*

Αποστολέας Θέμα: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά  (Αναγνώστηκε 19034 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« στις: Φεβρουάριος 10, 2016, 03:30:12 μμ »
Γεια σας. Τι ισχύει για τα χαρισματικά-ταλαντούχα παιδιά; Είναι στις δυνατότητες των ΚΕΔΔΥ να τα διαγνώσουν;
Τι εργαλεία υπάρχουν;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:58:19 »

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 10, 2016, 03:47:30 μμ »
Η διαγνωση φυσικα και γινεται. Το νοητικο δυναμικο μετραται με το wisc iii και η εκπαιδευτικη αξιολογηση γινεται με τα αντιστοιχα εργαλεια.

Το υεμα ειναι απο εκει και περα τι γινεται..... Πως μπορει στην πραξη να γινει κατι για το παιδι.
Εκει μεγαλο ρολο παιζει ο δαδκαλος και το ποσο εχει τη διαθεση και τη δυνατοτητα να ακολουθησει οδηγιες το Κεδδυ
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 10, 2016, 07:18:45 μμ »
Εδώ δεν έχω καταλάβει πως θα γίνει σε μαθητές ΣΤ΄ η διαφοροδιάγνωση π.χ. σε σχέση με τη δυσλεξία!

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 10, 2016, 08:59:52 μμ »
Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η συζήτηση σας. Τι εννοείς με τον όρο διαφοροδιαγνωση? Η δυσλεξια συχνά συνυπάρχει με υψηλή νοητική ικανότητα. Συνειδητοποιησα πρόσφατα ότι ο ρόλος των γονέων σε αυτές τις περιπτώσεις είναι καθοριστικος. Δυστυχώς το σχολείο με τη μορφή και τη σημερινή λειτουργία του δεν μπορεί να κάνει τίποτα παρα να "θαψει" αυτά τα παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:58:19 »

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 10, 2016, 11:13:00 μμ »
Εννοώ πως τελικά καταλήγεις ότι είναι δυσλεξία ή ταλαντούχο-χαρισματικό,αφού και στα δυο θες δείκτη μέσο και άνω;
Εμένα δύσκολο μου φαίνεται και το μετά σαφώς και πιο δύσκολο.

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 09:04:59 πμ »
Στο χαρισματικό δεν θες μέσο δείκτη...θες ανώτερο και ανώτατο.

Επίσης, το χαροσματικό παιδί δεν παρουσιάζει απαραίτητα ειδικές μαθησιακές, μπορεί να παρουσιάζει φυσικά αλλά δεν είναι κανόνας.

Τα χαρακτηριστικά της δυσλεξίας είναι συγκεκριμένα, τα λάθη που κάνει το παιδί μπορούν να βρεθούν και να κωδικοποιηθούν.


Δεν μπορώ να καταλάβω πού μπορεί να γίνει το μπέρδεμα
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 03:10:14 μμ »
Ουσιαστικά η δυσλεξια είναι η απροσδοκητη δυσκολία στην ανάγνωση και τη γραφη (κυριως) παρά την φυσιολογική ή ανώτερη νοημοσύνη. Το να είναι χαρισματικο ένα παιδί περιλαμβάνει εξαιρετικά ταλέντα ή επιδόσεις σε τουλάχιστον έναν τομέα.
Το πρόβλημα είναι ότι και οι δύο ομάδες στην χώρα μας είναι ουσιαστικά καταδικασμενες

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 04:49:58 μμ »
"Είναι σύνηθες παιδιά με υψηλό ή υπερυψηλό IQ, σε ένα συμβατικό σχολικό περιβάλλον, να είναι άτακτοι μαθητές με σοβαρά προβλήματα συμπεριφοράς ή τουλάχιστον αδιάφοροι. Έχουν παρατήσει την προσπάθεια να παρακολουθήσουν τις παραδόσεις, εφόσον μεγάλο μέρος τους συνεπαγωγικά να το έχουν ήδη καταλάβει από μόνοι τους πριν το διδαχθούν, ειδικά σε μαθήματα θετικών επιστημών που είναι λιγότερο θεωρητικά. Κάνουν συχνά απουσίες εφόσον βρίσκουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο να εξερευνήσουν τον έξω κόσμο από αυτά που μαθαίνουν στην τάξη, ενώ όταν είναι φυσικά παρόντες σπάνια προσέχουν στο μάθημα. Είναι πολύ πιθανό να ασχολούνται με δικές τους δραστηριότητες, όπως ζωγραφική, γρίφους, διάβασμα εξωσχολικών βιβλίων, ή την επίλυση ασκήσεων πέραν του πλαισίου του μαθήματος. Υπάρχουν βέβαια και οι περιπτώσεις στις οποίες τα χαρισματικά παιδιά κάνουν φασαρία στην τάξη, επιδεικνύοντας το χιούμορ τους και την κοινωνική τους ευφυΐα, ή και κοιμούνται αν είναι πιεσμένοι από εξωσχολικές δραστηριότητες. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι όλοι οι άτακτοι μαθητές είναι χαρισματικά παιδιά. Οι προικισμένοι μαθητές συνήθως φέρνουν αρκετά καλούς βαθμούς, ειδικά στα μαθήματα θετικών επιστημών, εφόσον απαιτούν κατανόηση και επίλυση προβλημάτων αλλά έχουν πρόβλημα με τις επιδόσεις τους σε μαθήματα που απαιτούν στείρα εκμάθηση."
H δική μου σκέψη είναι ότι στα πλαίσια μιας απλής εξέτασης σε ένα ΚΕΔΔΥ όλα αυτά είναι δύσκολο να εντοπιστούν και για να είμαστε και πιο σωστοί θα πρέπει να ακολουθήσουμε όσα προτείνει η Mensa!
Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι άκαμπτο και δεν προβλέπει καμία ουσιαστική πρόνοια για την διαπαιδαγώγηση των χαρισματικών παιδιών. Δυστυχώς στην Ελλάδα συνηθίζουμε πλέον να ακολουθούμε την περπατημένη άλλων κρατών και μόνο όταν αυτή έχει γίνει καθολικά αποδεκτή, κατά συνέπεια κάνουμε ακόμα τα βρεφικά μας βήματα στην αντιμετώπιση των προικισμένων παιδιών. Δεν είμαστε πλέον πρωτοπόροι, έχουμε πέσει από το επίπεδο της δημιουργίας στο επίπεδο της παρατήρησης. Το Υπουργείο Παιδείας άνοιξε πάντως το ζήτημα της χαρισματικότητας με τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία, αλλά το άνοιξε προωθώντας την Αριστεία. Θα ήταν ορθότερο αν προσπαθούσε να θέσει το ζήτημα στην βάση των αναγκών που εγείρονται από την χαρισματικότητα έτσι ώστε να αποφευχθεί ο σκόπελος των διακρίσεων αλλά να έχει και νόημα το όλο εγχείρημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 12, 2016, 04:53:51 μμ από alexandria »

