*

Αποστολέας Θέμα: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής  (Αναγνώστηκε 17058 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 25, 2016, 02:02:47 μμ »
Σε κάποιο σοβαρό εκπαιδευτικό σύστημα πιθανότατα θα γίνονταν αυτό που λες.
Θα αναλάμβαναν κάποιες εταιρίες τη συντήρηση του υλικού αλλά ΚΑΙ την εγκατάσταση και αναβάθμιση του λογισμικού (που είναι ακόμη πιο σημαντική). Που εγώ το βλέπω απόλυτα λογικό.
Ο καθηγητής πληροφορικής να ασχολείται μόνο με το μάθημά του και όχι με "ταρζανιές".

Εδώ απλά το κράτος θέλει να τη βγάλει τζάμπα ή όσο πιο φθηνά γίνεται...
Οι "ταρζανιές" που αναφέρεις μόνο εξαίρεση δεν είναι. Ακόμη και μαθητές φέρνουν εξαρτήματα ή μηχανήματα που τα έχουν για πέταμα για συναρμολόγηση και χρήση στο εργαστήριο.
Και φυσικά όλοι γινόμαστε παράνομοι εγκαθιστώντας συχνά-πυννά λογισμικό που κανονικά θα έπρεπε να είναι αγορασμένο.

Χαχαχα....το έχεις βρει εσύ το νόημα....τσάμπα φαί και ξάπλα...εγώ θα σου φέρνω τσιγάρα....χαχαχα δεν παίζεσαι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:11:18 »

Αποσυνδεδεμένος georgio7

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Δεν πάμε καλά
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 25, 2016, 02:03:34 μμ »
μία διόρθωση (μόνο για τους τύπους). η ενασχόληση για τη συντήρηση του εργαστηρίου δε λέει πουθενά ότι είναι 3ωρη. απλά 3 ώρες ήταν η μείωση με τον παλιό το νόμο...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 25, 2016, 02:07:51 μμ »
3ωρη συντήρηση. Δεν αναλαμβάνουμε άλλες εξωδιδακτικές.

1 δεν υπάρχει χρόνος πια
2 δεν λέει πουθενά ότι είναι η μοναδική εξωδιδακτική που θα έχει κάποιος πληροφορικός.... δεν είναι ξεκάθαρο το αποκλειστική τι σημαίνει, οπότε θα βγει διευκρίνηση.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3963
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 25, 2016, 02:15:45 μμ »
Χαχαχα....το έχεις βρει εσύ το νόημα....τσάμπα φαί και ξάπλα...εγώ θα σου φέρνω τσιγάρα....χαχαχα δεν παίζεσαι!


Μάλλον δεν κατάλαβες τι λέει... Ξαναδιάβασε το.

Αν μου αποδείξεις ότι χρειάζεσαι 3 ώρες τη βδομάδα για συντήρηση εργαστηρίου, τότε βλέπουμε..

Μόνο air condition δε μας έχει ζητηθεί να φτιάξουμε στο σχολείο. Ό,τι έχει ηλεκτρονική πλακέτα, αυτόματα θεωρείται ότι πρέπει (και ξέρει) να το φτιάξει ο πληροφορικός. Υποθέτω ότι το ίντερνετ, τα φωτοτυπικά και τα υπόλοιπα στο σχολείο σου τα φτιάχνεις εσύ, στον ελεύθερο σου χρόνο. Και ναι, μπορεί στο ίδιο το εργαστήριο να μην αφιερώνεις 3 ώρες, αλλά ως τεχνικός, άνετα σα μέσο όρο τις πιάνεις. Γιατί μπορεί τη μια βδομάδα να μη φας ούτε μια ώρα, την επόμενη όμως μπορεί να φας και 6-7. Αλλά μάλλον είσαι εμπαθής με τους πληροφορικούς (ίσως από κακές εμπειρίες), οπότε, μάλλον τσάμπα τα λέω

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:11:18 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 25, 2016, 02:18:07 μμ »

Μάλλον δεν κατάλαβες τι λέει... Ξαναδιάβασε το.

