*

Αποστολέας Θέμα: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής  (Αναγνώστηκε 17061 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #56 στις: Μάιος 26, 2016, 12:50:45 πμ »
η ερμηνεία που έδωσα εγώ είναι ότι η εξωδιδακτική αυτή απασχόληση σε αντίθεση με τις υπόλοιπες αποτελεί αποκλειστική απασχόληση για τον πληροφορικό/πε04 δηλαδή δεν μπορεί να την πάρει άλλη ειδικότητα. Την ίδια εκτίμηση έχουν και φιλόλογοι που ρώτησα. Για να ήταν ξεκάθαρα μοναδική θα έπρεπε να έγραφε την λέξη μοναδική. Η αποκλειστική δεν σημαίνει μοναδική. Υποθέτω θα το διευκρινίσουν εγκαίρως.

Δεν τίθεται θέμα διευκρίνισης. Εξάλλου, η διάταξη δεν αναφέρεται σε συγκεκριμένη ειδικότητα, αλλά σε όποιον με απόφαση Συλλόγου κατά τις ισχύουσες εγκυκλίους αναλάβει υπεύθυνος. Επειδή ακριβώς πλέον δεν υπάρχει διάθεση 3ωρου, όποιος αναλάβει υπεύθυνος, θα ασχολείται μόνο με αυτό. Να πεις στους φιλόλογους ότι ο Μπαμπινιώτης έχει ως παράδειγμα τη φράση  "έχει αποκλειστική απασχόληση στο Εθνικό Σύστημα Υγείας"  ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:52:06 »

Αποσυνδεδεμένος kermit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #57 στις: Μάιος 26, 2016, 12:58:01 πμ »
kermit χαλάρωσε....κουβέντα κάνουμε, μακάρι να έχεις δίκιο και εγώ άδικο.

Επίσης υπάρχει η αποκλειστική αντιπροσωπία, και η αποκλειστική αγάπη. Όλες μόνες τους είναι, και μοναδικές!  :D

Η αποκλειστική είναι πάντα μοναδική. Ενώ η μοναδική δεν σημαίνει ότι είναι πάντα και αποκλειστική, γιατί απλά μπορεί να μην υπάρχουν άλλες για να αποκλείσει.  Έτσι μια μοναδική που δεν αποκλείει άλλες (γιατί δεν υπάρχουν για παράδειγμα), μπορεί να λέγεται απλά μοναδική. Ενώ αν αποκλείει κιόλας τις άλλες, τότε λαμβάνει τον αποκλειστικό της τίτλο.

Σωστός και ο Μπαμπινιώτης, άλλο πράγμα "έχω μοναδική εργασία ως γιατρός στο Εθνικό Σύστημα Υγείας", και άλλο "έχω αποκλειστική εργασία ως γιατρός στο Εθνικό Σύστημα Υγείας". "Μοναδική" σημαίνει ότι δεν έχω άλλη εργασία να κάνω ως γιατρός εκτός από αυτή, ενώ "αποκλειστική" σημαίνει ότι υπάρχουν και άλλες εργασίες ως γιατρός αλλά δεν μου επιτρέπεται να τις κάνω.

Η "αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση" λοιπόν είναι μια και μοναδική εξωδιδακτική απασχόληση που αποκλείει όλες τις άλλες εξωδιδακτικές απασχολήσεις.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2016, 01:24:02 πμ από kermit »

Αποσυνδεδεμένος 0401

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #58 στις: Μάιος 26, 2016, 06:58:38 πμ »
Μιας και μπήκε στην κουβέντα και η ορθή χρήση και κατανόηση της ελληνικής:

Οι του υπουργείου δε μπήκαν καν στον κόπο να διαβάσουν τι γράφουν οι κείμενες διατάξεις μέχρι σήμερα και κατάργησαν μια «μείωση ωραρίου» η οποία ΔΕΝ υπήρχε/ υφίστατο ποτέ!!!!!!
 
Το εν λόγω 3-ωρο λογίζονταν ως διδακτικό ωράριο που απλά διατίθετο στα εργαστήρια-ΣΕΦΕ (και έτσι καταχωρείτο στις Βάσεις δεδομένων Survey, MySchool), οπότε ΔΕΝ αποτελούσε ποτέ μείωση ωραρίου!!!