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 05:06:03 μμ »
±++++++++++

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 05:13:17 μμ »
Μαθητής Δ με φυσιολογική λογικομαθηματικη σκέψη, λεκτικη ικανότητα 20χρονου και δυσλεξια, τι ελπίδες έχει στο ελληνικό σχολικό σύστημα;
Α, και με "προβληματική" συμπεριφορά (ατακτος, όνειρο πόλος και ευερεθιστος)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 12, 2016, 05:18:35 μμ από aghathi »

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 05:20:41 μμ »
Μεγάλες στο να αποκλίνει.

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 05:40:34 μμ »
Και ο γονιος παρακαλαει απλώς να τύχει σε δάσκαλο που να είναι σε θέση να καταλάβει για να μην το σακατεψει ψυχολογικά. Ως γονιος νιώθω τρομερά αδύναμη. Ως εκπαιδευτικος εκτεθιμενη όταν χρειάζεται να χειριστω ανάλογες περιπτώσεις χωρίς τα απαραίτητα εφόδια.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 06:25:30 μμ »
"
H Το Υπουργείο Παιδείας άνοιξε πάντως το ζήτημα της χαρισματικότητας με τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία, αλλά το άνοιξε προωθώντας την Αριστεία. Θα ήταν ορθότερο αν προσπαθούσε να θέσει το ζήτημα στην βάση των αναγκών που εγείρονται από την χαρισματικότητα έτσι ώστε να αποφευχθεί ο σκόπελος των διακρίσεων αλλά να έχει και νόημα το όλο εγχείρημα.

Τα πειραματικά στην προ Αρβανιτόπουλου κατάσταση ίσως ήταν χώροι στους οποίους ένα χαρισματικό παιδί μπορούσε να καλλιεργήσει τα ενδιαφέροντά του. Με την καθιέρωση των εξετάσεων, έγιναν χώρος για παιδιά που έχουν την πειθαρχία να μελετήσουν σκληρά και να αποδώσουν σε ανταγωνιστικές εξετάσεις. Τα χαρισματικά παιδιά συνήθως δεν έχουν αυτήν την πειθαρχία, για αυτούς η γνώση ή οι δεξιότητες είναι πρωτίστως πηγή προσωπικής ευχαρίστησης και αδιαφορούν να τις επιδεικνύουν για να επιβραβευτούν σε εξετάσεις. Γι' αυτό και συχνά τα γραπτά τους δεν είναι όσο άριστα θα περίμενε κανείς σε σχέση με τις αντιληπτικές ή εκφραστικές ικανότητές τους. Στα δεδομένα του ελληνικού σχολείου ίσως η ανάθεση σε αυτούς αρμοδιοτήτων, ενδεχομένως και κάποιου αρχηγικού ρόλου σε μια ομάδα, μπορεί να τους κεντρίσει το ενδιαφέρον για το σχολείο, γιατί αλλιώς γνωρίζουν καλά ότι μπορούν να μάθουν πάρα πολλά πράγματα από άλλες πηγές και με το δικό τους ρυθμό. Τα ΚΕΔΔΥ πάντως στη συνείδηση των γονέων είναι στιγματισμένα και σπάνια θέλουν να στείλουν για διάγνωση τα χαρισματικά παιδιά τους.

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 07:00:27 μμ »
Ελάχιστοι γονείς γνωρίζουν ότι τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ μπορούν να κάνουν διάγνωση πέραν της δυσλεξιας, η οποία και δεν ακούγεται ευχάριστα. Είναι φοβερό το ότι υπάρχουν γονείς που αρνούνται να επισκεφτούν Τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ και προτιμούν να θεωρούν τα παιδιά τους τεμπέληδες ακόμη και όταν τους εξηγουμε. Αλλά για τα χαρισματικα παιδιά τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ σταματούν στη διάγνωση. Δεν υπάρχει τίποτα να προτείνουν ειδικά στην επαρχία. Και όσο πιεζεις το παιδί να προσαρμοστεί στο σχολικό περιβάλλον τόσο περισσότερο καταστρεφονται οι δυνατότητες του.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159525
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 242
Σύνολο: 264

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.13 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.