*

Αποστολέας Θέμα: Β ανάθεση. Ποιος;  (Αναγνώστηκε 2907 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 355
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 03:46:37 μμ »
Ειναι δυνατόν οι φιλόλογοι να διδάσκουν θρησκευτικά;; Ανοίγουν επικίνδυνοι δρόμοι...
Εδώ οι γαλλικών διδάσκουν Ιστορία,που είναι άσχετοι.Αυτο είναι τόσο επικίνδυνο,όσο να διδάσκουν οι φιλόλογοι θρησκευτικά.Το θέμα είναι πως δεν υπάρχει πρόγραμμα αξιολόγησης και επιμόρφωσης προκειμένου να γίνουν αυτές οι προσαρμογές. Κυρίως πρέπει οι εκτός ασεπ διορισμένοι να δώσουν ασεπ σε όλα τα μαθήματα που διδάσκουν.Αν δεν τα καταφέρουν,σπιτι τους.Όπως γινόταν και με εμάς όταν αποτυγχάναμε.Δεν κατάλαβα,ισονομία δεν έχουμε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:43:27 »

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1194
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 04:02:12 μμ »
Η διδασκαλία της ιστορίας ως δεύτερης ανάθεση στους καθηγητές ξένων γλωσσών ισχύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια βασιζόμενη στο πρόγραμμα σπουδών των αντίστοιχων  φιλολογιών. Φυσικά οι καθηγητές ξένων γλωσσών δεν διδάσκουν Θρησκευτικά , μάθημα παντελώς ξένο προς την ειδικότητα τους. Οι φιλόλογοι στο πρόγραμμα σπουδών τους έχουν και ύλη θρησκευτικών; Και με ποιο πρόγραμμα αξιολόγησης και επιμόρφωσης οι διάφορες ειδικότητες θα διδάσκουν διάφορα μαθήματα παντελώς ξένα προς τις σπουδές τους; Για να μην παίζουμε λοιπόν την κολοκυθιά το ΙΕΠ επιτέλους να αποφασίσει κάθε ειδικότητα να διδάσκει το μάθημα της.
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 355
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 04:11:39 μμ »
Η διδασκαλία της ιστορίας ως δεύτερης ανάθεση στους καθηγητές ξένων γλωσσών ισχύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια βασιζόμενη στο πρόγραμμα σπουδών των αντίστοιχων  φιλολογιών. Φυσικά οι καθηγητές ξένων γλωσσών δεν διδάσκουν Θρησκευτικά , μάθημα παντελώς ξένο προς την ειδικότητα τους. Οι φιλόλογοι στο πρόγραμμα σπουδών τους έχουν και ύλη θρησκευτικών; Και με ποιο πρόγραμμα αξιολόγησης και επιμόρφωσης οι διάφορες ειδικότητες θα διδάσκουν διάφορα μαθήματα παντελώς ξένα προς τις σπουδές τους; Για να μην παίζουμε λοιπόν την κολοκυθιά το ΙΕΠ επιτέλους να αποφασίσει κάθε ειδικότητα να διδάσκει το μάθημα της.
Ανέφικτο γιατί απαιτούνται χιλιάδες διορισμοί εκπαιδευτικών, οι οποίοι δεν θα γίνουν. Άλλωστε οι δανειστές είπαν αξιολόγηση και θα γίνει. Ή λύση είναι γραπτός ασεπ με βάρος σε δεύτερο πτυχίο, ώστε να γίνονται νόμιμα οι β αναθέσεις. Σε περίπτωση που υπάρχουν επιτυχόντες με διπλά πτυχία, θα έπρεπε για το καλό των μαθητών να αποχωρεί και ένας εκπαιδευτικός εκτός ασεπ διορισμένος με ένα πτυχίο. Σε δέκα χρόνια δεν θα υπάρχουν κενά και θα απαλλαχθουμε και από τον έλεγχο των δανειστών στην Παιδεία. Είναι άλλωστε και ηθικό αυτοί που δημιούργησαν το πρόβλημα με παράνομους διορισμούς εκτός ασεπ, να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να φύγουν.

