*

Αποστολέας Θέμα: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"  (Αναγνώστηκε 34314 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #126 στις: Ιούλιος 27, 2016, 04:35:58 μμ »
Τεκμηριωμένες απόψεις υπάρχουν πολλές. Απλά δεν βρίσκονται μέσα στο forum.
Επίσης ξαναλέω για όσους δεν είναι ΠΕ04. Είναι σωστότερο να ασχολούνται με τις μεθόδους που θα κάνουν καλύτερο το δικό τους μάθημα και τον δικό τους κλάδο. Δεν γνωρίζουν τίποτα από διδακτική θετικών επιστημών και αυτά που αναφέρουν είναι απλά για "βόλεμα" γνωστών τους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:19:55 »

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #127 στις: Ιούλιος 27, 2016, 06:08:02 μμ »

Προφανώς "δεν έχει ενδιαφέρον το παρόν νήμα συζήτησης" επειδή ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων - προβληματισμών
επετεύχθη μέσα σε αξιοπρεπές κλίμα, διόλου σύνηθες για το φόρουμ .. Εάν ανταλλάσσονταν πυρά οι θεάσεις θα είχαν ανέβει στα ύψη...

Υπάρχει και η απλή λύση: Όποιον δεν τον ενδιαφέρει το παρόν νήμα,
απλά ας το προσπεράσει. Οι λοιποί συνεχίζουμε την ανάγνωση.


 ::)
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #128 στις: Ιούλιος 27, 2016, 07:15:39 μμ »
Προφανώς "δεν έχει ενδιαφέρον το παρόν νήμα συζήτησης" επειδή ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων - προβληματισμών
επετεύχθη μέσα σε αξιοπρεπές κλίμα, διόλου σύνηθες για το φόρουμ .. Εάν ανταλλάσσονταν πυρά οι θεάσεις θα είχαν ανέβει στα ύψη...

Υπάρχει και η απλή λύση: Όποιον δεν τον ενδιαφέρει το παρόν νήμα,
απλά ας το προσπεράσει. Οι λοιποί συνεχίζουμε την ανάγνωση.


 ::)


Αυτό που λες είναι μια από τις "ανάγκες" του σημερινού ΝεοΈλληνα (εντάσσεται μέσα σε μια από όλες) αν και πλειοψηφούσα.
Εννοείται και των εκπαιδευτικών.

Δες κι εδώ, όμως:
http://www.pde.gr/index.php?topic=28094.msg936670#msg936670



Έχει μια "αξιοπρεπή θέαση" χωρίς διαπληκτισμούς , παρότι καλοκαίρι.

Γιατί είναι 1 ανάγκη (που έχουν "βιώσει") όσοι συμμετέχουν.

Αν και αυτό είναι το "πνεύμα" της εποχής,
για εμένα το "θέμα" είναι αυτό που έγραψα στο τέλος του προηγούμενου post μου:

Γιατί,
ενώ και το παρακολουθούν (έστω κάποιοι ενδιαφερόμενοι) και κάποιοι "γράφουν" διαρκώς (άρα και έμπειροι) επί του "θέματος",
ΔΕΝ βρίσκεται "λύση",
παρά θα συνεχιστεί η ίδια "λύση", όπως πάντα;

Γιατί, για παράδειγμα σε αυτό το "θέμα"
παρά την προσπάθειά μας
(εγώ τουλάχιστον παρότι διαφωνώ στην απόλυτη "θέση" που εξέφρασα:

Συνεπώς ΔΕΝ πρέπει να ισχύσει (ΝΑ καταργηθεί):
"Οργανικό κενό x μπορεί να καλυφθεί λειτουργικά από ΠΕ04.0y".
Κάτι που είπες ότι ισχύει και νομικά.

Κενο x από ΠΕ04.0x
Κενό y από ΠΕ04,0y
κλπ.

Όλα τα άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτία._

με όλη την "προσπάθεια",
ΔΕΝ μπορεί να βρεθεί "λύση"
{Για αυτό και "κατέληξα" σε κάτι που "διαφωνώ"!!!}


Το θέμα (κατά τη γνώμη μου) έχει τις πτυχές και εκφάνσεις όλης της δυσκολίας και αδυναμίας ακόμα να "λυθεί" το "Ελληνικό ζήτημα" , όπως το βλέπουμε στα κανάλια.

Αλλά μην το παρατραβήξω....

