*

Αποστολέας Θέμα: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"  (Αναγνώστηκε 34312 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος run

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #98 στις: Ιούλιος 23, 2016, 07:40:10 μμ »
silkut  ευχαριστώ και πάλι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:35:34 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #99 στις: Ιούλιος 23, 2016, 08:22:40 μμ »
Δεν μπορεί να υπάρξει φέτος Β ανάθεση πάνω από 11 ώρες, σύμφωνα με τις τελευταίες αναθέσεις
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/document.pdf
όπου αναφέρει ότι κάθε προηγούμενη διάταξη που το ρυθμίζει διαφορετικά παύει να ισχύει. Δεν μπορούν πλέον τα ΠΥΣΔΕ να αποφασίσουν για μεγαλύτερο όριο Β ανάθεσης. Τα περισσότερα ΠΥΣΔΕ που είχαν ανοίξει δουλειές με την  Β ανάθεση το ξέρουν αυτό από τις προηγούμενες αναθέσεις (που έγιναν μετά τις τοποθετήσεις) και είχαν φοβηθεί από τότε.
Επίσης ο Πλάτωνας έχει εξηγήσει ήδη αναλυτικότατα με την εκτίμηση των δικηγόρων του ότι υπάρχει αντίφαση ανάμεσα σε αυτό το ΦΕΚ και τον 4186 (στην ουσία στα Π.Δ.) στην οποία αντίθεση νικούν τα Π.Δ. και έτσι στους ΠΕ04 δεν ισχύει δικαστικά αυτό που ισχύει στις υπόλοιπες ειδικότητες που οι οργανικά υπεράριθμοι κρατουν την Α ανάθεσή τους.
Τέλος η πιο πρόσφατη εγκύκλιος που καθορίζει το οργανικό κενό είναι του παπαθεοδώρου '13 που λέει ότι οργανικό κενό είναι 12 ώρες Α΄Ανάθεση. Μια εγκύκλιο που πολλοί δεν δέχονται ανοιχτά καθώς δεν τους συμφέρει να δίνονται θέσεις με Α ανάθεση (δεν κάνω πλάκα στο τελευταίο, αυτή η νοοτροπία έχει επικρατήσει)

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #100 στις: Ιούλιος 24, 2016, 12:44:02 πμ »
Προς silkcut
silkcut θα κάνω το συνήγορο του διαβόλου
με αυτή την απάντηση που έδωσες δεν δικαιολογείς
α) Τι σημαίνει ότι οι λειτουργικές υπεραριθμίες είναι ομαδοποιημένες; Εσύ έβγαλες υπεραριθμία με βάση την α ανάθεση;
β) Το Π.Δ/100 αναφέρει "συπλήρωση ωραρίου και σε παρένθεση (λειτουργικές υπαραριθμίες). Σημαίνει ότι η ομαδοποιήση δεν ισχύει μόνο για όσου του λείπουν 12 ώρες αρά και για συμπλήρωση ωραρίου. Δηλαδή αμα του ελειπαν 13 ώρες θα έφευγε ο φυσικός
3) Δεν μπορεί να υπάρχει άλλος οργανικά υπεράριθμος και άλλος λειτουργικά (αυτοδίκαια)  χωρίς αλλαγή των ερών μαθημάτων.
Οχι ο 4186 δεν ρυθμίζει μόνο την οργανική υπεραρθμία αλλά και την λειτουργική. Εχεί προστεθεί και αναφέρει σαςφώς ότι ισχύει για το Π.96 και 97. Αυτό είναι σαφός ότι .
.Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την
παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται
παράγραφος 13 ως εξής:
«13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή
της   σύμφωνα   με   τις   σχετικές   διατάξεις   των   προηγούμενων
παραγράφων   του   παρόντος   οι   εκπαιδευτικοί   του   κλάδου   ΠΕ4
(Φυσικών,     Χημικών,     Φυσιογνωστών,     Βιολόγων,     Γεωλόγων)
αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.
Το άρθρου 12 του π.δ. 100/1997  ρυθμίζει λειτουργική υπεραριθμία.

Πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι ισχύει μόνο για τις οργανικές υπεραριθμίες. Ξανα δες το σε παρακαλώ. Για να καταλάβω και εγώ. Να μπορώ να το χρησιμοποιήσω. Γιατί το έχω ξαναπεί. Αν ο 4186 δεν έκανε αναφορά στο Π.Δ100/97 δεν θα υπήρχε πρόβλημα.