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1194
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 04:39:45 μμ »
Αγαπητέ μου κανείς φοβερά λάθη....Με τον ΑΣΕΠ έχουν διορισθεί μετά το 1988. Όσοι διορίστηκαν πριν είναι άχρηστοι ...στον καιάδα λοιπόν. Όσοι διορίστηκαν μετά το 1988 με το μικτό σύστημα 60/40 κ.λ.π...από που προκύπτει ότι οι μεν είναι ικανότεροι των δε. Όταν μπεις σε αίθουσα να διδάξεις τότε θα καταλαβεις την πραγματική σου αξια και θα προσπαθήσεις αν θέλεις να επιτύχεις να διορθώσεις τις οποιεσδήποτε ελλείψεις εχεις....γιατί κανείς δεν είναι τέλειος.
Βάσει ποιου ηθικού νόμου και ποιου νομικού κανόνα κρίνεις ανικάνους χιλιάδες συναδέλφους σου;
Η στάση σου μου θυμίζει αυτό εδώ. Κρίμα

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ-ΤΕΛΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ-ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ  Απρ 12, 2014; 4:04pm
http://asep-edu.blogspot.gr/p/blog-page_9.html
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:43:27 »

Αποσυνδεδεμένος Truth

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 676
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατεχόμενη Ελλάδα
    • Προφίλ
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 05:01:07 μμ »
Αγαπητέ μου κανείς φοβερά λάθη....Με τον ΑΣΕΠ έχουν διορισθεί μετά το 1988. Όσοι διορίστηκαν πριν είναι άχρηστοι ...στον καιάδα λοιπόν. Όσοι διορίστηκαν μετά το 1988 με το μικτό σύστημα 60/40 κ.λ.π...από που προκύπτει ότι οι μεν είναι ικανότεροι των δε. Όταν μπεις σε αίθουσα να διδάξεις τότε θα καταλαβεις την πραγματική σου αξια και θα προσπαθήσεις αν θέλεις να επιτύχεις να διορθώσεις τις οποιεσδήποτε ελλείψεις εχεις....γιατί κανείς δεν είναι τέλειος.
Βάσει ποιου ηθικού νόμου και ποιου νομικού κανόνα κρίνεις ανικάνους χιλιάδες συναδέλφους σου;
Η στάση σου μου θυμίζει αυτό εδώ. Κρίμα

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ-ΤΕΛΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ-ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ  Απρ 12, 2014; 4:04pm
http://asep-edu.blogspot.gr/p/blog-page_9.html
1. να υποθέσω πως δεν έχεις ασεπ;
2. και ποιος είπε πως οι έχοντες ασεπ δεν έχουν μπει στην τάξη;
3. έχουμε 2 που έχουν μπει στην τάξη αλλά ο ένας ή κρίθηκε αποτυχών ή δεν τόλμησε ή δεν ήθελε γιατί είχε βρει τη λύση την "καλή". Ποιον θα εμπιστευόσουν περισσότερο;
Έλεος με την καραμέλα "στην τάξη φαίνεσαι" και τις αυτόματες εξισώσεις  ότι όποιος έχει ασεπ δεν έχει δοκιμαστεί στην τάξη. Το άκουσα πρόσφατα κι από μια 3τεκνη που χώθηκε στους πίνακες χάρη στην 3τεκνία
The tigers have found me and I do not care.

