*

Τελευταία νέα

  • Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2014-15
  • Διάθεση αποσπασμένων εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. από υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΑΙΘ σε σχολικές μονάδες
  • Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2014-15
  • Προσλήψεις αναπληρωτών Δασκάλων ειδικής αγωγής και αναπληρωτών Δασκάλων του ενιαίου πίνακα γενικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015
  • Πρόσληψη ενός (1) προσωρινού αναπληρωτή, κλάδου ΠΕ03.50 Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, για το διδακτικό έτος 2014-2015. Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το σχολικό έτος 2014-2015
  • Αποστολέας Θέμα: Αγγλικά Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 47307 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος marvac

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1201
    • Εθισμός στο pde...
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #126 στις: Απρίλιος 15, 2010, 09:39:17 πμ »
    Η ορθογραφία είναι αμελητέα ποσότητα και σκοπό έχει να βοηθήσει τους μαθητές της β και γ γυμνασίου. Ο πιο αντικειμενικά δίκαιος τρόπος είναι με αριθμό λέξεων. π.χ. 30 λέξεις από 0,1 η λέξη.
    "Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
    πέσουν καιροί οργισμένοι,
    κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
    για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
    μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
    (Κωστής Παλαμάς)

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:13:23 »

    Αποσυνδεδεμένος talkinghead

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 66
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #127 στις: Απρίλιος 21, 2010, 11:19:38 μμ »
    Φέτος είναι η 1η χρονιά που είμαι στην Δευτεροβάθμια (στην Πρωτοβάθμια έχω φάει ήδη κάμποσα χρόνια) και έχω αγχωθεί αρκετά με το τί θα δουν τα ματάκια μου τον Ιούνη...

    Για όποιον ενδιαφέρεται επισυνάπτω το περσυνο αρχείο με τις οδηγίες που έστειλε η σύμβουλος για την εξέταση των γερμανικών και ελπίζω να σας βοηθήσει.

    Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 54
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #128 στις: Απρίλιος 25, 2010, 05:00:26 μμ »
    Συναδελφοι/-σσες Αγγλικων, ειχαμε συζητησει μερικα πραγματακια στην αρχη της χρονιας για τα νεα βιβλια και την ελλειψη ακουστικου υλικου. Τωρα που τελειωνει η χρονια μπορειτε να κανετε μια αποτιμηση των νεων βιβλιων; Πως σας βγηκαν;μεχρι που φτασατε;Πως φανηκαν στα παιδια;
    Για να μιλησω για τον εαυτο μου, εγω διδαξα τα εξης επιπεδα:
    Α' Γυμνασιου, προχωρημενους: Αν και το βιβλιο εχει πολυ υλικο, μου φανηκε γενικα πολυ ευκολο, και στα παιδια το ιδιο. Τα κειμενα βατα, το λεξιλογιο οχι τεραστιο, λιγες λεξεις ηταν αγνωστες στην ουσια και η γραμματικη πολυ βασικη! Ωρες ωρες το εβρισκα βαρετο, ως προς τη θεματολογια.Τελειωνω το κεφ. 8.
    Β' Γυμνασιου, αρχαριοι: Τι να πρωτοπω;Αποτυχια σε ολα τα επιπεδα. Τεραστια κειμενα, πολυ αγνωστο λεξιλογιο, λιγη γραμματικη. Οι ασκησεις του workbook δεν βοηθουσαν στην εκμαθηση των γραμματικων φαινομενων αφου για να κανεις μια ασκηση γραμματικης επρεπε να ξερεις απειρες λεξεις. Τις θεωρω και πολυ φλυαρες χωρις να βοηθουν ουσιαστικα. Και οι λεξιλογικες ασκησεις πολυ δυσκολες ως προς το νοημα τους. Γενικα ειχα και πολυ χαμηλου επιπεδου παιδια, που περισυ ειχαν ολοκληρωσει μισο επιπεδο και φετος ηταν σαν να παρεμβαλλονταν τουλαχιστον 2 επιπεδα Αγγλικων που δεν ειχαν διδαχθει.Μ'αυτα εφτασα στο κεφ.6, μ'αυτο θα τελειωσω την υλη, αλλα καναμε ελαχιστα speaking, listening και καθολου writing. Δεν υπηρχε χρονος, καθε κειμενο ηθελε τουλαχιστον 3 μαθηματα για να εξηγηθει πληρως και μετεφραζα τα παντα απο ασκησεις λεξιλογιου και γραμματικης.
    Γ' Γυμνασιου, αρχαριοι. Το βιβλιο αυτο και στο συνολο του το υλικο με αφηνει παγερα αδιαφορη. Καθολου ενδιαφεροντα θεματα, τα κειμενα βαρετα, πολυ λεξιλογιο, συμπαθητικη καλυψη γραματικης. Στο workbook επικρατει φλυαρια ανευ προηγουμενου με δηθεν επικοινωνιακες ασκησεις.Κι εδω εφτασα στο 6 κεφ. γιατι χαθηκαν μαθηματα.Εκανα παντως και καποια sp.'/list./writing.
    Τα teacher's books ειναι συμπαθητικα αν και δυσχρηστα με τοσες σελιδες και ειδικα στην Γ'γυμνασιου με πολλα λαθη στις απαντησεις των ασκησεων. Με κρεμασαν πολλλες φορες, οπου δεν ειχα ριξει μια ματια προηγουμενως.
    Γενικα θα ηθελα πολυ να ξαναδιαλεγαμε εμεις βιβλια!!
    Αν σας ενδιαφερει το θεμα θα ηθελα να ακουσω τις αποψεις σας!
    « Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2010, 02:39:34 μμ από Lenazagor »

