*

Αποστολέας Θέμα: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)  (Αναγνώστηκε 25410 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 09, 2016, 10:20:20 μμ »
Σκέτη πρόκληση φαίνεται αυτό το τμήμα!!Τί  θέμα έβαλαν παιδιά στο μάθημα "Θεωρίες Προσωπικότητας"; Επίσης υπάρχει τρόπος να μπορεί να δει μια σχολή αν φοιτάς σε άλλο προπτυχιακό ή μόνο με την υπεύθυνη δήλωση το διασφαλίζουν αυτό; 
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:32:56 »

Αποσυνδεδεμένος Νίκος21

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουάριος 10, 2016, 04:52:06 μμ »
Το θεμα αφορουσε τη συγκριση Ψυχαναλυσης και συμπεριφορισμου ως προς: Τη φιλοσοφικη θεωρηση του ατομου στον κοσμο, τη σταθεροτητα της συμπεριφορας του ατομου στις διαφορες περιστασεις, την επιδραση εσωτερικων και εξωτερικων παραγοντων στη συμπεριφορα, την επιδραση του παρελθοντος του παροντος και του μελλοντος στη συμπεριφορα του ατομου και ενα αλλο ερωτημα, το οποιο δε θυμαμαι, αλλα ηταν συναφες με τα προηγουμενα-αν το θυμαται η Μαρια, ας το παραθεσει. Υπενθυμιζω οτι ο χρονος εξετασης ηταν 1 ωρα.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουάριος 10, 2016, 05:26:17 μμ »
Το θεμα αφορουσε τη συγκριση Ψυχαναλυσης και συμπεριφορισμου ως προς: Τη φιλοσοφικη θεωρηση του ατομου στον κοσμο, τη σταθεροτητα της συμπεριφορας του ατομου στις διαφορες περιστασεις, την επιδραση εσωτερικων και εξωτερικων παραγοντων στη συμπεριφορα, την επιδραση του παρελθοντος του παροντος και του μελλοντος στη συμπεριφορα του ατομου και ενα αλλο ερωτημα, το οποιο δε θυμαμαι, αλλα ηταν συναφες με τα προηγουμενα-αν το θυμαται η Μαρια, ας το παραθεσει. Υπενθυμιζω οτι ο χρονος εξετασης ηταν 1 ωρα.


Μου το ξεπατήκωσαν (από το 2010 που το έχω γράψει). Αν έγραφα εγώ θα έπαιρνα 3/20 (ΤΑ ΤΡΙΑ) ΣΙΓΟΥΡΑ.

Σου λέει κάτι αυτό;

ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΜΑΤΩΝ (embeded emotions)

        Εξελικτικά, η ανάπτυξη του θυμικού προϋπήρξε της ανάπτυξης των ανώτερων λειτουργιών που εδράζονται στον ανώτερο φλοιό του ανθρώπινου εγκεφάλου. Η ύπαρξη συναισθημάτων, όπως φόβος, ευφορία, έκπληξη, αναβρασμός, ανησυχία, δειλία αναγνωρίζεται στα θηλαστικά, τα οποία δεν έχουν αναπτύξει ανώτερες λειτουργίες, όπως σκέψη, κρίση, αντίληψη και ενεργητική βούληση, οι οποίες τελευταίες έχουν οδηγήσει, εξελικτικά, στην ανάπτυξη ανώτερων συναισθημάτων στο ανθρώπινο είδος.   http://www.livepedia.gr/index.php/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1:%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1
   