Περιμένω
Να σου πω γιατί έγραψα την παραπάνω απάντηση.
Έχεις δίκιο να λες ότι ο 4186 ρυθμίζει οργανικές κ λειτουργικές υπεραριθμίες (έτσι όπως είναι διατυπωμένος) ΑΛΛΑ να σου πω που κολλάω:
Οργανικά υπεράριθμος = δεν έχω 12 ώρες α ανάθεσης.
Λειτουργικά υπεράριθμος = μου λείπουν περισσότερες από 12 ώρες για να καλύψω το υποχρεωτικό μου ωράριο με α+β ανάθεση κ β ειδικότητα αν έχω και υπό τις γνωστές προυποθέσεις .
Εδώ λοιπόν δεν πρέπει να μετράει υποχρεωτικά η β ανάθεση κ η β ειδικότητα; Αν τώρα το μέγιστο β ανάθεσης είναι 11 ώρες κ τπτ άλλο ο φυσικός παίρνει 14 ώρες φυσική κ συμπληρώνει κ σε άλλο σχολείο κ ο χημικός 1 πάει επίσης για 2 ώρες κ σ άλλο σχολείο κ ο χημικός 2 είναι λειτουργικά υπεράριθμος ούτως ή άλλως κ φεύγει πρώτος κ εξ ολοκλήρου;
Κ ο προγραμματιστής κάνει...χαρακίρι..
Κατά τους δικηγόρους σου διαβάζω ότι οι οργανικά υπεράριθμοι πε04 που κρίνονται κ ρυθμίζονται ενιαία δεν κρατούν την α ανάθεσή τους όπως οι άλλοι κλάδοι. Που σημαίνει ότι ο φυσικός ως τελευταίος είναι οργανικά υπεράριθμος άρα χάνει τον Σεπτέμβρη την α ανάθεσή του οπότε μένει με 0 κ είναι λειτουργικά υπεράριθμος;
Νομική αντίφαση μπορεί να υπάρχει ανάμεσα στο φεκ κ στο πδ, δεν είμαι πε13 να το κρίνω, θα το δεχτώ ΑΝ οι δικηγόροι σου μου εξηγήσουν ποια είναι η διαφορά μεταξύ οργανικής κ λειτουργικής υπεραριθμίας.
Αλλιώς ο εγκέφαλος μου κολλάει κ δεν καταλαβαίνει γιατί ο οργανικά υπεράριθμος πε04 χάνει την α ανάθεσή του.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #101 στις: Ιούλιος 24, 2016, 09:21:16 πμ »
οχι silkcut
"τα πράγματα είναι πολύ απλά. Ανεξάρτητα από δικηγόρους (δεν πήγα για ερμηνεία νόμου)
Οι λειτουργικές υπεραριθμίες κρίνονται όπως και οι οργανικές. Δεν υπάρχει απλούστερο από αυτό. Είναι σαφής αναφορά στο νόμο. Αλλιώς δεν θα υπηρχε μπέρδεμα. Κρίνονται ακριβώς με το ίδιο τρόπο ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. Ο τελευταίος τοποθετηθής φεύγει ανεξάρτητα από ειδικότητα. Τι είναι αυτό που σε μπερδέυει; ξαναλέω ότι με εμας τους ΠΕ04 είναι διαφορετικά τα πράγματα (δυστυχώς για μένα). Για τις υπεραρριθμίες κρινόμαστε σαν (φυσική, χημεία, βιολογία, γεωγραφία) να είναι το ίδιο μάθημα δηλαδή σαν α ανάθεση.  Μόνο για τις υπεραριθμίες. Δηλαδή μόνο για το ποιος θα φύγει από το σχολείο. Είναι σαφής η λέξη ομαδοποιημένα. Αλλώστε και τα ΠΥΣΔΕ όταν βγάζουν υπεραριθμίες δεν λένε π.χ  +10 χημεία +8 γεωγραφία. Αλλά +18 (συνολικά) δηλαδή 1 υπεράριθμός. Ποιος είναι αυτός; Ο τελευταίος τοποθετηθής. Αλλιώς  (+10 και +8) δεν θα έβγαινε κανένας υπαράριθμός. Δεν υπάρχει πουθενά κανένα νόμος που να λέει ο καθηγητής δεν χάνει την Α αναθεση παρά μόνο το ΦΕΚ των αναθεσεων του το εννοεί (δεν το λέει με σαφήνεια). Το Π.Δ/97 είναι ανώτερο από το ΦΕΚ. Γι αυτό ο τελευταίος τοποθετηθής χάνει την α ανάθεση . ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. Δεν χρειάζεται να είσαι νομικός για να το καταλάβεις. Δεν υπάρχει καμμία διαφορά μεταξύ οργανικών και λειτουργικών υπεραριθμιών."
