*

Αποστολέας Θέμα: Μαθημα μαθηματικων  (Αναγνώστηκε 8358 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mary8

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #14 στις: Ιούνιος 09, 2016, 11:34:14 πμ »
Δεν θα ξεκινησω με του λυκειου γιατι οπως ειπα δεν εχω καν τις βασεις.
Για νηπιαγωγων ενδιαφερομαι.Περυσι ειχαν γυρω στα 15.000 μορια,δεν θυμαμαι ακριβως!Φετος ειπαν θα πεσουν.Αποφοιτη εννοουσα λυκειου,δεν εχω τελειωσει καποια σχολη και ημουν θεωρητικη τοτε.

Δεν ξερω πως καταφερνουν να γραψουν μαθηματικα χωρις να ξερουν τιποτα,λογικα θα ξερουν καποια βασικα γιατι εχω που δεν ξερω ουτε εξισωσεις ουτε τιποτα αν ανοιξω το βιβλιο της γ λυκειου δεν  θα καταλαβω τιποτα.

Εχω ξεκινησει απο της Β γυμνασιου το 1ο κεφαλαιο.Δηλαδη  να πιασω απαραιτητα της Α πρωτα;
Προς το παρον εχω μια απορια αν μπορει καποιος να με βοηθησει.
Π.χ σε αυτην την παρασταση.

 Β=5(2α-3β)+3(4β-α)  αν α=-3 και β=5

ειναι προς το τελος :7α+(-3)β  ->  7α-3β->   [εδω γιατι γιατι εμεινε το - και οχι το+ ; ]

->7(-3)-3.5 ->-21-15=-36
και εδω παλι γιατι ειναι μειον 21 ; Δεν κραταμε το προσημο του μεγαλυτερου αριθμου δηλαδη του 7;;
και απο το -3.5 το μεγαλυτερο ειναι το 5 οποτε γιατι μειον 15;;


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:14:58 »

Αποσυνδεδεμένος FIREFOX

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #15 στις: Ιούνιος 09, 2016, 12:38:43 μμ »
+*-=-κανόνας πολλαπλασιάσειμου
Υ.Γ. μμήπως μας δουλεύεις!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος mary8

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #16 στις: Ιούνιος 09, 2016, 12:44:47 μμ »
Οχι δεν σας δουλευω νομιζω ειπα αρκετες φορες μεχρι τωρα οτι δεν ξερω καθολου μαθηματικα και ελπιζω να μην απαντατε ετσι στους μαθητες σας.Καλη σας συνεχεια.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #17 στις: Ιούνιος 09, 2016, 01:49:18 μμ »
mary8, νομίζω πως μπερδεύεις την πρόσθεση με τον πολλαπλασιασμό.

Όταν προσθέτουμε αριθμούς και ο ένας είναι θετικός και ο άλλος αρνητικός (με πρόσημο -), τότε αφαιρούμε τις απόλυτες τιμές και κρατάμε το πρόσημο του αριθμού με τη μεγαλύτερη απόλυτη τιμή. Θέλει προσοχή εδώ, γιατί ο θετικός, όπως καταλαβαίνεις, είναι πάντα μεγαλύτερος από τον αρνητικό. Άρα μας ενδιαφέρει η απόλυτη τιμή.

Όταν πολλαπλασιάζουμε δύο θετικούς, το πρόσημο είναι +. Όταν πολλαπλασιάζουμε δύο αρνητικούς, το πρόσημο είναι +. Όταν πολλαπλασιάζουμε ένα θετικό και ένα αρνητικό, το πρόσημο είναι -. Με απλά λογάκια, συν επί συν μας κάνει συν, πλην επί πλην μας κάνει συν και συν επί πλην μας κάνει πλην.

Άσχετο και σχετικό ταυτόχρονα. Να προσέξεις πάρα πολύ και την προτεραιότητα των πράξεων. Αν δεν υπάρχουν παρενθέσεις, πρώτα κάνουμε τους πολλαπλασιασμούς και τις διαιρέσεις και μετά πρόσθεση/αφαίρεση.

ΥΓ. Μαθηματικοί, μη βαράτε. Ξέρω ότι τα είπα λίγο μπακαλίστικα, απλώς προσπαθώ να βοηθήσω λίγο την κοπέλα που έχει πελαγώσει!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2016, 03:05:04 μμ από elranna »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:14:58 »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #18 στις: Ιούνιος 09, 2016, 02:51:10 μμ »
mary8, νομίζω πως μπερδεύεις την πρόσθεση με τον πολλαπλασιασμό.

