*

Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών  (Αναγνώστηκε 285595 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος t_p_m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 306
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 28, 2016, 04:34:30 μμ »
έκανα μια προσπάθεια σύνθεσης των προηγούμενων προσθέτοντας και μερικά νέα


Μοριοδότηση υποψηφίων

α) Επιτυχία ΑΣΕΠ 
Ένας, οποιοσδήποτε, ΑΣΕΠ πάνω από την βάση, ολόκληρος ο βαθμός επί 1,2  (π.χ. έχω στον ασεπ 08 βαθμό 61 και στον 06 70, τότε θα πάρω 70*1,3= 91 μόρια)

β) Προϋπηρεσία :
Ολόκληρη η πραγματική δημόσια υπηρεσία στο Υπουργείο Παιδείας ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος  εκπαιδευτικός επί 1

(έβγαλα ιδιωτικά και άλλα υπουργεία  μέχρι να δούμε καλύτερα τι ίσχυε μέχρι τώρα)

γ) Ακαδημαϊκά κριτήρια:
i) Βαθμός πτυχίου: 1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από το 5. Να υπολογίζονται και τα δεκαδικά ως το 2ο δεκαδικό ψηφίο.
ii) Μεταπτυχιακό συναφές  με εκπαίδευση: 2 μόρια για μονοετούς φοίτησης, 3 μόρια για διετούς φοίτησης.
iii) Διδακτορικό συναφές  με εκπαίδευση: 5 μόρια για αναγνωρισμένο διδακτορικό.
iv) Ξένες γλώσσες:  Πολύ καλή γνώση 0,5 μόρια , άριστη γνώση 1 μόριο.
v) Άλλο βασικό πτυχίο αξιοποιήσιμο στην εκπαιδευτική βαθμίδα διορισμού: 3 μόρια


δ)Κοινωνικά κριτήρια:
i) 2 μόρια για κάθε έτος ανεργίας
ii) 30 μόρια για 67% αναπηρία ή βαριά μη ιάσιμη νόσο.
iii) 1 μόριο το 1ο ανήλικο τέκνο/προστατευόμενο τέκνο, 2 μόρια το 2ο, 3 μόρια το 3ο κλπ (αθροιστικά), π.χ. αν έχεις τρία παιδιά θα πάρεις 1+2+3=6 μόρια
iv) 15 μόρια για κάθε ανήλικο τέκνο/προστατευόμενο τέκνο με 67% και άνω αναπηρία

(έβγαλα την παλαιότητα  πτυχίου γιατί δεν είναι κοινωνικό κριτήριο)

ε) Νέος ΑΣΕΠ ανά διετία στη μορφή του τεστ δεξιοτήτων μόνο για προσαύξηση μορίων (ανώτατο όριο τα 100 μόρια). Σε περίπτωση που τα μόρια είναι περισσότερα από τα μόρια που έχει κάποιος από το α) να μετράει μόνο το καλύτερο νούμερο.

kinegiros εμένα μου φαίνεται μια χαρά. Μόνο το α δεν ξερω αν μπορεί να σταθεί έτσι, ίσως γιατί είχε βγει απόφαση πως δε μπορούν να συγκριθούν διαφορετικοί ΑΣΕΠ μεταξύ τους.  Κατά τα αλλά νομίζω πως είναι μια καλή βάση σχεδίου. Ελπίζω να γράψουν κι άλλοι τη γνώμη τους πάνω στο σχέδιο (όχι για άσχετα ζητήματα).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:32:46 »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 28, 2016, 04:40:47 μμ »
Θα θελα πολύ να βοηθήσω, αλλά δεν ξέρω έχοντας πάντα ως αφετηρία τον 3848 τι θα μπορούσε να αλλάξει.

Ξέρω ότι ενοχλεί πολλούς το πλαφόν στην προϋπηρεσία, αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάξει. Ισχύει 60 μήνες σε όλο το δημόσιο.
Η προϋπηρεσία δεν μπορεί να μοριοδοτείται με 1 μόριο ανά μήνα. Ο 3848 δίνει κατά μέσο όρο 0,28 μόρια αναλογικά ανά μήνα
και αυτό δε θεωρείται λίγο. Αν έδιναν όλοι οι μήνες ίσα μόρια, τότε άντε το 16,80 να γινόταν (60 x 0,30 = 18). Ακόμα κι αυτό μπορεί να θεωρηθεί πολύ, επειδή η προσαύξηση για άλλα προσόντα είναι πολύ μικρότερη. Επίσης, ο διαγωνισμός έχει αρνητική βαθμολόγηση για τα λάθη του διαγωνιζόμενου, οπότε καταλήγει να χάνει ακόμα και βαθμούς από τα σωστά που γράφει...
Δεν γίνεται να αθροίζονται οι βαθμοί στους προηγούμενους διαγωνισμούς, γιατί οι νέοι πάντα θα είναι εκτός συναγωνισμού!
Ο νέος ΑΣΕΠ (άριστα 40 μόρια ή έστω και 100 με την τελευταία τροποποίηση της πρότασης) δεν μπορεί να μετράει λιγότερο από τον προηγούμενο (άριστα 130μόρια).

