*

Αποστολέας Θέμα: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"  (Αναγνώστηκε 34311 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #112 στις: Ιούλιος 25, 2016, 12:19:36 μμ »
Ακου συνάδελφε.
Εγω στο λέω αν θέλεις να διεκδικήσετε κάτι  μήν βγάζετε άχρηστους τους ΠΕ04 που διδάσκουν επι χρόνια αυτά τα μαθηματα χρησιμοποιώντας αστεία επιχειρήματα (8 ερωτήσεις κλπ) .Αλλάξτε τρόπο διεκδίκησης. Στο λέω επειδή γυρνάω στα σχολεία και ακούω. Σας κοροίδέυουν όλοι ακόμα και οι αναπληρωτές. Στο υπουργείο σας έχουν γραφικούς. Δεν θα κερδίσετε τίποτα έτσι κατάλαβε το.
Αναρωτιέμαι γιατί. Είναι όλα όσα ανέφερα γραφικά ή μόνο οι 8 ερωτήσεις? εΙναι όντως σωστό με 8 ερωτήσεις πολλαπλής και καθόλου πανεπιστήμιο να παίρνεις Α ανάθεση ένα μάθημα?
αλλά πως αλλιώς να διεκδικήσουμε? κάποια συμβουλή?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:39:12 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #113 στις: Ιούλιος 25, 2016, 01:09:20 μμ »
Συνάδελφοι,
οι Νόμοι μπορούν να "λένε" ό,τι θέσουν οι νομοθέτες, αρκεί να είναι συνεπείς εσωτερικά.
Δέχομαι οι ΠΕ04.0x
α) να κάνουν β΄ανάθεση τα μαθήματα y,z,v το πολύ ως 11 ώρες.
β) να παίρνουν μετάθεση σε "οργανικό κενό" όπου το μάθημα x για την επόμενη σχολική χρονιά έχει >=12 h

Ρωτώ, όμως:
Είναι συνεπείς;
Να θέσω 1 ερώτηση:
Μπορεί "οργανικό κενό" ΠΕ04.0x να είναι λειτουργικό κενό για ΠΕ04.0y για την ίδια σχολική χρονιά;

Όσον αφορά την "παιδαγωγική διάσταση" του θέματος να πω ότι η άποψή μου είναι ότι "παιδαγωγική" γίνεται σε προσωπικό επίπεδο με τον/την κάθε καθηγητή/τρια και τους εκάστοτε μαθητές/τριές του και δεν είναι θέμα γενικεύσεων του τύπου όλων αυτών που αναφέρατε: "Οι ΠΕ04.0x είναι αποτελεσματικοί μόνο στο x".
Άποψή μου ότι ο ΠΕ04.0x μπορεί να είναι αποτελεσματικός παιδαγωγικά στο κάθε μάθημα (με αφορμή αυτό) t.
Δεν υπάχουν γενικεύσεις.