Όταν προσθέτουμε αριθμούς και ο ένας είναι θετικός και ο άλλος αρνητικός (με πρόσημο -), τότε αφαιρούμε τις απόλυτες τιμές και κρατάμε το πρόσημο του αριθμού με τη μεγαλύτερη απόλυτη τιμή. Θέλει προσοχή εδώ, γιατί ο θετικός, όπως καταλαβαίνεις, είναι πάντα μεγαλύτερος από τον αρνητικό. Άρα μας ενδιαφέρει η απόλυτη τιμή.

Όταν πολλαπλασιάζουμε δύο θετικούς, το πρόσημο είναι +. Όταν πολλαπλασιάζουμε δύο αρνητικούς, το πρόσημο είναι +. Όταν πολλαπλασιάζουμε ένα θετικό και ένα αρνητικό, το πρόσημο είναι -. Με απλά λογάκια, συν επί συν μας κάνει συν, πλην επί πλην μας κάνει πλην και συν επί πλην μας κάνει πλην.

Άσχετο και σχετικό ταυτόχρονα. Να προσέξεις πάρα πολύ και την προτεραιότητα των πράξεων. Αν δεν υπάρχουν παρενθέσεις, πρώτα κάνουμε τους πολλαπλασιασμούς και τις διαιρέσεις και μετά πρόσθεση/αφαίρεση.

ΥΓ. Μαθηματικοί, μη βαράτε. Ξέρω ότι τα είπα λίγο μπακαλίστικα, απλώς προσπαθώ να βοηθήσω λίγο την κοπέλα που έχει πελαγώσει!

Βρήκα ένα bug :)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2016, 03:02:12 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #19 στις: Ιούνιος 09, 2016, 03:04:40 μμ »
Βρήκα ένα bug :)

Είμαι και απρόσεκτη. Το διορθώνω αμέσως!

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #20 στις: Ιούνιος 09, 2016, 03:42:25 μμ »
Δεν θα ξεκινησω με του λυκειου γιατι οπως ειπα δεν εχω καν τις βασεις.
Για νηπιαγωγων ενδιαφερομαι.Περυσι ειχαν γυρω στα 15.000 μορια,δεν θυμαμαι ακριβως!Φετος ειπαν θα πεσουν.Αποφοιτη εννοουσα λυκειου,δεν εχω τελειωσει καποια σχολη και ημουν θεωρητικη τοτε.

Δεν ξερω πως καταφερνουν να γραψουν μαθηματικα χωρις να ξερουν τιποτα,λογικα θα ξερουν καποια βασικα γιατι εχω που δεν ξερω ουτε εξισωσεις ουτε τιποτα αν ανοιξω το βιβλιο της γ λυκειου δεν  θα καταλαβω τιποτα.

Εχω ξεκινησει απο της Β γυμνασιου το 1ο κεφαλαιο.Δηλαδη  να πιασω απαραιτητα της Α πρωτα;
Προς το παρον εχω μια απορια αν μπορει καποιος να με βοηθησει.
Π.χ σε αυτην την παρασταση.

 Β=5(2α-3β)+3(4β-α)  αν α=-3 και β=5

ειναι προς το τελος :7α+(-3)β  ->  7α-3β->   [εδω γιατι γιατι εμεινε το - και οχι το+ ; ]

->7(-3)-3.5 ->-21-15=-36
και εδω παλι γιατι ειναι μειον 21 ; Δεν κραταμε το προσημο του μεγαλυτερου αριθμου δηλαδη του 7;;
και απο το -3.5 το μεγαλυτερο ειναι το 5 οποτε γιατι μειον 15;;
Καλυτερα θα ήταν να ξεκινησεις από την Α Γυμνασίου που έχει πολύ βασικές γνώσεις. Ειδικά το κεφάλαιο 7. Τους κανόνες προσημων πρέπει να τους αποστηθίσεις και να λύσεις αρκετές ασκήσεις.

Αποσυνδεδεμένος 7777777

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #21 στις: Ιούνιος 09, 2016, 05:47:01 μμ »
Καλή επιτυχία mary8!
Σ' ευχαριστώ που επισκέφτηκες τη σελίδα.


Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #22 στις: Ιούνιος 09, 2016, 07:25:44 μμ »
 Αφού πας για νηπιαγωγών δεν θα χρειαστεί να διδάξεις μαθηματικά, άρα σε ενδιαφέρει μόνο να γράψεις καλά στις πανελλήνιες. Ξεκίνα το διάβασμα από τα μαθηματικά του Γυμνασίου όπως σε συμβούλεψαν και οι άλλοι φίλοι από το φόρουμ και σου εύχομαι και πάλι καλή επιτυχία! Αν βρεις και κάποιον να σου κάνει ιδιαίτερα, ακόμη καλύτερα!
  