    Αποσυνδεδεμένος vivi06

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 101
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #129 στις: Απρίλιος 26, 2010, 12:04:12 πμ »
    ας παραθεσω κ τη δικη μου αποψη λοιπον...
    ημουν πολυ διστακτικη στη χρηση των βιβλιων αλλα μπορω να πω οτι σε γενικες γραμμες με εξεπληξαν ευχαριστα. και για να γινω πιο σαφης...
    1. α γυμνασιου διδαξα το βιβλιο των προχωρημενων (εχω φτασει στο κεφ4, αλλα απο γραμματικη τελειωσα ολους τους χρονους - ποτε δεν ακολουθω το βιβλιο). το βιβλιο μου φανηκε πολυ ευχαριστο κ ωραια γραμμενο, με υλικο καταλληλο για την ηλικια κ το επιπεδο των παιδιων - ακομα κ οι αδυναμοι μαθητες (γιατι στο σχολειο μου δεν εχουμε επιπεδα, τους εβαλα ολους στους προχωρημενους) δεν εχουν προβλημα να ακολουθησουν το βιβλιο. φυσικα μεγαλο μειον η ελλειψη σιντι, αλλα γιαυτο δεν φταινε οι συγγραφεις. μαλιστα πολλα λισενινγκ τους τα υπαγορευω γιατι ειναι αρκετα ενδιαφεροντα. επισης ευχαριστη εκπληξη ηταν το πραγματικα διαθεματικο πνευμα του βιβλιου κ ποσο ευκολα εβγαζα επιπλεον δραστηριοτητες προτζεκτ κλπ απο καθε κεφαλαιο. λυπαμαι που δεν το τελειωνουμε. βεβαια παντα χρησιμοποιω κ αλλες πηγες κ ποτε δεν μενουμε στο βιβλιο απλα.
    2. β γυμνασιου προχωρημενοι. πολλοι συναδελφοι παραπονιουνται οτι ειναι δυσκολο. για μενα ειναι το καλυτερο απο ολα τα βιβλια του δημοσιου που εχω δει. πολυ ωραια δομη, δυσκολα μεν κειμενα, αλλα κειμενα που ιντριγκαρουν τους μαθητες με πολυ διαθεματικοτητα - πολλες φορες οι μαθητες μου φερνουν επιπλεον πληροφοριες (πχ για τα ηφαιστεια, την σαντορινη, το τριγωνο των βερμουδων κλπ) εχουν κανει απειρα προτζεκτ εμπνευσμενα απο το βιβλιο. εχουμε δει ντοκιμαντερ κλπ κλπ κ τα λισενινγκ ειναι επισης πολυ ενδιαφεροντα. μπορω να πω οτι - εφοσον δεν στεκεσαι σε μικρα πραγματα οπως το να μαθουν τα παιδια 100 λεξεις ανα σελιδα κ χειριζεσαι τα κειμενα ως εναυσμα προς συζητηση κ ερευνα ειναι πραγματικα πολυ καλο. εχω ολοκληρωσει το 3 αλλα απο θεμα γραμματικης εχουμε κανει ολους τους χρονους κ παρα πολλα προτζεκτ. θα ηθελα να τελειωσω το συγκεκριμενο βιβλιο, ειδικα το κεφ 4 που μιλαει για τη νεα παιδαγωγικη του καζαντζακη - θα τους το κανω του χρονου κ ας μην προβλεπεται...
    3. γ γυμνασιου αναγκαστικα αρχαριων γιατι δεν βγηκε προχωρημενων. 3000 επιπεδα κατω απο της δευτερας. πως θα δουν τα παιδια του χρονου ενα βιβλιο που μπροστα στο προηγουμενο ειναι αλφαβηταρι, δεν ξερω... θα γελασουμε παντως.
    εχω βαρεθει να βαζω χι στις απαραδεκτες ασκησεις που δεν εχουν ουτε λογο υπαρξης ουτε παιδαγωγικο σκοπο - πρεπει να εγινε το βιβλιο στην πραγματικοτητα σε μια βδομαδα. κ φυσικα δεν εγινε ποτε προυφ ριντινγκ πραγμα πραγματικα αισχρο! ακομα κ σε τιτλους κεφαλαιων εχει λαθη! για να μην πω για την κακομοιρα την μισα μπαρτον που ειναι γραμμενη με 100 διαφορετικους τροπους στην ιδια σελιδα! γενικως, μια αηδια... εφτασα στο 5 κεφαλαιο κ αυτο γιατι περναω τις σελιδες σαν να ξεφυλλιζω το κοσμοπολιταν (συγγνωμη, στο κοσμοπολιταν διαβαζω κ κανενα αρθρο, στο συγκεκριμενο βιβλιο δεν κανω πανω απο 1 ασκηση στη σελιδα).