------------------
Από την Εγκύκλιο 155330/Γ7 (22-10-2013)
«Επιλογή και αρμοδιότητες του Υπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών (ΥΣΕΦΕ) για το σχολ. έτος 2013-14»

«… Για την αποτελεσματική κάλυψη των παραπάνω υποχρεώσεων, οι οποίες εντάσσονται στα διδακτικά του καθήκοντα, ο ΥΣΕΦΕ θα διαθέτει 3 ώρες από το υποχρεωτικό του ωράριο. Οι τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και τουλάχιστον 2 από αυτές θα συμπίπτουν εφόσον είναι εφικτό με ώρες διδασκαλίες μαθημάτων Φυσικών Επιστημών άλλων εκπαιδευτικών του σχολείου….»

===========

Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύθυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωραρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων.

Άλλο διάθεση κι άλλο μείωση...

-------------------

Φαντάζομαι το αυτό ισχύει και για τους ΥΣΕΠΕΗΥ.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2016, 07:37:23 πμ από 0401 »

Αποσυνδεδεμένος tsipiripo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #59 στις: Μάιος 26, 2016, 11:53:10 πμ »
@0401: φυσικά και έχεις δίκιο για το ωράριο του υπευθύνου εργαστηρίου: δεν επρόκειτο για μείωση ωραρίου, απλά διέθεταν 3 ώρες από το διδακτικό τους ωράριο για τη συντήρηση τους εργαστηρίου οι οποίες μάλιστα έπρεπε να φαίνονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα (στην πράξη βέβαια για να  μπορείς να κρατάς ένα εργαστήριο σε καλή κατάσταση έπρεπε να δαπανάς αισθητά περισσότερες από 3 ώρες την εβδομάδα κατά μέσο όρο στην διάρκεια του έτους)
Το θέμα είναι όμως ότι οι φωστήρες σύμβουλοι του υπουργού θεωρούσαν ότι όποιος ορίζεται υπεύθυνος εργαστηρίου απλά δουλεύει 3 ώρες λιγότερο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:52:06 »

Αποσυνδεδεμένος kermit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #60 στις: Μάιος 26, 2016, 12:24:35 μμ »
Μιας και μπήκε στην κουβέντα και η ορθή χρήση και κατανόηση της ελληνικής:

Οι του υπουργείου δε μπήκαν καν στον κόπο να διαβάσουν τι γράφουν οι κείμενες διατάξεις μέχρι σήμερα και κατάργησαν μια «μείωση ωραρίου» η οποία ΔΕΝ υπήρχε/ υφίστατο ποτέ!!!!!!
 
Το εν λόγω 3-ωρο λογίζονταν ως διδακτικό ωράριο που απλά διατίθετο στα εργαστήρια-ΣΕΦΕ (και έτσι καταχωρείτο στις Βάσεις δεδομένων Survey, MySchool), οπότε ΔΕΝ αποτελούσε ποτέ μείωση ωραρίου!!!

------------------
Από την Εγκύκλιο 155330/Γ7 (22-10-2013)
«Επιλογή και αρμοδιότητες του Υπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών (ΥΣΕΦΕ) για το σχολ. έτος 2013-14»

«… Για την αποτελεσματική κάλυψη των παραπάνω υποχρεώσεων, οι οποίες εντάσσονται στα διδακτικά του καθήκοντα, ο ΥΣΕΦΕ θα διαθέτει 3 ώρες από το υποχρεωτικό του ωράριο. Οι τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και τουλάχιστον 2 από αυτές θα συμπίπτουν εφόσον είναι εφικτό με ώρες διδασκαλίες μαθημάτων Φυσικών Επιστημών άλλων εκπαιδευτικών του σχολείου….»

===========

Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύθυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωραρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων.

Άλλο διάθεση κι άλλο μείωση...