Μόνο air condition δε μας έχει ζητηθεί να φτιάξουμε στο σχολείο. Ό,τι έχει ηλεκτρονική πλακέτα, αυτόματα θεωρείται ότι πρέπει (και ξέρει) να το φτιάξει ο πληροφορικός. Υποθέτω ότι το ίντερνετ, τα φωτοτυπικά και τα υπόλοιπα στο σχολείο σου τα φτιάχνεις εσύ, στον ελεύθερο σου χρόνο. Και ναι, μπορεί στο ίδιο το εργαστήριο να μην αφιερώνεις 3 ώρες, αλλά ως τεχνικός, άνετα σα μέσο όρο τις πιάνεις. Γιατί μπορεί τη μια βδομάδα να μη φας ούτε μια ώρα, την επόμενη όμως μπορεί να φας και 6-7. Αλλά μάλλον είσαι εμπαθής με τους πληροφορικούς (ίσως από κακές εμπειρίες), οπότε, μάλλον τσάμπα τα λέω

Όταν ανάβει η συζήτηση καλό είναι να την ρίχνεις  ;)
Μια χαρά κατάλαβα τι είπε ο συνάδελφος αν και ομολογουμένως γίνεται μια καλή προσπάθεια από ορισμένα ΠΛΗΝΕΤ να δουλεύουν με δωρεάν λογισμικό και μάλιστα οι άνθρωποι τρέχουν να βοηθήσουν (και ας μην έχουν άδεια....χαχαχα....το άκουσα και αυτό σήμερα....)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #33 στις: Μάιος 25, 2016, 02:18:42 μμ »
Η προσωπική μου εμπειρία μέχρι τώρα ήταν ο συνάδελφος υπεύθυνος πληροφορικής να μην ασχολείται με τα ενδότερα του υπολογιστή
άντε καμιά εγκατάσταση προγράμματος.... βαριά βαριά.... και δεν έχει να κάνει με ΠΕ19 και ΠΕ20 μια από τα ίδια...

καλός κατά την γνώμη μου κατάργησαν το τρίωρο αφού το να οριοθετείς πόση ώρα θα σου πάρει μια εργασία σε ώρες μέσα σε 1 εβδομάδα, χωρίς να ξέρεις αν θα χρειαστεί η εργασία, ή αν χρειαστεί πόση ώρα θα σου πάρει είναι το λιγότερο αστείο

όπως πολύ σωστά είπε ένας συνάδελφος πριν, το εργαστήριο είναι το εργαλείο δουλειάς του και γιαυτό και μόνο τον λόγο δεν θεωρώ ότι κάποιος ευσυνείδητος συνάδελφος θα άφηνε το εργαστήριο του στην τύχη, εφόσον φυσικά έχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες.

τα πάντα έχουν να κάνουν με την ευσυνειδησία του άλλου, είτε με το προηγούμενο καθεστώς είτε με το νέο αυτό είναι που καθορίζει τον υπεύθυνο του εργαστηρίου
όπως και σε όλες τις εργασίες σε ένα σχολείο εκπαιδευτικές ή διοικητικές...

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #34 στις: Μάιος 25, 2016, 02:20:22 μμ »
Η προσωπική μου εμπειρία μέχρι τώρα ήταν ο συνάδελφος υπεύθυνος πληροφορικής να μην ασχολείται με τα ενδότερα του υπολογιστή
άντε καμιά εγκατάσταση προγράμματος.... βαριά βαριά.... και δεν έχει να κάνει με ΠΕ19 και ΠΕ20 μια από τα ίδια...

καλός κατά την γνώμη μου κατάργησαν το τρίωρο αφού το να οριοθετείς πόση ώρα θα σου πάρει μια εργασία σε ώρες μέσα σε 1 εβδομάδα, χωρίς να ξέρεις αν θα χρειαστεί η εργασία, ή αν χρειαστεί πόση ώρα θα σου πάρει είναι το λιγότερο αστείο

όπως πολύ σωστά είπε ένας συνάδελφος πριν, το εργαστήριο είναι το εργαλείο δουλειάς του και γιαυτό και μόνο τον λόγο δεν θεωρώ ότι κάποιος ευσυνείδητος συνάδελφος θα άφηνε το εργαστήριο του στην τύχη, εφόσον φυσικά έχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες.

τα πάντα έχουν να κάνουν με την ευσυνειδησία του άλλου, είτε με το προηγούμενο καθεστώς είτε με το νέο αυτό είναι που καθορίζει τον υπεύθυνο του εργαστηρίου
όπως και σε όλες τις εργασίες σε ένα σχολείο εκπαιδευτικές ή διοικητικές...