Όλα τα παραπάνω είναι αυτά που μου είπε ο συνάδελφος όταν συζητήσαμε το θέμα 30 Ιουνίου και του είπα για α ανάθεση και δεν χάνεται κλπ.
Οταν έθεσα θέμα στο Forum ήθελα να βρω απαντήσεις σε αυτά που μου είπε που να με βοηθήσουν να στηρίξω για εφέτος την θέση μου και να μείνω στο σχολείο με την ισχύουσα νομοθεσία. Όμως τελικά δεν βρήκα κανένα νομικό επιχείρημα να φέρω στο συνάδελφο, ο οποίος που μου δείχνει του νόμους (φυσικά δεν φταίτε εσείς για αυτό). Τι να του πω; Αυτά που μου λες εσύ; Θα μου δείξει το νόμο και θα με ρωτήσει. Λέει ή δε λεει ομαδοποιημενα;
Εγώ φέυγω για διακοπές. Τελικά το πιστεύω και εγώ. Με την ύπαρξη του συγκεκριμένου νόμου προηγείται ο συνάδελφος. Εγώ προσωπικά (οχι μόνο από τη γνωμοδότηση του δικηγόρου) δεν κατάφερα να βρω πειστικό (για εμένα πρώτα) νομικό επιχείρημα να αντικρούσω αυτό που λέει.
Καλές διακοπές.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:35:34 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #102 στις: Ιούλιος 24, 2016, 12:20:11 μμ »
Οκ τώρα ξέχασα κι αυτά που με τόσο κόπο έμαθα..
Οι κατά κλάδο υπεράριθμοι πε04 κρίνονται ενιαία δλδ ομαδοποιημένα χάνουν την α ανάθεση στο σχολείο τους (ως εκ τούτου) αλλά την διατηρούν εντός πύσδε αφού τοποθετούνται ανά ειδικότητα..αυτά προβλέπονται απ τη νομοθεσία..
Μάλιστα μιλάμε για τεράστια επιτυχία..
Αυτά κ δεν επανέρχομαι..
Καλή τύχη.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #103 στις: Ιούλιος 24, 2016, 01:56:51 μμ »
προφανώς silkcut όπως εγώ έτσι και εσύ. Δεν ξέχασες τίποτα απο ότι με τόσο κόπο έμαθες. Απλά επειδή δεν είχαμε ασχοληθεί αναλυτικά με τους ΠΕ04 (εγώ μέχρι να βρω το πρόβλημα μπροστά μου δεν με ένοιαζε), δεν τα ξέραμε καλά. Νομίζαμε ότι ξέραμε.  Ακριβώς αυτό που λες προβλέπει η νομοθεσία. Γι αυτό άλλωστε υπάρχουν τόσα προβλήματα κάθε Ιούνιο και Σεπτέμβριο στον κλαδο. Οι ΠΕ04 είναι ειδική περίπτωση που αν δεν ασχοληθεί καποιος θα νομίσει ότι είμαστε ίδιοι με τους άλλους.
Ομαδοποιημένα οι υπεραριθμίες (οργανικες και λειτουργικές), ανά ειδικότητα οι τοποθετήσεις, μεταθέσεις, βελτιώσεις, διορισμοί κλπ.. Άλλωστε είναι και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλοι οι διευθυντές Δ.Ε και όλα τα μέλη των ΠΥΣΔΕ.
Πάντως επειδή το έχω ψάξει εξαντλητικά έχουν και οι δύο πλευρές πολύ τρανταχτά επιχειρήματα για τι είναι σωστό και τι όχι.