Ίσως μπορούσε να διεκδικηθεί, αν δεν υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες του τελευταίου ΑΣΕΠ, να έπονται στον πίνακα επιτυχόντες του προηγούμενου ΑΣΕΠ (χωρίς σύγκριση των βαθμών). Απλώς θα διατηρούν το δικαίωμα να είναι στον πίνακα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 28, 2016, 04:42:18 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #30 στις: Απρίλιος 28, 2016, 04:53:20 μμ »
kinegiros εμένα μου φαίνεται μια χαρά. Μόνο το α δεν ξερω αν μπορεί να σταθεί έτσι, ίσως γιατί είχε βγει απόφαση πως δε μπορούν να συγκριθούν διαφορετικοί ΑΣΕΠ μεταξύ τους.  Κατά τα αλλά νομίζω πως είναι μια καλή βάση σχεδίου. Ελπίζω να γράψουν κι άλλοι τη γνώμη τους πάνω στο σχέδιο (όχι για άσχετα ζητήματα).

αυτό με την σύγκριση δεν το καταλαβαίνω.... πραγματικά... αφού δεν κάνουμε σύγκριση.... μόρια δίνουμε.... δεν συγκρίνω ασεπ με ασεπ... δίνω τα ίδια σε όποιο ασεπ...

έχει κανείς εύκαιρο το κομμάτι που μιλάει το ΣΤΕ για αυτό το θέμα;

Θα θελα πολύ να βοηθήσω, αλλά δεν ξέρω έχοντας πάντα ως αφετηρία τον 3848 τι θα μπορούσε να αλλάξει.

Ξέρω ότι ενοχλεί πολλούς το πλαφόν στην προϋπηρεσία, αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάξει. Ισχύει 60 μήνες σε όλο το δημόσιο.
Η προϋπηρεσία δεν μπορεί να μοριοδοτείται με 1 μόριο ανά μήνα. Ο 3848 δίνει κατά μέσο όρο 0,28 μόρια αναλογικά ανά μήνα
και αυτό δε θεωρείται λίγο. Αν έδιναν όλοι οι μήνες ίσα μόρια, τότε άντε το 16,80 να γινόταν (60 x 0,30 = 18). Ακόμα κι αυτό μπορεί να θεωρηθεί πολύ, επειδή η προσαύξηση για άλλα προσόντα είναι πολύ μικρότερη. Επίσης, ο διαγωνισμός έχει αρνητική βαθμολόγηση για τα λάθη του διαγωνιζόμενου, οπότε καταλήγει να χάνει ακόμα και βαθμούς από τα σωστά που γράφει...
Δεν γίνεται να αθροίζονται οι βαθμοί στους προηγούμενους διαγωνισμούς, γιατί οι νέοι πάντα θα είναι εκτός συναγωνισμού!
Ο νέος ΑΣΕΠ (άριστα 40 μόρια ή έστω και 100 με την τελευταία τροποποίηση της πρότασης) δεν μπορεί να μετράει λιγότερο από τον προηγούμενο (άριστα 130μόρια).

Ίσως μπορούσε να διεκδικηθεί, αν δεν υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες του τελευταίου ΑΣΕΠ, να έπονται στον πίνακα επιτυχόντες του προηγούμενου ΑΣΕΠ (χωρίς σύγκριση των βαθμών). Απλώς θα διατηρούν το δικαίωμα να είναι στον πίνακα.

βοηθάς με όσα έγραψες..... που λέει όμως ότι δεν μπορεί να είναι 1 μόριο ο μήνας;
και ναι ας κάνουμε τα μόρια 130 στον νέο ασεπ - τεστ,
επίσης προσπάθησε να σκέφτεσαι ότι πάμε να προτείνουμε κάτι που εμείς θεωρούμε ως δίκαιο.... μην σκέφτεσαι τι ισχύει...
και μην ξεχνάς το ΣΤΕ κρίνει υφιστάμενους νόμους, δεν σου λέει να μην κάνεις νέο νόμο... αλίμονο....
το ερώτημα είναι θέλουμε το σύστημα του 3848; αν ναι τότε δεν έχουμε να προτείνουμε κάτι άλλο... αν όχι τότε γράφουμε κάτι καλύτερο....



