε ο υποψήφιος πάνω από τη βαθμολογική βάση.

β) Ακαδημαϊκά Κριτήρια

 

    Πτυχίο: Προστίθεται ο βαθμός σε δεκάβαθμη κλίμακα του βασικού πτυχίου, ακέραιος ή κλασματικός, αφού αφαιρεθεί το 5 που αποτελεί τη βάση για την απονομή του. Αν ο βαθμός του πτυχίου είναι σε άλλη κλίμακα ανάγεται στη δεκάβαθμη κλίμακα με άριστα το δέκα 10.

    Μεταπτυχιακός τίτλος στην ειδικότητα του κλάδου: 2 μόρια

    Μεταπτυχιακός τίτλος στη διδακτική της  ειδικότητας του κλάδου ή στα παιδαγωγικά: 3 μόρια

    Διδακτορικός τίτλος στην ειδικότητα του κλάδου: 4 μόρια

    Διδακτορικός τίτλος στη διδακτική της ειδικότητας του κλάδου ή στα παιδαγωγικά: 5 μόρια

 

γ) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία

Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μονάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μονάδες για κάθε μήνα

- Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μονάδες για κάθε μήνα

Κανένα όριο στα μόρια της προυπηρεσίας. Αναγνώριση του συνόλου της προυπηρεσίας όλων των αναπληρωτών.

Για τον υπολογισμό των ανωτέρω μονάδων λαμβάνεται υπ’ όψιν η πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή. Συγκεκριμένα, λαμβάνεται υπ’όψιν η προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως ισχύει, της περίπτωσης β΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 5 του ν.3194/2003 (Α΄ 138) όπως ισχύει, καθώς και της παρ.4 του άρθρου 41 του ν.3762/2009 όπως ισχύει.

 δ) Κοινωνικά κριτήρια

Τα κοινωνικά κριτήρια καθώς και η μοριοδότησή τους είναι τα προβλεπόμενα στην περίπτωση δ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 3, σε συνδυασμό με το άρθρο 52 του ν.4115/2013 (Α΄24). Σε περίπτωση ύπαρξης μόνιμης αναπηρίας του υποψήφιου εκπαιδευτικού κατά ποσοστό 67% και άνω, θα πρέπει ο εκπαιδευτικός να είναι ικανός για την άσκηση εκπαιδευτικού έργου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και η αναπηρία του δεν πρέπει να οφείλεται σε θέματα ψυχικής υγείας.

Ειδική Αγωγή

Τέλος μια σημαντική υποσημείωση που αφορά μόνο την Ειδική Αγωγή. Επισημαίνεται πολύ σωστά ότι σε περίπτωση που κάποιος είναι κάτοχος και διδακτορικού και μεταπτυχικού Ειδικής Αγωγής, θα μοριοδοτείται μόνο ο διδακτορικός τίτλος και όχι αθροιστικά και οι δύο μαζί. Αυτό το πράγμα εξάλλου ισχύει σε όλες τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ.

Απαιτούμε το ίδιο να ισχύει και για όσους είναι κάτοχοι διδακτορικού και σεμιναρίου και αντίστοιχα μεταπτυχιακού και σεμιναρίου και όχι το σεμινάριο να μετράει αθροιστικά στους δύο προαναφερόμενους τίτλους, πράγμα που συνέβαινε μέχρι τώρα και δημιουργούσε τεράστιες αδικίες. Δεν έχει καμία λογική να μην αθροίζεται το διδακτορικό με το μεταπτυχιακό, αλλά ταυτόχρονα να αθροίζεται το διδακτορικό με το σεμινάριο και αντιστοίχα το μεταπτυχιακό με το σεμινάριο. Λειτούργηστε επιτέλους αξιοκρατικά έστω και σε αυτόν τον ελάχιστο βαθμό.
 

 https://www.alfavita.gr/arthron/protasi-anapliroton-ekpaideytikon-gia-tropopoiisi-toy-shedioy-diataxis-toy-ypoyrgeioy

Αποσυνδεδεμένος MARIAN03

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3680 στις: Απρίλιος 14, 2016, 08:52:24 πμ »
Ωραιότατο!!

Ποιός το υπογράφει;

Αποσυνδεδεμένος Θεοφανώ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3681 στις: Απρίλιος 14, 2016, 08:55:03 πμ »
Tι πληροφορίες μπορούμε να εκμαιεύσουμε για τους μόνιμους διορισμούς; Εγώ πήρα τηλέφωνο στο υπουργείο και δεν ξέρουν τίποτα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160292
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 311
Σύνολο: 311

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.