Καλή τύχη επίσης


Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #104 στις: Ιούλιος 24, 2016, 05:27:28 μμ »
Ε όχι και τρανταχτό επιχείρημα "επειδή έτσι με βολεύει, δε με νοιάζουν οι σπουδές και οι Α αναθέσεις".
Εχουν προχωρήσει και παραπέρα. Θεωρούν το πρόβλημα ειναι η γκρίνια, και τα μαθήματα, οπότε προτείνουν να γίνονται ομαδοποιημένα και οι τοποθετήσεις. Πάλι ο τελευταίος τοποθετηθείς θα φύγει αλλά τώρα θα λυθεί το πρόβλημα επειδή δεν θα μπορεί να διαμαρτυρηθεί. Το πρόβλημα ήταν η διαμαρτυρία για αυτούς. Μια χαρά βολέυτηκαν τους ενοχλούμε τώρα με τα επιστημονικά και τα παιδαγωγικά....... Αηδίες μωρέ.
Και άλλο που θα κόψει τις διαμαρτυρίες ειναι η ενοποίηση μαθημάτων. Πάλι ξεμπερδεύουμε με την άλλη πλευρά.
Δεν υπάρχει κανένα τρανταχτό επιχείρημα για την ομαδοποίηση και την ενοποίηση. Είναι καθαρό προσωπικό και συντεχνιακό βόλεμα.

Αποσυνδεδεμένος tempo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #105 στις: Ιούλιος 24, 2016, 10:10:12 μμ »
 εγώ νομίζω ότι το ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ είναι να διδάσκει ο κάθε εκπαιδευτικός το αντικείμενο που σπούδασε.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #106 στις: Ιούλιος 25, 2016, 02:01:58 πμ »
Των ΠΕ 04 το κάγκελο! ::) Κρίμα! :(
Πάντως, δεν είναι τυχαίο που όταν προσπαθούμε να εξηγήσουμε κάτι από τη νομοθεσία που διέπει τους καθηγητές σε οποιονδήποτε άλλο άνθρωπο μάς κοιτάζει λες και του μιλάμε σουαχίλι.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #107 στις: Ιούλιος 25, 2016, 08:43:22 πμ »
συνάδελφοι ξέρω τι λέω.
Εγώ δεν ξέρω τι να απαντήσω όταν ένας συνάδελφος μου λέει τα παρακάτω επιχειρήματα
α) "Εγώ έδωσα τέσσερα μαθάματα στο ΑΣΕΠ. Πήρα μεγαλύτερο βαθμό στο γνωστικό (σε άλλες ειδικότητες από την δική μου) από ότι πήραν στο δικό τους γνωστικο άλλοι συνάδελφοι (στη δική τους ειδικότητα). Επίσημα είμαι πιστοποιημένος ότι μπορώ να διδάσκω αυτά τα μαθήματα και σε γυμνάσια και σε λύκεια. Είμαι νομικά κατοχυρωμένος. Έχω την επίσημη πιστοποίηση (οι εξετάσεις που έδωσα) του Ελληνικού Κράτους. Τα μαθήματα αυτά τα κάνω χρόνια και έχω τεράστιο όγκο σημειώσεων , παρουσιασεων κλπ σε όλα τα μαθήματα. Δεν δέχομαι να μου λες ότι βολεύομαι. Είναι απαράδεκτο. Μην σε ξανακούσω λοιπόν να λες ότι δεν μπορώ να διδάξω και τα κάνω από συντεχνική αντίληψη. Μάλλον έσυ θέλεις να βολευτείς και στη συνέχεια να πάρεις και τα δικά μου μαθήματα.
β) Συνάδελφε εγώ είμαι από το 2000 στο σχολείο. Εχώ προσφέρει κάνοντας τα μαθήματα π.χ γεωγραφία όταν κανένας δεν την ήθελε. Οταν οι καθηγητές "δέρνονταν" για το ποιος θα την αποφύγει. Δεν είναι δυνατόν να με βγάζεις ύστερα από 16 χρόνια υπεράριθμο γιατί θέλεις να βολευτείς εσύ που διορίστηκες τώρα. Συνάδελφε γεωλόγε εσύ πήρες μετάθεση σε δύο χρόνια για να μην πω σε ένα επειδή δεν είστε πολλοί και παίρνετε έυκολα μετάθεση. Εγώ έκανα 5 χρόνια για να έρθω σπίτι μου.