ναι ξέρω ουτοπικά και ρομαντικά όπως έγραψε ο niteulf όλα αυτά, αλλά είναι καλύτερο το ξεκατίνιασμα για το ποιος έχει μεγαλύτερο δικαίωμα στην επιβίωση;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 28, 2016, 04:55:53 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #31 στις: Απρίλιος 28, 2016, 05:17:08 μμ »
Ψηφίζω 3848 όπως ακριβώς είναι.
Επίσης να μετρήσει επιτέλους ο ασεπ γενικής στην ειδική μιας και ασεπ ειδικής δεν προβλέπεται να γίνει εκτός από τους ΠΕ61-71.
Και στην ειδική διδάσκουμε το γνωστικό μας αντικείμενο και ο ασεπ που αποτελει αξιολογηση σε αυτό πρέπει να προσμετράται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:32:46 »

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #32 στις: Απρίλιος 28, 2016, 05:47:24 μμ »
Θα θελα πολύ να βοηθήσω, αλλά δεν ξέρω έχοντας πάντα ως αφετηρία τον 3848 τι θα μπορούσε να αλλάξει.

Ξέρω ότι ενοχλεί πολλούς το πλαφόν στην προϋπηρεσία, αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάξει. Ισχύει 60 μήνες σε όλο το δημόσιο.
Η προϋπηρεσία δεν μπορεί να μοριοδοτείται με 1 μόριο ανά μήνα. Ο 3848 δίνει κατά μέσο όρο 0,28 μόρια αναλογικά ανά μήνα
και αυτό δε θεωρείται λίγο. Αν έδιναν όλοι οι μήνες ίσα μόρια, τότε άντε το 16,80 να γινόταν (60 x 0,30 = 18). Ακόμα κι αυτό μπορεί να θεωρηθεί πολύ, επειδή η προσαύξηση για άλλα προσόντα είναι πολύ μικρότερη. Επίσης, ο διαγωνισμός έχει αρνητική βαθμολόγηση για τα λάθη του διαγωνιζόμενου, οπότε καταλήγει να χάνει ακόμα και βαθμούς από τα σωστά που γράφει...
Δεν γίνεται να αθροίζονται οι βαθμοί στους προηγούμενους διαγωνισμούς, γιατί οι νέοι πάντα θα είναι εκτός συναγωνισμού!
Ο νέος ΑΣΕΠ (άριστα 40 μόρια ή έστω και 100 με την τελευταία τροποποίηση της πρότασης) δεν μπορεί να μετράει λιγότερο από τον προηγούμενο (άριστα 130μόρια).

Ίσως μπορούσε να διεκδικηθεί, αν δεν υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες του τελευταίου ΑΣΕΠ, να έπονται στον πίνακα επιτυχόντες του προηγούμενου ΑΣΕΠ (χωρίς σύγκριση των βαθμών). Απλώς θα διατηρούν το δικαίωμα να είναι στον πίνακα.

Οι μήνες εμπειρίας της περ. Β΄ της παρ. 2 του άρθρου 18 του ν. 2190/94 για διορισμό στο δημόσιο έχουν τροποποιηθεί από 60 σε 84 μήνες (βλ. άρθ. 26, παρ. 11, ν. 4325/15).
Οι 60 μήνες εμπειρίας διατηρούνται ως έχουν, όσον αφορά τους συμβασιούχους (ΙΔΟΧ) του δημοσίου. Συνακόλουθα, η πρόταση του Φίλη -η οποία αφορούσε συμβασιούχους αναπληρωτές, για όσους το λησμονούν ηθελημένα- ευλόγως και ορθά πρότεινε ταβάνι 60 μηνών και μοριοδότηση μόνο του βασικού τίτλου σπουδών, εναρμονισμένη και επιδιώκοντας μια κάποια ισορροπία ανάμεσα στο καθεστώς των εκπαιδευτικών και τον ν. 2190/94.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 28, 2016, 09:41:46 μμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος lilium1990

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1059
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #33 στις: Απρίλιος 28, 2016, 06:09:08 μμ »
αυτό που γνωρίζω σίγουρα για τα ιδιωτικά είναι ότι στον γραπτό ασεπ η ιδιωτική προϋπηρεσία έδινε μόρια ως προσόν διορισμού ως και τον τελευταιο ασεπ που έγινε (το είχε επισημάνει και ο λοβερδος όταν μιλούσε για γραπτό ασεπ :P). Ωστόσο, δεν γνωρίζω εάν αυτό στον 3848 μπορεί να σταθεί. Κι επίσης λόγω Στε Και "καθαρών" προυπηρεσιών.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #34 στις: Απρίλιος 28, 2016, 07:51:27 μμ »
Καλή προσπάθεια. Αυτό που βγαίνει είναι αρκετά καλό και εξισορροπεί αδικίες και συμφέροντα. Βάζει κάποιον "κόφτη" στους ιδιωτικούς με τον συντελεστή και επιπλέον στα κοινωνικά κριτήρια υπάρχει κλιμάκωση. Να μετρά ο καλύτερος βαθμός από όλους τους ΑΣΕΠ και όχι το άθροισμα, γιατί διαφορετικά αποκλείονται οι νεότεροι.
Εδω δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Για τους ΑΜΕΑ, εγώ θα πρότεινα να υπάρχει μια ποσόστοση ξεχωριστή.
Πάντως είναι μια πρόταση συμβιβαστική που δεν έχει απότομους αποκλεισμούς.
Φυσικά και έχει νόημα η πρόταση αν από τον πίνακα που θα προκύψει θα γίνονται όλοι οι διορισμοί είτε μόνιμοι είτε για αναπληρωτές.