-------------------

Φαντάζομαι το αυτό ισχύει και για τους ΥΣΕΠΕΗΥ.
Χαχα  πολυ σωστα τα λες
Αν ειχαν οι πληροφορικοι και οι φυσικοχημικοι αντιπροσωπους με κεφι , καλό θα ηταν να το πανε μεχρι και δικαστικως.
Εφοσον δεν υπαρχει μειωση ωρσριου παρα μονο διαθεση, δεν ειναι δυνατον να καταργηται κατι που δεν υπαρχει!
Και αντιστροφα, εμεις συνεχιζουμε συμφωνα με το νομο να διαθετουμε το 3ωρο στο εργαστηριο και ελατε να μας πειτε γιατι ειμαστε παρανομοι.
Να τους αναγκασεις να ξαναψηφισουν το νομο, ετσι για το καψονι της υποθεσης.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2016, 12:31:19 μμ από kermit »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #61 στις: Μάιος 26, 2016, 06:49:12 μμ »
Χαχα  πολυ σωστα τα λες
Αν ειχαν οι πληροφορικοι και οι φυσικοχημικοι αντιπροσωπους με κεφι , καλό θα ηταν να το πανε μεχρι και δικαστικως.
Εφοσον δεν υπαρχει μειωση ωρσριου παρα μονο διαθεση, δεν ειναι δυνατον να καταργηται κατι που δεν υπαρχει!
Και αντιστροφα, εμεις συνεχιζουμε συμφωνα με το νομο να διαθετουμε το 3ωρο στο εργαστηριο και ελατε να μας πειτε γιατι ειμαστε παρανομοι.
Να τους αναγκασεις να ξαναψηφισουν το νομο, ετσι για το καψονι της υποθεσης.

μπα δεν πιάνει αυτό... άλλωστε το ένα είναι εγκύκλιος και το άλλο νόμος
και αν δείτε ορίζει μείωση στα επαλ για αυτό λέει πιο κάτω ότι δεν έχουν μείωση οι υπόλοιποι

3. Το διδακτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων
τομέων και ειδικοτήτων των Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. μειώνεται
κατά δύο (2) διδακτικές ώρες από το ισχύον κάθε φορά
διδακτικό ωράριο για τον εκπαιδευτικό, με κατώτερο
όριο τις δεκαοκτώ (18) ώρες, εφόσον με βεβαίωση του
Διευθυντή της σχολικής μονάδας προς τον Διευθυντή
της οικείας Διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
διαπιστώνεται η λειτουργία αντίστοιχου εργαστηρίου.
Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύ−
θυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκ−
παίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου
ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων.


Αποσυνδεδεμένος kermit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #62 στις: Μάιος 26, 2016, 10:07:15 μμ »
μπα δεν πιάνει αυτό... άλλωστε το ένα είναι εγκύκλιος και το άλλο νόμος
και αν δείτε ορίζει μείωση στα επαλ για αυτό λέει πιο κάτω ότι δεν έχουν μείωση οι υπόλοιποι

3. Το διδακτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων
τομέων και ειδικοτήτων των Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. μειώνεται
κατά δύο (2) διδακτικές ώρες από το ισχύον κάθε φορά
διδακτικό ωράριο για τον εκπαιδευτικό, με κατώτερο
όριο τις δεκαοκτώ (18) ώρες, εφόσον με βεβαίωση του
Διευθυντή της σχολικής μονάδας προς τον Διευθυντή
της οικείας Διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
διαπιστώνεται η λειτουργία αντίστοιχου εργαστηρίου.
Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύ−
θυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκ−
παίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου
και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου
ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων.

Μια χαρά πιάνει. Οι ΕΠΑΛ δεν είχαν διάθεση ωραρίου για το εργαστήριο. Και δεν είχαν ούτε και μείωση ωραρίου. Τώρα απέκτησαν μείωση διδακτικού ωραρίου για 2 ώρες. Που σημαίνει ότι ασχολούνται με το εργαστήριό τους εκτός ωρολόγιου προγράμματος.

Οι υπόλοιποι επίσης δεν είχαν ποτέ μείωση διδακτικού ωραρίου. Είχαν μόνο 3ωρη διάθεση διδακτικού ωραρίου, μάλιστα το δήλωναν και στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Ο νόμος διευκρινίζει ξανά ότι δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωραρίου για αυτούς αλλά φυσικά εξακολουθεί και παραμένει σε ισχύ η εγκύκλιος για 3ωρη διάθεση διδακτικού ωραρίου, τις ώρες που αναγράφονται στο ωρολόγιο.