γ) Συνάδελφε αν σε ένα σχολείο πρέπει να συμπληρώνουν όλοι οι ΠΕ04 το σχολείο δεν λειτουργεί. Είναι ένα μπάχαλο."
δ) Ναι υπάρχουν τρανταχτά επιχειρήματα για την ομαδοποίηση. Οι ίδιοι οι βιολόγοι βγάλατε ανακοινωση που δείχνει ότι σε πολλές χώρες είναι ενοποιημένα. Με αυτό που βγάλατε μάλλον το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που θέλατε επιφέρατε. Δώσατε ένα πάτημα σε όσους θέλουν την ενοποιήση. Διάβασα πολυ καλα τι αναφέρατε και σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξα. Δεν το είδα από μόνος μου αλλα"γιατί με πήρε τηλέφωνο ο συνάδελφος και μου είπε "για διάβασε τι γίνεται σε άλλες χώρες με τις φυσικές επιστήμες. Εγώ είμαι πιστοποιημένος. Τώρα αν θέλεις βάλες εξετασεις να δεις τι θα γράψω'
Εγώ δεν ξέρω τι να απαντήσω για να είμαι πειστικός. Οχι για να κοροϊδέυω τον εαυτό μου θέλοντας να πάρω απλά τη θέση. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι όλοι οι συνάδελφοι που επι χρόνια κάνουν τα μαθήματα τα κάνουν με λάθος τρόπο και ότι (εδικά στο γυμνάσιο) μόνο οι πτυχιούχοι του κάθε τμήματος κάνουν σωστά τη δουλεία τους.
Αυτά για εμένα είναι τρανταχτά επιχειρήματα.
Ο καθένας μπορεί να τα θεωρήσει απλα δικαολογίες. Εγώ όχι.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #108 στις: Ιούλιος 25, 2016, 09:01:12 πμ »
Επίσης για όσους δεν είναι ΠΕ04 και παίρνουν θέση στο θέμα με την μία ή την άλλη πλευρά.
Καλό θα ήταν να μελετάμε λίγο το θέμα πριν πούμε κάτι. Φυσικά το fοrum είναι ελευθερο και ο καθένς λέει ότι θέλει. Αλλά αν λέμε ότι μας έρθει στο κεφάλι μάλλον κακό κάνουμε στο εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα. Τα πράγμα δεν είναι όπως φαίνονται από πρώτη ματιά. Πρέπει να μελετήσουμε τι συμβαίνει (όλες τι πτυχές) και μετά να λέμε άποψη για το "κάγκελο των ΠΕ04).

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #109 στις: Ιούλιος 25, 2016, 09:21:52 πμ »
Επίσης θυμάμαι  αυτό που είχε πει σε ένα σχολείο (2007) ένας συνάδελφος δυσικός σε ένα αναπληρωτή βιολόγο που διαμαρτύτοταν για ένα θέμα.
"Συνάδελφε δώσαμε και οι δύο το 2002. Εγώ πήρα μεγάλους βαθμούς και πέρασα (95 στη βιολογία). Εσύ ήρθες τελευταίος. Ποιος από τους δύο μας ξερει καλύτερη βιολογία; Γιατί αφού έχεις πτυχίο βιολόγου δεν έγραψες πάνω από εμένα στη βιολογία. Απάντησε."
Οταν το άκουσα αυτό θύμωσα πάρα πολύ. Επιτέθηκα φραστικά στο συνάδελφο λέγοντας ότι είναι απάραδεκτα αυτά που λέει και ότι πρέπει να ντρέπεται. Μου απάντησε
"Εγώ από ντροπές δεν καταλαβαίνω. Σε προκαλώ εσένα και όλο το σύλλογο να μου απαντήσετε με λογικό επιχείρημα. Τώρα αμέσως. Μπορείτε;"
Κανένας δεν απάντησε. Μόνο τον χαρακτηρίσαμε ως γραφικό.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #110 στις: Ιούλιος 25, 2016, 11:48:02 πμ »
συνάδελφοι ξέρω τι λέω.
