*

Αποστολέας Θέμα: Πώς σχεδιάζουν να λειτουργήσουν τα Δημοτικά από τον Σεπτέμβρη του 2016  (Αναγνώστηκε 41384 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος supernova1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
καταρχην να δουμε ΑΝ συσταθουν.αν επρεπε να πονταρω θα ελεγα οτι δε θα συσταθουν..οπως πιστευω οτι ουτε διορισμους θα κανει, ουτε στις νεες ειδικοτητες θα συστησει οργανικες μπλα μπλα μπλα..
αν τελικα συσταθουν δε χρειαζεται απαραιτητα μοναδες σχολειων.απ οτι ξερω υπαρχουν σχολεια που χρειαζονταν παλια3 εκπαιδευτικους αγγλικων πχ με μια οργανικη..τωρα θα χρειαζονται 2 η 2,5..εκει μπορει να συσταθει μια..

εγω αναρωτιεμαι στις τοποθετησεις οσων ειναι στη διαθεση θα δωσει ομαδες σχολειων?
εκει που παλια συμπληρωνες 4 ωρες 2 μερες ολοημερο τωρα θα τοποθετηθεις σε ομαδες σχολειων γιαυτο και αυτο το ολοημερο ποιος θα το πρωτοπαρει?

θα ψαχνουμε τις ωρες με το τουφεκι..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος teacher76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Die, νομίζω ότι ομάδες σχολείων δίνονται ως λειτουργικά κενά. Τα οργανικά κενά βγαίνουν ανά σχολείο στο οποίο πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 12 ώρες. Απο κει και πέρα η συμπλήρωση ωραρίου γίνεται σε άλλο σχολείο με απόφαση ΠΥΣΠΕ. Αυτή την εντύπωση έχω. Αν κάνω λάθος ή έχει αλλάξει κάτι παρακαλώ ας με διορθώσει όποιος γνωρίζει σχετικά με το θέμα.
 
Supernova, αν γίνεται να πάρουν πίσω το ΦΕΚ κατανομής των νέων οργανικών ανά περιφέρεια και νομό, τότε και γω πιστεύω ότι τελικά δεν θα συσταθούν οι θέσεις αυτές. Ωστόσο, αυτό που αναφέρεις για σχολεία ΕΑΕΠ που χρειαζονταν 2,5 εκπαιδευτικούς με μια οργανική και τώρα με τη μείωση θα χρειάζονται άλλον έναν περίπου οπότε και θα ιδρύσουν (αν ιδρύσουν) άλλη μια θέση, ισχύει για πολύ μεγάλα σχολεία. Τα 12θέσια ΕΑΕΠ που σε πόλεις της επαρχίας ήταν τα μεγαλύτερα, είχαν περίσσευμα 16 έως 19 ώρες ανάλογα με το ωράριο του κατόχου της παλιάς οργανικής (21-24 ώρες) και αυτές είχαν υπολογιστεί στην κατανομή ως νέες οργανικές ανά περιοχή. Πλέον σε αυτά τα σχολεία (χωρίς να υπάρχουν στις περιοχές αυτές μεγαλύτερα) περισσεύουν μόνο 4-7 ώρες...δεν δικαιολογείται σύμφωνα με αυτά που ανέφερα παραπάνω για τον ορισμό οργανικών η ίδρυση καμίας νέας οργανικής.
The test of a man's or woman's breeding is how they behave in a quarrel. Anybody can behave well when things are going smoothly.
(George Bernard Shaw : 1856-1950 : The Philanderer)

Αποσυνδεδεμένος supernova1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
φανταζομαι θα ισχυει αυτο που λες (12 ωρες με οργανικη σε σχολειο) και συμπληρωνεις αλλου..

οσο για τις νεες οργανικες μπορουν να σου πουν "ειπα, ξειπα" η πιο καμουφλαρισμενα "λογω των αλλαγων των σχολειων οι αναγκες μεταβαλλονται και ως εκ τουτου δεν υφισταται ο αριθμος των νεων οργανικων"

ελπιζω στις τοποθετησεις (την  οργανικη την εχω ξεγραψει οπως βλεπετε) να συμπληρωνουμε πρωτα πρωινο (πηγαινοντας κ σ αλλο σχολειο εννοω) και να μην ειμαστε καθε μερα ολοημερο

υγ¨επισης στο ολοημερο οι ειδικοτητες θα καθονται 13.15-3.00? 3-4 θα ναι μονο η ωρα των ειδικοτητων? αν πχ την πρωτη ωρα εχει 3 τμηματα ολοημερου θα ναι μονο δασκαλοι σ αυτα η μπορει παραλληλα κ ειδικοτητα?εχει αποσαφηνιστει αυτο η ειναι ασαφες?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 24, 2016, 05:09:05 μμ από supernova1980 »