Περιέργως αυτή η πρόταση θα είχε το ίδιο περίπου αποτέλεσμα, όπως και η πρόταση του Φίλη...  ::)

Αποσυνδεδεμένος t_p_m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 306
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #35 στις: Απρίλιος 29, 2016, 02:10:30 πμ »
Τι θέλεις να πεις σχετικά με το αποτέλεσμα; Μίλα ξεκάθαρα, δεν υπάρχει λογοκρισία!  :D

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #36 στις: Απρίλιος 29, 2016, 02:14:08 πμ »
έκανα μια προσπάθεια σύνθεσης των προηγούμενων προσθέτοντας και μερικά νέα


Μοριοδότηση υποψηφίων

α) Επιτυχία ΑΣΕΠ 
Ένας, οποιοσδήποτε, ΑΣΕΠ πάνω από την βάση, ολόκληρος ο βαθμός επί 1,2  (π.χ. έχω στον ασεπ 08 βαθμό 61 και στον 06 70, τότε θα πάρω 70*1,3= 91 μόρια) Δε γίνεται οι παλιοί ασεπ να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από τους καινούριους, με ποια αιτιολογία;;;;;

β) Προϋπηρεσία :
Ολόκληρη η πραγματική δημόσια υπηρεσία στο Υπουργείο Παιδείας ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος  εκπαιδευτικός επί 1

(έβγαλα ιδιωτικά και άλλα υπουργεία  μέχρι να δούμε καλύτερα τι ίσχυε μέχρι τώρα) Πρέπει να ορίζεται μέγιστη τιμή και είναι αυτή της 5ετής προϋπηρεσίας. Το μόνο που θα μπορούσε να αλλάξει το έχω ξαναπεί είναι να θεωρούνται και οι 60 μήνες ισοδύναμοι όπως άλλαξε το 2012(αν δεν κάνω λάθος) για όλο το δημόσιο. Ούτε μπορεί να φτάνει κανείς μόνο με την προϋπηρεσία τη βάση του ΑΣΕΠ

γ) Ακαδημαϊκά κριτήρια:
i) Βαθμός πτυχίου: 1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από το 5. Να υπολογίζονται και τα δεκαδικά ως το 2ο δεκαδικό ψηφίο.
ii) Μεταπτυχιακό συναφές  με εκπαίδευση: 2 μόρια για μονοετούς φοίτησης, 3 μόρια για διετούς φοίτησης.
iii) Διδακτορικό συναφές  με εκπαίδευση: 5 μόρια για αναγνωρισμένο διδακτορικό.
iv) Ξένες γλώσσες:  Πολύ καλή γνώση 0,5 μόρια , άριστη γνώση 1 μόριο.
v) Άλλο βασικό πτυχίο αξιοποιήσιμο στην εκπαιδευτική βαθμίδα διορισμού: 3 μόρια


δ)Κοινωνικά κριτήρια:
i) 2 μόρια για κάθε έτος ανεργίας
ii) 30 μόρια για 67% αναπηρία ή βαριά μη ιάσιμη νόσο. Τεράστια μοριοδότηση και αδόκιμοι όροι. Παραθέτω πρόταση της εσαμεα: Τα κοινωνικά κριτήρια ζητείται να διαμορφωθούν ως εξής:
• Όσοι έχουν αναπηρία 67% και άνω: 10 μονάδες, όπως και οι πολύτεκνοι.
• Όσοι έχουν αναπηρία 50% έως 66,9%: 7 μονάδες
• Όσοι έχουν τέκνο με μόνιμη αναπηρία 67% και άνω : 7 μονάδες

iii) 1 μόριο το 1ο ανήλικο τέκνο/προστατευόμενο τέκνο, 2 μόρια το 2ο, 3 μόρια το 3ο κλπ (αθροιστικά), π.χ. αν έχεις τρία παιδιά θα πάρεις 1+2+3=6 μόρια (Γιατί δεν έχουν την ίδια αξία τα παιδια μεταξύ τους;;;;
iv) 15 μόρια για κάθε ανήλικο τέκνο/προστατευόμενο τέκνο με 67% και άνω αναπηρία

(έβγαλα την παλαιότητα  πτυχίου γιατί δεν είναι κοινωνικό κριτήριο)

ε) Νέος ΑΣΕΠ ανά διετία στη μορφή του τεστ δεξιοτήτων μόνο για προσαύξηση μορίων (ανώτατο όριο τα 100 μόρια). Σε περίπτωση που τα μόρια είναι περισσότερα από τα μόρια που έχει κάποιος από το α) να μετράει μόνο το καλύτερο νούμερο.