Κοίτα τώρα το αντιμετωπίζεις ψύχραιμα το όλο θέμα. Το θέμα όμως είναι γιατί το Υπουργείο το έκανε. Και αυτό δυστυχώς δεν είναι καλό για καμιά ειδικότητα σε βάθος χρόνου.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3963
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #35 στις: Μάιος 25, 2016, 02:31:01 μμ »
Η προσωπική μου εμπειρία μέχρι τώρα ήταν ο συνάδελφος υπεύθυνος πληροφορικής να μην ασχολείται με τα ενδότερα του υπολογιστή
άντε καμιά εγκατάσταση προγράμματος.... βαριά βαριά.... και δεν έχει να κάνει με ΠΕ19 και ΠΕ20 μια από τα ίδια...

καλός κατά την γνώμη μου κατάργησαν το τρίωρο αφού το να οριοθετείς πόση ώρα θα σου πάρει μια εργασία σε ώρες μέσα σε 1 εβδομάδα, χωρίς να ξέρεις αν θα χρειαστεί η εργασία, ή αν χρειαστεί πόση ώρα θα σου πάρει είναι το λιγότερο αστείο

όπως πολύ σωστά είπε ένας συνάδελφος πριν, το εργαστήριο είναι το εργαλείο δουλειάς του και γιαυτό και μόνο τον λόγο δεν θεωρώ ότι κάποιος ευσυνείδητος συνάδελφος θα άφηνε το εργαστήριο του στην τύχη, εφόσον φυσικά έχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες.

τα πάντα έχουν να κάνουν με την ευσυνειδησία του άλλου, είτε με το προηγούμενο καθεστώς είτε με το νέο αυτό είναι που καθορίζει τον υπεύθυνο του εργαστηρίου
όπως και σε όλες τις εργασίες σε ένα σχολείο εκπαιδευτικές ή διοικητικές...

Προφανώς και δε σταματάς στις 3 ώρες. Είχες όμως 3 ώρες "ελεύθερες" που φυσικά ήσουν στο σχολείο. Τώρα θα τρέχεις να βρεις κενό. Και εννοείται ότι πολλές φορές έχουμε πάρει "δουλειά και για το σπίτι"

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #36 στις: Μάιος 25, 2016, 02:36:44 μμ »
όπως πολύ σωστά είπε ένας συνάδελφος πριν, το εργαστήριο είναι το εργαλείο δουλειάς του και γιαυτό και μόνο τον λόγο δεν θεωρώ ότι κάποιος ευσυνείδητος συνάδελφος θα άφηνε το εργαστήριο του στην τύχη, εφόσον φυσικά έχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες.

ακριβως... 
το εργαστηριο ειναι εργαλειο δουλειας για τον Πληροφορικο που σε αντιθεση με αλλες ειδικοτητες δεν εχει την πολυτελεια να κανει το μαθημα του χωρις αυτο.
συνεπως, η προετοιμασια και η καλη συντηρηση του εργαστηριου ειναι βασικα για την ομαλη και σωστη διεξαγωγη του μαθηματος.

αν σε καθε μαθημα, μας εδιναν το εργαστηριο ετοιμο για χρηση χωρις να απαιτειται να πιανουμε κατσαβιδια και να μπλεκουμε με format,adwares κτλ, τοτε σαφως και δεν χρειαζονταν να εχουμε 3ωρη μειωση γιατι πολυ απλα θα μπαιναμε μεσα και κατευθειαν θα καναμε το μαθημα μας αφου γι'αυτον τον σκοπο μας εβαλε στα σχολεια η πολιτεια.
ομως δεν ισχυει κατι τετοιο και αυτο προσπαθουμε αδικως να εξηγησουμε στις υπολοιπες ειδικοτητες που πανηγυριζουν για την καταργηση του 3ωρου.
το υπουργειο μας θελει, και τεχνικους και ηλεκτρολογους και εκπαιδευτικους σε αντιθεση με τις αλλες ειδικοτητες που τις θελει μονο εκπαιδευτικους...
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #37 στις: Μάιος 25, 2016, 03:02:27 μμ »
Προσωπικά δεν είχα ποτέ αυτό το 3ωρο του εργαστηρίου. Στην πράξη αυτό που έκανα ήταν να αφιερώνω αρκετές ώρες για δουλειές στο εργαστήριο κυρίως εις βάρος των μαθημάτων, είτε να πρέπει να πηγαίνω στο σχολείο εκτός εργασιακού ωραρίου. Να εξηγήσω ακριβώς τι συμβαίνει στην πράξη...