Από κει και πέρα , ότι πρέπει να υπάρχουν Νόμοι που να δίνουν ένα γενικό μπούσουλα , το δέχομαι.
Η αποτελεσματικότητα αυτών των Νόμων όταν φτάνουμε στο "παιδαγωγικό" (προσωπική διάσταση/σχέση) αρχίζει να αμφισβητείται όπως δείχνουν τα δεδομένα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #114 στις: Ιούλιος 25, 2016, 05:05:29 μμ »
Στην ερώτηση , σαφώς ναι είναι η απάντηση και νομικά νομίζω. Λειτουργικά σημαίνει για μια χρονιά καλύπτω τις ανάγκες της υπηρεσίας. Με κάποια λογική διαχείριση όμως. Έναν μπούσουλα όπως λες. Για παράδειγμα προτού καλύψει το λειτουργικό κενό y ο χ, να δούμε μήπως υπάρχει εκεί κοντά (οχι απομακρυςμένα αν δεν έχει μέςο) άλλο κενό οργανικό ή λειτουργικό κενό χ που τον χρειάζεται περισσότερο? κλπ.
Δεν θυμάμαι να έχω συναντήσει το επιχείρημα ότι ο χ ειναι ΜΟΝΟ αποτελεσματικός στο Χ. Το ότι έχει περισσότερο εφόδια για να καταστεί πιαθανότατα πιο αποτελεσματικός, ναι το έχω πει και το έχω ακούσει. Για αυτό άλλωστε σπουδάζουμε τα συγκεκριμένα αντικείμενα. Αλλιώς θα σπουδάζαμε πιο λλά παιδαγωγικά και θα είμασταν, όχι όπως, δάσκαλοι.
Τέλος αποδέχομαι το προσωπικό κομμάτι της παιδαγωγικής. Που όπως βλέπεις σίγουρα μπορεί να χτιστεί ακόμα και αν ο χ έχει Α ανάθεση. Αυτό όμως που συμβαίνει όπως έχουν τα πράγματα δίνεται προτεραιότητα στην β ανάθεση. Δεν υπάρχει νομίζω λογικό επιχείρημα που να συνηγορει ότι με β ανάθεση αναπτύσσει καλύτερη παιδαγωγική σχέση. Νομίζω το παιδαγωγικό κομμάτι σχέσεων μαθητή καθηγητή δεν συνδέεται τόσο με την ανάθεση, άρα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν δικαιολογία για να προτάσσεται η Β ανάθεση. Αν γίνομαι κατανοητός. Από εκεί και πέρα υπάρχουν και άλλα παιδαγωγικά κομμάτια που έχουν σχέση με το γνωσιακό και γνωστικό αντικείμενο που συνηγορούν ότι πιθανότατα είναι προτιμότερο και αποτελεσματικότερο παιδαγωγικά να γίνεται η Α ανάθεση (πέρα από το επίπεδο της αλληλεπίδρασης που σίγουρα ειναι σημαντικό όπως είπα αλλά δεν συνηγορεί υπέρ της β ανάθεσης ούτε ισοπεδώνει την Α και την εξισώνει με την Β)
Όταν λοιπόν πρακτικά θα επιλέξουμε ποιόν καθηγητή θα τοποθετήσουνε σε ένα σχολείο για να επιτρέψουμε να αναπτυχθει η παιδαγωγική αλληλεπίδραση, τι θα προτιμήσουμε? δεν θα ρποτάξουμε την γνώση του αντικειμένου? αφού θεωρητικά δεν θα επχει ήδη αναπτυχθει η παιδαγωγική σχέση. Και αν ήδη έχει αναπτυχθεί με Β ανάθεση αυτή η σχέση τότε πως δόθηκε η ευκαιρία να αναπτυχθεί, αν και στο παρελθόν προτάσσαμε την Α ανάθεση. Κάτι έχει γίνει λοιπόν στο παρελθόν, δημιούργησε ένα λειτουργικό πρόβλημα που τώρα προσπαθούμε να καλύψουμε και παραδέχομαι με την καλοπροαίρετη προσπάθεια των εμπλεκόμενων να ανταπεξέλθουν στην κακοδιαχείριση.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #115 στις: Ιούλιος 25, 2016, 05:55:48 μμ »

Να θέσω 1 ερώτηση:
Μπορεί "οργανικό κενό" ΠΕ04.0x να είναι λειτουργικό κενό για ΠΕ04.0y για την ίδια σχολική χρονιά;


Στην ερώτηση , σαφώς ναι είναι η απάντηση και νομικά νομίζω. Λειτουργικά σημαίνει για μια χρονιά καλύπτω τις ανάγκες της υπηρεσίας. Με κάποια λογική διαχείριση όμως. Έναν μπούσουλα όπως λες. Για παράδειγμα προτού καλύψει το λειτουργικό κενό y ο χ, να δούμε μήπως υπάρχει εκεί κοντά (οχι απομακρυςμένα αν δεν έχει μέςο) άλλο κενό οργανικό ή λειτουργικό κενό χ που τον χρειάζεται περισσότερο? κλπ.