Αποσυνδεδεμένος teacher76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στην εγκύκλιο δεν αναφέρεται αν οι ειδικότητες θα μπορούν να διδάσκουν το παράλληλο τμήμα στο ολοήμερο σε περίπτωση δημιουργίας δύο ή περισσοτέρων τμημάτων. Αν θυμάμαι όμως καλά, η σειρά προετοιμασία - ειδικότητα μπορεί να αλλάξει ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε σχολείου. Επίσης, η ώρα σίτισης πλέον χρεώνεται και στον εκπαιδευτικό ειδικότητας εφόσον οριστεί υπευθυνος ολοήμερου για τη συγκεκριμένη μέρα. Τώρα πώς θα δώσει ο δάσκαλος την ώρα σίτισης στην ειδικότητα είναι άλλο θέμα. Αν όμως του λείπει μόνο μια ώρα να συμπληρώσει στο ολοήμερο, αυτή θα είναι η ώρα προετοιμασίας που τελειώνει  στις 3 οπότε και θα φεύγει αν δεν ειναι υπεύθυνος ολοήμερου. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να περιμένει μέχρι τις 4 να τελειώσει και η ειδικότητα.

Θεωρώ ότι κάποιες ασάφειες στην εγκύκλιο είναι εσκεμμένες. Αν δεν υπάρξουν διάφορες αλχημείες που θα βασιστούν σε αυτές τις ασάφειες, πρόγραμμα του χρόνου δεν βγαίνει με τίποτα! Π.χ. δεν αναφέρεται αν υπάρχει περιορισμός στο πόσες μέρες μπορεί να οριστεί ένας δάσκαλος υπεύθυνος ολοήμερου. Ποιός μας λέει ότι ο δάσκαλος που προτιμάει ολοήμερο και έχει 21 ώρες, δεν πάρει 10 ώρες ολοήμερο 5χ 2 (σίτιση + προετοιμασία), 11 ώρες κάποια απο τα μαθήματα του πρωινού τμήματος που τυπικά θα έχει χρεωθεί, 8 ώρες γλώσσα στο διευθυντή για να γίνονται πρωι και οι υπολοιπες 11ώρες ειδικότητες και αν πρόκειται για ώρες αισθητικής αγωγής  δάσκαλοι άλλων τμημάτων για να αποφύγουν ολοήμερο.
The test of a man's or woman's breeding is how they behave in a quarrel. Anybody can behave well when things are going smoothly.
(George Bernard Shaw : 1856-1950 : The Philanderer)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kirea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 341
    • Προφίλ
"Έρχεται “σαρωτικό” πολυνομοσχέδιο και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης μέσα στο καλοκαίρι"

http://www.esos.gr/arthra/44207/erhetai-sarotiko-polynomoshedio-kai-gia-tis-treis-vathmides-tis-ekpaideysis-mesa-sto

Για να μη ψάχνετε την έκθεση του οοσα, το ωράριο που προτείνεται για την α/θμια είναι 25 ώρες για όλους και για όλο τον εργασιακό βίο, μαζί με την συγχώνευση σχολείων και αύξηση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις.

Με αύξηση ωραρίου σαν αυτή και με μείωση τόσων ωρών στο πρόγραμμα, πόσοι υπεράριθμοι δάσκαλοι και ειδικότητες θα προκύψουν στα πυσπε της βόρειας Ελλάδας που είχαν έτσι και αλλιώς πρόβλημα υπερπληθυσμού;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2016, 06:28:20 μμ από kirea »
Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄
ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Οι εκπαιδευτικοί που δεν συμπληρώνουν το υπο-
χρεωτικό τους διδακτικό ωράριο μπορούν να απασχο-
λούνται μέχρι και της συμπληρώσεως του υποχρεωτικού
τους διδακτικού ωραρίου: αα) σε προγράμματα ενισχυτι-
κής διδασκαλίας ή πρόσθετης διδακτικής στήριξης, στο
σχολείο που υπηρετούν ή σε όμορο αυτού, ββ) σε γραμ-
ματειακή υποστήριξη στο σχολείο όπου υπηρετούν ή σε
όμορο αυτού και γγ) σε υπηρεσίες διοίκησης της εκπαί-
δευσης στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην οποία υπηρε-
τούν. Προϋπόθεση της σχετικής ανάθεσης για τη συ-
μπλήρωση του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου απο-
τελεί η έγγραφη βεβαίωση από τον οικείο Διευθυντή
Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που κοι-
νοποιείται στον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτο-
βάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με την οποία
βεβαιώνεται ότι έχουν καλυφθεί πλήρως οι ανάγκες σε
διδακτικό ωράριο, για τις αντίστοιχες ειδικότητες,
στα
σχολεία που υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή σε σχολεία
της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Η απασχόληση
για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρί-
ου των εκπαιδευτικών καθορίζεται με απόφαση του οι-
κείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκ-
παίδευσης, η οποία εκδίδεται ύστερα από γνώμη του οι-
κείου ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΔΕ, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις κείμε-
νες διατάξεις περί τοποθετήσεων εκπαιδευτικών μετά
την πλήρη κάλυψη των αναγκών σε διδακτικό ωράριο
στο σχολείο που υπηρετούν ή σε άλλο σχολείο της οι-
κείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Η απόφαση του Διευθυ-
ντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης περί
συμπλήρωσης του υποχρεωτικού ωραρίου των εκπαιδευ-
τικών εγκρίνεται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού
Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαί-
δευσης. Με ευθύνη των οικείων Διευθυντών Πρωτοβάθ-
μιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης η ανωτέρω διαδι-
κασία ανάθεσης και έγκρισης για τη συμπλήρωση του υ-
ποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών ο-
λοκληρώνεται υποχρεωτικά εντός του Σεπτεμβρίου εκά-
στου διδακτικού έτους.
Ειδικότερα, για το σύνολο των κοινών ειδικοτήτων
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕ05,
ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ16, ΠΕ19/20, ΠΕ32) βεβαι-
ώνεται επιπλέον εγγράφως από τον οικείο Διευθυντή
Εκπαίδευσης προς τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ότι έ-
χουν καλυφθεί πλήρως οι ανάγκες σε διδακτικό ωράριο
για κάθε μία από τις αντίστοιχες ειδικότητες στις σχολι-
κές μονάδες της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης σύμ-
φωνα με τις κείμενες διατάξεις. Η συμπλήρωση του δι-
δακτικού ωραρίου του συνόλου των κοινών ειδικοτήτων
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γίνεται
σε σχολικές μονάδες και των δύο (2) βαθμίδων εκπαί-
δευσης, με προτεραιότητα στη βαθμίδα στην οποία ανή-
κει ο εκπαιδευτικός. Η κατανομή και η ανωτέρω συμπλή-
ρωση του διδακτικού ωραρίου του συνόλου των κοινών
ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαί-
δευσης καθορίζονται με απόφαση του οικείου Περιφε-
ρειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης, ύστερα από γνώμη των ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ
που συνέρχονται για το θέμα αυτό σε κοινή συνεδρίαση.
Η συνεδρίαση αυτή πραγματοποιείται με ευθύνη του αρ-
μόδιου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υποχρεωτικά εντός του
πρώτου δεκαημέρου του Σεπτεμβρίου εκάστου διδακτι-
κού έτους, ο οποίος ορίζει τον Πρόεδρο της κοινής συ-
νεδρίασης