     γενικως εχει ωραια θεματα που δεν τα εκμεταλλευεται... κ φυσικα το απαραδεκτο "διαθεματικο" μαθημα φυσικης που κατευθειαν του εβαλα χι... οποιος θελει να μαθει την φυγοκεντρο δυναμη στα αγγλικα ας περασει πρωτα στο φυσικο κ ας το μαθει ως ορολογια - κ μετα ας εξηγησει κ σε μενα την αμοιρη αγγλικου πως λειτουργει γιατι δεν εβγαζα ακρη! (παντα σκραπας στη φυσικη γαρ)
    κ φυσικα δουλευαμε κυριως εκτος βιβλιου, με εκθεσεις εμπνευσμενες απο το θεμα τις ενοτητας, λισενινγκ απο αλλα βιβλια, προτζεκτ πανω στη θεματολογια αλλα σε καμια περιπτωση απο αυτα που εχει μεσα γιατι ειναι πολυ "ακυρα". οποιος εκανε το προτζεκτ με το λουνα παρκ ας μας πει τη γνωμη του, εγω απλα βαζω χι στις σελιδες, τοσο πολυ το μισω.
    δεν ειμαι πολυ αντικειμενικη, αλλα χιλιες φορες να εκανα το βιβλιο της β που μου αρεσει κιολας! αυτα!

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:13:23 »

    Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 54
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #130 στις: Απρίλιος 26, 2010, 02:36:49 μμ »
    Ευχαριστω για την απαντηση σου που πραγματικα ηταν πολυ διαφωτιστικη. Φαινεται οτι εχεις δουλεψει πολυ τα βιβλια, και εκανες οτι καλυτερο μπορουσες για να εμπνευσεις και να κινητοποιησεις τα παιδια! Πραγματικα αυτο επρεπε να κανουμε ολοι...αν ειχαμε χρονο, αρκετες ωρες διδασκαλιας εννοω. Θα ηθελα να σταθω στην υλη που εχεις καλυψει και να σε ρωτησω κατι, με καμμια διαθεση κριτικης. Απο τοσα λιγα κεφαλαια πως θα βαλεις θεματα εξετασεων; Ο λογος που εγω προχωρουσα προσπαθωντας να καλυψω οσα περισσοτερα κεφαλαια γινεται, εχοντας κανει ελαχιστα project, ειναι για να εχω κατι να βαλω στις εξετασεις του Ιουνιου. Εκτος απο την Α Γυμνασιου, που εχει αρκετα κειμενα, τα αλλα δυο βιβλια που διδαξα μπορει να εχουν μεγαλα κειμενα, ομως δεν προσφερονται για επεξεργασια καταλληλη και για εξετασεις. Αν σκεφτεις δε οτι καποια τα εβαλα στα διαγωνισματα τριμηνων, γιατι προσπαθω να εχουν το format των εξετασεων, δεν μενουν και πολλα για επεξεργασια στις εξετασεις. Ειναι ενα θεμα που μας απασχολει στο τελος της χρονιας, δεν ειναι ευκολο να βγαλεις υλικο διαγωνισματος που να καλυπτει περιπου 4 σελ. οταν δεν εχεις κανει αρκετα.
    Του χρονου θα τα συνεχισεις η θα προχωρησεις στο επομενο βιβλιο;
    Εμενα παντως με κουρασαν αυτα τα βιβλια, ισως του χρονου που θα εχω απαλλαγει απο το αγχος του καινουριου που το ανακαλυπτεις σιγσ-σιγα κανω κι εγω περισσοτερα πραγματα, αλλωστε παντα τα πραγματα βελτιωνονται τον επομενο χρονο, αν θελεις να κανεις δουλεια!

    Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 54
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #131 στις: Απρίλιος 26, 2010, 02:54:14 μμ »
    Μιας και ειπες οτι δεν εχετε επιπεδα και στη Β' εκανες το βιβλιο των προχωρημενων τα παιδια με χαμηλο επιπεδο πως ανταποκριθηκαν; Γιατι ακουω απο την συναδελφο που κανει αυτο το βιβλιο οτι τα παιδια δεν καταλαβαινουν τα κειμενα, δυσκολευονται λογω του λεξιλογιου και βεβαια δεν τα αναγκαζει κανεις να μαθουν απειρες λεξεις αλλα σαν καθηγητης πρεπει να τις παρεχεις για να τα διευκολυνεις. Εμενα τα δικα μου παντως, αρχαρια,δυσκολευτηκαν πολυ, απο καθε κειμενο εβγαζα απειρες comprehension ασκησεις για να καταλαβουν για τι μιλαμε! Πολυτελειες για project δεν ειχαμε, εκανα ομως καποια listening και speaking.
    Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω μαζι σου περισσοτερο για το βιβλιο της Γ' Γυμνασιου, αθλιο!Πολυ φλυαρια για το τιποτα!Αυτο με τη φυσικη ηταν μεγαλη εμπνευση, τι να πω τωρα.
    Τωρα οτι καναμε καναμε, την επομενη χρονια ελπιζω οτι θα ειναι καλυτερα!