Οπότε μέχρι να ψηφίσουν νέο νόμο ή να στείλουν διευκρινιστική, εξακολουθεί και ισχύει η 3ωρη διάθεση του διδακτικού ωραρίου, για τις ανάγκες του εργαστήριου. Και μάλιστα ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση!

Πιστεύω ότι πρέπει να το διεκδικήσουν αυτό οι εκπρόσωποι των φυσικο-χημικο-πληροφορικών, ακόμα και δικαστικά, για να μάθουν οι εξυπνάκηδες από το υπουργείο που περνάνε νύχτα τροπολογίες σε άσχετα νομοσχέδια, ότι πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί στις διατυπώσεις τους και ότι υπάρχουν και οι δικηγόροι που για καθαρά τυπικούς λόγους και λόγους λεκτικής διατύπωσης μπορούν να τινάξουν στον αέρα τους σχεδιασμούς τους και τις πισώπλατες μαχαιριές τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2016, 10:23:21 μμ από kermit »

Αποσυνδεδεμένος kermit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #63 στις: Μάιος 26, 2016, 10:31:12 μμ »
Παράθεση
3. Το διδακτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων
τομέων και ειδικοτήτων των Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. μειώνεται
κατά δύο (2) διδακτικές ώρες από το ισχύον κάθε φορά
διδακτικό ωράριο για τον εκπαιδευτικό, με κατώτερο
όριο τις δεκαοκτώ (18) ώρες, εφόσον με βεβαίωση του
Διευθυντή της σχολικής μονάδας προς τον Διευθυντή
της οικείας Διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
διαπιστώνεται η λειτουργία αντίστοιχου εργαστηρίου.
Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύ−
θυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκ−
παίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου
ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων

Επίσης κάτι πολύ σημαντικό για τους εκπροσώπους των φυσικο-χημικο-πληροφορικών,  αλλά και για τον καθένα, είναι να μαθευτεί το ονοματάκι αυτού του προσώπου στο υπουργείο που έγραψε την συγκεκριμένη παράγραφο, και την πάσαρε νύχτα σε ένα άσχετο νομοσχέδιο, κάνοντας τόσο μεγάλη ζημιά.

Δεν είναι και πολλοί οι υποψήφιοι αυτής της πισώπλατης μαχαιριάς, και καλό είναι να μάθουμε ποιός πραγματικά ευθύνεται για αυτήν. Γιατί δεν πιστεύω να νομίζει κανείς ότι προέρχεται κατευθείαν από τον Φίλη, έτσι;

Αν οι εκπρόσωποι των φυσικο-χημικο-πληροφορικών ξεκινήσουν να το πάνε δικαστικά για τους τυπικούς λόγους λεκτικής διατύπωσης που αναφέρθηκαν παραπάνω, τότε αυτός ο εξυπνάκιας που έγραψε την παράγραφο και τώρα κρύβεται, θα αναγκαστεί να αποκαλυφθεί. Οπωσδήποτε θα θορυβηθεί βλέποντας τους εκπαιδευτικούς να ερμηνεύουν και να εφαρμόζουν διαφορετικά τα λεγόμενά του, οπότε θα αναγκαστεί να στείλει μια διευκρινιστική εγκύκλιο. Έτσι ακόμα και αν δεν κερδηθεί το δικαστήριο, ακόμα και αν σταλεί η διευκρινιστική και ξεκαθαρίσει το αρνητικό του θέματος, τουλάχιστον σε κάθε περίπτωση θα μάθουμε το ονοματάκι του εν λόγω εξυπνάκια, και θα προσέχουμε από εδώ και πέρα τις κινήσεις του.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2016, 11:00:25 μμ από kermit »

Συνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2550
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #64 στις: Σεπτέμβριος 03, 2016, 10:15:17 πμ »
ακριβως... 
το εργαστηριο ειναι εργαλειο δουλειας για τον Πληροφορικο που σε αντιθεση με αλλες ειδικοτητες δεν εχει την πολυτελεια να κανει το μαθημα του χωρις αυτο.
συνεπως, η προετοιμασια και η καλη συντηρηση του εργαστηριου ειναι βασικα για την ομαλη και σωστη διεξαγωγη του μαθηματος.

