0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το παραπάνω σχέδιο προτείνει το απόλυτο μπάχαλο. Ας πάρω για παράδειγμα το περίφημο δοκίμιο που θα το γράφουν τα φροντιστήρια, όπως γίνεται τώρα με τις πανεπιστημιακές εργασίες. Όσο για το τετραετές γυμνάσιο: μια χαρά και εύκολα γίνεται, αν θέλουν να κάνουν υπεράριθμους τους καθηγητές του Λυκείου. Λυπάμαι, αλλά στο σχέδιο αυτό δεν μπορώ να βρω θετικά!!!
Όπως προαναφέρθηκε, στα σχολεία που συστεγάζονται δεν υπάρχει θέμα. Στα άλλα, ναι, υπάρχει, αλλά το σχέδιο αυτό γι' αυτό το χαρακτήρισα μπάχαλο, γιατί προκαλεί περισσότερη αναταραχή παρά λύνει θέματα. Είπα ότι εφαρμόζεται εύκολα, γιατί στο παρελθόν εφαρμόστηκαν εύκολα διάφορα μέτρα, π.χ. επί Διαμαντοπούλου, τράπεζα θεμάτων επί Αρβανιτόπουλου και εξίσου εύκολα καταργήθηκαν.
κοιτάξτε αυτό με το κτηριακό λύνεται πολύ εύκολα. θα γίνει υπαναχώρηση σε 3ταξιο λυκειο όπως στις χώρες των οποίων μιμούνται το σύστημα
E, προφανώς εννοεί ότι θα εφαρμόσει όλα τα άλλα εκτός από το 4-2 που θα το αφήσει ως έχει. Ο Φίλης θα βρει τρόπο να το παρουσιάσει αλλιώς αφού πρακτικά δεν γίνεται να φιλοξενήσουν τα γυμνάσια 4 τάξεις. Θα πει λοιπόν ο Φίλης ότι η 4 τάξη του γυμνασίου θα στεγάζεται στο λύκειο και θα αποτελεί προθάλαμογια ομαλή ένταξη στο Λύκειο!Αρχίζω να μαθαίνω την γλώσσα του Φίλη...
Θα δείξει με τον καιρό τι θέλουν να κάνουν. Κύριος στόχος είναι πάντως να μειωθούν οι δαπάνες στην εκπαίδευση. Αν το γυμνάσιο γίνει τεταρτάξιο θα στοιβάξουν πολύ κόσμο στα τμήματα. Και αυτό τους βολεύει. Μην ξεχνάμε ότι επιπλέον έχουμε συνεχή μείωση στο αριθμό των μαθητών. Επίσης το λύκειο πρέπει να το δούμε και σε συνάρτηση με την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Δεν έχω δει/διαβάσει ολόκληρη την πρόταση.