       Αναγνωρίζοντας την υπερβάλλουσα σημασία του συναισθήματος στην ανάληψη δράσεων στην πορεία της ζωής των ανθρώπων, και ως την μοναδική κοινή συνιστώσα, ασχέτως των δυνατοτήτων ανώτερων λειτουργιών κάθε ανθρώπου ξεχωριστά, πρέπει να διακρίνουμε τις καταστάσεις στις οποίες κάθε άνθρωπος αντιστοιχεί συγκεκριμένα συναισθήματα, καθώς αυτές οι συσχετίσεις {κατάσταση Χ  συναίσθημα Υ} φαίνεται ότι καθορίζονται μονοσήμαντα και επαναλαμβάνονται στη διάρκεια της ζωής του. Το σύνολο των {ΧΥ} ορίζουν ένα άλλο σύνολο καταστάσεων {Χi, i=1,2,…} οι οποίες δημιουργούν το συγκεκριμένο συναίσθημα Υ. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι καταστάσεις στις οποίες μπορεί να βρεθεί ένας άνθρωπος είναι άπειρες, πολλές μπορεί και πρωτόγνωρες, αν και θα μπορούν να «ενταχθούν» σε ήδη δημιουργηθείσα ομάδα βιωμένων καταστάσεων, ενώ το πλήθος των συναισθημάτων πεπερασμένο, μη αποκλείοντας μια κατάσταση Χi να προκαλεί περισσότερα από 1 Υ, ώστε για κάθε άτομο να έχουμε ήδη δημιουργηθέντα σύνολα {Υi}, {Yj}, {Yk},…., καθένα από τα οποία συναισθήματα το διαφοροποιούν από άλλα άτομα, καθώς κάθε {Yi} είναι το σύνολο των καταστάσεων που το δημιουργούν.
    Τα συγκεκριμένα σύνολα {Υi} είναι διαφορετικά σε κάθε άτομο, οπωσδήποτε, όμως, υπαρκτά σε άτομα-μαθητές με διαταραχές στην λειτουργία του ανώτερου φλοιού του εγκεφάλου, και πιθανώς με μεγάλη διαφοροποίηση από τα αντίστοιχα σε μαθητές χωρίς δυσκολίες στο (μαθησιακό) περιβάλλον. Όταν, λοιπόν, στην προσπάθεια του δασκάλου να τροποποιήσει την συμπεριφορά ή τις δεξιότητες του μαθητή του, ο πρώτος είναι γνώστης των { {Υi}, {Yj}, {Yk},…..} του δεύτερου, ο επιθυμητός στόχος είναι γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα πραγματοποιήσιμος. Είναι αποδεκτό ότι αυτά τα συναισθηματικά εντυπώματα δημιουργούνται νωρίς στη ζωή του ανθρώπου-μαθητή και είναι τόσο ισχυρά ώστε ο δάσκαλος δεν μπορεί να τα τροποποιήσει, παρά μόνο να στηριχθεί σε αυτά για να επιτύχει στον πολλαπλό σκοπό του σχολείου (Ειδικού ή Ένταξης), δηλαδή τον γνωστικό, αξιακό, κοινωνικό και δεξιοτήτων.
     Πώς, λοιπόν, μπορούν να αναγνωριστούν τα, τόσο χρήσιμα για την αποτελεσματικότητα του ρόλου του ειδικού δασκάλου, συναισθηματικά εντυπώματα  των μαθητών του; Λόγω της έναρξης δημιουργίας τους από την εμβρυϊκή ηλικία του μαθητή, στην οποία, έως τα σχολικά χρόνια, δεν έχει πρόσβαση ο δάσκαλος, αλλά και της πιθανής δυσκολίας έκφρασής τους από τον μαθητή, λόγω δυσχέρειας λεκτικής έκφρασης, αλλά και των απαιτούμενων ανώτερων λειτουργιών αυτοπαρατήρησης, αλλά και της μη αναγνώρισης αυτών από τις ιατρικές ειδικότητες στις οποίες πιθανόν να παραπέμφθηκε ο μαθητής έως την έναρξη της σχολικής του ηλικίας, προτείνεται το δομημένο ερωτηματολόγιο που συμπληρώνουν οι γονείς του, ή όσοι είχαν την ευθύνη του μέχρι το σχολείο. Αυτοί μπορούν να παρατηρήσουν το παιδί όλα αυτά τα χρόνια, άρα και με δομημένες ερωτήσεις να αποκαλύψουν τα {Υi}, δηλαδή τις ομάδες καταστάσεων οι οποίες δημιουργούν με αυξημένη αιτιώδη συνάφεια συγκεκριμένα συναισθήματα, όπως αναγνωρίζονται στο παρατηρούμενο από τους γονείς του παιδί στα πρώτα χρόνια της ζωής του.
   Η αποκάλυψη των {Yi} αποτελεί απαραίτητο κρίκο της αλυσίδας της όσο αποτελεσματικότερης σχολικής ένταξης και λειτουργίας στο παιδί, καθώς περιορίζει τις καταστάσεις που μπορούν να δημιουργηθούν προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του σχολείου, αλλά και αυτές που μπορούν να τροχοπεδήσουν αυτό τον στόχο. Ο δάσκαλος μπορεί να χρησιμοποιήσει , συγχρονικά, με (μετα)συμπεριφορικό τρόπο αυτή τη γνώση για την δημιουργία νέων δεξιοτήτων στο παιδί, αλλά και διαχρονικά, με ψυχαναλυτικό τρόπο για να τροποποιήσει μηχανισμούς άμυνας που έχουν αναπτυχθεί στο παιδί. Συγκεράζει, λοιπόν, αυτή η νέα θεωρία τις 2 βασικές προσεγγίσεις στην Ειδική Αγωγή (αυτή της ψυχαναλυτικής προσέγγισης και αυτή της συμπεριφορικής), δημιουργώντας ένα νέο concept προσέγγισης των μαθητών της Ειδικής Αγωγής, γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσά τους, ακολουθώντας ημι-ιατρική προσέγγιση, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στον πρόλογο.