Θα συμφωνήσω με το Lasid νομίζω ότι δεν έχει ελπίδες να σταθεί μία τέτοια πρόταση με bold εξηγώ τους λόγους. Πρέπει πραγματικά να υπάρχουν ίσες ευκαιρίες σε όσους συμμετέχουν σε νέο διαγωνισμό και όλα τα κριτήρια να είναι σταθμισμένα!!!!!!!. Η μόνη ελπίδα μας για άμβλυνση των αδικιών είναι προτάσεις σε κομβικά σημεία του 3848. Θα αναφέρω προτάσεις σε άλλο μήνυμα

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #37 στις: Απρίλιος 29, 2016, 02:34:01 πμ »
μπορεί κάποιος σας παρακαλώ να μου πει, που λέει ότι πρέπει να υπάρχει σώνει και καλά πλαφόν στην προυπηρεσία ?
το νομικό σκεπτικό, μια αιτιολογική.... όχι δηλαδή επειδή εκεί είναι έτσι άρα έτσι πρέπει να είναι... το σκεπτικό την αιτιολογική θέλω.... να καταλάβουμε αν υπάρχει κόλλημα νομικό-συνταγματικό ή μήπως είναι μια σύμβαση που δέχτηκαν κάπου κάπως κάποτε γιατί έτσι ήταν οι συνθήκες τότε

geolen τα μόρια στους αναπήρους στο νούμερο που είχε δώσει και ο t_p_m είναι γιατί έχει δοθεί όλος ο βαθμός του ασεπ.... αυτά που προτείνει η εσαμεα είναι σε σύγκριση με διαφορά του βαθμού από την βάση του

όσο αφορά για τον ΑΣΕΠ και αυτό που λες
"Δε γίνεται οι παλιοί ασεπ να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από τους καινούριους, με ποια αιτιολογία;;;;;"
όλοι οι ΑΣΕΠ είναι παλαιοί και ληγμένοι... όλοι μετράνε το ίδιο και γιαυτό δεν υπάρχει σύγκριση.... υπάρχει ασεπ-τεστ δεξιοτήτων στο ε) για προσαύξηση....

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #38 στις: Απρίλιος 29, 2016, 03:22:22 πμ »
μπορεί κάποιος σας παρακαλώ να μου πει, που λέει ότι πρέπει να υπάρχει σώνει και καλά πλαφόν στην προυπηρεσία ?
το νομικό σκεπτικό, μια αιτιολογική.... όχι δηλαδή επειδή εκεί είναι έτσι άρα έτσι πρέπει να είναι... το σκεπτικό την αιτιολογική θέλω.... να καταλάβουμε αν υπάρχει κόλλημα νομικό-συνταγματικό ή μήπως είναι μια σύμβαση που δέχτηκαν κάπου κάπως κάποτε γιατί έτσι ήταν οι συνθήκες τότε Ο λόγος είναι γιατί πρέπει όλοι να αξιολογηθούμε, να περάσουμε τουλάχιστον τη βάση στον ΑΣΕΠ και εκτός από αυτό, ακόμα και στην υποθετική περίπτωση κατάργησης του γραπτού,αν δεν υπάρχει πλαφόν υπάρχει η περίπτωση να ξεπερνάει η προϋπηρεσία αυτοτελώς όλα τα υπόλοιπα κριτήρια και δεν είναι δυνατόν να διοριστείς μόνο έχοντας προϋπηρεσία και χωρίς να διαθέτεις τίποτα άλλο. Πρέπει όλα να έχουν μέγιστη τιμή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο γραπτός διαγωνισμός είναι το βασικό κριτήριο.

geolen τα μόρια στους αναπήρους στο νούμερο που είχε δώσει και ο t_p_m είναι γιατί έχει δοθεί όλος ο βαθμός του ασεπ.... αυτά που προτείνει η εσαμεα είναι σε σύγκριση με διαφορά του βαθμού από την βάση του. Αυτά είναι τα αιτήματα της εσαμέα και στην περίπτωση εφαρμογής του 3848, με όλο το βαθμό, τα μόρια των κοινωνικών κριτηρίων συσχετίζονται με έτη προϋπηρεσία κατά κάποιο τρόπο και όχι με το βαθμό. Και όπως λέει και ο κος Βαρδακαστάνης (πρόεδρος εσαμέα)η αναπηρία είναι μία εμπειρία και όχι προσόν.