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #129 στις: Ιούλιος 27, 2016, 07:45:25 μμ »
Κάτι σχετικά με τις β αναθέσεις που προκαλούν το μεγάλο πρόβλημα (σύμφωνα με μερικούς).
Έχει γίνει πολύς λόγος στο θέμα που εγώ ξεκίνησα για τον αριθμό των ωρών β ανάθεσης. Αν θα είναι 10, 11, 12, 1560 ή 7.892.563 κλπ. Από τη μία γράφεται από πολλούς ότι ο καθένας πρέπει να κάνει την ειδικότητα του και ότι είναι αντιπαιδαγωγικο ο χημικός να κάνει φυσική και ο φυσικός χημεία, ότι δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις να κάνουν ποιοτικό μάθημα και ότι αν έχουν μεταπτυχιακό μπορεί και να τις έχουν κλπ. Από την άλλη γράφεται από τους ίδιους ότι το πρόβλημα είναι το ξεχείλωμα των β αναθέσεων και ότι δεν πρέπει να είναι παραπάνω από καποιες ώρες κλπ. Νομίζω ότι αν θέτουμε παιδαγωγικά και επιστημονικής επάρκειας επισχειρήματα, δεν χωρά μέση λύση ως προς τις β αναθέσεις.  Πρέπει να υπάρχουν ή πρέπει να καταργηθούν. Δεν είναι δυνατόν να λέμε "ναι δεν έχουμε τα επιστημονικά εφόδια να διδάξουμε φυσική ως β ανάθεση , αλλά  μπορούμε να το κάνουμε μόνο μέχρι 11 ώρες. Την 12η ωρα δεν μπορούμε γιατί σε αυτή την ώρα δεν ξέρουμε φυσική". θέλω να πω ότι τα επιχειρήματα παιδαγωγικά και επιστημονικής επάρκειας δεν έχουν συγκεκριμένο αριθμο ωρών που ισχύουν μόνο όταν "ξεχειλώνουν οι β αναθέσεις". Ας δεχτούμε (εγω διαφωνώ κάθετα), ότι πρέπει να καταργηθούν οι β αναθέσεις με βάση τα παιδαγωγικά και επιστημονικής επάρκειας επιχειρήματα. Αυτό όμως πρέπει να γίνει για όλες τις ειδικότητες χωρίς καμμία εξαίρεση. Ας κάνουμε ένα "άρτια επιστημονικά ταξινομημένο σχολείο" (κατά την γνώμη αυτών που δεν θέλουν τις β αναθέσεις)  Σε μία τέτοια περίπτωση προκαλώ τον οποιδήποτε να βγάλει ένα πρόγραμμα εύρυθμής λειτουργίας του σχολείου. Να βολέψει (σε περισσότερα απο ένα σχολεία) ένα μαθηματικό με 23 ώρες (μονός αριθμός) έναν με 21 ώρες (μονός αριθμός), να βολέψει τους ΠΕ15 ("σε ποια σχολή μάθανε γεωγραφία και ΚΠΑ και έχουν το θράσος να παίρνουν β αναθεση") και όλες τις άλλες ειδικότητες που παίρνουν β αναθέσεις.
Το όριο των ωρων β ανάθεσης δεν έχει να κάνει με παιδαγωγικά κριτήρια αλλά με την διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού που αποτελεί και αυτό ένα βασικό "πυλώνα" (Τσίπρας) του σωστού σχολείου.
Και όλοι ξέρουμε ότι
Καθηγητής που ταλαιπωρείται από σχολείο σε σχολείο δεν πάει με διάθεση στο μάθημα (ακόμα και αν ο ίδιος το παίζει υπεράνω και νομίζει ότι πάει). Χωρίς διάθεση μάθημα δεν γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:19:55 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #130 στις: Ιούλιος 27, 2016, 08:10:50 μμ »
Προσιδιάζει στο Ελληνικό Ζήτημα:

α) Έστωσαν:
{ x-->ΠΕ04.0x}               {............}
{y-->ΠΕ04.0y}                {............}
{.................}   ====>{............} ====> ΑΔΥΝΑΤΟ
{................}                 {............}
{n-->ΠΕ0n     }                {.............}

β) Έστωσαν:
{x-->ΠΕ04.0y και λίγο v}                 {............}
{y-->ΠΕ0n και λίγο m    }                 {............}
{.............................}   ====> {............}   =====> ΑΔΥΝΑΤΟ
{.............................}                 {............}
{f---> ΠΕ0f και λίγο g    }                 {............}


γ) Έστωσαν:
Λίγο βύσμα και "καλή θέληση"  ======> ΟΛΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ


ΩΠ.....ΜΑΣ "ΤΣΑΚΩΣΑΝ" ΟΙ ΞΕΝΟΙ......

