*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 209327 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #392 στις: Σεπτέμβριος 24, 2014, 06:42:13 μμ »
Α! Σημειωτέον ότι το τμήμα έχει 5 παιδιά εκ των οποίων μόνο 1-2 θα πάνε Θεωρητική. Ας απαντήσει κάποιος με εμπειρία σχετική!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:38:10 »

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #393 στις: Σεπτέμβριος 24, 2014, 10:05:58 μμ »
Διδάσκω σε φροντιστήριο. Κάνω 3 ώρες αρχαία ελληνικά. Οι δύο ώρες κείμενο, οι άλλη συντακτικό γραμματική. Στο κείμενο: δουλεύω μετάφραση, ερμηνευτικά και λεξιλογικά. Από γραμματική συντακτικό μόνο αν προλάβω. Στην ώρα της γραμματικής κάνω επανάληψη γραμματική και συντακτικό από γυμνάσιο και κάποια στιγμή τους κάνω γλωσσικό εγχειρίδιο. Ασκήσεις σε γραμματική και συντακτικό τους βάζω ή άσχετες  ή σχετικές με κείμενο. Αναλόγως το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #394 στις: Σεπτέμβριος 25, 2014, 10:27:08 πμ »
Εγώ όμως δεν έχω την πολυτέλεια των 3 ωρών δυστυχώς. Σκέφτομαι να κάνω 1 και 1 δηλαδή τη πρώτη κείμενο και την άλλη εγχειρίδιο αλλά και πάλι δε θα προλαβαίνω. Στο τέλος τι θέματα μπαίνουν? Ζητούν μετάφραση, ερμηνευτικά, γραμματικά τα πάντα?

Αποσυνδεδεμένος p@n

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #395 στις: Οκτώβριος 05, 2014, 04:51:01 μμ »
Με βάση τις οδηγίες που δόθηκαν στις 24/9 η ύλη για το διδαγμένο πλέον είναι:

Ξενοφώντας Βιβλίο Β
Κεφ. 1, 16-32
Κεφ. 2, 1-4 και 16-23
Κεφ. 3, 11-16 (από μετάφραση) και 50-56
Κεφ. 4, 1-17 (από μετάφραση) και 18-23

Θουκυδίδης, Βιβλίο Γ
70-83 (82-83 από μετάφραση)


{Επομένως δεν είναι πια στην ύλη του Ξενοφώντα οι παράγραφοι 37-43 από βιβλίο 4 και αφαιρέθηκαν οριστικά τα βιβλία 6 και 7 από Θουκυδίδη. Σωστά;;;;}


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:38:10 »

Αποσυνδεδεμένος susanna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #396 στις: Οκτώβριος 05, 2014, 06:46:41 μμ »
p@n, έτσι πρέπει να είναι, αλλά κι εγώ ανασφαλής νιώθω, μέχρι να μας το επιβεβαιώσει κάποιος παλιός κι έμπειρος...

Άλλο θέμα: Ξεκινάμε με εισαγωγή Ξενοφώντα και μπαίνουμε στο κείμενο κι έπειτα ξαναγυρνάμε, κάνουμε εισαγωγή Θούκυ πριν ξεκινήσουμε το κείμενό του, σωστά;

Ως πρωτάρα θέλω να αγοράσω ένα βοήθημα, ποιο με συμβουλεύετε να προτιμήσω;

Ιδέες για περαιτέρω προγραμματισμό διδασκαλίας ή μήπως υπάρχει κάπου και δεν το εντόπισα;

Αποσυνδεδεμένος p@n

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #397 στις: Οκτώβριος 05, 2014, 07:50:50 μμ »
Στα σχολεία όλων των μαθητών μου πάντως έκαναν και των δύο την εισαγωγή και τελείωσαν. (Ευτυχώς οι περισσότεροι έβαλαν και διαγώνισμα οπότε την μάθαμε καλά και ξεμπερδέψαμε για την ώρα)