Το εργασιακό μου ωράριο επειδή εργαζόμουν στο ολοήμερο σχεδόν κάθε μέρα ήταν 10-4:15. Στο πρωινό πρόγραμμα έπρεπε να βγουν 20/24 ώρες στις 25 που υπήρχαν από τις 10:00 -14:00, ενώ οι υπόλοιπες 4 ώρες έπρεπε να γίνουν στο ολοήμερο, κάθε μέρα από μία ώρα. Το κενό 14:00-14:50 καθημερινά προβλέπει εφημερία για τις ειδικότητες, χωρίς να υπολογίζεται στο διδακτικό ωράριο. Οπότε στην ουσία τα κενά είναι 5-6 διάσπαρτες ώρες την εβδομάδα, οι οποίες θα πρέπει να αφιερωθούν στη συντήρηση του εργαστηρίου. Όταν όμως εργάζεσαι σε 2+ σχολεία αυτές οι 5 ώρες συνήθως εξαντλούνται στη μετακίνηση από το ένα σχολείο στο άλλο. Πχ. φέτος εργαζόμενος σε 2 σχολεία τις 3 μέρες της εβδομάδας έπρεπε να πάω και στα 2 για να βγει το πρόγραμμα.

Μερικές αλήθειες:
1. Δεν υπάρχουν αρκετές ώρες μέσα στα πλαίσια του εργασιακού ωραρίου για να συντηρηθούν 2+ εργαστήρια.
2. Τα σχολικά εργαστήρια συνήθως έχουν απαρχαιωμένο εξοπλισμό, με αποτέλεσμα να προκύπτουν συχνά βλάβες, οι οποίες δε διορθώνονται εύκολα.
3. Ειδικά οι μαθητές στο δημοτικό είναι οι πλέον "κακοί" χρήστες ενός εργαστηρίου πληροφορικής. Σκεφτείτε να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή του σπιτιού σας 12 διαφορετικά πιτσιρίκια από 6-12 ετών...
4. Στην πράξη οι πληροφορικοί ασχολούνται σχεδόν σε όσα σχολεία έχω εργαστεί μέχρι τώρα και με το δίκτυο του σχολείου, με τον υπολογιστή του διευθυντή, με τους υπολογιστές στο γραφείο του προσωπικού, με τους υπολογιστές και τους διαδραστικούς στις αίθουσες, με τα laptop του κινητού εργαστηρίου, γιατί μόνο αυτοί συνήθως μπορούν να λύσουν τα προβλήματα, που προκύπτουν τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση. Δεκάδες φορές έρχεται κάποιος συνάδελφος στο εργαστήριο για να μου πει "πήγαινε λίγο στο γραφείο του διευθυντή, γιατί κάτι δε δουλεύει"...

Σίγουρα δε μπορεί να τα αντιληφθεί όλα αυτά κάποιος συνάδελφος άλλης ειδικότητας, γιατί πχ δε θα φωνάξουν κάποιο μαθηματικό για να κάνει μια διαίρεση, επειδή ξέρει μαθηματικά ή κάποιο φυσικό να βιδώσει μια βίδα, επειδή είναι φυσικός. Θα φωνάξουν όμως έναν πληροφορικό πολλές φορές να γράψει ένα έγγραφο στον υπολογιστή, να φτιάξει ένα σύστημα που κόλλησε, να επαναφέρει το internet  σε ένα pc και πολλά πολλά άλλα.

Η λύση κατά τη γνώμη μου θα ήταν:
1. Απαραίτητα ένας πληροφορικός σε κάθε σχολείο.
2. Πρόβλεψη για κάποιες ώρες απασχόλησης ως τεχνική υποστήριξη στο σχολείο με μείωση ωρών από το διδακτικό έργο.
3. Συγκεκριμένες ώρες απαλλαγής διδακτικού έργου για τον υπεύθυνο εργαστηρίου.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2016, 03:04:33 μμ από gpapage »

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #38 στις: Μάιος 25, 2016, 03:16:29 μμ »
Τελικά τι ισχύει με τις εξωδιδακτικές εργασίες;

3ωρη συντήρηση εργαστηρίου και τίποτα άλλο;

3ωρη συντήρηση + myschool , κτλ;


Υπάρχει κάποια επίσημη διευκρίνηση πάνω στο θέμα;

Το myschool δεν μπορεί να αναφέρεται σε πρακτικό κατανομής εξωδιδακτικών εργασιών. Ανήκει στις ευθύνες του διευθυντή. Είναι άλλο θέμα αν το αναλαμβάνει κάποιος ανεπίσημα.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #39 στις: Μάιος 25, 2016, 04:53:07 μμ »
Χαχαχα....το έχεις βρει εσύ το νόημα....τσάμπα φαί και ξάπλα...εγώ θα σου φέρνω τσιγάρα....χαχαχα δεν παίζεσαι!