Συνεπώς "κενό" με >12h x μπορεί να καλυφθεί με ΠΕ04.0y, έστω λειτουργικά.
Αλλά όχι "οργανικά".
Και νομικά.
Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:39:12 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #116 στις: Ιούλιος 25, 2016, 06:01:34 μμ »
Συνεπώς "κενό" με >12h x μπορεί να καλυφθεί με ΠΕ04.0y, έστω λειτουργικά.
Αλλά όχι "οργανικά".
Και νομικά.
Ευχαριστώ.
Παρακαλώ, αλλά μην παραβλέπεις τις προυποθέσεις για να γίνει αυτό. Μιλάμε για πλεονάζον προσωπικό που δεν δημιουργήθηκε με πρόθεση. Δεν μπορείς να παίρνεις ή να φέρνεις χ για να καλύψεις το y κενό! Αυτό δεν θα στεκόταν νομικά, αλλά και ούτε ηθικά ( κατα την δική μου ηθική γιατι βλέπω ότι δεν έχουν όλοι την ίδια θεώρηση, κατανοητό)

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #117 στις: Ιούλιος 25, 2016, 06:11:04 μμ »
Παρακαλώ, αλλά μην παραβλέπεις τις προυποθέσεις για να γίνει αυτό. Μιλάμε για πλεονάζον προσωπικό που δεν δημιουργήθηκε με πρόθεση. Δεν μπορείς να παίρνεις ή να φέρνεις χ για να καλύψεις το y κενό! Αυτό δεν θα στεκόταν νομικά, αλλά και ούτε ηθικά ( κατα την δική μου ηθική γιατι βλέπω ότι δεν έχουν όλοι την ίδια θεώρηση, κατανοητό)

Καταλαβαίνεις ότι (δεχόμενος το προηγούμενο "άσχημο ιστορικό") ότι αυτό:

α) Αναιρεί την τυπικότητα της β΄ανάθεσης (<=11 h)
β) Δημιουργεί όλα τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν ειδικά φέτος.

"Ανάγκες της υπηρεσίας" (σε ευρύτερη έννοια με πιθανότητες του τύπου :
ο v μπορεί να καλύψει >=12h μαθήματος t με πιθανότητα ff%,
o n μπορεί να καλύψει >=12h μαθήματος t με πιθανότητα gg%
κλπ"

Και υπό τις προϋποθέσεις που τίθενται
και αλληλοαναιρούνται κατά περίπτωση.

Οδηγώντας (τελικά) σε μη συνέπεια της νομοθεσίας , για την οποία μίλησα εξ'αρχής.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #118 στις: Ιούλιος 25, 2016, 06:22:42 μμ »
Δεν νομίζω ότι κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς.
Αν εννοείς ότι η β ανάθεση έχει εγγενώς προβλήματα που χειροτερεύουν με την κατα περίπτωση εφαρμογής της, και ότι πρέπει να θεσπιστούν καθολικοί και πιο αυστηροί παράμετροι στην εφαρμογή της... Μαζί σου.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #119 στις: Ιούλιος 25, 2016, 06:28:07 μμ »
Δεν νομίζω ότι κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς.
Αν εννοείς ότι η β ανάθεση έχει εγγενώς προβλήματα που χειροτερεύουν με την κατα περίπτωση εφαρμογής της, και ότι πρέπει να θεσπιστούν καθολικοί και πιο αυστηροί παράμετροι στην εφαρμογή της... Μαζί σου.

Συνεπώς ΔΕΝ πρέπει να ισχύσει (ΝΑ καταργηθεί):
"Οργανικό κενό x μπορεί να καλυφθεί λειτουργικά από ΠΕ04.0y".
Κάτι που είπες ότι ισχύει και νομικά.

Κενο x από ΠΕ04.0x
Κενό y από ΠΕ04,0y
κλπ.