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #131 στις: Ιούλιος 28, 2016, 12:15:10 πμ »
......<Καθηγητής που ταλαιπωρείται από σχολείο σε σχολείο δεν πάει με διάθεση στο μάθημα (ακόμα και αν ο ίδιος το παίζει υπεράνω και νομίζει ότι πάει). Χωρίς διάθεση μάθημα δεν γίνεται.>......

Είναι καλό να μη γενικεύουμε.. Εδώ και 10 χρόνια πηγαίνω σε 2-3 σχολεία διαφορετικά κάθε χρόνο, μου δίνουν ό,ποιο μάθημα δεν θέλουν να διδάξουν οι υπόλοιποι ΠΕ04, φυσικά τα πιο προβληματικά τμήματα και όμως κάνω ωραιότατα τη δουλειά μου-πολύ καλύτερα από αρκετούς που δεν μετακινούνται σε άλλα σχολεία!
Το να έχεις διάθεση για εργασία είναι θέμα χαρακτήρος και συνέπειας πάνω απ' όλα..

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #132 στις: Ιούλιος 28, 2016, 10:53:53 πμ »
Συμφωνώ ότι Β ανάθεση δεν πρέπει να υπάρχει καθόλου. Κάνεις μόνο αυτό που σπούδασες. Και αν το σπούδασες και πρέπει να πιστοποιείται ότι το ξέρεις, είναι defacto A ανάθεση. Και αυτό δεν σημαίνει ο Φυσικός μόνο Φυσική. Όλοι σπουδάσαμε κάτι παραπάνω από το αντικείμενο του τίτλου και ναι υπάρχουν και τα μεταπτυχιακά που πρέπει να γίνουν σεβαστά, όπως και το οτιδήποτε ακαδημαϊκό.
Ο μόνος λόγος που και εγώ ανέχομαι την Β ανάθεση είναι η διαχείριση προσωπικού και υποχωρώ στο παιδαγωγικό κομμάτι. Διότι υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα που εδώ και λίγα χρόνια έχει γίνει γνωστό αν και ακόμη και φέτος πολλοί κάνουν πως δεν υπάρχει. Για την ανθρώπινη διαχείριση λοιπόν του πλεονάζοντος προσωπικού υπάρχει η Β.
Τα άλλα προβλήματα δεν είναι τόσο δυσεπίλυτα. Για το μονό σε αριθμό ωράριο και τα ζυγά μαθήματα, υπάρχει ήδη αυτό το πρόβλημα σε πολλές ειδικότητες. Σε πολλά σχολεία πηγαίνουν ήδη πολλοί και πήγαιναν πάντα. Είναι φανερό ότι υπάρχει πρόνοια να μην πηγαίνουν σε πολλά σχολεία μόνο κάποιοι, ενώ είναι συνήθεια για αρκετούς άλλους.
Άλλωστε αυτά τα προβλήματα είναι λυμένα σε αρκετές χώρες. Οι λύσεις δεν ταιριάζουν με τα ελληνικές συνήθειες, αλλά είναι λύσεις. και επαναλαμβάνω, δεν είναι Β ανάθεση αν το έχεις σπουδάσει το μάθημα.
Επειδή λοιπόν η Β ανάθεση προσπαθεί να διευθετήσει ένα πρακτικό εργασιακό πρόβλημα, αλλά δεν θέλουμε αυτό να διαιωνίζεται και ανατροφοδοτείται, πιστεύω ότι σταδιακά πρέπει να περιοριστεί το όριο εώς ότου είτε να μηδενιστεί και να αντικατασταθεί από άλλο σύστημα ακαδημαϊκών αναθέσεων, είτε ναα φτάσει σε έναν αριθμό π.χ. εώς 3 ίσα ίσα για να δίνει λύση στις περιπτώσεις που δεν βγαίνει μονός αριθμός, πάλι εννοείται με ανοχή, γιατί τίποτα στον κόσμο δεν είναι τέλειο, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία για να τα κάνουμε όλα ρημαδιό.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #133 στις: Ιούλιος 28, 2016, 02:28:00 μμ »
Εγώ όπως ξαναείπα δεν συμφωνώ να καταργηθεί η β ανάθεση όχι μόνο από διαχείριση προσωπικού αλλά πιστευω ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να κάνουν αξιόλογα τα μαθήματα β ανάθεσης .
Όσο αφορά σε άλλες χώρες οι πληροφορίες σου δεν είναι σωστές. Οπως σου ξαναείπα το θέμα δεν λύνεται μέσα από forum αλλά από συνέδρια.
ξαναλέω τα επιχειρήματα σου δεν στέκουν . Μην επιμένεις να βγάζεις άχρητους όσους κάνουν β ανάθεση και να προσπαθείς δήθεν να δώσεις άσχετες λύσεις σε όλα. Δεν υπάρχουν. Οι β αναθέσεις είναι σωστές και επιστημονικά τεκμηριομένες. Από εκεί και περα όλα τα άλλα είναι για να δωθούν περισσότερες θέσεις σε μία ειδικότητα.
Τέλος δεν επανέρχομαι.
Αλλαξτε τροπαριο σας το ξαναλέω. Δεν είστε οι μόμνοι τιμτές της διδακτικής.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #134 στις: Ιούλιος 28, 2016, 02:36:02 μμ »