αν σε καθε μαθημα, μας εδιναν το εργαστηριο ετοιμο για χρηση χωρις να απαιτειται να πιανουμε κατσαβιδια και να μπλεκουμε με format,adwares κτλ, τοτε σαφως και δεν χρειαζονταν να εχουμε 3ωρη μειωση γιατι πολυ απλα θα μπαιναμε μεσα και κατευθειαν θα καναμε το μαθημα μας αφου γι'αυτον τον σκοπο μας εβαλε στα σχολεια η πολιτεια.
ομως δεν ισχυει κατι τετοιο και αυτο προσπαθουμε αδικως να εξηγησουμε στις υπολοιπες ειδικοτητες που πανηγυριζουν για την καταργηση του 3ωρου.
το υπουργειο μας θελει, και τεχνικους και ηλεκτρολογους και εκπαιδευτικους σε αντιθεση με τις αλλες ειδικοτητες που τις θελει μονο εκπαιδευτικους...

++++++++
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #65 στις: Σεπτέμβριος 03, 2016, 11:10:47 πμ »
Αυτοί που θα την πληρώσουν και πάλι είναι οι αναπληρωτές και αυτός είναι ο λόγος που εφαρμόστηκε. Η μείωσή τους.
Εμείς οι μόνιμοι, όπως και να έχει, είτε με δίωρη μείωση, είτε με απαλλαγή (αν υπάρξει) από άλλα καθήκοντα, θα το αντέξουμε.

Εγώ πάντως σε ΕΠΑΛ που είχα στο κεφάλι μου 3 παλιά εργαστήρια Πληροφορικής και αμέτρητα formats κτλ, πότε δεν πήρα μείωση ωραρίου, ούτε και απαλλαγή από άλλα καθήκοντα. Γιατί τα εργαστρια λέει ανήκει στο (Σ)ΕΚ, για το οποίο δεν προβλεπόταν μείωση...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 03, 2016, 11:13:45 πμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος GIORGOS VASILEIOU

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #66 στις: Σεπτέμβριος 11, 2016, 09:21:13 μμ »
Αναφορικά με την πρόσφατη τροπολογία και συγκεκριμένα για την επίμαχη φράση "ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων" η δική μου γνώμη, συνάδελφοι, είναι πως το επίθετο "αποκλειστική", σε αυτό το πλαίσιο, σημαίνει "δική τους μόνο". Ας θυμηθούμε την καθημερινή φράση "αποκλειστική συνέντευξη". Ποιαν έννοια έχει; "Μόνη"; ή "αποκλειστικά δική τους" (δηλ. δεν θα τη βρείτε πουθενά αλλού, σε καμιά άλλη εφημερίδα ή κανάλι"; Με την έννοια αυτοί, κατά τη γνώμη μου πάντα, δεν νομίζω ότι οι συνάδελφοι της πληροφορικής ή της Φυσικής, απαλλάσσονται από (τυχόν) άλλες εξωδιδακτικές υποχρεώσεις και ευθύνες (όπως άλλωστε δεν συνέβαινε μέχρι τώρα). Η αλλαγή, η μόνη αλλαγή, έγκειται στην μέχρι τώρα απαλλαγή από 3 ώρες διδασκαλίας. Αν ο συντάκτης της τροπολογίας ήθελε να εννοήσει (και) κάτι άλλο, θα το δήλωνε ρητώς. Αλλά ποιος καλόπιστος θα δεχόταν ότι με το πρόσχημα των 3 διδακτικών ωρών (που και εσείς εδώ παραδεχτήκατε ότι κατ' ουσίαν δεν ήταν μείωση ωραρίου) ο νόμος θα απάλλασσε τους συναδέλφους από υψηλής ευθύνης αρμοδιότητες όπως είναι η ευθύνη ενός τμήματος ή π.χ. οι εφημερίες; Ή μήπως απαλλάσσονται πια οι συνάδελφοι της Πληροφορικής και της Φυσικής ΚΑΙ από τις εφημερίες; (!) Όπως και να 'χει, η διευκρίνηση του Υπουργείου είναι απαραίτητη.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 11, 2016, 09:22:45 μμ από GIORGOS VASILEIOU »