Όλα τα άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτία._

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #120 στις: Ιούλιος 25, 2016, 06:49:50 μμ »
Πρέπει να υπάρχουν προυποθέσεις λέω. Αυστηρές. Μίλησα για πλεοναζον προσωπικό. Σε άλλες περπτώσεις πρέπει να μενουμε στα όρια.
Δεν καταλαβαίνω τι πρακτική σημασία εχει να επιμένω να τηρηθεί το όριο των 11 ωρών στην περίπτωση που δεν υπάρχουν πουθενα στην περιοχή άλλες ώρες α αναθεσης αλλά έχεις πλεονάζον προσωπικό. Όταν όμως εχεις πλεονάζον προσωπικό και αναγκάζεσαι να ξεχειλώσεις τις β αναθεσεις τότε δεν φέρνεις και αλλο με μεταθεση ή απόσπαση ουτε προσλαμβάνεις αναπληρωτές στην πλεονάζουσα ειδικότητα.
Αν καθε περιοχή ακολουθεί αυστηρά τις προυποθέσεις δεν θα φτασει στο σημείο να παραβεί τα όρια των β αναθέσεων
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 25, 2016, 06:53:59 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #121 στις: Ιούλιος 26, 2016, 07:27:11 μμ »
Μα τι θα έκανα εγώ. Για παράδειγμα ας φέρουμε την Α Αθήνας
Προέκυψαν πολλά οργανικά κενά βιολόγων  στα λύκεια. Κάνε μία σύγκριση με τα λειτουργικά κενά βιολόγων που θα προκύψουν το Σεπτέμβριο. Αν κατά τη γνώμη σου  η διαφορά που θα προκύψει οφείλεται σε τοποθέτηση άλλης ειδικότητας σε θέση βιολόγου κάνε καταγγελία στον προϊσταμενο δημόσιας διοίκησης αναφέροντας τα νομικά επιχειρήματα. Να ξέρεις όμως ότι η διοίκηση ενός ΠΥΣΔΕ περιλαμβάνει πολλές πτυχές που δεν τις γνωρίζουμε. Όπως
α) Πως θα διαθέσω το προσωπικό που περισσεύει;
β) Πως θα διαθέσω ανθρώπος που κάνουν επι χρόνια βιολογία (χωρίς κανένα παράπονο από γονείς και παιδιά) και τώρα πλεονάζουν; (Το βιολογία το αναφέρω ως παράδειγμα)
γ) Πως θα κάνω πιο γρήγορα την έναρξη των μαθημάτων όπου υπάρχουν κενά χωρίς ταυτόχρονα να κάνω χροντράδες στις παραβιάσεις των αναθέσεων και των νόμων;
Όλα τα παραπάνω  και πολλά περισσότερα ονομάζονται "εύρυθμή λειτουργία του σχολείου" κάτι που είναι πιο πάνω από αναθέσεις, υπεραριθμίες βελτιώσεις μόρια και που  είναι εξαιρετικά δύσκολη δουλειά όταν διοικείς τόσα σχολεία (για οποιδήποτε ΠΥΣΔΕ). Σε αυτό "εύρυθμή λειτουργία του σχολείου" φυσικά πρώτα περιλαμβάνεται και η παιδαγωγική και διδακτική συνιστώσα.
Η αποσπάσεις δεν γίνονται με βάση τα πραγματικά κενά που υπάρχουν στα σχολεία αλλά με βάση τις ψεύτικες και λιγότερες θέσεις (για όλες τις ειδικότητες) που δίνουν οι Δ.Δ.Ε.