Αποσυνδεδεμένος Νίκος21

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουάριος 10, 2016, 05:35:55 μμ »
Αυτη τη θεωρια δεν την εχω δει ποτε.Ηταν η απαντηση σε θεμα παλαιοτερου ετους; Ή θα μπορούσε κάπως να ενταχθεί ως απάντηση στα φετινά ερωτήματα... ;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2016, 05:45:32 μμ από Νίκος21 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:32:56 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 10, 2016, 05:53:53 μμ »
Ακριβώς όπως τα λες:

Αυτη τη θεωρια δεν την εχω δει ποτε.Ηταν η απαντηση σε θεμα παλαιοτερου ετους; Ή θα μπορούσε κάπως να ενταχθεί ως απάντηση στα φετινά ερωτήματα... ;

Τί βαθμό λες να'παιρνα;

Αυτά είναι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια.

Εσύ τί έγραψες στο θέμα; Έχουν σχέση;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2016, 05:55:56 μμ από sapore »

Αποσυνδεδεμένος Konstantinos83

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουάριος 10, 2016, 06:25:59 μμ »
Με αυτά τα ποσοστά επιτυχίας δε γίνεται να είναι αδιάβαστοι τόσοι πολλοί άνθρωποι.
Κάτι άλλο φταίει... Ωστόσο θα ήθελα να θίξω κάτι άλλο που συμβαίνει στις κατατακτήριες.
Σε κάποιες σχολές στα 3 μαθήματα που εξετάζονται απαιτείται η βάση και στα 3 μαθήματα.
Θεωρώ ότι αυτό δεν είναι δίκαιο. Ένας υποψήφιος με βαθμούς 18, 16 και 8 (ΜΟ 14) δεν εισάγεται
ενώ ένας με 10, 11, 12 (ΜΟ 11) εισάγεται. Θεωρώ ότι ο πρώτος υποψήφιος θα έπρεπε να
προηγείται στην εισαγωγή στο ΑΕΙ από τον δεύτερο κι όχι να απορρίπτεται όπως γίνεται τώρα.