(Bukowski)

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 355
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 05:39:23 μμ »
Αγαπητέ μου κανείς φοβερά λάθη....Με τον ΑΣΕΠ έχουν διορισθεί μετά το 1988. Όσοι διορίστηκαν πριν είναι άχρηστοι ...στον καιάδα λοιπόν. Όσοι διορίστηκαν μετά το 1988 με το μικτό σύστημα 60/40 κ.λ.π...από που προκύπτει ότι οι μεν είναι ικανότεροι των δε. Όταν μπεις σε αίθουσα να διδάξεις τότε θα καταλαβεις την πραγματική σου αξια και θα προσπαθήσεις αν θέλεις να επιτύχεις να διορθώσεις τις οποιεσδήποτε ελλείψεις εχεις....γιατί κανείς δεν είναι τέλειος.
Βάσει ποιου ηθικού νόμου και ποιου νομικού κανόνα κρίνεις ανικάνους χιλιάδες συναδέλφους σου;
Η στάση σου μου θυμίζει αυτό εδώ. Κρίμα

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ-ΤΕΛΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ-ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ  Απρ 12, 2014; 4:04pm
http://asep-edu.blogspot.gr/p/blog-page_9.html
Με βάση την 527/2015 απόφαση της Ολομέλειας ΣτΕ, παρανομοι είναι οι διορισμοί πού έγιναν εκτός ΑΣΕΠ μετά το 2002. Άρα, έχεις λάθος. Ή απόλυση είναι σοβαρό θέμα και θα γίνει νόμιμα, όχι αυθαίρετα.Εσυ όμως γιατί ενόχλησε; Επανειλημμένα έχεις πει πως είσαι ασεπιτης. Ή μήπως είχα δίκιο που έλεγα πως δεν είσαι; Καλά το θέμα δεν είναι αυτό. Τα πάντα θα κριθούν με βάση τις δικαστικές αποφάσεις, δεν είναι θέμα ανταλλαγής απόψεων.

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1194
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 05:39:30 μμ »
@ Truth
Είμαι από τους άχρηστους ( δεν το είπα εγώ) της επετηρίδας...ίσχυε ως μοναδικός τρόπος διορισμού με καλα και τα άσχημα της μεχρι το 1998.
Από που κατάλαβες ότι εννοω ότι πως οι έχοντες ΑΣΕΠ δεν έχουν μπει στην τάξη; Η παρατήρηση που έκανα στο σχόλιο μου ήταν γενικής φύσεως.
Στην θεωρία όλοι άριστοι είμαστε....άλλα στην πράξη τα πράγματα είναι πολλές φόρες διαφορετικά. Το αξιόμαχο του στρατού δεν κρίνεται από την εμφάνιση στις παρελάσεις κακά τα ψέμματα. Η τρίτεκνη τι ρόλο παίζει στην συζήτηση μας;
Για τις προτεινόμενες απολύσεις έχεις να πεις κάτι;
 
Παράθεση
Σε περίπτωση που υπάρχουν επιτυχόντες με διπλά πτυχία, θα έπρεπε για το καλό των μαθητών να αποχωρεί και ένας εκπαιδευτικός εκτός ασεπ διορισμένος με ένα πτυχίο.
Τι ειδους απαξίωση είναι αυτή; Ποιος νομικός και ηθικός κανόνας την καλύπτει;
Στο σχολείο χρειάζεται αλληλοβοήθεια και όχι αλληλοεξόντωση.
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1194
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 05:47:12 μμ »
@ origenis
Επειδη είσαι αθεράπευτα προκλητικός και εδώ δεν γράφω για να δημιουργώ εντυπώσεις και αντιπαλότητες σου εχω πει κατ επανάληψη ότι υπηρετώ από το 1985...και δέχτηκα εκ μέρους σου πλήθος από ειρωνείες και άλλα πολλά.
Σε παρακαλώ μην παραποιείς τα λεγόμενα μου.
 Η απόφαση της Ολομέλειας ΣτΕ είναι πληρως αποδεκτή από όλους
Όσο για τις απολύσεις ο ΔΥ κώδικας προβλέπει πότε γίνονται...τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού και εκ του πονηρού.
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος Truth