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #23 στις: Ιούνιος 09, 2016, 10:13:16 μμ »
mary8, νομίζω πως μπερδεύεις την πρόσθεση με τον πολλαπλασιασμό.

Όταν προσθέτουμε αριθμούς και ο ένας είναι θετικός και ο άλλος αρνητικός (με πρόσημο -), τότε αφαιρούμε τις απόλυτες τιμές και κρατάμε το πρόσημο του αριθμού με τη μεγαλύτερη απόλυτη τιμή. Θέλει προσοχή εδώ, γιατί ο θετικός, όπως καταλαβαίνεις, είναι πάντα μεγαλύτερος από τον αρνητικό. Άρα μας ενδιαφέρει η απόλυτη τιμή.

Όταν πολλαπλασιάζουμε δύο θετικούς, το πρόσημο είναι +. Όταν πολλαπλασιάζουμε δύο αρνητικούς, το πρόσημο είναι +. Όταν πολλαπλασιάζουμε ένα θετικό και ένα αρνητικό, το πρόσημο είναι -. Με απλά λογάκια, συν επί συν μας κάνει συν, πλην επί πλην μας κάνει συν και συν επί πλην μας κάνει πλην.

Άσχετο και σχετικό ταυτόχρονα. Να προσέξεις πάρα πολύ και την προτεραιότητα των πράξεων. Αν δεν υπάρχουν παρενθέσεις, πρώτα κάνουμε τους πολλαπλασιασμούς και τις διαιρέσεις και μετά πρόσθεση/αφαίρεση.

ΥΓ. Μαθηματικοί, μη βαράτε. Ξέρω ότι τα είπα λίγο μπακαλίστικα, απλώς προσπαθώ να βοηθήσω λίγο την κοπέλα που έχει πελαγώσει!

elranna έχω μείνει άναυδη!! μπράβο, θα το καρφιτσώσω!!

(κάποια στιγμή πρέπει να ξαναπιάσω και εγώ το σχολικό της α γυμνασίου ...  :-[ )

Αποσυνδεδεμένος mary8

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #24 στις: Ιούνιος 13, 2016, 09:17:11 πμ »
elranna ευχαριστω!
Εγω κρατουσα τον κανονα μαλλον που ισχυει για τις προσθεσεις.
Σας ευχαριστω ολους,ελπιζω κατι να κανω!

Αποσυνδεδεμένος olgander

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #25 στις: Ιούνιος 13, 2016, 03:35:02 μμ »
Στο Νηπιαγωγών έχουν Στατιστική πάντως...επίπεδο Γ' λυκείου και κάποια επιπλέον απ' όσο ξέρω.

Ξεκίνα με την ύλη της Α' γυμνασιου αφου δεν ξέρεις ούτε τα πρόσημα...! Μην κάνεις μισές δουλειές. Πάρε και κανένα βοήθημα και λύσε όσο περισσότερες ασκήσεις μπορείς. Θέλει πάρα πολύ δουλειά!! Αν θέλεις όντως να περάσεις στη σχολή αυτή θα πρέπει να εξασφαλίσεις ότι θα γράψεις ένα καλό βαθμό στα Μαθηματικά και αυτό γίνεται μόνο με πολύ κόπο. Μην το αφήσεις στην τύχη ότι θα διαβάσω μερικά μαθηματικά και αν βάλουν εύκολα θέματα θα γράψω 18 γιατί δεν θα γράψεις ούτε 8 έτσι.

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Μαθημα μαθηματικων
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 05, 2016, 11:49:29 μμ »
Καλησπερα.Ειμαι αποφοιτη και θελω να δωσω πανελλαδικες του χρονου αλλα για τις σχολες που με ενδιαφερουν πρεπει να δωσω και μαθηματικα με τα οποια δεν ειχα ποτε σχεση.Ειμαι εντελως αρχαρια ουτε του γυμνασιου ξερω και επειδη δεν θα κανω προς το παρον ιδιαιτερα μπορειτε να μου πειτε για να φτασω στην υλη της γ λυκειου τι πρεπει να ξερω απο την  υλη προηγουμενων ταξεων;

mary8 γεια σου,

Συνεχιζεις την προσπάθεια σου; Χρειαζεσαι ακόμα βοήθεια;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159766
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 282
Σύνολο: 297

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.