Ακριβώς!  Η σύζυγός μου είχε γράψει πριν από 4-5 χρόνια  Θ. 18  ΓΝ. 15 ΚΟΙΝ. (κρατήσου) 9,5 και φυσικά κόπηκε. Αντί να συννενοηθούν οι εξεταστές και να πουν οτι εδω εχουν μια ιδιάζουσα περίπτωση υποψηφίας, την προσπέρασαν. Υπάρχουν κι άλλες τέτοιες περιπτώσεις, δυστυχώς που ειναι στο ''παρά τρίχα''. Δεν ξαναέδωσε.  Εμαθα έχουν βάλει μάθημα βιολογίας.

Αποσυνδεδεμένος DionisioAtene

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 07:47:28 μμ »
Προφανώς οι απόφοιτοι Τριτοβάθμιάς Εκπαίδευσης που αποφάσισαν να εισαχθούν μέσω κατατακτηρίων στο Τμήμα Ψυχολογίας Κρήτης είναι όλοι κατωτάτου επιπέδου και χαμηλού νοητικού πηλίκου (γι αυτό μόνο ένα άτομο ήταν ικανό) σε σχέση τους αποφοίτους Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που αποφάσισαν να δώσουν εξετάσεις στο Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου π.χ. που πήρε και τους 19.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ
Με μία λεπτομερειούλα φυσικά ότι ο χρόνος εξέτασης για κάθε μάθημα στο Αριστοτέλειο είναι τρείς ώρες για κάθε μάθημα ενώ στην Κρήτη όλως τυχαίως το Πανεπιστήμιο φρόντισε στα 60 λεπτά να σου κατεβάζουν το στυλό.
Αλλά απαπαπαπα δεν είναι αυτό. Απλά οι υποψήφιοι της Κρητης είναι όλοι άχρηστοι. Αυτή είναι η μοναδική εξήγηση.

Αποσυνδεδεμένος Νίκος21

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 07:49:59 μμ »
Ακριβώς όπως τα λες:

Τί βαθμό λες να'παιρνα;

Αυτά είναι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια.

Εσύ τί έγραψες στο θέμα; Έχουν σχέση;
Απ' όσο μπορώ να θυμηθώ, η απαντησή μου περιστραφηκε γυρω από τα βασικα σημεία Ψυχαναλυσης-Συμπεριφορισμού. Αρκετά πραγματα, λογω των ιδιων των ερωτήσεων, τα επανελαβα/διατύπωσα με διαφορετικο τροπο. Η θεωρια που παρεθεσες παραπανω νομιζω δυσκολα. θα μπορουσε να την εχει διαβασει καποιος, αλλα σαν γενικη λογικη, να μπορουσε να. απαντησει σε καποιο ερωτημα.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 09:46:26 μμ »
Απ' όσο μπορώ να θυμηθώ, η απαντησή μου περιστραφηκε γυρω από τα βασικα σημεία Ψυχαναλυσης-Συμπεριφορισμού. Αρκετά πραγματα, λογω των ιδιων των ερωτήσεων, τα επανελαβα/διατύπωσα με διαφορετικο τροπο. Η θεωρια που παρεθεσες παραπανω νομιζω δυσκολα. θα μπορουσε να την εχει διαβασει καποιος, αλλα σαν γενικη λογικη, να μπορουσε να. απαντησει σε καποιο ερωτημα.