όσο αφορά για τον ΑΣΕΠ και αυτό που λες
"Δε γίνεται οι παλιοί ασεπ να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από τους καινούριους, με ποια αιτιολογία;;;;;"
όλοι οι ΑΣΕΠ είναι παλαιοί και ληγμένοι...(θα το δούμε....) όλοι μετράνε το ίδιο και γιαυτό δεν υπάρχει σύγκριση.... υπάρχει ασεπ-τεστ δεξιοτήτων στο ε) για προσαύξηση.... Αυτό ακριβώς λέω.... δεν γίνεται εγώ που θα πάω αύριο να δώσω ΑΣΕΠ να πάρω μάξιμουμ 100 και εσύ που έδωσες πριν 10 χρόνια να παίρνεις 120........δεν στέκει πουθενά (αν και θα με βόλευε  ;)).........Αν μιλάς για κάτι τελείως διαφορετικό σαν προσαύξηση, πάει αλλιώς.......αν θέλεις να μιλήσουμε για τέστ "εκπαιδευτικών "δεξιοτήτων ας γίνει πλήρης εφαρμογή του τρόπου μοριοδότησης του ΑΣΕΠ όπως σε όλο το δημόσιο όπου το ρόλο του τεστ εκπαιδευτικού θα παίζει ένα τεστ κάθε δύο χρόνια και θα έχει ισχύ 10. Σε αυτή την περίπτωση όμως θα μηδενίσουν όλα.........Βασικό προσόν γίνεται ο βαθμός πτυχίου και τα ακαδημαϊκά και προϋπηρεσία 60 μήνες (420 μόρια)..... με μικρότερη μοριοδότηση από ένα πτυχίο 10 (550 μόρια) και τεστ δεξιοτήτων 300. Πρέπει να υπάρχει ένα βασικό κριτήριο και όλα να λειτουργούν ως προσαυξήσεις κατά κάποιο τρόπο και για να είναι σταθμισμένα ξαναλέω πρέπει να ορίζεται μέγιστη τιμή, για να μην ακυρώνει το ένα όλα τα υπόλοιπα

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #39 στις: Απρίλιος 29, 2016, 04:08:41 πμ »
Προτάσεις στον 3848 με τις λιγότερες δυνατές τροποποιήσεις...........
(α) Μονάδες από το διαγωνισμό:
Υπολογίζεται η συνολική βαθμολογία που συγκέντρωσε ο υποψήφιος στο διαγωνισμό ή σε έναν από τους τέσσερις προηγούμενους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. Αν ο υποψήφιος συγκέντρωσε τη βαθμολογική βάση σε περισσότερους διαγωνισμούς, λαμβάνεται υπόψη εκείνος στον οποίο συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία. Πολλοί ισχυρίζονται ότι λόγω 527 δεν είναι εφικτή η σύγκριση διαφορετικών ασεπ για άλλους δεν ισχύει αυτό γιατί το 24μηνο στο οποίο αναφέρεται δεν σύγκρινε βαθμούς αλλά προϋπηρεσίες. Παρόλα αυτά σε αυτή την περίπτωση, ύπαρξη συντελεστή,τελευταίος 1, προτελευταίος 0,95, 0,9, 0,85 κοκ.                                                                                                                      
Αλλαγές διατηρούνται περισσότεροι ασεπ σε ισχύ και λύνεται το θέμα μεταξύ τους σύγκρισης        Μέγιστο 100 (θεωρητικά)

(β) Ακαδημαϊκά κριτήρια:                                                                                                           
 βαθμός του πτυχίου: κάθε βαθμός πάνω 5
Η γλωσσομάθεια: 2 άριστη, 1,5  πολύ καλή και 1 καλή γνώση ξένης γλώσσας Δεν παρέχονται μισές μονάδες για τη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας.
Η πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή: μία (1) μονάδα
Η κατοχή δεύτερου πτυχίου στις επιστήμες της αγωγής ή σε γνωστικό αντικείμενο σχετικό με τα μαθήματα που διδάσκονται στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης: 2,5
 «Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στο γνωστικό αντικείμενο:3
 Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες της αγωγής: 3
 Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας : 5
 Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας: 5
Στα ακαδημαϊκά ασήμαντη ως καμία αλλαγή                                                               Μέγιστο: 21,5 (πολύ θεωρητικά όμως πρέπει να διαθέτεις δύο πτυχία, δύο γλώσσες και δύο διδακτορικά ε τότε χαλάλι σου)

(γ) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία: Το μεγάλο αγκάθι.............
Η προϋπηρεσία από 0 έως και 60 ???μήνες: 0,28 ????μονάδες για κάθε μήνα Πρόταση όλοι οι μήνες ισοδύναμοι Δε γνωρίζω τι περιθώρια νομικά υπάρχουν ώστε αυξηθούν οι μήνες πχ σε 84 (7 έτη) ή τα μόρια πχ 60Χ0,4. Δε νομίζω ότι η προυπηρεσία θα μπορούσε να μετράει πάνω 25 μόρια στη μέγιστη τιμή.