Και αυτό γιατί δεν μπορώ να μην το πω
Δεν υπάρχει κανένας (ούτε εσεις ουτε εγώ ουτε άλλος) που να μπορεί κρίνει την επιστημονική επάρκεια ενός εκπαιδευτικού να διδάξει ένα μάθημα (σε β ανάθεση).ΚΑΝΕΝΑΣ. Ειδικά όσοι δεν είναι μόνιμα στο χώρο της εκπαίδευσης. Ο μόνος που κρίνει είναι ο μαθητής. Τελειώστε λοιπόν με τα δήθεν επιστημονικά κριτήρια για τις β αναθέσεις και κανονίστε άλλους τρόπους να πάρετε αυτό θέλετε.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #135 στις: Ιούλιος 28, 2016, 03:05:19 μμ »
Καλώς  :)
Πάντως δεν νομίζω ότι εβγαλα αχρηστους αυτούς που κάνουν β ανάθεση. Δεν υπάρχει κατι τέτοιο. Απλώς εμφανίζω στοιχεία για το τι σπούδασε ο καθένας και ότι αυτά δεν στοιχειοθετούν συγκεκριμένες υπαρκτες β αναθέσεις. Εγω παρουσιάζω γεγονότα. Το άχρηστος είναι ερμηνεία και δεν είναι δικιά μου. Ούτε την δέχτηκα. Ελπίζω να μην είναι αυτο ένα απο τα σημεία που διαφωνούν μαζί μου αυτοι που λένε ότι διαφωνούν.
Υπάρχουν και μερικά ακόμη ψέμματα που κυκλοφορούν για να απαξιώσουν την στάση μου. Όπως φάνηκε και πριν ούτε είμαι τελείως εναντιον της β ανάθεσης πρακτικά. Ούτε επιθυμώ να μεινουν στιν αέρα οι πλεονάζοντες και να πάρουν τις θέσεις τους εμείς που είμαστε απ έξω. Θα πρεπει να σκεφτειτε από που τα ακούτε αυτά...,
Από μια πλευρά αυτές οι φήμες με εξυπηρετούν. Δείχνουν κάτι.
Άλλωστε και εγω προσπαθώ να αναδείξω τη ρατσιστική πλευρά του θέματος. Διακρίσεις ανάμεσα σε πτυχία ειδικότητες σπουδές. Ξέρετε ότι ακόμα υπάρχουν φαινόμενα διακρίσεων αντρών γυναικών, μόνιμων αναπληρωτών, παλαιών νέων. Είναι δύσκολο να τα αναγνωρίσεις, μερικές φορες και να τα αποφύγεις. Κάποια έχουν γίνει κοινή γνώμη πια..... Και γίνεσαι και ο ίδιος θύτης.
Βγάζω όμως στοιχεία για να μην κλείνουμε τα μάτια. Η ερμηνεία είναι επιλογή όμως
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 28, 2016, 03:56:58 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #136 στις: Ιούλιος 29, 2016, 01:33:58 πμ »
Συνάδελφοι το θέμα που έθεσα στην αρχή φαίνεται ότι απασχολεί μεγάλο αριθμό ΠΕ04. Από μία μικρή έρευνα που έκανα πολλοί συνάδελφοι βρίσκονται "στα μαχαίρια" για το συγκεκριμένο θέμα. Δυστυχώς ή ευτυχώς ο δικηγόρος που μου έκανε την γνωμοδότηση αρνείται να την αναρτήσω στο Forum ή να την διαβιβάσω σε οποιοδήποτε άλλον. Μπορώ μόνο να την χρησιμοποιήσω εγώ για το αίτημα μου (αν ήταν υπερ μου και έκανα αίτηση) στο ΠΥΣΔΕ που ανήκω. Άλλωστε η απάντηση που δίνει είναι ονομαστική. Αυτή ήταν και η συμφωνία που είχα κάνει από την αρχή. Διαφορετικά μου είπε θα ήταν άλλη η τιμή χρέωσης αν γινόταν χρήση άμμεσα ή έμεσα από πολλούς συναδέλφους (προφανώς το θέμα είναι συντεχνιακό των δικηγόρων για να βγάζουν λεφτά).  Μου είπε επίσης ότι λαμβάνει και άλλα μηνύματα από συναδέλφους ΠΕ04 για το ίδιο θέμα και από τις δύο πλευρές. Τόνισε ότι  ΠΥΣΔΕ πρέπει να ζητήσουν γνωμοδότηση από την νομική υπηρεσία του υπουργείου. Είναι τα μόνα αρμόδια να ζητήσουν κάτι τέτοιο σύμφωνα με την νομοθεσία. Σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει κίνδυνος να βρεθούν εκτεθημένα ακόμα και μετά από διευκρινιστική εγκύκλιο του υπουργείου. Γιατί αν λάβουν μία εγκύκλιο που είναι αντίθετη με τη νομοθεσία (όποια και αν είναι αυτή) πρέπει να το καταγγείλουν και να αρνηθούν να την εφαρμόσουν. Ήδη έχει δεχθεί προτάσεις να ανάλάβει δύο συναδέλφους που θα καταθέσουν μήνυση στο ΠΥΣΔΕ για παράβαση καθήκοντος σε περιπτωση που δεν ικανοποιηθεί το αίτημα τους (δεν μου είπε σε ποια από τις δύο ομάδες ανήκουν).
Νομίζω ότι εφέτος το πρόβλημα είναι σοβαρό και πρέπει να είναι όλοι πολυ προσεχτικοί στο τι θα αποφασίσουν