Αυτό που θέλω να δείξω παραθέτοντας την παραπάνω θεωρία μου (εγώ την έχω γράψει) που "συνθέτει" (με το δικό μου τρόπο) τις 2 θεωρήσεις Ψυχανάλυση-Συμπεριφορισμός {αν και το θέμα ήταν: 1) Τί λεει η Ψυχανάλυση για.... 2) Τί λέει ο Συμπεριφορισμό για....}
δε θα είχα λόγο να την κοινοποιήσω εδώ στο pde παρά για να δείξω ότι τα Ελληνικά ΑΕΙ δεν ενδιαφέρονται για ανθρώπους που "Συνθέτουν" όσα ακούνε/μαθαίνουν (όπως εγώ με το δικό μου τρόπο σε αυτή τη θεωρία, όπως την ονόμασα), αλλά για ανθρώπους που μπορούν να παπαγαλίζουν καλά:
Το θεμα αφορουσε τη συγκριση Ψυχαναλυσης και συμπεριφορισμου ως προς:
1) Στη φιλοσοφικη θεωρηση του ατομου στον κοσμο  η Ψυχαναλυση λέει.... και  ο συμπεριφορισμος λέει.....
2) Στη σταθεροτητα της συμπεριφορας του ατομου στις διαφορες περιστασεις η Ψυχαναλυση λέει.... και  ο συμπεριφορισμος λέει..... 
3)  Στην επιδραση εσωτερικων και εξωτερικων παραγοντων στη συμπεριφορα η Ψυχαναλυση λέει.... και  ο συμπεριφορισμος λέει.....
4) Στην επιδραση του παρελθοντος του παροντος και του μελλοντος στη συμπεριφορα του ατομου η Ψυχαναλυση λέει.... και  ο συμπεριφορισμος λέει..... 
κλπ...
και σε 1 ωρα!!!

Δηλαδή μόνο για παπαγαλία και ανάλυση ("Το κατάλαβες παιδί μου;" είναι το 1ο βήμα> "Εεεε έχεις και βύσμα το γαμπρό του....">2ο βήμα..----> ¨Ελα, θα πάς μπροστά)

Για να αφήσω {το έχω ξαναναφέρει} το αν είναι δυνατόν (αν χρειαστεί) να διακρίνουν σε σκεπασμένες με αυτοκόλλητα (και καλά) κόλλες απαντήσεων τα ονοματεπώνυμα αυτών που έγραψαν [εεεε δεν είναι και Πανελλήνιες!!].

Άκουγα χτες τη μάζωξη (έτσι τη λέω) στη Βουλή για το νέο Νόμο για τα Πανεπιστήμια

Έπρεπε να τον ακούσεις για να δεις ποιοί είναι οι έλληνες καθηγητές.

Απλά: Αυτοί είμαστε..

Παρεπόμενο και το πως επιλέγουν για τις κατατακτήριες και τα μεταπτυχιακά (και διδακτορικά)
Αρκεί να γνωρίζεις λίγο κους-κους για τις σχέσεις των πανεπιστημιακών μεταξύ τους και δε θες πολύ χρόνο για να καταλάβεις:

"Η Τατιάνα και η Ελένη και όλα τα άλλα μεσημεριανάδικα {αλλά με άλλο τρόπο , πώς να το πω; "Με άλλη μικροδομή περιγραφής, πιο intellectuelle"} βρίσκονται στα Ελληνικά Πανεπιστήμια"...

Εεεε μετά από αυτό, μπορείς να πεις:
"εεεεε θα πάει μπροστά η ελλάδα !!!!!".

Αποσυνδεδεμένος Νίκος21

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουάριος 13, 2016, 11:06:41 πμ »
Σε 1 ωρα πώς να προλαβει κανεις να σκεφτει και να γραψει απαντησεις σε τοσα υποερωτηματα. Ουσιαστικα δεν υπαρχει χρονος για σκεψη, παρα μονο για γραψιμο σε λειτουργια "αυτοματου πιλοτου".