    Αποσυνδεδεμένος vivi06

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 101
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #132 στις: Απρίλιος 26, 2010, 09:33:40 μμ »
    οσον αφορα την υλη για εξετασεις, εχω παρα πολλα πραγματα να τους βαλω. καταρχην, πριν απο καθε διαγωνισμα (κ τωρα που γραφω ειμαι στη μεση συνταξης του επομενου διαγωνισματος της πρωτης) τους δινω φωτοτυπημενες ολες τις λεξεις των κεφαλαιων που συμπεριλαμβανονται στο διαγωνισμα. αντι να τρωω χρονο γραφοντας λεξεις στον πινακα κλπ, τους ζητω να σημειωνουν μονο οσες τους δυσκολευουν πολυ στην κατανοηση (οχι την αυτολεξει μεταφραση του κειμενου, αλλα στην κατανοηση του γενικου νοηματος του μαθηματος) κ στο τελος για επαναληψη τους δινω τη φωτοτυπια. τα λεξιλογια περιλαμβανουν και συνωνυμα αντιθετα και παραγωγα και καθε διαγωνισμα περιλαμβανει επισης 1 ασκηση ορθογραφιας για να εξοικειωθουν με την υπαγορευση, 1 κειμενο για κατανοηση λογου κ μια εκθεση (καθοδηγουμενη και φυσικα διδαγμενη). οποτε ο τροπος που κανω το διαγωνισμα κ κατεπεκταση την τελικη εξεταση του ιουνιου ειναι ως εξης: 1 ορθογραφια, 3-4 ασκησεις λεξιλογιου με παραγωγα συνωνυμα εκφρασεις κλπ, 2-4 (αναλογως) γραμματικες ασκησεις που να περιλαμβανουν τα παντα - πολλαπλων επιλογων με χρονους, κλοουζ, αντιστοιχισεις, συμπληρωση κενων κλπ. επιπλεον, δινω ενα μικρο κομματι απο ενα κειμενο κ 5 ασκησεις κατανοησης (συνηθως συντομες απαντησεις λογω ελλειψης χωρου). κ φυσικα στο τελος μια εκθεση περιπου οσο μια παραγραφος. η διδακτικη ωρα φτανει ακριβως για εναν μετρια διαβασμενο. στις εξετασεις θα κανω κατι αναλογο, αλλα δυστυχως η εκθεση δεν μπορει να μπει. θα βαλω καποια αλλη ανοιχτου τυπου ασκηση που θα βασιζεται σε γραμματικους τυπους, ωστε να την ενταξω στην γραμματικη. αν θελεις δειγμα μπορω να σου στειλω. συνηθως ζοριζομαι στο τι να αφησω εξω, απο λεξιλογικης πλευρας, ενω τα γραμματικα φαινομενα τα εξαντλω μεσω πολλαπλων επιλογων η ασκησεων αντιστοιχισης. κ προσπαθω να συμπεριλαβω τυπους ασκησεων που συναντουν σε επιπεδο Β1-Β2 γιατι ουσιαστικα αυτο τους "καιει". οπως επισης κ οι λεξιλογικες ασκησεις στοχευουν στην επαναληψη λεξεων που συναντουνται αρκετα στις εν λογω εξετασεις. προσπαθω γενικως να τα ζοριζω στο σχολειο, για να μην καθησυχαζονται με την καραμελα "ε, αυτα τα ξερω, τα εχω κανει στο φροντιστηριο". αν πχ στο φροντιστηριο ειναι στην γ ταξη, εγω τους βαζω ασκησεις επιπεδου Β1+ για να τα κραταω στην πριζα κ να τα εισαγω σε λιγο πιο συνθετες δομες. οπως μπορεις να φανταστεις, δεν καθομαι μονο στις ασκησεις του βιβλιου, αλλα χρησιμοποιω κυριως δικο μου υλικο, κυριως πρωτοτυπο. αν θελεις δειγμα οσων ειπα, στειλε μου πμ με το μαιλ σου να σου στειλω. ελπιζω να ημουν κατατοπιστικη.
    παρεπιπτοντως, δεν με πολυ-απασχολει να βγαλω την υλη, γιατι ετσι κ αλλιως η γραμματικη στην οποια τα εκθετω ειναι ανωτερου επιπεδου - πχ σε 3 μαθηματα εκανα ολους τους χρονους σφαιρικα πλην μελλοντων για να αρχισουν να εχουν μια πιο ολιστικη εικονα κ οχι το κατεβατο που μαθαινουν στο φροντιστηριο κ το ξεχνουν μετα απο μια βδομαδα. αυτο βοηθησε ιδιαιτερα τα παιδια που θα δωσουν σε λιγες μερες το Β2 για να ξεκαθαρισουν καποια πραγματα. η πχ στο κεφαλαιο με γερουνδιο απαρεμφατο τους εδωσα κανονικα τις λιστες με σχηματισμους, εξαιρεσεις, ρηματα, επιθετα κλπ κ (φυσικα) τα συμπεριλαμβανω στην διδαχθεισα υλη.

    Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 54
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #133 στις: Απρίλιος 26, 2010, 11:09:40 μμ »
    Vivi πραγματικα εισαι φοβερη,κανεις πολλη δουλεια. Εγω κανω τα απαραιτητα γιατι οταν ξεκινησα πριν 10 χρονια, αντιμετωπισα παραπονα ως προς το υλικο, τους φαινονταν πολλα και απιτητικα, ενω δεν εβρισκα ανταποκριση και απο τα παιδια χαμηλου επιπεδου η αυτα που δεν πανε Αγγλικα εξω. Προτιμω λοιπον να κανω λιγα, με οσο καλυτερο τροπο μπορω, για να δινω την ευκαιρια και στους σχεδον ασχετους μαθητες να μην πελαγωνουν.Αφου προθυμοποιηθηκες θα σου στειλω π.μ. με το mail μου να μου στειλεις υλικο, και αν χρειαζεσαι κατι και απο εμενα πες μου.Ευχαριστω που μπηκες στον κοπο να απντησεις με τοσες λεπτομερειες και πληροφοριες. Ελπιζω να εχουμε κι αλλες απαντησεις, συντομα!