Αποσυνδεδεμένος demodos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #67 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 11:37:23 πμ »
Τόσα χρόνια είχατε βρεί τα γνωστά υποζύγια που τα λέγαμε και πληροφορικάριους (κατά το Πεζικάριους) και τους
είχαμε φορτώσει πρακτικά όλη την λειτουργία του σχολείου ( να παίρνουν email, να στέλνουν email, να συντάσουν
email, πίνακες σε excel, αναφορές σε word, καταχώρηση αδείων στο σύστημα της διεύθυνσης , καταχώρηση εκδρομών,
καταχώρηση στο στο σύστημα βιβλίων, αιτήσεις των μαθητών για τις πανελλαδικές, μηχανογραφικά, και βέβαια
το myschool και το Νέστωρα παλιά, καταχώρηση απουσιών, εκτύπωση ελέγχων και ότι υπάρχει ηλεκτρονικό
στο σχολείο να ξέρουμε και να επιλύουμε τα πάντα. Δεν δουλεύει το Fax, δεν εκτυπώνεται το διαγώνισμα που έχω
σήμερα και το έχω στο στικάκι, δεν μου βλέπει το στικάκι κλπ κλπ κλπ ......).

Μιλάμε για άπειρες ώρες δουλειάς και ευθύνης καθώς το 90% των εγγράφων του σχολείου περνάνε από πάνω μας.

Και τώρα τρελαθήκατε στην ιδέα ότι μπορεί να μπορεί ο Πληροφορικός να πάψει να είναι η Φιλιπινέζα του σχολείου.

Πέφτετε στο χαμηλό επίπεδο να διαστρευλώνετε ακόμη και την επιστήμη σας για να την βολέψετε.
Διαβάστε το Μπαμπινιώτη για το τι σημαίνει "Αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση".
Η αποκλειστική νοσοκόμα ασχολείται μέ ένα μόνο ασθενή και όχι με άλλο ασθενή.
Και η εφημερία δεν είναι εξωδιδακτική απασχόληση.

Ελεος πιά...

Το ότι φτιάξατε λογιασμό για να στείλετε μόνο αυτό το μήνυμα λέει πολλά... (μήνυμα 1)

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #68 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 02:13:29 μμ »
Για κάποιους ήταν απαραίτητη η διευκρίνιση. Ορίστε:
http://www.pde.gr/index.php?page=8762

Αφιερωμένο σε αυτούς που χάρηκαν πολύ όταν καταργήθηκε αυτό το "άδικο" και "προκλητικό" τρίωρο!
(Παρόλο που όλοι καταλαβαίνουμε ότι μέχρι του χρόνου η διάταξη θα αλλάξει ξανά και το εργαστήριο δε θα αποτελεί "αποκλειστική" εξωδιδακτική απασχόληση...)

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντήρηση Εργαστηρίου Πληροφορικής
« Απάντηση #69 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 02:27:53 μμ »
Για κάποιους ήταν απαραίτητη η διευκρίνιση. Ορίστε:
http://www.pde.gr/index.php?page=8762

Αφιερωμένο σε αυτούς που χάρηκαν πολύ όταν καταργήθηκε αυτό το "άδικο" και "προκλητικό" τρίωρο!
(Παρόλο που όλοι καταλαβαίνουμε ότι μέχρι του χρόνου η διάταξη θα αλλάξει ξανά και το εργαστήριο δε θα αποτελεί "αποκλειστική" εξωδιδακτική απασχόληση...)

Τώρα θα πρέπει αυτοί που παρακαλούσαν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα να αναλάβουν τις διάφορες εργασίες, όπως το myschool κτλ. Θα παριστάνουν φυσικά οι περισσότεροι ότι δεν γνωρίζουν από υπολογιστές...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158551
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 506
Σύνολο: 529

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.