Και κάτι τελευταίο. Οι αναπληρωτές βιολόγοι δεν είστε οι μόνοι τιμητές της παιδαγωγικής και διδακτικής ηθικής. Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές προτάσεις για τον τρόπο που πρέπει να διδάσκονται οι φυσικές επιστήμες οι οποίες είναι θέμα συνεδρίων και όχι forum.
Για να σου δώσω να καταλάβεις τι σημαίνει διοίκηση
Σε ένα ΠΥΣΔΕ προέκυψαν 34 υπεραριθμίες ΠΕ04. Διοίκηση σημαίνει ότι τα γυμνάσια τα βγάζω ομαδοποιημένα έτσι ώστε να προκύψουν κανα δυο κενά παραπάνω από εκεί που δεν θα έβγαινε κανένα. Δηλαδή εκεί που σε ένα γυμνάσιο υπάρχουν 5 ώρες βιολογία, 4 ώρες χημεία και 4 ώρες γεωγραφία και δεν βγαίνει κανένα οργανικό κενό τα ενώνω να βγούν 13 ώρες να βολευτεί ένας που μετά από 10 χρόνια βγαίνει υπεράριθμός με τα νέα μέτρα του Φίλη. Ετσι κι αλλιώς οι ώρες που θα χρειαστώ ενα βιολόγο δεν αλλάζουν. Αυτό μπορώ να το κάνω σε ένα γυμνάσιο που το αναλυτικό πρόγραμμα έχει πιο χαλαρους στόχους. Ναι δεν ακολουθώ ακριβώς το νόμο ή καλύτερα περνάω από ένα παραθυράκι αλλά αυτό λέγεται "εύρυθμή λειτουργία του σχολείου". Όταν έχω απέναντι μου 40 συναδέφους που δεν ξέρουν τι θα κανουν με την ζωή τους και εγώ είμαι ΠΥΣΔΕ πρέπει να τα σκέφτομαι όλα. Στο λύκειο όμως δεν με παίρνει να το κάνω τόσο εύκολα. Εκεί προσπαθώ να βρω άλλλες λύσεις.
Όλα τα παραπάνω όχι μόνο πρέπει να αφορούν ένα ΠΥΣΔΕ (γιατί αυτό λέγεται δίοίκηση) αλλά γίνονται δεκτά και σε διοικητικά δικαστήρια όπου έχουν προσφύγει συνάδελφοι για υποθέσεις τους.
Και να ξέρεις ότι όταν αναφέρομαι σε συδνικάτα του υπουργείου , σε λαμόγια, σε άρθρα της ντροπής σε ανικατότητα συναδέλφων να διδάξουν άλλα μαθήματα, ότι η βιολογία μόνο από βιολόγους, ότι καθένας την α ανάθεση του κλπ και κάθε λίγο στέλνω γράμματα και αναρτώ αναθέματα και τέτοια, το μόνο που καταφέρνω είναι να τους θέσω όλους εναντίον μου. Πιστεψε με αυτό έχετε καταφέρει οι αναπληρωτές βιολόγοι. Δεν θα βρείτε πουθενά στήριξη. Ακόμα και απο συναδέλφους που δεν θίγονται άμεσα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #122 στις: Ιούλιος 26, 2016, 07:36:49 μμ »
Σορρυ για τη μικρή παρέμβαση παιδιά.. αλλά πραγματικά από τα πιο βαρετά θέματα που έχω διαβάσει ποτέ (μετά ίσως από κάτι "ποιήματα" κάποιων...).
Απλά ήθελα να το εκφράσω.. συνεχίστε.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #123 στις: Ιούλιος 26, 2016, 08:37:13 μμ »
Ευχαριστω Πλάτωνα. Είναι πολύ χρήσιμη η οπτική σου. Δεν είναι άγνωστη σε εμάς, ούτε ήταν απρόβλεπτα από εμάς αυτά που διαπιστώνεις. Χρειαζόμαστε το feedback. Τα καταλαβαίνω και θα προσπαθήσω να τα αντιμετωπίσω. Δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές ξέρεις...... :-[. Το παλεύουμε