(δ) Κοινωνικά κριτήρια:
• Όσοι έχουν αναπηρία 67% και άνω: 10 μονάδες, όπως και οι πολύτεκνοι.
• Όσοι έχουν αναπηρία 50% έως 66,9%: 7 μονάδες
• Όσοι έχουν τέκνο με μόνιμη αναπηρία 67% και άνω : 7 μονάδες
Πάγια θέση εσαμέα
 Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν: δέκα
(10) μονάδες
 Η ύπαρξη περισσότερων των δύο τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν: πέντε
(5) μονάδες

Στα κοινωνικά η μόνη αλλαγή είναι η πρόταση της εσαμέα


Βασική προϋπόθεση η διενέργεια νέου ασεπ..........πραγματοποίηση κάθε δύο χρόνια... ..Ώστε όλοι να δώσουν ασεπ και όσοι απέτυχαν και όσοι δεν πρόλαβαν.........αυξάνοντας τον αριθμό των ασεπ σε ισχύ φεύγει το άγχος σε μεγάλο βαθμό από όλους όσους έχουν μία επιτυχία. Το μόνο σοβαρό πρόβλημα είναι όσοι έχουν μεγάλες προϋπηρεσίες αλλά όχι ασεπ αν δεν γράψουν τη βάση και δουλεύουν 10 χρόνια;;; Υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας και η ευθύνη του κράτους που δεν έδωσε τις ευκαιρίες. Πρόταση μία τελευταία μεταβατική : σε όσους συμπληρώνουν 7 ετή προϋπηρεσία και δεν διαθέτουν επιτυχία,  .... ένταξη με βάση το 50, μέχρι τους δύο επόμενους διαγωνισμούς.... Με απλά λόγια δεν έχεις ασεπ πρέπει να δώσεις, δεν τα κατάφερες πάρε 50 και μπες στους πίνακες, αλλά θα πας στον επόμενο υποχρεωτικά...δεν τα ξανακατάφερες;;; λυπάμαι.... δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να σταθεί νομικά αλλά είναι μία καλή ευκαιρία να μην έχει κανένας δικαιολογίες....


Διαφορετικά πλήρης εφαρμογή του νομοθετικού πλαισίου που ισχύει για το υπόλοιπο δημόσιο μοριοδοτούμενος ασεπ με εκπαιδευτικό τεστ δεξιοτήτων ή χωρίς. Αλλά όπως ισχύει για όλο το δημόσιο και για εμάς, με βαθμούς πτυχίου, με ταβάνια σε προϋπηρεσίες από παντού, κομπλε χωρίς παραθυράκια και εξαιρέσεις...... Όχι πάντα δύο μέτρα και δύο σταθμά.....

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #40 στις: Απρίλιος 29, 2016, 04:26:29 πμ »
μπορεί κάποιος σας παρακαλώ να μου πει, που λέει ότι πρέπει να υπάρχει σώνει και καλά πλαφόν στην προυπηρεσία ?
το νομικό σκεπτικό, μια αιτιολογική.... όχι δηλαδή επειδή εκεί είναι έτσι άρα έτσι πρέπει να είναι... το σκεπτικό την αιτιολογική θέλω.... να καταλάβουμε αν υπάρχει κόλλημα νομικό-συνταγματικό ή μήπως είναι μια σύμβαση που δέχτηκαν κάπου κάπως κάποτε γιατί έτσι ήταν οι συνθήκες τότε
[...]

Ο νόμος ο οποίος καθιέρωσε το πλαφόν στην προϋπηρεσία ψηφίσθηκε το 2002, μετά τη Συνταγματική Αναθεώρηση του 2001, ως ο εκτελεστικός νόμος, για την, κατ’ αποκλειστικότητα, εφαρμογή των οικείων διατάξεων του Συντάγματος για τις συνταγματικά κατοχυρωμένες Ανεξάρτητες Αρχές της χώρας.
Παραθέτω κατωτέρω το σκεπτικό από την αιτιολογική έκθεση για τη διάταξη περί της εισαγωγής κλιμακωτής προϋπηρεσίας με πλαφόν τους 60 μήνες, όπου αναφέρονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:

