*

Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση για τα Μαθηματικά του Δημοτικού  (Αναγνώστηκε 11709 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση για τα Μαθηματικά του Δημοτικού
« Απάντηση #28 στις: Ιούνιος 29, 2016, 09:00:27 πμ »
Η έκφραση "κλιμακωτή χρέωση" φυσικά και δεν είναι "δασκαλίστικος" όρος αφού χρησιμοποιείται σε πάρα πολλά θέματα της σημερινής εποχής.
..........................
Θεωρώ ότι το πρόβλημα αυτό είναι θέμα λογικής περισσότερο παρά μαθηματικών, που δεν είναι συνηθισμένη ακόμα και σε μεγαλύτερα παιδιά.
Με το "δασκαλίστικος" εννοούσα ότι τον χρησιμοποιούμε μεταξύ μας οι εκπαιδευτικοί χωρίς να είναι απαραίτητα γνωστός στα παιδιά, όπως π.χ. ο όρος "ομώνυμα κλάσματα".  Και όπως λες χρησιμοποιείται και σε άλλους χώρους άσχετους με τη εκπαίδευση.

Το ότι η λογική δεν είναι συνηθισμένη ακόμα και σε μεγαλύτερα παιδιά που λες είναι για μένα τραγικό.
Θα τρίζουν τα κοκαλακια του Αριστοτέλη και του Πλάτωνα.
Αν αποτυγχάνουμε να διδάξουμε στα παιδια ορθολογισμό που πάμε;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 29, 2016, 12:16:50 μμ από fair_play »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ερώτηση για τα Μαθηματικά του Δημοτικού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:02:31 »

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση για τα Μαθηματικά του Δημοτικού
« Απάντηση #29 στις: Ιούνιος 29, 2016, 11:05:19 μμ »
............
Αγαπητε fair play αφου οπως λες το προβλημα ειναι απλο  και χρειαζεται μονο απλη λογικη και κατανοηση κειμενου γιατι σου φανηκε τοσο δυσκολο και γιατι θεωρησες οτι ειναι εκτος υλης;

Σιγουρα δεν εισαι εκπαιδευτικος πρωτοβαθμιας και δεν ξερω καν αν εισαι μαχιμος εκπαιδευτικος και αρα μιλας εκ πειρας.
......................
Τελος , μιλωντας  εκ πειρας μπορω να πω οτι αυτο που βασικα διδασκεται στα μαθηματικα, και σε μερικες περιπτωσεις πολυ δυσκολα κι αυτο, ειναι καποιοι μηχανισμοι οι απλες πραξεις για παραδειγμα και καποιοι συγκεκριμενοι τυποι απλων προβληματων. Αν ξεφυγεις απο αυτα αυτοι που δεν το εχουν με τα μαθηματικα μπερδευονται και στις περισσοτερες των περιπτωσεων αδυνατουν να βαλουν τις σκεψεις τους σε σειρα ακομα κι αν τους  βοηθας. Τουλαχιστον αυτο εχω δει εγω. Οι εξαιρεσεις στον κανονα ειναι σπανιοτατες.

Αγαπητε fair play τα γραφω ολα αυτα μην εχοντας την προθεση να αντιδικισω μαζι σου, αλλα απλα γιατι βρηκα τη συζητηση μας ενδιαφερουσα. Καθε αλλη αποψη δεκτη και συζητησιμη.
Αγαπητέ/ή fifi είμαι στη δευτεροβάθμια. Το πρόβλημα αποδείχθηκε στην πράξη πολύ δυσκολο για τους υποψηφίους. Εγώ απλά προσπάθησα να ανίχνευσω την αιτία της αποτυχίας μέσα από την αρχική μου ερώτηση. Ξέρω ότι ή επίλυση προβλήματος είναι ένα ζορικο αντικείμενο. Όμως διδάσκεται από την Β Δημοτικού αν δεν κάνω λάθος. Βεβαια, ανεξάρτητα από τις μεθόδους αντιμετώπισης που διδάσκονται ασφαλως κάθε πρόβλημα είναι ιδιαιτερο. Εδώ νομίζω εντοπίζεται ή δυσκολία.
Δεν υπάρχει καμία αντιδικία μεταξύ μας και η συζήτηση είναι πράγματι ενδιαφέρουσα και χρήσιμη. ☺
ΥΓ Το nickname σου έχει πολύ πλάκα. ☺

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159746
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 443
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 410
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.