Σχετικά με βοήθημα, θα σου έλεγα να μην δώσεις χρήματα, αλλά να χρησιμοποιήσεις αυτό των γνωστών εκδόσεων που υπάρχει στο διαδίκτυο. Μπορεί να μην είναι το καλύτερο αλλά τουλάχιστον θα σιγουρεύεσαι για κάποιες απαντήσεις. Εγώ έχω και του Πατάκη από όταν ήμουν η ίδια στην Α λυκείου (γιατί δεν έχει αλλάξει τίποτα τόσα χρόνια) και είναι ίδια πάνω κάτω. Όμως μην μείνεις σε αυτά. Αξιοποίησε τα σχόλια του σχολικού και φτιάξε δικές σου σημειώσεις (ερμηνευτικές) που θα διευκολύνουν εσένα και τους μαθητές σου.

Όσον αφορά τον προγραμματισμό...εγώ τελειώνω τον Ξενοφώντα πριν τα Χριστούγεννα και τον Θουκυδίδη περί τα τέλη Μαρτίου- αρχές Απριλίου. Μετά μόνο επανάληψη...

Αποσυνδεδεμένος lenileni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #398 στις: Οκτώβριος 05, 2014, 08:11:37 μμ »
Κάποιος που να έχει δουλέψει σε εσπερινό γνωρίζει αν διδάσκουμε μετάφραση,γιατί χλωμό το βλέπω?

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #399 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 08:50:39 μμ »
Συνάδελφοι βοήθεια! Όπως έγραψα και παραπάνω έχω ένα 2ωρο (45λεπτα) Αρχαία Α Λυκείου σε φροντιστήριο. Σκέφτομαι πως να δομήσω το μάθημα. Να κάνω μία φορά μόνο Ξενοφών σχόλια μετάφραση κτλ. και την επόμενη εβδομάδα μόνο εγχειρίδιο? Ή να σπάσω το 2ωρο σε 1 ώρα Ξενοφών και 1 εγχειρίδιο δεδομένου ότι στο σχολείο προχωρούν γρήγορα γιατί έχουν 6 ώρες? Ας με συμβουλεύσει κάποιος! Επίσης για το εγχειρίδιο δίνετε εξτρά ασκήσεις ή μένετε σε αυτές που έχει το εγχειρίδιο?

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #400 στις: Οκτώβριος 10, 2014, 10:40:35 πμ »
Kαλημέρα! Έχω την ίδια ακριβώς απορία με το "γιωτάκι".΄Πρωτάρα και γω στη διδασκαλία των αρχαιών ελληνικών στην α λυκειου έχω πελαγώσει γτ το επίπεδο του τμήματος είναι πάρα πολύ χαμηλό! (μ.ο. 11!!) Οπότε από γραμματική οι γνώσεις  δεν φτάνουν καν το λύω ..δεν σας μιλάω για το λύομαι...τι κάνουμε ρε παιδιά σε ένα 1,5 την βδομάδα; Να μείνω μόνο μετάφραση και ερμηνευτικά και παράλληλα λεξιλογικά και ο,τι κάνουμε από σύνταξη; πώς θα συμβουλέυατε να δουλέψουμε τη γραμματική με δεδομένο ότι ξεκινήσαμε και αργά και ήδη το σχολείο βρίσκεται πιο μπροστά;

Κάθε συμβουλή καλοδεχούμενη! ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος susanna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #401 στις: Οκτώβριος 11, 2014, 12:33:38 πμ »
p@n, σ' ευχαριστώ, αν και τελικά ξεφορτώθηκα το μάθημα σε νέα κατανομή που έγινε-είμαι σε δημόσιο σχολείο κι όχι σε φροντιστήριο, γι' αυτό ζητούσα έναν σχετικό προγραμματισμό διδασκαλίας της ύλης.
Καλή δύναμη, συνάδελφοι στε φροντιστήρια! Πράγματι, τι να πρωτοβγάλει κανείς... μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω!

