0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ακούγονται καμπάνες ή μου φαίνεται?Έχετε χαρακτηρίσει τη φετινή σχολική χρονιά μεταβατική. Γιατί;Φέτος θα αξιοποιηθεί γενικευμένα, ώστε να βελτιωθεί, το υλικό που προέκυψε από τον σχεδιασμό των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο του 2015. Ήδη σε κάποια μαθήματα έχει γίνει πιλοτικά αυτό. Πρόκειται, θυμίζω, για μια διαδικασία που ξεκίνησε υπό τη μεταρρύθμιση εκείνη που ονομάστηκε "Νέο Σχολείο". Μετά τη φετινή χρονιά, στόχος είναι το 2017-2018 να εφαρμοστούν αναθεωρημένα προγράμματα σπουδών σε όλα τα μαθήματα. Είναι η κατάλληλη στιγμή, γιατί βρισκόμαστε ακριβώς στην ολοκλήρωση του Εθνικού Διαλόγου.http://www.minedu.gov.gr/eidiseis/21525-12-06-16-o-proedros-tou-institoytou-ekpaideftikis-politikis-g-kouzelis-gia-tis-allages-sto-dimotiko
ίσως να πάμε του χρόνου σε ενοποιημένες ειδικότητες, αλλαγή σε ωρολόγια, ίσως και σε 4+2 γυμν-λυκ..... γενικά ότι μπορούν για να μειώσουν τα κενά που θα εμφανιστούν του χρόνου, όπως και τον μηδενισμό του ΕΣΠΑ που θα στερέψει φέτος....αναμενόμενα
Όταν κρίνεσαι υπεράριθμος, και παραμένεις στη σχολική μονάδα, εξακολουθείς να προηγείσαι στα μαθήματα της α ανάθεσης;;;
Εννοείται πως ναι! Έχουμε υπεράριθμο που δήλωσε ότι δεν επιθυμεί να κριθεί αλλά οι 7 ώρες που του αναλογούν φυσικά θα τις πάρει και θα συμπληρώσει αλλού!
Ευχαριστώ!... και κάτι ακόμη... αν ο υπεράριθμος έχει κάνει θ ε τ ι κ ή δήλωση υπεραριθμίας και τελικά παραμείνει στο σχολείο λόγω του ότι δεν βρήκε κενό που να τον ενδιαφέρει, πάλι δικαιούται την α ανάθεση;