Με ατομικό κελί και Internet θα το σκεφτόμουν... ;)

Αποσυνδεδεμένος george_pe_19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #40 στις: Μάιος 25, 2016, 05:17:55 μμ »

Μάλλον δεν κατάλαβες τι λέει... Ξαναδιάβασε το.

Μόνο air condition δε μας έχει ζητηθεί να φτιάξουμε στο σχολείο. Ό,τι έχει ηλεκτρονική πλακέτα, αυτόματα θεωρείται ότι πρέπει (και ξέρει) να το φτιάξει ο πληροφορικός. Υποθέτω ότι το ίντερνετ, τα φωτοτυπικά και τα υπόλοιπα στο σχολείο σου τα φτιάχνεις εσύ, στον ελεύθερο σου χρόνο. Και ναι, μπορεί στο ίδιο το εργαστήριο να μην αφιερώνεις 3 ώρες, αλλά ως τεχνικός, άνετα σα μέσο όρο τις πιάνεις. Γιατί μπορεί τη μια βδομάδα να μη φας ούτε μια ώρα, την επόμενη όμως μπορεί να φας και 6-7. Αλλά μάλλον είσαι εμπαθής με τους πληροφορικούς (ίσως από κακές εμπειρίες), οπότε, μάλλον τσάμπα τα λέω

Εδώ σε καλούν για να πατήσεις το Οn στον διακόπτη στο πολύπριζο για να πάρει ρεύμα ο Η/Υ επειδή φοβούνται (το κόκκινο χρώμα ίσως;). Άσε που σου λένε πανικόβλητοι ότι χάλασε ο υπολογιστής και αρχίζεις να σκέφτεσαι διάφορα...

Και μετά λέμε για εργαστήριο και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και πιστοποίηση και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #41 στις: Μάιος 25, 2016, 08:01:43 μμ »
1. Είσαι σίγουρος?
2. Στην πραγματικότητα τις 3 ώρες πολλές φορές τις πληρώνονταν για να κάνουν διοικητικές εργασίες που θα έπρεπε να τις κάνει άλλος που έπαιρνε και επίδομα θέσης.
3. Από πότε η εγκατάσταση λογισμικού ή αλλαγή ενός δίσκου κάτι άλλο στα πλαίσια της εργασίας σου απαιτεί έναρξη επαγγέλματος εργασίας. Με την ίδια λογική θα έπρεπε όταν αλλάζουμε λάμπα στο σπίτι να καλούμε ηλεκτρολόγο.

ΥΓ. Ασχολείσαι με την εκπαίδευση σιγουρα ή δουλεύεις έξω σε κανένα μαγαζί και έχει αναδουλειές? Δεν πειράζει και αν είσαι απλά θα θελα να ξέρω τη βάση συζήτησης.

1.Ναι. Μπορείς να δοκιμάσεις ν'ανοίξεις στην εφορία αν δε με πιστεύεις :)
2.Τι κάνει ο κάθε διευθυντής στο σχολειό του είναι του διευθυντή κουμάντο.
3.Όταν αλλάζεις πίνακα, καλώδια, μπρίζες ή περνάς μια κουζίνα, κι αυτά τα κάνεις μόνος σου; Άσε που τα 220V τσούζουν :D :p

υγ. Θα'ταν ποταπό εκ μέρους μου να δούλευα μαγαζί και να'γραφα εδώ. Όχι, πιστεύω ότι πρέπει να πληρώνονται κανονικοί επαγγελματίες όταν χρειάζονται μερεμέτια. Ο άλλος που είναι τεχνικός οχημάτων πρέπει να φροντίζει τ'αμάξι του διευθυντή (λέμε τώρα παράδειγμα) ή πρέπει ο τελευταίος να βάλει το χέρι στη τσέπη και να πάει συνεργείο; ;-)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158543
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 340
Σύνολο: 359

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.