Εγώ δεν ξέρω τι να απαντήσω όταν ένας συνάδελφος μου λέει τα παρακάτω επιχειρήματα
α) "Εγώ έδωσα τέσσερα μαθάματα στο ΑΣΕΠ. Πήρα μεγαλύτερο βαθμό στο γνωστικό (σε άλλες ειδικότητες από την δική μου) από ότι πήραν στο δικό τους γνωστικο άλλοι συνάδελφοι (στη δική τους ειδικότητα). Επίσημα είμαι πιστοποιημένος ότι μπορώ να διδάσκω αυτά τα μαθήματα και σε γυμνάσια και σε λύκεια. Είμαι νομικά κατοχυρωμένος. Έχω την επίσημη πιστοποίηση (οι εξετάσεις που έδωσα) του Ελληνικού Κράτους. Τα μαθήματα αυτά τα κάνω χρόνια και έχω τεράστιο όγκο σημειώσεων , παρουσιασεων κλπ σε όλα τα μαθήματα. Δεν δέχομαι να μου λες ότι βολεύομαι. Είναι απαράδεκτο. Μην σε ξανακούσω λοιπόν να λες ότι δεν μπορώ να διδάξω και τα κάνω από συντεχνική αντίληψη. Μάλλον έσυ θέλεις να βολευτείς και στη συνέχεια να πάρεις και τα δικά μου μαθήματα.
β) Συνάδελφε εγώ είμαι από το 2000 στο σχολείο. Εχώ προσφέρει κάνοντας τα μαθήματα π.χ γεωγραφία όταν κανένας δεν την ήθελε. Οταν οι καθηγητές "δέρνονταν" για το ποιος θα την αποφύγει. Δεν είναι δυνατόν να με βγάζεις ύστερα από 16 χρόνια υπεράριθμο γιατί θέλεις να βολευτείς εσύ που διορίστηκες τώρα. Συνάδελφε γεωλόγε εσύ πήρες μετάθεση σε δύο χρόνια για να μην πω σε ένα επειδή δεν είστε πολλοί και παίρνετε έυκολα μετάθεση. Εγώ έκανα 5 χρόνια για να έρθω σπίτι μου.
γ) Συνάδελφε αν σε ένα σχολείο πρέπει να συμπληρώνουν όλοι οι ΠΕ04 το σχολείο δεν λειτουργεί. Είναι ένα μπάχαλο."
δ) Ναι υπάρχουν τρανταχτά επιχειρήματα για την ομαδοποίηση. Οι ίδιοι οι βιολόγοι βγάλατε ανακοινωση που δείχνει ότι σε πολλές χώρες είναι ενοποιημένα. Με αυτό που βγάλατε μάλλον το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που θέλατε επιφέρατε. Δώσατε ένα πάτημα σε όσους θέλουν την ενοποιήση. Διάβασα πολυ καλα τι αναφέρατε και σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξα. Δεν το είδα από μόνος μου αλλα"γιατί με πήρε τηλέφωνο ο συνάδελφος και μου είπε "για διάβασε τι γίνεται σε άλλες χώρες με τις φυσικές επιστήμες. Εγώ είμαι πιστοποιημένος. Τώρα αν θέλεις βάλες εξετασεις να δεις τι θα γράψω'
Εγώ δεν ξέρω τι να απαντήσω για να είμαι πειστικός. Οχι για να κοροϊδέυω τον εαυτό μου θέλοντας να πάρω απλά τη θέση. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι όλοι οι συνάδελφοι που επι χρόνια κάνουν τα μαθήματα τα κάνουν με λάθος τρόπο και ότι (εδικά στο γυμνάσιο) μόνο οι πτυχιούχοι του κάθε τμήματος κάνουν σωστά τη δουλεία τους.
Αυτά για εμένα είναι τρανταχτά επιχειρήματα.
Ο καθένας μπορεί να τα θεωρήσει απλα δικαολογίες. Εγώ όχι.
Είναι όντως δικαιολογίες. Υπάρχουν απαντήσεις. Απλώς κάποιες ειναι "πολιτικά ανορθόδοξες" και δύσκολα ξεστομίζονται.