Αποσυνδεδεμένος DionisioAtene

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 01:17:15 πμ »
Είναι το μοναδικό πανεπιστήμιο που εφαρμόζει αυτές τις ανήθικες μεθοδεύσεις και βγάζει όλους τους υποψηφίους άχρηστους.
Ένα μόνο θέμα (οπότε αν δεν ξέρεις αυτό το ένα και μοναδικό κατευθείαν κόβεσαι στο μάθημα και δεν περνάς καθόλου) αλλά ακόμα κι αν το ξέρεις σου βάζει τόσα υποερωτήματα που δεν προλαβαίνεις να ξεκίνήσεις και τα 60 λεπτά περάσαν!!! Και αφού έχουν κάνει τα αίσχη μετα είναι τσεκούρια στη βαθμολογία και κοβουν με 8άρια και με 9άρια αβέρτα.
Είναι επεικώς ανήθικο αυτό που κάνουνε.
Διαλύουνε τις ζωές τόσων παιδιών που θυσιάζουν τόσα πράγματα για να μπορέσουν να σπουδάσουν αυτό που θέλουνε για να σου πούνε ότι στους 94 μόνο ένα άτομο άξιζε σύμφωνα με το σύστημά τους.
Ό,τι και να πούμε τα αποτελέσματα είναι σκέτη πρόκληση όλες οι σχολές Ψυχολογίας τους πήραν όλους και μόνο η σοφή Ψυχολογία Κρήτης αντί για 19 πήρε 1.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #25 στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 06:22:21 πμ »
Είναι το μοναδικό πανεπιστήμιο που εφαρμόζει αυτές τις ανήθικες μεθοδεύσεις και βγάζει όλους τους υποψηφίους άχρηστους.
Ένα μόνο θέμα (οπότε αν δεν ξέρεις αυτό το ένα και μοναδικό κατευθείαν κόβεσαι στο μάθημα και δεν περνάς καθόλου) αλλά ακόμα κι αν το ξέρεις σου βάζει τόσα υποερωτήματα που δεν προλαβαίνεις να ξεκίνήσεις και τα 60 λεπτά περάσαν!!! Και αφού έχουν κάνει τα αίσχη μετα είναι τσεκούρια στη βαθμολογία και κοβουν με 8άρια και με 9άρια αβέρτα.
Είναι επεικώς ανήθικο αυτό που κάνουνε.
Διαλύουνε τις ζωές τόσων παιδιών που θυσιάζουν τόσα πράγματα για να μπορέσουν να σπουδάσουν αυτό που θέλουνε για να σου πούνε ότι στους 94 μόνο ένα άτομο άξιζε σύμφωνα με το σύστημά τους.
Ό,τι και να πούμε τα αποτελέσματα είναι σκέτη πρόκληση όλες οι σχολές Ψυχολογίας τους πήραν όλους και μόνο η σοφή Ψυχολογία Κρήτης αντί για 19 πήρε 1.

Το "θέμα" με το ΑΕΙ Ρεθύμνου έχει ξαναθιχτεί εδώ στο pde: http://www.pde.gr/index.php?topic=26343.msg585514#msg585514

Πολλά Πανεπιστήμια έχουν το ίδιο "κλίμα" (πριν ή αφού μπεί ο φοιτητής), μπορεί και χειρότερο από αυτό.

Σπάνιο να συναντήσεις "σωστό" ΑΕΙ στη χώρα μας.
Τη χώρα της αναποτελεσματικότητας {πριν και μετά}.

Αποσυνδεδεμένος Νίκος21

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 12:03:31 μμ »
Sapore, μπορείς να δώσεις το σύνδεσμο, στον οποίο αναφέρεσαι με την έκφραση "τον θάνατο που προκάλεσαν" σε αυτό το θέμα(http://www.pde.gr/index.php?topic=26343.msg585514#msg585514) ; Ευχαριστώ πολύ.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 17, 2016, 02:17:08 μμ »
Sapore, μπορείς να δώσεις το σύνδεσμο, στον οποίο αναφέρεσαι με την έκφραση "τον θάνατο που προκάλεσαν" σε αυτό το θέμα(http://www.pde.gr/index.php?topic=26343.msg585514#msg585514) ; Ευχαριστώ πολύ.

Τη σελίδα του pde λίγο πιο πάνω δεν μπορείς να την κοιτάξεις;

Τέλος πάντων. Τί να πω;
http://glotta.ntua.gr/posdep/MME/May_2006/2006-05-28_vima.pdf

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159576
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 369
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 334
Σύνολο: 352

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.