Παράθεση
«Για τους λόγους αυτούς εισάγεται σύστημα με το οποίο αντί της απόλυτης και άκαμπτης ιεράρχησης των κριτηρίων γίνεται αξιολόγηση και βαθμολόγηση όλων των ουσιαστικών προσόντων των υποψηφίων ώστε αυτή να καταστεί πληρέστερη, αξιοκρατικότερη και ουσιαστικά πιο αξιόπιστη. Τόσο τα κριτήρια, όσο και η βαθμολογία που αντιστοιχεί σε καθένα από αυτά, διαμορφώθηκαν έτσι ώστε να βρίσκονται πάντοτε μέσα στο πνεύμα και τις βασικές αρχές του ν. 2190/1994.
Ειδικότερα για την αξιολόγηση των υποψηφίων λαμβάνονται υπόψη αθροιστικά οι τίτλοι σπουδών (διδακτορικό, μεταπτυχιακό, βασικός τίτλος, άλλοι τίτλοι συναφείς με το αντικείμενο της θέσης), η εμπειρία σε καθήκοντα συναφή επίσης με το αντικείμενο της θέσης, καθώς και η γνώση ξένων γλωσσών. Μέριμνα έχει ληφθεί ώστε η εμπειρία των υποψηφίων να λαμβάνεται και αυτή υπόψη κατά την αξιολόγησή τους με έμφαση στην εξαιρετικά πολύτιμη εμπειρία όσων έχουν ήδη εργασθεί σε θέσεις της αυτής ειδικότητας του φορέα που προκηρύσσει τη θέση. Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα αξιόλογο και εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό το οποίο απασχολήθηκε περιστασιακά αλλά κατ’ επανάληψη τα τελευταία οκτώ χρόνια σε υπηρεσίες του Δημοσίου, γνωρίζει τον τρόπο λειτουργίας τους, καθώς και τις τυχόν ιδιαιτερότητες όπως και τη φύση της εργασίας. Η εμπειρία αυτή είναι σκόπιμο να αξιοποιηθεί κατά τον τριετή προγραμματισμό προσλήψεων 2002-2004, εφόσον συντρέχουν και οι λοιπές απαιτήσεις που απαιτούνται από το ν. 2190/1994.»

Υπόθεση: Αν η ανωτέρω πελατεία του ΠΑΣΟΚ δούλευε ως συμβασιούχα στο δημόσιο για περίπου 7.5 μήνες κατ’ έτος, επί οκτώ ( 8 ) χρόνια έως το 2002 (χοντρικά), μια χαρά βγαίνουν (με το κομματικό πάντα σκεπτικό) οι 60 μήνες στον νόμο, οι οποίοι παγιώθηκαν για αρκετά χρόνια. Εφ’ όσον ο νόμος ψηφίσθηκε το 2002, έναν χρόνο μετά την αναθεώρηση του 2001, συμπεραίνουμε ότι η ανωτέρω πελατεία δούλευε, χοντρικά, από τα έτη 1993-1994. Εντελώς τυχαία, κολλάνε όλα... περί φωτογραφικών διατάξεων (που λέγαμε) για τις οποίες παλεύουν όλοι. Ακόμη και τη σήμερον. «Νόμιμο» καθίσταται ό,τι συμφέρει κάθε φορά (sic).

ΥΓ: Πέραν πλάκας, αποτελεί τεκμήριο ότι το πλαφόν, ορθώς και καλώς υπάρχει, ανεξαρτήτως του όποιου αρχικού λόγου για τον οποίο καθιερώθηκε.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2016, 05:09:31 πμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσχέδιο νέου τρόπου διορισμών
« Απάντηση #41 στις: Απρίλιος 29, 2016, 09:31:26 πμ »
Σκοπος της διενεργειας γραπτου διαγωνισμου ΑΣΕΠ ειναι η καλυψη ορισμενου αριθμου κενων θεσεων με μονιμους διορισμους. Αρα απο την στιγμη που θα γινει νεος ΑΣΕΠ διορισμοι μονιμων δεν μπορουν να γινουν απο προηγουμενους.
Ο νεος ΑΣΕΠ δεν θα πρεπει να ειναι διαφορετικος απο τους παλαιοτερους. Ενας λαιτ διαγωνισμος μπορει να βολευει παλιους επιτυχοντες αλλα δεν βολευει τους νεους πτυχιουχους.
Εαν γινει μοριοδοτηση της ανεργιας γιατι να μην γινει και μοριοδοτηση και της εντοπιοτητας ή πχ στις παραμεθοριους και στα δυσπροσιτα, γιατι να μην προηγουνται εναντι ολων των αλλων οι μονιμοι κατοικοι. Προσοχη λοιπον στα κοινωνικα κριτηρια που προτείνετε
Εαν μπει πλαφον στην προυπηρεσια σε λιγο καιρο θα εκλειψουν τα κοροιδα που γυριζουν την Ελλαδα  καλύπτοντας τα κενα της εκπαιδευσης
Προσωπικη μου γνωμη παντως ειναι οτι τα επομενα χρονια ουτε διορισμους μονιμων προκειται να κανουν ουτε ΑΣΕΠ


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 379
Σύνολο: 386

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.