α) Στον ΑΣΕΠ έδωσαν 2 μαθήματα μέχρι το 2005 και 4 το 06 και το 08. Όταν λέμε 4 μαθήματα εννοούμε 1 το δικό τους, και 8-10 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για καθένα από τα άλλα 3 μαθήματα. Με 8 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής δεν πιστοποίησε για να διδάξεις σε Α ανάθεση ένα μάθημα. Χαριστικά, για αυτό φτιάχτηκε αυτό το Σύστημα ΑΣΕΠ , σου δίνεται το δικαίωμα να το κάνεις σε Β ανάθεση. Και όπως όλοι οι καθηγητές, αν είναι ίσος με όλους έχουν κάποια όρια ωρών Β ανάθεσης. Δεν έχεις παραπάνω δικαιώματα γιατί δεν έκανες τίποτα παραπάνω από όλους τους συναδέλφους. Επίσης είναι παντελώς άσχετος με το αντικείμενο που δεν έχει σπουδάσει ούτε μια ώρα στο πανεπιστήμιο. Αλλιώς δεν χρειάζεται να σπουδάσει κανείς ας πούμε Φυσική για να την διδάξει. Θα μπορούν όλοι να διδάξουν, και πιο εύκολα στο Γυμνάσιο δίνοντας 8 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Ποια πανεπιστήμια! Και τότε προκύπτει το ερώτημα γιατί δόθηκε δικαίωμα μόνο σε αυτόν να δώσει ΑΣΕΠ καθηγητών και όχι σε οποιονδήποτε άλλο.
β) Εδώ τώρα είναι το δύσκολο που δεν είναι "πολιτικά ορθό" να λέγεται. Και πως διορίστηκες εσύ από το 2000 ενώ δεν υπήρχαν ώρες για το μάθημά σου? και γιατί δεν υπήρχε Γεωλόγος να κάνει Γεωγραφία? διορίστηκες εσύ πλεονασματικά, από τότε υπεράριθμος, στην θέση Γεωλόγου ο οποίος κόπηκε για ποιο λόγο? επειδή εσύ με 8 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ή με καμία αφού το 2000 μπορεί να μην έδινες ΑΣΕΠ καθόλου Γεωλογία, απάντησες σωστά από τον Γεωλόγο που έδωσε ολόκληρο το μάθημά του, αλλά πήρε λίγα εκατοστά πιο κάτω? είναι όντως γραφικό να λέει ότι είναι ισάξιος σε ένα άλλο αντικείμενο με αυτά τα προσόντα. Απαξιώνει στοχευμένα το άλλο μάθημα και τον αντίστοιχο εκπαιδευτικό για να δικαιολογηθεί που τον έβαλαν (οχι του πήρε, επειδή δεν το ήξερε) τη θέση. Υπάρχουν στοιχεία πλέον που δείχνουν ότι και εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν κενά που να δικαιολογούν τους διορισμούς σε κάποιες ειδικότητες ΠΕ04 αλλά υπήρχαν σε άλλες που δεν γινόταν επαρκείς διορισμοί.
γ) Αν το σχολείο έχει τους καθηγητές που χρειάζεται με Ά ανάθεση και με νόμιμη κάθε φορά Β´ ανάθεση δεν υπάρχει κανένα μπάχαλο. Λειτουργεί όπως σε όλους τους κλάδους. Δεν υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα που εξαιρεί τους ΠΕ04. Τουλάχιστο εγώ δεν μπορώ να φανταστώ καμιά. Έτσι λειτουργούν ήδη τα περισσότερα Λύκεια! Είναι μπάχαλο? και αν είναι, θα το διορθώσει να ξεχάσουμε τις Α αναθέσεις στο γυμνάσιο? πως?
δ) το πάτημα για την ενοποίηση υπήρχε ήδη. Από τα στοιχεία δεν προκύπτει αυτό που λέει αλλά λέει αυτό που θέλει να δει. Μισές μισές ειναι οι χώρες που έχουν ενοποιημένο ή ξεχωριστά μαθήματα. Υπάρχουν ομαδοποιήσεις ενδιάμεσες. Φυσική-χημεία ένα μάθημα στο γυμνάσιο και Βιολογία-Γεωγραφία άλλο. Οι χώρες που το έχουν ενοποιημένο μάθημα ειναι οι αγγλικές αποικίες κυρίως και το έχουν έτσι εθιμοτυπικά. Δεν υπάρχει απόδειξη ότι ένα ενιαίο μάθημα είναι καλύτερο παιδαγωγικά από τα ξεχωριστά! (Όχι ότι είναι αναγκαστικά κακό). Δεν μπορώ να δω πως υπάρχει πάτημα για αλλαγή της Ελλάδας προς το Αγγλικό σύστημα. Πρόσφατα ο υπουργός χρησιμοποίησε το παράδειγμα της Γαλλίας που από του χρόνου λέει ότι θα πάει από τα δύο ομαδοποιημένα μαθήματα Φ-Χ και Β-Γ σε ένα ενιάιο στο γυμνάσιο. Αυτό όμως δεν είναι τάση, ούτε έχει τρανταχτά επιχειρήματα από πίσω. Είναι πολιτική επιλογή για λόγους διαχείρισης. Για αυτό άλλωστε προκάλεσε απεργίες στη Γαλλία. Διότι ταυτόχρονα με την Γαλλία, φέτος, η Ισπανία ακολούθησε τον αντίστροφο δρόμο. Αλλά αυτό βλέπεις δεν συμφέρει να το παρακολουθούμε γιατί χαλάει τα επιχειρήματα. Η Ισπανία από ενοποιημένο μάθημα, φέτος τα χώρισε σε δύο ομαδοποιημένα φχ και βγ με εξειδικευμένους καθηγητές. Ποια είναι η τάση λοιπόν?
