0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εξαρτάται από τις τάξεις που θα διδάξεις. Όταν ήμουν σε φροντιστήριο πριν πολλά χρόνια, με βοηθούσαν πολύ οι σημειώσεις θεωρίας κυρίως στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου. Αντίθετα στη Γ Λυκείου για Πανελλήνιες, τους έλεγα να διαβάζουν τα πάντα γιατί στις Πανελλήνιες δεν υπάρχουν SOS! (Υπάρχουν βέβαια κάποια θέματα που επαναλαμβάνονται πιο συχνά, αλλά τίποτε από όλα τα υπόλοιπα δεν αποκλείεται)
Τι μέθοδο ακολουθείτε στη συγγραφή σημειώσεων που δίνετε στον μαθητή σε ιδιαίτερο, όσον αφορά το κομμάτι των ασκήσεων; Αναφέρομαι κυρίως σε Λύκειο.Α. Δίνετε φωτοτυπίες από βοηθήματαΒ. Τοu λέτε να αγοράσει αυτός ένα βοήθημα και το έχει μαζί του στο μάθημα από όπου του βάζετε και ασκήσεις (βλέπω παιδιά στο δρόμο που κρατανε τον Μπάρλα πχ!)Γ. Έχετε συγγράψει εσείς σε ηλεκτρονική μορφή (ή χειρόγραφα;;; συλλογή ασκήσεων απο διάφορες πηγές.Γράφω κάποιες παρατηρήσεις-σκέψεις μου σχετικά με τις παραπάνω μεθόδους:μέθοδος Α: χάνεις την δυνατότητα της δικής σου επιλογής ασκήσεων από διάφορα βοηθήματα, περιορίζεσαι σε ότι βγάζεις φωτοτυπία, (δεν μπορείς να βγάλεις ολόκληρο το βοήθημα φωτοτυπία), ούτε να κόβεις ασκήσεις από τις σελίδες που βγάζεις φωτοτυπία. μέθοδος Β: τα βοηθήματα αλλάζουν κάθε χρόνο σχεδόν, οπότε θα πρέπει και εσύ να αγοράζεις συνέχεια βοηθήματα για να συμβαδίζεις με τον μαθητή σου, αλλά και να λύνεις από την αρχή αρκετές ασκήσεις που θα είναι καινούργιες. Επίσης περιορίζεσαι στην επιλογή ασκήσεων μιας και ακολουθείς ένα βοήθημα.μέθοδος Γ:είναι πολύ κουραστικό στα Μαθηματικά η συγγραφή σε ηλεκτρονική μορφή. Όμως από την άλλη δίνεις τις ασκήσεις που εσύ θέλεις και επιλέγεις από διάφορες πηγές (διάφορα βοηθήματα, ιντερνετ κλπ) και θεωρείς χρήσιμες.περιμένω τις απόψεις σας.