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10794
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #124 στις: Ιούλιος 26, 2016, 08:46:53 μμ »
gvasilis δεν εκτιμούν όλοι τις έρευνες και τις αναλύσεις των αποτελεσμάτων τους. Εγώ πάλι εκτιμώ τον συγκροτημένο λόγο σας και τον εξαιρετικό τρόπο παρουσίασης της κατάστασης στην ειδικότητά σας. Χρησιμοποιώ πληθυντικό, επειδή συμπεριλαμβάνω και τον συνεργάτη σου βιολόγο vasbio, με τον οποίο έχουμε βρεθεί από κοντά σε συναντήσεις του pde στη Θεσσαλονίκη!

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #125 στις: Ιούλιος 26, 2016, 09:10:53 μμ »
Η ανάγκη κινεί τον κόσμο.
Καμιά "άποψη" δεν εκφράζεται ΑΝ δεν κρύβει μια ανάγκη από πίσω της.
Έτσι και εδώ.
Και εννοείται ότι αν κάποιος ΔΕΝ έχει "αισθανθεί" ποτέ μια ανάγκη, τότε:
α) Δεν υπάρχει ούτε 1 στο 100000000000 να μπει στον κόπο να καταλάβει , πολύ περισσότερο διαβάσει, τι λέει ένας που τα λέει.
Απλά (όπως οι περισσότεροι) μπορεί να ανοίξει την "Αννίτα" γιατί αυτή την "ανάγκη" έχει. Το γιατί την έχει αυτή ας μην το αναλύσουμε.
β) Αν τυχόν και για κάποιο λόγο "αναγκαστεί" να διαβάσει τι λέει αυτός που την εκφράζει, θα "βαρεθεί".
γ) Αν  ποτέ στο μέλλον του "βιώσει" την ίδια ανάγκη θα πάρει την ίδια "ανταπόκριση" που λάμβανε όποιος πιο πριν από αυτόν τα "έλεγε".

Απλά:
Στην εποχή μας δεν μπορείς ΑΠΛΑ να "λες" κάτι: Πάρα πολλοί (σχεδόν όλοι) αυτό κάνουν
και
Αν δεν συντρέχουν οι παραπάνω προϋποθέσεις (Να το έχουν "βιώσει" και όσοι σε "ακούν") θα πάει άπατο, ό,τι κι αν λες.

Θέλει και τεκμηρίωση {Απαιτείται από την εποχή μας}.
Και αυτό κάνει ο gvasilis. Σε πολλά από όσα "λέει" κι εγώ διαφωνώ.

Φαίνεται ότι ούτε αυτό (η τεκμηρίωση) ΔΕΝ είναι αρκετό.
Sorry gvasilis .....Συνέχισε.
Εγώ διαφωνώ σε πολλά από όσα λες.

Μάλλον "εξ'ανάγκης": Αφού αυτή κινεί τον "κόσμο": Ό,τι και να "λες" (ο οποιοσδήποτε).

Υ.Γ.:> Ααααα και εννοείται ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ όποιος "λέει κάτι">.
Απλά χρησιμοποιεί ό,τι ακούει πάλι για τον ίδιο λόγο (Μερική τροποποίηση λόγων και μεθόδων) για τον ίδιο ακριβώς σκοπό (ανάγκη):
Το είπε καθαρά ο gvasilis.

Ευχαριστω Πλάτωνα. Είναι πολύ χρήσιμη η οπτική σου. Δεν είναι άγνωστη σε εμάς, ούτε ήταν απρόβλεπτα από εμάς αυτά που διαπιστώνεις. Χρειαζόμαστε το feedback. Τα καταλαβαίνω και θα προσπαθήσω να τα αντιμετωπίσω. Δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές ξέρεις...... :-[. Το παλεύουμε

Μεγάλο το ενδιαφέρον...Είναι και καλοκαίρι...Έχει ο θεός....!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 26, 2016, 10:01:36 μμ από sapore »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158512
  • Σύνολο θεμάτων: 19197
  • Σε σύνδεση σήμερα: 550
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 533
Σύνολο: 542

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.