Δεν βλέπω επιχειρήματα, πέρα του ότι: υπάρχει πλεόνασμα καθηγητών Φ και Χ αλλά μόνο κενά Β και Γ, οπότε μπορώ να υποβιβάσω τα μαθήματα στο γυμνάσιο και να χρησιμοποιήσω το πλεόνασμα για να κλείσω τρύπες εκεί.
Άσε που αυτοί που θέλουν κυρίως ενοποίηση ( η ΕΕΧ) πάει να βγάλει τα μάτια της μόνη της αλλά και όλων των άλλων. Αν καταφέρουν την ενοποίηση οι συνολικές ώρες Φυσικών επιστημών θα είναι το πολύ 4. Κανονικά 3. Καλή τύχη!
Η πιο συχνή ομαδοποίηση που υπάρχει στις ανεπτυγμένες χώρες, η μοναδική μάλλον είναι Φυσικοχημεία. Αυτό γιατί αποτυγχάνουν να το δουν σαν παράδειγμα? διότι απλά δεν συμφέρει γιατί δεν υπάρχουν εκεί κενά να μοιραστούν!
Το βόλεμα καθαρά και στον καιάδα τα μαθήματα. Σημειώσεις, μελέτη και υλικό θα έφτιαχνε οποιοσδήποτε είχε την ευκαιρία. Αλλά δεν την είχε διότι κάποιοι είχαν και εξακολουθούν να επιδιώκουν να βολευτούν.
Οι νόμοι όντως φτιάχτηκαν για να βολέψουν αυτές τις περιπτώσεις των συναδέλφων που διορίστηκαν και μετατέθηκαν πλεονασματικά.
Όντως είναι πολύ δύσκολα τώρα να αλλάξουν ή να καταλογιστούν ευθύνες για αυτά. Και οι αναλύσεις που κάνουμε είναι θεωρητικές. Αλλά κρίνω αναγκαίες. Διότι ακόμα και αν δεν αποκατασταθούν οι αδικίες έστω το να σταματήσουν από εδώ και πέρα θα σώσει πολύ κόσμο. Καθηγητές και μαθητές.
Δεν νομίζω ότι μπορώ όμως να πείσω έναν καθηγητή (οχι εσενα) που έχει να χάσει από την ανατροπή του βολέματος και του συντεχνιασμού. Ίσως και να μην χρειάζεται....
Το κάγκελο λοιπόν μάλλον περιγράφει σωστά την κατάσταση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 25, 2016, 12:15:33 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #111 στις: Ιούλιος 25, 2016, 12:12:51 μμ »
Ακου συνάδελφε.
Εγω στο λέω αν θέλεις να διεκδικήσετε κάτι  μήν βγάζετε άχρηστους τους ΠΕ04 που διδάσκουν επι χρόνια αυτά τα μαθηματα χρησιμοποιώντας αστεία επιχειρήματα (8 ερωτήσεις κλπ) .Αλλάξτε τρόπο διεκδίκησης. Στο λέω επειδή γυρνάω στα σχολεία και ακούω. Σας κοροίδέυουν όλοι ακόμα και οι αναπληρωτές. Στο υπουργείο σας έχουν γραφικούς. Δεν θα κερδίσετε τίποτα έτσι κατάλαβε το.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158531
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.