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 676
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατεχόμενη Ελλάδα
    • Προφίλ
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 07:08:24 μμ »
@ Truth
Είμαι από τους άχρηστους ( δεν το είπα εγώ) της επετηρίδας...ίσχυε ως μοναδικός τρόπος διορισμού με καλα και τα άσχημα της μεχρι το 1998.
Από που κατάλαβες ότι εννοω ότι πως οι έχοντες ΑΣΕΠ δεν έχουν μπει στην τάξη; Η παρατήρηση που έκανα στο σχόλιο μου ήταν γενικής φύσεως.
Στην θεωρία όλοι άριστοι είμαστε....άλλα στην πράξη τα πράγματα είναι πολλές φόρες διαφορετικά. Το αξιόμαχο του στρατού δεν κρίνεται από την εμφάνιση στις παρελάσεις κακά τα ψέμματα. Η τρίτεκνη τι ρόλο παίζει στην συζήτηση μας;
Για τις προτεινόμενες απολύσεις έχεις να πεις κάτι;
 Τι ειδους απαξίωση είναι αυτή; Ποιος νομικός και ηθικός κανόνας την καλύπτει;
Στο σχολείο χρειάζεται αλληλοβοήθεια και όχι αλληλοεξόντωση.
Μα έτσι όπως το είπες αυτό φάνηκε. Τώρα, όσο για την επετηρίδα, ειλικρινά δε μου λέει κάτι. Σαφώς και είναι άσχημο να ξέρεις ότι σε 10 χρόνια θα διοριστείς και ξαφνικά αυτό να χάνεται (μου συνέβη) αλλά, αφού άλλαξε κι αφού από τότε πέρασαν 18 χρόνια (10 μ'εχρι τον τελευταίο ασεπ έστω), είχες όλο το χρόνο να προετοιμαστείς και να προσπαθήσεις. Εσύ απαξιώνεις έτσι απλά στηριζόμενος στο τι ίσχυε; Πολλά ίσχυαν στο παρελθόν αλλά κοιτάμε τ τωρινά δεδομένα και το να θες να εξαιρεθείς ενώ άλλοι περνούν τη βάσανο είναι εγωιστικό.
The tigers have found me and I do not care.

(Bukowski)

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1194
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 07:42:41 μμ »
@Truth
Διαβάζεις με προσοχή ο,τι γράφω;
Υπηρετώ από το 1985...τι μου απάντησες λοιπόν;

Το αδόκιμο όρο "άχρηστος" για τους διορισμένους με επετηρίδα τον χρησιμοποιεί μια ομάδα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ...τον λόγο τον γνωρίζουν οι ίδιοι...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2016, 08:07:39 μμ από ΝΟΜΙΜΟΣ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:35:51 πμ »
Δείτε παιδιά … πως έχει το πράγμα.
Σύμφωνα με το πδ 63/2005 και το άρθρο 1, παρ. 90 δίδεται το δικαίωμα στην κυβέρνηση να εκδίδει κανονιστικές πράξεις οι οποίες δεν προκαλούν δαπάνες.
Μπορούν να εκδοθούν και κανονιστικές πράξεις με δαπάνες, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό του κράτους.
Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν οι ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ αποτελούν κανονιστική πράξη, η οποία δεν προκαλεί δαπάνες.
Αν προσέξετε τα «ψιλά γράμματα» στην αρχή κάθε ΑΠΟΦΑΣΗΣ θα προσέξετε ότι αναφέρουν
α) το αναφερόμενο πδ 63/2005 και
β) ότι δεν προκαλείται δαπάνη.
Συνεπώς, ισχύουν οι αναθέσεις μαθημάτων όπως κάθε φορά ανακοινώνονται από το υπουργείο.
Ευχαριστώ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2017

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 943322
  • Σύνολο θεμάτων: 16429
  • Σε σύνδεση σήμερα: 186
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 85
Σύνολο: 85

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.