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #137 στις: Ιούλιος 29, 2016, 12:06:11 μμ »
sapore επειδή το θεμα είναι σοβαρό και έχουν και οι δυο πλευρές σημαντικά επιχειρήματα, σοβαρέψου στο λίγο  τι γράφεις. Αν είσαι ΠΕ04 πάρτο σοβαρά γιατί σε λίγο θα σε βρει και εσένα. Αν δεν είσαι ΠΕ04 ασχολήσου λίγο με την ειδικότητα του όποια και αν είναι. Το "βύσμα" στην περίπτωση αυτή δεν κολλάει πουθενά και οι ξένοι θα μας τσακωσουν αν δουν αυτά που γράφεις εσύ.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #138 στις: Ιούλιος 31, 2016, 04:36:35 μμ »
Νέο πρόβλημα προς συζήτηση
Σε σχολείο παρόμοιο με το δικό μου υπάρχουν 32 λειτουργικές ώρες ΠΕ04 (σύμφωνα με τα λεγόμενα συναδέλφου που τον αφορά η υπόθεση)
6 Χημεία
10 Βιολογία
16 Φυσική
Οι ώρες γεωγραφίας θα δωθούν ως β σε άλλες ειδικότητες (παλαιότεροι στο σχολείο)
Στο σχολείο υπηρετούν 2 ΠΕ04 με υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες ο καθένας
Ένας χημικός (παλαιότερος) , ένας φυσικός (νεότερος)
Με δεδομένα όσα συζητήθηκαν μέχρι τώρα (Π.Δ 96, 97, 4186, ΦΕΚ 2016) ποια θα πρέπει θα είναι η κατανομή των ωρών τον Σεπτέμβριο; Ας ξεκινήσουμε με αιτιολογημένες απαντήσεις.

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεραρριθμίες ΠΕ04 και "εμφύλιος"
« Απάντηση #139 στις: Ιούλιος 31, 2016, 05:31:59 μμ »
Ο παλαιότερος χημικός συμπληρώνει 1ος: παίρνει 6 ώρες Χ, 10 Β και 4 Φ αφού κρινόμαστε ενιαία. Ο φυσικός παίρνει τις 12 ώρες Φ που απομένουν και πάει για συμπλήρωση σε άλλο σχολείο. Αυτά προκύπτουν από το άρθρο 36 παρ. 18 του 4186. 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158547
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 455

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.