Αποσυνδεδεμένος chrisoulita

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #402 στις: Οκτώβριος 15, 2014, 01:56:52 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα! Πρώτη φορά φέτος κάνω ιδιαίτερα αρχαίων Α' Λυκείου και θέλω να μοιραστώ μαζί σας μία απορία μου. Να βάζω τον μαθητή μου να μαθαίνει απέξω τους αρχικούς χρόνους των ανώμαλων ρημάτων; Από την μία το αναλυτικό πρόγραμμα λέει πως δεν "απομνημονεύουμε γλωσσικούς τύπους", από την άλλη η καθηγήτρια στο σχολείο τους ζήτησε χρονική και εγκλιτική αντικατάσταση κάποιου τύπου του "αγω". Το παιδί δεν έχει αποφασίσει ακόμα τι κατεύθυνση θα ακολουθήσει του χρόνου... Εσείς τι οδηγίες δίνεται για τους αρχικούς χρόνους στους μαθητές σας;   ???
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2014, 02:02:33 μμ από chrisoulita »

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #403 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 05:37:13 μμ »
Συνάδελφοι έχετε βάλει διαγώνισμα στον Ξενοφώντα? Εγώ θα βάλω τώρα και αναρωτιέμαι τι να βάλω. Μετάφραση, σχόλια, γραμματικά, συντακτικά, λεξιλογικά κτλ.? Όποιος έχει βάλει διαγώνισμα με βάση το νέο σύστημα ας με βοηθήσει!

Αποσυνδεδεμένος ZoumbiZou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Τίποτα δεν πάει χαμένο...
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #404 στις: Οκτώβριος 29, 2014, 09:58:49 πμ »
^^ Προσωπικά, δίνω κριτήριο αξιολόγησης κάθε 2ο μάθημα και βέβαια όποτε τελειώνουμε ενότητα, εξετάζουμε μετάφραση προφορικά και τα υπόλοιπα τα γράφει... Έχω βρει από το διαδίκτυο τα θέματα της τράπεζας και δίνω από αυτά και συμπληρώνω 1 άσκηση συντακτικές αναγνωρίσεις και 1 γραμματική, συνήθως χρονική αντικατάσταση γιατί είναι στανταράκι στο σχολείο... (Γενικά να μην ξεπερνά το 20' το κριτήριο)

Έχω όμως μια άλλη απορία... Ο μαθητής που έχω της Α' δυσκολεύεται να μάθει μετάφραση (δεν έχω προσδιορίσει ακριβώς αν βαριέται και δεν του βγαίνει ή αν όντως, όπως λέει, δεν μπορεί να θυμάται...). Μπορεί να κάνει γενική απόδοση νοήματος, αλλά μετάφραση πολύ δύσκολο... Τον πιέζω λιγάκι, του δίνω μετάφραση λέξη λέξη μήπως αντιστοιχεί στο μυαλό του την εικόνα της λέξης και της σημασίας της κλ. όμως πάλι δε βγαίνει πολύ καλά... Τελικά, ζητούν αυτολεξεί μετάφραση? Να τον χαλαρώσω λίγο? Το ίδιο έχουμε και στο συντακτικό/γραμματική περίπου... τα μαθαίνουμε, οι μεμονωμένες ασκήσεις βγαίνουν καλά, μόλις του ζητήσεις να τα βρει στο κείμενο ή να έχει κάποια πιο σύνθετη άσκηση βραχυκυκλώνει!
Όσο για εισαγωγή κι εμένα την έκαναν όλη και τέλος, ωστόσο εγώ προτιμώ να συνδέουν το συγγραφέα με το έργο του και την κάνω τμηματικά.


Αποσυνδεδεμένος θάνος73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #405 στις: Νοέμβριος 06, 2014, 03:48:29 μμ »
συνάδελφοι, προστέθηκαν νέα θέματα στην τράπεζα θεμάτων αρχαίων α' λυκείου;
σα δαχτυλίδια του Κρόνου κρέμονται πάνω απ' το κεφάλι τα όνειρα που κάνω όταν είμαι ξύπνιος στο σκοτάδι

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158554
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 518

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.