αυτο για οσους υποστηριζαν το αντιθετο
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ


αυτο για οσους υποστηριζαν το αντιθετο

άσχετο με το θέμα μας και με αυτό που εσύ υποστήριζες για τους δάσκαλους και τα μαθήματα ειδικοτήτων

αυτό αφορά για ενισχυτική και γραμματειακή εφόσον δεν συμπληρώνουν διδακτικό
το διδακτικό θα το συμπληρώνουν όπως λεει η εγκύκλιος.... με μαθήματα δικά τους και αν χρειαστεί ειδικότητων (όπου προβλέπει) στο κανονικό πρόγραμμα ή και στο ολοήμερο

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
καλα οτι πεις
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
καλα οτι πεις

δεν λέω τίποτα, διαβάζω τι γράφεις... δεν φταίω εγώ αν η νομοθεσία που βρήκες δεν στηρίζει όσα θες

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Kinegiros άσχετο αλλά σου μιλάει κανείς στο σχολείο που δουλεύεις;;;  ;D
Μου δίνεις την εντύπωση του γραφικού του σχολείου που όλοι αποφεύγουν. Κάτι σαν τον φίλο μου τον Seldon!!
Φιλικά πάντα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Kinegiros άσχετο αλλά σου μιλάει κανείς στο σχολείο που δουλεύεις;;;  ;D
Μου δίνεις την εντύπωση του γραφικού του σχολείου που όλοι αποφεύγουν. Κάτι σαν τον φίλο μου τον Seldon!!
Φιλικά πάντα.

κοίτα ο Sheldon είναι μακράν πιο ενδιαφέρον χαρακτήρας, συμπαθητικός αλλά και έξυπνος από τον Wolowitz
με άλλα λόγια η σειρά μπορεί να συνεχίσει χωρίς τον Wolowitz αλλά με τίποτα χωρίς τον Sheldon... έτσι και ένα σχολείο ή φόρουμ  ;)

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Κοίτα για τη σειρά η απώλεια θα ήταν σίγουρα μεγάλη. Για το φόρουμ και το σχολείο σου δε ξέρω.
Κι ο Σελντον ο κακομοίρης πως είναι περιζήτητος πιστεύει...  ;D

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Ο
Οι αυταπάτες ειναι εδώ......και στα λόγια τα μεγάλα.....

http://www.esos.gr/arthra/44207/erhetai-sarotiko-polynomoshedio-kai-gia-tis-treis-vathmides-tis-ekpaideysis-mesa-sto


Έρχεται “σαρωτικό” πολυνομοσχέδιο και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης μέσα στο καλοκαίρι
Βασισμένο και στις δεσμεύσεις της Κυβέρνησης για την παιδεία στους θεσμούς
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα αφορά το πόρισμα του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, σύμφωνα με το οποίο ο ρόλος της Πληροφορικής και των Ξένων Γλωσσών θεωρητικά αναβαθμίζεται.

Δεν γίνεται καμιά αναφορά σε ωράριο απ' ότι γνωρίζω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159593
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 330
Σύνολο: 352

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.