0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
...και όταν δεν κόβεται το internet...
Πολύ καλό για να είναι αληθινό.Ας το υλοποιήσουν όμως γρήγορα για να μη μένουν εξεγγελίες και στη συνέχεια διορθώνουν τα όποια λάθη.Θέλει θάρρος όμως και πολύ όρεξη από τον όποιο υπουργό για να υλοποιεί τέτοιου μεγέθους αλλαγές σε μια βαλτωμένη, ανερμάτιστη αξιακά και αδρανοποιημένη κοινωνία σαν την ελληνική.Αν και πιστεύω ότι ολόκληρο το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να ενταφιασθεί άμεσα και από το μηδέν να ξεκινήσει ο εξαρχής σχεδιασμός του λαμβάνοντας υπόψη τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα, νομίζω 'οτι στο Υπουργείο αξίζει ένα μπράβο για το γεγονός ότι δεν έπιασαν μια καρέκλα και την άραξαν όπως συνήθως κάνουν ΄ολοι οι υπουργοί, υφυπουργοι, γραμματείς και παρατρεχάμενοι.Τέτοια εγχειρήματα απαιτούν πάρα πολύ δουλειά, σχεδιασμό, συζητήσεις και ξενύχτια .Προσωπικά εκπλήσσομαι ευχάριστα που το Υπουργείο Παιδείας δείχνει ότι επιτέλους σκέφτεται και προτείνει λύσεις για την Παιδεία.Το αν θα υπάρξουν λάθη θα εξαρτηθεί από το σχεδιασμό του, αλλά αν το όραμα μιας καλύτερης Παιδείας αποτελεί στόχο για το Υπουργείο, τότε θα υπάρχει και η θέληση για τη διόρθωση τους.Σε τέτοιες ανατροπές δεν μας έχουν συνηθίσει οι Κυβερνήσεις, εκτός και αν πρόκειται για φορολόγηση.Τελικά - άσχετα αν υλοποιηθεί ή όχι-αποδεικνύεται ότι ένας Υπουργός μπορεί αν θέλει να φέρει το ξεβάλτωμα από το βούρκο που οι προκατοχοί του είχαν εγκαταστήσει, του εκπαιδευτικού κόσμου και των γονέων συνεπικουρουμένων.
Aφελείς είναι κατά τη γνώμη μου όσοι θεωρούν πως το προτεινόμενο σχέδιο είναι θετικό.Όλη η δουλειά γίνεται όχι για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης αλλά για συγχωνεύσεις λυκείων και εξοικονόμησης ανθρωπινου δυναμικού με ό,τι αυτό συνεπάγεται: υπεραριθμίες,μετακινήσεις εκπαιδευτικών ΄΄εθελοντικά΄΄ στην αρχή υποχρεωτικά στη συνέχεια,μια σαλάτα στις αναθέσεις όπου όλοι εν δυνάμει θα διδάσκουν σχεδόν τα πάντα.Αυτό είναι το re-start;Λεφτά δεν έχουν(για την παιδεία) υποβαθμίζουν την παρεχόμενη υπηρεσία έως ότου αυτή ευτελιστεί από μόνη της και εκπέσει στις συνειδήσεις παιδιών και γονέων.Δυστυχώς.
Aφελείς είναι κατά τη γνώμη μου όσοι θεωρούν πως το προτεινόμενο σχέδιο είναι θετικό.
Επειδή ως ωρομισθιος-αναπληρωτής υπηρετώ 10 χρονια την δημόσια εκπαίδευση απο μέσα, σου λέω οτι όλες οι " μεταρρυθμίσεις" που έγιναν ήταν στη λογική περικοπών προσωπικού, " ο μαθητής έχει πάντα δίκιο", και ένα σχολείο τραλαλα τραλαλο...Φοβάμαι οτι και αυτό που σχεδιάζουν την πεπατημένη ακολουθεί....Κόβουν 4-5000 θέσεις αναπληρωτών απο Αθμια, θα κόψουν και ένα μεγάλο αριθμό αναπληρωτών βασικών ειδικοτήτων , εκεί που έχουν ανάγκες απο πολλές προσληψεις( 02,03,04), νέες συγχωνεύσεις σχολείων , και μάθημα στα απομακρυσμένα νησιά μεσω skype για να μην στέλνουν καθηγητές....Όλα καλά....όπου ανέλαβαν πανεπιστημιακοί ασχετοι με την βθμια-αθμια ( όχι πως έχουν σχέση και με την γθμια),θάλασσα τα έκαναν...Άλλο ένα copy paste εκπαιδευτικης αποτυχημένης μετταρυθμισης ευρωπαικης χώρας ή χωρων...Όλα καλά λοιπόν...απο το ένα άκρο στο άλλο....κριμα...😩