    Αποσυνδεδεμένος mel

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 619
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕ 06
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #134 στις: Μάιος 17, 2010, 11:47:49 μμ »
    ειναι πραγματι λιγο ασαφες. εγω παντως θα δωσω μικρη βαρυτητα στη βαθμολογια ετσι ωστε να μην παιζει κ μεγαλο ρολο πως κ τι θα κοψω. Βασικα ειμαι κατα της ορθογραφιας κ ουτε μεσα στην ταξη εξεταζω ετσι. Δινω σημασια στη σημασια κ τη χρηση της λεξης που ουτως ή αλλως θα τη γραψει μεσα σε ασκησεις κ θα εξασκηθει. Την βαζω επειδη ειναι υποχρεωτικη στις εξετασεις αλλα θα δωσω 2 βαθμους.

    Αποσυνδεδεμένος mel

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 619
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕ 06
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #135 στις: Μάιος 21, 2010, 09:39:43 μμ »
    θα συμφωνησω οτι της Α και β ταξης (προχωρημενων) ηταν πολυ καλα .Της γ γυμνασιου εβγαλα αρκετα που τα βρηκα παρατραβηγμενα και το βιβλιο των αρχαριων της β ταξης το βρηκα πολυ δυσκολο για αρχαριους ιδιαιτερα απο πλευρας λεξιλογιου. Σε γενικες γραμμες ομως υπηρχε αρκετο καλο υλικο σε ολα και με δεδομενο οτι ετσι κι αλλιως δεν προλαβαινεις να βγαλεις ολοκληρο βιβλιο μπορεις να κρατησεις οτι σε ικανοποιει.

    Αποσυνδεδεμένος christina_g

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 63
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #136 στις: Σεπτέμβριος 04, 2010, 12:33:33 μμ »
    Συνάδελφοι καλησπέρα,
    χρειάζομαι τη βοήθεια όποιου γνωρίζει...
    Με ποιο τρόπο εξετάζουμε τους μετεξεταστέους στην Ξένη Γλώσσα;; Η δομή της γραπτής εξέτασης πρέπει να είναι η ίδια όπως τον Ιούνιο ή ισχύει κάτι άλλο; Μπορώ να βρώ κάπου την σχετική νομοθεσία;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον γνωρίζει και μπει στον κόπο ν' απαντήσει!

    Αποσυνδεδεμένος AlexandeR

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 269
    • Φύλο: Άντρας
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #137 στις: Σεπτέμβριος 04, 2010, 12:49:18 μμ »
    Όπως το είπες: η δομή της γραπτής εξέτασης είναι η ίδια όπως τον Ιούνιο. Για το Γυμνάσιο, ισχύει το Π.Δ. 465/81 Φ.Ε.Κ. 129 Τ. Α΄, άρθρο 10 και η διευκρινιστική εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ Γ2/241/25-1-1985.

    Βέβαια, πρέπει να τους εξετάσεις και προφορικά, γιατί στην καρτέλα του μαθητή βάζεις στο τέλος δύο βαθμούς: έναν για τα προφορικά, έναν για τα γραπτά και από εκεί βγαίνει ο μέσος όρος.
    Another Brick In The Wall

    Αποσυνδεδεμένος christina_g

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 63
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #138 στις: Σεπτέμβριος 04, 2010, 12:57:26 μμ »
    σ' ευχαριστώ για την βοήθεια AlexandeR!

    Αποσυνδεδεμένος Μέλια

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 82
      • Προφίλ
    Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
    « Απάντηση #139 στις: Σεπτέμβριος 04, 2010, 05:15:15 μμ »
    Γνωρίζει κανείς πόσο πρέπει να'ναι ο μέσος όρος προφορικού και γραπτού βαθμού ενός μαθητή γυμνασίου για να θεωρείται ότι προάγεται κατά την εξεταστική περίοδο Σεπτεμβρίου;; Ισχύει π.χ.το 9,5 μέσος όρος;
    Μ' αρέσει να μη λέω πολλά...

     

    Pde.gr, © 2005 - 2014

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 24374
    • Τελευταία: Σοφία Κ
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 796982
    • Σύνολο θεμάτων: 14234
    • Σε σύνδεση σήμερα: 234
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
    • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 32
    Επισκέπτες: 144
    Σύνολο: 176

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.163 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.